Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. jún. 24. 12h:19' EZ A 26. JÁTÉKHETED, 19. FORDULÓD 27. játékheted kezdete: jún. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2334 SZÁMLA : XXXX |
tf 3 5 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 5 pontért |
f 14 | kísérletezel a 14. tárggyal |
f 131 | kísérletezel a 131. tárggyal |
se 20 | segítesz: 20 |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kaffogó hebrencs sörényes fejét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A kaffogó hebrencs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. (ld. enc.) Magad mögé lököd a pitiáner mélységi grittang trófeát, és kiszedsz egy kaffogó hebrencs trófeát. 142 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
be 507 | bemész az 507. épületbe |
fkt 22 | felt. készítesz a 22. tárgyat |
fkt 4 | felt. készítesz a 4. tárgyat |
fkt 10 | felt. készítesz a 10. tárgyat |
fkt 80 | felt. készítesz a 80. tárgyat |
fkt 69 | felt. készítesz a 69. tárgyat |
m 5 2 2 | mozogsz délnyugatra, keletre, keletre |
Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 dárda. Több lövedéked átfúrja a púpos burástya testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a púpos burástya bal lábát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Nagyot húz a púpos burástya farka a lábadra! (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a púpos burástya jobb karját. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a púpos burástya testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. A púpos burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált kaffogó hebrencs trófeát, és diadalmasan beszerzel egy púpos burástya trófeát. 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [25,-2] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő szárnyas gömböc nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Megmarkolva a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a szárnyas gömböc testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd a szárnyas gömböc bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szárnyas gömböc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [26,-2] Szűnni nem akar a zöld síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély kutat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy démontetű. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a démontetű kitinpáncélját. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a démontetű testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
m 4 6 6 | mozogsz délre, nyugatra, nyugatra |
Meglengetve a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a rambó bogár egy ízeltlábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a rambó bogár testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A rambó bogár csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A rambó bogár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [25,-1] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy mutáns pók. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 dárda. Pár lövedéked átjárja a mutáns pók testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Elszántan ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal megdöfködöd a mutáns pók jobb oldalát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a mutáns pók egyik lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A mutáns pók belecsíp a derekadba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal jól megszurkálod a mutáns pók csupasz testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A mutáns pók csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
(Továbbmész...) [24,-1] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Ezek Kaór lankái. Egy magaslatról messzire ellátsz: északra a Mirdau-hegység magasodik, keletre Rám dűnéit látod, délre a Rák-hegység masszív tömege sötétlik. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
SZÖGES PÁNCÉL (65. TÁRGY) A bőrpáncélba sünmedve tüskéket szúrva, egy sokkal kevésbé támadható, védettebb felületet hozhatsz létre. A szöges páncél elkészítéséhez 16 darab sünmedve tüske, egy bőrpáncél, és 24 pont szükséges. Négyet ad a védettségedhez. |
HEBRENCS ÁLLKAPOCS (130. TÁRGY) A kaffogó hebrencs hegyes fogú, rugalmas állkapcsát kivágni nem könnyű feladat. Nem beszélve arról, hogy látszólag semmi értelme. Vagy egy találékonyabb kalandozó mégiscsak használni tudná? |
![]() Ez a két méter magas, húsos testű, rovarszerű lény félelmetes csáprágóval és nagy, tüskés farokkal rendelkezik. Ha támad, két lábra áll, és alaktalan, vöröses-húsos fejét felemelve, félelmetes üvöltést hallat. A legkülönösebb a lény hasából kinövő vastag tojócső, amelyet akkor próbál ellenfelére tapasztani, ha sikeresen megragadja vagy megsebzi farkával. Ezt a bozótosban bujkáló lényt leghatékonyabban talán szúrófegyverekkel érdemes támadni. |
![]() Ahh, szóval a fény útját választottad! Az erkölcsösség, a tisztaság jól kitaposott ösvényét járni nagyon bölcs gondolat. Mint mindenhol a világban, a vezető szerep a törvényeket betartó, tiszta lelkű lényeké. A Túlélők Földjén számos előny illeti meg a jó jelleműeket. A jó istenek követőiknek különlegesen jó varázslatokat adnak. Bizonyos helyeken csak a jó (de legalábbis nem gonosz) jelleműek kaphatnak információt, segítséget, küldetéseket. A sötétség hívei persze nem rettennek vissza még attól sem, hogy mágiával elferdítsék aurájukat, másokat megtévesztendő, de neked fel kell ismerned a fekete bárányt a nyájban! A jellemednél, a "jó" után zárójelben látod jóságpontjaid számát - ez adja meg, hogy hány jellempontot gyűjtöttél azóta, hogy jóvá váltál. Minél több ilyen pontod van, annál ellenállóbb vagy az energiatámadásokkal szemben, és annál nagyobb erővel tudod választott istened varázslatait elmondani. Még egy előnnyel jár a fehér aura: gonoszok ellen vívott csatában minden egyes ütésedhez kapsz +1 sebzést. Ez az előny mindaddig él, amíg jellemed meg nem változik. |
![]() A mutáns pók teljesen szőrtelen testű, majdnem egy mázsa súlyú óriásszörny. Mérge különösen erős, gyakran halált okozó. Hálót nem sző az erdei vándorok megfigyelése szerint, de azért nem árt az óvatosság. Ha szembekerülsz vele, legjobb stratégia az azonnali futás. Ámbár, talán érdemes kockáztatni egy kis kinyerhető ugh méregért... |
Erő: | 17 | Szint: | 7 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 123 cm |
IQ: | 10 | Támadás: | 6 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 63 kg |
Ügyesség: | 10 | Védekezés: | 3 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 66/66 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 114/56 | Jellem: | jó (4) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 15 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 6 | vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 4 |
lőfegyverek: | 2 | dobófegyverek: | 6 (+1) |
Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << csontszurony (#12) << csontszablya (#64) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) max. 1 db (1 -2.); dárda (#10) (3 -); |
24,18 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 26 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 685 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 4 (+1) | 3. mászás: | 1 |
4. gyógyítás: | 8 | 5. vadászat: | 1 | 6. bányászat: | 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 30 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 6 darabot, csak egyszer), dárdát (#10) (max. 1 darabot, csak egyszer), lapkorongot (#80) (max. 1 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bőrpáncél (#51) | 1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | kis bőrpajzs (#45) | |
1 | mászókarom (#78) | |||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bot (#4) | 1 | * | csontkés (#11) | 1 | csontszablya (#64) | ||
1 | csontszurony (#12) | 1 | dárda (#10) | 6 | kerek kő (#19) | |||
1 | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | 1 | * | parittya (#18) | ||
1 | * | szöges bunkó (#8) | 1 | tüske (#22) | 6 | ubuk tüske (#131) | ||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | + | deus ex machina (#1) | 2 | fáklya (#36) | 4 | kaja (#2) | ||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 16 korty víz (#27), fér még: 4] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | antilopbőr (#48) | 4 | bordacsont (#16) | 3 | evaporőr háj (#105) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fémrúd (#104) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | |||
3 | királygyík bőr (#44) | 1 | lapkorong (#80) | 1 | mákrózsa virág (#56) | |||
4 | mandibulapenge (#125) | 4 | ormánygőte csont (#21) | 2 | rókafarok (#124) | |||
4 | smirglilevél (#29) | 5 | sünmedve tüske (#14) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | |||
1 | szárnyas hernyó (#69) | 4 | varányszem (#30) | 2 | vízionár szem (#102) |
Összsúly: 42.47 kg | Megterheltség: 96% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 110 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | dárda (#10) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bot (#4) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | 1 | tüske (#22) |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | |
-4 | |
|
|
|
|
-3 | |
|
|
|
|
-2 | |
|
|
|
|
-1 | |
|
|
|
|
0 | |
|
|
|
|