184. forduló, 186. forduló, Sir Gilbert Erail összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. aug. 19. 13h:05'
EZ A 1075. JÁTÉKHETED, 185. FORDULÓD
1076. játékheted kezdete: aug. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3481
SZÁMLA : XXXX

SIR GILBERT ERAIL KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,89] koordinátán.
A tervezett kaland helyszínére pontosan érkezel, és meglepődve tapasztalod, hogy már mindenki itt van. Gyorsan körbenézel, kik ezek: Diz-oh. Diz-oh egy lélekkővel kezd bohóckodni. Hamarosan sikerül is megidéznie a bele zárt lelket, mely hozzá hasonló testben ölt formát. A szellem csatlakozik hozzátok a kaland idejére. A karavántábortól nem messze, kissé északra várakoztok. Megbeszélitek, hogy Diz-oh lesz a vezetőtök. Hamarosan megérkezik Bugar is, akit egy kisebb rablóbanda kíséri idáig. Micsoda egy büdös bagázs!
- Azt hiszem, eltekinthetünk a formaságoktól. A barátaim úgyis az anonimitást szeretik - mondja Bugar, mire a banditák nyerítve felröhögnek. - Nos, a terv a következő. A karaván hajnalban indul. Mi addig várunk, amíg az őrök figyelme lankad valamelyest, ekkor szépen leóvakodunk, és csendben megközelítjük őket. A ti feladatotok az őrök elintézése lesz. A karaván többi tagjával mi elbánunk.
Már jócskán elmúlt éjközép órája, mikor Bugar végre jelt ad az indulásra. Érdekes módon ő és az emberei jócskán lemaradnak. Azt azért meg kell hagyni, hogy ők nagyon profik a lopózásban. Jó lesz odafigyelni minden lépésre! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). A karavántábor zsoldosai teljesen gyanútlanok. Mire az őrkutyák jelzik a közeledéseteket, már rajtuk vagytok! Neked egy zsoldoskatona és két harcos ellen kell kiállnod.

Elsőnek zsoldoskatonát fogod támadni.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a zsoldoskatona fejét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.)
Varkaudar che-karddal kilukasztod a zsoldoskatona páncélozott testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Vámpírtőrrel eltalálod a zsoldoskatona bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). [zsoldoskatona:] Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) [első harcos:] Az első harcos fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) [második harcos:] Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) [zsoldoskatona:] A zsoldoskatona még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Következő áldozatnak első harcost választod.
Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a harcos testét. (3 támadással 154 életpontot sebezve.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Vámpírtőrrel megdöföd a harcos jobb vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). [első harcos:] Az első harcos fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) [második harcos:] A második harcos fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) [első harcos:] Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Újabb ellenfél után nézel, második harcos lesz az.
Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a harcos bal oldalát. (3 támadással 154 életpontot sebezve.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Vámpírtőrrel jól megszúrod a harcos testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). [második harcos:] Sajnos nem sikerült a második harcos minden csapását hárítanod. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) [második harcos:] Véres nyál csordul ki a második harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. [zsoldoskatona:] 656 tapasztalati pontot kaptál. [első harcos:] 998 tapasztalati pontot kaptál. [második harcos:] 998 tapasztalati pontot kaptál. {Csatastatisztika; sebzés: 497, sebződés: 131, gyógyulás: 9, összesen: -122 ÉP}


Diz-oh két zsoldoskatona, egy zsoldoskapitány és egy harcos, Diz-oh másolat két zsoldoskatona és egy harcos életét vette időközben. Az őröket sikerült legyőznötök, de a karavánvezető még hátravan. Két hatalmas szelindeket úszít rátok. Egyedül kell kiállnod egy vadászkutya ellen.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a vadászkutya jobb oldalát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 306 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 kaját. {Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Diz-oh egy karavánvezető, Diz-oh másolat egy vadászkutya életével végzett. A táborban jó pár fegyvertelen utazó is várta, hogy reggel útra keljen a karaván. Bugar és a banditák szörnyű mészárlást végeznek közöttük. Még nézni is borzalom, de te nem teszel semmit, az ártatlanok védelme érdekében. (+10 gonoszság.) Végül a zsiványok elhajtják a szekereket, a rakománnyal, Bugar pedig egy kövér erszényt (melyben az aranyon kívül némi ékszer is van), no meg egy kisebb hordó borocskát ad át munkadíj gyanánt. Az osztozás után neked 2 aranygyűrű, 2 arany karperec (ld. enc.) és 1000 arany jut. (Diz-oh 1 aranyozott klipsszel, 2 aranygyűrűvel, 2 arany karpereccel és 1000 arannyal gazdagodott.) Bár az erszényed vastagabb lett némiképp, a szíved azért nem teljesen nyugodt. Legközelebb százszor is meggondolod, hogy milyen kalandra vállalkozol! - gondolod, de aztán a kapott borocskával hamar megvigasztaljátok magatokat. Mire elfogy a hordó jóféle nedű, tulipiros jókedvetek támad. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapatmunka). 10 000 tapasztalati pontot kaptál. [40 pontot használtál fel, van még 291.]
A táborozás 1. napján egy láthatatlan alak lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Rögtön elszaladt a sunyi.
Ignatus, amikor összefutottatok, adott neked egy ezüst nyakláncot, 3 ezüst gyűrűt, 2 ezüst karkötőt, 3 ezüsttollú nyilat, 5 ezüsttollú nyilat, 64 pirkitet, 60 ramit követ és egy tüskét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+101 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+50 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 301.]

* 2. KP: h 238 30 0 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Ez jól esett! (+64 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy törpemammut.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a törpemammut bal oldalát. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 271.]

* 3. KP: v 443 0 0 elmormolod a 443. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a harci induló varázslatot! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+8 támadás). [-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 266.]

* 4. KP: h 1618 0 0 használod az 1618. tárgyat
Rutinos kovácsmester módjára megélezed fegyvereidet a fenőköveddel. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 258.]

* 5. KP: h 1546 0 0 használod az 1546. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 257.]

fog 82 219 elfogod a 82. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

kf 425 2 kézbeveszed/felveszed a 425. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a vámpírtőrt, majd a bal kezedbe veszed a pengepajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

kt 1218 elkészíted az 1218. tárgyat
Az összegyűjtött tárgyakért cserébe kaptál 1 megbűvölt utazóládát. 120 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 247.]

hu 253 193 194 hulladék: 253 193 194
Hulladék, ezért nem gyűjtesz nekrofun medált. Hulladék, ezért nem gyűjtesz aranygyűrűt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz arany karperecet. [0 pontot használtál fel, van még 247.]

hu 1526 714 232 hulladék: 1526 714 232
Hulladék, ezért nem gyűjtesz Mallon botját. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rőtmanó kacagányt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ilkin ércet. [0 pontot használtál fel, van még 247.]

h 522 használod az 522. tárgyat
Elnyeled a gyöngyöt, és kíváncsian várod a hatást. Micsoda mázli! (+1 szerencse.) [0 pontot használtál fel, van még 247.]

m 2 4 5 mozogsz keletre, délre, délnyugatra
[100,89] Továbbra is síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kaffogó hebrencs került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a kaffogó hebrencs sörényes fejét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy noth szellem száll szembe veled.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 68 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a moa stukival néhány lövedéket. Elrepül 4 gránátlövedék. Megsoroztad a noth szellem testét. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a noth szellem fejét. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a noth szellem bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 21 életpontot sebeztél. A noth szellem ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Öregedtél 2 évet. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2 194 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

A következő ellenfél egy Thargodan csontváz.

Üdvözlésképpen egy banshee-sikoly varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 67 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan csontváz bal lábát. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot ellenfeledre rontasz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal megkarcolod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A Thargodan csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 309 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 25 aranyat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 167 (limit: 1075), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 18785.
Látsz egy rát-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah híveié. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy patakot. Délre egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [100,90] Még mindig füves síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy amniosz-fát. Utad során felfedezel egy oltárt. Elenios híveié. Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy patakot. Délre nézve látsz egy mély kutat. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy uzbány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az uzbány testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy zombi mester.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 66 életpontot sebeztél. A moa stukival célzol és lősz. Elrepül 4 gránátlövedék. Többször meglövöd a zombi mester jobb lábát. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a zombi mester foszladozó testét. (3 támadással 163 életpontot sebezve.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal kissé megkarcolod a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 20 életpontot sebeztél. Félrehajolsz, de a zombi mester karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A zombi mester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2 473 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 455, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Második ellenfeled egy élőholt quwarg.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 63 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg torát. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal kissé megkarcolod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 29 életpontot sebeztél. Az élőholt quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 781 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Találsz nála 1 remák szivet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 169 (limit: 1075), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 19045.
Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [99,91] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Északra fekszik egy helytartói város. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy mély kutat. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! A feléd közeledő mélységi grittang mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot a másikra támadsz. Varkaudar che-karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal alaposan megvágod a mélységi grittang testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mélységi grittang még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy élőholt tigris.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 61 életpontot sebeztél. A moa stukival ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 gránátlövedék. Megsoroztad az élőholt tigris vércsíkos bőrét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Az élőholt tigris összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 7 tigroszlán fogat. 2 084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy drakolich.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy banshee-sikoly varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 58 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a moa stukival néhány lövedéket. Elrepül 2 gránátlövedék. Megsoroztad a drakolich csontos vázát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Csontodig hatol a hideg. (63 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: tinta. Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a drakolich testét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal kicsit megvágod a drakolich fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. A lény immúnis erre a varázslatra! Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A drakolich összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 bordacsontot. 2 394 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 117, gyógyulás: 0, összesen: -117 ÉP}

Találsz nála 4 ugh mérget.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 171 (limit: 1075), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 19305.
A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy rőtmanó berzerker. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a rőtmanó berzerker bal oldalát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Még egész friss emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 217.]

kt 526 30 elkészíted az 526. tárgyat (30 darabot)
Legyártottál 30 gránátlövedéket. Erőd TF-elődött. [60 pontot használtál fel, van még 157.]

v 96 94 53 elmormolod a 96. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

98 99 100 101
88
89
90
91
92
(99,89) törpemammut (#115)
(99,91) Tharr oltár, 43. jellempróba, érclelőhely, mélységi grittangok (#103), élőholt tigris (#766), drakolich (#760), rőtmanó berzerker (#369)
(100,89) kaffogó hebrencsek (#88), noth szellem (#250), Thargodan csontváz (#297), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Leah oltár, 40. jellempróba
(100,90) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Elenios oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, szent tölgyfa (#393), 42. jellempróba, uzbányok (#102), zombi mester (#251), élőholt quwarg (#202)

[94,53] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Oldalt pillantva, meglátsz egy fény szentélyét. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.

Van itt egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Eladsz 17 bordacsontot 34 aranyért, 4 drótszőrt 8 aranyért, 1 ilkin ércet 3 aranyért, 2 lidércesszenciát 14 aranyért, 1 Mallon botját 180 aranyért, 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért, 1 rőtmanó kacagányt 5 aranyért, 1 szvó-ektoplazmát 10 aranyért, 4 varányszemet 4 aranyért, 7 tigroszlán fogat 7 aranyért, 1 hebrencs állkapcsot 4 aranyért.
Találkozol Kensoival. Tharr misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval.gyémántját, egy rinóbőr övet, egy ritualista amulettet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy hadroszaurusz trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy áeratikus hasnyák trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasa egy idomított goldugar. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Érzékeled auráját: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest.
Vérre szomjazva, kihívást intézel felé. Majd megmutatod Neki!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Öregedett 1 évet. Egy banshee-sikoly varázslattal köszöntöd a másikat. 56 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 106 életpontot vesztettél. A moa stukival ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 gránátlövedék. Megsoroztad Kensoi nyakát. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed Kensoi fejét. (4 támadással 212 életpontot sebezve.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod Kensoi nyakát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 12 életpontot sebeztél. Ököllel Kensoi halálos csapásokat osztva péppé veri a fejedet. Valamilyen buta harcművész-trükköt alkalmazott. (6 támadástól 232 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Rövid karddal Kensoi párszor súrolva eltalálja a bal lábadat. Valami ismeretlen mozgástechnikát vetett be. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Amikor a másik a földre zuhan, egy pillanatig hitetlenkedve bámulsz. Sikerült megölnöd! Már majdnem elmosolyodsz, amikor valami furcsa történik: a hulla egyszerűen köddé válik! Sunyi mágia! Dühödten továbbmész. 9 600 tapasztalati pontot kaptál. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. {Csatastatisztika; sebzés: 457, sebződés: 392, gyógyulás: 0, összesen: -392 ÉP}


Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed Mosthar táborát. Raia misszionáriusa. Egy ezüst nyakláncot, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy vadász quwarg trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy varkaudar íjász trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: vakító fehér! Ah, a fenébe vele! Erőd már fogytán van, ezt a csatát valószínűleg nem élnéd túl. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
Egyszercsak megpillantod Békés Bodin táborát. Sheran misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy trófea nyakláncot, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy áeratikus hasnyák trófea, egy jégtroll trófea és egy velociraptor trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Érzékeled auráját: semleges jellemű a hitvány! Erőd már fogytán van, ezt a csatát valószínűleg nem élnéd túl. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 74 életpontot!
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 147.]

h 238 30 használod a 238. tárgyat
Elővarázsolod a hangszered, és máris körülvesz a tömeg. Elkezded pengetni a lantot. Saját megítélésed szerint kiválóan játszol, igazi virtuóz módjára adod elő a dolgokat. Hatalmas tapsvihart kapsz az előadás befejezésekor, az emberek ujjonganak, füttyentgetnek. Záporoznak az aranyak a kalapodba (+25 arany). Ez jól esett! (+62 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy orgyilkos.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos bal oldalát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 117.]

m 2 7 7 mozogsz keletre, északnyugatra, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[99,91] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy Thargodan csontváz.

Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 51 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan csontváz bal vállát. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a Thargodan csontváz jobb lábát. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal súrolod a Thargodan csontváz jobb vállát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Thargodan csontváz megcsapja a fejedet. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A Thargodan csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 309 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy zombi mester.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 62 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a moa stukival célba találj. Elrepül 4 gránátlövedék. Többször meglövöd a zombi mester testét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot a másikra ugrasz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 214 életpontot sebezve.) Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal súrolod a zombi mester testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 34 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a zombi mester megcsapja a fejedet. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2 473 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 483, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Találsz nála 2 mutáns csontot.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 173 (limit: 1075), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 19565.
A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Északra fekszik egy helytartói város. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy mély kutat. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megvizsgálod a talajt. Friss emberi nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [98,90] Még mindig dombos terepen vagy. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy mélységi grittang nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot a másikra rontasz. Varkaudar che-karddal kilukasztod a mélységi grittang testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a mélységi grittang testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy hegymélyi lidérc áll veled szemben.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról banshee-sikoly varázslatot lősz a másikra. 59 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a hegymélyi lidérc testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot ellenfeledre rohansz. Varkaudar che-karddal megcsapod a hegymélyi lidérc bal lábát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 243 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megcsapod a hegymélyi lidérc jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. A hegymélyi lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A hegymélyi lidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 lidércesszenciát. 1 875 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 451, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy élőholt sullár.
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 70 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt sullár fejét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed az élőholt sullár zörgő csontjait. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal épp hogy megvágod az élőholt sullár jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár meglök a szarvával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Időben félreugrasz az élőholt sullár rúgása elől. Az élőholt sullár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 441 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Találsz nála 1 éjkövet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 175 (limit: 1075), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 19825.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Jo-Lee a Mágus vigyorog kajánul. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy templomot. Raia hívői építették. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy világítótornyot. Délnyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss emberi nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [97,89] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Hirtelen mozogni kezd a föld! Úgy gondolod, hogy a közeledő északi aurach nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot ellenfeledre rohansz. Varkaudar che-karddal egy irtózatos ütéssel felvágod az északi aurach testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal alaposan megvágod az északi aurach jobb első lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az északi aurach megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az északi aurach szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 aurach fogat. 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy noth szellem.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Távolról banshee-sikoly varázslatot lősz a másikra. 67 életpontot sebeztél. A moa stukival ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 gránátlövedék. Megsoroztad a noth szellem bal karját. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan a másikra támadsz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a noth szellem bal karját. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a noth szellem testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 27 életpontot sebeztél. Ütések érik a válladat és a karodat. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Öregedtél 4 évet. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vitalitás). Véres nyál csordul ki a noth szellem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2 278 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 313, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

A következő ellenfél egy élőholt quwarg.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy banshee-sikoly varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 51 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg torát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal kissé megkarcolod az élőholt quwarg fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 19 életpontot sebeztél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 846 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 312, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Találsz nála 2 varázskövet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 177 (limit: 1075), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 20095.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy Tharr templom van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. [30 pontot használtál fel, van még 87.]

h 2369 használod a 2369. tárgyat
Összetörsz egy éjkövet, és nem is kell sokáig várnod, a felszabaduló nekroenergiákra éhesen már meg is jelenik egy élőholt sullár!

Egy banshee-sikoly varázslattal köszöntöd a másikat. 62 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt sullár hatalmas testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot ellenfeledre támadsz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod az élőholt sullár testét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal kicsit megvágod az élőholt sullár bal első lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár meglök a szarvával. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Lábával meglök az élőholt sullár. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 441 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}


Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 178 (limit: 1075), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 20225.
[5 pontot használtál fel, van még 82.]

m 8 mozogsz északra
[97,88] Továbbra is dombság. Észreveszel egy krómkaktuszt. Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy mély kutat. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy Leah oltár van. Nyugatra egy Tharr templom van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy barátság szent tüze van. Elteszed a látcsövet.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen spagulár nyomokra bukkansz! Nekiállsz, és ásol egy gödröt, fél szemmel állandóan a környéket pásztázva. Amikor kész vagy, befeded a vermet gallyakkal. A szörny megtalálása már nem okoz problémát. Megpróbálod csapdába ejteni. Buta lény ez a spagulár - simán belesétált a csapdába! Most ott üldögél tehetetlenül a verem alján. Miután gondoskodsz róla, hogy a lény ne tudjon lelépni, óvatosan, új fogásod minden mozdulatát figyelve kezded vizsgálgatni. Ujjé, ez a szörny meglovagolható, ha eléggé megszelidíted! Vajon mennyivel lesz így kényelmesebb az utazás? Még mindig mosolyogva, felkerekedsz. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Elsőnek egy hegymélyi lidérc száll szembe veled.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 29 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a hegymélyi lidérc testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a hegymélyi lidérc testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 34 életpontot sebeztél. Karmait felemelve, a hegymélyi lidérc meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A hegymélyi lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 lidércesszenciát. 1 875 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Második ellenfeled egy noth szellem.

Mielőtt összecsapnátok, a moa stukival ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 gránátlövedék. Párszor kipécézted a noth szellem bal lábát. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a noth szellem testét. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a noth szellem nyakát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Ütések érik a válladat és a karodat. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. Kezded megérezni a korod súlyát. Mágusölővel felnyitod a noth szellem szellemtestét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a noth szellem testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ütések érik a mellkasodat. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Öregedtél 4 évet. A noth szellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2 194 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 sámán gyógykenőcsöt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 180 (limit: 1075), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 20485.
Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Eszel valamit. (-1 kaja.) [34 pontot használtál fel, van még 48.]

h 2369 használod a 2369. tárgyat
Összetörsz egy éjkövet, és nem is kell sokáig várnod, a felszabaduló nekroenergiákra éhesen már meg is jelenik egy drakolich!

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a moa stukival. Elrepül 4 gránátlövedék. Párszor kipécézted a drakolich csontos vázát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (31 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre rohansz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a drakolich farkát. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ősvillám varázslat. 245 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal épp hogy megvágod a drakolich testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 bordacsontot. 2 299 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 491, sebződés: 73, gyógyulás: 0, összesen: -73 ÉP}


Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 181 (limit: 1075), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 20610.
[5 pontot használtál fel, van még 43.]

m 8 mozogsz északra
[97,87] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy rájanyék nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A rájanyék még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy élőholt tigris.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt tigris testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar che-karddal egy hatalmas csapással felmetszed az élőholt tigris foszladozó testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal megcsapod az élőholt tigris bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az élőholt tigris megcsapja a fejedet. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Az élőholt tigris fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-3 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 tigroszlán fogat. 2 004 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 77, gyógyulás: 0, összesen: -77 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy hegymélyi lidérc.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a hegymélyi lidérc testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a hegymélyi lidérc jobb lábát. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a hegymélyi lidérc testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a hegymélyi lidérc meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A hegymélyi lidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 lidércesszenciát. 1 802 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 ork csodaszert.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 183 (limit: 1075), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 20860.
Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy szent tölgyfát. Látsz egy álomvirágot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy mély kutat. Délkeletre egy rúnakő van. Délnyugatra egy Tharr templom van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Szerelmi nászuk közben válik élelemtartalékoddá két levelibéka. (+2 kaja.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy arató csattanat. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Az arató csattanat összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 33.]

h 2369 használod a 2369. tárgyat
Összetörsz egy éjkövet, és nem is kell sokáig várnod, a felszabaduló nekroenergiákra éhesen már meg is jelenik egy noth szellem!

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a noth szellem jobb oldalát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a noth szellem jobb oldalát. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a noth szellem bal karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A noth szellem a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. Elérted az öregkort. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 025 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}


Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 184 (limit: 1075), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 20980.
[5 pontot használtál fel, van még 28.]

h 1894 4 használod az 1894. tárgyat
Felhasználsz 4 gernim balzsamot: kaptál ugyanennyit TU-t! [4 pontot használtál fel, van még 24.]

ek 99 t. energia kisütése: 99
Ebben a körben más KT tagjainak is tudsz átadni tárgyat, TU-t, infót. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 14.]

in 4346 2809 leírod a 4346. kalandozónak a 2809. kalandozót
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Elmondod, hogyan néz ki Mo. [0 pontot használtál fel, van még 14.]

in 4346 2960 leírod a 4346. kalandozónak a 2960. kalandozót
Mentálisan üzensz. Elmondod, hogyan néz ki Silvara. [0 pontot használtál fel, van még 14.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 11.]

* 2. BP: h 238 30 0 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [11 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: h 1554 0 0 használod az 1554. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Eléggé szomjas vagy, a vized viszont már elfogyott. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a spagulár. 2 kaját bezabál a púpos burástya. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 326 pontot. A következő körben tehát 326 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ARANYOZOTT KARPEREC (194. TÁRGY)
Egy újabb csecsebecse, amelynek áráért bár nem vehetsz deus ex machinát, kedvesed minden bizonnyal örülne neki. Egyszerre két különböző fajta karperecet viselhetsz.

KARAKTERLAP

Sir Gilbert Erail, egy fekete, rövid hajú, zöld szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 185. fordulód.

Erő: 35 (47) Szint: 21 Merészség: 10/3 Magasság: 171 cm
IQ: 23 (34) Támadás: 43 Agresszió: 3 Testsúly: 88 kg
Ügyesség: 26 (36) Védekezés: 77 Menekülés: 30 % Életkor: 25/65 év
Egészség: 19 (28) Életpont: 457/416 Jellem: gonosz (15) Tul. pont: 0
Szerencse: 24 (37) Varázspont: 307/1 Pénz: 2896 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/13 Pszi pont: 17/17
Eddig összesen 1315 szörnyet (29 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 50 672 TP-t kaptál. Jelenleg 793 786 TP-d van. A következő szinthez még 6 214 TP szükséges. Trófeáid: acélkolosszus, kvazár kovács, ongóliant. A 171. fordulódban 38 arany került a bankszámládra. 40 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/13 szúrófegyverek: 14/56 vágófegyverek: *26/100 (+23%)
ütőfegyverek: 6/39 lőfegyverek: 23/30 (+23%) dobófegyverek: 3/68

Feltételes fegyverváltás: varkaudar che-kard (#1112) << mágusölő (#422)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ezüsttollú nyíl (#363) (1 -22.); gránátlövedék (#526) (23 -); gránátlövedék (#526) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
97,87 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 107
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 82 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/15 2. nyomkövetés: 33/88 (+25%) 3. mászás: 5/67
4. csapdakészítés: 11/79 (+17%) 5. csapdaészlelés: 1/77 6. gyógyítás: 40/81
7. titkosírás: 1/95 8. felderítés: 4/45 9. szörnyidomítás: 3/12
10. teológia: 21/57 11. taumaturgia: 44/57 (+42%) 12. szerencsejáték: 3/47
13. versengés: 10/10 14. zene: 89/6 (+78%) 15. szörnyismeret: 14/44
16. pszi: 2/24 17. vadászat: 11/3 18. vitalitás: 3/41 (+55%)
19. bányászat: 6/82 (+85%) 20. csapatmunka: 2/14

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
totem 70% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
mászol max. 80 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 17, max: 50)
vízionár (#66) (csak egyszer), köpködő bruhatag (#773), fekete amőba (#364), tesh alligátor (#353), xirnox (#122), láplidérc (#352), acélkolosszus (#35), noth szellem (#250), Mosthar (#6123), szubreális vámpír (#223), Palasti (#6116), Galargamoth (#6117), Selymes Salina (#6119), Süpped (#6120), Békés Bodin (#6124), élőholt tigris (#766), Kensoi (#6122)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), mocsárivérc (#7143), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
bűvölés (#20) (64) bűvölés (#20) (210) bűvölés (#20) (211) bűvölés (#20) (214)
bűvölés (#20) (191) bűvölés (#20) (213) bűvölés (#20) (1230) bűvölés (#20) (661)
bűvölés (#20) (706) bűvölés (#20) (705) bűvölés (#20) (331) bűvölés (#20) (27)
bűvölés (#20) (415) bűvölés (#20) (170) harci induló (#443)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
banshee-sikoly (#373) >> 15. szintű lényekre banshee-sikoly (#373) >> férfiak (#998)
banshee-sikoly (#373) >> nők (#999) banshee-sikoly (#373) >> acélkolosszus (#35)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
púpos burástya (#92) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK
spagulár (#82) státusz: OK

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. városháza (685): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 21, 41, 42, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 17.
Kész: 14, 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 184 (limit: 1075), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 20980.
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XIII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
mágikus dallamok (254)
a butaság ára (273)
concerto grosso (308)
harci mágia (334)
bárdhírnév (335)
isteni muzsika (348)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
a zene ereje (396)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 311 TU szükséges.)

Összsúly: 86.47 kg Megterheltség: 69%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 43 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 bordacsont (#16) 4 drótszőr (#37) 2 éjkő (#2369)
5 ezüst gyűrű (#180) 4 gernim balzsam (#1894) 3 gránátlövedék (#526)
1 ilkin érc (#232) 1 kaktusztüske (#114) 1 Mallon botja (#1526)
30 pirkit (#153) 1 rőtmanó kacagány (#714) 1 szvó-ektoplazma (#151)
1 tinta (#101) 1 tudás gyöngye (#522) 4 varányszem (#30)
30 ramit kő (#226) 2 ezüst karkötő (#158) 1 ezüst nyaklánc (#117)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
330 arany (#50) 3 aurach fog (#657) 3 kaja (#2)
1 lidércesszencia (#1074) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 2 mutáns csont (#331)
1 ork csodaszer (#1228) 1 remák szív (#264) 1 sámán gyógykenőcs (#1139)
6 spiritusz (#170) 6 tigroszlán fog (#63) 4 ugh méreg (#166)
1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

96 97 98 99 100
86
87
88
89
90
91
92
(97,87) rájanyékek (#58), élőholt tigris (#766), hegymélyi lidérc (#7084), oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), barátság szent tüze (#484), arató csattanat (#144), noth szellem (#250)
(97,88) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, spagulárok (#82), hegymélyi lidérc (#7084), noth szellem (#250), drakolich (#760)
(97,89) északi aurach (#350), noth szellem (#250), élőholt quwarg (#202), vaskohó (#155), 29. jellempróba, érclelőhely, élőholt sullár (#216)
(98,90) mélységi grittangok (#103), hegymélyi lidérc (#7084), élőholt sullár (#216), egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), oltár, Raia oltár, 45. jellempróba, érclelőhely
(99,91) Tharr oltár, 43. jellempróba, érclelőhely, mélységi grittangok (#103), élőholt tigris (#766), drakolich (#760), rőtmanó berzerker (#369), Thargodan csontváz (#297), zombi mester (#251), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek