Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. jún. 18. 9h:48' EZ A 215. JÁTÉKHETED, 205. FORDULÓD 216. játékheted kezdete: jún. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #3592 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 19. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot az 57. varázslatot a 227. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 4. KP: | használod a 841. tárgyat a 745. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 16. varázslatot a 161. varázslatot a 138. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 139. varázslatot az 57. varázslatot |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat a 820. tárggyal az 1088. tárgyat |
a 1150 1014 1 | átadod az 1150. tárgyat az 1014. kalandozónak (1 darabot) |
h 697 750 | használod a 697. tárgyat |
v 198 152 46 | elmormolod a 198. varázslatot |
[152,46] A síkságot elhagyva, sivatagos terepre érkezel. Isul északkeleti határát jelzi ez a hatalmas, dús füvű sztyeppe.
be 78 | bemész a 78. titkos labirintusba |
le 726 | leveszed/lerakod a 726. tárgyat |
kf 475 722 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat a 722. tárggyal |
lm 3 18 11 | mozogsz 3 18 11 |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos torát. (5 támadással 53 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Nitmák pengével többször mélyen végigmetszed a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 143 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a quwarg harcos jobb hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 82 életpontot sebeztél. A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 390, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg potrohát. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Nitmák pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt quwarg fejét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 68 életpontot sebeztél. Az élőholt quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg fejét. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a nitmák pengét ellenfeledre támadsz. Nitmák pengével kegyetlenül összevagdalod az élőholt quwarg nyakát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 59 életpontot sebeztél. Az élőholt quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos torát. (5 támadással 52 életpontot sebezve.) Marokra fogva a nitmák pengét ellenfeledre rontasz. Nitmák pengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a quwarg harcos testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 115 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (5 támadással 51 életpontot sebezve.) Marokra fogva a nitmák pengét ellenfeledre ugrasz. Nitmák pengével többször mélyen végigmetszed a quwarg harcos torát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a quwarg harcos jobb első lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 72 életpontot sebeztél. A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 138 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester testét. (5 támadással 43 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Megmarkolva a nitmák pengét ellenfeledre rohansz. Nitmák pengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg nagymester jobb első lábát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a quwarg nagymester bal középső lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2145 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő torát. (5 támadással 46 életpontot sebezve.) Marokra fogva a nitmák pengét a másikra rontasz. Nitmák pengével párszor kilyukasztod a quwarg királynő torát. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Möszehát pajzzsal súrolod a quwarg királynő torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 107 életpontot sebeztél. A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1508 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő torát. (5 támadással 58 életpontot sebezve.) Marokra fogva a nitmák pengét ellenfeledre támadsz. Nitmák pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg királynő testét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 60 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1508 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő testét. (5 támadással 56 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Nitmák pengével párszor kilyukasztod a quwarg királynő testét. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a quwarg királynő fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 54 életpontot sebeztél. A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1508 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő testét. (5 támadással 61 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Nitmák pengével párszor kilyukasztod a quwarg királynő torát. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Möszehát pajzzsal súrolod a quwarg királynő jobb hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 62 életpontot sebeztél. A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1508 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 48 életpontot sebezve.) Megmarkolva a nitmák pengét ellenfeledre rontasz. Nitmák pengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg királynő torát. (5 támadással 152 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a quwarg királynő jobb középső lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 122 életpontot sebeztél. A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1508 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 23 26 30 | mozogsz 23 26 30 |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos potrohát. (5 támadással 47 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Nitmák pengével párszor kilyukasztod a quwarg harcos testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a quwarg harcos torát. Kritikus ütés! (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 115 életpontot sebeztél. A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 151 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 68 életpontot sebezve.) Meglengetve a nitmák pengét ellenfeledre rohansz. Nitmák pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a qwarg rohamosztagos bal oldalát. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 126 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal súrolod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 69 életpontot sebeztél. Több marást ejt rajtad az 5 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2392 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 579, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vadász quwarg jobb középső lábát. (5 támadással 38 életpontot sebezve.) Megmarkolva a nitmák pengét ellenfeledre ugrasz. Nitmák pengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vadász quwarg torát. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted a vadász quwarg potrohát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 65 életpontot sebeztél. A vadász quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 1954 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg potrohát. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a nitmák pengét a másikra ugrasz. Nitmák pengével többször mélyen végigmetszed az élőholt quwarg bal oldalát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 137 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal súrolod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 63 életpontot sebeztél. Az élőholt quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 397, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 34 39 16 | mozogsz 34 39 16 |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos potrohát. Kritikus ütés! (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a nitmák pengét a másikra rohansz. Nitmák pengével többször mélyen végigmetszed a quwarg harcos testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 113 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 139 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester torát. Kritikus ütés! (5 támadással 80 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Vad csatakiáltással, felemelve a nitmák pengét a másikra támadsz. Nitmák pengével megcsapod a quwarg nagymester jobb első lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 137 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 53 életpontot sebeztél. A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2145 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 449, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 144 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 43 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Vad csatakiáltással, felemelve a nitmák pengét a másikra rontasz. Nitmák pengével végigvágod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal súrolod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 55 életpontot sebeztél. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2145 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 20 22 23 | mozogsz 20 22 23 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 137 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester jobb középső lábát. (5 támadással 41 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Marokra fogva a nitmák pengét a másikra rontasz. Nitmák pengével többször mélyen végigmetszed a quwarg nagymester torát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a quwarg nagymester jobb vállát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 107 életpontot sebeztél. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2145 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 372, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 136 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester testét. (5 támadással 50 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Nitmák pengével párszor kilyukasztod a quwarg nagymester torát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 60 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2145 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 129 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester fejét. (5 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Meglengetve a nitmák pengét ellenfeledre ugrasz. Nitmák pengével többször mélyen végigmetszed a quwarg nagymester testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 132 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal megkarcolod a quwarg nagymester potrohát. Kritikus ütés! (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 101 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2145 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 490, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tükörpajzs vibrál körülötted. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén fejét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy fűszertartó felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Meglengetve a nitmák pengét ellenfeledre támadsz. Nitmák pengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg parafenomén potrohát. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 55 életpontot sebeztél. A quwarg parafenomén csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2239 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tükörpajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén potrohát. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Megmarkolva a nitmák pengét ellenfeledre rontasz. Nitmák pengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg parafenomén torát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a quwarg parafenomén jobb középső lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 53 életpontot sebeztél. A quwarg parafenomén feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg parafenomén nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2239 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tükörpajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén potrohát. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy ezüst gyűrű felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Vad csatakiáltással, felemelve a nitmák pengét ellenfeledre támadsz. Nitmák pengével párszor kilyukasztod a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a quwarg parafenomén bal vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 52 életpontot sebeztél. A quwarg parafenomén feléd sújt csáprágóival, de mellé! Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2239 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tükörpajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A varázslat kudarcot vallott. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A varázslat kudarcot vallott. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén fejét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Megmarkolva a nitmák pengét a másikra rohansz. Nitmák pengével kilukasztod a quwarg parafenomén testét. Kritikus ütés! (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Möszehát pajzzsal súrolod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 63 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2239 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 12 37 28 | mozogsz 12 37 28 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 126 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 63 életpontot sebezve.) Meglengetve a nitmák pengét a másikra rontasz. Nitmák pengével megvagdalod a qwarg rohamosztagos jobb hátsó lábát. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 42 életpontot sebeztél. Több marást ejt rajtad a 6 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (6 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Nitmák pengével végigvagdosod a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 128 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a qwarg rohamosztagos torát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 53 életpontot sebeztél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2392 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 677, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő bal első lábát. (5 támadással 53 életpontot sebezve.) Marokra fogva a nitmák pengét a másikra rontasz. Nitmák pengével kegyetlenül összevagdalod a quwarg királynő testét. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod a quwarg királynő testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 58 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1675 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 32 35 39 | mozogsz 32 35 39 |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 53 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Nitmák pengével többször mélyen végigmetszed a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a quwarg királynő testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 56 életpontot sebeztél. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1675 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 42 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a nitmák pengét a másikra támadsz. Nitmák pengével párszor kilyukasztod a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 138 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 66 életpontot sebeztél. A quwarg királynő csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1675 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 387, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 43 életpontot sebezve.) Marokra fogva a nitmák pengét a másikra rontasz. Nitmák pengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg királynő torát. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Möszehát pajzzsal kissé megkarcolgatod a quwarg királynő torát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 135 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1675 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő torát. (5 támadással 55 életpontot sebezve.) Megmarkolva a nitmák pengét ellenfeledre támadsz. Nitmák pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg királynő testét. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 137 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a quwarg királynő torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 65 életpontot sebeztél. A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1675 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 394, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő torát. (5 támadással 52 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Nitmák pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg királynő jobb oldalát. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 130 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 62 életpontot sebeztél. A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1675 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 389, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő torát. (5 támadással 47 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Nitmák pengével többször mélyen végigmetszed a quwarg királynő testét. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted a quwarg királynő testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 58 életpontot sebeztél. A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1675 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 57 életpontot sebezve.) Meglengetve a nitmák pengét a másikra rontasz. Nitmák pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg királynő torát. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 67 életpontot sebeztél. A quwarg királynő csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1675 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő testét. (5 támadással 47 életpontot sebezve.) Meglengetve a nitmák pengét ellenfeledre rontasz. Nitmák pengével párszor kilyukasztod a quwarg királynő testét. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 48 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1675 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 143 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 42 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Vad csatakiáltással, felemelve a nitmák pengét a másikra ugrasz. Nitmák pengével végigvagdosod a quwarg nagymester testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 138 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 61 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2145 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 432, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 42 44 48 | mozogsz 42 44 48 |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vadász quwarg potrohát. (5 támadással 48 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Nitmák pengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vadász quwarg fejét. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted a vadász quwarg jobb hátsó lábát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 118 életpontot sebeztél. Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 1954 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg testét. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra ugrasz. Nitmák pengével többször mélyen végigmetszed az élőholt quwarg bal oldalát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Möszehát pajzzsal súrolod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 50 életpontot sebeztél. Az élőholt quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg jobb hátsó lábát. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a nitmák pengét a másikra támadsz. Nitmák pengével kegyetlenül összevagdalod az élőholt quwarg bal első lábát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Möszehát pajzzsal súrolod az élőholt quwarg jobb hátsó lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 45 életpontot sebeztél. Az élőholt quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 59 46 47 | mozogsz 59 46 47 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 133 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 70 életpontot sebezve.) Meglengetve a nitmák pengét ellenfeledre ugrasz. Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 59 életpontot sebeztél. Több marást ejt rajtad a 6 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod a qwarg rohamosztagos bal oldalát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Möszehát pajzzsal megkarcolod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 70 életpontot sebeztél. Csáprágójával a 2 qwarg rohamosztagos megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2392 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 576, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tükörpajzs varázslattal készülsz a csatára. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A varázslat kudarcot vallott. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén potrohát. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Nitmák pengével kegyetlenül összevagdalod a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 52 életpontot sebeztél. A quwarg parafenomén csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2239 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tükörpajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén potrohát. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. És igen, sikerült neki! Egy bunthar bőr tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Meglengetve a nitmák pengét ellenfeledre rontasz. Nitmák pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Möszehát pajzzsal megkarcolod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 58 életpontot sebeztél. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 47 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2239 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vadász quwarg fejét. (5 támadással 46 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a nitmák pengét ellenfeledre támadsz. Nitmák pengével kegyetlenül összevagdalod a vadász quwarg potrohát. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 139 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal megkarcolod a vadász quwarg testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 62 életpontot sebeztél. A vadász quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a vadász quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 1954 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 379, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vadász quwarg fejét. (5 támadással 43 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Nitmák pengével többször mélyen végigmetszed a vadász quwarg potrohát. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Möszehát pajzzsal kissé megkarcolgatod a vadász quwarg bal első lábát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 122 életpontot sebeztél. A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A vadász quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 1954 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
lm 62 63 67 | mozogsz 62 63 67 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester torát. (5 támadással 42 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Megmarkolva a nitmák pengét a másikra támadsz. Nitmák pengével többször mélyen végigmetszed a quwarg nagymester bal oldalát. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Möszehát pajzzsal néhányszor súrolod a quwarg nagymester testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 53 életpontot sebeztél. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2145 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 74 76 78 | mozogsz 74 76 78 |
lm 51 57 60 | mozogsz 51 57 60 |
lm 63 63 | mozogsz 63 63 |
kf 468 469 | kézbeveszed/felveszed a 468. tárgyat a 469. tárggyal |
lm 80 80 80 | mozogsz 80 80 80 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat a 396. tárgyat |
* 2. BP: | t. energia kisütése: 273 2 252 |
* 3. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 9. BP: | t. energia kisütése: 273 20 207 |
LIDÉRCÓRIÁS (401. SZÖRNY) Bár a viharóriások nagyhatalmú teremtmények, nem legyőzhetetlenek. Ha egy-egy magányos viharóriás kivívja egy Thargodan herceg haragját, akkor megsemmisülése bizonyos, és pusztulása után lelke nem nyugodhat, a herceget szolgáló lidércként kell a Sötét Földön bolyongania. Ezek a jellem nélküli élőholtak csatában félelmetes ellenfelek, akár fagyos leheletükről, akár jeges, csontig hatoló érintésükről van szó. Az egyetlen ok, amiért valaki egy lidércóriásra támad, annak reménye, hogy rátalál az óriásnál rejtett mesés kristályra... |
TLOPEDMUK (584. SZÖRNY) Távolról senkinek ártani nem tudó manócskának néz ki, ha viszont elszánt merészségről téve tanúbizonyságot, megközelíted kicsiny táborhelyét, és még arra is sor kerül, hogy a tlopedmuk arcába bámulsz, valószínűleg rémült sikoly fogja elhagyni ajkaidat. A tlopedmukok arcát nem fedi bőr (testét sem, de ezt sötét színű ruházatuk mindig eltakarja), és csupán egy szempár, valamint 72 darab apró fog alkotja. Ezek a száj csukott állapotában is jól láthatóak, hiszen három sorban helyezkednek el, felül, alul, és hátul (vagyis belül). Vagy ezeket, vagy furcsán hajló karjaik végződését, ollószerű kézfejüket használják ellenségeik kellő megrémisztésére. Bár ők alapjában véve nem árnytündérek, de a velük való együttélés eléggé összekovácsolta sorsukat: épp ezért gyűlölettel viseltetnek minden élő lény iránt. Mint amilyen te is vagy. |
KÖPKÖDŐ BRUHATAG (773. SZÖRNY) A köpködő bruhatag egy hatalmasra nőtt béka. Világoszöld teste olyan nyálkás, hogy ha ütőfegyvert használsz ellene, csapásaid rendre félre fognak csúszni - hacsak nem társul az ütések mellé jókora erő a karodban. A bruhatag a mocsarak lakója, többnyire a bűzös gyíkfűcsomokón sütkérezik, és termetéhez képest hatalmas elszántsággal támad arra, aki a közelébe merészkedik. Először köp, aztán hosszú nyelvét kiöltve megragadja áldozatát. Támadása akár még veszélyt is jelenthet rád, ha nem vagy elég ügyes kalandozó. |
SEJTFIATALÍTÓ KENŐCS (1408. TÁRGY) Az élénkpiros, öblös tégely oldalán aranyszín betűk sorakoznak, és bizalomgerjesztő, szömörce-szagú kence lapít a mélyén. Niximiliti az egekig magasztalta ezt a krémet, állítása szerint halhatatlanná teszi a használóját. Nohiszen! Az biztos, hogy ha a H 1408 paranccsal, 3 TVP-ért a mellkasodra kened, úgy fogod érezni, mintha szervezeted bármilyen ártó hatásnak képes lenne ellenállni! [Egészséged megnő az egészséged alapértékével; a max. ÉP-d pedig eme alapérték ötszörösével!] 3 korinthai talizmánért cserébe te is szert tehetsz erre a fantasztikus anyagra. Ehhez Niximiliti valamelyik csodabazárjában, a Küldetés Teljesítése: KT 1408 parancsot add ki, 5 TVP-ért. A zseniális tudós vásárláskor mindenkinek elmondja a használati utasítást: az Olimpia mágusai nem tűrik a sejtfiatalítót, ha a hatása alatt állsz, azt megszüntetik; egyébként is csak a forduló végéig tart az ereje, aztán nyomtalanul felszívódik; és a csodakencék sajnos kioltják egymás hatását, ezért felesleges egynél több adagot magadra kenni! (A második adagot, mindegy, hogy milyen, már fel sem használod.) Niximiliti végül megígérteti veled, hogy nem rontod a boltját, és a kenőcseit nem fogod átadni másnak. |
ESÉLYNÖVELŐ KENŐCS (1409. TÁRGY) Niximiliti mindenkinek a lila tégelyt ajánlgatja leginkább. Talán ebből van a legtöbb, vagy ezt tudja a legegyszerűbben előállítani. Végül is mindegy, mert az esélynövelő is egy igen-igen hasznos kence. A válladra és a nyakadra kell kenned, a H 1409 paranccsal, 3 TVP-ért, hogy kifejtse hatását. Fura érzést kelt benned a mentaillatú krém. Mintha még az istenek is csak a pillanatot várnák, hogy a kedvedben járhassanak! [Szerencséd annyival nő, mint a szerencséd alapértéke; a tárgyaid alapszerencse/5 plusz mentődobást kapnak; ráadásul a nálad lévő szopókövek sem fejtik ki a hatásukat.] Ha meg akarod szerezni az esélynövelőt, 3 rothasztó talizmánt kell adnod érte cserébe Niximiliti valamelyik csodabazárjában, a Küldetés Teljesítése: KT 1409 paranccsal, 5 TVP-ért. A hóbortos feltaláló minden vásárlójának szigorúan a lelkére köti a tudnivalókat: az Olimpia szervezői ajzószernek minősítették az esélynövelőt, ezért betiltották a használatát, egyébként is gyorsan elpárolog, így a hatása csak a forduló végéig tart; a csodakencék kioltják egymás erejét, ezért mindig csak egyetlen adagot kenj magadra! A második adagot (legyen az bármelyik fajta), már fel sem fogod használni, hiszen ez pazarlás volna. No és a legfontosabb: a zavaros tekintetű gnóm ünnepélyesen megesket téged, hogy a titkát a sírig megőrzöd, és az esélynövelőt soha, de soha nem adod át másnak. |
ZYEL KATALIZÁTOR (896. TÁRGY) Ezt a különös szerkezet hihetetlenül ősi kreiton alkotás. Eleinte nem is érted, mire lehet jó ez a szúrós, tüskés drótokból készített foglalatba helyezett kristályos tárgy. De aztán a katalizátor mellett elsárgult lapokat találsz, egy rég halott kalandozó feljegyzéseivel, szerencsére a királyság nyelvén íródott. Kiderül belőle, hogy a kreitonok a zyel katalizátort mágikus pulzánsok hatásának felerősítésére használták. Hmm, érdekesen hangzik! Az első három zyel katalizátor duplázza a manapulzánsok manatermelését, azaz, ha egy katalizátorod van, a pulzánsok 5 helyett 10, ha kettő, 5 helyett 20, ha három, 5 helyett 40 manát termelnek. A további katalizátorok a manapulzánsok hatékonyságát 20-20 vp termeléssel növelik, majd 140 vp-től kezdve 10-10 vp-vel. Még szerencse, hogy a zyel katalizátor átadható (bár nem ellopható), különben sosem lennél képes összegyűjteni a 14 katalizátort, ami ahhoz szükséges, hogy minden egyes pulzánsod körönként 200 VP-t termeljen! |
TÖRPE VÉDŐGYŰRŰ (1104. TÁRGY) Ezt a fehér kövekkel kirakott aranygyűrűt még a törpe ősök készítették. Az elejére mintázott arc akár a készítőé is lehetne, de még valószínűbbnek tűnik, hogy ez egy a gyűrű készítése idejében hőssé lett törpe kalandozó elnagyolt arcképe. Sajnos ennek megállapításához túl kevés adatunk van arról a korról. Az idő vasfoga nem árthatott e tökéletes módon elkészített ékszernek, így ha az ujjadra csúsztatod, még most is érzed, mi volt az elsődleges oka annak, hogy a törpék ilyen csecsebecse viselésére vetemedtek: védettséged ugyanis azonnal megnő 8-cal. |
Erő: | 27 (28) | Szint: | 27 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 141 cm |
IQ: | 37 (42) | Támadás: | 42 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 35 (39) | Védekezés: | 92 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 6/14 év |
Egészség: | 30 (32) | Életpont: | 624/487 | Jellem: | jó (29) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 39 (50) | Varázspont: | 1107/32 | Pénz: | 686 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 21/20 | Pszi pont: | 231/282 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 18 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/42 | ökölvívás: | 10/74 | szúrófegyverek: | 9/74 |
vágófegyverek: | *32/100 (+29%) | ütőfegyverek: | 6/36 | lőfegyverek: | 1/91 |
dobófegyverek: | *28/100 (+7%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -19.); mérg. vas dobónyíl (#190) (20 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 18/54 | 2. nyomkövetés: | 48/35 (+5%) | 3. lopás: | 1/76 |
4. mászás: | 16/12 | 5. csapdakészítés: | 16/12 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 3/69 (+48%) |
7. gyógyítás: | 15/46 | 8. titkosírás: | 1/9 | 9. felderítés: | 23/32 |
10. szörnyidomítás: | 6/5 | 11. teológia: | 74/23 (+215%) | 12. taumaturgia: | 67/25 (+308%) |
13. szerencsejáték: | 4/76 | 14. versengés: | 13/78 | 15. harcművészetek: | 13/66 |
16. zene: | 12/17 | 17. szörnyismeret: | 29/78 | 18. pszi: | 26/85 (+3%) |
19. zárnyitás: | 1/21 | 20. vadászat: | 4/67 | 21. vitalitás: | 1/0 |
22. bányászat: | 12/97 | 23. úszás: | 8/36 | 24. főzés: | 11/46 |
25. csapatmunka: | 2/8 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
segítesz max. 5 TVP-ért |
kutatsz max. 151 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), tolmokov-koktélt (#351) (max. 6 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot ) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), Raia szent lovagja (#239) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
varkaudar vajákos (#690), bűbájlidérc (#761), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
speciális védelem (#292, 50 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | fénypajzs (#241, 18 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +7 vp 20 költség alatt; taumaturgia: +21 vp 19 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
felejtés (#68) (988) | feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | bűvölés (#20) (326,2) |
felejtés (#68) (999) | felejtés (#68) (998) | felejtés (#68) (989) | szürkeáll. aktiv (#71) |
a lélek védelme (#57) | villámmágia (#227) | hadiszerencse III (#59) | tulajdonságpajzs (#26) |
csábmosoly (#16) | varázsenergia (#161) | esszenciavédelem (#165) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), tisztítótűz (#44), vakító fény (#43) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
fénypajzs (#241), tükörpajzs (#101), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
agykorbács (#97) | >> | nők (#999) | agykorbács (#97) | >> | férfiak (#998) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
speciális védelem (#292) | >> | férfiak (#998) | speciális védelem (#292) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: nagyon éhezik |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mókás kis élőlények a poszogó möszék. Imádkozz úgy, hogy tizet dédelgetsz e szeretreméltó állatkákból! |
2.) Bár békés természetű vagyok, a Thargodanok fosztogatásait még én sem nézhetem tétlenül. Semmisíts meg 5 Zinthurgot! (számláló: 0) |
3.) A gondtalan élet örömeit másnak is meg kell ismerni. Felejtesd el egy fordulóban 3 emberrel a feltételes parancsait! |
HŐSTETTEID |
2006 II. félévének Vlagyimir díjas harcművésze vagy. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | bunthar bőr (#733) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
16 | drótszőr (#37) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 1 | isteni fétis (#1150) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | manakristály (#500) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 4 | szent jogar (#150) | 4 | vas dobónyíl (#189) | |||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
686 | arany (#50) | 6 | amniosz (#203) | 1 | Dantor amulettje (#468) | |||
1 | deus ex machina (#1) | 8 | fekete gyöngy (#99) | 2 | galachmit (#310) | |||
3 | gyógykenőcs (#313) | 30 | gyöngymangó (#135) | 11 | kaja (#2) | |||
420 | quwarg tojás (#360) | 1 | Rhatt páncélja (#458) | 15 | szárnyas hernyó (#69) | |||
1 | törpe bakancs (#475) | 4 | tudás gyöngye (#522) |