Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. jan. 19. 9h:15' EZ A 1077. JÁTÉKHETED, 208. FORDULÓD 1078. játékheted kezdete: jan. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 41 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2067 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 4. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
h 1629 | használod az 1629. tárgyat |
hu 665 657 225 | hulladék: 665 657 225 |
v 96 98 18 | elmormolod a 96. varázslatot |
131 | 132 | 133 | |
42 | |
|
|
43 | |
|
|
44 | |
|
|
[98,18] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. "
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Az odabent lapuló smaragdgólem harciasan megindul feléd.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 31 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragdgólem bal lábát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel néhányszor súrolod a smaragdgólem testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 138 életpontot vesztettél. A smaragdgólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 179, gyógyulás: 0, összesen: -179 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 6 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a sötét gnóm bal oldalát. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel megcsapod a sötét gnóm testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sötét gnóm testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A sötét gnóm csapása csak a levegőt találja. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
vtn 277 | varázslat tanulás: a 277. varázslatot |
v 277 | elmormolod a 277. varázslatot |
m 4 | mozogsz délre |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. Szerencsére nem hatott rád. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a sötét gnóm jobb lábát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) A sötét gnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a sötét gnóm bal lábát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 38 életpontot sebeztél. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 90 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az elf testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd az elf testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted az elf bal lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Mallon botjával az elf párszor megpöccinti a bal válladat. (3 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 31 életpontot vesztettél. Harci kalapáccsal az elf néhány helyen meghorzsolja a testedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 163, gyógyulás: 10, összesen: -153 ÉP}
ve 294 1 | megveszed a 294. tárgyat 1 |
ve 295 1 | megveszed a 295. tárgyat 1 |
ve 322 1 | megveszed a 322. tárgyat 1 |
ee 295 396 294 | eladod a 295. tárgyat a 396. tárgyat a 294. tárgyat |
hu 295 294 322 | hulladék: 295 294 322 |
ve 272 1 | megveszed a 272. tárgyat 1 |
ve 456 1 | megveszed a 456. tárgyat 1 |
ve 1553 1 | megveszed az 1553. tárgyat 1 |
ve 1527 1 | megveszed az 1527. tárgyat 1 |
kf 1527 456 | kézbeveszed/felveszed az 1527. tárgyat a 456. tárggyal |
kf 1553 2 | kézbeveszed/felveszed az 1553. tárgyat a bal kezedbe |
ve 1066 2 | megveszed az 1066. tárgyat 2 |
ve 1069 6 | megveszed az 1069. tárgyat 6 |
ve 189 30 | megveszed a 189. tárgyat 30 |
ve 695 1 | megveszed a 695. tárgyat 1 |
kb 733 11 | kiveszel a bankból a 733. tárgyat (11 darabot) |
f 733 | kísérletezel a 733. tárggyal |
kt 734 1 | elkészíted a 734. tárgyat (1 darabot) |
a 733 3820 1 | átadod a 733. tárgyat a 3820. kalandozónak (1 darabot) |
m 2 | mozogsz keletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 74 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 12 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel néhányszor megcsapod a vörös rakolits testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal meghorzsolod a vörös rakolits testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 13 életpontot vesztettél. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 715 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 57 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tüskés harci gromak tüskés testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel csak érinted a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal eltalálod a tüskés harci gromak bal első lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a tüskés harci gromak patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 4 | mozogsz délre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 12 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vörös rakolits testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Méregfoggal többször eltalálod a vörös rakolits testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 18 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vörös rakolits bal oldalát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Méregfoggal épp hogy megszúrod a vörös rakolits testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 11 életpontot vesztettél. A vörös rakolits összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 715 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 41, gyógyulás: 22, összesen: -19 ÉP}
ef 14 505 | energia fejlesztése 14 |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
kb 347 1 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 3 pontért |
bb 347 383 384 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (383 darabot) |
szk 396 | keresed a 396. szörnyet |
* 1. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
VARKAUDAR PÁNCÉL (294. TÁRGY) A varkaudar páncél valamilyen nagyon könnyű, de kemény bőrből készült, csak a varkaudarok által ismert eljárással. Jól véd a fegyveres csapások ellen (hattal megnöveli a védettségedet) viszont könnyen szétmarja a sav. Felöltéséhez a KF 294 parancsot kell kiadnod. |
ELIT CSATAVÉRT (295. TÁRGY) A magas rangú varkaudarok gyakran viselik a varkaudar páncél továbbfejlesztett változatát, ezt a tökéletesen fekete, fémszálakkal átszőtt vértet. Készítésének titkát megőrizték a varkaudarok, de ez igazán nem is érdekel senkit, akinek sikerül zsákmányolnia egyet. Az elit csatavért lényegesen jobb védettséget ad, mint az egyszerű varkaudar páncél (nyolcast) de hasonlóan védtelen a sav és tűztámadások ellen. |
EZÜSTTŐR (322. TÁRGY) Az ezüsttőr puha, törékeny, keveset sebző fegyver. Van azonban egy nagyon nagy előnye: sok olyan mágikus teremtményt is meg lehet vele sebezni, amelyet normál fegyverekkel (fa, csont, bronz, vas) nem. Az ezüsttőr 2d4+1 sebzésű szúrófegyver, balkezes fegyverként is használható. Elkészítéséhez 25 TVP, két ezüstdarab és egy olvasztókemence szükséges. |
ARANY PIKKELYVÉRT (456. TÁRGY) Az arany pikkelyvért egy nagyhatalmú mágikus tárgy, egy páncél, amelyet sárkánypikkelyből kovácsolnak. Elkészítéséhez egy arx formázó minta, 15 sárkánypikkely, 15 vas, 30 pirkit, 200 arany és egy vaskohó jelenléte szükséges, valamint értened kell a varázstárgyak készítéséhez. Ha mindez megvan, add ki a KT 456 parancsot, 200 TVP-ért. Megéri a fáradozást, mert az arany pikkelyvért, amellett, hogy 20-al növeli a védettségedet, ad +4 -et az energiatámadások elleni mentődobásodhoz is. Arany pikkelyvértet 18.-nál alacsonyabb szintű kalandozó nem vehet fel, mert a vért azonnal szétégeti (de azért nem halsz bele néhány esetleges szintvesztésbe.) |
MÉREGFOG (1553. TÁRGY) Quirov, a roxati tolvajcéhtől kapott, külön rendelésre készült pengéjét tartod kezedben. Hosszabb és élesebb egy átlagos orgyilkos tőrnél, valamint jóval veszélyesebb is. A markolat drágakőberakásos, a penge ismeretlen eredetű méregtől csillog. E szúrófegyver forgatásakor a 2D6+3 sebzés mellett +3 támadással is segíti gazdáját. Ha már nagy nehezen megszerezted ezt a gyönyörűen megmunkált fegyvert, biztos hogy nagy becsben őrzöd, és csak jelentősebb összegért cserébe válsz meg tőle. Quirov pengéjének forgatásához legalább 10-es szintű szúrófegyver szakértelem szükséges, s ha erre képes vagy, akár balkézbe is veheted. |
JEROME KÖPENYE (1527. TÁRGY) Hozzájutottál Jerome legendás köpenyéhez! Ez? Hiszen csak egy ütött-kopott köpönyeg, aminél különbet bármelyik kolduson láthatsz, bármelyik helytartói városban. Lehet azonban, hogy mégsem kéne kidobnod, próbáld ki előbb: a legendák szerint ugyanis a köpenynek különleges képességei vannak: véd a kisebb sérülésektől (+2 védettség), a rád lőtt varázslatok sikerének esélyét csökkenti (+2 szerencse), csökkenti az éhségérzetet (mint a vasszervezet varázslat), valamint könnyeben talál élelmet gazdája (+3 vadászatot is ad). |
PÁRDUCBŐR (1066. TÁRGY) A hópárduc hófehér bőre még a legdrágább selyemruhákénál is puhább. Egy igazi kalandozó mégsem használná fel ruhadarabként, hiszen színe (hófehér) túlságosan feltűnő, amikor nem esik, és nem borítja a tájat hó. Márpedig a Ghallán uralkodó időjárás nem éppen a hóesésről híres. |
ROZMÁRFOG (1069. TÁRGY) Ez a kicsit sárga, hosszú és görbe fog valaha egy rozmár arcát díszítette, most pedig csupán hátizsák nehezéknek jó. Vagy esetleg valami másra is? A megrögzött vadászok biztos a kandalló fölötti falfelületet díszítő woor-antilop agancsok mellé tűznék. |
RYUKU SZABLYA (695. TÁRGY) Ezek a rövid, görbe pengéjű szablyák hihetetlenül éles pengéjűek - állítólag a ryuku császári kovácsok hónapokon keresztül dolgoznak egy-egy darabon. Tény, hogy 4D6+4-es sebzésével elégedett lehet minden kardforgató. Használatához azonban legalább 12-es vágófegyver szakértelem kell, nehogy megvágd magad vele. |
