200. forduló, 202. forduló, Sir Gilbert Erail összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. szept. 30. 12h:12'
EZ A 1081. JÁTÉKHETED, 201. FORDULÓD
1082. játékheted kezdete: okt. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3481
SZÁMLA : XXXX

SIR GILBERT ERAIL KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [114,52] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+74 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+53 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

* 2. KP: h 238 30 0 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Ez jól esett! (+67 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy epokitféreg.

Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Elszántan ellenfeledre támadsz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed az epokitféreg szelvényes testét. (3 támadással 174 életpontot sebezve.) Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal megcsapod az epokitféreg testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az epokitféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Feléd sújt az epokitféreg a farkával, de elhibázta! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 321.]

* 3. KP: v 443 0 0 elmormolod a 443. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a harci induló varázslatot! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+10 támadás). [-50 varázspont.] Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [5 pontot használtál fel, van még 316.]

* 4. KP: h 1618 0 0 használod az 1618. tárgyat
Itt az ideje a fenőköved használatának, hogy végre pompázatos formában hozhasd fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 308.]

* 5. KP: h 1546 0 0 használod az 1546. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 307.]

d 123 eldobod a 123. tárgyat
Elhajítasz 1 göcsörtös bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 307.]

kf 1552 kézbeveszed/felveszed az 1552. tárgyat
Kiveszed a füledből a hatalom fülbevalóját, majd a füledre akasztod a saválló fülbevalót. [0 pontot használtál fel, van még 307.]

ek 99 t. energia kisütése: 99
Ebben a körben más KT tagjainak is tudsz átadni tárgyat, TU-t, infót. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 297.]

a 19 5074 50 átadod a 19. tárgyat az 5074. kalandozónak (50 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. [-3 TU.] Ok, sikeresen átadtál 50 kerek követ Ignatus részére. [5 pontot használtál fel, van még 292.]

t 111 támadod a 111. szörnyet
FT 111 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy ragyás burástya! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya ragyás testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


m 4 mozogsz délre
[114,53] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő quwarg királynő mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 80 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő testét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Varkaudar che-karddal megcsapod a quwarg királynő testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal súrolod a quwarg királynő torát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy szubreális vámpír száll szembe veled.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 64 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a halál szava varázslatot. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a szubreális vámpír bal vállát. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Varkaudar che-karddal megcsapod a szubreális vámpír bal lábát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a szubreális vámpír bal lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 21 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 598 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Második ellenfeled egy noth szellem.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a noth szellem testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a noth szellem testét. (5 támadással 212 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a noth szellem jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Öregedtél 4 évet. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 363 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Találsz nála 1 zárnyitó készletet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 428 (limit: 1285), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 40763.
Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss emberi nyomok vezetnek északra. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). [8 pontot használtál fel, van még 284.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Aztán előveszed a bronzpáncélt, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +12 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve csupasz izom. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. 2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre. 3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! [30 pontot használtál fel, van még 254.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[115,54] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy manifesztátor nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A manifesztátor mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A manifesztátor mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Túl sok sebet kaptál. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy zombi mester áll veled szemben.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 25 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar che-kardot ellenfeledre támadsz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi mester jobb karját. (5 támadással 267 életpontot sebezve.) Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A zombi mester néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A zombi mester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 664 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 418, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy dermesztő lidérc.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a dermesztő lidérc testét. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal végigvágod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-6 védettség). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 886 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 dorony tüdőt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 430 (limit: 1285), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 41043.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy móricserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő).

(Továbbmész...) [116,55] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy szürke rinocérosz közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a szürke rinocérosz fejét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Elsőnek egy noth szellem száll szembe veled.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a noth szellem szellemtestét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a noth szellem bal karját. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a noth szellem testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Nem öregedsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 363 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy élőholt tigris.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt tigris testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a varkaudar che-kardot a másikra támadsz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed az élőholt tigris jobb vállát. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal végigvágod az élőholt tigris jobb karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az élőholt tigris néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Az élőholt tigris fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-3 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 8 tigroszlán fogat. 2 242 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 90, gyógyulás: 0, összesen: -90 ÉP}

Találsz nála 1 gernim balzsamot.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 432 (limit: 1285), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 41323.
Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzbokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délnyugatra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Tested lassan sorvadozik (-1 életerő).

