17. forduló, 19. forduló, Kovács János összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. jún. 23. 12h:15'
EZ A 26. JÁTÉKHETED, 18. FORDULÓD
27. játékheted kezdete: jún. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2334
SZÁMLA : XXXX

KOVÁCS JÁNOS KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [25,-4] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+20 életerő.)

m 8 mozogsz északra
[25,-5] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Csak egy lebegő gomba. Megvető mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Elszántan a másikra rontasz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a lebegő gomba húsos törzsét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a lebegő gomba húsos törzsét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Mancsával a lebegő gomba végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Találsz egy korongfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek délre. [10 pontot használtál fel, van még 145.]

kt 4 2 elkészíted a 4. tárgyat (2 darabot)
Begyűjtöttél 2 botot. [16 pontot használtál fel, van még 129.]

kt 10 2 elkészíted a 10. tárgyat (2 darabot)
Legyártottál 2 dárdát. [20 pontot használtál fel, van még 109.]

kt 80 elkészíted a 80. tárgyat
Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Begyűjtöttél 1 lapkorongot. [8 pontot használtál fel, van még 101.]

m 4 mozogsz délre
[25,-4] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mély kutat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tűzrakó helyet. A tűzrakó hely tulajdonosa kajával kínál, hát természetes, hogy elfogadod. Ott helyben el is fogyasztod a finom zsíros kígyóhúst. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy sérült sörényes ubuk. Megvető mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 dárda. Több lövedéked átfúrja a sörényes ubuk jobb első lábát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal teljesen átdöföd a sörényes ubuk testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a sörényes ubuk bal középső lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A sörényes ubuk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 ubuk tüskét. (ld. enc.) Elhajítod a vacak rájanyék trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő sörényes ubuk trófeát. 145 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss törpe nyomok vezetnek északra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [10 pontot használtál fel, van még 91.]

m 4 mozogsz délre
[25,-3] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy kaffogó hebrencs nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs beleharap a kezedbe. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval megcsapod a kaffogó hebrencs sörényes fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a kaffogó hebrencs fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs beleharap a kezedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Egy farmot látsz meg, itt, a pusztában! A több épületből álló tanyát gondozott földek, kertek veszik körül, és a határát kerítés jelöli. A legelőn néhány tehenet látsz. (507. épület.)
Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. [10 pontot használtál fel, van még 81.]

be bemész
Visszatértél a fosztogatás helyszínére, azonban semmit sem találsz - az épület üres. [5 pontot használtál fel, van még 76.]

m 8 2 4 mozogsz északra, keletre, délre
[25,-4] Szűnni nem akar a zöld síkság. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy woor-antilop közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a woor-antilop testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a woor-antilop testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd a woor-antilop fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A woor-antilop többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 antilopbőrt. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély kutat. Felfedeztél egy tűzrakó helyet. Az illatok megfognak. A tűz körül sertepertélő gnóm megkínál az épp most elkészült étekkel. Rendkívül finomnak találod a gerebben-főzeléket, miközben a gyomrodba tuszkolod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss törpe nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [26,-4] Dombos terepre érkeztél. Észreveszel egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! A feléd közeledő mélységi grittang mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Meglengetve a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mélységi grittang farkát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A mélységi grittang belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval megpöccinted a mélységi grittang jobb oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A mélységi grittang beleharap a kezedbe. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}


(Továbbmész...) [26,-3] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy rájanyék. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 dárda. Lövedéked átfúrja a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a rájanyék tüskés farkát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a rájanyék testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A rájanyék farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a rájanyék megcsapja a fejedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a rájanyék száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A varponizáció nem az a tudomány, amit bármelyik bunkó falusi troll el tudna sajátítani. Te mint a varponizáció egyik mestere azonban az összes trükköt ismered. Keresel egy kis csanadiumot, szétporlasztod, majd öt percig intenzíven varponizálsz. Aztán egy hatalmas üvöltéssel hirtelen hanyatt veted magad, ezzel biztosítva a gyógyítás tartósságát. (+29 életerő.) A földön egy fekvő ember férfit pillantasz meg. Mellkasán komoly seb tátong, egy kettétört bot hever mellette. Ha segítesz neki, és bekötözöd, 16 TVP-t kell elköltened (20. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. [70 pontot használtál fel, van még 6.]

m 4 7 mozogsz délre, északnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

f 14 kísérletezel a 14. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

f 104 kísérletezel a 104. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

tf 3 11 fejleszted a 3. tulajdonságodat 6 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 5 TVP-t kell elköltened.] [6 pontot használtál fel, van még 0.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 156 pontot. A következő körben tehát 156 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


UBUK TÜSKE (131. TÁRGY)
A sörényes ubuk hosszú, hegyes tüskéi kiválóan alkalmasak arra, hogy fúvócsőből kilődd őket. Ha van fúvócsöved, add ki a KF 20 131 parancsot, és máris ezekkel a kiváló d8 sebzésű lövedékekkel fogsz mészárolni.