BUNTHAR ZSÁK (734. TÁRGY) Tíz bunthar bőrből egy aranytű segítségével egy fantasztikusan praktikus hátizsákot varrhatsz magadnak 40 TVP árán! A zsákba rengeteg hasznos holmi fér - ezentúl +25 különböző fajta tárgy lehet nálad (ha azt semmi nem módosítja, 150 lehet). Ha több bunthar zsák van a birtokodban, a hatásuk nem adódik össze. A bunthar zsák nem ellopható, és nem átadható. Persze így is előfordulhat, hogy elveszted esetleg valamiképp - de ne aggódj, meglevő tárgyaid ilyenkor nem vesznek el, persze újabb tárgyat nem vehetsz fel addig, amíg 150 vagy több tárgyad van. |
Erő: | 28 (32) | Szint: | 20 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 159 cm |
IQ: | 26 (30) | Támadás: | 22 (24) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 63 kg |
Ügyesség: | 26 (28) | Védekezés: | 48 (52) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 6/6 év |
Egészség: | 26 (28) | Életpont: | 307/238 | Jellem: | gonosz (387) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 27 (37) | Varázspont: | 484/23 | Pénz: | 1498 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 14/2 | Pszi pont: | 177/194 | EFejl: | 35 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 4/45 (+38%) | szúrófegyverek: | 23/23 (+5%) | vágófegyverek: | 13/66 |
ütőfegyverek: | 9/12 | lőfegyverek: | 6/86 | dobófegyverek: | 24/49 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << mandibulakasza (#127) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bronzhegyű nyíl (#94) (1 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -); mérg. ubuk dobónyíl (#188) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
132,43 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
JLKzott minoszkúpok: 64, 58, 65 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 88 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 399 809 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12/76 | 2. nyomkövetés: | 50/68 (+15%) | 3. lopás: | 27/4 |
4. mászás: | 6/94 | 5. csapdakészítés: | 18/72 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 21/37 |
7. gyógyítás: | 30/89 (+37%) | 8. titkosírás: | 4/16 | 9. felderítés: | 8/62 |
10. szörnyidomítás: | 2/93 | 11. teológia: | 24/2 (+7%) | 12. taumaturgia: | 31/90 (+18%) |
13. szerencsejáték: | 2/32 (+12%) | 14. versengés: | 4/51 (+30%) | 15. harcművészetek: | 1/19 |
16. zene: | 6/81 | 17. szörnyismeret: | 7/87 (+29%) | 18. pszi: | 26/84 (+1%) |
19. zárnyitás: | 5/59 | 20. vadászat: | 13/35 (+300%) | 21. bányászat: | 14/29 |
22. testépítés: | 17/2 (+4%) | 23. főzés: | 4/48 (+22%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 9 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (életszívás (#10)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 20 darabot ) |
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
Éjharcosok (#9131), fémbontó szójer (#150), őrjáratozó katona (#274), nómenklatúra (#158) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) |
a lélek védelme (#57) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | szintszívó (#96) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +5 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát! |
2.) Áldozz fel oltáromnál egy Fekete Kelyhet! |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 harcos, 2 királynő, 2 élőholt. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 40, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 1, a pontszámod: 5 730. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
átcsoportosítás (189) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
harci mágia (334) |
új remény, új élet (369) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 27 TU. szükséges még: 23 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 109 TU szükséges.) |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
10378 | arany (#50) | 26 | álompor (#396) | 6 | aurach fog (#657) | |||
4 | drótszőr (#37) | 4 | elkarog szőr (#665) | 2 | kaja (#2) | |||
1 | magszim bél (#103) | 6 | moa üveggömb (#383) | 2 | orgyilkos tőr (#225) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | arany pikkelyvért (#456) | 1 | aranytű (#272) | 1 | bunthar zsák (#734) | |||
1 | ezüsttőr (#322) | 1 | gromak bőr (#268) | 1 | Jerome köpenye (#1527) | |||
2 | kavadu iszák (#25) | 1 | méregfog (#1553) | 1 | párducbőr (#1066) | |||
2 | rakolits por (#669) | 6 | rozmárfog (#1069) | 1 | ryuku szablya (#695) | |||
9 | spiritusz (#170) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 72 | víz (#27) |
131 | 132 | 133 | |
41 | |
|
|
42 | |
|
|
43 | |
|
|
44 | |
|
|