Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. máj. 15. 11h:28' EZ A 63. JÁTÉKHETED, 17. FORDULÓD 64. játékheted kezdete: máj. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5296 ingyenf: 2 |
kt 69 1 | elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot) |
kt 69 1 | elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot) |
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a bíborgörény bal hátsó lábát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Marokra fogva a bunkót a másikra rohansz. Bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a bíborgörény jobb vállát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a bíborgörény testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A bíborgörény fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A bíborgörény összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 18 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [53,2] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy gátvakond közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gátvakond szőrös testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gátvakond testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A gátvakond csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [54,3] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Csak egy sünmedve. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a sünmedve bal lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bunkót ellenfeledre rohansz. Bunkóval kegyetlenül megütöd a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a sünmedve bal lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sünmedve belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sünmedve most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
kt 8 1 | elkészíted a 8. tárgyat (1 darabot) |
kf 8 1 | kézbeveszed/felveszed a 8. tárgyat a jobb kezedbe |
vi 6 6 30 | viselkedésed: 6 6 30 |
m 5 8 1 | mozogsz délnyugatra, északra, északkeletre |
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a rájanyék testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a rájanyék testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával megérint. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A rájanyék csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A rájanyék most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Telibe trafálod az evaporőr hengertestét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az evaporőr testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod az evaporőr testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Szöges bunkóval megütöd az evaporőr testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az evaporőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. (ld. enc.) 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [53,3] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy gorombilla közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a gorombilla testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a gorombilla bal karját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [54,2] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy tigroszlán. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a tigroszlán bal vállát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a tigroszlán testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a tigroszlán testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A tigroszlán néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tigroszlán, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 tigroszlán fogat. 43 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
m 1 7 | mozogsz északkeletre, északnyugatra |
Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Meglövöd a tintacsiga testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Rád ömlik az egész! A bőröd színe normálisról sötétre változott. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tintacsiga testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A tintacsiga beleharap a kezedbe. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a tintacsiga testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a tintacsiga kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Eldobod az értéktelenné vált rájanyék trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő tintacsiga trófeát. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [54,0] Vált a terep: ritka erdőben vagy.
f 85 | kísérletezel a 85. tárggyal |
f 130 | kísérletezel a 130. tárggyal |
gyk 5 50 | gyakorolsz az 5. tárggyal 9 pontért |
BÍBORGÖRÉNY (84. SZÖRNY) Zsuppsz! Az orrodat borzalmas bűz üti meg, és a következő pillanatban már jön is fel a gyomrodból a reggeli/ebéd/vacsora. Pedig csak egy ártatlan bíborgörény indított ellened a Wermachtot megszégyenítő gáztámadást. A rosszullétet persze gyorsan le kell küzdened, mert jön a közelharc ezzel a sötétbíbor szőrű, kutya méretű szörnnyel! Szerencsére csak bozótos területen számíthatsz rá. |
