205. forduló, 210. forduló, Xilanne összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jún. 21. 9h:09'
EZ A 216. JÁTÉKHETED, 206. FORDULÓD
217. játékheted kezdete: jún. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3592
SZÁMLA : XXXX

XILANNE KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [152,46] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 62. pontnál.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 Rhatt páncélját (1299 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Beváltottál egy Alanori Krónika kupont, cserébe kaptál egy Krónikát. Beváltottál egy Alanori Krónika kupont, cserébe kaptál egy Krónikát.
Mac The Fallen, amikor összefutottatok, adott neked 7 polip szívókát.
Shidehara, amikor találkoztál vele, adott neked egy aranypikkelyt. Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+6 tvp ).
Nekiállsz, hogy kezeddel lyukat kaparj a földbe. Nem, mégse lesz jó, itt könnyen megtalálhatják pénzedet. Talán ott a bokor tövében. Arrébb szaladsz, de ez a hely se tetszik igazán. "Csak el ne lopják!" rettegsz a gondolattól, és ide-oda futkosol a bozótban. Mikor végre lecsillapodsz, döbbenten veszed észre, hogy egy sereg gnóm gyermek szaladgál a mezőn, és szedegeti össze szétszóródott vagyonodat. "Nnneeeeem!" üvöltöd kétségbeesetten, ahogy észreveszed a lyukat erszényed alján. Riadtan térsz magadhoz, és az éjszaka hátralévő részét álmatlanul virrasztod végig, erszényedet markolászva.
Az aranytermő erszény 66 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+147 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+396 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+40 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 19. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 375.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 373.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-17 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 371.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot az 57. varázslatot a 227. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-31 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 371.]
Szupersebesen mormolsz. Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 371.]
Szupersebesen mormolsz. [-36 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 369.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 359.]

* 4. KP: használod a 841. tárgyat a 745. tárgyat az 1253. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 358.]
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [1 pontot használtál fel, van még 357.]
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 351.]

* 5. KP: elmormolod a 16. varázslatot a 161. varázslatot a 138. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Karizmatikusabbá váltál. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 349.]
Fürgén varázsolsz! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 347.]
Fürgén varázsolsz! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-22 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 345.]

* 6. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 139. varázslatot az 57. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-22 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 343.]
Fürgén varázsolsz! Alkudozni fogsz. [-20 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 341.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 341.]

* 7. KP: kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat a 820. tárggyal az 1088. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 341.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 341.]
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a hósárkánybőr csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 341.]

h 697 750 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+312 varázspont, -624 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 341.]
Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+654 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van még 339.]

lm 62 63 67 mozogsz 62 63 67
Egyhelyben toporogsz.
Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [63. PONT.] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 10 quwarg tojás, 20 kaja és 1 moa rubin. Felpakolsz. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-11 életerő). Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A folyosó kanyarodik. [64. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-11 életerő). Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [65. PONT.] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 11 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
(Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-15 életerő). Mész tovább, előre. A folyosó kanyarodik. [67. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-11 életerő). [24 pontot használtál fel, van még 315.]

lm 74 76 78 mozogsz 74 76 78
Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [69. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-15 életerő). Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [70. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy qwarg rohamosztagos. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 155 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a qwarg rohamosztagos nyakát. (5 támadással 68 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a nitmák pengét a másikra rontasz. Nitmák pengével néhányszor megcsapod a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod a qwarg rohamosztagos jobb oldalát. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 55 életpontot sebeztél. Marásokat ejt rajtad a 6 qwarg rohamosztagos. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 121 életpontot sebeztél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az 1 qwarg rohamosztagos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2438 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 624, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-16 életerő). Folytatod az utat. A folyosó kanyarodik. [71. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-14 életerő). A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Elérted a következő kanyart. [72. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-11 életerő). Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Elérted a következő kanyart. [73. PONT.] Egy quwarg parafenomént veszel észre magad előtt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tükörpajzs varázst. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén potrohát. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Marokra fogva a nitmák pengét a másikra támadsz. Nitmák pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg parafenomén torát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Möszehát pajzzsal súrolod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 63 életpontot sebeztél. A quwarg parafenomén csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 50 életpontot vesztettél. Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2282 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}

Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-16 életerő). Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [74. PONT.] Egy quwarg parafenomén lakik itt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tükörpajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén potrohát. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Vad csatakiáltással, felemelve a nitmák pengét ellenfeledre ugrasz. Nitmák pengével párszor kilyukasztod a quwarg parafenomén torát. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 63 életpontot sebeztél. A quwarg parafenomén megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 50 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2282 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-12 életerő). Nincs megállás - továbbtotyogsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [75. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-14 életerő). Az út véget ér - egy zsákutca! [76. PONT.] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 10 quwarg tojás, 5 gyógykenőcs és 6 pular kristály [pular kristály ládikóba-> (143,61)-> 48 arany, -2 ÉP]. Felpakolsz. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-14 életerő). Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [75. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-15 életerő). Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A folyosó kanyarodik. [77. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-14 életerő). Hopp, itt lehet eggyel feljebb menni! A lépcső nem túl bizalomgerjesztő, de azért felmászol rajta - és lám, baj nélkül! [78. PONT. --> 2. SZINT, 48. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-11 életerő). [66 pontot használtál fel, van még 249.]

lm 51 57 60 mozogsz 51 57 60
Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [49. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy vadász quwarg van előtted! Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vadász quwarg nyakát. (5 támadással 47 életpontot sebezve.) Marokra fogva a nitmák pengét ellenfeledre ugrasz. Nitmák pengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vadász quwarg torát. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Möszehát pajzzsal kicsit megvagdalod a vadász quwarg potrohát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 179 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A vadász quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 1991 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 374, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vadász quwarg. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vadász quwarg jobb középső lábát. (5 támadással 46 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Nitmák pengével kegyetlenül összevagdalod a vadász quwarg testét. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 133 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal súrolod a vadász quwarg bal első lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 77 életpontot sebeztél. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A vadász quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 1991 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 380, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Egy vadász quwargot veszel észre magad előtt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vadász quwarg testét. (5 támadással 43 életpontot sebezve.) Meglengetve a nitmák pengét ellenfeledre támadsz. Nitmák pengével kegyetlenül összevagdalod a vadász quwarg potrohát. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 132 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 79 életpontot sebeztél. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 1991 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 380, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-14 életerő). Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [50. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-13 életerő). Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+400 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [51. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg parafenomén. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tükörpajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi eredménye! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A varázslat kudarcot vallott. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén fejét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy ezüstshuriken felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Nitmák pengével párszor kilyukasztod a quwarg parafenomén fejét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Möszehát pajzzsal megkarcolod a quwarg parafenomén jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 70 életpontot sebeztél. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 52 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2282 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}

Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-12 életerő). Továbbsuhansz a folyosón. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [52. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-10 életerő). Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [54. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-12 életerő). Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Az út ismét kanyarodik. [55. PONT.] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 12 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
(Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-10 életerő). Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Elérted a következő kanyart. [56. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-15 életerő). Folytatod az utat. [57. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-10 életerő). Hangtalan léptekkel osonsz előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [58. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 14 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
(Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-11 életerő). Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [59. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-14 életerő). Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [60. PONT.] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 2 szent jogar, 4 gyógykenőcs, 3 varázskő, 6 sáfránypor, 1 Dantor vértje és 1 moa gyémánt [moa gyémánt ládikóba-> (143,61)-> 80 arany, -2 ÉP]. Felpakolsz. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-10 életerő). [68 pontot használtál fel, van még 181.]

lm 63 63 mozogsz 63 63
Továbbsuhansz a folyosón. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [59. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-10 életerő). Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [58. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-15 életerő). Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [62. PONT.] Egy qwarg rohamosztagost pillantasz meg. Itt csata lesz.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 127 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 69 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Nitmák pengével megvagdalod a qwarg rohamosztagos bal oldalát. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Möszehát pajzzsal kissé megkarcolgatod a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 67 életpontot sebeztél. Több marást ejt rajtad a 6 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (5 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Nitmák pengével megkarcolod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Möszehát pajzzsal megkarcolod a qwarg rohamosztagos jobb középső lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 52 életpontot sebeztél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az 1 qwarg rohamosztagos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2438 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 515, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy qwarg rohamosztagos van előtted! A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 133 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 65 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a nitmák pengét a másikra támadsz. Nitmák pengével megvagdalod a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod a qwarg rohamosztagos bal oldalát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 160 életpontot sebeztél. Hiába próbálsz hátrálni, a 6 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a 6 qwarg rohamosztagos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2438 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 524, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy qwarg rohamosztagos! Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 126 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a qwarg rohamosztagos torát. (5 támadással 69 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a nitmák pengét a másikra ugrasz. Nitmák pengével megvagdalod a qwarg rohamosztagos bal első lábát. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 128 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod a qwarg rohamosztagos bal oldalát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 133 életpontot sebeztél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (5 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A 6 qwarg rohamosztagos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2438 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 616, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy quwarg parafenomén! Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tükörpajzs varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén fejét. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy fekete gyöngy felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Marokra fogva a nitmák pengét a másikra rontasz. Nitmák pengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg parafenomén torát. Kritikus ütés! (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Möszehát pajzzsal súrolod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 60 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg parafenomén nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2282 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-16 életerő). A folyosó végén egy lefelé vezető lépcső van. Izgi! Lemászol rajta. [63. PONT. --> 1. SZINT, 79. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-15 életerő). Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[24 pontot használtál fel, van még 157.]

kf 468 469 kézbeveszed/felveszed a 468. tárgyat a 469. tárggyal
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 157.]
Lecsatolod a Bufa páncélját, majd magadra öltöd a Dantor vértjét. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

lm 80 80 80 mozogsz 80 80 80
A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [80. PONT.] Egy kisebb quwarg istent veszel észre magad előtt. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tükörpajzs. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 65 életpontot sebeztél. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. A varázslat kudarcot vallott. Felfénylik Fairlight botja, és zöldesen vibráló aurát von köréd, teljesen megvédve a varázslattól! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. Fairlight varázspálcájából sárga sugár csap ki, és megakadályozza a quwarg istenség varázslatát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. Fairlight varázspálcájából sárga sugár csap ki, és megakadályozza a quwarg istenség varázslatát. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (5 támadással 327 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (54 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a nitmák pengét ellenfeledre ugrasz. Nitmák pengével párszor kilyukasztod a kisebb quwarg isten bal vállát. Kritikus ütés! (2 támadással 330 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Möszehát pajzzsal megkarcolod a kisebb quwarg isten testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 64 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A kisebb quwarg isten szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (143,61)-> 96 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (143,61)-> 16 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken és 44 arany. Danton amulettje porrá omlik. Danton vértje darabokra esik. Nem gondoltad volna, hogy ez a vacak páncél így megvéd! Xswytyyzlidjxat teste lassan vízzé válik, csak a tárgyai maradnak vissza. Pedig szép trófea lett volna... Elhajítod a vacak méregelementál trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő kisebb quwarg isten trófeát. 13409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 840, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Trákin csákányát, 1 tyrex bunkót és 1200 aranyat. És igen! A sok quwarg mocsok között előfénylik a bot ötödik darabja! Félve teszed el: a quwarg istenséggel szemben már láttad, mire is képes a bot.
A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-14 életerő). Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [6 pontot használtál fel, van még 151.]

kf 615 538 1088 kézbeveszed/felveszed a 615. tárgyat az 538. tárggyal az 1088. tárgyat
A nyakadba akasztod az Ovgun nyakláncát. [0 pontot használtál fel, van még 151.]
Magadra öltöd a Bufa páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 151.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 151.]

vv 109 58 58 elmormolod a 109. varázslatot az 58. varázslatot az 58. varázslatot
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Szupersebesen mormolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 149.]
Beizzik a turbómágia. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+102 életerő). [-22 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 147.]
Beizzik a turbómágia. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+90 életerő). [-22 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 145.]

v 198 189 101 elmormolod a 198. varázslatot
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(152,46) a 78. labirintus bejárata, qwarg rohamosztagos (#242), quwarg parafenomén (#248), vadász quwarg (#241), kisebb quwarg isten (#213)

[189,101] Ritka erdőbe érkeztél. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben.

