197. forduló, 199. forduló, Boázu összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. dec. 27. 23h:02'
EZ A 975. JÁTÉKHETED, 198. FORDULÓD
976. játékheted kezdete: dec. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1889
SZÁMLA : XXXX

BOÁZU KALANDJAI


Bónuszvásárlás: +1 TNO.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [188,69] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 61 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kavadu iszákot. A teremtés zsákja létrehozott 1 kőszemet. Varázserőd regenerálódik. (+61 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+32 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 367.]

* 2. KP: mak 1 0 0 makró 1

h 305 0 0 használod a 305. tárgyat
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 367.]

vv 224 182 364 elmormolod a 224. varázslatot a 182. varázslatot a 364. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 367.]
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 365.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (3 tinta). [0 pontot használtál fel, van még 365.]

v 1 15 0 elmormolod az 1. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 360.]

vv 26 57 12 elmormolod a 26. varázslatot az 57. varázslatot a 12. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 358.]
Fürgén varázsolsz! Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 358.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 356.]

vv 24 4 27 elmormolod a 24. varázslatot a 4. varázslatot a 27. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 354.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 352.]
Gyorsvarázsolsz! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 350.]

p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 345.]

p 65 2 0 használod a 65. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [10 pontot használtál fel, van még 335.]

h 201 0 0 használod a 201. tárgyat
Óvatosan bekened magadat a két adag gyíkfűvel. Készen állsz a gyors mozgásra! [4 pontot használtál fel, van még 331.]

ek 134 152 1 t. energia kisütése: 134 152 1
Feláldozol 1 vasat a törpe szellemeknek. A következő forduló elejéig +3 támadásod és +3 sebzésed lesz. [5 pontot használtál fel, van még 326.]

ek 145 2 0 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 316.]

* 3. KP: ef 5 507 0 energia fejlesztése 5
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 281.]

* 4. KP: ek 40 2 0 t. energia kisütése: 40 2
Átalakítod a nyers tudati energiát. Előállítottál 10 TVP-t. [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 291.]

ba 395 nem támadod a 395. szörnyet
BA 395 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 291.]

ek 7 9 3 t. energia kisütése: 7 9 3
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+3 felderítés.) [-3 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 291.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Sejtelmes huhogást hallasz a távolból. Kicsit kezd rossz hangulatod lenni, de most már nem fordulhatsz vissza. Ujhé, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen elrozsdált rézsisak. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy óriás csontváz jön feléd.
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az óriás csontváz zörgő csontjait. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Agyartőrrel meghorzsolod az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az óriás csontváz karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 935 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 11, gyógyulás: 36, összesen: +25 ÉP}

Folytatod az exkavációt. A fenébe, még mindig nem találtál semmit! Tovább, tovább. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy csontváz jön feléd.

Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
93 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Tovább diszturbálod a többszáz éves holtak nyugalmát. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy sírlidérc intéz feléd kihívást. {támadása: 19.}

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc jobb lábát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a sírlidérc testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Agyartőrrel megdöföd a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A sírlidérc karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 121 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 6, gyógyulás: 16, összesen: +10 ÉP}

Hu, azért valószínűleg nem ez volt a csatamezőt uraló főszörny. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy orgoró védelmezi a vadászterületét. {egyik sebzési módja: 2x 2d10+9.}

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az orgoró testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. (A(z) tükörpáncél védett meg.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orgoró bal lábát. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Agyartőrrel megkarcolod az orgoró sziklatestét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az orgoró fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Nevetséges támadást hajt végre a szörny ollójával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az orgoró még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 1 961 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 9, gyógyulás: 28, összesen: +19 ÉP}

Ó, Fairlight, Te cselszövő kincsvadász! Miért akarod kifosztani a csatamezőket? - merül fel benned, amikor megpillantod a mágia istenének egyik gólemjét. Ezt nem hagyhatod, így megtámadod a fosztogatót. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy agyaggólem védelmezi a vadászterületét.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre sötét halál varázslatot lősz. 121 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ekharion dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ekharion dárda. Lövedékeiddel perforálod az agyaggólem bal oldalát. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az agyaggólem testét. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Agyartőrrel kicsit megsebzed az agyaggólem testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az agyaggólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az agyaggólem leken néhány pofont. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az agyaggólem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 alaprúna. 8 491 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 409, sebződés: 28, gyógyulás: 34, összesen: +6 ÉP}

Találtál egy mágiaszilánkot. Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy rézsisak, 10 nyílvessző, egy ubuk dobónyíl és egy mérg. ubuk dobónyíl. Sírlidérc-osztag közeledik, minden bizonnyal urukat akarják megbosszulni. Te itt ma már eleget tápoltál! Kereket oldasz. Átkutatod a környéket. A felderítő munka nem vezetett eredményre. [30 pontot használtál fel, van még 261.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy magger közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy sötét halál. 79 életpontot sebeztél. Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a magger bal lábát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a magger jobb lábát. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Agyartőrrel megdöföd a magger testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 2 560 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 40, gyógyulás: 24, összesen: -16 ÉP}

Mint nagy ínyenc, kellőképpen becsülöd a zazi gyökerének tápértékét. Egy óra munkával egy maréknyit sikerül előásni. (+5 kaja.) Érett fürtöktől rogyadozó vajbanán-bokorra bukkansz! Szüret. (+3 kaja.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő ryuku csapásvezető mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ryuku átokvarázs. 157 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a ryuku csapásvezető jobb karját. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku csapásvezető jobb lábát. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Agyartőrrel jól megszúrod a ryuku csapásvezető jobb karját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranytű, ezenkívül 1 ryuku karvédő (ld. enc.). 1 923 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 167, gyógyulás: 35, összesen: -132 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 245.]

m 4 5 mozogsz délre, délnyugatra
[188,70] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy Raia szent lovagja közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy sötét halál. 105 életpontot sebeztél. Egy energiafolyam varázslattal köszönt csatapartnered. 75 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a Raia szent lovagja fejét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Raia szent lovagja bal vállát. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a Raia szent lovagja jobb lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A Raia szent lovagja fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! A Raia szent lovagja összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 3 293 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 387, sebződés: 96, gyógyulás: 44, összesen: -52 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Észreveszel egy oltárt. Leah hívei emelték. Észreveszel egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy kristálypalotát. Délre egy friss csatamező van. Délnyugatra egy Thargodan csatamező van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.

(Továbbmész...) [187,71] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Thargodan csatamezőt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy friss csatamezőt. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Egy átokmurgattyú nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 15 szúró, 15 vágó, 15 ütő ellen.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 29 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az átokmurgattyú testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az átokmurgattyú száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 1 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy bokorban egy fészekbe rejtve, jókora, lila pettyes tojásokat találsz. Ebből lesz a rántotta! (+2 kaja.) Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Hasra vágódsz a bűzös latyakban, és reménykedsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ez nem lehet más, mint egy lidércúr. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Zszszs, zszszs, jelzi a harmadik szem. Rejtett tárgyat jelez! [12 pontot használtál fel, van még 233.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Gondolkodás nélkül nyakig merülsz a fekete latyakban. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Felismered. Ez egy lidércúr. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Cukorrépa, itt, a vadonban! Ritkaság, pedig egy kis édességre mindig szükség van. (+4 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy mocsárivérc. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a mocsárivérc jobb oldalát. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mocsárivérc bal első lábát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a mocsárivérc testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 93 életpontot vesztesz.) Csápjaival a mocsárivérc csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 226 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 133, gyógyulás: 16, összesen: -117 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 217.]

be 76 bemész a 76. titkos labirintusba
Hosszan keresgélsz, és már majdnem feladod a reményt, amikor végre sikerül a bejáratot megtalálni. Odabent sötét honol. Fáklyát gyújtasz. Amint belépsz, magával ragad a felfedezés izgalma. [5 pontot használtál fel, van még 212.]

lm 3 8 15 mozogsz 3 8 15
Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy kereszteződéshez érkeztél. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Keskeny, szűk lépcső vezet innét lefelé. Vigyázva arra, hogy meg ne csússzál, lemászol. [3. PONT. --> 7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy régi, rozsdás ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Elővigyázatosan próbát teszel: Könnyen nyílik. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [8. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy velociraptor. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a velociraptor vastag bőrét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a velociraptor fejét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Agyartőrrel megkarcolod a velociraptor jobb vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A velociraptor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A velociraptor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 raptor karmot. 1 781 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 20, gyógyulás: 29, összesen: +9 ÉP}

Megbotlasz valamiben: 1 kis aranykulcs. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A folyosó kanyarodik. [12. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy vastag, gránitból készült ajtó bukkan fel a sötétből. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő márványkulcs nyitja az ajtót. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy vastag, kőből faragott ajtót pillantasz meg. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy vaskulcs nyitja az ajtót. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A folyosó kanyarodik. [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [15. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy óriásféreg. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az óriásféreg testét. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Agyartőrrel többször eltalálod az óriásféreg testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az óriásféreg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 2 658 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 13, gyógyulás: 58, összesen: +45 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [48 pontot használtál fel, van még 164.]

lm 17 7 4 mozogsz 17 7 4
Úgy suhansz, mint az árnyék. Kanyarodik a járat. [16. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [17. PONT.] A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A folyosó kanyarodik. [16. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy újabb kanyarnál vagy. [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy kanyarhoz érkeztél. [12. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Hopp, itt lehet eggyel feljebb menni! A lépcső nem túl bizalomgerjesztő, de azért felmászol rajta - és lám, baj nélkül! [7. PONT. --> 3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Keskeny, szűk lépcső vezet innét lefelé. Vigyázva arra, hogy meg ne csússzál, lemászol. [4. PONT. --> 18. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [60 pontot használtál fel, van még 104.]

lm 905 22 900 mozogsz 905 22 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [19. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy nanda. {védettsége: 25 szúró, 25 vágó, 25 ütő ellen.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Távolról méregfelhő varázslatot lő rád a másik. 14 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a nanda testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a nanda pikkelyes testét. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Agyartőrrel eltalálod a nanda testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A nanda belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A nanda szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 545 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 291, sebződés: 18, gyógyulás: 46, összesen: +28 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 3 bájitalt (ld. enc.). Elszántan mész előre. Egy mindennek ellenálló titanit ajtót látsz. Az ajtóra egy gyanús, nagyon gyanús rúna van rajzolva. Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükség a perfekt rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a rúna, megszűnt a védővarázslat. [-20 varázspont.] Erőd TF-elődött. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis aranykulcs nyitja az ajtót. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [22. PONT.] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy vasalt faládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. A láda belsejéből kattanás hallatszik, és gomolygó fehér füst emelkedik fel. Belélegezted! (-1 erő.) A szörnyű gáztól köhögni kezdesz. (-12 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 nagy vaskulcs, 150 arany, 1 varázskő, 2 csuklyavirág és 1 tudás gyöngye (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [22 pontot használtál fel, van még 82.]

lm 20 21 26 mozogsz 20 21 26
Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [19. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [20. PONT.] Hirtelen egy óriásférget veszel észre magad előtt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az óriásféreg jobb oldalát. (5 támadással 230 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Agyartőrrel jól megszurkálod az óriásféreg testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az óriásféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
2 658 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 21, gyógyulás: 61, összesen: +40 ÉP}

A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [19. PONT.] Továbbmész. Egy vastag, kőből faragott ajtót látsz. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy vaskulcs nyitja az ajtót. Bekukkantasz a kis terembe. [21. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy átokmurgattyú lakik itt. {max. életpontja: 91-110.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 80 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az átokmurgattyú nyakát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 1 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 márványkulcsot, 40 aranyat, 1 borostyán függőt és 1 gyöngysort. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [19. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Innen csak egy út van: előre! [23. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [25. PONT.] Hamarosan egy ragyás burástyát pillantasz meg. {védettsége: 13 szúró, 26 vágó, 36 ütő ellen.} Itt csata lesz.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya jobb csápját. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (12 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a ragyás burástya testét. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Agyartőrrel eltalálod a ragyás burástya fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csáprágójával a ragyás burástya megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 1 512 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 19, gyógyulás: 34, összesen: +15 ÉP}

Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [26. PONT.] Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! Megnyomod. Miért is ne? Tompa dübörgést hallasz a távolból. [48 pontot használtál fel, van még 34.]

lm 18 5 31 mozogsz 18 5 31
Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [25. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Innen csak egy út van: előre! [23. PONT.] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [19. PONT.] Igen, elérted a lépcsőt, ami a térképen is rajta van! Izgatottan felkapaszkodsz a felsőbb szintre. [18. PONT. --> 4. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [2. PONT.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [30 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 36 32 38 mozogsz 36 32 38
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 42 33 40 mozogsz 42 33 40
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 42 34 44 mozogsz 42 34 44
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 28 6 51 mozogsz 28 6 51
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 55 55 57 mozogsz 55 55 57
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 2. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 3.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 11, 3.
Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 339 pontot. A következő körben tehát 342 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RYUKU KARVÉDŐ (687. TÁRGY)
Ez a kék fényben csillogó, lakkozott karvédő mágikus erejének köszönhetően kettővel megnöveli a védettségedet, ha a KF 687 paranccsal viseled (karkötőként). 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti.

ILLATOS BÁJITAL (261. TÁRGY)
Ez a parányi, levélszerű tartóban fortyogó sűrű főzet fantasztikus és bódító illatot áraszt. Ahogy beleszagolsz, körülötted énekelni, gyönyörű színekben csillogni kezd a világ. Minden olyan csodálatos, olyan mámorítóan szép! A bájital hívogat, hogy hörpintsd fel, váljon még csodálatosabbá ez a mennyei érzés. A bájital sikertelennek induló feltételes udvarlásnál és bűvölésnél automatikusan átadásra kerül, az előbbinél biztosítva a sikert, az utóbbinál 10-el csökkentve az áldozat mentődobását. A tárgy nem átadható.

A TUDÁS GYÖNGYE (522. TÁRGY)
A Tudás Gyöngye ritka és igencsak keresett varázstárgy. Ha fel akarod használni, el kell nyelned a H 522 paranccsal, ekkor a gyöngy mágikus energiája felszabadul, és egy véletlenszerűen választott alaptulajdonságod eggyel megnő, függetlenül attól, hogy mekkora volt (a TF-elés persze nem vész el, tehát ha 30-as erőd volt és 100-at TF-eltél, és az erőd megnő 31-re, a 100 TF-elés akkor is meglesz). A tudás gyöngye egyfajta jóindulatú ragaszkodással bír: a varázskőhöz hasonlóan, a tudás gyöngyétől sem tudsz megszabadulni semmilyen módon. A használatnál megadhatsz egy második, mennyiségi paramétert. Ekkor annyi darabot használsz fel.

KARAKTERLAP

Boázu, egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd színe zöld. Leah követője vagy. Papi hited: 29. A Vashegyek Nemzete (#9122) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 198. fordulód.

Erő: 23 (38) Szint: 28 Merészség: 7/5 Magasság: 115 cm
IQ: 30 (43) Támadás: 54 (56) Agresszió: 5 Testsúly: 79 kg
Ügyesség: 22 (41) Védekezés: 70 (75) Menekülés: 30 % Életkor: 69/86 év
Egészség: 24 (37) Életpont: 727/785 Jellem: gonosz (363) Tul. pont: 3
Szerencse: 23 (63) Varázspont: 840/74 Pénz: 6181 arany Kép. pont: 36
Tudatpont: 56/17 Pszi pont: 81/1 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1836 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 37 102 TP-t kaptál. Jelenleg 2 448 480 TP-d van. A következő szinthez még 151 520 TP szükséges. Trófeáid: Kitaszított, őrjáratozó katona, agyaggólem. A 190. fordulódban 1092 arany került a bankszámládra. 1142 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/96 ökölvívás: 9/90 szúrófegyverek: 30/53 (+9%)
vágófegyverek: *23/100 ütőfegyverek: 10/4 lőfegyverek: 23/21
dobófegyverek: *20/102

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -11.); bumeráng (#249) max. 1 db (12 -15.); bumeráng (#249) max. 2 db (16 -18.); bumeráng (#249) (19 -24.); ekharion dárda (#1557) (25 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
187,71 mezőn táborozol, a 76. labirintusban, 1. szinten, 2. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 192
Kedvenc táborhely: 179,53
Legfeljebb 65 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 20 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 690 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/19 (+24%) 2. nyomkövetés: 27/5 (+20%) 3. lopás: 1/8
4. mászás: 13/18 5. csapdakészítés: 13/13 (+7%) 6. csapdaészlelés: 4/74 (+6%)
7. gyógyítás: 26/80 8. titkosírás: 3/47 9. felderítés: 23/16 (+316%)
10. szörnyidomítás: 6/24 11. teológia: 41/93 (+65%) 12. taumaturgia: 31/43 (+8%)
13. szerencsejáték: 3/71 14. versengés: 10/44 15. harcművészetek: 1/17
16. zene: 16/32 17. szörnyismeret: 19/18 18. pszi: 8/52 (+19%)
19. zárnyitás: 1/88 20. vadászat: 13/68 (+40%) 21. vitalitás: 1/88
22. bányászat: 25/86 23. testépítés: 1/46 24. úszás: 9/13
25. főzés: 9/7

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (sötét ital (#284))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért csak 85. fémet, vagy jobbat
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 3 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot, csak egyszer)
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 70 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a grok-képződmény (149)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
színes dözmöng (#78) (csak egyszer), szintszívó (#96), öregedést okozó lények (#9095), dehidrátor (#151)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
bűbájlidérc (#761), csápos otagi (#395)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (1,0) szürkeáll. aktiv (#71) Symulf rúnája (#182) tulajdonságpajzs (#26)
a lélek védelme (#57) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
21. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), sötét halál (#45), vérbeli borzongás (#46)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK
csontváz (#48) (őrzi a holmidat: +10 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
2.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!
3.) Végre egy feladat, amit igazán örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 5 szopókövet!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 76. labirintus (193,24). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): 771. szörnyet kell befognod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). léghajóállomás (817): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 13, 14, 19, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 99, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 12, 16, 26, 35, 36, 40, 43, 44, 46, 49, 52.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 45, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4600.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 44. Szerzett pont: 4862. Beállított erő: 0 Összpont: 4862

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: h 305, vv 224 182 364, v 1 15, vv 26 57 12, vv 24 4 27, p 64, p 65 2, h 201, ek 134 152 1, ek 145 2.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
törpszellem áldása (134)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
törpe ősök segíts. (316)
földmágia (357)
tábori kiképzés (380)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 60 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

Összsúly: 299.61 kg Megterheltség: 117%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 25 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 271 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 áldott kő (#642) 1 csuklyavirág (#133) 2 drótszőr (#37)
1 ekharion dárda (#1557) 1 fáklya (#36) 2 gyíkfű (#201)
1 mocsári penke (#148) 1 quwarg tojás (#360) 1 varázskő (#305)
1 vasérc (#152) 6 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
251 arany (#50) 1 alaprúna (#2670) 1 aranytű (#272)
3 bájital (#261) 1 borostyán függő (#162) 1 ezüsttőr (#322)
1 gyöngysor (#192) 11 kaja (#2) 1 kavadu iszák (#25)
1 kis aranykulcs (#240) 2 kőszem (#304) 1 mágiaszilánk (#2668)
2 mandibulapenge (#125) 1 márványkulcs (#245) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1 nagy vaskulcs (#186) 10 nyílvessző (#108) 1 raptor karom (#281)
1 rézsisak (#72) 1 ryuku karvédő (#687) 1 tudás gyöngye (#522)
1 ubuk dobónyíl (#138) 3 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

186 187 188 189
68
69
70
71
72
(187,71) a 76. labirintus bejárata, Thargodan csatamező (#432), egy ismeretlen isten rúnaköve, átokmurgattyúk (#225), lidércúr (#252), mocsárivérc (#7143), velociraptor (#161), óriásféreg (#171), nanda (#224), ragyás burástya (#111)
(188,69) óriás csontváz (#176), csontváz (#48), sírlidérc (#172), orgoró (#170), agyaggólem (#8003), magger (#747), ryuku csapásvezető (#778)
(188,70) Raia szent lovagja (#239), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Leah oltár

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2023.12.27 23:02 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Kisebb kív#ns#g TNO)
˙

Üzenet küldése a karakternek