18. forduló, 20. forduló, Forkboy összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. ápr. 10. 15h:02'
EZ A 827. JÁTÉKHETED, 19. FORDULÓD
828. játékheted kezdete: ápr. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3798
SZÁMLA : XXXX

FORKBOY KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [59,-14] koordinátán.

fkt 249 1 1 felt. készítesz a 249. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

flh felt. lőfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

flh 1 249 1 felt. lőfegyver haszn. 1 a 249. tárggyal (1 darabot)
Ok, FLH 1 249 1 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

m 4 5 3 mozogsz délre, délnyugatra, délkeletre
[59,-13] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Ezek a Szarkofág-dombok. Nemcsak határt jelentenek Nimeron földje és Maad között, hanem az ősi legendák szerint rejtélyes, sötét dolgokat is őriznek a mélyükben. Ezeréves átkokról és hatalmas kincsekről szólnak e mesék, de még senki sem beszélt olyan emberrel, aki hallott volna olyat, aki látta a Szarkofágok labirintusának akárcsak a bejáratát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Találsz egy olvasztókemencét. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy gyilkos tetű. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a gyilkos tetű szőrös potrohát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű belecsíp a derekadba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ököllel néhányszor megcsapod a gyilkos tetű bal vállát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}


(Továbbmész...) [58,-12] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy rőtmanó közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a rőtmanó testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a rőtmanó testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A rőtmanó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 80 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Felfedeztél egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [59,-11] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy evaporőr. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az evaporőr testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az evaporőr testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az evaporőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [30 pontot használtál fel, van még 131.]

m 3 4 4 mozogsz délkeletre, délre, délre
[60,-10] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A feléd közeledő bíborgörény mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a bíborgörény szőrös testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Elszántan a másikra rohansz. Csontszuronnyal teljesen átdöföd a bíborgörény fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A bíborgörény fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy garokk. Ettől nincs semmi félnivalód. Itt csata lesz.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a garokk bal első lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a garokk fejét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Agyarával a garokk a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a garokk varacskos hátát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a garokk néhányszor agyarával! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 166 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Megtömöd magad kajával. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [60,-9] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy drótszőrű pincsi közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a drótszőrű pincsi jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [60,-8] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy grok-képződményt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy garokk került az utadba. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a garokk jobb vállát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a garokk testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a garokk néhányszor agyarával! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ököllel megütöd a garokk testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a garokk. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A garokk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 101.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[61,-7] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Közeledtedre madárcsapat rebben fel.

Látsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Találkozol egy hosszú, fehér szakállú, kék szemű öregemberrel. Rúnákkal teleszőtt köpenyén egy zöld emblémát látsz, rajta Yaurr felirattal. Egy goldugar hátán lovagol! Beszédbe elegyedsz vele. Elmondja, hogy a Yaurr Királyság nyugati határánál vagy, és innét keletre már nagyobb városokat is találhatsz. Ő a Yaurr uralkodó egyik mágusa, és a határ ellenőrzése a feladata.
- Mostanság rengetegen érkeznek nyugat felől, a Kiégett Földről. Vigyáznunk kell, hogy milyen alakok teszik be a lábukat a Királyságba. Ha kalandot keresel, vagy többet szeretnél megtudni a környék dolgairól, mindenképpen látogasd meg a következő két helyet: innét keletre 45, északra 27 mérföldre él egy fura szerzet, és innét keletre 30, délre 6 mérföldre is lakik valaki, aki érdekes lehet számodra. - megkérdezed még, hogy hogyan tudta a hátasát befogni. - Nos, a szörnyismeretben és csapdakészítésben járatos kalandozóknak az ilyesmi nem jelenthet problémát. - válaszolja rejtélyes mosollyal. Elbúcsúztok, és tovább indulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [62,-6] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék.

Találsz egy halálbokort. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Utad során felfedezel egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 81.]

szk 52 keresed az 52. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy bakkurát. [0 pontot használtál fel, van még 81.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

e 30 élelemszerzés 30 pontért

Belebotlasz néhány érett sárgadinnyébe. Be a zsákba! (+3 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 51.]

e 21 élelemszerzés 21 pontért
Rajzanak a repülőhalak (no de itt?). Nem sokat töprengesz a természet csodáin, lerugdosol néhány alacsonyan szállót. Ebből villásreggeli lesz! (+3 kaja.)

[21 pontot használtál fel, van még 30.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Figyelmeztetés: A megterheltséged meghaladja a 75%-ot. Amennyiben ez 100% fölé megy, a mozgásod 20%-kal többe fog kerülni (alapesetben 10 helyett 12 pontba, barlangokban 5 helyett 6 pontba). Ha a 150%-ot is meghaladja, a mozgásod 50%-kal több pontba fog kerülni, ezenkívül lesz -4 támadásod harcban. 200% fölött a mozgás kétszer annyi pontba kerül, -8 támadásod van, és kör végén automatikusan eldobálod a súlyfelesleget (kezdve azokkal a tárgyakkal, amelyek kevésbé értékesek, és több van belőlük). A teherbírásod az erő függvénye.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 159 pontot. A következő körben tehát 189 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Forkboy, egy fekete, copfos hajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd kreolszínű. Ez a 19. fordulód.

Erő: 14 Szint: 7 Merészség: 5/1 Magasság: 147 cm
IQ: 10 Támadás: 6 Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 4 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 15 Életpont: 102/91 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 6
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 1 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 92 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 562 TP-t kaptál. Jelenleg 3 323 TP-d van. A következő szinthez még 677 TP szükséges. Trófeáid: garokk, óriás skorpió.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 9 (+1) szúrófegyverek: 1 dobófegyverek: 6

Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) (400%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) max. 1 db (1 -);
62,55 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 62

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 139 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 2
4. gyógyítás: 11 5. harcművészetek: 5 6. szörnyismeret: 2
7. vadászat: 1 8. bányászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 20 TVP-ért
készítesz dárdát (#10) (max. 1 darabot ), bumerángot (#249) (max. 1 darabot )
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
ismeretlen (#9089)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4.

Összsúly: 29.01 kg Megterheltség: 76%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 115 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
7 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 drótszőr (#37) 1 evaporőr háj (#105) 5 kaja (#2)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

57 58 59 60 61 62 63
-15
-14
-13
-12
-11
-10
-9
-8
-7
-6
-5
(58,-12) rőtmanók (#55), oltár
(59,-13) oltár, olvasztókemence (#86), gyilkos tetű (#116)
(59,-11) evaporőrök (#69)
(60,-10) bíborgörények (#84), oltár, 31. jellempróba, garokk (#73)
(60,-9) drótszőrű pincsi (#22), oltár, 46. jellempróba
(60,-8) grok-képződmény (#149), Dornodon oltár, garokkok (#73)
(61,-7) oltár
(62,-6) halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), Elenios oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155)

Üzenet küldése a karakternek