(Továbbmész...) [117,56] Dombos terepre érkeztél. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy dombi yeti. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot a másikra rontasz. Varkaudar che-karddal egy hatalmas csapással felmetszed a dombi yeti jobb karját. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal végigmetszed a dombi yeti jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A dombi yeti Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Kisebb sebet ejt a dombi yeti agyarával a testeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A dombi yeti összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy élőholt tigris áll veled szemben.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt tigris testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a varkaudar che-kardot ellenfeledre rontasz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt tigris bal oldalát. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal megcsapod az élőholt tigris testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az élőholt tigris csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Az élőholt tigris beleharap a kezedbe. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-3 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 7 tigroszlán fogat. 2 242 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 101, gyógyulás: 0, összesen: -101 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy noth szellem.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a noth szellem testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a noth szellem jobb lábát. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a noth szellem bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ütések érik a válladat és a karodat. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. A noth szellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 363 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 ezüsttollú nyilat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 434 (limit: 1285), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 41603.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Találsz egy vaskohót. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Dornodon templomot. Délkeletre nézve látsz egy barátság szent tüzét. Délre egy szekérkaraván van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Eszel valamit. (-1 kaja.) Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). [24 pontot használtál fel, van még 230.]

m 3 1 1 mozogsz délkeletre, északkeletre, északkeletre
[118,57] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy uzbány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az uzbány bal oldalát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Ellenfeled ezúttal egy zombi mester.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar che-kardot ellenfeledre támadsz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 264 életpontot sebezve.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a zombi mester foszladozó testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A zombi mester többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 664 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 413, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}

Második ellenfeled egy Thargodan csontváz.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan csontváz testét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar che-kardot a másikra rontasz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a Thargodan csontváz testét. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal épp hogy megvágod a Thargodan csontváz jobb karját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A Thargodan csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 410 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}

Találsz nála 6 gyöngymangót.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 436 (limit: 1285), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 41883.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy amniosz-fát. Látsz egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy vaskohót. Nyugatra nézve látsz egy szekérkaravánt. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Egy hangyaboly mellett egy döglött hangyászt találsz. Talán gyomorrontást kapott? Te viszont nem fogod vele elrontani a hasadat, az biztos! (+2 kaja.) Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő manaelementál nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a manaelementál testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Varkaudar che-karddal néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (5 támadással 265 életpontot sebezve.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 228 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+8 vp). Varkaudar che-karddal néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (5 támadással 260 életpontot sebezve.) Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslatot dobsz ellenfeledre. 259 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1242, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő).

(Továbbmész...) [119,56] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.
(Feltételes támadás:) Egy tetemember! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tetemember jobb lábát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy noth szellem áll veled szemben.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 23 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a noth szellem testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a noth szellem jobb oldalát. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a noth szellem bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 23 életpontot sebeztél. A noth szellem a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. A noth szellem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 363 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 352, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Második ellenfeled egy élőholt quwarg.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt quwarg torát. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az élőholt quwarg fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 29 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 919 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}

Találsz nála 18 aranyat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 438 (limit: 1285), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 42163.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [120,55] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Látsz egy kazmárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívői építették. Találsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Elsőnek egy élőholt quwarg száll szembe veled.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod az élőholt quwarg potrohát. (5 támadással 199 életpontot sebezve.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslatot dobsz ellenfeledre. 229 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal kicsit megvágod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 29 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 919 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 539, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy drakolich.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a drakolich csontos vázát. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Telibe kapod a jégcsóvát. (65 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: 4 spiritusz, 2 tinta, 2 fűszertartó, 2 quwarg tojás. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a drakolich testét. (5 támadással 159 életpontot sebezve.) Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal megvagdalod a drakolich bal hátsó lábát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Varkaudar che-karddal felnyitod a drakolich testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal kicsit megvágod a drakolich fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 bordacsontot. 2 584 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 312, sebződés: 204, gyógyulás: 0, összesen: -204 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 dorony tüdőt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 440 (limit: 1285), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 42443.
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Sorvadsz (-2 életerő). [24 pontot használtál fel, van még 206.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[121,54] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Átlépted az Őslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY! Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy móricserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy északi tűzsárkány egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy megsebzett hadroszaurusz került az utadba. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a hadroszaurusz jobb oldalát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Varkaudar che-karddal megvágod a hadroszaurusz testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal épp hogy megvágod a hadroszaurusz testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A hadroszaurusz fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 12 kaját. 1 085 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Elsőnek egy csontváz lord száll szembe veled.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 26 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a csontváz lord zörgő csontját. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a csontváz lord testét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal kicsit megvágod a csontváz lord testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a csontváz lord minden csapását hárítanod. (3 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Vitalitásod redukálódik. (-1 egészség.) A csontváz lord most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 964 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 73, gyógyulás: 0, összesen: -73 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy élőholt quwarg.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg bal hátsó lábát. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a varkaudar che-kardot ellenfeledre rohansz. Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal súrolod az élőholt quwarg jobb első lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 22 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 919 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}

Találsz nála 3 gyöngymangót.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 442 (limit: 1285), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 42723.
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 68 életpontot! Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy velociraptor közeledik. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a velociraptor jobb lábát. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar che-kardot a másikra rohansz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a velociraptor testét. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ősvillám. 246 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megcsapod a velociraptor vastag bőrét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A velociraptor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a velociraptor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 raptor karmot. 1 411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 430, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. Sorvadsz (-2 életerő).

(Továbbmész...) [122,54] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Utad során felfedezel egy álomvirágot. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Qulli Brann, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy púdersziklát. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Elsőnek egy élőholt quwarg száll szembe veled.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg torát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a varkaudar che-kardot a másikra támadsz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod az élőholt quwarg potrohát. (5 támadással 209 életpontot sebezve.) Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal kissé megkarcolod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 24 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 919 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 61, gyógyulás: 0, összesen: -61 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy élőholt sullár.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt sullár bal oldalát. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar che-kardot a másikra rohansz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod az élőholt sullár testét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az élőholt sullár fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 555 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 Arsa potrohgyűrűjét.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 444 (limit: 1285), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 43003.
Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Találkozol egy fekete, copfos hajú, szürke szemű árnymanó férfival. Bőre bronzként csillog. Dornodon tanítványa. Egy bronzsisakot, egy denevér szimbólumot, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr övet, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy tirik-hun medált, egy varkaudar szimbólumot és egy varkaudarölő éremet visel. Fegyverzetét egy élőholt quwarg trófea, egy miksziszi húsgólem trófea és egy Poomr Ko trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, mert gonosz.
Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. (Bűvölés:) Rámosolyogsz a másikra, és megkérded, hogy tudna-e adni neked manifeszt.nyúlványt. Ő udvariasan közli, hogy nem. Odébbállsz.
Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). [16 pontot használtál fel, van még 190.]

h 238 30 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+68 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy ork sámán.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 10 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az ork sámán jobb karját. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 160.]

tk 6 5074 többszemélyes kaland 6 5074
Lássuk, kik értek ide nálad is korábban: még senki. Amint ideér Ignatus, a szervező, a csapat indulhat is kalandra. [0 pontot használtál fel, van még 160.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 150.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 140.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 137.]

* 2. BP: h 238 30 0 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+68 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy nukleáris cickány.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a nukleáris cickány testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 107.]

* 3. BP: h 1554 0 0 használod az 1554. tárgyat
A kürt megfújásához nem elég erős a tüdőd, így most nem is próbálkozol vele. [0 pontot használtál fel, van még 107.]

* 4. BP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). (Nincs mibe rakni 1 vizet.) [0 pontot használtál fel, van még 107.]

* 5. BP: h 238 30 0 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Ez jól esett! (+68 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy szürke rinocérosz.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a szürke rinocérosz jobb hátsó lábát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 77.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a spagulár. 2 kaját bezabál a púpos burástya. Alaposan elfáradva, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben 77 pontod maradt, ebből a következő körre 77 pontot vihetsz át. Kapsz még 342 pontot. A következő körben tehát 419 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


QUWARG KIRÁLYNŐ (153. SZÖRNY)
Nyilvánvaló volt, hogy a hangyaszerű társadalomban élő quwargoknak van királynője, de azt álmodban sem gondoltad volna, hogy ekkora. A királynővel csak akkor találkozhatsz, amikor új fészket keres, de akkor aztán jaj neked. A feldühödött quwarg királynő minden és mindenki ellen védelmezi a körülötte vonuló csekély dolgozórajt, ami az eljövendő bolyt hivatott számára felhúzni. A quwarg királynő harapása erősen mérgező. Kitinpáncéljának bezúzására leginkább az ütőfegyver alkalmas.

CSUPASZ IZOM (28. VARÁZSLAT)
Ez a varázslat megnöveli az erődet, lehetővé téve, hogy ellenfeleiden még nagyobbat sebezzél és több fegyvert, páncélt tudj cipelni. Kezdők eggyel, profik kettővel vagy akár hárommal is meg tudják így egy fordulóra növelni az erejüket. A varázslat elmondása a V 28 paranccsal, 10 VP-ért történik.

HADROSZAURUSZ (162. SZÖRNY)
Hát igen, ezeket a békés növényevő kacsacsőrű dinókat kissé túlzás szörnynek nevezni. Tehén módra legelésznek, és birka módra tűrik, hogy a tyrexek és raptorok nap, mint nap irtsák őket. Ha megtámadsz egyet, persze védi magát - ne felejtsd el azért, hogy a hadroszaurusz több tonnát nyom! - de valószínűleg így is könnyű dolgod lesz. Feltéve, ha elég türelmes vagy a hústorony hosszadalmas lemészárlásához. És feltéve, hogy nem egy mutáns hadroszauruszra bukkantál, amelynek diónyi agyát néhány pajkos kedvű mágus - felfoghatatlan technológiával - varázstudással ruházta fel! Persze az ilyen elég ritka, valószínűleg eggyel sem fogsz találkozni.

VELOCIRAPTOR (161. SZÖRNY)
Őrült egy mágus lehetett az, aki a Túlélők Földjén megépítette a mesés őslényparkot, de mindenképpen tisztelni kell azokért az elővigyázatosságokért, amelyeket annak érdekében tett, hogy a múlt egyik legveszedelmesebb ragadozója, a velociraptor ne juthasson ki a lakott területekre. A velociraptor megalkotása minden tekintetben tökéletesre sikerült, messze földről is hatalmas harcosok látogatják az igazi kihívás kedvéért a létesítményt. (Ha esetleg a parkon kívül találkozol egy ilyen szörnnyel, akkor igen nagy a baj...) A villámgyors ragadozó ellen leginkább a vágófegyver a hatásos, második legalkalmasabb a szúró, az ütő pedig a lehetséges leggyengébb választás.

KARAKTERLAP

Sir Gilbert Erail, egy fekete, rövid hajú, zöld szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Tharr híve vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 201. fordulód.

Erő: 34 (46) Szint: 22 Merészség: 10/3 Magasság: 171 cm
IQ: 25 (34) Támadás: 46 Agresszió: 3 Testsúly: 88 kg
Ügyesség: 26 (34) Védekezés: 56 Menekülés: 30 % Életkor: 26/43 év
Egészség: 19 (26) Életpont: 468/389 Jellem: semleges (-15) Tul. pont: 4
Szerencse: 26 (40) Varázspont: 360/207 Pénz: 5503 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 21/3 Pszi pont: 44/24
Eddig összesen 1798 szörnyet (30 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 48 114 TP-t kaptál. Jelenleg 850 389 TP-d van. A következő szinthez még 149 611 TP szükséges. Trófeáid: acélkolosszus, kvazár kovács, ongóliant. A 171. fordulódban 38 arany került a bankszámládra. 45 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/13 szúrófegyverek: 14/56 vágófegyverek: 28/51 (+31%)
ütőfegyverek: 6/39 lőfegyverek: 25/43 (+22%) dobófegyverek: 3/68

