185. forduló, 187. forduló, Hszüan Lung összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. dec. 17. 12h:08'
EZ A 187. JÁTÉKHETED, 186. FORDULÓD
188. játékheted kezdete: dec. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2440
SZÁMLA : XXXX

HSZÜAN LUNG KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [92,47] koordinátán.
A játékvezető átadott Neked 1 Fairlight szütyőjét. A játékvezető átadott Neked 1 Fairlight szütyőjét.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+4 tvp ). Varázserőd regenerálódik. (+18 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 360.]

* 2. KP: h 233 10 0 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. [10 pontot használtál fel, van még 350.]

* 3. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 330.]

* 4. KP: h 1629 0 0 használod az 1629. tárgyat
Óvatosan előveszed a koboldkirály koronáját, és az öklödre akasztod. Úgy tárgyalsz vele, mint a hasbeszélő bábjátékos a kis pajtásával. Kérleled, hogy varázsoljon, és a korona nagy nehezen enged az unszolásnak. Létrejön egy csábmosoly varázslat! Karizmatikusabbá váltál. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 330.]

* 5. KP: h 1228 1 0 használod az 1228. tárgyat
Felhajtasz 1 adag ork csodaszert. Megszédülsz ugyan tőle, de a hatás nem marad el: +1 támadás a forduló végéig. [2 pontot használtál fel, van még 328.]

ef 3 529 energia fejlesztése 3
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-3 TU.] [21 pontot használtál fel, van még 307.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[91,46] Síkság, továbbra is csak síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ryuku légiós. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 15 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku légiós testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku légiós testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd a ryuku légiós nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 12, gyógyulás: 2, összesen: -10 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 195 pontot kell rákölteni.) A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Raia templom van. Délnyugatra egy mély kút van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [90,45] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ryuku légiós közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 36 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku légiós jobb vállát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a ryuku légiós fejét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel eltalálod a ryuku légiós bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A ryuku légiós feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 5, gyógyulás: 2, összesen: -3 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Találsz egy oltárt. Raia hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy púdersziklát. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy mély kút van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [89,44] A síkság után kisebb hegyek következnek. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt világítótornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy mély kutat. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Chara-din oltár van. Elteszed a látcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Felismered a közeledőt. Csak egy emberevő. Nem jelenthet különösebb problémát. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az emberevő ragyás irháját. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az emberevő testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel teljesen átdöföd az emberevő testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Karmaival az emberevő megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 431 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}


Összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, kék szemű alakváltó nővel. Fekete a bőre. Chara-din hűséges követője. Egy gromak páncélt, egy káosz szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy kvazár sisakot, egy mind. ametisztjét, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szürke bőrkesztyűt és egy varkaudar csizmát visel. Fegyverzetét egy erszényes elkarog trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy bandita trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: végtelen hómezőről visszatükröződő jéghideg éj. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Tisztán érzed auráját: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni!
Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. (Csábmosoly.) Folytatod utadat.
[18 pontot használtál fel, van még 289.]

m 7 7 6 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[88,43] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Elérkeztél Nimeron földje, és egyben az ismert világ keleti határához. Észreveszel egy amniosz-fát. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északra nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy kaffogó hebrencs nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel felnyársalod a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A kaffogó hebrencs megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}


(Továbbmész...) [87,42] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy nektoraf. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nektoraf viaszos testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nektoraf testét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel többször eltalálod a nektoraf jobb lábát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A nektoraf leken néhány pofont. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A nektoraf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 nektoraf faggyút. 684 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy smirglibokrot. Egy hangyaboly mellett egy döglött hangyászt találsz. Talán gyomorrontást kapott? Te viszont nem fogod vele elrontani a hasadat, az biztos! (+2 kaja.) Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy ragyás burástya közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 27 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya bal oldalát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 768 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [86,42] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tűzbokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy mély kutat. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Ráismersz a lényre. Egy vérszomjas csüldő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérszomjas csüldő hájas testét. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel teljesen átdöföd a vérszomjas csüldő hájas testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 4, gyógyulás: 3, összesen: -1 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 fáklyát. Erőd TF-elődött. [33 pontot használtál fel, van még 256.]

kt 36 10 elkészíted a 36. tárgyat (10 darabot)
Begyűjtöttél 10 fáklyát. Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 226.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[87,43] A sík vidék bozótos terepbe vált át.


(Továbbmész...) [88,44] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gumifát. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Chara-din oltár van. Elrakod a távcsövet.


(Továbbmész...) [89,44] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy.

Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy mély kutat. Délkeletre egy Raia oltár van. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Chara-din oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
[18 pontot használtál fel, van még 208.]

be 44 bemész a 44. titkos labirintusba
Ráakadsz a sejtelmes pókkeltető bejáratára. Az ajtóra egy hatalmas, fekete pók van rajzolva. Nekifeszülsz a berozsdásodott ajtónak, és betolod. Odabent sötét honol. Fáklyát gyújtasz. Ahogy belépsz, megcsapja az orrodat a rothadás bűze. Vajon még mindig élnek itt pókok? [5 pontot használtál fel, van még 203.]

lm 2 3 4 mozogsz 2 3 4
Ahogy elérkezel a hatalmas, rácsos ajtó elé, megérted, hogy miért is hívják ezt a helyet pókkeltetőnek: a rácson túl ugyanis hatalmas hálókat látsz, amelyek minden bizonnyal óriási pókokat rejtenek! [2. PONT]
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy nagy vasalt ajtó a következő akadály. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő ezüst kulcs nyitja az ajtót. Egy hatalmas pókfészekben vagy! Ajjaj! [3. PONT] Hamarosan egy mutáns pókot pillantasz meg. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a mutáns pók förtelmes fejét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mutáns pók testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A mutáns pók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 460 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}


Ahogy elérkezel a hatalmas, rácsos ajtó elé, megérted, hogy miért is hívják ezt a helyet pókkeltetőnek: a rácson túl ugyanis hatalmas hálókat látsz, amelyek minden bizonnyal óriási pókokat rejtenek! [2. PONT]
Elérsz a kanyarhoz. [5. PONT]
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy nagy vasalt ajtó bukkan fel a sötétből. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Bekukkantasz a kisebb kamrába, amely a 4. pontnál van. Üresnek tűnik... [4. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy mérges pók lakik itt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a mérges pók testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel teljesen átszúrod a mérges pók jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A mérges pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 4 gyenge mérget.) 11 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}


[30 pontot használtál fel, van még 173.]

lm 6 11 12 mozogsz 6 11 12
Elérsz a kanyarhoz. [5. PONT]
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy nagy vasalt ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Átvizsgálod a 6. pont tömlöcét is. [6. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy mérges pók. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel kegyetlenül megütöd a mérges pók testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel teljesen átdöföd a mérges pók testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A mérges pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mérges pók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 4 gyenge mérget.) 11 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}


Nyomulsz tovább a szűk folyosón. [11. PONT]
Elérkeztél a központi terembe, ahonnét utak vezetnek mindenfelé. A terem teteje, egy kupola hatalmas pókhálót formáz, közepén óriási fekete pókkal. [12. PONT] A fal mellett találsz egy fémládikót. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő csontkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 ezüst kulcs, 1 kavadu iszák és 1 uzbány csőr. Gyorsan kiüríted a ládát.
[24 pontot használtál fel, van még 149.]

lm 18 19 21 mozogsz 18 19 21
Továbbmész. A folyosó falát szürkésen csillogó nyálka borítja. [18. PONT]
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy nagy vasalt ajtót pillantasz meg. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő ezüst kulcs nyitja az ajtót. Amikor belépsz a kisebb terembe, a lábad alatt öklömnyi pókok szaladnak szét! [19. PONT] Hirtelen egy szőrös pókot veszel észre magad előtt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a szőrös pók testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szőrös pók testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szőrös pók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 225 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 3, gyógyulás: 3, összesen: +0 ÉP}


Bekanyarodsz. [20. PONT]
Folytatod a felderítést. Egy nagy vasalt ajtót látsz. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő ezüst kulcs nyitja az ajtót. A falon itt mindenütt kisebb-nagyobb pókok nyüzsögnek. Őrjítő! Csak hozzád ne érjenek! [21. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy mutáns pók az. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a mutáns pók testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel iszonyatosan megcsapod a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mutáns pók testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A mutáns pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 460 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}


[24 pontot használtál fel, van még 125.]

lm 22 24 12 mozogsz 22 24 12
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy régi, rozsdás ajtóban végződik az út. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Belesel az apró kamrába. [22. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy hamupók. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a hamupók testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel teljesen átdöföd a hamupók vékony lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A hamupók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A hamupók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}


Tovább kanyarodik a folyosó. [23. PONT]
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó jelent átmeneti akadályt. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő ezüst kulcs nyitja az ajtót. Hatalmas szobába lépsz be - ez valamilyen óriás-példány ketrece kell, hogy legyen. Valóban jó gondolat volt idejönni? [24. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy mutáns pók. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a mutáns pók testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mutáns pók förtelmes fejét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel teljesen átdöföd a mutáns pók jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csáprágójával a mutáns pók megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mutáns pók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 460 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 8, gyógyulás: 3, összesen: -5 ÉP}

Megpillantasz két különös tárgyat is: az egyik kocka alakú, és kis drótok lógnak ki belőle. Ez lehet a xanvizátor. A másik egy sárga rúd, végén halványan villogó fénnyel. Ez lesz a telekurbattyú! Gondosan elcsomagolod őket. (bár enc. nincs róluk, és a tárgylistádon sem fognak szerepelni.)
Tovább kutatsz a pókkeltető nyugati szárnyában. [17. PONT]
Elérkeztél a központi terembe, ahonnét utak vezetnek mindenfelé. A terem teteje, egy kupola hatalmas pókhálót formáz, közepén óriási fekete pókkal. [12. PONT]
[30 pontot használtál fel, van még 95.]

lm 10 7 1 mozogsz 10 7 1
Mész tovább, előre. Kellemetlen érzésed van. [10. PONT]
Kanyarodik a folyosó. [8. PONT]
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy nagy vasalt ajtó a következő akadály. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő ezüst kulcs nyitja az ajtót. Belépsz a jókora ketrecbe. A bűz elviselhetetlen. [7. PONT] Hirtelen egy szőrös pókot veszel észre magad előtt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel iszonyatosan megcsapod a szőrös pók puha testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel teljesen átdöföd a szőrös pók testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A szőrös pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 225 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}


Ahogy elérkezel a hatalmas, rácsos ajtó elé, megérted, hogy miért is hívják ezt a helyet pókkeltetőnek: a rácson túl ugyanis hatalmas hálókat látsz, amelyek minden bizonnyal óriási pókokat rejtenek! [2. PONT]
Elhagyod a rémálomszerű pókkeltetőt.
[30 pontot használtál fel, van még 65.]

* 1. BP: h 163 0 0 használod a 163. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 60.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 57.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 27 fejleszted az 1. tulajdonságodat 27 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! A munka meghozza gyümölcsét. (+1 erő.) [27 pontot használtál fel, van még 30.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 165 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 8, 18.
Ez a nap kifejezetten strapás volt, de nem gond, hiszen te meg kifejezetten strapabíró vagy! (+1 max. életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a sullár. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 327 pontot. A következő körben tehát 357 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RYUKU LÉGIÓS (361. ELLENFÉL)
Ennyi évvel a világégés után kiderült, hogy máshol is túlélték a katasztrófát - igaz, ez egy távoli kontinens! Az öröm azonban nem tart sokáig - a díszes, tarkabarka hajók nem kereskedőket, hanem hadsereget hoztak, akik készen állnak a Túlélők Földjének meghódítására. A félsziget északi partját elborítják az idegenek sátortáborai. Az alacsony, ferde szemű, sárga bőrű katonák rettenetesen fegyelmezettek. Szívósságuk, kitartásuk és katonai képzettségük messze felülmúlja az alanori katonákét. Szerencsére úgy tűnik, a seregek még nem indulnak el a kontinens belsejébe - talán várnak valamire? Le kell sújtani rájuk, megvédeni a szülőhazádat! Az elit légiósok a ryuku hadtest különleges katonái - előfordulhat, hogy korábbi hőstetteikért a ryuku császári testőrség egy-egy mágikus páncélját vagy fegyverét kapják jutalmul. Egy ilyen megszerzése igazi trófea számodra!

KARAKTERLAP

Hszüan Lung, egy tüsi ősz hajú, csillogó szemű, hosszú szakállas kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: kopasz (55). Ez a 186. fordulód.

Erő: 53 (64) Szint: 19 Merészség: 7/5 Magasság: 145 cm
IQ: 14 (32) Támadás: 32 Agresszió: 5 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 14 (20) Védekezés: 31 Menekülés: 30 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 18 (22) Életpont: 559/572 Jellem: semleges (+6) Tul. pont: 0
Szerencse: 19 (29) Varázspont: 209/134 Pénz: 4396 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 22/0 Pszi pont: 7/7
Eddig összesen 1282 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6 414 TP-t kaptál. Jelenleg 378 759 TP-d van. A következő szinthez még 71 241 TP szükséges. Trófeáid: Poomr Ko, varkaudar behemót, szutykos remák. A 125. fordulódban 1377 arany került a bankszámládra. 1858 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 23/36 (+4%) szúrófegyverek: 17/25 (+5%) vágófegyverek: 7/66
dobófegyverek: 19/38 (+24%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -98.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (99 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
89,44 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 131 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/77 2. nyomkövetés: 28/96 3. mászás: 5/3
4. csapdakészítés: 14/17 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/82 6. gyógyítás: 16/70
7. titkosírás: 5/20 8. felderítés: 5/9 9. szörnyidomítás: 5/24
10. taumaturgia: 17/33 (+18%) 11. harcművészetek: 23/0 12. zene: 15/29 (+10%)
13. szörnyismeret: 3/0 14. pszi: 1/74 15. zárnyitás: 1/55
16. vadászat: 10/66 17. bányászat: 11/45 (+20%) 18. testépítés: 52/22 (+13%)
19. főzés: 1/0

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 65% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot )
mászol max. 42 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) oldás (#372, 15 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
csábmosoly (#16)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
fekete bugyor (180)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
egyenruha (364)
a rang kötelez (368)
tábori kiképzés (380)
fejpénz (385)
a mágia szeretete (393)
mászás határ nélkül (406)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 24 TU. szükséges még: 106 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 397 TU szükséges.)
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
2 bányászcsákány (#434) 1 csontkés (#11) 1 kőhegyű lándzsa (#7)
1 * vámpírtőr (#364)
Vágófegyverek
6 bronzpenge (#126) 2 csontszablya (#64) 3 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
3 bot (#4) 2 bunkó (#5) 2 bunkósbot (#9)
1 kőkalapács (#13)
Lövedékek
4 kerek kő (#19) 67 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
2 bumeráng (#249) 1 ezüstshuriken (#327) 6 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
2 mérg. vas dobónyíl (#190) 9 ubuk dobónyíl (#138) 5 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
2 kis bőrpajzs (#45) 2 rézpajzs (#73)
Páncélok
2 bőrpáncél (#51) 1 * Métely páncélja (#1562) 1 rézpáncél (#71)
Sisakok
2 bőrsisak (#57) 1 * Krough fejdísze (#1570) 1 rézsisak (#72)
Köpenyek
1 * tépett lobogó (#1864)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78) 1 * tankány karom (#237)
Övek
1 kígyóbőr öv (#410) 1 * zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 * ulkor kötény (#1089)
Csizmák
1 bakkura csizma (#96) 1 * ryuku futárcsizma (#1530) 1 törpe bakancs (#475)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
3 borostyán függő (#162) 1 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
1 denevér szimbólum (#140) 1 * hősiesítő medál (#1558) 1 trófea nyaklánc (#196)
1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 arany karperec (#194) 1 ezüst karkötő (#158) 1 * Huddens alkarvédője (#1550)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
3 aranygyűrű (#193) 2 ezüst gyűrű (#180) 1 * koponya gyűrű (#1733)
1 smaragd védőgyűrű (#223) 1 * törpe védőgyűrű (#1104) 1 * zafír védőgyűrű (#532)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+2)
1 * nodonrod kitűző (#1533) 1 * örökkévaló holdkő (#1830) 1 * varkaudar ékkő (#2168)
Löttyök és porok, tartóstul
5 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 50 csepp tinta (#101), fér még: 0]
3 fűszertartó (#210) [bennük 10 csepp sáfránypor (#211), fér még: 5]
7 huhogó bibe (#332) [bennük 36 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 48]
6 kavadu iszák (#25) [bennük 50 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 10]
5 sullár hólyag (#168) [bennük 35 csepp spiritusz (#170), fér még: 65]
1 szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 10]
13 uzbány csőr (#169) [bennük 104 csepp ugh méreg (#166), fér még: 52]
6 vizestömlő (#3) [bennük 113 korty víz (#27), fér még: 7]
3 zöld üveg (#82) [bennük 25 csepp ragasztó (#83), fér még: 35]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytű (#272) 2 ásó (#34) 6 bronzkulcs (#76)
6 csontkulcs (#74) 3 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221)
2 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602) 5 Fairlight szütyője (#2108)
14 fáklya (#36) 1 fülemüle síp (#1576) 1 furulya (#233)
5 gernim balzsam (#1894) 198 gyógykenőcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147)
41 kaja (#2) 1 karócsapda (#163) 6 kis vaskulcs (#40)
1 koboldkorona (#1629) 1 kötél (#92) 4 krónika (#1725)
1 lant (#238) 1 légiós hátizsák (#1560) 3 leviatán hólyag (#2182)
2 mérleg (#81) 1 moa varázsdoboz (#1133) 1 nagy bronzkulcs (#185)
1 olló (#335) 9 ork csodaszer (#1228) 6 rézkulcs (#75)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 sáfránykő (#979) 1 sáfránykristály (#675)
1 súlyzó (#347) 1 szeksztáns (#32) 1 szent jogar (#150)
1 távcső (#42) 1 tüskecsapda (#242) 4 varázskő (#305)
1 varkaudar pálinka (#1137) 4 vaskulcs (#183) 1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
9 acélpengőke (#231) 3 alligátorbőr (#661) 42 álompor (#396)
3 aurach bőr (#658) 39 aurach fog (#657) 1 bakkura bőr (#95)
2 berzerker tüske (#713) 11 bordacsont (#16) 2 csuklyavirág (#133)
1 darázsfarok (#654) 9 darázsszárny (#652) 11 dorony tüdő (#212)
5 dözmöng szív (#122) 76 drótszőr (#37) 3 elkarog szőr (#665)
1 etra hályog (#712) 18 evaporőr háj (#105) 31 fabontó (#106)
10 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104) 6 fülemüle agyar (#267)
2 grákóbőr (#41) 8 grifftojás (#179) 2 gyíkfű (#201)
7 gyöngymangó (#135) 2 halcsont (#390) 7 hebrencs állkapocs (#130)
6 kaktusztüske (#114) 3 karbin plazma (#199) 3 kavadu lebeny (#24)
1 királygyík bőr (#44) 8 lajhár csont (#236) 2 liumbe hajtás (#655)
104 madártoll (#112) 8 magszim bél (#103) 8 mákrózsa virág (#56)
3 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 mocsári penke (#148) 5 móri gyümölcs (#116)
1 mutáns csont (#331) 8 nektoraf faggyú (#667) 12 óndarab (#85)
1 ormánygőte csont (#21) 35 pirkit (#153) 3 purifikátor háj (#269)
1 rakolits por (#669) 4 remák szív (#264) 12 rézdarab (#70)
5 rinóbőr (#651) 2 rókafarok (#124) 4 sámán erszény (#650)
10 smirglilevél (#29) 5 sünmedve tüske (#14) 7 surranó kígyó bőr (#47)
6 szárnyas hernyó (#69) 6 szulfagor agyar (#677) 3 szvó-ektoplazma (#151)
5 téfea-agy (#172) 1 Thargodan esszencia (#328) 2 trikornis szarv (#198)
5 vadász tatu bőr (#15) 5 varányszem (#30) 48 varkaudar csont (#1113)
23 vasérc (#152) 22 vízionár szem (#102) 4 xirnox szív (#213)

Összsúly: 286.64 kg Megterheltség: 148%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 19 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 200 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2) 1 ork csodaszer (#1228) 1 ubuk dobónyíl (#138)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
165 arany (#50) 1 ezüst kulcs (#184) 14 fáklya (#36)
1 hebrencs állkapocs (#130) 1 kavadu iszák (#25) 1 nektoraf faggyú (#667)
21 ugh méreg (#166) 1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

85 86 87 88 89 90 91 92 93
41
42
43
44
45
46
47
48
(86,42) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Raia oltár, vérszomjas csüldő (#114)
(87,42) nektoraf (#355), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), ragyás burástya (#111)
(88,43) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), 46. jellempróba, kaffogó hebrencs (#88)
(88,44) gumifa (#38)
(89,44) a 44. labirintus bejárata, világítótorony (#156), vaskohó (#155), oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely, emberevő (#119), egy alakváltó nő, mutáns pók (#117), mérges pók (#20), szőrös pók (#100), hamupók (#40)
(90,45) ryuku légiós (#361), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 24. jellempróba, Raia oltár
(91,46) ryuku légiós (#361), oltár

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2016.12.17 12:02 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Fairlight szüty‹je -> 4.)
2016.12.17 12:02 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Fairlight szüty‹je -> 5.)
˙

Üzenet küldése a karakternek