GÁTVAKOND (57. SZÖRNY) Amikor hirtelen megmozdul alattad a föld, és karmok ragadják meg a lábadat, hirtelenjében a Tremors című film főhősének érezheted magad. Pedig nem, csak egy embernél kisebb, szőrős testű, hegyes karmú gátvakond fanyalodott Rád. Sajátos támadási módja miatt nagyobb meglepetéseket tud okozni, mint a Télapó. Legkényelmesebben egy ütőfegyverrel lehet agyoncsépelni. |
SHERAN MEGIDÉZÉSE Ahogy a kőhöz érsz, úgy érzed, mintha eggyé válnál a földdel, ahol nyugszik, a füvekkel, amelyek körülötte nőnek, a bogarakkal, amelyek rajta mászkálnak. Mély, időtlen bölcsességű hang szólal meg a fejedben: "Üdv, intelligens lény. Egy kő-lélekkel beszélsz, amely Sherant, a növények és állatok, a háborítatlan természet és a víz istenét szolgálja. A törődéssel, amelyet a követ megérintetted, megtetted az első lépést, hogy megértsd a földanyát. Ha egyike akarsz lenni az őt követő druidáknak, mutass be áldozatot Sheran bármely rúnakövénél: egy móri gyümölcsöt, egy szárnyas hernyót, és egy rókafarkat kell felhasználnod. Követelmény még, hogy a jellemed semleges legyen: az örökös háborúskodást választó, múlandó emberi eszméket és értékeket követő vagy azok eltaposásával szöszmötölő jók és gonoszok már túlságosan telítettek érzelmekkel ahhoz, hogy Sheran igaz, teljes odaadással dolgozó hívőivé váljanak. A földanya nem kínál cserébe mást, csak hogy védelmezi gyermekeit, és ellátja őket azon varázslatokkal, amelyek valamilyen módon a természethez kötődnek: a víz készítésétől a növénynövesztésen keresztül egészen az állatok megidézéséig. Természetesen a növényeket, állatokat pusztító gonosz lények elleni harchoz szükséges támadó és védekező varázslatokat is megkaphatod. Most menj, és térj vissza ide vagy egy másik kőhöz, ha készen állsz!" |
EVAPORŐR HÁJ (105. TÁRGY) Igen, ez az, amiről annak idején a nagyapád beszélt! A fura evaporőr háját lenyúzva, egy tökéletesen szigetelő bőrdarabhoz jutsz. Ha ebből vizestömlőt akarsz csinálni, akkor a KT 3 parancsot kell kiadnod, 20 pontért (nincs szükség ezúttal F parancsra). |
TINTACSIGA (74. SZÖRNY) Ez az óriásira megnőtt csiga lehet, hogy a tintahal szárazföldi rokona. Ugyanis képes igen nagy távolságra is fekete, nyúlós folyadékot köpni, ezzel nem ritkán elvakítva ellenfelét. A "befeketített" ellenfelet ezután meglepően éles zúzófogaival aprítja szét. Puha testét jól fogják az éles és szúrófegyverek, de ahhoz, hogy a tintacsiga elpusztuljon, nagyon sok pontosan bevitt csapás szükséges. |
Erő: | 20 | Szint: | 7 | Merészség: | 6/6 | Magasság: | 255 cm |
IQ: | 9 | Támadás: | 6 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 487 kg |
Ügyesség: | 11 | Védekezés: | 3 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 18/18 év |
Egészség: | 15 | Életpont: | 110/62 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 9 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 9 | lőfegyverek: | 6 (+1) |
54,112 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 55 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 77 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. mászás: | 2 (+1) |
4. gyógyítás: | 8 (+1) | 5. titkosírás: | 1 | 6. felderítés: | 1 |
7. vadászat: | 1 | 8. bányászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 55% életerő alatt 30 TVP-ért |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Papi varázslataid | ||
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bőrpáncél (#51) | 1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mászókarom (#78) | |
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bunkó (#5) | 4 | * | kerek kő (#19) | 1 | * | kőkalapács (#13) | |
1 | kőkés (#6) | 1 | * | parittya (#18) | 1 | * | szöges bunkó (#8) | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 5 | + | deus ex machina (#1) | 1 | fáklya (#36) | ||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | vizestömlő (#3) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | bakkura bőr (#95) | 1 | bordacsont (#16) | 12 | drótszőr (#37) | |||
1 | evaporőr háj (#105) | 2 | fekete gyöngy (#99) | 3 | grákóbőr (#41) | |||
1 | hebrencs állkapocs (#130) | 1 | kaktusztüske (#114) | 1 | kavadu lebeny (#24) | |||
3 | királygyík bőr (#44) | 1 | lapockacsont (#33) | 17 | madártoll (#112) | |||
2 | mandibulapenge (#125) | 2 | óndarab (#85) | 2 | ormánygőte csont (#21) | |||
2 | rókafarok (#124) | 1 | smirglilevél (#29) | 4 | sünmedve tüske (#14) | |||
8 | szárnyas hernyó (#69) | 23 | tigroszlán fog (#63) | 4 | varányszem (#30) |
Összsúly: 31.81 kg | Megterheltség: 63% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 116 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bunkó (#5) | 12 | kerek kő (#19) | 6 | sünmedve tüske (#14) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | evaporőr háj (#105) | 1 | lapockacsont (#33) | 2 | szárnyas hernyó (#69) | |||
1 | szöges bunkó (#8) | 7 | tigroszlán fog (#63) |
50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | |
-1 | |
|
|
|
|
|
|
0 | |
|
|
|
|
|
|
1 | |
|
|
|
|
|
|
2 | |
|
|
|
|
|
|
3 | |
|
|
|
|
|
|
4 | |
|
|
|
|
|
|
5 | |
|
|
|
|
|
|