Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2015. nov. 11. 9h:08' EZ A 779. JÁTÉKHETED, 177. FORDULÓD 780. játékheted kezdete: nov. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 23 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2929 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
* 2. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: v 63 0 0 | elmormolod a 63. varázslatot |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
ef 2 | energia fejlesztése 2 |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 12 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a tüskés harci gromak fejét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a tüskés harci gromak szarva. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [138,70] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Látsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog A Vándor előtt. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Felismered. Ez egy tetemember. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
(Továbbmész...) [137,69] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy xantusz-kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy tavacskát. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő quwarg királynő nem jelenthet komoly veszélyt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 20 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő testét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a quwarg királynő torát. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a kardfogú fülemüle fejét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a kardfogú fülemüle agyarával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A kardfogú fülemüle szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 729 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [135,67] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy tüskés harci gromak. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 13 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tüskés harci gromak tüskés testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bundás csirmáz testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a bundás csirmáz nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A bundás csirmáz feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [134,66] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy xantusz-kaktuszt. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely délnyugatról folyik északkeletre. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy tavacskát. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ryuku légiós közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 40 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku légiós testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a ryuku légiós testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
v 96 94 54 | elmormolod a 96. varázslatot |
m 6 | mozogsz nyugatra |
ee 192 | eladod a 192. tárgyat |
m 8 | mozogsz északra |
Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 34 életpontot sebeztél. A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 17 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar felderítő jobb lábát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a varkaudar felderítő jobb karját. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a varkaudar felderítő minden csapását hárítanod. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A varkaudar felderítő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1 512 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}
pki 80 | kiveszel a bankból 80 aranyat |
m 2 | mozogsz keletre |
ee 268 277 72 | eladod a 268. tárgyat a 277. tárgyat a 72. tárgyat |
ee 57 1533 152 | eladod az 57. tárgyat az 1533. tárgyat a 152. tárgyat |
ee 677 | eladod a 677. tárgyat |
ea 212 3 | eladod a 212. tárgyat 3 |
ve 348 | megveszed a 348. tárgyat |
h 348 | használod a 348. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
gyk 127 40 | gyakorolsz a 127. tárggyal 40 pontért |
h 233 60 | használod a 233. tárgyat |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
* 1. BP: h 336 0 0 | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: h 396 0 0 | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: tf 4 5 0 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 5 pontért |
* 4. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 25 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 25 pontért |
Erő: | 25 (32) | Szint: | 18 | Merészség: | 7/3 | Magasság: | 167 cm |
IQ: | 23 | Támadás: | 17 (18) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 85 kg |
Ügyesség: | 28 | Védekezés: | 36 (39) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 22/22 év |
Egészség: | 22 | Életpont: | 276/264 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | -3 |
Szerencse: | 23 | Varázspont: | 308/17 | Pénz: | 180 arany | Kép. pont: | -2 |
Tudatpont: | 15/0 | EFejl: | 29 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/9 | szúrófegyverek: | 21/65 (+1%) | vágófegyverek: | 11/18 (+8%) |
ütőfegyverek: | 20/72 (+12%) | lőfegyverek: | 14/3 | dobófegyverek: | 16/62 |
Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) << mandibulakasza (#127) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); nyílvessző (#108) (12 -14.); nyu-shuriken (#157) (15 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
135,65 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 100 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/90 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 25/27 (+29%) | 3. lopás: | 3/43 |
4. mászás: | 9/25 (+3%) | 5. csapdakészítés: | 11/92 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 2/98 |
7. gyógyítás: | 40/99 | 8. titkosírás: | 1/20 | 9. felderítés: | 15/77 |
10. szörnyidomítás: | 7/83 | 11. teológia: | 26/0 (+11%) | 12. taumaturgia: | 21/4 (+14%) |
13. zene: | 20/60 (+66%) | 14. szörnyismeret: | 12/61 | 15. zárnyitás: | 3/33 |
16. vadászat: | 15/6 | 17. bányászat: | 21/68 (+11%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
kutatsz max. 5 TVP-ért |
ásol max. 12 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 3 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 30 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
csupasz izom (#28) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs II (#63) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), puha ütés (#60) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: éhes |
ragyás burástya (#111) (málhás: +11 kg teher) státusz: éhes |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! |
HŐSTETTEID |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 26, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 2 925. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
isteni kapcsolat (168) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
az őrzők ébersége (312) |
kétkezes harc (338) |
kavicselementál (350) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 217 TU szükséges.) |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
Összsúly: 103.41 kg | Megterheltség: 121% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 110% alatt van. | |
Még 34 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | kaja (#2) | 1 | tükör (#43) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | fülemüle agyar (#267) | 2 | gromak bőr (#268) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | rövid íj (#107) | 5 | ugh méreg (#166) | 1 | zöld üveg (#82) |
132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | |
64 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
71 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
72 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
73 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|