Feltételes fegyverváltás: varkaudar che-kard (#1112) << mágusölő (#422)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ezüsttollú nyíl (#363) (1 -22.); gránátlövedék (#526) (23 -); gránátlövedék (#526) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
122,54 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 122
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 82 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/3 2. nyomkövetés: 37/9 (+22%) 3. mászás: 5/85
4. csapdakészítés: 12/66 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/77 6. gyógyítás: 40/81
7. titkosírás: 1/95 8. felderítés: 4/45 9. szörnyidomítás: 3/50
10. teológia: 21/57 11. taumaturgia: 47/61 (+10%) 12. szerencsejáték: 3/47
13. versengés: 10/10 14. zene: 108/85 (+132%) 15. szörnyismeret: 14/64
16. pszi: 5/64 (+10%) 17. vadászat: 11/3 18. vitalitás: 4/87 (+19%)
19. bányászat: 10/60 (+22%) 20. csapatmunka: 3/2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 24, max: 50)
vízionár (#66) (csak egyszer), köpködő bruhatag (#773), fekete amőba (#364), tesh alligátor (#353), xirnox (#122), láplidérc (#352), acélkolosszus (#35), noth szellem (#250), Mosthar (#6123), szubreális vámpír (#223), Palasti (#6116), Galargamoth (#6117), Selymes Salina (#6119), Süpped (#6120), Békés Bodin (#6124), élőholt tigris (#766), Kensoi (#6122), csontváz lord (#177), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), tormikus egér (#218), ismeretlen (#9089), lidércúr (#252)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), trikornis (#104), érző szívű dromedár (#753), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
bűvölés (#20) (64) bűvölés (#20) (191) bűvölés (#20) (213) bűvölés (#20) (1230)
bűvölés (#20) (661) bűvölés (#20) (706) bűvölés (#20) (705) bűvölés (#20) (331)
bűvölés (#20) (27) harci induló (#443)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
banshee-sikoly (#373) >> 15. szintű lényekre banshee-sikoly (#373) >> férfiak (#998)
banshee-sikoly (#373) >> nők (#999) banshee-sikoly (#373) >> acélkolosszus (#35)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
púpos burástya (#92) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre.
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. városháza (685): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 21, 41, 42, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 17.
Kész: 1, 5, 14, 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 444 (limit: 1285), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 43003.
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XIII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
mágikus dallamok (254)
a butaság ára (273)
concerto grosso (308)
harci mágia (334)
bárdhírnév (335)
isteni muzsika (348)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
a zene ereje (396)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 12 TU. szükséges még: 38 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 208 TU szükséges.)

Összsúly: 101.12 kg Megterheltség: 82%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 35 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzpáncél (#90) 2 fűszertartó (#210) 1 göcsörtös bunkó (#123)
2 kaktusztüske (#114) 50 kerek kő (#19) 2 quwarg tojás (#360)
4 spiritusz (#170) 2 tinta (#101)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
18 arany (#50) 1 Arsa potrohgyűrűje (#1541) 5 bordacsont (#16)
3 dorony tüdő (#212) 1 ezüsttollú nyíl (#363) 1 gernim balzsam (#1894)
9 gyöngymangó (#135) 11 kaja (#2) 2 pirkit (#153)
4 ragasztó (#83) 1 raptor karom (#281) 1 szvó-ektoplazma (#151)
15 tigroszlán fog (#63) 9 ugh méreg (#166) 1 uzbány csőr (#169)
1 zárnyitó készlet (#39)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123
51
52
53
54
55
56
57
58
(114,52) epokitféreg (#147), ragyás burástyák (#111)
(114,53) Tharr rúnaköve, 26. jellempróba, Tharr oltár, quwarg királynő (#153), szubreális vámpír (#223), noth szellem (#250)
(115,54) manifesztátor (#124), zombi mester (#251), dermesztő lidérc (#645), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Sheran oltár
(116,55) szürke rinocérosz (#346), noth szellem (#250), élőholt tigris (#766), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár
(117,56) dombi yeti (#366), élőholt tigris (#766), noth szellem (#250), olvasztókemence (#86), Tharr oltár, vaskohó (#155), 36. jellempróba, érclelőhely
(118,57) uzbányok (#102), zombi mester (#251), Thargodan csontváz (#297), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), oltár, 43. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), egy ismeretlen isten rúnaköve, manaelementál (#290)
(119,56) tetemember (#123), noth szellem (#250), élőholt quwarg (#202), Sheran oltár
(120,55) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), Leah oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), érclelőhely, élőholt quwarg (#202), drakolich (#760)
(121,54) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), szent tölgyfa (#393), oltár, művészi porolit (#720), hadroszaurusz (#162), csontváz lord (#177), élőholt quwarg (#202), velociraptor (#161)
(122,54) Raia oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), élőholt quwarg (#202), élőholt sullár (#216), egy árnymanó férfi, ork sámán (#345), nukleáris cickány (#155), szürke rinocérosz (#346)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2018.09.30 12:11 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Lélekk‹ -> 3.)
˙

Üzenet küldése a karakternek