206. forduló, 208. forduló, Chenon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. okt. 30. 9h:15'
EZ A 642. JÁTÉKHETED, 207. FORDULÓD
643. játékheted kezdete: nov. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2808
SZÁMLA : XXXX

CHENON KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [128,74] koordinátán.
Nekiállsz, hogy kezeddel lyukat kaparj a földbe. Nem, mégse lesz jó, itt könnyen megtalálhatják pénzedet. Talán ott a bokor tövében. Arrébb szaladsz, de ez a hely se tetszik igazán. "Csak el ne lopják!" rettegsz a gondolattól, és ide-oda futkosol a bozótban. Mikor végre lecsillapodsz, döbbenten veszed észre, hogy egy sereg gnóm gyermek szaladgál a mezőn, és szedegeti össze szétszóródott vagyonodat. "Nnneeeeem!" üvöltöd kétségbeesetten, ahogy észreveszed a lyukat erszényed alján. Riadtan térsz magadhoz, és az éjszaka hátralévő részét álmatlanul virrasztod végig, erszényedet markolászva.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+23 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+29 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod az 53. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+3 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 542.]

* 2. KP: energia fejlesztése 1
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-1 TU.] A befejezéshez még 1132 TU szükséges. Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 532.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 527.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 522.]

* 5. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 517.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Szerencsére találsz néhány alkalmas mungrotüskét. Hanyattfekszel, relaxálsz egy kicsit, majd a tüskéket óvatosan beszurkálod a kézfejedbe és a hónod alá. Az eredmény csodálatos! (+73 életerő.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. [40 pontot használtál fel, van még 477.]

ek 7 17 7 t. energia kisütése: 7 17 7
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+7 zárnyitás.) [-7 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 477.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Egy gazellát a szemed előtt ejt el egy sártigris. Dühödten hajszolod el a hatalmas macskát jól megérdemelt vacsorád mellől. (+7 kaja.) Nem volt esélye a zsiráfkeselyűnek: úgy lőtted le, mint Tell Vilmos az almát a fáról (ugye, onnét?). (+5 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. [40 pontot használtál fel, van még 437.]

be 66 bemész a 66. titkos labirintusba
A kutakodás eredménnyel járt: megtalálod a labirintus bejáratát! Odabent sötét van. Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Beóvakodsz, rettegve az odabent váró rémségektől. [5 pontot használtál fel, van még 432.]

ov 3 óvatosságod: 3
A gyanúsabb helyeken (ajtók előtt, ládáknál, sarkoknál) fokozottan figyelsz a csapdákra, egyébként nem annyira. [0 pontot használtál fel, van még 432.]

lm 2 10 14 mozogsz 2 10 14
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy régi, rozsdás ajtóban végződik az út. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [2. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy sírlidérc. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sírlidérc testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [3. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [5. PONT.] Egyszercsak eltűnik a lábad alatti kőlap, és egy hegyes karókkal teli verembe esel! Szerencsédnek köszönhetően csak 8 életpontot vesztettél. Sikerül kimásznod.
Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [6. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [7. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy sírlidérc. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc bal karját. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sírlidérc testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sírlidérc testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [8. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Megtorpansz: kanyarodik az út! [9. PONT.] Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy sima, fából készült ajtó a következő akadály. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [10. PONT.] Egy zombit veszel észre magad előtt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zombi foszladozó testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a zombi jobb karját. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a zombi testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a zombi foszladozó testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Nem akarsz kinyúlni. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [8. PONT.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [7. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [6. PONT.] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [5. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Megtorpansz: kanyarodik az út! [11. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [12. PONT.] Mész tovább, előre. Az út itt elkanyarodik. [13. PONT.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Találsz egy kilincset: Nyitva van! Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [14. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy nómenklatúra. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 27 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a nómenklatúra farkát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (14 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a nómenklatúra bal vállát. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel megérinted a nómenklatúra nyálkás tömegét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A nómenklatúra belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csápjaival a nómenklatúra csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 963 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Egy nómenklatúrát pillantasz meg. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a nómenklatúra nyálkás tömegét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (15 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a nómenklatúra trutyis masszáját. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a nómenklatúra trutyis masszáját. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csápjaival a nómenklatúra csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Vashegyű lándzsával megdöföd a nómenklatúra nyálkás tömegét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a nómenklatúra testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A nómenklatúra fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 963 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy nómenklatúra! Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 24 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a nómenklatúra testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (14 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a nómenklatúra jobb lábát. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a nómenklatúra fejét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A nómenklatúra fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Csápjaival a nómenklatúra lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A nómenklatúra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 963 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. Megnyomod. Miért is ne? Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. [128 pontot használtál fel, van még 304.]

lm 17 18 36 mozogsz 17 18 36
Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [15. PONT.] Rutinos öreg rókaként körbeszaglászol: majdnem beleléptél egy csapdába! Vigyázva kikerülöd. Haladsz előre. A folyosó kanyarodik. [16. PONT.] Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy vastag, kőből faragott ajtót látsz. Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Energiaszálak csapnak beléd. Jajaj! (-10 életpont). Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [17. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vark. nekromanta. Fegyvere egy csontpálca. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Semmi hatás! A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a vark. nekromanta testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vark. nekromanta bal vállát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vark. nekromanta testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. 23 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 16. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] Továbbmész. Egy nagy vasalt ajtó állja utadat. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [18. PONT.] Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. Érdeklődve megvizsgálod, majd, miután nem látsz semmi gyanúsat, elfordítod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. Haladsz az ellenséges labirintusban. Megtorpansz: kanyarodik az út! [19. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [20. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [34. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy sírlidérc! Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc bal karját. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy nagy vasalt ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Bekukkantasz a kis terembe. [36. PONT.] Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. [69 pontot használtál fel, van még 235.]

lm 33 32 mozogsz 33 32
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [34. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [33. PONT.] Némi kutatás után találsz egy tömör kődobozt. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Mohón felnyitod a ládát, és drágán fizetsz óvatlanságodért: fehér lángnyelvek csapnak ki, alaposan összeégetve. (-9 életerő.) Életpontod a kritikus érték alá zuhant. Ezért óvatosságod mostantól 5: Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 varázskő (ld. enc.), 1 ezüstshuriken, 70 arany, 1 obszidián függő, 2 vashegyű nyíl, 1 varázskő és 6 grifftojás. Gyorsan kiüríted a ládát.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-6 varázspont.] Most már nem aggódsz a labirintusok csapdái miatt: óvatosság beállításod újra a régi (azaz 3). Haladsz az ellenséges labirintusban. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [34. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [20. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. [21. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. [22. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy sírlidérc. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sírlidérc fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Továbbsuhansz a folyosón. Kanyarodik a járat. [23. PONT.] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! Az gödör nem üres - az alján sav fortyog! Szerencsédnek köszönhetően csak 12 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol.
Életpontod a kritikus érték alá zuhant. Ezért óvatosságod mostantól 5: Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-6 varázspont.] Most már nem aggódsz a labirintusok csapdái miatt: óvatosság beállításod újra a régi (azaz 3). Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [24. PONT.] Bátran haladsz tovább. Egy vastag, gránitból készült ajtóban végződik az út. Az ajtót vörösen vibráló mágikus aura védi. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A védőrúna kisül rád! Szörnyű fájdalmat érzel (-7 életpont). A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [26. PONT.] Egy vark. nekromanta lakik itt. Fegyvere egy bunkósbot. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a vark. nekromanta testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vark. nekromanta jobb lábát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vark. nekromanta testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Nem sikerült a vark. nekromanta ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával eltalálod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. [30. PONT.] Egyre erősödő, dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik kőlapra. Szörnyű hideg söpör végig rajtad, és a következő pillanatban az összes varázsenergiád elvész! (-1 varázspont.) Érdemes lett volna jobban odafigyelni a csapdákra.
Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [32. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Zinthurg. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Zinthurg testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Zinthurg testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A seb azonnal beforr! Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a Zinthurg jobb oldalát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 13 életpontot vesztettél. A Zinthurg többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 30. pontnál vagy. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] [113 pontot használtál fel, van még 122.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 122.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 117.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 117.]
Eléggé szomjas vagy, a vized viszont már elfogyott. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját bezabál a törpemammut. 2 kaját fal föl a sullár. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 117 pontod maradt, ebből a következő körre 117 pontot vihetsz át. Kapsz még 348 pontot. A következő körben tehát 465 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARÁZSKŐ (305. TÁRGY)
Ez az apró, szürke kőgolyó a szivárvány minden színében kezd villogni és melegedni, ha varázslat használatára képes személy fogja a kezébe. Nagy mennyiségű varázsenergia van benne tárolva, amely a kő összetörésével szabadítható fel. Ehhez a H 305 parancsot kell kiadnod, 0 TVP-ért. Ekkor a varázspontjaid száma megnő 100-al! (De a maximális érték fölé nem megy.) Megadhatsz egy 2. paramétert is a H parancshoz, ha esetleg egyszerre több varázskövet akarnál összetörni. A varázskövet automatikusan is használni fogod, ha úgy próbálsz varázsolni (V parancs), hogy nincs elég varázspontod a varázslat elmondásához. A varázskövet sem automatikusan, sem H paranccsal nem fogod használni, ha 20-nál kevesebb VP-d hiányzik, mert ez csak pazarlás lenne. Harcban nincs idő a varázskő automatikus használatára.
[Megjegyzés: Felbőszülve a kalandozók lázadásán az alanori hódítás ellen, a Zaks család udvari mágusa megátkozta a Ghallán fellelhető és valaha elkészülő összes varázskövet. Varázskövet ezentúl nem adhatsz át, nem adhatsz el, stb. Ezenkívül egy körben max. 2 varázskövet használhatsz fel. (Ilyen szempontból következő köröd elejéig lezajló események is ide tartoznak.)]

