Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Rémháború július 20.
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
A pillanat képe
Orgling kutya
(Ősök Városa szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"Az orgling faj annyira alávaló és nyomorúságos, hogy némelyik tagja elállatiasodott. Ezeket a négylábon járó, csupasz, csak néhány óriási szőrszállal éktelenkedő testű, büdös teremtményeket még a többi orgling is kiközösíti, és az alsóbb szintekre száműzi. Bár néhány bizarr gondolkodású lord szerint az orgling kutya púpja szerencsét hoz, de a vélemények megoszlanak arról, hogy a púpot meg kell érinteni, meg kell enni, vagy kikészítve a barlangban kiállítani." - részlet az Encyclopedia Fantasiából
Nézz szét a galériában!
Szombati Tiltott mágia
HKK Legendás cél: Ősi Káosz
XLVII. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
Ajándéksorsolás augusztus + júliusi eredményhirdetés
XV. Nyugat-Magyarországi HKK Találkozó - 2024.

A lista folytatása...
Hatalom Kártyái - Versenykiírások
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022

A lista folytatása...
HKK kérdés? (47173)
Lapötletek (64993)
HKK Új Nemzedék reakció lapok és erősségük 2021-2024 (63)
XLVII. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés (2)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8195)
Megújult lapkereső és pakliszerkesztő (236)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Blyth the Surviver 200. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2004. okt. 4. 10h:20'
EZ A 328. JÁTÉKHETED, 200. FORDULÓD
329. játékheted kezdete: okt. 5.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #3522
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 203
Extra forduló: 13

BLYTH THE SURVIVER KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [184,58] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján összeakadsz Gort Gránnal. Tharr személyes tanácsadója. Egy beholderfej medált, egy halálhozó karkötõjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Kabol irháját, egy két kard szimbólumot, egy Luthius karkötõjét, egy Morgan sipkáját, egy örökkéval.kristályát, egy õselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyûrûjét, egy smaragd védõgyûrût, egy Tharr Keresztjét, egy topáz erényövet, egy Urgod kesztyûjét és egy zafír erõövet, egy zafír fülbevalót, egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy õsöreg góliát trófea, egy zafír sárkány trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: kaleidoszkóp. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lõfegyvere egy hajító csillag. Egy tüskés gigaféreg a hátasa. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Megszólal: " Nem vagyok friss porszem, rég volt már, hogy újjászülettem." Köszöntitek egymást, aztán tovább. A teremtés zsákja létrehozott 1 mandibulapengét. A teremtés zsákja létrehozott 1 sünmedve tüskét. Varázserõd regenerálódik. (+256 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltõdnek. (+40 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 575. hetének nyerõszámai: 6, 16, 18. 2 db 0 találatos szelvényed volt. Hosszú ideje vagy már a Túlélõk Földjén: most van 5 éve, hogy megérkeztél. Azonnal tapasztalod a dolog pozitív hatását: eloszthatsz egy tulajdonság és két képesség pontot! Sokat keresgéltél, hátha találsz egy norpadolótika fészket vagy búvóhelyet. Hiába. Semmi eredmény. [7 pontot használtál fel, van még 354.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 349.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Létrehoztada munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-21 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 349.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 344.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-14 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 339.]

* 5. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-14 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 334.]


vps 100 VP spórolása: 100
Félreraktunk, letiltottunk neked 100 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 334.]

kb 211 2 kiveszel a bankból a 211. tárgyat (2 darabot)
Kiveszel a bank széfjébõl 2 sáfrányport. [0 pontot használtál fel, van még 334.]

v 161 elmormolod a 161. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Megidézted a varázsenergia varázslatot! Következõ fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 329.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 327.]

tf 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetõnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az egészséged. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

kt 934 40 elkészíted a 934. tárgyat (40 darabot)
Begyûjtöttél 40 pézsmatökmagot. Egészséged TF-elõdött. (+1 egészség.) [120 pontot használtál fel, van még 207.]

kpb 6 kezd. parancs berakása: 6

v 165 elmormolod a 165. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod az esszenciavédelem varázslatot! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 202.] [A parancs tárolásra került.]

kf 615 673 145 kézbeveszed/felveszed a 615. tárgyat a 673. tárggyal a 145. tárgyat
A nyakadba akasztod az Ovgun nyakláncát. A füledre akasztod a rubin fülbevalót. A nyakadba akasztod a villám szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 202.]

kf 453 kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat
Felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 202.]

m 3 4 mozogsz délkeletre, délre
[185,59] Épületek tûnnek fel. Észreveszel egy templomot. Sheran híveié. nyugatra látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Épületeket látsz: egy szörnypiac (648. épület.) és egy tanácsadó bölcselõ (657. épület.).

(Továbbmész...) [185,60] Még mindig a városban vagy.
(Vándorcirkusz:)
Mint egy különös látomás, úgy terül szét elõtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergõ tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetû férfi meg nem állít. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.

- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietõsen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklõdésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Egy halálhozó les rád a sátor sötétjébõl.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 111 életpontot sebeztél. Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a halálhozó bõrszárnyát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) A mihlanil páncélzat felizzik (gyógyultál 8 életpontot.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1645 tapasztalati pontot kaptál. - És a díj? - kérdezed az ajtó elõtt álló óriástól. Õ hanyagul megvonja a vállát: - Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következõ alkalommal biztos nyersz valamit! Megállsz egy sátor elõtt, melynek a bejárata fölött nagybetûkkel írva a következõ szó áll: "Ötpróba". Egy fiatal alakváltó siet eléd, hogy elmondja, az egyes területeken szerzett tudásod teheted próbára náluk. Legyen! Úgy döntesz, kipróbálod, mit tudsz. Elsõ lépésként erõpróba következik. A neked szánt súlyzó elég nehéznek tûnik, de most már nem futhatsz el. Tenyereddel fogást keresel rajta, majd a magasba emeled. Most veszed csak észre, mennyire verejtékcseppes a homlokod, de nem számít, csak hogy megvan! Tovább... Az intelligenciapróba következik. Egy kis gnóm teszi fel neked a kérdést, két általa megnevezett szörny közül melyiktõl kell jobban tartani. Ennél könnyebbet nem is kérdezhetett volna, kapásból mondod a választ! Egy nyúlánk elf mondja el a következõ próba szabályait. A földön fekvõ labdákkal kell egy percig zsonglõrködni. Mi sem könnyebb ennél, a labdákat olyan ügyesen dobálod egyik kezedbõl a másikba, hogy az elf megtapsol a produkció végén... A következõ próba rendkívül ötletes. Feldobott a tenyeredbe nyomott követ, majd nekiesel az odakészített söröskorsónak. Nagyokat kortyolva nyeled az édes tartalmát, míg a kõ nagyot nem koppan a földön. Sajnos a korsó ekkor még félig van, ezek szerint vesztettél. 483 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan hagyod ott az alakváltó suhancot az összes elvetemült próbájával együtt. Az egyik sátor elõtt egy magában passziánszozó árnymanót pillantasz meg. Amikor közelebb osonsz, meglátod a kiírást: "Aki legyõzi a cirkusz legjobb HKK-játékosát, mesés jutalomban részesül!" Kedved támad kipróbálni. - Akkor kezdjük! - mondja az árnymanó, és kirak 100 aranyat maga elé az asztalra, ezután te is így cselekszel. 1. kör: Megvizsgálod, milyen lapokat kaptál: 1 Orzag bilincse, 1 Influenza, 1 A bajnok manifesztációja, 1 Sötét halál, 1 Déja vu. Ez sajnos semmit nem ér. Az árnymanó emel a téten. Tartod. Látszólag elégedetten tovább emel. Elgondolkozol, érdemes-e kockáztatni. Inkább nem. Feladod. 483 tapasztalati pontot kaptál. Bánatosan állsz fel az asztaltól és továbbindulsz. Még annyi megjegyzést teszel kártyapartnerednek, hogy ezt a 48 aranyat legközelebb visszanyered tõle. Egy csúcsos, fekete színû sátorra lelsz a cirkusz közepén. Elõtte egy jókora ember férfi szónokol az õt körülálló kalandozóknak, és eget rengetõ szenzációként próbálja az odabent található veszélyeket beharangozni. A tétova tömeg látványa magabiztossá tesz. Elõrelépsz, hogy tárgyaidat leadva beléphess a labirintusba. A továbbvezetõ utat három ajtó zárja le. Egyesével kinyitogatod õket, és bekukkantasz a mögöttük húzódó sötét átjárókba. Végül úgy döntesz, mindig az elsõ megérzés a jó, úgyhogy a baloldali járatban folytatod utad. Olyan hirtelen tör rád az éhség, hogy ijedten a hasadhoz kapod a kezed. Aztán megnyugodsz, egy rutinos kalandozó még a legszokatlanabb helyzetekben is tudja, hol találhat élelmet: kezeiddel feltúrod a folyosó puha talaját, majd egy elszáradt trollfa-gumót emelsz ki a földbõl. Körmeiddel lekaparod a külsõ réteget, majd a nedvdús belsõ részt rágcsálni kezded. Gyomrod lassan újra megnyugszik. Kellemes énekszó tölti be a folyosó légterét. Örömmel hallgatod, de nem hagyod, hogy bûvereje hatása alá kerülj. Már éppen kezded elunni magad, amikor egy sikolyt hallasz. Sietõs léptekkel haladsz tovább, hogy a következõ fordulónál megpillanthasd a sebesült nõt, akit egy csapda ejtett foglyul. Lassan lefejted a lábáról a szerkezetet, majd ruhád egy darabját óvatosan a sebe köré tekered. A szirén egy épületre mutat a terem egyik sarkában. - A következõ próba ennek befejezése, kalandor - mondja. Közelebb sétálsz, és észreveszed a földön összevissza heverõ köveket. Úgy tûnik, egyik sem illik a félig kész építmény falai közé. A szirén a fejét csóválja határozatlanságod láttán, majd megjegyzi: - Látom, ez nem fog menni. Eredj innét! 483 tapasztalati pontot kaptál. Szégyenkezve kéred vissza tárgyaidat az õrt álló férfitól, majd lehajtott fejjel elkullogsz. délkeletre látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz északnyugatra egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. A következõ épületeket látod: egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.). [52 pontot használtál fel, van még 150.]

ve 1 14 megveszed az 1. tárgyat 14
Vásároltál 14 deus ex machinát. 700 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[186,60] Továbbmész a város utcáján. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Igyál tejet! A tej élet, erõ, egészség. Keresd a tehén v. gromakfészket. -DM. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Raia híveié. Egy magából tiszta vizet elõköpõ, szépen megmunkált szökõkút van itt. Ivás után megtöltöd a vizestömlõt is. Találsz egy királyi emlékmûvet. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Vlagyimir szobrát. délre látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy királyi palota (651. épület.). Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [187,60] Még mindig a városban vagy. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy õrült varázsló közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekezõ varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tûzvihar. 49 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiafolyam varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja az õrült varázsló testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az õrült varázsló testét. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Sárkánytõrrel megdöföd az õrült varázsló bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Nem sikerült az õrült varázsló ravasz és erõs ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 17 életpontot vesztettél. A mihlanil páncélzat felizzik (gyógyultál 30 életpontot.) Az õrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy rókafarok és 5 gyenge méreg. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
(Felt. gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+35 életerõ). [-14 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Tharr híveié. délnyugatra látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. A következõ épületeket látod: egy kvazár kohó (628. épület.) és egy fegyvermester háza (631. épület.).

(Továbbmész...) [188,60] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy részeg kalandozó lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekezõ varázslat! Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 103 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 22 életpontot vesztettél. Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst nyaklánc. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál. [23 pontot használtál fel, van még 127.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[189,60] Vált a terep: ritka erdõben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgõ veszélyt. Már távolról sem tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kronokukac. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 101 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a kronokukac nyálkás farkát. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírtõrt ellenfeledre rohansz. Vámpírtõrrel tökéletesen perforálod a kronokukac gumiszerû testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerõ). Sárkánytõrrel kicsit megsebzed a kronokukac gumiszerû testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-5 TVP). A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-4 TVP). Véres nyál csordul ki a kronokukac száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fûszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1674 tapasztalati pontot kaptál. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy grok-képzõdményt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Gordon Marlo elõtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy mûvészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy elpusztított szent tölgyfát. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy smirglibokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete lótuszt.
(Feltételes mászás:) A mászókarmokat a kezedre erõsítve, mászni kezdesz felfelé. A hosszú, embert próbáló mászás után kissé remegõ tagokkal kapaszkodsz be a furcsa képzõdmény felsõ részébe. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a fõbérlõ azonnal meg is indul feléd. Egy légirozmár!

Megveted a lábad, és a fúvócsõvel ellenfeledre lõsz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a légirozmár testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírtõrt ellenfeledre rontasz. Vámpírtõrrel teljesen átdöföd a légirozmár testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). Sárkánytõrrel teljesen átszúrod a légirozmár mellsõ uszonyát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A légirozmár feléd szúr agyarával, de nem talál. A légirozmár melléd csap a farkával! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést, szereztél 3 kaját. 165 tapasztalati pontot kaptál. Találtál valamit az egyik lehámlott belsõ kéreg mögött! Közelebbrõl megvizsgálod - szereztél 1 aranyló ugarhéjat. Miután lemásztál, továbbindulsz. Hoppsz, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belõle. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [190,60] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul elõtted a hullámzó, zöld füves síkság. Hopp! Egy örvénylõ porfelhõbõl kialakuló szoborral találkoztál, mely egy ongóliant hadúr formáját vette fel, amint éppen egy megfelelõnek látszó Chara-din trófeát tûz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Találsz egy oltárt. Tharr híveié. Találsz egy térkaput. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. A távcsõvel lassan körülnézel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Elteszed a látcsövet. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Összeakadsz Bon-lessszel. Fairlight püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötõt, egy cápabõr csizmát, egy cetbõr válltömést, egy hatalom fülbevalóját, egy kreiton fókuszt, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyût, egy örökkéval.smaragdját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rhatt páncélját, egy rinóbõr övet, egy ryuku karvédõt, egy smaragd védõgyûrût, egy ulkor kötényt és egy villám szimbólumot, egy zafír fülbevalót, egy zafír védõgyûrût visel. Felszerelését egy taalru trófea, egy bûbájlidérc trófea és egy Notermanthi trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy sárkánytõrt tart. Hátasa egy idomított alanori csatamén. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemû, mint ahogy Te is. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlõdött a tanácsoknak köszönhetõen nyomkövetés szakértelmed. Eközben te bányászat szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [28 pontot használtál fel, van még 90.]

vpf 100 VP elõvétele: 100
Felszabadítottunk neked 100 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 90.]

v 163 364 64 elmormolod a 163. varázslatot
Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Megidézted a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

(185,59) szörnypiac (#648), tanácsadó bölcselõ (#657), Sheran oltár
(185,60) vegyesbolt (#616), fegyverbolt (#619), halálhozó (#419)
(186,60) királyi palota (#651), Raia oltár, szökõkút, királyi emlékmû (#411), Vlagyimir szobra (#433)
(187,60) õrült varázsló (#255), kvazár kohó (#628), fegyvermester háza (#631), Tharr oltár
(188,60) részeg kalandozók (#187)
(189,60) kronokukac (#285), grok-képzõdmény (#149), mûvészi porolit (#720), oltár, szent tölgyfa (#393), smirglibokor
(#31, belõle készíthetõ: #29), fekete lótusz (#446, belõle készíthetõ: #447), légirozmár (#94)
(190,60) mûvészi porolit (#720), Tharr oltár, térkapu (#452), barátság szent tüze (#484), 33. jellempróba, szent tölgyfa
(#393), Chara-din monolitja (#534), Bon-less (3530. kalandozó)

[364,64] A talaj süppedõs, nedves: mocsaras terepen vagy. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy térkaput. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mûvészi porolitot. Keletre nézve látsz egy lovagi tábort. Délkeletre egy vaskohó van. Nyugatra egy õsvortex van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy mûvészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Összeakadsz egy alakkal, akirõl azt sem látod, férfi-e vagy nõ, mert teljes testét fekete csuklya borítja. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, akárcsak a lelke. Felhívod a figyelmet a egészség fejlesztésére, és adsz egy rövid leckét partnerednek. Istened segítséget nyújt a tudati képességetek fejlõdéséhez. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. [-55 varázspont.] [15 pontot használtál fel, van még 75.]

m 4 3 4 mozogsz délre, délkeletre, délre
[364,65] Tovább lépkedsz a dögletes bûzû mocsárban. A cuppogó vízben néhol sötét teremtmények moccannak. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy lovagi tábort. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délre egy õsvortex van. Délnyugatra egy mûvészi porolit van. Északnyugatra egy õsvortex van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [365,66] A vidék innentõl kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödõ csontok és megfeketedett sziklák. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felõle fúj, így Te hamarabb megérzed. Villámgyorsan lefekszel egy kidõlt, halott fatörzs mögé. Elõkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy szubreális vámpír volt a rémület okozója. Amint eltûnik szemed elõl, kikecmeregsz a rejtekhelyrõl. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsõvel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy mûvészi porolitot. Délre nézve látsz egy mûvészi porolitot. Délnyugatra egy térkapu van. Nyugatra egy õsvortex van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Eszel valamit. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [12 pontot használtál fel, van még 63.]

kb 2 15 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (15 darabot)
Kiveszel a bank széfjébõl 15 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 63.]

ef 4 energia fejlesztése 4
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-4 TU.] A befejezéshez még 11 TU szükséges. Egészséged TF-elõdött. [40 pontot használtál fel, van még 23.]

szk 223 keresed a 223. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy szubreális vámpírt. [0 pontot használtál fel, van még 23.]


* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 18.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-14 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 18.]

* 3. BP: gyakorolsz az 568. tárggyal 1 pontért
Tökéletesen koncentrálva, hosszas lazítás után edzeni kezdesz. A következõ szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. [1 pontot használtál fel, van még 17.]

* 4. BP: gyakorolsz a 138. tárggyal 1 pontért
A környéken fellelhetõ gyíkokat dobálod, természetesen komoly edzés, nem pedig szórakozás céljából. A következõ szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. [1 pontot használtál fel, van még 16.]

* 5. BP: leveszed/lerakod a 615. tárgyat a 673. tárgyat a 145. tárgyat
Leveszed az Ovgun nyakláncát. Kiveszed a füledbõl a rubin fülbevalót. Leveszed a villám szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 16.] Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 29, 11. Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a pikkelyes ptog. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlõdést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerõ.) Karaktered már öt éve kalandozik a Túlélõk Földjén! Ezért egy speciális ajándékban részesülsz: A következõ körre nem max. 30, hanem max. 200 TVP-t vihetsz át ezentúl! Remélhetõleg ez sok segítséget fog jelenteni. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása.
Ebben a körben 16 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 16 pontot vihetsz át. Kapsz még 341 pontot. A következõ körben tehát 357 pontot költhetsz el.



KARAKTERLAP
Blyth the Surviver, egy barna, rövid hajú, barna szemû ember férfi vagy. Fairlight fõpap-jelöltje vagy. A Humán Páholy (#9145) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 200. fordulód.

 Erõ:29 (32)  Szint:21  Merészség:8/5 Magasság:168 cm 
 IQ:30 (31)  Támadás:20  Agresszió:3 Testsúly:83 kg 
 Ügyesség:23 (22)  Védekezés:53  Menekülés:30 % Életkor:24/24 év 
 Egészség:23 (22)  Életpont:396/424  Jellem: semleges Tul. pont:
 Szerencse:27 (31)  Varázspont:626/296  Pénz:1154 arany Kép. pont:
 Tudatpont:14/0   Pszi pont:90/12   Halhatatlanság:1 %   EFejl:58 
Eddig összesen 1181 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8323 TP-t kaptál. Jelenleg 663143 TP-d van. A következõ szinthez még 136857 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, sziklaskorpió, kultúrmasztodon. A 199. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 5075 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 12   ökölvívás: 1   szúrófegyverek: 26
  vágófegyverek: 1   ütõfegyverek: 15   lõfegyverek: 14
  dobófegyverek: 24        

Feltételes fegyverváltás: vámpírtõr (#364) (180%) << biami kvazárlándzsa (#568) (200%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -1.); tüske (#22) (2 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -13.); ubuk dobónyíl (#138) (14 -19.); hajító csillag (#939) (20 -); mérg. ubuk dobónyíl (#188) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 18   2. nyomkövetés: 51   3. lopás: 2
  4. mászás: 8   5. csapdakészítés: 13   6. csapdaészlelés: 4
  7. gyógyítás: 22   8. titkosírás: 4   9. felderítés: 11
  10. szörnyidomítás: 8   11. teológia: 33 (+1)   12. taumaturgia: 45
  13. szerencsejáték: 1   14. versengés: 7   15. szörnyismeret: 22
  16. pszi: 12   17. vadászat: 7   18. bányászat: 26
  19. úszás: 4        

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
totem 90% életpont alatt [gyógymógy (#5)]
gyógyítasz 30% életerõ alatt 25 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
kultúrmasztodon (#227) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 9, max: 16)
Kvazársziklák Népe (#9119), áeratikus hasnyák (#243), tetemember (#123), semlegesek (#989), jók (#990), nómenklatúra (#158), pszi õselementál (#258), sárkányfajzat (#340), nanda (#224), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) idõcsere (#285, 5 VP)  
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) tûzesõ (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)  
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)  
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 15 költség alatt; taumaturgia: +11 vp 19 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) varázsenergia (#161) éber kakukk (#3)  

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)        
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem sav ellen (#36) >> gnóm szolgáló (#181)   tompítás (#40) >> Tharr hívõk (#996)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)        

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A kihívás egyre nagyobb. Egy bazaltelementál esetében nemcsak legyõzni, de megtalálni is nehéz feladat!
2.) Szaporítsd vagyonodat szerencsejátékkal is. Érj el 6-os szerencsejáték szakértelmet!
3.) Harcos paphoz méltó feladat: oltsd ki négy varkaudar bajnok életét! (számláló: 0)

HÕSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 4. kategóriában a XXI. olimpián.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * Bufa páncélja (#538) 1 * mágusköpeny (#453) 1   mászókarom (#78)
1 * mihlanil csizma (#602) 1 * mihlanil kesztyû (#603) 1 * mihlanil sisak (#596)
1   optiri agysisak (#315) 1 * zafír erõöv (#397) 1   zangrozi csizma (#451)
Fegyverek és lövedékek
1   biami kvazárlándzsa (#568) 2   ezüstshuriken (#327) 1   fúvócsõ (#20)
6   hajító csillag (#939) 8   kerek kõ (#19) 1   kõkalapács (#13)
1   kõkés (#6) 1   pásztorbot (#513) 1 * sárkánytõr (#626)
$1   szöges bunkó ($8) 7   szögletes kõ (#17) 1   Tilnetor kardja (#474)
7   tüske (#22) 19 * ubuk dobónyíl (#138) 1 * vámpírtõr (#364)
5   vas dobónyíl (#189)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * arany papi karkötõ (#309) 3   aranylánc (#191) 2   Eldaran karkötõje (#373)
1 * Eldereth kristály (#511) 11   ezüst gyûrû (#180) 4   ezüst karkötõ (#158)
5   ezüst nyaklánc (#117) 1 * kreiton fókusz (#853) 2 * obszidián karkötõ (#229)
1   ónix masszavadító (#438) 1   Ovgun nyaklánca (#615) 1   rubin fülbevaló (#673)
1 * Rughar gyûrûje (#518) 1 * smaragd védõgyûrû (#223) 1   szerencsetalizmán (#366)
2   villám szimbólum (#145) 1   vortex talizmán (#812) 1   zafír fülbevaló (#477)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4   aranytû (#272) 1   ásó (#34) 1   bunthar zsák (#734)
15 + deus ex machina (#1) 13   kaja (#2) 1   kötél (#92)
5   kristályfolyadék (#449) 1   mászókampó (#165) 1 + nyílcsapda (#243)
1   párducbõr pénztárca (#1118) 1   sötét tekercs (#535) 1   szeksztáns (#32)
2   távcsõ (#42) 1   teremtés zsákja (#818)    
Löttyök és porok, tartóstul
4   aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 40]
2   dentor szüttyõ (#590) [bennük 4 csepp kátrány (#580), fér még: 16]
3   fûszertartó (#210) [bennük 2 csepp sáfránypor (#211), fér még: 13]
1   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
5   kavadu iszák (#25) [bennük 9 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 41]
1   molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
7   sullár hólyag (#168) [bennük 118 csepp spiritusz (#170), fér még: 22]
1   szent kehely (#257) [benne 9 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 1]
5   toxyl üvegcse (#592) [bennük 34 csepp toxyl (#591), fér még: 16]
4   uzbány csõr (#169) [bennük 48 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
7   vizestömlõ (#3) [bennük 136 korty víz (#27), fér még: 4]
4   zöld üveg (#82) [bennük 15 csepp ragasztó (#83), fér még: 65]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
3   adamantit (#627) 2   arkog kõ (#632) 1   bev formázó minta (#299)
70   csillagbot (#929) 75   drótszõr (#37) 1   Eldereth szilánk (#512)
13   elkarog szõr (#665) 6   ezüstdarab (#326) 5   fekete gyöngy (#99)
1   fokhagyma (#403) 6   fõnixtoll (#563) 6   galachmit (#310)
1   gór formázó minta (#444) 2   grifftojás (#179) 4   gyíkfû (#201)
4   gyöngymangó (#135) 1   hro formázó minta (#601) 7   ilkin érc (#232)
13   jégszív (#282) 57   kaktusztüske (#114) 1   karbin plazma (#199)
1   kazmár gyökér (#205) 1   kék orchidea (#68) 9   kõszem (#304)
3   kvazár (#244) 1   lótuszvirág (#447) 72   madártoll (#112)
3   mandibulapenge (#125) 2   manifeszt.nyúlvány (#214) 6   mihlanil (#539)
1   mithril (#352) 6   mocsári penke (#148) 40   pézsmatökmag (#934)
4   pirkit (#153) 3   praglonc hártya (#215) 7   púderkõ (#119)
8   rakolits por (#669) 4   remák szív (#264) $1   rókafarok ($124)
6   sallank karom (#128) 2   sáska amulett (#668) 43   sünmedve tüske (#14)
26   Thargodan esszencia (#328) 6   vasérc (#152)    

Összsúly: 106.91 kgMegterheltség: 93%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1   bronz taider (#641) 22   ezüstdarab (#326) 223   kaja (#2)
31   pirkit (#153) 9   sáfránypor (#211) 45   ubuk tüske (#131)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
768 arany (#50) 4 drótszõr (#37) 2 hajító csillag (#939)
1 isteni könnycsepp (#260) 3 tüske (#22)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranyló ugarhéj (#100) 14 deus ex machina (#1) 1 ezüst nyaklánc (#117)
5 gyenge méreg (#26) 12 kaja (#2) 1 mandibulapenge (#125)
40 pézsmatökmag (#934) 1 rókafarok (#124) 2 sáfránypor (#211)
1 sünmedve tüske (#14) 1 szöges bunkó (#8)    



E körben tett lépéseid térképe

(364,64) térkapu (#452), nekrofun (#173), Loopy de Loop (4034. kalandozó)
(365,66) szubreális vámpír (#223), Chara-din monolitja (#534)

TÚLÉLÕK FÖLDJE REFERENCIA

Blyth the Surviver 200. fordulója

SZÖRNYEK

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetû (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygõte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszõrû pincsi (#22) gazda (#24) grákó denevér (#25)
királygyík (#26) óriás sáska (#27) sakál (#28) gyilkos mókus (#29) surranó kígyó (#30)
woor-antilop (#31) gnóm boltos (#32) sünmedve (#33) kõszáli disznó (#34) acélkolosszus (#35)
manó (#36) sötét motyogó (#37) gorombilla (#38) lebegõ gomba (#39) hamupók (#40)
görgõte (#41) óriás patkány (#42) tigroszlán (#43) Baar-ork (#44) Duer-ork (#45)
Tugt-ork (#46) csontváz (#48) zombi (#49) technokolin (#50) gyíkember (#51)
bakkura (#52) százfogú (#53) bo-skorpió (#54) rõtmanó (#55) félelem-járó (#56)
gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59) drasmólyom (#60) hegyi rák (#61)
kõevõ (#62) umor-pióca (#63) varkaudar (#64) goldugar (#65) vízionár (#66)
húsevõ magszim (#67) móleon (#68) evaporõr (#69) vadtroll (#70) fabontó szójer (#71)
óriás skorpió (#72) garokk (#73) tintacsiga (#74) mirg (#75) gitonga (#76)
zoloboo (#77) színes dözmöng (#78) bombagoly (#79) trollfa (#80) tazunkaróka (#81)
spagulár (#82) kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86)
árnyékrája (#87) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89) törpe kovács (#90) alpesi tehén (#91)
púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93) légirozmár (#94) mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96)
mosolygó rettenet (#97) téfea magoflux (#98) piromenyét (#99) szõrös pók (#100) sullár (#101)
uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104) óriás griff (#105) griffõniksz (#106)
fekete griff (#107) vadász varkaudar (#108) kõkorszaki szaki (#109) nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111)
sóhajtó dorony (#112) süvítõ rája (#113) vérszomjas csüldõ (#114) törpemammut (#115) gyilkos tetû (#116)
mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118) emberevõ (#119) bibircsók-óriás (#120) homokféreg (#121)
xirnox (#122) tetemember (#123) manifesztátor (#124) büntetõ praglonc (#125) miksziszi húsgólem (#126)
Morbid (#127) varkaudar mágus (#128) Lord Kovács József (#129) útonálló (#130) orgyilkos (#131)
sötét gnóm (#132) elit palotaõr (#133) palotaõr (#134) élõholt mirg (#135) sötét fõgnóm (#136)
karmos tankány (#137) agglomerátor (#138) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140) szõrlajhár (#141)
udvari mágus (#142) vadászkutya (#143) arató csattanat (#144) pattanóböde (#145) kardfogú fülemüle (#146)
epokitféreg (#147) vérfürdetõ magszim (#148) szõrös bozsó (#149) fémbontó szójer (#150) dehidrátor (#151)
kardszárnyú pocok (#152) quwarg királynõ (#153) autentikus vámpír (#154) nukleáris cickány (#155) tüskés harci gromak (#156)
purifikátor (#157) nómenklatúra (#158) ongóliant (#159) tyrannoszaurusz rex (#160) velociraptor (#161)
hadroszaurusz (#162) kétfejû troll (#163) jégtroll (#164) bávatag golombár (#165) borzalmas varkaudar (#166)
kvazár kovács (#167) halálosztó kain (#168) orgoró (#170) óriásféreg (#171) sírlidérc (#172)
vark. nekromanta (#173) dögkeselyû (#174) élõholt mágus (#175) óriás csontváz (#176) csontváz lord (#177)
ongóliant hadúr (#178) élõholt õsmágus (#179) Zinthurg (#180) gnóm szolgáló (#181) pöfögõ kregon (#182)
elf mesterharcos (#183) ezoterikus mardel (#184) karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186) részeg kalandozó (#187)
kocsmai verekedõ (#188) varkaudar behemót (#189) varkaudar bajnok (#190) szutykos remák (#191) vércápa (#193)
opati polip (#195) moszatrája (#198) magnetikus praglonc (#200) quwarg harcos (#201) élõholt quwarg (#202)
agyagelementál (#203) bazaltelementál (#204) gránitelementál (#205) kacagó szépia (#206) diuretikus kráken (#207)
drónkeselyû (#208) kneopatikus mollusk (#209) degradátor (#210) joviális m.szockó (#211) Tguarkhan (#212)
kisebb quwarg isten (#213) quwarg nagymester (#214) tûzfõnix (#215) élõholt sullár (#216) massza (#217)
tormikus egér (#218) északi tûzsárkány (#219) pszi elementál (#221) aurapollátor (#222) szubreális vámpír (#223)
nanda (#224) átokmurgattyú (#225) norpadolótika (#226) kultúrmasztodon (#227) éjkornis (#228)
zoloboo sámán (#230) woorgard (#231) ekharion (#232) alanori csatamén (#233) adószedõ (#234)
káoszteknõc (#235) Chara-din fattya (#236) Mnebolath (#237) Orkhan Thai (#238) Raia szent lovagja (#239)
sivatagi doareg (#240) vadász quwarg (#241) qwarg rohamosztagos (#242) áeratikus hasnyák (#243) hegyi góliát (#244)
kputtyintó csalán (#247) quwarg parafenomén (#248) taalru (#249) zombi mester (#251) lidércúr (#252)
pordémon (#253) õrült varázsló (#255) tüskés gigaféreg (#256) Notermanthi (#257) pszi õselementál (#258)
Fõmágus (#273) õrjáratozó katona (#274) triklem drakolder (#275) halálelementál (#279) Védõnõvér (#280)
õsdentor (#282) aranyfecske (#283) kronokukac (#285) manaelementál (#290) ében halálhajcsár (#295)
quwarg szabotõr (#301) aranygriff (#304) méregelementál (#306) taalru herceg (#307) sötét ölész (#314)
áldott okerón (#336) küklopsz (#337) sziklaskorpió (#339) sárkányfajzat (#340) ork sámán (#345)
szürke rinocérosz (#346) varkaudar kósza (#347) khór darázs (#348) liumbe (#349) északi aurach (#350)
halálmadár (#351) tesh alligátor (#353) erszényes elkarog (#354) nektoraf (#355) vörös rakolits (#356)
dûnekukac (#357) bíbor szulfagor (#358) földsárkány (#359) ryuku gárdista (#360) ryuku légiós (#361)
ryuku ostromteknõs (#362) partravetett medúza (#363) fekete amõba (#364) troll ritualista (#365) dombi yeti (#366)
kérõdzõ etra (#368) rõtmanó berzerker (#369) ryuku gólem (#394) csápos otagi (#395) bunthar (#396)
smaragdgólem (#417) vortexmágus (#418) halálhozó (#419) korinthai amõba (#420) kék rothasztó (#421)
pikkelyes ptog (#470) sarki róka (#636) jegesmedve (#637) yeti poronty (#638) veszett rozmár (#639)
fagyféreg (#640) ulkor jéglény (#641) hópárduc (#642) rozmárember (#643) fagyelementál (#644)
dermesztõ lidérc (#645) sarki óriásteknõs (#646) lábascet (#647) eszkimó óriás (#648) jégzabáló (#649)
jégdémon (#652) mammut zombi (#654) kisebb jégisten (#662) mouthlan (#665) magger (#747)
drakolich (#760)

TÁRGYAK

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlõ (#3) bot (#4) $bunkó (#5)
kõkés (#6) $kõhegyû lándzsa (#7) $szöges bunkó (#8) $bunkósbot (#9) $dárda (#10)
csontkés (#11) $csontszurony (#12) kõkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bõr (#15)
$bordacsont (#16) szögletes kõ (#17) $parittya (#18) kerek kõ (#19) fúvócsõ (#20)
ormánygõte csont (#21) tüske (#22) $mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25)
gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30)
smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) lapockacsont (#33) ásó (#34) tûzbokor (#35)
fáklya (#36) drótszõr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) $kis vaskulcs (#40)
grákóbõr (#41) távcsõ (#42) tükör (#43) $királygyík bõr (#44) kis bõrpajzs (#45)
krómkaktusz (#46) surranó kígyó bõr (#47) antilopbõr (#48) $kígyóbõr kesztyû (#49) arany (#50)
bõrpáncél (#51) patak (#52) tavacska (#53) szökõkút (#54) mákrózsa bokor (#55)
mákrózsa virág (#56) $bõrsisak (#57) ködmangó cserje (#58) ködmangó (#59) ködkapu (#60)
árnyéksár (#61) ködcsillag (#62) tigroszlán fog (#63) $csontszablya (#64) $szöges páncél (#65)
$szöges bõrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70)
$rézpáncél (#71) $rézsisak (#72) $rézpajzs (#73) csontkulcs (#74) $rézkulcs (#75)
$bronzkulcs (#76) rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79) lapkorong (#80)
mérleg (#81) zöld üveg (#82) ragasztó (#83) $díszes rézpajzs (#84) óndarab (#85)
olvasztókemence (#86) $bronzhegyû lándzsa (#87) $bronzsisak (#88) $bronzpajzs (#89) $bronzpáncél (#90)
manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93) $bronzhegyû nyíl (#94) $bakkura bõr (#95)
$bakkura csizma (#96) rákpáncél (#97) rákpajzs (#98) fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100)
$tinta (#101) vízionár szem (#102) magszim bél (#103) $fémrúd (#104) evaporõr háj (#105)
$fabontó (#106) rövid íj (#107) nyílvesszõ (#108) vapár cserje (#109) vapár ág (#110)
hosszú íj (#111) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115)
móri gyümölcs (#116) ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118) púderkõ (#119) tábla (#120)
jellempróba (#121) $dözmöng szív (#122) $göcsörtös bunkó (#123) $rókafarok (#124) mandibulapenge (#125)
$bronzpenge (#126) $mandibulakasza (#127) sallank karom (#128) $sallank nyíl (#129) hebrencs állkapocs (#130)
ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132) $csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135)
rúnakõ (#136) $mérg. ubuk tüske (#137) ubuk dobónyíl (#138) $koponya szimbólum (#139) $denevér szimbólum (#140)
$nap szimbólum (#141) szem szimbólum (#142) $virág szimbólum (#143) $két kard szimbólum (#144) villám szimbólum (#145)
oltár (#146) $hebrencs csapda (#147) mocsári penke (#148) grok-képzõdmény (#149) $szent jogar (#150)
szvó-ektoplazma (#151) vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155)
világítótorony (#156) $nyu-shuriken (#157) ezüst karkötõ (#158) $kis vaspajzs (#159) $vassisak (#160)
$nagy vaspajzs (#161) $borostyán függõ (#162) karócsapda (#163) $vasvért (#164) mászókampó (#165)
ugh méreg (#166) sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168) uzbány csõr (#169) spiritusz (#170)
$rövid kard (#171) téfea-agy (#172) nekrofun (#173) harci kalapács (#174) márványtorony (#175)
vashegyû nyíl (#176) szopógödör (#177) mínosz-kúp (#178) grifftojás (#179) ezüst gyûrû (#180)
$vasalt bunkó (#181) vashegyû lándzsa (#182) $vaskulcs (#183) $ezüst kulcs (#184) $nagy bronzkulcs (#185)
$nagy vaskulcs (#186) $mérg. vasnyíl (#187) $mérg. ubuk dobónyíl (#188) vas dobónyíl (#189) $mérg. vas dobónyíl (#190)
aranylánc (#191) $gyöngysor (#192) $aranygyûrû (#193) $arany karperec (#194) $obszidián függõ (#195)
$trófea nyaklánc (#196) $igazgy. fülbevaló (#197) $trikornis szarv (#198) karbin plazma (#199) gyíkfû csomó (#200)
gyíkfû (#201) amniosz-fa (#202) amniosz (#203) kazmár (#204) kazmár gyökér (#205)
ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207) óriás lián (#208) szuperkötél (#209) fûszertartó (#210)
sáfránypor (#211) $dorony tüdõ (#212) xirnox szív (#213) manifeszt.nyúlvány (#214) praglonc hártya (#215)
$ketrec (#216) hurokcsapda (#217) ketrec-csapda (#218) fedett verem (#219) háló-csapda (#220)
dobóháló (#221) $láncing (#222) smaragd védõgyûrû (#223) $varkaudar lándzsa (#224) $orgyilkos tõr (#225)
$ramit kõ (#226) helytartói jogar (#228) obszidián karkötõ (#229) $lánckesztyû (#230) acélpengõke (#231)
ilkin érc (#232) furulya (#233) $tatu dob (#234) dorony duda (#235) lajhár csont (#236)
tankány karom (#237) lant (#238) $pular kristály (#239) $kis aranykulcs (#240) $smaragd kulcs (#241)
$tüskecsapda (#242) nyílcsapda (#243) kvazár (#244) $márványkulcs (#245) $nagy aranykulcs (#246)
$fekete bõrcsizma (#247) pszi kõ (#248) $bumeráng (#249) $kvazár páncél (#251) smaragd koszorú (#252)
nekrofun medál (#253) regeneráló gyûrû (#254) $tatu ködmön (#255) templom (#256) szent kehely (#257)
nehezék (#258) szopókõ (#259) isteni könnycsepp (#260) $bájital (#261) friss csatamezõ (#262)
õsi csatamezõ (#263) remák szív (#264) $kristálygömb (#265) $kvazár sisak (#266) $fülemüle agyar (#267)
$gromak bõr (#268) purifikátor háj (#269) $gromak páncél (#270) $szürke bõrkesztyû (#271) aranytû (#272)
$szuper dobóháló (#273) szuper hálócsapda (#274) $ametiszt medál (#275) $sárga erõöv (#276) $rejtõköpeny (#277)
$umbatari karkötõ (#278) $Mágikus Koponya (#279) tyrex csont (#280) $raptor karom (#281) jégszív (#282)
Fekete Kehely (#283) sötét ital (#284) Szent Kulacs (#285) Sheran fõzete (#286) Tharr Keresztje (#287)
zan indukátor (#288) sárkányölõ kard (#289) energiapajzs (#290) bíbor erõöv (#291) sárkánypikkely (#292)
drako pikkelyvért (#293) varkaudar páncél (#294) elit csatavért (#295) kvazár pajzs (#296) kvazár kard (#297)
$arx formázó minta (#298) bev formázó minta (#299) cru formázó minta (#300) Fairlight köpenye (#303) kõszem (#304)
varázskõ (#305) $réz papi karkötõ (#307) $ezüst papi karkötõ (#308) arany papi karkötõ (#309) galachmit (#310)
borkonyó cserje (#311) borkonyó bibe (#312) gyógykenõcs (#313) roxati zárfaló (#314) optiri agysisak (#315)
Pusztítás Botja (#316) varkaudar csizma (#317) taposó tappancs (#318) kregon zúzmó (#320) plazmacsillag (#321)
ezüsttõr (#322) ezüsthegyû nyíl (#323) ezüsthegyû lándzsa (#324) ezüstkard (#325) ezüstdarab (#326)
ezüstshuriken (#327) Thargodan esszencia (#328) csontpálca (#329) mutáns csont (#331) huhogó bibe (#332)
$rákfatty váladék (#333) acéltû (#334) olló (#335) pukkanó tûcsapda (#336) piranha zsákvédõ (#337)
királyi korona (#338) hadilobogó (#340) rézgolyó (#343) rózsaszín bugyogó (#346) súlyzó (#347)
shinai gömb (#348) lovagi tabard (#349) esszenciakristály (#350) tolmokov-koktél (#351) mithril (#352)
molluszk ház (#353) szockó hólyag (#355) vámpírkard (#358) quwarg boly (#359) quwarg tojás (#360)
káosz szimbólum (#361) ezüsttollú nyíl (#363) vámpírtõr (#364) tyrkiai mászógép (#365) szerencsetalizmán (#366)
Trákin csákánya (#367) phua-kúp (#372) Eldaran karkötõje (#373) fekete tû (#374) fekete csuha (#375)
fény szentélye (#376) moa smaragd (#377) moa rubin (#379) $moa obszidián (#380) moa zafír (#381)
moa jádekõ (#382) $moa üveggömb (#383) moa burát (#384) moa katalizátor (#386) szigony (#389)
halcsont (#390) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395) álompor (#396) zafír erõöv (#397)
városépítkezés (#398) fõutca (#399) ház (#400) morgud hagymatõ (#402) fokhagyma (#403)
rájabõr (#404) réz fejpánt (#406) bronz fejpánt (#407) vas fejpánt (#408) $kígyóbõr öv (#410)
királyi emlékmû (#411) moa stuki (#413) stukilövedék (#414) aranypikkely (#415) teknõcteknõ (#416)
teknõcpajzs (#417) era formázó minta (#418) fpi formázó minta (#419) agyartõr (#420) Raia pallosa (#426)
gránátkaktusz (#428) kaktuszbogyó (#429) Vlagyimir szobra (#433) bányászcsákány (#434) törpe bánya (#435)
réz masszariasztó (#436) arany masszariasztó (#437) ónix masszavadító (#438) szent liget (#439) Muezli aranykeze (#442)
gór formázó minta (#444) fekete lótusz (#446) lótuszvirág (#447) lótuszfõzet (#448) kristályfolyadék (#449)
zangrozi csizma (#451) térkapu (#452) mágusköpeny (#453) $mithril láncing (#457) $Urgod kesztyûje (#462)
mithril kesztyû (#463) mithril sisak (#465) Morgan sipkája (#466) Tilnetor kardja (#474) törpe bakancs (#475)
zafír fülbevaló (#477) cápaölõ tõr (#480) barátság szent tüze (#484) sörsátor (#486) erõdítmény (#488)
pusztulás sírjai (#489) sárkánytanya (#492) manakristály (#500) kdole (#501) kihívás tornya (#502)
totemoszlop (#505) ostromlétra (#510) Eldereth kristály (#511) Eldereth szilánk (#512) pásztorbot (#513)
$zafír medallion (#514) Rughar gyûrûje (#518) Chara-din monolitja (#534) sötét tekercs (#535) Bufa páncélja (#538)
mihlanil (#539) kisebb zan (#544) kristályrend (#545) csatabárd (#555) fõnixtoll (#563)
biami kvazárlándzsa (#568) aranytoll (#572) gejzír (#576) kátránygödör (#579) kátrány (#580)
gyilkos csalán (#581) csalánvirág (#582) dentor szüttyõ (#590) toxyl (#591) toxyl üvegcse (#592)
lávató (#595) mihlanil sisak (#596) hro formázó minta (#601) mihlanil csizma (#602) mihlanil kesztyû (#603)
mihlanil öv (#604) viharóriás barlang (#612) Ovgun nyaklánca (#615) életszikla (#621) sárkánytõr (#626)
adamantit (#627) arkog kõ (#632) bronz taider (#641) Fortuna szentélye (#645) kulcskarika (#648)
$rinóbõr (#651) elkarog szõr (#665) sáska amulett (#668) rakolits por (#669) rubin fülbevaló (#673)
etra hályog (#712) mûvészi porolit (#720) bunthar bõr (#733) bunthar zsák (#734) vortex talizmán (#812)
teremtés zsákja (#818) kreiton fókusz (#853) csillagbozótos (#928) csillagbot (#929) pézsmatök (#933)
pézsmatökmag (#934) hajító csillag (#939) párducbõr (#1066) csodák kútja (#1096) $varkaudar csont (#1113)
párducbõr pénztárca (#1118)

PARANCSOK

Röv.  1.PAR.    2.PAR.    3.PAR.    TVP    Utasítás                
A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása                              
AA   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy átadása                  
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása                         
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása                               
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása                                 
BA   élõlény   [élõlény] [élõlény]    -  barátságosság                              
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe                         
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba                   
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba                    
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése                      
BPB  [sorszám]                        -  befejezõ parancs berakása                  
BPK  sorszám                          -  befejezõ parancs kivétele                  
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása                   
D    tárgy                            -  tárgy eldobása                             
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése                            
DD   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par.tárgy eldobása                  
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása                          
É    TVP                           1-40  élelemszerzés                              
EA   mit       darab                  -  eladás boltban                             
EE   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy eladása                  
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés                  
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése                    
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés                                  
ERKI [kaland.]                       20  erõszakos kilép(tet)és                     
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvõ                                     
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás                   
FÁS  TVP                            TVP  felt. ásás, max. TVPért                    
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás                   
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata                  
FGY  életerõ%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás                       
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése                    
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés                        
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás                         
FLH  szint     fegyver                -  felt. lõfegyver használat                  
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás                   
FM   TVP                              -  feltételes mászás                          
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás                        
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat                  
FTV  varázslat élõlény                -  feltételes T/V varázslat                   
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat                  
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság                      
GY   TVP                           1-40  gyógyítás                                  
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyûjtés szelekció                          
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel                       
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat                        
HIR  hírszám   [1. par.] [2. par.]    -  KT hír közlése                             
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyûjtés                            
ID   szörny    TVP                  TVP  elfogott szörny idomítása                  
IM                                   30  imádkozás oltárnál                         
IN   kalandozó élõlény   tárgy        -  információ átadás                          
JLK  kód                              5  jelszó kimondása                           
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt                     
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfbõl                          
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.                    
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz                          
KF   tárgy     3		      -  õriz a tolvajok ellen                                    
KF   lõfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lõfegyvert                     
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése                          
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés                     
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés                      
KÖTL létszám   vezetõ                 -  Közös Tudat létrehozása                    
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása                   
KPCS [1-3]                         0/20  kapcsoló állítása                          
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele                   
KRE  mibõl     mit       darab     db*2  tárgy kreálása                             
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyûjt                             
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet                        
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól                         
LE   tárgy                            -  letesz/elrak                               
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás                  
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)                        
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás                       
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban                    
P    pszi      [param1]  [param2]  5(?)  pszi képesség használata                   
PBE  pénz                             -  pénz berakása bankba                       
PKI  pénz                             -  pénz kivétele bankból                      
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség                       
SZE  szörny                           -  fogoly szörny elengedése                   
SZK  szörny                          10  szörnykeresés                              
SZM  szörny                           -  elfogott szörny leölése                    
T,FT élõlény   [élõlény] [élõlény]    -  élõlény megtámadása                        
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése                    
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése                      
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése                       
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás                  
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása                   
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába                      
USZ  TVP                            TVP  úszás                                      
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás                                  
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban                           
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés                                 
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra                     
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás                   
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása                    
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertõl                    
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal                      



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.