191. forduló, 193. forduló, Sir Gilbert Erail összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. szept. 7. 12h:10'
EZ A 1078. JÁTÉKHETED, 192. FORDULÓD
1079. játékheted kezdete: szept. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3481
SZÁMLA : XXXX

SIR GILBERT ERAIL KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [83,70] koordinátán.
A horizonton hatalmas, menetelő fémóriásokat látsz. Hátukon ládákat cipelnek, tele aranypénzzel. Döbbenten, kimeresztett szemmel bámulsz. Hát ez meg mi? Egy pattanás, ahogy kinyílik a szemed, és körbenézel. Igen, semmi kétség - álmodtál! De kár, szontyolodsz el, biztos elpotyogtattak néhány pénzt. Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+19 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 342.]

* 2. KP: h 238 30 0 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+15 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy ryuku gárdista.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku gárdista páncélos testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar che-karddal alaposan megvágod a ryuku gárdista bal oldalát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal megcsapod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A ryuku gárdista még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 ryuku kesztyű (ld. enc.). 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [30 pontot használtál fel, van még 312.]

* 3. KP: v 443 0 0 elmormolod a 443. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a harci induló varázslatot! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+9 támadás). [-50 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 307.]

* 4. KP: h 1618 0 0 használod az 1618. tárgyat
Használod a fenőkövet, hogy megélezd a fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 299.]

* 5. KP: h 1546 0 0 használod az 1546. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 298.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Lemész alfába. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 288.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 278.]

h 348 használod a 348. tárgyat
Összezúzod a shinai gömböt. Visszanyerted az elveszett tapasztalati pontjaidat! 430 975 tapasztalati pontot kaptál.
Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +15 max. varázspont, +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +14 max. varázspont, +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
[2 pontot használtál fel, van még 276.]

m 7 6 8 mozogsz északnyugatra, nyugatra, északra
[82,69] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy ryuku gárdista nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku gárdista bal vállát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar che-kardot a másikra rohansz. Varkaudar che-karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal felnyitod a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A ryuku gárdista összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy zombi.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a zombi bal karját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A zombi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Második ellenfeled egy élőholt mágus.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt mágus jobb lábát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Varkaudar che-karddal egy irtózatos ütéssel felvágod az élőholt mágus jobb lábát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal felnyitod az élőholt mágus fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 064 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 csontpálcát.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 281 (limit: 1170), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 27064.
Találsz egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.

(Továbbmész...) [81,69] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy evaporőr. Nem jelenthet különösebb problémát. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az evaporőr testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy élőholt mágus száll szembe veled.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 21 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt mágus bal karját. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot ellenfeledre rontasz. Varkaudar che-karddal végigmetszed az élőholt mágus testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ősvillám varázslatot lősz. 234 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megvágod az élőholt mágus fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus csapása csak a levegőt találja. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 064 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 417, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Második ellenfeled egy élőholt mirg.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt mirg jobb szárnyát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 186 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 vízionár szemet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 283 (limit: 1170), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 27174.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Utad során felfedezel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy mély kút van. Elrakod a távcsövet. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [81,68] A síkságot elhagyva, sivatagos terepre érkezel. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy érző szívű dromedár. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az érző szívű dromedár kiszáradt bőrét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Ajjaj, az összes vized gőzzé vált! Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar che-karddal kilukasztod az érző szívű dromedár kiszáradt bőrét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal felnyitod az érző szívű dromedár könnyáztatta fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Időben félreugrasz az érző szívű dromedár rúgása elől. Nyelvét az érző szívű dromedár feléd löki, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 4 vizet. 714 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy óriás csontváz.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot a másikra rohansz. Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az óriás csontváz testét. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal kicsit megvágod az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Karmaival az óriás csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az óriás csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 956 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Második ellenfeled egy csontlepke.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a csontlepke testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A csontlepke szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 1 ork csodaszert.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 285 (limit: 1170), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 27284.
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délnyugatra látsz egy mély kutat. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Csak egy vörös rakolits. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 7 életpontot vesztettél. Meglengetve a varkaudar che-kardot ellenfeledre rohansz. Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a vörös rakolits testét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslattal köszöntöd a másikat. 251 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megkarcolod a vörös rakolits fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 16 életpontot vesztettél. Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 377, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

[24 pontot használtál fel, van még 252.]

m 8 8 7 mozogsz északra, északra, északnyugatra
[81,67] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. A földön meglátsz egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északnyugatra megpillantasz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy dűnekukac közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Meglengetve a varkaudar che-kardot a másikra rontasz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a dűnekukac testét. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a dűnekukac szelvényezett hátát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A dűnekukac állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A dűnekukac összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy sírlidérc áll veled szemben.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a sírlidérc foszladozó testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 612 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy csontváz.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csontváz testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 53 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 vashegyű nyilat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 287 (limit: 1170), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 27394.
Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [81,66] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy dűnekukac. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Meglengetve a varkaudar che-kardot ellenfeledre rohansz. Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a dűnekukac szelvényezett hátát. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a dűnekukac testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A dűnekukac állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy szintszívó száll szembe veled.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a szintszívó testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A szintszívó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 318 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy láplidérc.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a láplidérc sáros testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar che-kardot ellenfeledre támadsz. Varkaudar che-karddal kilukasztod a láplidérc jobb oldalát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal felnyitod a láplidérc sáros testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A láplidérc feléd harap, de sikertelenül. Karmaival a láplidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 803 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 gyíkfüvet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 289 (limit: 1170), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 27504.
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [80,65] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Felismered a közeledőt. Csak egy óriás skorpió. Nem jelenthet különösebb problémát. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az óriás skorpió bal oldalát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Az óriás skorpió szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy sírlidérc.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc foszladozó testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre támadsz. Varkaudar che-karddal végigmetszed a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal végigvágod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 612 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A következő ellenfél egy élőholt mirg.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt mirg bal szárnyát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 186 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 1 vashegyű nyilat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 291 (limit: 1170), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 27614.
Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy márványtornyot. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megvizsgálod a talajt. Friss kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 228.]

h 238 30 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+50 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy óriás skorpió.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az óriás skorpió testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 198.]

m 5 6 5 mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra
[79,66] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy sírlidérc áll veled szemben.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc bal oldalát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 612 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy zombi.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a zombi rotható húsát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a zombi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 5 drótszőrt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 293 (limit: 1170), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 27724.
Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [78,66] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy goldugar. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a goldugar bal hátsó lábát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A goldugar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 91 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy csontváz áll veled szemben.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a csontváz jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 53 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy autentikus vámpír.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az autentikus vámpír jobb karját. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot ellenfeledre rohansz. Varkaudar che-karddal alaposan megvágod az autentikus vámpír jobb lábát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 248 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megcsapod az autentikus vámpír fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Sikoltasz a túlvilági, hideg érintéstől. (-1 szint: -1 támadás, - 316435 TP, -7 max/akt. életerő, -3 tulajdonságpont, -15 max/akt. varázspont, -2 képességpont.) Véres nyál csordul ki az autentikus vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 973 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 437, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 díszes rézpajzsot.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 295 (limit: 1170), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 27834.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Nini, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [77,67] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Felismered a közeledőt. Csak egy óriás skorpió. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az óriás skorpió kitinpáncélját. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy szintszívó.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a szintszívó zsezsgő plazmáját. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A szintszívó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 318 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy tetemember.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a tetemember rotható húsát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 23 aranyat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 297 (limit: 1170), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 27944.
Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy tündöklő szobrot. Délnyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 174.]

h 238 30 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+0 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy homokféreg.

Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre rohansz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a homokféreg ízelt testét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal megvágod a homokféreg testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A homokféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 144.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 141.]

* 2. BP: h 238 30 0 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+0 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy vörös rakolits.

Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 11 életpontot vesztettél. Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre rontasz. Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vörös rakolits farkát. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a vörös rakolits kitines vázát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 20 életpontot vesztettél. A vörös rakolits csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 111.]

* 3. BP: h 1554 0 0 használod az 1554. tárgyat
A hosszas meditációval a tüdődbe gyűjtött összes levegőt az aenouth ködkürt szájába fújod. A hangszer hangja repedést nyit az anyagi világ szövetén, s a kapun pillanatokon belül átlép az első élőholt teremtmény. Pont, ahogy remélted! Egy drakolich az! Már készen is állsz arra, hogy te mérd rá az első csapást!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Egy banshee-sikoly varázslattal köszöntöd a másikat. 81 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a drakolich csontos vázát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Telibe kapod a jégcsóvát. (47 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: fűszertartó. Megmarkolva a varkaudar che-kardot a másikra ugrasz. Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a drakolich bal hátsó lábát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Ellenfeledre ősvillám varázslatot lősz. 222 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal kicsit megvágod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. A lény immúnis erre a varázslatra! A drakolich fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 445, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}

Hasznos kis hangszer ez a ködkürt, gondolod, és gyorsan elteszed a hátizsákodba. [15 pontot használtál fel, van még 96.]

* 4. BP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). [0 pontot használtál fel, van még 96.]

* 5. BP: h 238 30 0 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+32 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy homokféreg.

Marokra fogva a varkaudar che-kardot ellenfeledre rohansz. Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a homokféreg testét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal végigvágod a homokféreg testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A homokféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 66.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 36 fejleszted a 4. tulajdonságodat 36 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 31 TVP-t kell elköltened.]

[36 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a spagulár. 2 kaját nyel le a púpos burástya. Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 333 pontot. A következő körben tehát 363 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RYUKU KESZTYŰ (690. TÁRGY)
A díszes, kékre lakkozott ryuku kesztyűk meglepően kényelmesek ahhoz képest, hogy mennyire nehezek és kemények. Persze, észlelhető rajtuk a mágiának halvány nyoma... Védettségedet kettővel növeli, ezenkívül támadásodhoz is ad egyet. Harcművészek +3 sebzést tudnak vele okozni. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti.

ÉRZŐ SZÍVŰ DROMEDÁR (753. SZÖRNY)
A sivatag hajója, az érző szívű dromedár arról kapta a nevét, hogy szeméből mindig könnycseppek hullnak. Ez természetes anyagcsere-reakció, így távozik az állatból az elfogyasztott folyadék. Ha nincs az életükre törő fenyegetés, az érző szívű dromedárok csak bandukolnak a homokdűnéken, le-föl. Egyéb esetben megvédik magukat, vagy ha nem tudják, elfutnak. De az is előfordult már, hogy egy-egy példányuk gonosz orvvadászoknak esett áldozatul - ők a sajátságos jellemükkel valahogy nem tudják elviselni egy ilyen érző lény jelenlétét a világban. Bár a hőséget kedveli (épp ezért szabadon csak sivatagban fogsz találkozni vele), más vidékek levegőjéhez is képes alkalmazkodni. Kiváló málhásállat lehet belőle, ha elég gyakorlott vagy ahhoz, hogy befogd.

DŰNEKUKAC (357. SZÖRNY)
Majd két méter hosszú, gusztustalanul kunkorgó férgek a sivatagban - inkább visszataszítóak, mint ijesztőek. Persze, előbb-utóbb óriási homokférgek fejlődnek ki belőlük - úgyhogy jobb, ha most rögtön agyoncsapod! A dűnekukac ellen a vágó a leghatékonyabb, a szúró és ütőfegyverekkel nehéz igazán komoly kárt okozni benne.

KARAKTERLAP

Sir Gilbert Erail, egy fekete, rövid hajú, zöld szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 192. fordulód.

Erő: 36 (48) Szint: 21 Merészség: 10/3 Magasság: 171 cm
IQ: 24 (35) Támadás: 44 Agresszió: 3 Testsúly: 88 kg
Ügyesség: 26 (36) Védekezés: 77 Menekülés: 30 % Életkor: 25/38 év
Egészség: 22 (31) Életpont: 459/412 Jellem: gonosz (8) Tul. pont: 0
Szerencse: 25 (41) Varázspont: 309/309 Pénz: 3683 arany Kép. pont: -2
Tudatpont: 21/21 Pszi pont: 34/6
Eddig összesen 1525 szörnyet (33 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 535 TP-t kaptál. Jelenleg 605 535 TP-d van. A következő szinthez még 194 465 TP szükséges. Trófeáid: acélkolosszus, kvazár kovács, ongóliant. A 171. fordulódban 38 arany került a bankszámládra. 43 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/13 szúrófegyverek: 14/56 vágófegyverek: 27/40 (+6%)
ütőfegyverek: 6/39 lőfegyverek: *23/100 (+8%) dobófegyverek: 3/68

Feltételes fegyverváltás: varkaudar che-kard (#1112) << mágusölő (#422)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ezüsttollú nyíl (#363) (1 -22.); gránátlövedék (#526) (23 -); gránátlövedék (#526) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
77,67 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 107
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 82 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/70 2. nyomkövetés: 34/87 (+31%) 3. mászás: 5/67
4. csapdakészítés: 12/17 (+5%) 5. csapdaészlelés: 1/77 6. gyógyítás: 40/81
7. titkosírás: 1/95 8. felderítés: 4/45 9. szörnyidomítás: 3/50
10. teológia: 21/57 11. taumaturgia: 45/36 (+7%) 12. szerencsejáték: 3/47
13. versengés: 10/10 14. zene: 97/66 (+165%) 15. szörnyismeret: 14/44
16. pszi: 4/98 (+12%) 17. vadászat: 11/3 18. vitalitás: 3/74
19. bányászat: 7/67 20. csapatmunka: 2/25

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 21, max: 50)
vízionár (#66) (csak egyszer), köpködő bruhatag (#773), fekete amőba (#364), tesh alligátor (#353), xirnox (#122), láplidérc (#352), acélkolosszus (#35), noth szellem (#250), Mosthar (#6123), szubreális vámpír (#223), Palasti (#6116), Galargamoth (#6117), Selymes Salina (#6119), Süpped (#6120), Békés Bodin (#6124), élőholt tigris (#766), Kensoi (#6122), csontváz lord (#177), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), trikornis (#104), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
bűvölés (#20) (64) bűvölés (#20) (210) bűvölés (#20) (211) bűvölés (#20) (214)
bűvölés (#20) (191) bűvölés (#20) (213) bűvölés (#20) (1230) bűvölés (#20) (661)
bűvölés (#20) (706) bűvölés (#20) (705) bűvölés (#20) (331) bűvölés (#20) (27)
bűvölés (#20) (415) bűvölés (#20) (170) harci induló (#443)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
banshee-sikoly (#373) >> 15. szintű lényekre banshee-sikoly (#373) >> férfiak (#998)
banshee-sikoly (#373) >> nők (#999) banshee-sikoly (#373) >> acélkolosszus (#35)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
púpos burástya (#92) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. városháza (685): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 21, 41, 42, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 17.
Kész: 1, 14, 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 297 (limit: 1170), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 27944.
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XIII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
mágikus dallamok (254)
a butaság ára (273)
concerto grosso (308)
harci mágia (334)
bárdhírnév (335)
isteni muzsika (348)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
a zene ereje (396)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 250 TU szükséges.)

Összsúly: 117.36 kg Megterheltség: 93%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 35 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 ezüsttollú nyíl (#363) 1 fűszertartó (#210) 1 kaja (#2)
1 shinai gömb (#348) 11 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
23 arany (#50) 1 aranyló ugarhéj (#100) 1 csontpálca (#329)
2 díszes rézpajzs (#84) 5 drótszőr (#37) 1 evaporőr háj (#105)
1 gyíkfű (#201) 4 madártoll (#112) 1 ork csodaszer (#1228)
2 rakolits por (#669) 1 ryuku kesztyű (#690) 2 sáfránypor (#211)
4 spiritusz (#170) 4 szvó-ektoplazma (#151) 9 ugh méreg (#166)
3 vashegyű nyíl (#176) 1 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

76 77 78 79 80 81 82 83 84
64
65
66
67
68
69
70
71
(77,67) óriás skorpiók (#72), szintszívó (#96), tetemember (#123), művészi porolit (#720), homokféreg (#121), vörös rakolits (#356), drakolich (#760)
(78,66) goldugarok (#65), csontváz (#48), autentikus vámpír (#154), egy ismeretlen isten rúnaköve
(79,66) sírlidérc (#172), zombi (#49)
(80,65) óriás skorpiók (#72), sírlidérc (#172), élőholt mirg (#135), művészi porolit (#720)
(81,66) dűnekukac (#357), szintszívó (#96), láplidérc (#352)
(81,67) dűnekukac (#357), sírlidérc (#172), csontváz (#48)
(81,68) érző szívű dromedár (#753), óriás csontváz (#176), csontlepke (#746), vörös rakolits (#356)
(81,69) evaporőrök (#69), élőholt mágus (#175), élőholt mirg (#135), Elenios oltár, 36. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve
(82,69) ryuku gárdista (#360), zombi (#49), élőholt mágus (#175), oltár, Chara-din monolitja (#534)
(83,70) ryuku gárdista (#360)

Üzenet küldése a karakternek