182. forduló, 184. forduló, Sir Gilbert Erail összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. aug. 18. 16h:04'
EZ A 1075. JÁTÉKHETED, 183. FORDULÓD
1076. játékheted kezdete: aug. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 15 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3481
SZÁMLA : XXXX

SIR GILBERT ERAIL KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [107,82] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+49 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 346.]

* 2. KP: h 238 30 0 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+64 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy arató csattanat.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az arató csattanat fejét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Elszántan a másikra támadsz. Csontszablyával megcsapod az arató csattanat testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az arató csattanat feléd harap, de sikertelenül. Az arató csattanat összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 316.]

* 3. KP: v 443 0 0 elmormolod a 443. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a harci induló varázslatot! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+8 támadás). [-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 311.]

* 4. KP: h 1618 0 0 használod az 1618. tárgyat
Itt az ideje a fenőköved használatának, hogy végre pompázatos formában hozhasd fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 303.]

* 5. KP: h 1546 0 0 használod az 1546. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 302.]

fog elfogod parancsok törlése
Minden fog parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 302.]

id 92 50 idomítod a 92. szörnyet 50 pontért
Nekikezdesz a púpos burástya idomításának. Kemény feladat: a szörny lassan tanul, és nagyon makacs. Te azonban türelmes vagy. Végre, nem hiába dolgoztál! A lény idomítása sikeresen véget ért. A szörnyed teherbírása lehetővé teszi, hogy ezentúl 6 kg-al több terhet bírj magaddal vinni. 60 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [40 pontot használtál fel, van még 262.]

ek 99 t. energia kisütése: 99
Ebben a körben más KT tagjainak is tudsz átadni tárgyat, TU-t, infót. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 252.]

a 286 5074 2 átadod a 286. tárgyat az 5074. kalandozónak (2 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 2 Sheran főzetét Ignatus részére. [5 pontot használtál fel, van még 247.]

aa 1228 211 1558 átadod az 1228. tárgyat a 211. tárgyat az 1558. tárgyat
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 2 ork csodaszert Ignatus részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 9 sáfrányport Ignatus részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 hősiesítő medált Ignatus részére. [15 pontot használtál fel, van még 232.]

aa 516 198 236 átadod az 516. tárgyat a 198. tárgyat a 236. tárgyat
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 varkaudar szablyát Ignatus részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 2 trikornis szarvat Ignatus részére. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 lajhár csontot Ignatus részére. [15 pontot használtál fel, van még 217.]

dd 63 268 125 eldobod a 63. tárgyat a 268. tárgyat a 125. tárgyat
Elhajítasz 39 tigroszlán fogat. Elhajítasz 1 gromak bőrt. Elhajítasz 2 mandibulapengét. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[106,83] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg harcos. Nem jelenthet különösebb problémát. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Csontszablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy drakolich száll szembe veled.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Távolról banshee-sikoly varázslatot lősz a másikra. 50 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a moa stukival ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 gránátlövedék. Megsoroztad a drakolich testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Telibe kapod a jégcsóvát. (49 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Csontszablyával párszor kilyukasztod a drakolich csontos vázát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a drakolich jobb oldalát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A lény immúnis erre a varázslatra! A drakolich megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A drakolich most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 bordacsontot. 2 299 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 94, gyógyulás: 0, összesen: -94 ÉP}

Második ellenfeled egy dermesztő lidérc.

Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 53 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a dermesztő lidérc egyik csápját. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszablyát ellenfeledre rontasz. Csontszablyával felnyitod a dermesztő lidérc bal oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-5 védettség). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 676 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Találsz nála 1 pszi követ.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 144 (limit: 1070), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 15825.
Észreveszel egy oltárt. Sheran híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délre látsz egy vaskohót. Nyugatra nézve látsz egy mély kutat. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.

(Továbbmész...) [105,84] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő karmos tankány nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a karmos tankány testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Meglengetve a csontszablyát a másikra rontasz. Csontszablyával többször mélyen végigmetszed a karmos tankány testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a karmos tankány testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A karmos tankány feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A karmos tankány karma a fejed mellett suhan el! A karmos tankány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Elsőnek egy élőholt sullár száll szembe veled.

Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 59 életpontot sebeztél. Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt sullár hatalmas testét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszablyát ellenfeledre támadsz. Csontszablyával kegyetlenül összevagdalod az élőholt sullár jobb oldalát. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod az élőholt sullár zörgő csontjait. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár meglök a szarvával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy szubreális vámpír.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy banshee-sikoly varázslatot. 52 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy a halál szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. A moa stukival célzol és lősz. Elrepül 4 gránátlövedék. Néhány helyen eltalálod a szubreális vámpír fejét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a szubreális vámpír fejét. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 18 életpontot sebeztél. A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 remák szivet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 146 (limit: 1070), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 16075.
Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Látsz egy teljesen lerombolt oltárt.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy mély kút van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [104,85] Síkság, továbbra is csak síkság. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy mély kutat. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy nukleáris cickány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a nukleáris cickány testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy élőholt quwarg áll veled szemben.

Üdvözlésképpen egy banshee-sikoly varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 59 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Megmarkolva a csontszablyát ellenfeledre ugrasz. Csontszablyával párszor kilyukasztod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 710 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Második ellenfeled egy noth szellem.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 67 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a noth szellem testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a noth szellem bal lábát. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a noth szellem bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Öregedtél 2 évet. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 vas dobónyilat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 148 (limit: 1070), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 16325.
Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 187.]

h 238 30 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+64 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy törpemammut.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a törpemammut fejét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) A törpemammut most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 157.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[103,86] Szűnni nem akar a zöld síkság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gumifát. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy szürke rinocérosz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a szürke rinocérosz bal vállát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy ork sámán. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 7 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ork sámán bibircsókos orrát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Az ork sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [102,87] Síkság, továbbra is csak síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy patak van. Északnyugatra egy patak van. Északra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy sóhajtó dorony. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Meglengetve a csontszablyát ellenfeledre támadsz. Csontszablyával többször mélyen végigmetszed a sóhajtó dorony bal oldalát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a sóhajtó dorony jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy élőholt tigris áll veled szemben.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt tigris fejét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Az élőholt tigris összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 7 tigroszlán fogat. 2 004 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Felismered. Ez egy csontváz lord. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [101,88] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy sóhajtó dorony. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Csontszablyával kegyetlenül összevagdalod a sóhajtó dorony taraját. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a sóhajtó dorony jobb első lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy élőholt quwarg.

Egy banshee-sikoly varázslattal köszöntöd a másikat. 57 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg torát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Marokra fogva a csontszablyát ellenfeledre rohansz. Csontszablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 710 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Találsz nála 1 éjkövet. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy élőholt quwarg.
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszablyát ellenfeledre rohansz. Csontszablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt quwarg bal oldalát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az élőholt quwarg bal középső lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 23 életpontot sebeztél. Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 781 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 4 vas dobónyilat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 151 (limit: 1070), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 16705.
Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy tavacskát. Délre egy patak van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy patak van. Elteszed a látcsövet. Észreveszel valamit a földön. Friss emberi nyomok vezetnek délkeletre. [30 pontot használtál fel, van még 127.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[100,89] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kaffogó hebrencs közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a kaffogó hebrencs bal oldalát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Elsőnek egy hegymélyi lidérc száll szembe veled.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Üdvözlésképpen egy banshee-sikoly varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 58 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a hegymélyi lidérc testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hegymélyi lidérc nyakát. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a hegymélyi lidérc testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 29 életpontot sebeztél. A hegymélyi lidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 lidércesszenciát. 1 875 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

A következő ellenfél egy szubreális vámpír.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról banshee-sikoly varázslatot lősz a másikra. 68 életpontot sebeztél. Egy a halál szava varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a moa stukival ellenfeledre lősz. Elrepül 4 gránátlövedék. Néhány helyen eltalálod a szubreális vámpír ködös testét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a szubreális vámpír testét. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a szubreális vámpír jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) A szubreális vámpír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény az érintéssel életenergiádat szívja el. (-1 szint: -1 támadás, - 245435 TP, -6 max/akt. életerő, -3 tulajdonságpont, -14 max/akt. varázspont, -2 képességpont.) A szubreális vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 412 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Találsz nála 10 aranyat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 153 (limit: 1070), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 16965.
Felfedeztél egy rát-fát. Látsz egy oltárt. Leah hívői építették. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy patakot. Délre nézve látsz egy Elenios oltárt. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy karmos tankány. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a karmos tankány kitinpáncélját. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Csontszablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a karmos tankány testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a karmos tankány testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a karmos tankány öklelő szarvai elől. Karmaival a karmos tankány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A karmos tankány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [99,89] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy nukleáris cickány. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a nukleáris cickány rothadó testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy zombi mester száll szembe veled.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy banshee-sikoly varázslatot. 66 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a moa stukival. Elrepül 4 gránátlövedék. Többször meglövöd a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Meglengetve a csontszablyát a másikra támadsz. Csontszablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi mester testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a zombi mester foszladozó testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 19 életpontot sebeztél. A zombi mester csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A zombi mester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2 473 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 388, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Második ellenfeled egy hegymélyi lidérc.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 66 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a hegymélyi lidérc jobb lábát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Csontszablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a hegymélyi lidérc nyakát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 28 életpontot sebeztél. A hegymélyi lidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A hegymélyi lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 lidércesszenciát. 1 875 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 7 ugh mérget.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 155 (limit: 1070), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 17225.
Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Látsz egy szekérkaravánt. Keletre tart. Megtudod, hogyan szerezhetsz Kalmárok Kémgömbjét. (ld. enc.) Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Szakadt Csóró hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.)
Összefutsz egy kopasz, csillogó szemű troll férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Sheran elsőáldozója. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy Krough fejdíszét, egy mágusköpenyt, egy monstrum vállvédőt, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy párducbőr övtáskát, egy q. ölő medált, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku futárcsizmát, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy quwarg nagymester trófea, egy q. rohamosztagos trófea és egy láncravert quwarg trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Auráját érzékelve máris tudod, semleges a nyomorult.
Összeismerkedtek. Az ő neve Szálsebes Gondolat. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
[20 pontot használtál fel, van még 107.]

tk 14 5074 többszemélyes kaland 14 5074
Nézzük, hányan érkeztek már meg: még senki. Ha megérkezik majd Ignatus és a teljes csapat, közösen indultok kalandra. [0 pontot használtál fel, van még 107.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 107.]

kt 526 28 elkészíted az 526. tárgyat (28 darabot)
Legyártottál 28 gránátlövedéket. Erőd TF-elődött. [56 pontot használtál fel, van még 51.]

in 4346 1421 leírod a 4346. kalandozónak az 1421. kalandozót
Információt küldesz tudattársadnak. Elmondod, hogyan néz ki Szendergő Pulzálás. [0 pontot használtál fel, van még 51.]

in 4346 1946 leírod a 4346. kalandozónak az 1946. kalandozót
Információt küldesz tudattársadnak. Elmondod, hogyan néz ki Morpheus. [0 pontot használtál fel, van még 51.]

in 4346 2054 leírod a 4346. kalandozónak a 2054. kalandozót
Információt küldesz tudattársadnak. Elmondod, hogyan néz ki Inez. [0 pontot használtál fel, van még 51.]

in 4346 2282 leírod a 4346. kalandozónak a 2282. kalandozót
Mentálisan üzensz. Elmondod, hogyan néz ki Faon Khor Sendal. [0 pontot használtál fel, van még 51.]

in 4346 2323 leírod a 4346. kalandozónak a 2323. kalandozót
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Elmondod, hogyan néz ki Xena. [0 pontot használtál fel, van még 51.]

in 4346 2804 leírod a 4346. kalandozónak a 2804. kalandozót
Információt küldesz tudattársadnak. Elmondod, hogyan néz ki Silver Dragon. [0 pontot használtál fel, van még 51.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 48.]

* 2. BP: h 238 30 0 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+64 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy kaffogó hebrencs.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 18.]

* 3. BP: h 1554 0 0 használod az 1554. tárgyat
Játszani kezdesz az aenouth ködkürtön. Mély, búgó hang hagyja el a hangszert. Mire feleszmélsz a dallam okozta bódulatból, már sűrű köd vesz körül, s árnyszerű, imbolygó alak tart feléd. Egy rendkívül barátságtalan élőholt sullár az, akit most idéztél meg a túlvilágról! A harc elkerülhetetlen!

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt sullár testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszablyát a másikra rohansz. Csontszablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt sullár testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod az élőholt sullár hatalmas testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Az élőholt sullár patája súrolja a combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Csontszablyával végigvágod az élőholt sullár testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az élőholt sullár hatalmas testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Lábával meglök az élőholt sullár. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Elégedetten csomagolod el a ködkürtöt. [15 pontot használtál fel, van még 3.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a púpos burástya. A nap kalandjaitól megfáradtan, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 324 pontot. A következő körben tehát 327 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KALMÁROK KÉMGÖMBJE (1589. TÁRGY)
A karaván vezetője óvatosan körülnéz, magához int, és bizalmaskodóan közelebb hajol hozzád.
- Figyelj csak, kalandor, nézd mit szereztem a múltkor - súgja, és megmutatja a ruhájában rejtegetett kicsiny gömböt. - Egy hóbortos Fairlight paptól nyertem kockán, úgy egy hete - büszkélkedik. - Állítólag aki birtolkolja, beleláthat a boltok titkos raktáraiba is a segítségével. Ha érdekel, neked adom... Tudod, én állandóan úton vagyok, nemigen érek rá üzletelgetni, de te biztosan jó hasznát vennéd.
Fitymálón nézegeted a semmitmondó tárgyat, de azért birizgálja a fantáziádat a dolog.
- No és hogyan működik? - firtatod.
- Egyszerű. A varázsgömb megmutatja neked, hogy egy bizonyos tárgyból melyik boltban épp hány darab található. Ehhez nem kell mást tenned, mint erősen koncetrálnod, és felidézned magad előtt annak a tárgynak az alakját, amire kíváncsi vagy.
Felcsillan a szemed, és máris aranydukát-halmokat látsz magad előtt tornyozódni ...
- Rendben van, add nekem, és én bőkezűen megfizetlek! - ajánlod mohón, és a fickó készen áll az alkura.
- Tudtam én, hogy meg fogunk egyezni, barátom! Tudod, nagyon kemény dolog ám itt ülni egész nap a bakon... Ha hozol nekem egy jó puha hattyútoll vánkost, azért örömmel neked adom.
[A tárgy megszerzéséhez a KT (Küldetés Teljesítése) 1589 parancsot kell kiadnod bármelyik szekérkaravánnál 5 TVP-ért. A kémgömbbel csak olyan bolt árukészletébe leszel képes belelátni, ahol már jártál annak előtte, valamint a közelben van, s egy használattal csak egy- vagy kétféle tárgyról közöl információt. Használatához a H 1589 <tárgy sorszáma> parancsot kell kiadnod 3 TVP-ért, ahol a második paraméter a fürkészendő tárgy neve. Megadhatsz harmadik paraméternek egy másik tárgyszámot is, ez esetben - változatlan TVP költségért - a másik tárgyról is kapsz infót. A kémgömböt nem adhatod át másnak.]

KARAKTERLAP

Sir Gilbert Erail, egy fekete, rövid hajú, zöld szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 183. fordulód.

Erő: 35 (47) Szint: 20 Merészség: 10/3 Magasság: 171 cm
IQ: 23 (34) Támadás: 42 Agresszió: 10 Testsúly: 88 kg
Ügyesség: 26 (36) Védekezés: 77 Menekülés: 30 % Életkor: 25/45 év
Egészség: 19 (28) Életpont: 451/451 Jellem: gonosz (7) Tul. pont: -3
Szerencse: 23 (36) Varázspont: 287/117 Pénz: 1131 arany Kép. pont: -2
Tudatpont: 21/17 Pszi pont: 17/17
Eddig összesen 1266 szörnyet (27 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9 534 TP-t kaptál. Jelenleg 459 534 TP-d van. A következő szinthez még 140 466 TP szükséges. Trófeáid: acélkolosszus, kvazár kovács, ongóliant. A 171. fordulódban 38 arany került a bankszámládra. 40 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/13 szúrófegyverek: 14/35 vágófegyverek: 26/56 (+29%)
ütőfegyverek: 6/39 lőfegyverek: *22/100 dobófegyverek: 3/68

Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << mágusölő (#422) << varkaudar che-kard (#1112)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ezüsttollú nyíl (#363) (1 -22.); gránátlövedék (#526) (23 -); gránátlövedék (#526) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
99,89 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 107
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 82 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/72 (+11%) 2. nyomkövetés: 33/54 (+19%) 3. mászás: 5/67
4. csapdakészítés: 11/56 (+5%) 5. csapdaészlelés: 1/77 6. gyógyítás: 40/81
7. titkosírás: 1/95 8. felderítés: 4/45 9. szörnyidomítás: 3/12 (+44%)
10. teológia: 21/57 11. taumaturgia: 43/86 (+35%) 12. szerencsejáték: 3/47
13. versengés: 10/10 14. zene: 87/29 (+99%) 15. szörnyismeret: 14/24
16. pszi: 2/24 17. vadászat: 11/3 18. vitalitás: 2/86 (+11%)
19. bányászat: 5/63 20. csapatmunka: 1/54

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
totem 60% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
mászol max. 80 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 17, max: 50)
vízionár (#66) (csak egyszer), köpködő bruhatag (#773), fekete amőba (#364), tesh alligátor (#353), xirnox (#122), láplidérc (#352), acélkolosszus (#35), noth szellem (#250), Mosthar (#6123), szubreális vámpír (#223), Palasti (#6116), Galargamoth (#6117), Selymes Salina (#6119), Süpped (#6120), Békés Bodin (#6124), élőholt tigris (#766), Kensoi (#6122)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), mocsárivérc (#7143), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
bűvölés (#20) (64) bűvölés (#20) (239) bűvölés (#20) (210) bűvölés (#20) (211)
bűvölés (#20) (179) bűvölés (#20) (214) bűvölés (#20) (191) bűvölés (#20) (213)
bűvölés (#20) (1230) bűvölés (#20) (661) bűvölés (#20) (706) bűvölés (#20) (705)
bűvölés (#20) (331) bűvölés (#20) (27) bűvölés (#20) (415) bűvölés (#20) (170)
harci induló (#443)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
banshee-sikoly (#373) >> 15. szintű lényekre banshee-sikoly (#373) >> férfiak (#998)
banshee-sikoly (#373) >> nők (#999) banshee-sikoly (#373) >> acélkolosszus (#35)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
púpos burástya (#92) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. városháza (685): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 21, 41, 42, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 14, 17.
Kész: 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 155 (limit: 1070), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 17225.
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XIII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
mágikus dallamok (254)
a butaság ára (273)
concerto grosso (308)
harci mágia (334)
bárdhírnév (335)
isteni muzsika (348)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
a zene ereje (396)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 311 TU szükséges.)

Összsúly: 97.80 kg Megterheltség: 88%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 10 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 ezüsttollú nyíl (#363) 1 gromak bőr (#268) 1 hősiesítő medál (#1558)
1 lajhár csont (#236) 2 mandibulapenge (#125) 2 ork csodaszer (#1228)
24 pirkit (#153) 28 ramit kő (#226) 9 sáfránypor (#211)
2 Sheran főzete (#286) 6 spiritusz (#170) 32 tigroszlán fog (#63)
2 trikornis szarv (#198) 2 varázskő (#305) 1 varkaudar szablya (#516)
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
10 arany (#50) 6 bordacsont (#16) 2 dorony tüdő (#212)
1 éjkő (#2369) 12 gránátlövedék (#526) 2 hebrencs állkapocs (#130)
5 kaja (#2) 2 lidércesszencia (#1074) 1 pszi kő (#248)
1 remák szív (#264) 2 szvó-ektoplazma (#151) 2 tankány karom (#237)
7 ugh méreg (#166) 6 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
(99,89) nukleáris cickány (#155), zombi mester (#251), hegymélyi lidérc (#7084), Tharr oltár, 36. jellempróba, keletre tartó szekérkaraván (#1215), művészi porolit (#720), Szálsebes Gondolat (1773. kalandozó), kaffogó hebrencs (#88), élőholt sullár (#216)
(100,89) kaffogó hebrencsek (#88), hegymélyi lidérc (#7084), szubreális vámpír (#223), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Leah oltár, 40. jellempróba, karmos tankány (#137)
(101,88) sóhajtó dorony (#112), élőholt quwarg (#202), oltár, Chara-din monolitja (#534), 44. jellempróba
(102,87) Raia oltár, sóhajtó dorony (#112), élőholt tigris (#766)
(103,86) gumifa (#38), Fairlight oltár, 30. jellempróba, phua-kúp (#372), szürke rinocérosz (#346), ork sámán (#345)
(104,85) oltár, 50. jellempróba, nukleáris cickány (#155), élőholt quwarg (#202), noth szellem (#250), törpemammut (#115)
(105,84) karmos tankány (#137), élőholt sullár (#216), szubreális vámpír (#223), 29. jellempróba, oltár
(106,83) quwarg harcos (#201), drakolich (#760), dermesztő lidérc (#645), Sheran oltár
(107,82) arató csattanat (#144)

Üzenet küldése a karakternek