KARAKTERLAP

Chenon, egy barna, hosszú hajú, barna szemű elf férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Tharr felszentelt papja vagy. Az Igaz Barátok (#9141) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 207. fordulód.

Erő: 20 (26) Szint: 18 Merészség: 5/3 Magasság: 163 cm
IQ: 22 Támadás: 17 Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 30 Védekezés: 33 Menekülés: 30 % Életkor: 164/164 év
Egészség: 22 Életpont: 297/93 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 19 (25) Varázspont: 322/88 Pénz: 470 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/6 EFejl: 35
Eddig összesen 873 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6089 TP-t kaptál. Jelenleg 311845 TP-d van. A következő szinthez még 28155 TP szükséges. Trófeáid: óriásféreg, áeratikus hasnyák, borzalmas varkaudar. A 183. fordulódban 2 arany került a bankszámládra. 2 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 12 szúrófegyverek: 23 vágófegyverek: 7
ütőfegyverek: 11 lőfegyverek: 23 dobófegyverek: 9

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -10.); nyílvessző (#108) (11 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -15.); nyílvessző (#108) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 3 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12 2. nyomkövetés: 66 3. lopás: 2
4. mászás: 6 5. csapdakészítés: 15 6. csapdaészlelés: 7
7. gyógyítás: 58 8. titkosírás: 3 9. felderítés: 12 (+1)
10. szörnyidomítás: 5 11. teológia: 22 (+1) 12. taumaturgia: 21
13. szerencsejáték: 1 14. harcművészetek: 5 15. zene: 7
16. szörnyismeret: 7 17. zárnyitás: 14 (+7) 18. vadászat: 34 (+1)
19. bányászat: 18

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 110 TVP-ért
ásol max. 70 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 15 darabot )
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
Szeretet Vándorai (#9138), gonoszok (#988), nukleáris cickány (#155), kérődző etra (#368), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
vámpirizáció (#1) óriáserő (#53) csupasz izom (#28) erőpajzs I (#12)
hadiszerencse II (#24) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
tűzeső (#61), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> szintszívó (#96) villámcsapás (#50) >> óriásféreg (#171)
villámcsapás (#50) >> óriás csontváz (#176) energiatüskék (#29) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> óriásféreg (#171)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
3.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 2)

Összsúly: 71.04 kg Megterheltség: 86%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 65 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 3 bronzhegyű nyíl (#94) 3 kaktusztüske (#114)
1 sallank karom (#128) 15 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
70 arany (#50) 1 bunkósbot (#9) 1 ezüstshuriken (#327)
6 grifftojás (#179) 6 kaja (#2) 1 obszidián függő (#195)
1 varázskő (#305) 2 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(128,74) a 66. labirintus bejárata, sírlidérc (#172), zombi (#49), nómenklatúra (#158), vark. nekromanta (#173), Zinthurg (#180)

Üzenet küldése a karakternek