Találsz egy manilla-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívői építették. Zutty! Egyszercsak eltűnik alólad a föld. Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Észreveszel egy régészeti lelőhelyet. Vigyázol, nehogy belecsússz valamelyik gödörbe! Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Killer egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad.
- Ez egy smaragdgólem! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragdgólem smaragd testét. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Marokra fogva a nitmák pengét a másikra támadsz. Nitmák pengével kegyetlenül összevagdalod a smaragdgólem smaragd testét. Kritikus ütés! (5 támadással 275 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Möszehát pajzzsal néhányszor megcsapod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 56 életpontot sebeztél. A smaragdgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 95 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 243 életpontot vesztettél. A smaragdgólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 gólem talizmán. 4749 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 484, sebződés: 338, gyógyulás: 0, összesen: -338 ÉP}

Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+535 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. (Önanalízis: +8% versengés.)
A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-42 életerő). Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy erdei bölcs háza (668. épület.). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)
[-100 varázspont.] [22 pontot használtál fel, van még 123.]

be 668 bemész a 668. épületbe
Közelebb mész, és bekopogsz az ajtón. Valami motyogásféle hangzik bentről, amit igennek veszel. Belépsz. Odabent barátságos meleg fogad. Mindenfelé könyvek hevernek, és egy ócska, roskatag asztal mögött egy vénségesen vén öregapót pillantasz meg, orrán hatalmas okuláréval. Éppen egy megsárgult lapokból álló kötetet lapozgat. - Üdv, erdei bölcs! - köszöntöd az apókát, mire ő is feléd biccent. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról. - Sikerült! - közlöd az apókával mosolyogva. [7950 tapasztalati pontot kaptál.] A bölcs kezébe veszi az újabb darabot. Most már te is nagyon izgatott vagy. Egy ilyen hihetetlen relikvia! A bot ötödik darabján valamilyen figurának a csonkja van díszítésképp: talán őrá támad a bot köré fonódó sárkány? A mostani összeillesztés minden eddiginél nagyobb detonációval jár. Szanaszét repülnek a bölcs könyvei, és te is kiszállsz az ajtón. Amikor végre összeszeditek magatokat, a bölcs megjegyzi, hogy a következő összeillesztést talán a szabadban kellene elvégezni. Ismét megjelenik a labirintus, majd az apóka morogva nekiáll rendet rakni. Közben megjegyzi:
- Attól tartok, ez túl kemény dió lesz még a te számodra is. Ha minden igaz, ez Naedlorath Mnebi, a Thargodan herceg búvóhelye: sokak szerint még a mai napig is ezen a síkon tartózkodik, persze taalru bőrbe bújva. Mi, hogy nem tudod, mi az a taalru? Egy Thargodan bábfigura, a nagyhatalmú Thargodanok "utazókocsija". Ha akkor érsz oda, amikor a herceg épp az "utazókocsiban" tartózkodik, véged!

20 19 4 11 14
3 2 12 13
5 7 15
22 1 17
21 6 8 18
16
44 27 9 10 29
28 24 23 33
46 45 37 34 30 26
41 25
38 35
77 31 32
47
40 39 42 36
78 60
61 59
48 54
49 43 79 67 66
62
50 51 52 53 68 58
80 63 65
71 64
84 55 57
81 56
70
83 69 72 74 75 76
82 73
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
51: 1. térkép 52. pont
52: 1. térkép 51. pont
84: kijárat

Ez a 79. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 66, északra 6 mérföldre található.

- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 118.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Manára van szükséged, elhasználod a manakristályt. (+1110 varázspont.) Kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(189,101) erdei bölcs háza (#668), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), Sheran oltár, szopógödör (#177), régészeti lelőhely (#1208), művészi porolit (#720), smaragdgólem (#417)

[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete lótuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy sárkánytanyát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát.

