Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 2. 10h:01' EZ A 220. JÁTÉKHETED, 204. FORDULÓD 221. játékheted kezdete: dec. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5289 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 19. varázslatot a 78. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 8. varázslatot a 12. varázslatot a 90. varázslatot |
* 4. KP: | beraksz a bankba a 689. tárgyat (688 darabot) |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 456. tárgyat a 466. tárggyal a 453. tárgyat |
ek 273 8 202 | t. energia kisütése: 273 8 202 |
ek 273 6 405 | t. energia kisütése: 273 6 405 |
t 189 1 | támadod a 189. szörnyet |
fkt 36 10 | felt. készítesz a 36. tárgyat (10 darabot) |
v 22 174 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 7 8 2 | elmormolod a 7. varázslatot |
bb 500 152 153 | beraksz a bankba az 500. tárgyat (152 darabot) |
v 7 247 1 | elmormolod a 7. varázslatot |
m 4 5 | mozogsz délre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [147,44] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Látsz egy mínosz-kúpot. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Thoron - Laure előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt.
be 91 | bemész a 91. titkos labirintusba |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
ftv 47 142 | felt. tám/véd. varázslat a 47. varázslatot a 142. szörnyet |
t 255 1 | támadod a 255. szörnyet |
t 126 1 | támadod a 126. szörnyet |
t 142 1 | támadod a 142. szörnyet |
ftv 61 20 | felt. tám/véd. varázslat a 61. varázslatot a 20. szörnyet |
ftv 51 20 | felt. tám/véd. varázslat az 51. varázslatot a 20. szörnyet |
lm 2 4 | mozogsz 2 4 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fehér glóbusz vibrál körülötted. [+1% tau] Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 18 életpontot vesztettél. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja az udvari mágus jobb lábát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 310 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. [+1% tau] Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 18 életpontot sebeztél. [+2% tau] Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 12 életpontot vesztettél. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a bérmágus jobb vállát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) A bérmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 620 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
ftv 47 263 | felt. tám/véd. varázslat a 47. varázslatot a 263. szörnyet |
ek 7 6 10 | t. energia kisütése: 7 6 10 |
lm 6 9 11 | mozogsz 6 9 11 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fehér glóbusz védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+2% tau] A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 9 életpontot sebeztél. [+3% tau] Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 11 életpontot vesztettél. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a bérmágus testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 620 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fehér glóbusz. [+3% tau] Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 26 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 12 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a bérmágus nyakát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 620 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. [+1% tau] A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 17 életpontot sebeztél. [+3% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 16 életpontot vesztettél. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a harci mágus testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Pusztítás Botjával eltalálod a harci mágus girhes testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 39 életpontot sebeztél. Zombilapítóval megcsapod a harci mágus testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a harci mágus csapása elől. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. A harci mágus egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1116 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}
lm 905 13 900 | mozogsz 905 13 900 |
lm 14 20 23 | mozogsz 14 20 23 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. [+1% tau] Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 15 életpontot sebeztél. [+2% tau] Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 15 életpontot vesztettél. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a harci mágus bal vállát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1116 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+3% tau] A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 35 életpontot sebeztél. [+3% teo] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. 32 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 hajító csillag. Alaposan megsorozod a zoloboo sámán jobb lábát. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Elszántan a másikra rontasz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd a zoloboo sámán fejét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 63 életpontot sebeztél. Zombilapítóval meghorzsolod a zoloboo sámán bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 28 életpontot sebeztél. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 377, sebződés: 94, gyógyulás: 0, összesen: -94 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. [+2% tau] A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 21 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a harci mágus bal karját. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját a másikra támadsz. Pusztítás Botjával megcsapod a harci mágus girhes testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. Zombilapítóval eltalálod a harci mágus testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a harci mágus csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Könnyedén félreszökkensz a harci mágus csapása elől. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. A harci mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1116 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
lm 905 24 900 | mozogsz 905 24 900 |
lm 26 27 30 | mozogsz 26 27 30 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. [+2% tau] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 19 életpontot sebeztél. [+3% tau] Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 49 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a mestervarázsló girhes testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Meglengetve a Pusztítás Botját ellenfeledre rontasz. Pusztítás Botjával megütöd a mestervarázsló testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 66 életpontot sebeztél. Zombilapítóval megütöd a mestervarázsló testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A mestervarázsló csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. Elhajolsz a mestervarázsló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. A mestervarázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1627 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 91, gyógyulás: 0, összesen: -91 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fehér glóbusz varázslatot. [+1% tau] A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 23 életpontot sebeztél. [+4% teo] Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 24 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod az udvari mágus fejét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Meglengetve a Pusztítás Botját ellenfeledre rontasz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az udvari mágus bal oldalát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 53 életpontot sebeztél. Zombilapítóval épp hogy eltalálod az udvari mágus bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. [+2% teo] Az udvari mágus egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Az udvari mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1175 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 355, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. [+2% tau] Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 21 életpontot sebeztél. [+1% tau] Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 86 életpontot vesztettél. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a mestervarázsló girhes testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Meglengetve a Pusztítás Botját a másikra rontasz. Pusztítás Botjával megütöd a mestervarázsló testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 58 életpontot sebeztél. Zombilapítóval megcsapod a mestervarázsló jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Elhajolsz a mestervarázsló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. Nem sikerült a mestervarázsló ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1627 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 135, gyógyulás: 0, összesen: -135 ÉP}
lm 6 7 4 | mozogsz 6 7 4 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. [+3% tau] Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 15 életpontot sebeztél. [+2% tau] Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 46 életpontot vesztettél. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a mestervarázsló bal karját. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Pusztítás Botját ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd a mestervarázsló bal oldalát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 70 életpontot sebeztél. Zombilapítóval megcsapod a mestervarázsló fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A mestervarázsló lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. Elhajolsz a mestervarázsló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a mestervarázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1627 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 81, gyógyulás: 0, összesen: -81 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. [+1% tau] Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 32 életpontot sebeztél. [+3% teo] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 83 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 80 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Nem akarsz kinyúlni. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 163, gyógyulás: 0, összesen: -163 ÉP}
kpcs 3 4 | kapcsoló 3 |
lm 905 3 900 | mozogsz 905 3 900 |
lm 9 11 14 | mozogsz 9 11 14 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. [+2% tau] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 15 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 100 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a mestervarázsló girhes testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Pusztítás Botját ellenfeledre ugrasz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mestervarázsló girhes testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 55 életpontot sebeztél. Zombilapítóval eltalálod a mestervarázsló girhes testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A mestervarázsló újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Könnyedén félreszökkensz a mestervarázsló csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1627 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 149, gyógyulás: 0, összesen: -149 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már elektromos pajzs vibrál körülötted. [+1% tau] Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 50 életpontot sebeztél. [+3% teo] Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. 24 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Egy tűzvihar varázslattal köszönt csatapartnered. 112 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Túl erős az ellenfeled. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 136, gyógyulás: 0, összesen: -136 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. [+1% tau] Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 51 életpontot sebeztél. [+4% teo] Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 16 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló bal lábát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját a másikra ugrasz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az őrült varázsló törékeny testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. Zombilapítóval csak érinted az őrült varázsló bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 34 életpontot sebeztél. [+1% tau] Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 gyöngymangó és 5 gyenge méreg. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 361, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
ftv 50 126 | felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 126. szörnyet |
lm 17 20 905 | mozogsz 17 20 905 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem sav ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+2% tau] A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 16 életpontot sebeztél. [+2% tau] Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 143 életpontot vesztettél. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a varkaudar varázsló bal oldalát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Meglengetve a Pusztítás Botját a másikra rohansz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar varázsló görnyedt testét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 54 életpontot sebeztél. Zombilapítóval súrolod a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 29 életpontot sebeztél. Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A varkaudar varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 143, gyógyulás: 0, összesen: -143 ÉP}
Gyorsan felraksz egy elektromos pajzs varázslatot. [+2% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 40 életpontot sebeztél. [+1% tau] Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a miksziszi húsgólem jobb oldalát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 16 életpontot sebeztél. Zombilapítóval néhány helyen meghorzsolod a miksziszi húsgólem jobb lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 9 életpontot sebeztél. [+2% teo] A miksziszi húsgólem behúz egyet a mancsával. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 45 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Pusztítás Botjával párszor megpöccinted a miksziszi húsgólem testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 28 életpontot sebeztél. Zombilapítóval gyengén megütöd a miksziszi húsgólem jobb vállát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 7 életpontot sebeztél. [+2% teo] Egy tockost nyomat Neked a miksziszi húsgólem! (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 49 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Túl sok sebet kaptál. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 183, gyógyulás: 0, összesen: -183 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem sav ellen varázslatot. [+2% tau] Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 20 életpontot sebeztél. [+1% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. Semmi eredménye! (védelem sav ellen védelmez.) Megmarkolva a Pusztítás Botját a másikra ugrasz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar varázsló görnyedt testét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 62 életpontot sebeztél. Zombilapítóval meghorzsolod a varkaudar varázsló bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 23 életpontot sebeztél. [+1% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. 120 életpontot vesztettél. A varkaudar varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 120, gyógyulás: 0, összesen: -120 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+1% tau] A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 11 életpontot sebeztél. [+2% tau] Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. 60 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Túl erős az ellenfeled. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}
lm 21 900 24 | mozogsz 21 900 24 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem sav ellen varázslattal készülsz a csatára. [+3% tau] A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 19 életpontot sebeztél. [+2% tau] Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! (köszönhetően védelem sav ellen védelmednek.) Marokra fogva a Pusztítás Botját a másikra támadsz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar varázsló fejét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 72 életpontot sebeztél. Zombilapítóval gyengén megütöd a varkaudar varázsló görnyedt testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. 131 életpontot vesztettél. A varkaudar varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 131, gyógyulás: 0, összesen: -131 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 20 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 43 életpontot sebeztél. Zombilapítóval párszor súrolva eltalálod az őrült varázsló testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 20 életpontot vesztettél. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az őrült varázsló testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 51 életpontot sebeztél. Zombilapítóval megpöccinted az őrült varázsló testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
A következő kincseket találtad: 4 gyöngymangó és egy fokhagyma. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 338, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Meglengetve a Pusztítás Botját ellenfeledre ugrasz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar varázsló görnyedt testét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 49 életpontot sebeztél. Zombilapítóval néhányszor megcsapod a varkaudar varázsló jobb oldalát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 48 életpontot vesztettél. A varkaudar varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
lm 905 25 25 | mozogsz 905 25 25 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
kf 692 | kézbeveszed/felveszed a 692. tárgyat |
kno 4 4 | képesség-növelés 4 |
m 4 4 5 | mozogsz délre, délre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [147,46] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. [+2% tau] Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 12 életpontot sebeztél. [+1% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szárazság. 34 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Túl erős az ellenfeled. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) [146,47] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy quwarg bolyt. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy ősi csatamező van. Elteszed a látcsövet.
m 6 1 1 | mozogsz nyugatra, északkeletre, északkeletre |
szk 16 239 765 | keresed a 16. szörnyet a 239. szörnyet a 765. szörnyet |
ek 215 3 | t. energia kisütése: 215 3 |
* 1. BP: | elmormolod a 161. varázslatot a 3. varázslatot a 83. varázslatot |
* 2. BP: | kiveszel a bankból a 689. tárgyat (688 darabot) |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 689. tárgyat a 688. tárggyal a 693. tárgyat |
KRONOELEMENTÁL (287. SZÖRNY) A kronolények ura, az idő hercege, irtózatos hatalmú teremtmény. Mágikus erejét magából az időből meríti, ezért semmi és senki nem állhat neki ellent. Jaj annak, aki szembekerül vele, hiszen a kronoelementál immúnis mindenféle mágiára. Az Időtörést - ahogy az alanoriak a Thargodan csatamezők felbolygatásából eredő dimenziószakadást nevezik - nehezen fogja a világ túlélni, ha a kronoelementálok szabadon kószálhatnak. Egy ilyen teremtmény, ha kedve tartja, akár egy kisebb település teljes területén is megállíthatja az időt! A kronoelementálok legyőzése és visszaűzése az Idő Létsíkjára nem kalandozóknak való feladat, ezt a munkát inkább hagyd az avatárokra. Ha öngyilkos akarsz lenni, lehetőséged van a kronoelementál megtámadására az FT 287 paranccsal. |
EZERSZEMŰ BESTIA (288. SZÖRNY) Egy őrült mágus a világégés előtt kísérletet tett arra, hogy megismételje annak idején az alkímia csodáját, és a triklem drakolderekhez hasonló hatalmú lényt alkosson, amely ezúttal a jó oldalon harcol, a varkaudarok ellen. A kísérlet ugyan sikerült, valóban sikerült egy nagyhatalmú, mágikus létformát létrehozni, a mágusnak azonban semmilyen ellenőrzése nem volt a számtalan, kocsányon lógó szemet birtokló, irtózatos hatalmú amőbaszerű lény felett, így aztán őt falták fel elsőként a kísérleti példányok. Az ezerszemű bestiák azóta is az Alanori Királyság pusztáin kóborolnak, néha felfalnak egy-egy tanyát, de csekély számuk és nagy hatalmuk miatt az alanori mágusok nem foglalkoznak velük. |
ÉBEN HALÁLHAJCSÁR (295. SZÖRNY) Az ében halálhajcsárok ébenfekete testű, izmos, humanoid alakú, kb. 3 méter magas Thargodanok. Különösen élvezik, ha szenvedést okozhatnak, ezért a legtöbb Thargodan úr ében halálhajcsárokat tart rabszolgái felügyelésére. Az ében halálhajcsárnak a szolgák kínzása sokkal több örömet okoz, mint részt venni a Thargodanok közötti hatalmi harcban. A Sötét Föld hegységeiben hatalmas bányarendszerek húzódnak meg, ahol a halálhajcsárok felügyelete mellett rengeteg alacsonyabbrangú életforma dolgozik. Néha idekerül egy-egy másik létsíkról származó utazó is, de ezek legtöbbször nem bírják tovább néhány napnál. Az ében halálhajcsár tökéletesen immúnis a mágia minden formájára, viszont sebezhető nem-mágikus fegyverrel is. |
SÖTÉTSÉG HERCEGE (296. SZÖRNY) A Sötétség Hercege nagyhatalmú Thargodan, amely képes alakváltoztatásra. Általában egy hatalmas és gyönyörű sötét elf képében tetszeleg, de ugyanígy kedveli a sárkány vagy a hatlábú, oroszlánfejű, gyíktestű fenevad alakját. Igazi alakja állítólag egy sötét, minden fényt magában nyelő, jellegtelen árny. A Sötétség hercege általában palotájából, erődítményéből tervezi a többi herceg elleni hadjáratokat, és ritkábban - ha egy dimenziókaput sikerül megnyittatnia egy rabul ejtett kóbor mágussal - akkor a halandók létsíkjára való kiruccanásait. A Sötétség hercege hihetetlen mágikus hatalommal rendelkezik, és általában erős Thargodanok veszik körül - úgyhogy semmi értelme sincs szembeszállnod vele. |
TÖRPE BAKANCS (475. TÁRGY) A törpék mágikus bakancsa ugyan nem annyira kényelmes és elegáns, mint egy zangrozi csizma, viszont sokkal előnyösebb, ha a föld alá ereszkedsz: ha a törpe bakancsot viseled, a labirintusban való alapmozgásod 5 helyett csak 3 TVP-be kerül! Ez elég tetemes megtakarítást jelenthet egy kétszintes, egyenként 80 referenciapontból álló labirintusban. Mellesleg a törpe bakancs ad 2-t a védettségedhez is. |
DRAKOLDER KULCS (524. TÁRGY) Egy nehéz, fémből készült kulcs, vége egy drakolder fejet formáz. A kulcs nyelve intrikusan összetett, mintha az egész mintázat élne, változna! Vajon miféle zár kinyitására tervezték? |
AMUL KULCS (565. TÁRGY) Első pillantásra meg sem mondanád, hogy ez a fehér márvány, tapintásra meglepően meleg tárgy kulcs. Egy hosszúkás rúd, amely egy trikornis szarvra emlékeztet - de bizonyos, kinyithatatlan zárakon már láttad ezt az emblémát! Az amul kulcsot ezen zárak kinyitására tervezték. Ha egy ilyen zárra bukkansz, tudni fogod, hogy az amul kulcs szükséges hozzá. Sajnos, az amul kulccsal csak egy ilyen zárat nyithatsz ki, ezután elveszti mágikus potenciálját. |
ÁRNYÉKKULCS (566. TÁRGY) Már ha egyáltalán tárgynak lehet nevezni ezt a fekete homályt. Még az is meglepő, hogy amikor megfogod - olyan, mintha a semmit markolnád - a kezedben marad! Vigyázz rá nagyon, mert például az Iszonyat Citadellájában is van olyan ajtó, amit kizárólag ezzel a kulccsal tudsz kinyitni, sehogy máshogy. A kulcs a sikeres használata után egyszerűen elpárolog. |
BÉRMÁGUS (263. ELLENFÉL) A modern harcászatban egy katonai egység nem lehet sikeres, ha nem áll rendelkezésére néhány varázsló. A bérmágusok gyakorlatilag jól fizetett zsoldosok, akik nem kardjukkal, hanem varázstudásukkal szolgálják munkaadójukat. A bérmágusok általában nem túl képzettek, épphogy néhány évet töltöttek tanulással, és máris kamatoztatni akarják tudásukat. Ezért aztán sokan közülük még azt sem tudják, hogy hiába a varázstudás, ha az ellenfél "kardnyújtásnyira" kerül, akkor vége a dalnak. |
ÓNIX MASSZAVADÍTÓ (438. TÁRGY) A kihívásokat kedvelő kalandozók húzhatják fel ezt az ónixból készült, minden bizonnyal mágikus karperecet, amely a phua-kúpok szörnygenerátorainak hatásfokát hivatott növelni. Ha viseled a KF 438 paranccsal, minden bizonnyal erősebb masszákkal fogsz találkozni, mint egyébként. Miért érdemes a masszákat vadítani? Nos, a massza kincse arányos az erejével... |
RÉZ MASSZARIASZTÓ (436. TÁRGY) A phua-kúpokban rejtőző géngenerátorok térhajlítását igencsak megzavarja ez a rejtélyes karperec, a réz masszariasztó. Ha felöltöd a karodra a KF 436 paranccsal, a phua-kúpok szörnygenerátora kisebb hatásfokkal fog működni, és nagy valószínűséggel gyengébb massza fog belőle előjönni, mint egyébként. A réz masszariasztónál is hatékonyabb a arany masszariasztó. A réz és arany masszariasztó hatása nem adódik össze. |
MESTERVARÁZSLÓ (267. ELLENFÉL) Hosszú, hegyes sapka, derékig érő ősz szakáll és haj, hatalmas kék selyemköpeny, rajta ezüstös rúnákkal, kétméteres faragott bot, végén kristálygömbbel - a legklasszikusabb varázsló megjelenés, amit el lehet képzelni. A mestervarázslók is tisztában vannak ezzel, valószínűleg hatásvadászat és félelemkeltés, nem pedig a divat hajkurászása a céljuk, amikor így jelennek meg. A mestervarázslók csak hatalmas összegekért hajlandók más szolgálatába állni, többnyire inkább a maguk útját járják, szörnyeket öldösnek ritka komponensekért vagy elveszett, ősi relikviák után kutatnak. Ha mégis felbukkannak egy katonai alakulatban, akkor ott komoly erőösszpontosításról lehet szó, a parancsnok erőteljes ellenállásra számít. A mestervarázslók feladata, az ellenség teljes annihilálása mellett, a kevésbé képzett varázslók felügyelése, beosztása, mert azok egy katonára nemigen hallgatnak. |
OBSZIDIÁN TÜSKE (481. TÁRGY) Az obszidián tüske igazándiból egy hosszú, hegyes rúd, amelyet a papok általában vámpírok és más, mágikus lények "semlegesítésére" használnak. Elméletileg az obszidián tüskét egyszeri használatra szánták, de te megkísérelheted, hogy többször harcolsz vele. Számíts azonban rá, hogy minden harc után van 25% esély rá, hogy az obszidián tüske elveszti varázserejét, és hasznavehetetlenné válik. Addig is, az obszidián tüske egy 2D8+6 sebzésű mágikus szúrófegyver, amely használatához min. 8-as teológia szükséges. |
Erő: | 28 (34) | Szint: | 21 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 115 cm |
IQ: | 35 (39) | Támadás: | 23 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 37 kg |
Ügyesség: | 27 (31) | Védekezés: | 43 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 6/6 év |
Egészség: | 27 (32) | Életpont: | 319/279 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 25 (31) | Varázspont: | 768/9 | Pénz: | 1707 arany | Kép. pont: | 16 |
Tudatpont: | 21/11 | Pszi pont: | 200/273 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/86 | ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 8/47 |
vágófegyverek: | 2/37 | ütőfegyverek: | 26/41 (+30%) | lőfegyverek: | 2/81 |
dobófegyverek: | 25/43 (+11%) |
Feltételes fegyverváltás: ezüsttőr (#322) (150%) << mandibulakasza (#127) |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/61 | 2. nyomkövetés: | 36/62 (+13%) | 3. lopás: | 1/22 |
4. mászás: | 11/21 (+409%) | 5. csapdakészítés: | 19/92 | 6. csapdaészlelés: | 17/7 (+1030%) |
7. gyógyítás: | 47/9 | 8. titkosírás: | 4/24 | 9. felderítés: | 16/37 (+11%) |
10. szörnyidomítás: | 12/24 | 11. teológia: | 37/34 (+61%) | 12. taumaturgia: | 49/77 (+78%) |
13. szerencsejáték: | 5/48 | 14. versengés: | 13/91 (+8%) | 15. zene: | 1/87 |
16. szörnyismeret: | 37/12 (+23%) | 17. pszi: | *26/100 | 18. zárnyitás: | 1/5 |
19. vadászat: | 3/62 | 20. bányászat: | 22/17 | 21. úszás: | 6/95 |
22. főzés: | 11/60 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 50 TVP-ért |
készítesz bumerángot (#249) (max. 2 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 200 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 15 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 15 darabot ) |
elfogod ryuku ostromteknőst (#362) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
szintszívó (#96), massza (#217), autentikus vámpír (#154), Zinthurg (#180), Tguarkhan (#212), mosolygó rettenet (#97) (csak egyszer), bávatag golombár (#165), őrült varázsló (#255), miksziszi húsgólem (#126), udvari mágus (#142) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
kardfogú fülemüle (#146), tyrannoszaurusz rex (#160), purifikátor császár (#393), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +5 vp 6 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | láth. észlelése (#78) | agyburok (#90) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | |
villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | tűzeső (#61) | >> | 20. szintű lényekre | |
tűzeső (#61) | >> | Ciang Csí (#978) | villámcsapás (#50) | >> | miksziszi húsgólem (#126) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | bérmágus (#263) | elektromos pajzs (#51) | >> | 20. szintű lényekre | |
fehér glóbusz (#47) | >> | udvari mágus (#142) | fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van! |
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
3.) Dobd el a D paranccsal a legkedvesebb tárgyadat (elrejtés nem jó)! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XX. olimpián. |
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két É 40 parancsot!
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | deus ex machina (#1) | 1 | fekete bőrcsizma (#247) | 20 | gyógykenőcs (#313) | |||
11 | hajító csillag (#939) | 1 | harci kalapács (#174) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
5 | manakristály (#500) | 2 | szöges bunkó (#8) | 4 | vasérc (#152) | |||
8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
383 | arany (#50) | 1 | aranygyűrű (#193) | 3 | bunkósbot (#9) | |||
1 | csontkés (#11) | 4 | csontpálca (#329) | 1 | csontszablya (#64) | |||
3 | csuklyavirág (#133) | 2 | dorony tüdő (#212) | 1 | dözmöng szív (#122) | |||
2 | Eldereth szilánk (#512) | 1 | era formázó minta (#418) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | |||
1 | ezüst papi karkötő (#308) | 2 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fokhagyma (#403) | |||
5 | gyenge méreg (#26) | 8 | gyöngymangó (#135) | 1 | gyöngysor (#192) | |||
1 | halcsont (#390) | 1 | huhogó bibe (#332) | 1 | jégszív (#282) | |||
4 | karbin plazma (#199) | 3 | kék orchidea (#68) | 1 | kis aranykulcs (#240) | |||
5 | madártoll (#112) | 1 | moa obszidián (#380) | 3 | mocsári penke (#148) | |||
1 | obszidián függő (#195) | 2 | obszidián tüske (#481) | 1 | ónix masszavadító (#438) | |||
1 | orgyilkos tőr (#225) | 3 | pular kristály (#239) | 2 | purifikátor háj (#269) | |||
2 | rejtőköpeny (#277) | 1 | remák szív (#264) | 1 | réz masszariasztó (#436) | |||
1 | smaragd kulcs (#241) |