167. forduló, 169. forduló, Hszüan Lung összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. okt. 16. 12h:09'
EZ A 168. JÁTÉKHETED, 168. FORDULÓD
169. játékheted kezdete: okt. 18.
A következő fordulódat legkorábban a 169. játékhéten tudjuk betáplálni.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2440
SZÁMLA : XXXX

HSZÜAN LUNG KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [43,63] koordinátán.
Visszadátumoztunk 1 játékhéttel.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+4 tvp ). Varázserőd regenerálódik. (+17 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 335.]

* 2. KP: h 233 10 0 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. [10 pontot használtál fel, van még 325.]

* 3. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 305.]

* 4. KP: h 1629 0 0 használod az 1629. tárgyat
Előveszed a koboldkoronát és megpróbálod kifürkészni hatalma mibenlétét. Persze nem jutsz semmilyen eredményre, hiszen ezt a varázstárgyat előtted ismeretlen módon alkották. A koncentrálásnak azért mégis haszna volt: rejtélyes módon létrejött egy hangzatos melódia varázslat. Megszólal egy lelkesítő, jóféle dal a fejedben. Dúdolva veszed át a ritmusát! Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 305.]

* 5. KP: h 1228 1 0 használod az 1228. tárgyat
Behörpintesz 1 ork csodaszert. A sámánok ereje beléd száll: +2 támadás a forduló végéig. [2 pontot használtál fel, van még 303.]

ef 4 522 energia fejlesztése 4
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-3 TU.] [21 pontot használtál fel, van még 282.]

m 2 mozogsz keletre
[44,63] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Ráismersz a lényre. Egy vadász varkaudar. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász varkaudar testét. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel teljesen átszúrod a vadász varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Nem vagy felkészülve a vadász varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vadász varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 10, gyógyulás: 3, összesen: -7 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy varkaudar falut. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összefutsz Candle. Egy bőrpáncélt visel. Ruházatát egy kőszáli disznó trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy csontszuronyt, bal kezében egy kis bőrpajzsot tart. Lőfegyvere egy dárda.
A felszabaduló tudati energiákat varázsponttá alakítod (+1 varázspont). Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[6 pontot használtál fel, van még 276.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a főtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Egy élőholt mirg támad rád.

Elszántan a másikra rohansz. Ököllel iszonyatosan megcsapod az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az élőholt mirg megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 178 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 3, gyógyulás: 2, összesen: -1 ÉP}

A varkaudarok valahogy elszántabbnak tűnnek, pihenni sincs időd, máris újabb ellenfeled akad. Egy élőholt mirg intéz feléd kihívást.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel iszonyatosan megcsapod az élőholt mirg fejét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel megdöföd az élőholt mirg nyakát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Apró csípést ejt rajtad az élőholt mirg csőrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 178 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 3, gyógyulás: 2, összesen: -1 ÉP}

Az imént bemutatott tökéletes harctudásod nem elég a varkaudaroknak, ennyitől nem rohannak el a különböző égtájak felé. Vérbe fagyott áldozatod mellett megpillantasz valamit. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy bőrsisak, egy rézsisak, 2 nyu-shuriken és 5 nyílvessző. Egy varkaudar kölyök készül a lemészárlásodra.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök bal középső lábát. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel eltalálod a varkaudar kölyök bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
366 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}

A varkaudar szimbólumod gyűlölt látványából erőt merítve rögvest újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar kölyök intéz feléd kihívást.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar kölyök jobb középső lábát. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel jól megszúrod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A varkaudar kölyök farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varkaudar kölyök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
366 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 5, gyógyulás: 3, összesen: -2 ÉP}

A varkaudarok hangos ujjongással engednek utat egy nagyobb lénynek. A harc elkerülhetetlen. Egy varkaudar jön feléd.

Elszántan ellenfeledre rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel teljesen átdöföd a varkaudar testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A varkaudar megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 varkaudar csontot. 133 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 3, gyógyulás: 3, összesen: +0 ÉP}

Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy varkaudar bajnok készül a lemészárlásodra. (ld. enc.)

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 18 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 44 életpontot vesztettél. A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. A hangzatos melódia kitart! Elszántan a másikra ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar bajnok fejét. (3 támadással 154 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel eltalálod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Bár ügyesen védekezel, a varkaudar bajnok sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Elhajolsz a varkaudar bajnok ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 1 097 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 73, gyógyulás: 2, összesen: -71 ÉP}

Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. Ennyi felhalmozott vacakot nem lát mindenhol az ember. Csak az a baj, hogy összértékük az 1 aranyat sem éri el. Úgyhogy hagyod őket, ahol vannak. Búcsút intesz a varkaudar falunak, ideje továbbindulni. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [45 pontot használtál fel, van még 231.]

m 1 mozogsz északkeletre
[45,62] Egy kisebb településhez érkeztél. Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Feltöltöd a vizestömlőt. Oldalt pillantva, meglátsz egy sörsátrat. Felfedeztél egy teljesen lerombolt varkaudar fellegvárat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy útonálló. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Elszántan ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel iszonyatosan megcsapod az útonálló testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel teljesen átszúrod az útonálló testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 92 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Az igaz isten, Fairlight követői! Csatlakozzatok az Arany Magisztrátushoz! " Van itt egy vegyesbolt (526. épület.), egy városháza (Qvill) (527. épület.) és egy fogadó a Vajúdó Burástyához. (608. épület.).
Összeakadsz Fintorral. Tharr hűséges követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy örökkéval. rubinját visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy sörényes ubuk trófea, egy gyilkos tetű trófea és egy varkaudar kölyök trófea színesíti. Jobb kezében egy varkaudar lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj.
A felszabaduló tudati energiákat varázsponttá alakítod (+1 varázspont). Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Találkozol Melinkával. Elenios követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy szem szimbólumot és egy vassisakot visel. Ruházatát egy ork sámán trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy mutáns pók trófea színesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Mentális auráját felismered, tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó.
A felszabaduló tudati energiákat varázsponttá alakítod (+1 varázspont). Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Itt nyugszik Nemo Brave, ki az igazságnak szentelte életét. >N.C. Brave< " [7 pontot használtál fel, van még 224.]

ee 41 48 95 eladod a 41. tárgyat a 48. tárgyat a 95. tárgyat
Eladtál 7 grákóbőrt. 21 aranyat kaptál.
Eladtál 3 antilopbőrt. 9 aranyat kaptál.
Eladtál 5 bakkura bőrt. 10 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 224.]

ee 44 97 128 eladod a 44. tárgyat a 97. tárgyat a 128. tárgyat
Eladtál 5 királygyík bőrt. 15 aranyat kaptál.
Eladtál 2 rákpáncélt. 8 aranyat kaptál.
Eladtál 29 sallank karmot. 58 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 224.]

m 2 mozogsz keletre
[46,62] Még mindig a városban vagy. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Sheeva, szeretlek, imádlak, akarlak, kívánlak. Epekedve vágyom rád: Gorin. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt erődítményt. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Felismered a közeledőt. Csak egy útonálló. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel kegyetlenül megütöd az útonálló bal lábát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel teljesen átdöföd az útonálló testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 92 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Mi pusztítja el Ghallát: hatalmi harcok, idegenek, vagy a tétlenséged? -DM " Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fegyverbolt (546. épület.). Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Raia-pap volt, ez lett a veszte, jött egy csuhás alak, és elDEMeztette. " [6 pontot használtál fel, van még 218.]

ee 225 64 182 eladod a 225. tárgyat a 64. tárgyat a 182. tárgyat
Eladtál 1 orgyilkos tőrt. 8 aranyat kaptál.
Eladtál 4 csontszablyát. 8 aranyat kaptál.
Eladtál 1 vashegyű lándzsát. 20 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 218.]