KAFFOGÓ HEBRENCS (88. SZÖRNY)
A síkságok nagytestű, félelmetes dögevője inkább kitartásáról híres, mint nagy erejéről. Jókora, különösen rugalmas állkapcsával a zsákmányába kapaszkodik, és húzni kezdi hátrafelé - a dög azé a hebrencsé lesz, aki a legerősebben és a legállhatatosabban húz. Ha nincs dög, az élő zsákmány is megfelel - amibe egyszer belekapaszkodnak fogukkal, csak akkor engedik el, ha elpusztítják őket (bár gyakran még akkor sem). Ezért aztán rengeteg csapást kell rá mérni (lehetőleg ütőfegyverrel), amíg a szívós szervezet felmondja a szolgálatot. A kaffogó hebrencs sárgás szőrű, oroszlánsörényű de sakálfejű, gyors mozgású szörnyeteg.

KARAKTERLAP

Kovács János, egy vörös, rövid hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Ez a 18. fordulód.

Erő: 17 Szint: 7 Merészség: 5/5 Magasság: 123 cm
IQ: 10 Támadás: 6 Agresszió: 3 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 9 Védekezés: 3 Menekülés: 30 % Életkor: 66/66 év
Egészség: 17 Életpont: 113/71 Jellem: semleges (+16) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 4
Eddig összesen 82 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 307 TP-t kaptál. Jelenleg 2 688 TP-d van. A következő szinthez még 1 312 TP szükséges. Trófeáid: mélységi grittang, sörényes ubuk.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 6 vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 4 (+1)
lőfegyverek: 2 dobófegyverek: 5

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << csontszurony (#12) << csontszablya (#64)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) max. 1 db (1 -2.); dárda (#10) (3 -);
26,16 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 26

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 685 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 3 (+1) 3. mászás: 1
4. gyógyítás: 8 5. vadászat: 1 6. bányászat: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 30 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 6 darabot, csak egyszer)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bőrpáncél (#51) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 kis bőrpajzs (#45)
1 mászókarom (#78)
Fegyverek és lövedékek
1 * csontkés (#11) 1 csontszablya (#64) 1 csontszurony (#12)
2 dárda (#10) 6 kerek kő (#19) 1 kőkalapács (#13)
1 kőkés (#6) 1 * parittya (#18) 1 * szöges bunkó (#8)
6 ubuk tüske (#131)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 + deus ex machina (#1) 2 fáklya (#36) 4 kaja (#2)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 10]
1 vizestömlő (#3) [benne 18 korty víz (#27), fér még: 2]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 antilopbőr (#48) 4 bordacsont (#16) 3 evaporőr háj (#105)
1 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104) 3 királygyík bőr (#44)
1 lapkorong (#80) 1 mákrózsa virág (#56) 4 mandibulapenge (#125)
4 ormánygőte csont (#21) 2 rókafarok (#124) 4 smirglilevél (#29)
5 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47) 1 szárnyas hernyó (#69)
4 varányszem (#30) 2 vízionár szem (#102)

Összsúly: 41.06 kg Megterheltség: 93%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 113 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 antilopbőr (#48) 1 dárda (#10) 2 kaja (#2)
1 lapkorong (#80) 6 ubuk tüske (#131)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

24 25 26 27
-6
-5
-4
-3
-2
(25,-5) lebegő gomba (#39), korongfa (#79, belőle készíthető: #80)
(25,-4) mély kút (#93), tűzrakó hely (#1169), sörényes ubuk (#89), woor-antilop (#31)
(25,-3) tanya (#507), oltár, kaffogó hebrencs (#88)
(26,-4) olvasztókemence (#86), oltár, érclelőhely, mélységi grittang (#103)
(26,-3) rájanyék (#58), 20. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek