Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. dec. 27. 9h:02' EZ A 19. JÁTÉKHETED, 19. FORDULÓD 20. játékheted kezdete: jan. 2. A következő fordulódat legkorábban a 20. játékhéten tudjuk betáplálni. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4619 SZÁMLA : XXXX |
m 1 3 | mozogsz északkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [50,5] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy kaffogó hebrencs nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Elszántan a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs beleharap a kezedbe. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kaffogó hebrencs sörényes fejét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. (ld. enc.) Elhajítod a vacak evaporőr trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő kaffogó hebrencs trófeát. 209 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
kt 36 3 | elkészíted a 36. tárgyat (3 darabot) |
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod az umor-pióca gumiszerű testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az umor-pióca, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 4 életpontot vesztettél. Az umor-pióca szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [52,3] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Néhány zsombék között megpróbálsz láthatatlanná válni. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy szintszívó. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
be 6 | bemész a 6. titkos labirintusba |
lm 2 3 6 | mozogsz 2 3 6 |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A zombi csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a zombi bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A csontváz karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A zombi többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 29 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
lm 7 4 5 | mozogsz 7 4 5 |
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz jobb oldalát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a zombi testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A zombi néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a csontváz sárga koponyáját. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
lm 2 1 | mozogsz 2 1 |
m 4 5 | mozogsz délre, délnyugatra |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar bal oldalát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) A varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. (ld. enc.) 134 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [51,5] A terep változik: ismét síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ráismersz a távolodóra. Egy szürke rinocérosz. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
gy 10 | gyógyítás 10 pontért |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
MÍNOSZ-KÚP (178. TEREPTÁRGY) A mínosz-kúpokat évszázadokkal ezelőtt építették. Ezek kb. két méter magas, kőből épült félgömb alakú építmények. Némi keresgéléssel meg lehet találni a bejáratukat. Ahhoz, hogy ezt a poros, kőszobrokkal és egyéb misztikus kőtárgyakkal teli építményt átkutasd, a KUT parancsot kell kiadnod legalább 20 TVP-ért azon a mezőn, ahol a mínosz-kúp van. Ilyenkor automatikusan bemész és körülnézel. [Ha azt akarod, hogy a továbbiakban automatikusan kutass a mínosz-kúpokban és az egyéb, misztikus helyeken, akkor a feltételes kutatás (FKU) parancsot kell kiadnod. Paraméterként add meg, hogy maximum hány TVP-t engedsz meg a számítógépnek ilyesmire költeni. Pl. FKU 40 hatására egy fordulóban maximum két mínosz-kúpot fogsz automatikusan átkutatni. Vigyázat, az FKU mindig kisül a mínosz-kúpra lépéskor, ha a titkosírást még nem fejtetted meg.] Azért érdemes keresgélni, mert a mínosz-kúpok alatt általában egy félelmetes szörnyekkel és kincsekkel teli labirintus húzódik meg. Az ide való bejutás azonban csak egy módon lehetséges: ha megfejted a varázsszót, amely a labirintus kapuját nyitja. A varázsszót általában egy, a belső falra írt titkosírás megfejtésével tudhatod meg. A titkosírásról, arról, hogy hogyan kell megfejteni, hogyan, milyen paranccsal kell a varázsszót kimondani, a mínosz-kúp átkutatása után kapsz részletes információt. Annyit azonban már most tudhatsz, hogy a varázsszó kimondása után térképet kapsz a kúp alatt meghúzódó labirintusról, amelybe ezután bármikor beléphetsz a BE <labirintus szám> paranccsal. A mínosz-kúpokat kifejezetten kalandozók gyakorlatoztatására építtette néhány főmágus, elit osztagok kiképzésére. Nagyon veszélyesek a tapasztalatlan kalandozó számára. A titkosírások szövegei és a jelszók a megfejtő aurájától, szintjétől, és még ezernyi más dologtól függően is változnak, ezért egy megfejtővel még nem juthat be egy másik is. Ha valaki a társa nyomában próbál besurranni, egy halálvarázslat elpusztítja az illetéktelent. |