m 8 mozogsz északra
[46,61] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy púpos burástya. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a púpos burástya farkát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 255 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " "Távoli hegyek, rétek, erdők, vizek így sürgetnek: indulj!" " Felfedeztél egy oltárt. Elenios hívői építették. Egy kisebb domb tetején egy póznát pillantasz meg, amelyhez egy öregember van kikötözve. Valamilyen gonosz teremtmény lassú halálra ítélte a szerencsétlent a tűző napon. Ahhoz, hogy kiszabadítsd, 8 TVP-re és egy kőkésre van szükséged (8. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy varkaudar falut. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Authoricus formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Fegyvermesteri gyakorlópálya épül itt a szent seregek számára [összesen 9000 TVP-nyi segítséget várunk.] " Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [6 pontot használtál fel, van még 212.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Csak első pillanatra tűnik kihaltnak a hely, aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedő ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe. Egy varkaudar jön feléd.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar nyakát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel teljesen átdöföd a varkaudar testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A varkaudar megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 133 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 3, gyógyulás: 3, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok körülötted tülekednek, egyesek feléd is nyúlnak, hogy letépjék nyakadból Poomr Ko szimbólumát. Aztán egy bátrabb eléd lép, hogy megküzdjetek. Egy varkaudar kölyök intéz feléd kihívást.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar kölyök testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod a varkaudar kölyök bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A varkaudar kölyök farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar kölyök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 366 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 7, gyógyulás: 3, összesen: -4 ÉP}

Megtörlöd izzadt tenyered, majd folytatod - a közönséged alkotta döbbent csendről tudomást sem véve - a farkasszemezést a varkaudarokkal. Egy varkaudar jön feléd.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel felnyársalod a varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 133 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}

Valami susmorgást hallasz a háttérben ("Poomr Ko bérence"), majd újabb ellenfél ront rád. Egy élőholt mirg jön feléd.

Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel iszonyatosan megcsapod az élőholt mirg nyakát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az élőholt mirg fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Apró csípést ejt rajtad az élőholt mirg csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 178 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 4, gyógyulás: 2, összesen: -2 ÉP}

A vicsorgó varkaudarok röhögve löknek eléd egy újabb ellenfelet. A harc elkerülhetetlen. Egy varkaudar intéz feléd kihívást.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel teljesen átdöföd a varkaudar testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 133 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy szutykos remák védelmezi a vadászterületét. (ld. enc.)

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szutykos remák szőrös testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szutykos remák bal oldalát. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd a szutykos remák szőrös testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csápjaival a szutykos remák csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-3 TU.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. Eldobod az értéktelenné vált quwarg harcos trófeát, és diadalmasan beszerzel egy szutykos remák trófeát. 1 324 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 30, gyógyulás: 3, összesen: -27 ÉP}

Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Teljesen üres a falu, semmilyen tárgyat nem találsz. Valószínűleg amíg csatáztál, sikerült mindent felpakolniuk, és magukkal vinniük. Sajnos a többi holmi mind értéktelen szemét. Majd később visszalátogatsz még ide, móresre tanítani a vadakat! [45 pontot használtál fel, van még 167.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[45,61] Lakott területre érkeztél. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy útonálló. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Elszántan ellenfeledre rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló bal oldalát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 92 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Raia és az Aranysárkány dicsőségét hirdesse e tábla! Élesszemű Veriel. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

(Továbbmész...) [44,61] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Azért várom a jövőt, mert akkor a jelen már múlt. Don Juan " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kék orchideacserjét. Felfedeztél egy varkaudar falut. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hmm, csak egy pókvadász. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel iszonyatosan megcsapod a pókvadász testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel teljesen átszúrod a pókvadász nyúlánk szívókáját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A pókvadász nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A pókvadász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
97 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 1, gyógyulás: 3, összesen: +2 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 155.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Csak első pillanatra tűnik kihaltnak a hely, aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedő ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe. Egy varkaudar jön feléd.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar bal lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel teljesen átszúrod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Hárításod megcsúszik, a varkaudar fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 133 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 3, gyógyulás: 3, összesen: +0 ÉP}

Valami susmorgást hallasz a háttérben ("Poomr Ko bérence"), majd újabb ellenfél ront rád. Egy varkaudar jön feléd.