A következő épületeket látod: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.). Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-31 életerő).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 108.]

be 702 3 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni vágófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 vágófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 165 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 58.]

be 702 6 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni dobófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 dobófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 145 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 8.]

m 2 mozogsz keletre
[144,61] Folytatod sétádat a házak közt.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Látsz egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. A földön meglátsz egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-47 életerő). Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Van itt egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
Összeakadsz egy barna, rövid hajú, zöld szemű ember férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Sheran testi manifesztációja. Egy bársony övsálat, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy gyakorlónadrágot, egy hókeresztet, egy kreiton palástot, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy mahagóni karvédőt, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni vértet, egy natharion gömböt, egy natharion talizmánt, egy óriások övét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku kalózkendőt, egy Teremtő koronáját, egy tleikan karkötőt, egy törpe bakancsot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy Bropxat trófea, egy trakuun lidérc trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Bal kezében egy mahagóni pajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Málhásállata egy sivatagi doareg. Elég egy mentális pillantás aurájára: jellegtelen, mint minden semlegesé. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Harald. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. (Csábmosoly.) Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Hihi, átpattan egy aranypikkely!
[7 pontot használtál fel, van még 1.]

be 710 213 220 bemész a 710. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

m 4 6 mozogsz délre, nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

szk 239 765 762 keresed a 239. szörnyet a 765. szörnyet a 762. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy Raia szent lovagját. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat a 396. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [4 pontot használtál fel, van még -3.]
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [1 pontot használtál fel, van még -4.]

* 2. BP: t. energia kisütése: 273 2 252
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 2 VP-nél kevesebb, plusz 52 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még -4.]

* 3. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-53 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -4.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-53 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -4.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-53 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -4.]

* 4. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-53 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -4.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-53 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -4.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-53 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -4.]

* 5. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-53 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -4.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-53 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -4.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-53 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [0 pontot használtál fel, van még -4.]

* 6. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-53 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -4.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-53 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -4.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-53 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -4.]

* 7. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-53 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -4.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-53 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -4.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-53 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -4.]

* 8. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-53 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -4.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-53 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -4.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-53 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -4.]

* 9. BP: t. energia kisütése: 273 20 207
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 20 VP-nél kevesebb, plusz 7 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még -4.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 6, 15.
Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 4 kaját nyel le a sivatagi doareg. Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt az alku hatása.
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 364 pontot. A következő körben tehát 360 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG KRISTÁLYA (1207. TÁRGY)
Elérkezett a nap, amikor az Örökkévalóság Zafírja újabb evolúciós lépést tesz meg. Az égkék szín feloldódik, és fehér, a fényt ezerfelé szóró kristállyá változik. A szivárványszínű sugarak néhány pillanatra elvakítanak. Amikor látásod visszanyered, a kristály színkavalkádja rögvest rabul ejt. Valami azt súgja, hogy a kő elérte fejlődésének csúcsát! Bár a jövő mindig tartogathat meglepetéseket...
A kristály speciális ékszerként KF-elhető, tehát nem foglalja el más ékszerek helyét. Viselésekor kapsz +50 max. ÉP-t, +50 max. VP-t, +2-t minden tulajdonságodra, +4 támadást, ezenkívül kör elején több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +3 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre.

KARAKTERLAP

Xilanne, egy fekete, copfos hajú, kék szemű kobudera nő vagy. A bőröd kreolszínű. Elenios püspöke vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 206. fordulód.

Erő: 27 (29) Szint: 27 Merészség: 10/3 Magasság: 141 cm
IQ: 37 (43) Támadás: 50 Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 35 (40) Védekezés: 104 Menekülés: 30 % Életkor: 6/14 év
Egészség: 30 (40) Életpont: 685/565 Jellem: jó (28) Tul. pont: 3
Szerencse: 39 (51) Varázspont: 1127/123 Pénz: 1890 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 21/20 Pszi pont: 231/295 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 18
Eddig összesen 1548 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 50962 TP-t kaptál. Jelenleg 2114344 TP-d van. A következő szinthez még 185656 TP szükséges. Trófeáid: őrjáratozó katona, élőholt ősmágus, kisebb quwarg isten. A 205. fordulódban 2100 arany került a bankszámládra. 2121 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/42 ökölvívás: 10/74 szúrófegyverek: 9/74
vágófegyverek: 33/0 ütőfegyverek: 6/36 lőfegyverek: 1/91
dobófegyverek: 29/0

