185. forduló, 187. forduló, Sir Gilbert Erail összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. aug. 20. 18h:06'
EZ A 1075. JÁTÉKHETED, 186. FORDULÓD
1076. játékheted kezdete: aug. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3481
SZÁMLA : XXXX

SIR GILBERT ERAIL KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [97,87] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+41 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+89 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 336.]

* 2. KP: h 238 30 0 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Ez jól esett! (+64 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy karmos tankány.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a karmos tankány testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. Varkaudar che-karddal végigmetszed a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal felnyitod a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A karmos tankány megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Karmaival a karmos tankány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 306.]

* 3. KP: v 443 0 0 elmormolod a 443. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Elmondtad a harci induló varázslatot! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+8 támadás). [-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 301.]

* 4. KP: h 1618 0 0 használod az 1618. tárgyat
Használod a fenőkövet, hogy megélezd a fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 293.]

* 5. KP: h 1546 0 0 használod az 1546. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 292.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 282.]

t 58 támadod az 58. szörnyet
FT 58 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy rájanyék! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a rájanyék testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A rájanyék összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


t 177 1 támadod a 177. szörnyet
FT 177 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 282.]

kt 526 30 elkészíted az 526. tárgyat (30 darabot)
Legyártottál 30 gránátlövedéket. Erőd TF-elődött. [60 pontot használtál fel, van még 222.]

id 82 50 idomítod a 82. szörnyet 50 pontért
Nekikezdesz a spagulár idomításának. Kemény feladat: a szörny lassan tanul, és nagyon makacs. Te azonban türelmes vagy. Aranyos kis kedvenc! Most már mindent tud, az idomítás befejeződött. Mostantól a szabadban automatikusan ezen a szörnyen fogsz lovagolni. Ezalatt: 9 lépést tehetsz meg körönként, 8 TVP-be kerül egy lépés. 30 tapasztalati pontot kaptál. [35 pontot használtál fel, van még 187.]

ek 396 13 t. energia kisütése: 396 13
Rendben, módosítottad, hogy mit szeretnél zenéléskor kapni. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 177.]

ek 99 t. energia kisütése: 99
Ebben a körben más KT tagjainak is tudsz átadni tárgyat, TU-t, infót. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 167.]

v 96 74 59 elmormolod a 96. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

96 97 98
86
87
88
(97,87) karmos tankány (#137), rájanyékek (#58)

[74,59] Lakott területre érkeztél.

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy sárkánytanyát. Találsz egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI "
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " A következő épületeket látod: egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.). Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. "
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 157.]

be 698 3 bemész a 698. épületbe
A lépcsők sokáig kanyarognak lefelé, mígnem egy hatalmas csarnokba nem érsz, ahol szilaj csatákat vívnak egymással harcospapok s kalandozók vegyesen egy-egy mester irányítása alatt. Megakad a szemed egy hatalmas troll harcospapon, aki a küzdő és gyakorlatozó csoportok között járkál, itt is, ott is tanácsokat adva. Mint az itteni harcospapok többsége, ő is olyan, akár egy kőszobor, de gránitszürke bőre és kőkemény támadásai és védései ellenére, könnyed és gyors, szeme pedig gnómokat megszégyenítő intelligenciáról árulkodik. Melléd érve közvetlen tekintetét kérdőn fordítja feléd. Elmondod, hogy szeretnél bepillantást nyerni a vágófegyverek szakértelem rejtett misztériumaiba. Laza küzdőállásban lesed mestered szavait, kifinomult mozdulatait, majd igyekszel pontosan végrehajtani tanácsait. A küzdelmi gyakorlatok már sokszor inkább a rejtett érzékeid finomítják, tested szinte magától hajtja végre a szükséges mozdulatokat, miközben előre érzed ellenfeled mozdulatait, szándékát. Jó érzéssel tölt el tudásod gyarapodása. (+1 vágófegyverek.) Büszkén emeled tisztelgésre fegyvered, a gyakorlás véget ért. Csekély 135 aranyat tartalmazó erszényt ejtesz a szentély fogadalmi ajándékai közé cserébe az új tapasztalatokért. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 107.]

m 5 7 7 mozogsz délnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[73,60] Továbbmész a város utcáján. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy orgyilkos. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az orgyilkos testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Felfedeztél egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Találsz egy kastélyt. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 8500 TVP épült bele.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).
Összeakadsz egy kopasz, szürke szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Sheran ministránsa. Egy bíbor erőövet, egy harci maszkot, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy mind. topázát, egy saválló fülbevalót, egy varkaudar csizmát és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy dombi yeti trófea, egy quwarg szabotőr trófea és egy láplidérc trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy bronzkardot, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy parittya. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges a nyomorult.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Féleszű Ulf. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Megszólal: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.

(Továbbmész...) [72,59] Folytatod sétádat a házak közt. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy orgyilkos. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy xantusz-kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mákrózsa bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Nocsak, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 2 arany karperecet 52 aranyért, 4 aranygyűrűt 48 aranyért, 3 aurach fogat 3 aranyért, 5 bordacsontot 10 aranyért, 3 lidércesszenciát 21 aranyért, 2 mutáns csontot 8 aranyért, 1 nekrofun medált 200 aranyért, 3 orgyilkos tőrt 24 aranyért, 6 tigroszlán fogat 6 aranyért, 1 tankány karmot 10 aranyért.
Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[97,87] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy mély kutat. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy Tharr templom van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy noth szellem.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy banshee-sikoly varázslatot. 59 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a noth szellem jobb lábát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a noth szellem testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a noth szellem testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 26 életpontot sebeztél. A noth szellem a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Öregedtél 2 évet. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 025 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

A következő ellenfél egy élőholt quwarg.
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Üdvözlésképpen egy banshee-sikoly varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 53 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg jobb középső lábát. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a varkaudar che-kardot a másikra rontasz. Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod az élőholt quwarg jobb első lábát. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 240 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal súrolod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csáprágójával az élőholt quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 488, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 varázskövet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 186 (limit: 1080), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 21220.
Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
[24 pontot használtál fel, van még 83.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[96,86] Dombos terepre érkeztél. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy szeppent rákfatty nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szeppent rákfatty testét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot ellenfeledre rohansz. Varkaudar che-karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a szeppent rákfatty jobb oldalát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ősvillám varázslatot. 251 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal felnyitod a szeppent rákfatty kitines ollóját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szeppent rákfatty ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. A szeppent rákfatty feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 374, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy élőholt tigris.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Egy banshee-sikoly varázslattal köszöntöd a másikat. 53 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt tigris jobb oldalát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Az élőholt tigris összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 8 tigroszlán fogat. 1 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy zombi mester.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 65 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar che-kardot a másikra ugrasz. Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 226 életpontot sebezve.) Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal kissé megkarcolod a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. A zombi mester karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A zombi mester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 283 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 433, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 pszi követ.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 188 (limit: 1080), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 21460.
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kazmárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Csillag orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Látsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy törpe bányát. (ld. enc.) Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [95,85] Továbbra is dombság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy krómkaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy világítótornyot. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy dombi yeti nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Marokra fogva a varkaudar che-kardot ellenfeledre rohansz. Varkaudar che-karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a dombi yeti testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal alaposan megvágod a dombi yeti jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A dombi yeti Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A dombi yeti megtaszít agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A dombi yeti most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy élőholt tigris áll veled szemben.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 65 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt tigris vércsíkos bőrét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az élőholt tigris száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 7 tigroszlán fogat. 1 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Második ellenfeled egy zombi mester.
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Üdvözlésképpen egy banshee-sikoly varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 67 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar che-kardot a másikra rohansz. Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslattal köszöntöd a másikat. 208 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal épp hogy megvágod a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 22 életpontot sebeztél. Karmaival a zombi mester megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zombi mester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 283 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 637, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Találsz nála 6 angyalok gyűrűjét.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 190 (limit: 1080), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 21700.

(Továbbmész...) [94,84] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy világítótornyot. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy világítótorony van. Északra egy világítótorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy emberevő. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az emberevő bal oldalát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Az emberevő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy élőholt quwarg áll veled szemben.

Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 66 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg nyakát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre rohansz. Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal súrolod az élőholt quwarg bal vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csáprágójával az élőholt quwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy szubreális vámpír.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 47 életpontot sebeztél. Egy a halál szava varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szubreális vámpír bal lábát. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre rohansz. Varkaudar che-karddal végigvágod a szubreális vámpír jobb lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 253 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 25 életpontot sebeztél. A szubreális vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 455, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 4 szvó-ektoplazmát.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 192 (limit: 1080), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 21940.
Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 59.]

m 7 8 6 mozogsz északnyugatra, északra, nyugatra
[93,83] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy világítótornyot. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy világítótorony van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy móleon. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a móleon jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A móleon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 fémrudat. 77 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy élőholt tigris áll veled szemben.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 26 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt tigris vércsíkos bőrét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a varkaudar che-kardot a másikra rontasz. Varkaudar che-karddal alaposan megvágod az élőholt tigris jobb lábát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal felnyitod az élőholt tigris jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. A lény immúnis erre a varázslatra! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az élőholt tigris belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-3 minden tulajdonságodra kör végéig.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 8 tigroszlán fogat. 1 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy élőholt tigris.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt tigris bal vállát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Varkaudar che-karddal alaposan megvágod az élőholt tigris jobb lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ősvillám varázslatot. 211 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megcsapod az élőholt tigris bal karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az élőholt tigris többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-3 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 8 tigroszlán fogat. 1 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 391, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 mutáns csontot.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 194 (limit: 1080), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 22180.
A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy vadtroll. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vadtroll testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-5 életpont)! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [93,82] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy világítótornyot. Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy halálbokort. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre egy világítótorony van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vadtroll. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a vadtroll ragyás bőrét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-7 életpont)! A vadtroll szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Ellenfeled ezúttal egy csontváz lord.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a csontváz lord jobb karját. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a csontváz lord zörgő csontját. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal kicsit megvágod a csontváz lord jobb karját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A csontváz lord fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Vitalitásod redukálódik. (-1 egészség.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 686 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy drakolich.

Megveted a lábad, és a moa stukival ellenfeledre lősz. Elrepül 4 gránátlövedék. Megsoroztad a drakolich testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Iszonyatos fagyási sérüléseket szenvedsz. (51 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: 2 fűszertartó. Megmarkolva a varkaudar che-kardot a másikra ugrasz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a drakolich csontos vázát. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal megkarcolod a drakolich jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 bordacsontot. 2 214 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 94, gyógyulás: 0, összesen: -94 ÉP}

Találsz nála 11 aranyat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 196 (limit: 1080), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 22420.
A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy manaelementál. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar che-kardot ellenfeledre rohansz. Varkaudar che-karddal néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (4 támadással 202 életpontot sebezve.) Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Távolról ősvillám varázslatot lősz a másikra. 230 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a manaelementál egyik csápját. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Varkaudar che-karddal néhányszor súrolod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 829, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő).

(Továbbmész...) [92,82] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél. Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy világítótornyot. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy púderszikla van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Az első ellenfél egy csontváz lord.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a csontváz lord zörgő csontját. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontváz lord jobb lábát. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal súrolod a csontváz lord rozsdás páncélját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A csontváz lord fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Vitalitásod redukálódik. (-1 egészség.) A csontváz lord szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 686 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Második ellenfeled egy zombi mester.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 22 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 207 életpontot sebezve.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a zombi mester rotható húsát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. A zombi mester csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A zombi mester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 283 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 397, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Találsz nála 3 gyógykenőcsöt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 198 (limit: 1080), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 22660.
Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). [24 pontot használtál fel, van még 35.]

in 4346 2993 leírod a 4346. kalandozónak a 2993. kalandozót
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Elmondod, hogyan néz ki Solan Lanthalas. [0 pontot használtál fel, van még 35.]

in 4346 3174 leírod a 4346. kalandozónak a 3174. kalandozót
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Elmondod, hogyan néz ki Jameal. [0 pontot használtál fel, van még 35.]

in 4346 3471 leírod a 4346. kalandozónak a 3471. kalandozót
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Elmondod, hogyan néz ki Romold Thralk. [0 pontot használtál fel, van még 35.]

in 4346 4100 leírod a 4346. kalandozónak a 4100. kalandozót
Mentálisan üzensz. Elmondod, hogyan néz ki Tücsök A Bogár. [0 pontot használtál fel, van még 35.]

in 4346 4291 leírod a 4346. kalandozónak a 4291. kalandozót
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Elmondod, hogyan néz ki Mordax. [0 pontot használtál fel, van még 35.]

in 4346 4889 leírod a 4346. kalandozónak a 4889. kalandozót
Információt küldesz tudattársadnak. Elmondod, hogyan néz ki Stern Corlester. [0 pontot használtál fel, van még 35.]

in 4346 4910 leírod a 4346. kalandozónak a 4910. kalandozót
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Elmondod, hogyan néz ki Chance A Tigris. [0 pontot használtál fel, van még 35.]

in 4346 5318 leírod a 4346. kalandozónak az 5318. kalandozót
Mentálisan üzensz. Elmondod, hogyan néz ki Tasslehoff Fúróláb. [0 pontot használtál fel, van még 35.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 32.]

* 2. BP: h 238 30 0 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+64 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy északi aurach.

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Meglengetve a varkaudar che-kardot a másikra rohansz. Varkaudar che-karddal egy irtózatos ütéssel felvágod az északi aurach fejét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal végigmetszed az északi aurach fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az északi aurach feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 aurach fogat. 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [30 pontot használtál fel, van még 2.]

* 3. BP: h 1554 0 0 használod az 1554. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Eléggé szomjas vagy, a vized viszont már elfogyott. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a spagulár. 2 kaját töm magába a púpos burástya. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól ragyogó és ígéretes tehetség helyett több, mint ragyogó és ígéretes tehetség. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +13 max. varázspont, +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 327 pontot. A következő körben tehát 329 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TÖRPE BÁNYA (435. TÁRGY)
A nemesebb fémek (pl. mithril) kibányászásához már nem elegendő előkapni az ásót, és puff, kiásni az értékes ércet. Először is, építened kell egy bányát. Ehhez többek között ásó és csákány szükséges, valamint 240 TVP-nyi építkezés (ÉP 435 <TVP>). Ha a bánya elkészült, a H 434 paranccsal próbálhatsz meg bányászni, 8 TVP árán, egy csákány segítségével. Ne feledd, a sikerhez IGEN magas bányászat szükséges! A törpe bányában persze ugyanúgy kitermelhetők a régebbi, felszíni fémek is (réz, pular stb). Ha van érvényben Feltételes Ásás parancsod, és egy mezőn van törpe bánya, és van nálad csákány, akkor automatikusan a bányában próbálkozol, és nem a felszínen.

KARAKTERLAP

Sir Gilbert Erail, egy fekete, rövid hajú, zöld szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 186. fordulód.

Erő: 36 (48) Szint: 22 Merészség: 10/3 Magasság: 171 cm
IQ: 23 (34) Támadás: 44 Agresszió: 3 Testsúly: 88 kg
Ügyesség: 26 (36) Védekezés: 77 Menekülés: 30 % Életkor: 25/67 év
Egészség: 17 (26) Életpont: 463/374 Jellem: gonosz (12) Tul. pont: 3
Szerencse: 24 (37) Varázspont: 320/77 Pénz: 3164 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 21/14 Pszi pont: 17/7
Eddig összesen 1340 szörnyet (25 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 31 685 TP-t kaptál. Jelenleg 825 471 TP-d van. A következő szinthez még 174 529 TP szükséges. Trófeáid: acélkolosszus, kvazár kovács, ongóliant. A 171. fordulódban 38 arany került a bankszámládra. 41 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/13 szúrófegyverek: 14/56 vágófegyverek: 27/20 (+20%)
ütőfegyverek: 6/39 lőfegyverek: 23/46 (+16%) dobófegyverek: 3/68

Feltételes fegyverváltás: varkaudar che-kard (#1112) << mágusölő (#422)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ezüsttollú nyíl (#363) (1 -22.); gránátlövedék (#526) (23 -); gránátlövedék (#526) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
92,82 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 107
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 82 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/15 2. nyomkövetés: 33/96 (+8%) 3. mászás: 5/67
4. csapdakészítés: 11/85 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/77 6. gyógyítás: 40/81
7. titkosírás: 1/95 8. felderítés: 4/45 9. szörnyidomítás: 3/50 (+38%)
10. teológia: 21/57 11. taumaturgia: 44/85 (+28%) 12. szerencsejáték: 3/47
13. versengés: 10/10 14. zene: 89/72 (+66%) 15. szörnyismeret: 14/44
16. pszi: 2/32 (+8%) 17. vadászat: 11/3 18. vitalitás: 3/52 (+11%)
19. bányászat: 7/67 (+85%) 20. csapatmunka: 2/14

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
totem 70% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
mászol max. 80 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 18, max: 50)
vízionár (#66) (csak egyszer), köpködő bruhatag (#773), fekete amőba (#364), tesh alligátor (#353), xirnox (#122), láplidérc (#352), acélkolosszus (#35), noth szellem (#250), Mosthar (#6123), szubreális vámpír (#223), Palasti (#6116), Galargamoth (#6117), Selymes Salina (#6119), Süpped (#6120), Békés Bodin (#6124), élőholt tigris (#766), Kensoi (#6122), csontváz lord (#177)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), mocsárivérc (#7143), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
bűvölés (#20) (64) bűvölés (#20) (210) bűvölés (#20) (211) bűvölés (#20) (214)
bűvölés (#20) (191) bűvölés (#20) (213) bűvölés (#20) (1230) bűvölés (#20) (661)
bűvölés (#20) (706) bűvölés (#20) (705) bűvölés (#20) (331) bűvölés (#20) (27)
bűvölés (#20) (415) bűvölés (#20) (170) harci induló (#443) sorvasztás (#102)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
banshee-sikoly (#373) >> 15. szintű lényekre banshee-sikoly (#373) >> férfiak (#998)
banshee-sikoly (#373) >> nők (#999) banshee-sikoly (#373) >> acélkolosszus (#35)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
púpos burástya (#92) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. városháza (685): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 21, 41, 42, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 17.
Kész: 14, 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 198 (limit: 1080), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 22660.
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XIII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
mágikus dallamok (254)
a butaság ára (273)
concerto grosso (308)
harci mágia (334)
bárdhírnév (335)
isteni muzsika (348)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
a zene ereje (396)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 311 TU szükséges.)

Összsúly: 88.29 kg Megterheltség: 70%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 47 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 arany karperec (#194) 4 aranygyűrű (#193) 1 ezüsttollú nyíl (#363)
2 fűszertartó (#210) 4 kaja (#2) 2 kaktusztüske (#114)
3 lidércesszencia (#1074) 1 mutáns csont (#331) 1 nekrofun medál (#253)
1 orgyilkos tőr (#225) 30 pirkit (#153) 30 ramit kő (#226)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
268 arany (#50) 1 álompor (#396) 6 angyalok gyűrűje (#529)
1 bordacsont (#16) 1 fémrúd (#104) 26 gránátlövedék (#526)
3 gyógykenőcs (#313) 1 pszi kő (#248) 3 rákfatty váladék (#333)
5 szvó-ektoplazma (#151) 25 tigroszlán fog (#63)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

91 92 93 94 95 96 97 98
81
82
83
84
85
86
87
88
(92,82) Tharr oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, csontváz lord (#177), zombi mester (#251), északi aurach (#350)
(93,82) vaskohó (#155), világítótorony (#156), Tharr oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, vadtrollok (#70), csontváz lord (#177), drakolich (#760), manaelementál (#290)
(93,83) világítótorony (#156), művészi porolit (#720), móleonok (#68), élőholt tigris (#766), vadtroll (#70)
(94,84) oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), érclelőhely, emberevő (#119), élőholt quwarg (#202), szubreális vámpír (#223)
(95,85) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, dombi yeti (#366), élőholt tigris (#766), zombi mester (#251)
(96,86) szeppent rákfatty (#186), élőholt tigris (#766), zombi mester (#251), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), oltár, művészi porolit (#720), vaskohó (#155), törpe bánya (#435), érclelőhely
(97,87) karmos tankány (#137), rájanyékek (#58), oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), barátság szent tüze (#484), noth szellem (#250), élőholt quwarg (#202)

Üzenet küldése a karakternek