183. forduló, 185. forduló, Sir Gilbert Erail összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. aug. 19. 10h:04'
EZ A 1075. JÁTÉKHETED, 184. FORDULÓD
1076. játékheted kezdete: aug. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 13 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3481
SZÁMLA : XXXX

SIR GILBERT ERAIL KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,89] koordinátán.
Kedélyes hangulatban sétálsz a helyszínre, ahova a gyülekezőt beszélted meg a többiekkel. Nagy kaland lesz, és a társaság tagjai is elég jól felkészültnek tűnnek. Eljött még Diz-oh. A karavántábortól nem messze, kissé északra várakoztok. Megbeszélitek, hogy Diz-oh lesz a vezetőtök. Hamarosan megérkezik Bugar is, akit egy kisebb rablóbanda kíséri idáig. Micsoda egy büdös bagázs!
- Azt hiszem, eltekinthetünk a formaságoktól. A barátaim úgyis az anonimitást szeretik - mondja Bugar, mire a banditák nyerítve felröhögnek. - Nos, a terv a következő. A karaván hajnalban indul. Mi addig várunk, amíg az őrök figyelme lankad valamelyest, ekkor szépen leóvakodunk, és csendben megközelítjük őket. A ti feladatotok az őrök elintézése lesz. A karaván többi tagjával mi elbánunk.
Már jócskán elmúlt éjközép órája, mikor Bugar végre jelt ad az indulásra. Érdekes módon ő és az emberei jócskán lemaradnak. Azt azért meg kell hagyni, hogy ők nagyon profik a lopózásban. Jó lesz odafigyelni minden lépésre! A karavántábor zsoldosai teljesen gyanútlanok. Mire az őrkutyák jelzik a közeledéseteket, már rajtuk vagytok! Az ellenfelekből neked három harcos és két zsoldoskatona jut. (ld. enc.)

Elsőnek első harcost fogod támadni.
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a harcos testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát.
Csontszablyával kegyetlenül összevagdalod a harcos testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a harcos testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) [első harcos:] Az első harcos fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) [első zsoldoskatona:] Sajnos nem sikerült az első zsoldoskatona minden csapását hárítanod. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) [második harcos:] Jobbra-balra szökkenve osztja a második harcos nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) [második zsoldoskatona:] Sajnos nem sikerült a második zsoldoskatona minden csapását hárítanod. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) [harmadik harcos:] Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) [első harcos:] Az első harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Újabb ellenfél után nézel, első zsoldoskatona lesz az.
Csontszablyával többször mélyen végigmetszed a zsoldoskatona bal oldalát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a zsoldoskatona jobb karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) [első zsoldoskatona:] Pengéjét vadul forgatva, az első zsoldoskatona újra meg újra lecsap. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) [második harcos:] Pengéjét vadul forgatva, a második harcos újra meg újra lecsap. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) [második zsoldoskatona:] Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) [harmadik harcos:] Pengéjét vadul forgatva, a harmadik harcos újra meg újra lecsap. (3 támadástól 32 életpontot vesztesz.) [első zsoldoskatona:] Az első zsoldoskatona most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Következő célpontod második harcos lesz.
Csontszablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a harcos nyakát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal hatalmas csapásokat adva felmetszed a harcos bal lábát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) [második harcos:] Jobbra-balra szökkenve osztja a második harcos nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) [második zsoldoskatona:] Jobbra-balra szökkenve osztja a második zsoldoskatona nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) [harmadik harcos:] Pengéjét vadul forgatva, a harmadik harcos újra meg újra lecsap. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.)
[második harcos:] A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Úgy döntesz, második zsoldoskatona lesz a következő áldozatod.
Csontszablyával kegyetlenül összevagdalod a zsoldoskatona testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a zsoldoskatona páncélozott testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) [második zsoldoskatona:] Jobbra-balra szökkenve osztja a második zsoldoskatona nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) [harmadik harcos:] A harmadik harcos fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) [második zsoldoskatona:] A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Következő áldozatnak harmadik harcost választod. Esélyed a győztes csatára negatívba fordult, inkább futni kezdesz, nehogy itt vessz el. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. {Csatastatisztika; sebzés: 581, sebződés: 256, gyógyulás: 0, összesen: -256 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 297.]
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+130 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+49 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.]
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy ryuku légiós nyomára vezet. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [7 pontot használtál fel, van még 300.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 300.]

* 2. KP: h 238 30 0 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+64 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy kérődző etra.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a kérődző etra bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Megmarkolva a csontszablyát ellenfeledre rohansz. Csontszablyával párszor kilyukasztod a kérődző etra foltos testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a kérődző etra duzzadt tőgyét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A kérődző etra feléd rúg, de nem talál el. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. A kérődző etra összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 270.]

* 3. KP: v 443 0 0 elmormolod a 443. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a harci induló varázslatot! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+8 támadás). [-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 265.]

* 4. KP: h 1618 0 0 használod az 1618. tárgyat
Ideje egy kis fegyverápolásnak, megélezed őket a fenőkővel. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 257.]

* 5. KP: h 1546 0 0 használod az 1546. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 256.]

h 348 használod a 348. tárgyat
Összezúzod a shinai gömböt. Visszanyerted az elveszett tapasztalati pontjaidat! 245 435 tapasztalati pontot kaptál.
Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +14 max. varázspont, +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
[2 pontot használtál fel, van még 254.]

ff felt. fegyverváltás:
Feltételes fegyver parancsok törölve. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

ff 1112 422 felt. fegyverváltás: 1112 422
Felt. fegyverváltás: << varkaudar che-kard << mágusölő. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

hu 63 14 677 hulladék: 63 14 677
Hulladék, ezért nem gyűjtesz tigroszlán fogat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz sünmedve tüskét. Hulladékgyűjtés törölve: szulfagor agyar. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

hu 99 152 665 hulladék: 99 152 665
Hulladék, ezért nem gyűjtesz fekete gyöngyöt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vasércet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz elkarog szőrt. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

hu 657 148 189 hulladék: 657 148 189
Hulladék, ezért nem gyűjtesz aurach fogat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mocsári penkét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vas dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

ek 99 t. energia kisütése: 99
Ebben a körben más KT tagjainak is tudsz átadni tárgyat, TU-t, infót. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 244.]

a 529 5074 10 átadod az 529. tárgyat az 5074. kalandozónak (10 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 10 angyalok gyűrűjét Ignatus részére. [5 pontot használtál fel, van még 239.]

aa 308 229 162 átadod a 308. tárgyat a 229. tárgyat a 162. tárgyat
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 2 ezüst papi karkötőt Ignatus részére. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 obszidián karkötőt Ignatus részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 borostyán függőt Ignatus részére. [15 pontot használtál fel, van még 224.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +97 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 224.]

ek 116 70 1 t. energia kisütése: 116 70 1
Tudati vitalizáció varázslatot fogsz használni, ha életerőd 70 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 224.]

kf 364 2 kézbeveszed/felveszed a 364. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a pengepajzsot, majd a bal kezedbe veszed a vámpírtőrt. [0 pontot használtál fel, van még 224.]

m 2 4 mozogsz keletre, délre
[100,89] Még mindig füves síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy patakot. Délre egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kaffogó hebrencs. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kaffogó hebrencs bal hátsó lábát. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Ellenfeledre ősvillám varázslatot lősz. 230 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel eltalálod a kaffogó hebrencs bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A kaffogó hebrencs megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A kaffogó hebrencs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy csontváz lord. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Hopp, egy ananászbokor! Ezt nem hagyod ki! (+3 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss emberi nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [100,90] Síkság, továbbra is csak síkság. A távolban sakálok üvöltenek. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy uzbány. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Meglengetve a varkaudar che-kardot a másikra rohansz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod az uzbány testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Ellenfeledre ősvillám varázslatot lősz. 266 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel jól megszúrod az uzbány fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az uzbány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 376, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy élőholt quwarg.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a varkaudar che-kardot a másikra rohansz. Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslatot dobsz ellenfeledre. 232 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel meghorzsolod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 24 életpontot sebeztél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 28 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 1 781 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 496, sebződés: 38, gyógyulás: 3, összesen: -35 ÉP}

A következő ellenfél egy élőholt tigris.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 59 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a moa stukival ellenfeledre lősz. Elrepül 3 gránátlövedék. Párszor kipécézted az élőholt tigris vércsíkos bőrét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 tigroszlán fogat. 2 084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 1 keg gombát. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 157 (limit: 1075), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 17485.
Látsz egy amniosz-fát. Látsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy patakot. Délre nézve látsz egy mély kutat. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 204.]

vi 10 3 30 viselkedésed: 10 3 30
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 204.]

v 96 99 79 elmormolod a 96. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

98 99 100 101
88
89
90
91
(99,89) kérődző etra (#368)
(100,89) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Leah oltár, 40. jellempróba, kaffogó hebrencsek (#88)
(100,90) uzbányok (#102), élőholt quwarg (#202), élőholt tigris (#766), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Elenios oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, szent tölgyfa (#393), 42. jellempróba

[99,79] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 8 aranyat.

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " A benned lüktető vér minket táplál. Nekünk ez az élet, de számodra a halál... Vértestvérek. " Van itt egy fegyvermester háza (573. épület.) és egy fekete mágustorony (598. épület.). Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). "
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 194.]

be 573 5 bemész az 573. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni lőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 lőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 115 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 144.]

h 238 30 használod a 238. tárgyat
Előhúzod a hangszert, és a pillanat tört része alatt zenére kiéhezett bámészkodók állnak körbe. Játszani kezdesz a lanton. Tudásod magját, minden zenei képzettséged csúcsát igyekszed produkálni a műértő közönség előtt. A zene végeztével a közönség csak áll, dermedt csendben: a muzsikád tökéletesen megbabonázta őket. Lassan, csendben, érzelmi felkavarodottságuktól remegve jönnek hozzád, hosszasan szorongatják kezedet, és marékszám szórják a pénzt a zongoratartódba (+161 arany). Ez jól esett! (+62 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy orgyilkos.

Marokra fogva a varkaudar che-kardot ellenfeledre rohansz. Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod az orgyilkos testét. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslatot dobsz ellenfeledre. 231 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel eltalálod az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 8, gyógyulás: 3, összesen: -5 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 114.]

m 3 5 3 mozogsz délkeletre, délnyugatra, délkeletre
[100,80] Még mindig a városban vagy. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy halálbokort. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy Mallon került az utadba. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. 6 életpontot vesztettél. Marokra fogva a varkaudar che-kardot ellenfeledre rontasz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a Mallon testét. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Vámpírtőrrel eltalálod a Mallon testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A Mallon lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. A Mallon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 Mallon botja (ld. enc.). Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 677 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 27, gyógyulás: 3, összesen: -24 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Eladsz 9 aurach fogat 9 aranyért, 17 bordacsontot 34 aranyért, 38 elkarog szőrt 38 aranyért, 5 fekete gyöngyöt 30 aranyért, 3 hebrencs állkapcsot 12 aranyért, 5 lidércesszenciát 35 aranyért, 1 mocsári penkét 1 aranyért, 2 mutáns csontot 8 aranyért, 2 orgyilkos tőrt 16 aranyért, 5 sünmedve tüskét 5 aranyért, 6 szvó-ektoplazmát 60 aranyért, 2 tankány karmot 20 aranyért, 13 tigroszlán fogat 13 aranyért, 8 vas dobónyilat 80 aranyért, 17 vasércet 34 aranyért.
Találkozol Fifikás Smuggal. Fairlight fanatikusa. Egy arany pikkelyvértet, egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy ezüst gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy igazgy. fülbevalót, egy Jerome köpenyét, egy kígyóbőr övet, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet és egy villám szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy harcos trófea, egy Lord Kovács József trófea és egy erszényes elkarog trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Hátasállata egy spagulár! Málhásállata egy hegyi szamár. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű az alávaló.
Nem látszik valami barátságosnak. Odébbállsz.
Találkozol egy vörös, copfos hajú, zöld szemű ember férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Bőre teljesen fehér! Egy aranyozott klipszet, egy bátorság medálját, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy gromak páncélt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy varkaudar íjász trófea, egy Poomr Ko trófea és egy varkaudar varázsló trófea díszíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Auráját érzékelve máris tudod, gonosz, mint Te.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Veres Tramman. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. (Bűvölés:) Rámosolyogsz a másikra, és megkérded, hogy tudna-e adni neked pular kristályt. Ő udvariasan közli, hogy nem. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Összefutsz egy tüsi ezüsthajú, szürke szemű gnóm férfival. Bőre bronzként csillog. Egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián bőrövet, egy hoarián sarut, egy kígyóbőr övet, egy koponya szimbólumot, egy Métely páncélját, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkéval. zafírját, egy rémbőr tarkóvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szürke bőrkesztyűt, egy umbatari karkötőt és egy varkaudar szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy ongóliant trófea, egy óriásféreg trófea és egy q. rohamosztagos trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Tárgyainak egy részét egy zombi viszi. Érzékeled auráját: jelleme gonosz, akárcsak Neked.
Összeismerkedtek. Az ő neve Alaran. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. (Bűvölés:) Rámosolyogsz a másikra, és megkérded, hogy tudna-e adni neked grifftojást. Ő udvariasan közli, hogy nem. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga "

(Továbbmész...) [99,81] Továbbmész a város utcáján. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Csak egy orgyilkos. Megvető mosollyal várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megmarkolva a varkaudar che-kardot a másikra rohansz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod az orgyilkos testét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Vámpírtőrrel jól megszúrod az orgyilkos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 7, gyógyulás: 3, összesen: -4 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Fehér az aurád? Raia-t követed? Vár az Aranysárkány KT! " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Van itt egy ékszerbolt (585. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (588. épület.).

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[100,90] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg harcos közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megmarkolva a varkaudar che-kardot a másikra ugrasz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a quwarg harcos testét. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Távolról ősvillám varázslatot lősz a másikra. 234 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel meghorzsolod a quwarg harcos jobb hátsó lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 1 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 411, sebződés: 10, gyógyulás: 1, összesen: -9 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy hegymélyi lidérc.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 64 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod a hegymélyi lidérc bal vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 24 életpontot sebeztél. Félrehajolsz, de a hegymélyi lidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A hegymélyi lidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 lidércesszenciát. 1 875 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 5, gyógyulás: 3, összesen: -2 ÉP}

Második ellenfeled egy drakolich.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 51 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a moa stukival. Elrepül 4 gránátlövedék. Néhány helyen eltalálod a drakolich csontos vázát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Csontodig hatol a hideg. (62 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: fűszertartó. Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a drakolich csontos vázát. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Vámpírtőrrel megkarcolod a drakolich testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. A lény immúnis erre a varázslatra! Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A drakolich most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 bordacsontot. 2 394 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 114, gyógyulás: 0, összesen: -114 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 4 drótszőrt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 159 (limit: 1075), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 17745.
Oldalt pillantva, meglátsz egy amniosz-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy patakot. Délre nézve látsz egy mély kutat. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.
[30 pontot használtál fel, van még 84.]

m 5 7 1 mozogsz délnyugatra, északnyugatra, északkeletre
[99,91] Dombos terepre érkeztél. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Északra fekszik egy helytartói város. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívői építették. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy mély kutat. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy mélységi grittang. Itt csata lesz.

Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot a másikra támadsz. Varkaudar che-karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslatot dobsz ellenfeledre. 238 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel teljesen átszúrod a mélységi grittang jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a mélységi grittang száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 313, sebződés: 9, gyógyulás: 3, összesen: -6 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Az első ellenfél egy szubreális vámpír.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Távolról banshee-sikoly varázslatot lősz a másikra. 58 életpontot sebeztél. Ellenfeled a halál szava varázslatot lő rád. Semmi hatás! A moa stukival célzol és lősz. Elrepül 4 gránátlövedék. Párszor kipécézted a szubreális vámpír ködös testét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a szubreális vámpír ködös testét. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a szubreális vámpír jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 412 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 22, gyógyulás: 3, összesen: -19 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy drakolich.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 48 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a moa stukival néhány lövedéket. Elrepül 4 gránátlövedék. Néhány helyen eltalálod a drakolich csontos vázát. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Telibe kapod a jégcsóvát. (60 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a drakolich csontos vázát. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslatot dobsz ellenfeledre. 246 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel megkarcolod a drakolich testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. A lény immúnis erre a varázslatra! Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) A drakolich szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 bordacsontot. 2 394 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 532, sebződés: 126, gyógyulás: 0, összesen: -126 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 tudás gyöngyét. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 161 (limit: 1075), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 18005.
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 72 életpontot! Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [98,90] Amerre csak a szem ellát, dombok. Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Jo-Lee a Mágus hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Raia hívei emelték. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy világítótornyot. Délnyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy mélységi grittang. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Meglengetve a varkaudar che-kardot a másikra rohansz. Varkaudar che-karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a mélységi grittang testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Vámpírtőrrel teljesen átdöföd a mélységi grittang bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mélységi grittang összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 2, gyógyulás: 3, összesen: +1 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy dermesztő lidérc.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 52 életpontot sebeztél. Marokra fogva a varkaudar che-kardot a másikra ugrasz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a dermesztő lidérc testét. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslatot dobsz ellenfeledre. 257 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel megérinted a dermesztő lidérc áttetsző testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 20 életpontot sebeztél. A dermesztő lidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-6 védettség). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 1 747 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 500, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy élőholt quwarg.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Távolról banshee-sikoly varázslatot lősz a másikra. 50 életpontot sebeztél. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a varkaudar che-kardot ellenfeledre támadsz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed az élőholt quwarg bal oldalát. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Távolról ősvillám varázslatot lősz a másikra. 227 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel megkarcolod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 30 életpontot sebeztél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 1 781 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 505, sebződés: 22, gyógyulás: 3, összesen: -19 ÉP}

Találsz nála 1 pszi követ.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 163 (limit: 1075), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 18265.

(Továbbmész...) [99,89] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy zombi mester.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Egy banshee-sikoly varázslattal köszöntöd a másikat. 63 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a moa stukival beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 gránátlövedék. Többször meglövöd a zombi mester testét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 211 életpontot sebezve.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a zombi mester bal karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 29 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a zombi mester megcsapja a fejedet. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A zombi mester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2 473 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 458, sebződés: 58, gyógyulás: 3, összesen: -55 ÉP}

A következő ellenfél egy hegymélyi lidérc.
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 61 életpontot sebeztél. A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hegymélyi lidérc testét. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 18 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a hegymélyi lidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A hegymélyi lidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 lidércesszenciát. 1 875 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 15, gyógyulás: 1, összesen: -14 ÉP}

Találsz nála 4 varányszemet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 165 (limit: 1075), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 18525.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szekérkaravánt. Keletre tart. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Szakadt Csóró előtt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délkeletre egy Elenios oltár van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek keletre.
Összefutsz Szálsebes Gondolattal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Sheran elsőáldozója. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy Krough fejdíszét, egy mágusköpenyt, egy monstrum vállvédőt, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy párducbőr övtáskát, egy q. ölő medált, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku futárcsizmát, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy quwarg nagymester trófea, egy q. rohamosztagos trófea és egy láncravert quwarg trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Mentális auráját felismered, semleges jellemű a hitvány!
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[30 pontot használtál fel, van még 54.]

tk 14 5074 többszemélyes kaland 14 5074
Nézzük, hányan érkeztek már meg: még senki. A teljes csapat Ignatus vezetésével indul majd közös kalandra. [0 pontot használtál fel, van még 54.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 51.]

* 2. BP: h 238 30 0 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+64 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy uzbány.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ősvillám. 222 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel megdöföd az uzbány fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 21.]

* 3. BP: h 1554 0 0 használod az 1554. tárgyat
Előbányászod hátizsákodból a csavart, füstszínű ködkürtöt, Leoneydeas hagyatékát, majd megfújod. Csupán az első traktusig jutsz a szívhezszóló melódiában, amikor meglepő dolog történik. A tér szövete közvetlen előtted szétnyílik, és egy lidércúr hömpölyög keresztül az anyagi és a túlvilág között húzódó kapun. A szörny nem tűnik barátságosnak, sőt mi több, megidézőjére támad! (ld. enc.) A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. [15 pontot használtál fel, van még 6.]
Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a púpos burástya. Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 6 pontod maradt, ebből a következő körre 6 pontot vihetsz át. Kapsz még 325 pontot. A következő körben tehát 331 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ZSOLDOSKATONA (262. ELLENFÉL)
A zsoldoskatonák a hadseregek legkevésbé kiképzett, mégis tapasztaltnak számító, nem túl megbízható egységei. Ha a hadseregben van néhány fegyelmet tartó lovag és rettegést keltő harci mágus, akkor nem kell a zsoldosok moráljának megtörésétől tartani. A zsoldosok általában az emberek, törpék és trollok közül kerülnek ki, az elfek, alakváltók és kobuderák különböző elvi megfontolásokból, a gnómok és árnymanók fizikumuk miatt nem állnak zsoldosnak.

KEG GOMBA (1615. TÁRGY)
Mint tudjuk, Ghallán sokféle gomba megterem, de sajnos a legtöbbjük tökéletesen ehetetlen, rosszabb esetben súlyosan mérgező. Van persze néhány fajta, amit a trollok gyomra talán befogad valahogy, de ettől a gombaételek még nem váltak túl népszerűvé. Ez a gyermekököl méretű, kalappal, vaskos bocskorral, és a lilából-rózsaszínbe tartó, pompás öltözékkel büszkélkedő gomba talán az egyetlen ízletes húsú a testvérei közül. Milyen kár, hogy évszázadokkal ezelőtt eltűnt a félszigetről, és mára csak elrejtett, titkos helyeken lelhető fel. A keg-et nyersen kell fogyasztani (a H 1615 paranccsal, 5 TVP árán). Illata csípős, íze enyhén fanyar, és pont úgy ropog, mint a mingókörte. A hatása azonnal jelentkezik, amint az utolsó falatot is lenyeled. Bódultság kerít hatalmába, és fantasztikusan kiélesedik elméd, kiteljesedik tudatod (azonnal kapsz +50 TU-t - persze a maximális fölé nem mehet a tudatpontjaid száma)! Sajnos a keg gomba a szó klasszikus értelmében véve nem növény, ezért semmilyen ismert módon nem lehet szaporítani, ültetni, vagy termeszteni. Talán mondanom sem kell, hogy egy ilyen ritka kincset nem fogsz másnak átadni. A keg gomba használata nem automatikus.

MALLON BOTJA (1526. TÁRGY)
Ezt a botot Mallon mindenhova magával hordta. Fajtársai le is nézték miatta, hisz méltóságon alulinak tartották, hogy egy mágiát is használni tudó lény ostoba husángokkal hadonásszon. Persze ők nem tudták, hogy ez nem egy közönséges bot. Először is mindkét vége fémből készült burkolatot kapott, ennek köszönhetően sebzése nem kevesebb, mint 4D6+1 és használatakor +2 támadás is jár. Persze nem csak emiatt hordta magával Mallon, inkább azért, mert bizonyos időközönként a fegyver egy jégcsóvát képes lőni az ellenfeleire. Ha kellően jártas vagy az ütőfegyverek terén (szakértelmed legalább 10-es), a varázsbotot te is kipróbálhatod.

A TUDÁS GYÖNGYE (522. TÁRGY)
A Tudás Gyöngye ritka és igencsak keresett varázstárgy. Ha fel akarod használni, el kell nyelned a H 522 paranccsal, ekkor a gyöngy mágikus energiája felszabadul, és egy véletlenszerűen választott alaptulajdonságod eggyel megnő, függetlenül attól, hogy mekkora volt (a TF-elés persze nem vész el, tehát ha 30-as erőd volt és 100-at TF-eltél, és az erőd megnő 31-re, a 100 TF-elés akkor is meglesz). A tudás gyöngye egyfajta jóindulatú ragaszkodással bír: a varázskőhöz hasonlóan, a tudás gyöngyétől sem tudsz megszabadulni semmilyen módon. A használatnál megadhatsz egy második, mennyiségi paramétert. Ekkor annyi darabot használsz fel.

LIDÉRCÚR (252. SZÖRNY)
A lidércurak ősi élőholtak, a mocsarak és sötét labirintusok korlátlan hatalmú urai. Állítólag lidércek léteztek már akkor is, amikor az első elf Ghalla földjére tette a lábát. Ezek a csuklyás, vörösen izzó szemű lények sokak szerint nem is rendelkeznek igazi testtel, de bizonyosat senki sem tud: T. Vlagyimir egyszer legyőzött egy lidércurat, de semmi más nem marad a szörny után, csak egy fekete köpeny. A lidércurakat természetesen csak mágikus fegyverrel lehet megsebezni, és antimágikus aurájuk miatt a támadó varázslatok egyáltalán nem hatnak rájuk. A lidércúr sokszor már gyilkos kiáltásával megállítja szívedet, és karmai érintésével mágikus esszenciádtól foszt meg. A lidércúr olyan tömegű ocsmányságot képes művelni veled, hogy csakis FT paranccsal fogod megtámadni.

KARAKTERLAP

Sir Gilbert Erail, egy fekete, rövid hajú, zöld szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 184. fordulód.

Erő: 35 (47) Szint: 21 Merészség: 10/3 Magasság: 171 cm
IQ: 23 (34) Támadás: 43 Agresszió: 3 Testsúly: 88 kg
Ügyesség: 26 (36) Védekezés: 69 Menekülés: 30 % Életkor: 25/45 év
Egészség: 19 (28) Életpont: 457/438 Jellem: gonosz (7) Tul. pont: 0
Szerencse: 23 (36) Varázspont: 307/149 Pénz: 1566 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/17 Pszi pont: 17/17
Eddig összesen 1286 szörnyet (20 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 25 187 TP-t kaptál. Jelenleg 730 156 TP-d van. A következő szinthez még 69 844 TP szükséges. Trófeáid: acélkolosszus, kvazár kovács, ongóliant. A 171. fordulódban 38 arany került a bankszámládra. 40 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/13 szúrófegyverek: 14/53 (+18%) vágófegyverek: 26/75 (+19%)
ütőfegyverek: 6/39 lőfegyverek: 23/4 (+4%) dobófegyverek: 3/68

Feltételes fegyverváltás: varkaudar che-kard (#1112) << mágusölő (#422)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ezüsttollú nyíl (#363) (1 -22.); gránátlövedék (#526) (23 -); gránátlövedék (#526) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
99,89 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 107
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 82 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/99 (+11%) 2. nyomkövetés: 33/63 (+9%) 3. mászás: 5/67
4. csapdakészítés: 11/62 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/77 6. gyógyítás: 40/81
7. titkosírás: 1/95 8. felderítés: 4/45 9. szörnyidomítás: 3/12
10. teológia: 21/57 11. taumaturgia: 44/15 (+29%) 12. szerencsejáték: 3/47
13. versengés: 10/10 14. zene: 88/28 (+99%) 15. szörnyismeret: 14/44 (+20%)
16. pszi: 2/24 17. vadászat: 11/3 18. vitalitás: 2/86
19. bányászat: 5/97 (+34%) 20. csapatmunka: 1/70

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
totem 70% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
mászol max. 80 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 17, max: 50)
vízionár (#66) (csak egyszer), köpködő bruhatag (#773), fekete amőba (#364), tesh alligátor (#353), xirnox (#122), láplidérc (#352), acélkolosszus (#35), noth szellem (#250), Mosthar (#6123), szubreális vámpír (#223), Palasti (#6116), Galargamoth (#6117), Selymes Salina (#6119), Süpped (#6120), Békés Bodin (#6124), élőholt tigris (#766), Kensoi (#6122)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), mocsárivérc (#7143), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
bűvölés (#20) (64) bűvölés (#20) (210) bűvölés (#20) (211) bűvölés (#20) (214)
bűvölés (#20) (191) bűvölés (#20) (213) bűvölés (#20) (1230) bűvölés (#20) (661)
bűvölés (#20) (706) bűvölés (#20) (705) bűvölés (#20) (331) bűvölés (#20) (27)
bűvölés (#20) (415) bűvölés (#20) (170) harci induló (#443)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
banshee-sikoly (#373) >> 15. szintű lényekre banshee-sikoly (#373) >> férfiak (#998)
banshee-sikoly (#373) >> nők (#999) banshee-sikoly (#373) >> acélkolosszus (#35)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
púpos burástya (#92) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. városháza (685): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 21, 41, 42, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 14, 17.
Kész: 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 165 (limit: 1075), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 18525.
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XIII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
mágikus dallamok (254)
a butaság ára (273)
concerto grosso (308)
harci mágia (334)
bárdhírnév (335)
isteni muzsika (348)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
a zene ereje (396)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 311 TU szükséges.)

Összsúly: 93.75 kg Megterheltség: 85%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 22 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 angyalok gyűrűje (#529) 9 aurach fog (#657) 6 bordacsont (#16)
1 borostyán függő (#162) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 38 elkarog szőr (#665)
2 ezüst papi karkötő (#308) 5 fekete gyöngy (#99) 1 fűszertartó (#210)
19 gránátlövedék (#526) 1 gyógykenőcs (#313) 2 hebrencs állkapocs (#130)
3 lidércesszencia (#1074) 1 mocsári penke (#148) 2 mutáns csont (#331)
1 obszidián karkötő (#229) 1 shinai gömb (#348) 5 sünmedve tüske (#14)
5 szvó-ektoplazma (#151) 2 tankány karom (#237) 7 tigroszlán fog (#63)
2 varázskő (#305) 8 vas dobónyíl (#189) 17 vasérc (#152)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
435 arany (#50) 4 drótszőr (#37) 1 keg gomba (#1615)
1 Mallon botja (#1526) 1 pszi kő (#248) 9 spiritusz (#170)
1 tudás gyöngye (#522) 2 uzbány csőr (#169) 4 varányszem (#30)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

97 98 99 100 101
88
89
90
91
92
(98,90) egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), oltár, Raia oltár, 45. jellempróba, érclelőhely, mélységi grittangok (#103), dermesztő lidérc (#645), élőholt quwarg (#202)
(99,89) kérődző etra (#368), zombi mester (#251), hegymélyi lidérc (#7084), Tharr oltár, 36. jellempróba, keletre tartó szekérkaraván (#1215), művészi porolit (#720), Szálsebes Gondolat (1773. kalandozó), uzbány (#102)
(99,91) Tharr oltár, 43. jellempróba, érclelőhely, mélységi grittangok (#103), szubreális vámpír (#223), drakolich (#760)
(100,90) uzbányok (#102), élőholt quwarg (#202), élőholt tigris (#766), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Elenios oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, szent tölgyfa (#393), 42. jellempróba, quwarg harcos (#201), hegymélyi lidérc (#7084), drakolich (#760)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2018.08.19 10:03 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Lélekk‹ -> 1.)
˙

Üzenet küldése a karakternek