198. forduló, 200. forduló, Chenon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. szept. 28. 9h:15'
EZ A 637. JÁTÉKHETED, 199. FORDULÓD
638. játékheted kezdete: okt. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2808
SZÁMLA : XXXX

CHENON KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [100,80] koordinátán.
Gyenge vagy, a betegség halálosan kimerített. Nem hiszed, hogy fel tudnál épülni belőle, s a gyógyítók sem hisznek benne - látod a szemükön. Egyedül a fogadós bizakodó, mintha valami csodában hinne. Megkörnyékez, füledbe suttog. Végül - nincs más választásod - elfogadod, amit kínál. Az alak, akivel visszatér, rád néz, izzó tekintete összekapcsolódik a tiéddel. Beszéd nélkül hallod a hangját: egészséget, erőt, ifjúságot kínál; cserébe hűséges szolgálatot kíván mindössze... Ereit felszakítva vérét adja neked, eleinte furcsa, kellemetlen íze miatt majdnem rosszul leszel... égeti torkodat - megnyugtat, hogy csak a felesleg pusztul el -, de aztán érzed, hogy erővel tölt el, meggyógyít, megváltoztat a vér... Lelkedbe égett a bélyeg: egy vámpír szolgája lettél.
Varázserőd regenerálódik. (+25 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod az 53. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+3 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 364.]

* 2. KP: energia fejlesztése 1
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-1 TU.] A befejezéshez még 1177 TU szükséges. Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 354.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 349.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 344.]

* 5. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 339.]

ek 210 t. energia kisütése: 210
Ezen a helyen nem helyezheted el a szent tüzet. [0 pontot használtál fel, van még 339.]

im imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 339.]

im imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 339.]

ee 270 49 23 eladod a 270. tárgyat a 49. tárgyat a 23. tárgyat
Eladtál 1 gromak páncélt. 30 aranyat kaptál.
Eladtál 1 kígyóbőr kesztyűt. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 2 mérgezett tüskét. 2 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 339.]

ea 160 1 eladod a 160. tárgyat 1
Eladtál 1 vassisakot. 18 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 339.]

ea 333 20 eladod a 333. tárgyat 20
Eladtál 20 rákfatty váladékot. 20 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 339.]

ea 212 3 eladod a 212. tárgyat 3
Eladtál 3 dorony tüdőt. 24 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 339.]

ee 131 33 14 eladod a 131. tárgyat a 33. tárgyat a 14. tárgyat
Eladtál 12 ubuk tüskét. 12 aranyat kaptál.
Eladtál 1 lapockacsontot. 4 aranyat kaptál.
Eladtál 5 sünmedve tüskét. 5 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 339.]

d 17 2 eldobod a 17. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 szögletes követ. [0 pontot használtál fel, van még 339.]

ve 128 5 megveszed a 128. tárgyat 5
Vásároltál 5 sallank karmot. 20 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 339.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[99,79] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Egyesek azt híresztelik, a király kalandozókat kíván a seregébe toborozni.

Egy elhullott vaddisznó tetemére bukkansz. Félretéve a finnyáskodást, lebontasz mindent, ami még emészthető. (+2 kaja.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A benned lüktető vér minket táplál. Nekünk ez az élet, de számodra a halál... Vértestvérek. " Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (573. épület.) és egy fekete mágustorony (598. épület.).
Összeakadsz egy kopasz, csillogó szemű mutáns férfival. Fekete a bőre. Egy ritualista amulettet, egy szürke bőrkesztyűt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy gátvakond trófea színesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Összeismerkedtek. Az ő neve Carbon . Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " [10 pontot használtál fel, van még 329.]

be 573 5 bemész az 573. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni lőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 lőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 115 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 279.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[100,79] Még mindig a városban vagy. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Némelyek azt állítják, hogy Borax sereget kíván verbuválni a kalandozókból.


(Továbbmész...) [101,79] Továbbra is síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Észreveszel egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Raia oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy épületet. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
Összeakadsz Basszuskulccsal. Sheran ministránsa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bőrcsizmát, egy Métely páncélját, egy szürke bőrkesztyűt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy bíbor szulfagor trófea, egy fémbontó szójer trófea és egy Quirov trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy Lélekmérleg. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Mentális auráját felismered, semleges, mint a Tiéd. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Kellemesen elbeszélgettek és közben Barátod túláradó energiáit engeded beáramolni a Közös Tudat energiatavába (a következő képességhez már csak 1176 TUdatpont szükséges). Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [102,79] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy manifesztátor lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a manifesztátor testét. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mandibulakaszával megvágod a manifesztátor testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A manifesztátor mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A manifesztátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Moloch formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Látsz egy oltárt. Raia híveié. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Csak egy nektoraf. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a nektoraf testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a nektoraf fejét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A nektoraf mancsával oldalba lök. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 74 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a nektoraf bal lábát. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Véres nyál csordul ki a nektoraf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. (ld. enc.) 570 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 89, gyógyulás: 0, összesen: -89 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 23 tüskét. [53 pontot használtál fel, van még 226.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[101,80] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Felismered a közeledőt. Csak egy vérfürdető magszim. Nem jelenthet különösebb problémát. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vérfürdető magszim húsos törzsét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vérfürdető magszim húsos törzsét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Sir Bedzsik előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 tüskét.

(Továbbmész...) [100,80] Épületek tűnnek fel. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Quirov. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a Quirov testét. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a Quirov bal lábát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 63 aranyat. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.). A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga " [24 pontot használtál fel, van még 202.]

im imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 202.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[101,81] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Felismered a közeledőt. Csak egy kardfogú fülemüle. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a kardfogú fülemüle bal szárnyát. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kardfogú fülemüle borzalmas agyarát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Agyarával a kardfogú fülemüle kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A kardfogú fülemüle most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Moloch formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [102,82] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen ragyás burástya nyomokra bukkansz! Sajnos már a jelenlegi szörnyidomítás mellett megengedett maximális számú szörny van a fogságodban. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy ragyás burástya közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a ragyás burástya jobb vállát. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (8 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ragyás burástya testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely nyugatról folyik keletre. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). A repülő majom elejtéséhez szükség volt némi ügyességre, a megevéshez legfeljebb némi üres gyomorra lesz szükség. (+3 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 tüskét.

(Továbbmész...) [102,83] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Felfedeztél egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 75 pontot kell rákölteni.) A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy tavacskát. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet.

A makarónibokor hosszú, csőszerű leveleiből finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidőben nézel valami húst a hátizsákban... (+2 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [48 pontot használtál fel, van még 154.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 154.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 149.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 149.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 149 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 109.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 93 TVP-t kell elköltened.] Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy északi aurach került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az északi aurach bal első lábát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az északi aurach belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 aurach fogat. 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 69.]

tf 3 39 fejleszted a 3. tulajdonságodat 39 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 39 TVP-t kell elköltened.]

[39 pontot használtál fel, van még 30.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a sullár. 2 kaját nyel le a ragyás burástya. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 340 pontot. A következő körben tehát 370 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NEKTORAF (355. SZÖRNY)
Sárgás, viaszos testű, szőrnélküli óriásmajmok - rettenetesen agresszívek és sunyik. A bozótosban lapítva várják, hogy arra járjon valami, ami náluk jóval gyengébb, és aztán lesből támadnak. Különleges regenerációs képességük miatt nagyon nehéz őket elpusztítani, viaszos testükről a szúrófegyver könnyedén lecsúszik, további problémákat eredményezve - talán az vágófegyver a legjobb választás.

NEKTORAF FAGGYÚ (667. TÁRGY)
A nektoraf bőréről lekapargatva a dús faggyút, félreteheted egy tetszőleges koszos edénybe vagy üvegcsébe, nem lesz semmi baja a dús zsiradéknak. Hogy mire jó? Hát, enni azt biztos nem...

KARAKTERLAP

Chenon, egy barna, hosszú hajú, barna szemű elf férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Tharr kisebb papja vagy. Az Igaz Barátok (#9141) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 199. fordulód.

Erő: 20 (25) Szint: 18 Merészség: 5/3 Magasság: 163 cm
IQ: 21 Támadás: 17 Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 29 Védekezés: 38 Menekülés: 30 % Életkor: 163/163 év
Egészség: 22 Életpont: 299/164 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 19 (25) Varázspont: 310/251 Pénz: 384 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/6 EFejl: 26
Eddig összesen 827 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3175 TP-t kaptál. Jelenleg 278223 TP-d van. A következő szinthez még 61777 TP szükséges. Trófeáid: óriásféreg, élőholt quwarg, borzalmas varkaudar. A 183. fordulódban 2 arany került a bankszámládra. 2 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 12 szúrófegyverek: 23 vágófegyverek: 6
ütőfegyverek: 11 lőfegyverek: 23 (+1) dobófegyverek: 9

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); bumeráng (#249) (3 -6.); tüske (#22) (7 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12 2. nyomkövetés: 65 (+1) 3. lopás: 2
4. mászás: 6 5. csapdakészítés: 14 6. csapdaészlelés: 7
7. gyógyítás: 56 8. titkosírás: 3 9. felderítés: 11
10. szörnyidomítás: 4 11. teológia: 18 (+1) 12. taumaturgia: 21
13. szerencsejáték: 1 14. harcművészetek: 5 15. zene: 7
16. szörnyismeret: 6 17. zárnyitás: 7 18. vadászat: 33
19. bányászat: 17

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 110 TVP-ért
ásol max. 70 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot )
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), ragyás burástyát (#111) háló-csapdával (#220)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
Szeretet Vándorai (#9138), gonoszok (#988), nukleáris cickány (#155), kérődző etra (#368), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
vámpirizáció (#1) óriáserő (#53) csupasz izom (#28) erőpajzs I (#12)
hadiszerencse II (#24) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> szintszívó (#96) villámcsapás (#50) >> óriásféreg (#171)
villámcsapás (#50) >> óriás csontváz (#176) energiatüskék (#29) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> óriásféreg (#171)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
2.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!
3.) Sebezz egy szörnyön egyetlen kör alatt legalább 85 életpontot jobbkezes fegyverrel!

Összsúly: 57.60 kg Megterheltség: 82%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 74 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 dorony tüdő (#212) 1 gromak páncél (#270) 1 kígyóbőr kesztyű (#49)
1 lapockacsont (#33) 2 mérgezett tüske (#23) 20 rákfatty váladék (#333)
5 sünmedve tüske (#14) 2 szögletes kő (#17) 12 ubuk tüske (#131)
1 vassisak (#160)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
48 arany (#50) 3 aurach fog (#657) 1 főnixtoll (#563)
2 fülemüle agyar (#267) 1 kaja (#2) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 nektoraf faggyú (#667) 1 óndarab (#85) 4 sallank karom (#128)
17 tüske (#22) 3 ugh méreg (#166) 4 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(99,79) fegyvermester háza (#573), fekete mágustorony (#598), Carbon (2627. kalandozó)
(100,79) az 51. labirintus bejárata, Fairlight oltár
(100,80) fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594), Quirov (#975)
(101,79) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), szent tölgyfa (#393), Fairlight oltár, barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 43. jellempróba, Basszuskulcs (3253. kalandozó)
(101,80) vérfürdető magszim (#148), Elenios rúnaköve, Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720)
(101,81) kardfogú fülemüle (#146), művészi porolit (#720)
(102,79) manifesztátor (#124), művészi porolit (#720), Raia oltár, nektoraf (#355)
(102,82) ragyás burástya (#111), patak, oltár, 31. jellempróba
(102,83) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Tharr oltár, érclelőhely, északi aurach (#350)

Üzenet küldése a karakternek