Elszántan a másikra ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar nyakát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel teljesen átdöföd a varkaudar testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 133 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 4, gyógyulás: 3, összesen: -1 ÉP}

Néma csend telepszik a megkövülten bámuló varkaudarokra. Az iménti küzdelem kimenetele sokkolhatta őket. Egy varkaudar kölyök készül a lemészárlásodra.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar kölyök testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar kölyök fejét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel jól megszúrod a varkaudar kölyök jobb első lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A varkaudar kölyök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varkaudar kölyök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 366 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Valami susmorgást hallasz a háttérben ("Poomr Ko bérence"), majd újabb ellenfél ront rád. Egy varkaudar készül a lemészárlásodra.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel teljesen átszúrod a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Kisebb sebet ejt oldaladon a varkaudar. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 133 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 4, gyógyulás: 3, összesen: -1 ÉP}

Egyszercsak szétnyílik a tömeg, hogy utat engedjen egy nagyobb teremtésnek. Izmaid meg sem közelítik az övéit. Egy varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel felnyársalod a varkaudar testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Hárításod megcsúszik, a varkaudar fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 133 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 3, gyógyulás: 3, összesen: +0 ÉP}

Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy varkaudar behemót támad rád. (ld. enc.)

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót jobb lábát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar behemót testét. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel jól megszúrod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Messze hajítod a vacak kis quwarg királynő trófeát, és kinyersz egy alkalmas varkaudar behemót trófeát. 1 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 28, gyógyulás: 2, összesen: -26 ÉP}

Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. Ennyi felhalmozott vacakot nem lát mindenhol az ember. Csak az a baj, hogy összértékük az 1 aranyat sem éri el. Úgyhogy hagyod őket, ahol vannak. Nincs értelme tovább időzni. Rendbe szeded a ruházatod, és kisétálsz a faluból. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [45 pontot használtál fel, van még 110.]

* 1. BP: h 163 0 0 használod a 163. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 105.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 102.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 147 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 62.]

tf 1 32 fejleszted az 1. tulajdonságodat 32 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 91 TVP-t kell elköltened.] Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [32 pontot használtál fel, van még 30.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 147 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 9, 21.
A mindenségit, ez aztán kemény nap volt! Sebaj, egy veterán zsoldos mindenből kihozza a legjobbat! (+1 max. életerő.) Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 309 pontot. A következő körben tehát 339 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARKAUDAR BAJNOK (190. SZÖRNY)
A hegyek mélyén és elhagyatott mocsarakban gyakran rendezik meg a varkaudarok a saját arénájukban a saját olimpiájukat. Az életre-halálra folyó küzdelemben minden megengedett: mágia, méreg, piszkos trükkök. A győztes hatalmasat lép előre a varkaudar társadalmi ranglétrán, hogy aztán - hacsak nem ő a legjobb - hamarosan hozzá hasonlóak intrikáinak áldozata legyen a hatalomért vívott harcban; a győztes teteme a szemétdombra kerül, és hamarosan felfalják a szutykos remákok. A varkaudar bajnokok közül kerülnek ki a varkaudar nép vezetői, a Borzalmas Varkaudarok. Ha egy varkaudar bajnokkal kerülsz szembe, mindenre készülj fel. Van, amelyik gyengébb, van, amelyik erősebb, és RENGETEG trükköt ismernek. Ha pedig legyőzöd, hiába tenyerelsz rá vigyorogva a különleges varázstárgyaira, azok a szemed előtt porladnak szét, a varkaudar bajnok lelkéhez kötődő bűbáj varázslatoknak köszönhetően.

SZUTYKOS REMÁK (191. SZÖRNY)
A szutykos remák a mocsarak, sötét erdők és még sötétebb barlangok mélyén tenyésző, mágiával átitatott lény. Kb. akkora, mint egy rinocérosz, bőre teljesen fekete, lábak helyett hosszú fekete nyúlványok ezrei vannak a hasán, ezek segítségével, levitálva mozog. Feje óriási polipra emlékeztet. Csápjait az ellenfélbe mélyeszti, és közben negatív mentális kisugárzásának köszönhetően elszívja a célpont pszi- és tudati energiáját. [Az áldozatnál ez sokszor olyan sokkot jelent, hogy napokig nem képes visszanyerni ezeket az energiákat - ezt jelképezi az, hogy a pszi és TU pontod akár negatívba is lemehet.] A remák mentális képességeinek és különleges szaglásának köszönhetően megérzi a tőle rettegőket, tehát nem érdemes rá BA parancsot kiadni. Még ha mindez nem lenne elég, a szutykos remákot szinte lehetetlen elpusztítani, ugyanis a biztos halált a deus ex machináéhoz hasonlatos képességgel el tudja kerülni úgy, hogy messzire teleportál a csata helyszínéről (bár állítólag valamilyen tárgy tudja ezt a képességet semlegesíteni). A szutykos remákot gyakran használják a varkaudarok hátasállatnak, különleges életmentő képessége miatt. Varkaudaron kívül senkit sem enged a hátára, így te legfeljebb táborőrzőnek használhatod.

VARKAUDAR BEHEMÓT (189. SZÖRNY)
Ebben a hatalmas méretű varkaudarban minden bizonnyal rengeteg troll vér folyik. Mivel nem érzi a fájdalmat, óriási, izmoktól dagadozó karjait kitárva félelem nélkül oda szokott sétálni ellenfeléhez, átöleli, és megropogtatja. [Ahhoz, hogy ez sikerüljön neki, mindketten erőpróbát tesztek: erőtökhöz hozzáadódik egy 1-10 közti véletlen szám, és ha a behemót eredménye a nagyobb, akkor sikerrel járt. A legerősebb behemótok ereje elérheti akár a 45-50-et is.] A varkaudar behemót nagyon buta, könnyen áldozatul esik a mentális varázslatoknak és pszi-támadásoknak.

KARAKTERLAP

Hszüan Lung, egy tüsi ősz hajú, csillogó szemű, hosszú szakállas kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: kopasz (50). Ez a 168. fordulód.

Erő: 48 (57) Szint: 18 Merészség: 7/5 Magasság: 145 cm
IQ: 14 (33) Támadás: 31 Agresszió: 5 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 14 (20) Védekezés: 21 Menekülés: 30 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 18 (22) Életpont: 535/517 Jellem: semleges (+11) Tul. pont: 0
Szerencse: 19 (31) Varázspont: 194/5 Pénz: 5107 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 19/-3
Eddig összesen 1102 szörnyet (24 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7 837 TP-t kaptál. Jelenleg 289 797 TP-d van. A következő szinthez még 50 203 TP szükséges. Trófeáid: Poomr Ko, varkaudar behemót, szutykos remák. A 125. fordulódban 1377 arany került a bankszámládra. 1693 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 22/71 (+8%) szúrófegyverek: 15/91 (+23%) vágófegyverek: 7/66
dobófegyverek: 16/47 (+15%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -98.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (99 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
44,61 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 131 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/7 2. nyomkövetés: 26/68 (+12%) 3. mászás: 4/75
4. csapdakészítés: 13/14 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/17 6. gyógyítás: 16/70
7. titkosírás: 5/20 8. felderítés: 4/21 (+66%) 9. szörnyidomítás: 4/44
10. taumaturgia: 15/68 (+10%) 11. harcművészetek: 21/0 12. zene: 13/49 (+10%)
13. szörnyismeret: 3/0 14. zárnyitás: 1/55 15. vadászat: 10/66
16. bányászat: 10/95 17. testépítés: 46/66 (+36%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 65% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot )
elfogod sullárt (#101) fedett veremmel (#219)
mászol max. 42 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
hangzatos melódia (#345)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
fekete bugyor (180)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
egyenruha (364)
a rang kötelez (368)
tábori kiképzés (380)
fejpénz (385)
a mágia szeretete (393)
mászás határ nélkül (406)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 21 TU. szükséges még: 89 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 566 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 kőhegyű lándzsa (#7) 1 * vámpírtőr (#364)
Vágófegyverek
3 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
2 bot (#4) 1 csontpálca (#329) 1 kőkalapács (#13)
Lövedékek
4 kerek kő (#19) 5 nyílvessző (#108) 66 ubuk tüske (#131)
6 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
1 bumeráng (#249) 1 ezüstshuriken (#327) 2 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
2 nyu-shuriken (#157) 9 ubuk dobónyíl (#138) 6 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
3 kis bőrpajzs (#45)
Páncélok
1 bőrpáncél (#51) 1 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
3 bőrsisak (#57) 1 * Krough fejdísze (#1570) 1 rézsisak (#72)
Köpenyek
1 * tépett lobogó (#1864)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 3 * tankány karom (#237)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * ryuku futárcsizma (#1530)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
1 * hősiesítő medál (#1558) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
2 ezüst karkötő (#158) 1 * Huddens alkarvédője (#1550)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 * zafír védőgyűrű (#532)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+2)
1 * nodonrod kitűző (#1533) 1 * örökkévaló holdkő (#1830) 1 * varkaudar ékkő (#2168)
Löttyök és porok, tartóstul
5 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 50 csepp tinta (#101), fér még: 0]
1 fűszertartó (#210) [benne 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 2]
7 huhogó bibe (#332) [bennük 30 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 54]
5 kavadu iszák (#25) [bennük 50 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
5 sullár hólyag (#168) [bennük 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 97]
10 uzbány csőr (#169) [bennük 73 csepp ugh méreg (#166), fér még: 47]
6 vizestömlő (#3) [bennük 118 korty víz (#27), fér még: 2]
3 zöld üveg (#82) [bennük 21 csepp ragasztó (#83), fér még: 39]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 5 bronzkulcs (#76)
6 csontkulcs (#74) 3 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221)
1 ezüst kulcs (#184) 2 Fairlight szütyője (#2108) 4 fáklya (#36)
1 fülemüle síp (#1576) 1 furulya (#233) 5 gernim balzsam (#1894)
199 gyógykenőcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147) 27 kaja (#2)
1 karócsapda (#163) 5 kis vaskulcs (#40) 1 koboldkorona (#1629)
1 kötél (#92) 4 krónika (#1725) 1 lant (#238)
3 leviatán hólyag (#2182) 2 mérleg (#81) 1 moa varázsdoboz (#1133)
1 nagy bronzkulcs (#185) 1 olló (#335) 26 ork csodaszer (#1228)
1 pszi kő (#248) 5 rézkulcs (#75) 1 sáfránykő (#979)
1 sáfránykristály (#675) 1 súlyzó (#347) 1 szeksztáns (#32)
1 szent jogar (#150) 1 távcső (#42) 1 tüskecsapda (#242)
2 varázskő (#305) 2 vaskulcs (#183) 1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
9 acélpengőke (#231) 2 alligátorbőr (#661) 44 álompor (#396)
3 aurach bőr (#658) 39 aurach fog (#657) 2 berzerker tüske (#713)
10 bordacsont (#16) 1 csuklyavirág (#133) 1 darázsfarok (#654)
7 darázsszárny (#652) 8 dorony tüdő (#212) 5 dözmöng szív (#122)
76 drótszőr (#37) 3 elkarog szőr (#665) 1 etra hályog (#712)
17 evaporőr háj (#105) 31 fabontó (#106) 8 fekete gyöngy (#99)
6 fülemüle agyar (#267) 9 grifftojás (#179) 2 gyíkfű (#201)
7 gyöngymangó (#135) 2 halcsont (#390) 5 hebrencs állkapocs (#130)
3 kaktusztüske (#114) 3 karbin plazma (#199) 2 kavadu lebeny (#24)
8 lajhár csont (#236) 7 lapockacsont (#33) 2 liumbe hajtás (#655)
80 madártoll (#112) 7 magszim bél (#103) 8 mákrózsa virág (#56)
3 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 mocsári penke (#148) 6 móri gyümölcs (#116)
5 nektoraf faggyú (#667) 10 óndarab (#85) 2 ormánygőte csont (#21)
30 pirkit (#153) 3 purifikátor háj (#269) 1 rakolits por (#669)
4 remák szív (#264) 10 rézdarab (#70) 4 rinóbőr (#651)
2 rókafarok (#124) 4 sámán erszény (#650) 10 smirglilevél (#29)
5 sünmedve tüske (#14) 7 surranó kígyó bőr (#47) 6 szárnyas hernyó (#69)
6 szulfagor agyar (#677) 3 szvó-ektoplazma (#151) 5 téfea-agy (#172)
1 Thargodan esszencia (#328) 21 tigroszlán fog (#63) 3 trikornis szarv (#198)
2 vadász tatu bőr (#15) 5 varányszem (#30) 40 varkaudar csont (#1113)
23 vasérc (#152) 22 vízionár szem (#102) 4 xirnox szív (#213)

Összsúly: 212.13 kg Megterheltség: 137%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 14 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 antilopbőr (#48) 5 bakkura bőr (#95) 4 csontszablya (#64)
7 grákóbőr (#41) 3 kaja (#2) 5 királygyík bőr (#44)
1 orgyilkos tőr (#225) 1 ork csodaszer (#1228) 2 rákpáncél (#97)
29 sallank karom (#128) 1 ubuk dobónyíl (#138) 1 vashegyű lándzsa (#182)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
304 arany (#50) 1 bőrsisak (#57) 6 madártoll (#112)
5 nyílvessző (#108) 2 nyu-shuriken (#157) 1 remák szív (#264)
1 rézsisak (#72) 8 varkaudar csont (#1113) 20 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

42 43 44 45 46 47
60
61
62
63
64
(44,61) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), varkaudar falu (#1109), pókvadász (#59), varkaudar (#64), varkaudar kölyök (#685), varkaudar behemót (#189)
(44,63) vadász varkaudar (#108), varkaudar falu (#1109), Candle (2321. kalandozó), élőholt mirg (#135), varkaudar kölyök (#685), varkaudar (#64), varkaudar bajnok (#190)
(45,61) útonálló (#130), Raia rúnaköve
(45,62) vegyesbolt (#526), városháza (Qvill) (#527), fogadó # (#608), szökőkút, sörsátor (#486), varkaudar fellegvár (#1821), nekrofun (#173), útonálló (#130), Fintor (6108. kalandozó), Melinka (6111. kalandozó)
(46,61) púpos burástya (#92), Elenios oltár, 8. jellempróba, varkaudar falu (#1109), művészi porolit (#720), varkaudar (#64), varkaudar kölyök (#685), élőholt mirg (#135), szutykos remák (#191)
(46,62) fegyverbolt (#546), erődítmény (#488), útonálló (#130)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2016.10.16 12:06 Változások a számládon! Zseton levonás: 5 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (1 ford. lemaradÂás 2440-nek)
˙

Üzenet küldése a karakternek