NEKTORAF (355. SZÖRNY) Sárgás, viaszos testű, szőrnélküli óriásmajmok - rettenetesen agresszívek és sunyik. A bozótosban lapítva várják, hogy arra járjon valami, ami náluk jóval gyengébb, és aztán lesből támadnak. Különleges regenerációs képességük miatt nagyon nehéz őket elpusztítani, viaszos testükről a szúrófegyver könnyedén lecsúszik, további problémákat eredményezve - talán az vágófegyver a legjobb választás. |
KAFFOGÓ HEBRENCS (88. SZÖRNY) A síkságok nagytestű, félelmetes dögevője inkább kitartásáról híres, mint nagy erejéről. Jókora, különösen rugalmas állkapcsával a zsákmányába kapaszkodik, és húzni kezdi hátrafelé - a dög azé a hebrencsé lesz, aki a legerősebben és a legállhatatosabban húz. Ha nincs dög, az élő zsákmány is megfelel - amibe egyszer belekapaszkodnak fogukkal, csak akkor engedik el, ha elpusztítják őket (bár gyakran még akkor sem). Ezért aztán rengeteg csapást kell rá mérni (lehetőleg ütőfegyverrel), amíg a szívós szervezet felmondja a szolgálatot. A kaffogó hebrencs sárgás szőrű, oroszlánsörényű de sakálfejű, gyors mozgású szörnyeteg. |
HEBRENCS ÁLLKAPOCS (130. TÁRGY) A kaffogó hebrencs hegyes fogú, rugalmas állkapcsát kivágni nem könnyű feladat. Nem beszélve arról, hogy látszólag semmi értelme. Vagy egy találékonyabb kalandozó mégiscsak használni tudná? |
SZINTSZÍVÓ (96. SZÖRNY) A mocsarak dögletes bűzű párája mögött néha egy-egy árny suhan el: fekete, baljóslatú árnyék. Általában ez csak a képzelet játéka, de néha, igen néha, a túlvilág egyik borzalmas szörnyszülöttét láthatod ilyenkor, amint nem evilági étek után kutat. Az ilyen iszonyatos, sötét lények egyike a szintszívó. Ez a fekete felhőre emlékeztető, alaktalan plazmaszerű lény egyszerre létezik ebben a világban és a halál hideg és kietlen földjén. Érintése elszívja az életerődet, tested lassan kihűl. Még a legbátrabb kalandozók is rettegve menekülnek előle. [Megjegyzés: a szintszívó elől mindig el fogsz bújni, még akkor is, ha 10-re állítod a merészségedet, ugyanis a szintszívó érintése - mint a neve is mutatja - eggyel csökkenti a SZINTEDET akkor, ha nem dobod meg a haláltámadás elleni mentődobást. A szint csökkenésekor mindazon tulajdonságok csökkennek, amelyek szintlépéskor nőttek! Az egyetlen mód, hogy egy szintszívót megtámadj, hogy feltételes támadást adsz ki rá.] |
UMOR-PIÓCA (63. SZÖRNY) A mocsarak e lakói méltán félelmetesek és undorítóak: hatalmas, puha testük, harapókákkal teli szájuk, egész működésük a vérszívást szolgálja. A méretbeli különbségből adódik a másik eltérés kisebb rokonaiktól: míg egy humanoid véréből akár két tucat hagyományos pióca is jól tud lakni, addig egy umor-pióca étvágyának kielégítésére elég akár egy fél tucat humanoid vére is... |
CSONTVÁZ (48. SZÖRNY) Gonosz papok és nekromanták sötét mágia segítségével képesek a holtakat animálni, szolgálatukra kényszeríteni. A több száz éve halott harcosokból persze csak csontjaik maradnak meg. Egy ilyen animált csontváz meglepően hatékony harcos: fegyverét aránylag fürgén forgatja, és a vékony, kevés felületet tartalmazó csontos alkat ellen nem sokat érnek a vágó- és szúrófegyverek. Ezért, valamint némiképp esztétikusabb (értsd kevésbé büdös) voltuk miatt valamivel kedveltebb szolgák, mint a zombik. |
VARKAUDAR (64. FAJ) A varkaudarok keletkezésével kapcsolatban sok homályos mendemonda kering, de abban mindenki egyetért, hogy ez a legintelligensebb, legagyafúrtabb, legszámítóbb teremtmény, amely minden ilyen irányú tulajdonságát kizárólag a lehető leggonoszabb dolgok művelésére használja. Sokak szerint évszázadokkal ezelőtt, a Mirg-háborúk "alkalmából" hozták őket létre nagytudású (és sötétlelkű) mágusok. A hatékonyság érdekében megpróbálták az orkok szívósságát, a trollok erejét, a sötét tündék intelligenciáját és az árnymanók ravaszságát ötvözni. A történet szerint a "túl jól sikeredett" teremtmények később gazdáik ellen fordultak, és győzelmük után a szaporodásuk ellenőrizhetetlenné vált. Hogy ebből mi igaz, azt senki sem tudja, de tény, hogy Dornodon seregének derékhadát a varkaudarok alkották. A kincsekre, hatalomra éhes varkaudarok gyakran egy komplex labirintus mélyén vernek tanyát, de még gyakrabban indulnak hódító útra, bandákba verődve, ork seregeket vezetve. Ja igen, hogy is néz ki egy varkaudar... Bőre nagyon sötétkék, majdhogynem fekete, magassága két méter körüli, hegyes fülei vannak, rücskös, égettnek tűnő bőre, sárgán izzó, pupilla nélküli szemei, és hosszú agyarai (de harcban inkább fegyvereket használ, mint ezt). A hajdani kísérletek eredményeképpen létrejöttek nagyobb, különleges képességekkel bíró varkaudarok is, de ilyet eddig még senki sem látott. |
VARKAUDAR CSONT (1113. TÁRGY) Groteszk lények ezek a varkaudarok. Például ennek az egy csontnak a látványából nem lehet megállapítani, hogy ez most egy varkaudar lábszárának, vagy alkarjának volt része valamikor. Csak nehogy kiderüljön a végén, hogy nem is varkaudaré (hanem mondjuk egy fajtársadé, akit teszem-azt pont egy varkaudar mészárolt le)... |
FAIRLIGHT MEGIDÉZÉSE Bizsergető, csiklandozó érzést tapasztalsz a tarkódban - és a következő pillanatban megszólal a Hang: "Aauuhh. Most a testedet birtoklom. Egy más dimenzióból megidézett lény vagyok. Fairlight, az ős-mágus, a mágia és a pénz istene kötött ehhez a kőhöz, hogy minél több hívet gyűjtsek számára. Kapzsi vagy, ugye? Sok pénz kell? Hatalomra vagy éhes? Határtalan mágikus tudásra? Mindezt megkaphatod, hehehe! A mágia istene félelmetes hatalommal rendelkezik, noha valaha halandó volt. Szeretnél te is halhatatlanná válni, az ő szolgálatában? Nos, mi sem egyszerűbb! Légy a papja! Ehhez nem kell mást tenned, csak bemutatni egy három tárgyból álló áldozatot Fairlight bármely rúnakövénél. A három tárgy legyen: egy arany, egy kaktusztüske és egy mérleg! Csak semleges jelleműek pályázhatnak - Fairlight nem szívleli a sötétlelkű gonoszokat, a jók pedig nem elég kapzsiak, hatalom- és pénzéhesek ahhoz, hogy ezt a kaotikus istenséget szolgálják!" A nyers, hivalkodó hang egyszercsak elhallgat. Vársz még, de úgy látszik végleg elhagyta a testedet. Megkönnyebbülten távozol. |
Erő: | 18 | Szint: | 8 | Merészség: | 4/4 | Magasság: | 135 cm |
IQ: | 12 | Támadás: | 7 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 46 kg |
Ügyesség: | 14 | Védekezés: | 3 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 29/29 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 116/40 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 11 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 8 arany | Kép. pont: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 9 | szúrófegyverek: | 2 (+1) | vágófegyverek: | 1 |
ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 4 | dobófegyverek: | 2 |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << mandibulakasza (#127) << bunkósbot (#9) |
51,60 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 52 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 150 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8 | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. gyógyítás: | 7 |
4. felderítés: | 1 | 5. harcművészetek: | 6 | 6. zárnyitás: | 1 |
7. vadászat: | 1 | 8. bányászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 13, 14. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bőrpáncél (#51) | 1 | * | kis bőrpajzs (#45) | 1 | * | mászókarom (#78) |
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bot (#4) | 1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
1 | bunkósbot (#9) | 1 | kőkalapács (#13) | 2 | kőkés (#6) | |||
1 | mandibulakasza (#127) | 10 | mérgezett tüske (#23) | 1 | parittya (#18) | |||
1 | szögletes kő (#17) | |||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | + | deus ex machina (#1) | 3 | fáklya (#36) | ||
1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
1 | + | vizestömlő (#3) | [benne 16 korty víz (#27), fér még: 4] | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | bordacsont (#16) | 2 | csuklyavirág (#133) | 1 | drótszőr (#37) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | 3 | kaktusztüske (#114) | |||
1 | kavadu lebeny (#24) | 1 | királygyík bőr (#44) | 1 | lapockacsont (#33) | |||
3 | madártoll (#112) | 1 | mákrózsa virág (#56) | 4 | mandibulapenge (#125) | |||
2 | rézdarab (#70) | 2 | rókafarok (#124) | 13 | smirglilevél (#29) | |||
5 | sünmedve tüske (#14) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | 2 | tigroszlán fog (#63) | |||
2 | varányszem (#30) | 1 | varkaudar csont (#1113) | 2 | vízionár szem (#102) |
Összsúly: 35.27 kg | Megterheltség: 76% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 108 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | kaja (#2) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bordacsont (#16) | 2 | fáklya (#36) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | |||
1 | lapockacsont (#33) | 1 | varkaudar csont (#1113) |
47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | |
2 | |
|
|
|
|
|
|
3 | |
|
|
|
|
|
|
4 | |
|
|
|
|
|
|
5 | |
|
|
|
|
|
|
6 | |
|
|
|
|
|
|