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -19.); mérg. vas dobónyíl (#190) (20 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/54 2. nyomkövetés: 48/39 (+4%) 3. lopás: 1/76
4. mászás: 16/12 5. csapdakészítés: 16/18 (+6%) 6. csapdaészlelés: 3/87 (+18%)
7. gyógyítás: 15/46 8. titkosírás: 1/9 9. felderítés: 23/32
10. szörnyidomítás: 6/5 11. teológia: 75/63 (+140%) 12. taumaturgia: 67/99 (+74%)
13. szerencsejáték: 4/76 14. versengés: 13/86 (+8%) 15. harcművészetek: 13/66
16. zene: 12/17 17. szörnyismeret: 29/78 18. pszi: 26/87 (+2%)
19. zárnyitás: 1/21 20. vadászat: 4/67 21. vitalitás: 1/0
22. bányászat: 12/97 23. úszás: 8/36 24. főzés: 11/46
25. csapatmunka: 2/8

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (szent jogar (#150))
segítesz max. 5 TVP-ért
kutatsz max. 151 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), tolmokov-koktélt (#351) (max. 6 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot )
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16)
kputtyintó csalán (#247), Raia szent lovagja (#239)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
varkaudar vajákos (#690), bűbájlidérc (#761), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
speciális védelem (#292, 50 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP)
agyroppantás (#91, 16 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Solisar aurája (#240, 18 VP) fénypajzs (#241, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +7 vp 20 költség alatt; taumaturgia: +21 vp 19 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
felejtés (#68) (988) feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) bűvölés (#20) (326,2)
felejtés (#68) (999) felejtés (#68) (998) felejtés (#68) (989) szürkeáll. aktiv (#71)
a lélek védelme (#57) villámmágia (#227) hadiszerencse III (#59) tulajdonságpajzs (#26)
csábmosoly (#16) varázsenergia (#161) esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
villámcsapás (#50), tisztítótűz (#44), vakító fény (#43)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
fénypajzs (#241), tükörpajzs (#101), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
agykorbács (#97) >> nők (#999) agykorbács (#97) >> férfiak (#998)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
speciális védelem (#292) >> férfiak (#998) speciális védelem (#292) >> nők (#999)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: nagyon éhezik

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Mókás kis élőlények a poszogó möszék. Imádkozz úgy, hogy tizet dédelgetsz e szeretreméltó állatkákból!
2.) Bár békés természetű vagyok, a Thargodanok fosztogatásait még én sem nézhetem tétlenül. Semmisíts meg 5 Zinthurgot! (számláló: 0)
3.) A gondtalan élet örömeit másnak is meg kell ismerni. Felejtesd el egy fordulóban 3 emberrel a feltételes parancsait!

HŐSTETTEID
2006 II. félévének Vlagyimir díjas harcművésze vagy.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 Dantor amulettje (#468)
9 drótszőr (#37) 1 ezüstdarab (#326) 1 fekete gyöngy (#99)
1 isteni könnycsepp (#260) 1 madártoll (#112) 1 manakristály (#500)
1 mocsári penke (#148) 1 szent jogar (#150) 4 víz (#27)
1 aranypikkely (#415)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1219 arany (#50) 1 gólem talizmán (#811) 9 gyógykenőcs (#313)
26 kaja (#2) 1 moa rubin (#379) 20 quwarg tojás (#360)
5 sáfránypor (#211) 1 Trákin csákánya (#367) 1 tyrex bunkó (#421)
1 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(143,61) jáde sárkány kolostor (#701), Vérvörös Lángok Oktató Központ (#702), Zan fogadó # (#703), Serény Múmiák Shop (#704), főutca (#399), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), sárkánytanya (#492), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), ház (#400), szent tölgyfa (#393)
(144,61) maffia bank (#705), ezüst mágustorony (#706), Ördögi Kör (#710), Trikornis Futárszolgálat (#712), főutca (#399), nekrofun (#173), Harald (3071. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek