184. forduló, 186. forduló, Chenon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. júl. 24. 12h:14'
EZ A 628. JÁTÉKHETED, 185. FORDULÓD
629. játékheted kezdete: aug. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2808
SZÁMLA : XXXX

CHENON KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [104,79] koordinátán.
A táborozásod alatt igen kellemes álomban volt részed. Fajtársaid egy csoportja vetődött erre, és rengeteget mulattatok. Az egész éjszaka zenével, tánccal telt el, nagyon jól érezted magad. S az a csodálatos lant, amelyet kaptál! Hiába, az istenek duplán merítettek a bőségszaruból, mikor az elfeken volt a sor. Mert a művészetekhez más szinte semmit se konyít. A buta törpék is csak a földet túrják, s nem látják a fától az erdőt. Önmagaddal eltelve ébredsz, s veszed észre a körülötted horkoló törpöket. Azt nem lehet, hogy velük mulattál tegnap, az egész csak álom lett volna? Gyorsan eloldalogsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+23 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+23 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

* 1. KP: energia fejlesztése 1
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-1 TU.] A befejezéshez még 1398 TU szükséges. Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.) [10 pontot használtál fel, van még 361.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 356.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 351.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 346.]

tf 3 14 fejleszted a 3. tulajdonságodat 14 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [14 pontot használtál fel, van még 332.]

tf 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az egészséged. [0 pontot használtál fel, van még 332.]

ff 28 127 felt. fegyverváltás: 28 127
Felt. fegyverváltás: << ököl << mandibulakasza. [0 pontot használtál fel, van még 332.]

tv 41 32 támadó/véd. varázslat a 41. varázslatot a 32. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: jégcsóva. Védekező varázslatok listájára került: hhaar burka. [0 pontot használtál fel, van még 332.]

jlk 2361 jelszó kimondása 2361
Nagyot krákogsz, majd elrebeged a jelszót. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Kicsit furcsa szag leng körül, ahogy belépsz a phua-kúpba. A falakból halvány fény világít, fáklyára nincs szükség. Huk, valami zümmög! Á, csak a szörnygenerátor! A szörny... ááá, egy massza jön!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 39 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy természet haragja. 30 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A massza összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 jégszivet. (ld. enc.) 883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Hozzálátsz a kúp módszeres átkutatásához, hogy megszerezhesd a TREZSÖRT. ... Hök .... Hök ...... Hök ....... ÁÁÁ, megvan! A következő kincseket találtad: egy Eldaran karkötője (ld. enc.), egy ezüstshuriken (ld. enc.) és egy mutáns csont. Hüh, ez emlékezetes kaland volt! Kimész. [15 pontot használtál fel, van még 317.]

tv támadó/véd. varázslat
Támadó/védekező varázslatok listái törölve. [0 pontot használtál fel, van még 317.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[103,80] Még mindig bozótos. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ryuku futárbérenc. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a ryuku futárbérenc jobb lábát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku futárbérenc testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku futárbérenc bal oldalát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku futárbérenc ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 87, gyógyulás: 0, összesen: -87 ÉP}

Észreveszel egy móricserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 4 óndarab. Elteszed őket. Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét.

(Továbbmész...) [102,81] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy ryuku légiós közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a ryuku légiós testét. (4 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku légiós bal lábát. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku légiós bal lábát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 885 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [101,82] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Felfedeztél egy móricserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy manifesztátor lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a manifesztátor egyik karját. (4 támadással 15 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Mancsával a manifesztátor végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. (ld. enc.) 368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Csendben lefekszel a földre, majd a kozmikus energiákat megpróbálod életenergiává alakítani. A dolog sikerült! Sokkal jobban érzed magad. (+109 életerő.) Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 tüskét. [78 pontot használtál fel, van még 239.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[100,83] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy amniosz-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Utad során felfedezel egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Nagyon óvatosan körbejárod a phua-kúpot. Hamarosan rábukkansz a bejáratra, és mellette a találós kérdésre:
Ezt fejtse meg, aki tudja:
Télen fehér, nyáron barna,
Füle nagy, de farka kurta.
Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ork sámán. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 17 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod az ork sámán tömzsi testét. (4 támadással 10 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ork sámán testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 9 életpontot vesztettél. Az ork sámán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 465 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összeakadsz Gonosszal. Dornodon hűséges követője. Egy bakkura csizmát, egy denevér szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy umbatari karkötőt és egy vassisakot visel. Bézs-Korona érdemrendet visel. Ruházatát egy sötét gnóm trófea, egy trappoló dinymák trófea és egy sullár trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: bézs alapon édeskés illatú halálsikoly. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Tisztán érzed auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+2 varázspont). Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.

(Továbbmész...) [100,84] Még mindig füves síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívei emelték.

Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [100,85] Szűnni nem akar a zöld síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy sörényes ubuk. Ettől nincs semmi félnivalód. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a sörényes ubuk tüskés hátát. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sörényes ubuk tüskés hátát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 ubuk tüskét. 333 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy manaelementál került az utadba. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+9 vp). Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

[35 pontot használtál fel, van még 204.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[100,86] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt.


(Továbbmész...) [100,87] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély szakadékot. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy félig kész világítótornyot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 22 pontot kell rákölteni.) Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 óndarabot! Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. [28 pontot használtál fel, van még 176.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Odaerősíted a kötelet egy csenevész, de erős bokorhoz, azután lassan és erősen kapaszkodva lemászol. Elővigyázatosan bemászol a jókora barlangnyíláson. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. A dühödt ordítás, ami a következő pillanatban felhangzik, egyértelművé teszi, hogy az esetleges kincsért meg kell küzdened. Egy téfea magoflux!

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a téfea magoflux bal oldalát. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a téfea magoflux ragyás nyelvét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Nyelvét a téfea magoflux feléd löki, de eredménytelenül. Ököllel eltalálod a téfea magoflux jobb karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A téfea magoflux összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 281 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet. [20 pontot használtál fel, van még 156.]

m 6 mozogsz nyugatra
[99,87] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy márványtornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.

Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. [10 pontot használtál fel, van még 146.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 146.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 141.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 101.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 61.]

tf 4 31 fejleszted a 4. tulajdonságodat 31 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 99 TVP-t kell elköltened.] [31 pontot használtál fel, van még 30.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a ragyás burástya. 2 kaját bezabál a sullár. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 342 pontot. A következő körben tehát 372 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


JÉGSZÍV (282. TÁRGY)
Egy jéglény leölésével hozzájuthatsz a komoly mágikus képességekkel is rendelkező szívéhez. Ez a szerv egyben speciális katalizátor is, mely - ha megfelelő kezekben (testben) van - képes hihetetlen hideg termelésére, a környezet hőjének elvonásával.

ELDARAN KARKÖTŐJE (373. TÁRGY)
Ezeket a mágikus erejű elf karkötőket eredetileg Eldaran, II. Worx fővadászmestere részére készítették. Ez egy nagyon könnyű, bőr csuklóvédő, amelyet a KF 373 paranccsal vehetsz fel. A varázsképessége abban nyilvánul meg, hogyha gyakorlással próbálod az ügyességedet fejleszteni (TF 3), minden 5 elköltött TVP 6-nak fog számítani (elfeknél 7-nek). Tehát ha Eldaran karkötőjét viseled, az ügyességed 11-ről 12-re növelése 120 TVP helyett mindössze 100 TVP-t igényel (elfeknek még kevesebbet).

EZÜSTSHURIKEN (327. TÁRGY)
Komoly munkát kíván, hogy egy olvasztókemencénél, 15 TVP árán elkészíthess 2 ezüstdarabból egy ezüstshurikent. Ez a puha, sérülékeny dobófegyver 3d4 sebzést okoz, különösen olyan ellenfelek esetén érdemes alkalmazni, amelyeket csak ezüstfegyverrel lehet megsebezni. Ha ilyen ellenféllel kerülsz szembe, és van a birtokodban ezüstshuriken, használni fogod automatikusan, ha kiadtad az FLH 997 327 parancsot.

RYUKU FUTÁRBÉRENC (765. SZÖRNY)
Egy háborúhoz, amiben egy akkora kontinens gyarmatosítása a cél, mint Ghalla egésze, jókora hadsereg szükséges. Ennek eredményes összetartására viszont olyan hírhálózatot kell kiépíteni, ami lefedi az összes meghódított területet, hatékony és gyors üzenettovábbítást tesz lehetővé. A ryuku futárbérencek ennek az alapkövei, más dolguk sincs, mint le-föl szaladgálni a csapatok között. Persze sokszor kerülnek harcba, mikor egy magadfajta kalandozóval hozza össze őket a sors, de nem okoz számukra nehézséget megvédeni magukat. Vagy mégis? Végülis ők sem halhatatlanok.

RYUKU LÉGIÓS (361. ELLENFÉL)
Ennyi évvel a világégés után kiderült, hogy máshol is túlélték a katasztrófát - igaz, ez egy távoli kontinens! Az öröm azonban nem tart sokáig - a díszes, tarkabarka hajók nem kereskedőket, hanem hadsereget hoztak, akik készen állnak a Túlélők Földjének meghódítására. A félsziget északi partját elborítják az idegenek sátortáborai. Az alacsony, ferde szemű, sárga bőrű katonák rettenetesen fegyelmezettek. Szívósságuk, kitartásuk és katonai képzettségük messze felülmúlja az alanori katonákét. Szerencsére úgy tűnik, a seregek még nem indulnak el a kontinens belsejébe - talán várnak valamire? Le kell sújtani rájuk, megvédeni a szülőhazádat! Az elit légiósok a ryuku hadtest különleges katonái - előfordulhat, hogy korábbi hőstetteikért a ryuku császári testőrség egy-egy mágikus páncélját vagy fegyverét kapják jutalmul. Egy ilyen megszerzése igazi trófea számodra!

MANIFESZTÁTOR NYÚLVÁNY (214. TÁRGY)
Ha nagy nehezen sikerül leölnöd egy manifesztátort, kivághatod a nyúlványát. Ez fontos alkotóelem az eltűnéssel kapcsolatos varázslatokhoz és varázsitalokhoz.

ORK SÁMÁN (345. SZÖRNY)
Még a mérhetetlenül primitív orkok között is előfordul nagy ritkán, hogy születik egy-egy varázstudó. Ha nem eszik még meg kisebb korában az ifjú talentumot, akkor minden bizonnyal belőle lesz a törzs sámánja. Persze nem kell aggódnod, az ork sámán mágikus képességei igencsak korlátozottak, zsenge varázslatait hókuszpókuszokkal és a törzs szédítésével toldja meg, de ezek kevés segítséget jelentenek neki, amikor veled kell szembenéznie.

MANAELEMENTÁL (290. SZÖRNY)
Gigantikus méretű, tömény mágikus esszenciából álló entitások, amelyek valamilyen dimenziótörésnek köszönhetően átkerültek a mi világunkra. Ártalmatlan teremtmények, amelyek jelenlétének a varázslók még örülnek is, hiszen fokozzák a világ mágikus potenciálját. Sajnos, minden bizonnyal lesznek olyan barbár kalandozók, akik nekilátnak a manaelementálok kiirtásának, csak azért, hogy lássák, "hogy néz ki belülről". Persze, a több tonnányi fénylő esszencia, annak ellenére, hogy ezen a létsíkon normál fegyverekkel is megsebezhető, nem olyan könnyen elpusztítható, mint sokan gondolják.

KARAKTERLAP

Chenon, egy barna, hosszú hajú, barna szemű elf férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Tharr eljövendő papja vagy. Az Igaz Barátok (#9141) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 185. fordulód.

Erő: 20 (25) Szint: 17 Merészség: 5/3 Magasság: 163 cm
IQ: 21 Támadás: 16 Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 24 Védekezés: 34 Menekülés: 30 % Életkor: 163/163 év
Egészség: 20 Életpont: 265/147 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (22) Varázspont: 296/161 Pénz: 76 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 12/1 EFejl: 5
Eddig összesen 765 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3215 TP-t kaptál. Jelenleg 243651 TP-d van. A következő szinthez még 16349 TP szükséges. Trófeáid: óriásféreg, élőholt quwarg, borzalmas varkaudar. A 183. fordulódban 2 arany került a bankszámládra. 2 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 11 szúrófegyverek: 23 vágófegyverek: 6
ütőfegyverek: 11 lőfegyverek: 22 dobófegyverek: 9

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) (4 -6.); bronzhegyű nyíl (#94) (7 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12 2. nyomkövetés: 61 (+1) 3. lopás: 2
4. mászás: 6 5. csapdakészítés: 13 6. csapdaészlelés: 7
7. gyógyítás: 55 8. titkosírás: 3 9. felderítés: 11
10. szörnyidomítás: 4 11. teológia: 14 12. taumaturgia: 21
13. szerencsejáték: 1 14. harcművészetek: 5 15. zene: 7
16. szörnyismeret: 5 17. zárnyitás: 7 18. vadászat: 28
19. bányászat: 13

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 110 TVP-ért
ásol max. 21 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot )
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), ragyás burástyát (#111) háló-csapdával (#220)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
Szeretet Vándorai (#9138), gonoszok (#988), nukleáris cickány (#155), kérődző etra (#368), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
csupasz izom (#28) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> szintszívó (#96) villámcsapás (#50) >> óriásféreg (#171)
villámcsapás (#50) >> óriás csontváz (#176) energiatüskék (#29) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> óriásféreg (#171)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
2.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

Összsúly: 61.89 kg Megterheltség: 88%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 76 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 deus ex machina (#1) 7 kaja (#2) 1 púderkő (#119)
2 spiritusz (#170) 13 tüske (#22) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 Eldaran karkötője (#373) 1 ezüstshuriken (#327)
1 jégszív (#282) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 mutáns csont (#331)
7 óndarab (#85) 1 téfea-agy (#172) 6 ubuk tüske (#131)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(99,87) márványtorony (#175), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(100,83) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), phua-kúp (#372), Raia oltár, Chara-din rúnaköve, ork sámán (#345), Gonosz (1016. kalandozó)
(100,84) Sheran rúnaköve, Sheran oltár
(100,85) sörényes ubukok (#89), oltár, manaelementál (#290)
(100,86) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár
(100,87) mély szakadék (#154), oltár, világítótorony (#156), érclelőhely, téfea magoflux (#98)
(101,82) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Dornodon oltár, manifesztátor (#124)
(102,81) oltár, Chara-din rúnaköve, ryuku légiós (#361)
(103,80) ryuku futárbérenc (#765), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Leah oltár
(104,79) massza (#217)

Üzenet küldése a karakternek