164. forduló, 166. forduló, Hszüan Lung összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. okt. 13. 9h:10'
EZ A 165. JÁTÉKHETED, 165. FORDULÓD
166. játékheted kezdete: okt. 18.
A következő fordulódat legkorábban a 166. játékhéten tudjuk betáplálni.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2440
SZÁMLA : XXXX

HSZÜAN LUNG KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [46,63] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, az 59. pontnál.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+4 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+55 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+17 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 311.]

* 2. KP: h 233 10 0 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. [10 pontot használtál fel, van még 301.]

* 3. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi időt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tűnik egy rézgolyó elkészítése. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 281.]

ef 4 522 energia fejlesztése 4
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-4 TU.] [28 pontot használtál fel, van még 253.]

kf 1733 kézbeveszed/felveszed az 1733. tárgyat
Az ujjadra húzod a koponya gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 253.]

lm 62 72 78 mozogsz 62 72 78
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [60. PONT.] Folytatod az utat. Innen csak egy út van: előre! [61. PONT.] Haladsz előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [62. PONT.] Hirtelen egy varkaudar mágust veszel észre magad előtt. Valamilyen fegyver van nála. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 20 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar mágus bal karját. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 225 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [63. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy varkaudar kölyök lakik itt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar kölyök testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel iszonyatosan megcsapod a varkaudar kölyök jobb első lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A varkaudar kölyök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varkaudar kölyök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 366 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 8, gyógyulás: 3, összesen: -5 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [64. PONT.] Hamarosan egy vadász varkaudart pillantasz meg. Valamilyen fegyver van nála. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vadász varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadász varkaudar testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A vadász varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vadász varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 11, gyógyulás: 2, összesen: -9 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [65. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy ork sámán. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 8 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az ork sámán bal lábát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az ork sámán testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd az ork sámán bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 8 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az ork sámán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 442 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 16, gyógyulás: 2, összesen: -14 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy széles, magas terembe érsz. [66. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy ork bérgyilász. (ld. enc.) Valamilyen fegyver van nála. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 22 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ork bérgyilász testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel iszonyatosan megcsapod az ork bérgyilász testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd az ork bérgyilász jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy vas dobónyíl, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 12, gyógyulás: 2, összesen: -10 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [67. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vark. nekromanta. Nem látod jól, milyen fegyver van nála. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 13 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vark. nekromanta testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vark. nekromanta testét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a vark. nekromanta fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A vark. nekromanta kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 015 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 27, gyógyulás: 2, összesen: -25 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [68. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy varkaudar kósza. (ld. enc.) Ismeretlen fegyvert szorongat. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 27 életpontot sebeztél. Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 12 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar kósza bal karját. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar kósza testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel eltalálod a varkaudar kósza testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Sajnos nem sikerült a varkaudar kósza minden csapását hárítanod. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 11 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar kósza száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 949 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 46, gyógyulás: 2, összesen: -44 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [69. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [70. PONT.] Hamarosan egy varkaudart pillantasz meg. Ismeretlen fegyvert szorongat. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar fejét. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel felnyársalod a varkaudar bal karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Hárításod megcsúszik, a varkaudar fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 133 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 3, gyógyulás: 2, összesen: -1 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [71. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy varkaudar mágus lakik itt. Valamilyen fegyver van nála. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 14 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar mágus testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel iszonyatosan megcsapod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel teljesen átdöföd a varkaudar mágus fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Könnyedén félreszökkensz a varkaudar mágus csapása elől. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 225 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 19, gyógyulás: 3, összesen: -16 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [72. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy ork bérgyilász az. Ismeretlen fegyvert szorongat. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 22 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ork bérgyilász mozgékony testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel iszonyatosan megcsapod az ork bérgyilász testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel eltalálod az ork bérgyilász mozgékony testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az ork bérgyilász megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az ork bérgyilász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy arany, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 22, gyógyulás: 3, összesen: -19 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy ork bérgyilász van előtted! Ismeretlen fegyvert szorongat. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 26 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ork bérgyilász bal lábát. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel eltalálod az ork bérgyilász bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranytű (ld. enc.). Szereztél 1 csontszablyát. 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [71. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy széles, magas terembe érsz. [73. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vadász varkaudar. Valamilyen fegyver van nála. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vadász varkaudar bal lábát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a vadász varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel teljesen átdöföd a vadász varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vadász varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [74. PONT.] Hirtelen egy ork sámánt veszel észre magad előtt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 8 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ork sámán testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az ork sámán fejét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel felnyársalod az ork sámán testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 7 életpontot vesztettél. Az ork sámán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 442 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [75. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy ork bérgyilász. Nem látod jól, milyen fegyver van nála. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ork bérgyilász mozgékony testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az ork bérgyilász bal vállát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd az ork bérgyilász bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Bár ügyesen védekezel, az ork bérgyilász sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az ork bérgyilász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst karkötő, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [76. PONT.] Hirtelen egy vark. nekromantát veszel észre magad előtt. Valamilyen fegyver van nála. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 31 életpontot sebeztél. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vark. nekromanta jobb lábát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vark. nekromanta jobb oldalát. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel eltalálod a vark. nekromanta jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vark. nekromanta újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 015 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 36, gyógyulás: 3, összesen: -33 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [77. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy varkaudar kósza. Ismeretlen fegyvert szorongat. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 9 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar kósza jobb oldalát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kósza testét. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd a varkaudar kósza fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Sajnos nem sikerült a varkaudar kósza minden csapását hárítanod. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 11 életpontot vesztettél. A varkaudar kósza szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 949 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 59, gyógyulás: 2, összesen: -57 ÉP}

Az egyik sarokban találsz egy kisebb faládikót. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő csontkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 10 ork csodaszer, 5 gernim balzsam (ld. enc.) és 5 grifftojás. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Sorvadsz (-1 életerő). Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [78. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy Poomr Ko az. (ld. enc.) Ismeretlen fegyvert szorongat. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 23 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Poomr Ko testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Elszántan a másikra támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Poomr Ko jobb oldalát. (3 támadással 190 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel jól megszúrod a Poomr Ko sima, kék bőrét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Bár ügyesen védekezel, a Poomr Ko sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Elhajolsz a Poomr Ko ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 varkaudar szimbólum (ld. enc.). Elhajítod a vacak vark. nekromanta trófeát, és kiszedsz egy Poomr Ko trófeát. 1 644 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 64, gyógyulás: 3, összesen: -61 ÉP}

A fal mellett találsz egy vasalt faládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő rézkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 csontpálca (ld. enc.), 2 varázskő (ld. enc.), 1 varkaudar ékkő (ld. enc.), 1 tudás gyöngye (ld. enc.) és 1 fülemüle síp (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +92 életerő.) [220 pontot használtál fel, van még 33.]

lm 78 78 78 mozogsz 78 78 78
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 33.]

lm 58 41 28 mozogsz 58 41 28
Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [77. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [76. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [75. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Sorvadsz (-2 életerő).
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [33 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 31 34 1 mozogsz 31 34 1
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 163 0 0 használod a 163. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -5.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -8.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 147 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 19, 9.
Ez a nap kifejezetten strapás volt, de nem gond, hiszen te meg kifejezetten strapabíró vagy! (+1 max. életerő.) Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben -8 pontod maradt, ebből a következő körre -8 pontot vihetsz át. Kapsz még 306 pontot. A következő körben tehát 298 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RÉZGOLYÓ (343. TÁRGY)
Hogy ez eddig nem jutott eszedbe! A bányászati melléktermékként felhalmozódott rézből kiváló parittyalövedék készíthető. Ehhez a KT 343 parancsot kell kiadnod, 2 TVP-ért, egy olvasztókemence mellett, kezedben egy kőkalapáccsal (és persze ne feledkezz meg az egy rézdarabról!). A rézgolyó sebzése 2d6.

ORK BÉRGYILÁSZ (781. SZÖRNY)
Az orkok kitűnő bérgyilkosok: olcsók és nem kár értük, ha netán elvesznének a küldetés teljesítése során. A városok szívében élő titkos alvilági szervezetek ezért előszeretettel alkalmazzák őket a piszkos munka elvégzésére, ha valakit el kell tenni láb alól. A lesből támadás ugyan nem megy nekik, hiszen elképesztő szaguk messziről elárulja őket, de ezt alaposan kárpótolja erejük, lelkesedésük és lendületük, amivel az efféle munkába vetik magukat. Lehet, hogy most te vagy a célpont? Tüske valakinek a szemében? Vagy csak eltévesztette a célpontot ez a bérgyilász? Merthogy az egyik épület árnyékából kilépett ork különös módon méreget, majd neked ront csontszablyával hadonászva feléd. De talán nem az történik, amit ő szeretne, és a végén te vonod ki a forgalomból őt.

VARKAUDAR KÓSZA (347. SZÖRNY)
Néhány varkaudar a törzstől elszakadva, magányosan járja a vadont. Ezek a természetet kedvelő, az állatokkal szót értő varkaudarok ugyan nem gonoszak, de fajtársaikhoz hasonlóan, gondolkodás nélkül megtámadják a humanoid lényeket, igaz, más okból, mint a többi varkaudar - ők úgy gondolják, a földet meghódító kalandozók idővel a természet elpusztítói lesznek. Ezek a renegát varkaudarok képzettek bizonyos mértékig a mágia használatában is.

ARANYTŰ (272. TÁRGY)
Egy gyönyörűséges, színaranyból készült varrótű! Csodás ékszer, de vajon van valami haszna? Igen, minden bizonnyal. Az egyszerűbb, primitívebb tárgyak elkészítésénél, amikor varrni kellett elegendő volt egy csonttű vagy más hegyes, a természetben is előforduló eszköz. Amikor azonban precíz, kifogástalan munkát (varrást) igényel egy finomabb tárgy elkészítése, nyilvánvaló, hogy célszerszámot kell használnod. Érthető hát, hogy az aranytű több tárgy elkészítésénél is fontos komponens.

GERNIM BALZSAM (1894. TÁRGY)
Az átokmanónál talált, pici üvegtégelyben szúrós szagú, áttetsző anyagot találsz. Ha próbaképpen megnyalod, percekre elzsibbad a nyelved, ebből hamar rájössz, hogy külsőleg használandó. Ha a halántékodra kened, furcsa bizsergést érzel a tudatodban. Ezt a H paranccsal teheted meg, és a második paraméterben megadhatsz egy darabszámot is, hogy hány adag balzsamot akarsz egymás után elhasználni. Minden adag felkenegetése, a felszívódásra szánt időt is ideértve, 1 TVP-be kerül, ekkor azt tapasztalod majd, hogy tudati energiád egy szemernyit erősödött. [A játék nyelvére lefordítva: kapsz 1 TU-t, de csak akkor, ha nem vagy már amúgy is a maximumon, és tagja vagy egy közös tudatnak.] A balzsam ritka értékes kincs, önszántadból nem fogsz tőle megválni, azaz nem adhatod át másnak.

POOMR KO (957. ELLENFÉL)
Poomr Ko egyike volt a varkaudar seregek vezetőjének. Katonái élén több sikert is elért a háború alatt, végül az éppen táborozó hadseregen kalandozók ütöttek rajta. Súlyos sebet kapott a harcok során, és csak a szerencsének köszönhette, hogy sikerült elmenekülnie és elrejtőznie a közeli erdőben. Poomr Ko erőssége az egy-egy elleni küzdelem, ebben nem is nagyon akad ellenfele. Ezt a szenvedélyét általában a hadifoglyokon élte ki.
Nos, hát igaz a pletyka, Poomr Ko még mindig a nyugati erdőségekben bújkál, és gyanútlan utazókra vadászik. Most, hogy szemtől szemben álltok egymással, már nem is tűnik olyan félelmetesnek, de azért óvatosságra intenek a vívótudományát dicsérő pletykák. Kezében két halálos pengét tart, testét varkaudar páncél védi. Övén néhány DEM lóg. Valahogy meg kellene szabadítani tőlük...

VARKAUDAR SZIMBÓLUM (1528. TÁRGY)
Első pillantásra ez a láncon függő kis korong egy varkaudar törzs jelvénye lehet. A nyakadba akaszthatod, s rögvest harciasabbá válsz (+1 támadás). E tárgy csakúgy, mint a többi szent szimbólum nem foglal helyet más tárgyak elől. Talán később majd megismered a tárgy további történetét kocsmákban, írásos anyagokról, stb., úgyhogy most itt neked eláruljuk nagyvonalakban: a szimbólum a varkaudarok egyik kitaszított törzsének jele. Valószínűleg Poomr Ko is ebből a törzsből való, a hadvezér, aki elsősorban fenyítéssel tudta alattvalóit szolgálatra kényszeríteni. Katonái féltek tőle, de egyben gyűlölték is ezért. A Poomr Ko szimbólumát szerte Ghallán minden varkaudar ismeri, ha ezt hordod és varkaudar faluban kutatsz, bátrabbak lesznek az ottlakók annyira, hogy egy-két ellenféllel többel kelljen megküzdened.

CSONTPÁLCA (329. TÁRGY)
A csontpálca egy speciális, művészien faragott bot, amely komoly varázshatalommal bír egy megfelelően képzett varkaudar mágus kezében. Ha te megszerzel egy ilyet, a varázsszó híján legfeljebb ütőfegyvernek használhatod, de annak nagyon hatékonyan: a csontpálca alapsebzése fixen 22 életpont (persze ezt az ellenfél védekezése ugyanúgy csökkenti, mint más fegyvereknél). A vékony fegyver eme iszonyatos sebzését természetesen a belőle használatkor kiáramló mágikus energia adja. Ez egyben azt is jelenti, hogy a csontpálca helyes használatához legalább 5-ös taumaturgia szakértelem szükséges (egyébként a pálca felrobbanhatna a kezedben). Mivel a csontpálca tölteteinek száma korlátozott, ezért minden harc után, amikor a csontpálcát használtad, van 20% esély, hogy a csontpálca elveszti mágikus töltését. Ilyenkor a hasznavehetetlenné vált pálcát automatikusan eldobod.

VARÁZSKŐ (305. TÁRGY)
Ez az apró, szürke kőgolyó a szivárvány minden színében kezd villogni és melegedni, ha varázslat használatára képes személy fogja a kezébe. Nagy mennyiségű varázsenergia van benne tárolva, amely a kő összetörésével szabadítható fel. Ehhez a H 305 parancsot kell kiadnod, 0 TVP-ért. Ekkor a varázspontjaid száma megnő 100-al! (De a maximális érték fölé nem megy. Az ősi birodalmak területén 150 VP-t ad, a Ryuku szigeteken 200-at, a Kiégett Földeken 400-at.) Megadhatsz egy 2. paramétert is a H parancshoz, ha esetleg egyszerre több varázskövet akarnál összetörni. A varázskövet automatikusan is használni fogod, ha úgy próbálsz varázsolni (V parancs), hogy nincs elég varázspontod a varázslat elmondásához. A varázskövet sem automatikusan, sem H paranccsal nem fogod használni, ha 20-nál kevesebb VP-d hiányzik, mert ez csak pazarlás lenne. Harcban nincs idő a varázskő automatikus használatára.
[Megjegyzés: Felbőszülve a kalandozók lázadásán az alanori hódítás ellen, a Zaks család udvari mágusa megátkozta a Ghallán fellelhető és valaha elkészülő összes varázskövet. Egy körben max. 2 varázskövet használhatsz fel. (Ilyen szempontból következő köröd elejéig lezajló események is ide tartoznak.)]

VARKAUDAR ÉKKŐ (2168. TÁRGY)
Ez az apró kis ékkő, ami kitűzőként tudsz feltűzni a ruhádra (nem foglalja a helyet más kitűzőid elől) a varkaudarok sámánjainak kreálmánya. Viselőjét, amint az harcba bocsátkozik, félelmetes dühvel tölti el, így az berserkerként veti magát a csatába. Szerencsére te nem vagy varkaudar, ezért rád kisebb hatással van az ékkő. Eggyel növeli a támadásodat és a sebzésedet, de eggyel csökkenti a védettségedet. Nem fogod másnak odaadni.

A TUDÁS GYÖNGYE (522. TÁRGY)
A Tudás Gyöngye ritka és igencsak keresett varázstárgy. Ha fel akarod használni, el kell nyelned a H 522 paranccsal, ekkor a gyöngy mágikus energiája felszabadul, és egy véletlenszerűen választott alaptulajdonságod eggyel megnő, függetlenül attól, hogy mekkora volt (a TF-elés persze nem vész el, tehát ha 30-as erőd volt és 100-at TF-eltél, és az erőd megnő 31-re, a 100 TF-elés akkor is meglesz). A tudás gyöngye egyfajta jóindulatú ragaszkodással bír: a varázskőhöz hasonlóan, a tudás gyöngyétől sem tudsz megszabadulni semmilyen módon. A használatnál megadhatsz egy második, mennyiségi paramétert. Ekkor annyi darabot használsz fel.

FÜLEMÜLE SÍP (1576. TÁRGY)
Ronda egy madár volt ez a Pikoló, de te kifogtál rajta! Most pedig itt állsz, és turkálsz a dögben, hátha találsz valami hasznosat a béltartalom közt. Micsoda meglepetés azonban, tényleg találsz valamit! A madár mellkasa szabályos söröskorsót formáz, ám az egyik bordája valahogy nem illik a többi közé. Mintha túl egyenes lenne... Meg az a lyuk is ott rajta... mire is hasonlít... Megvan! Úgy néz ki, mint egy csontból faragott - illetve inkább növesztett - síp. A gondolatot tett követi, letöröd a sípot, és belefújsz. Először gyengén, de már így is elég szörnyű a hangja, úgyhogy mielőtt a durvább tesztelésnek vetnéd alá, két tenyered a füledre tapasztod, majd eztán fújod meg teli tüdőből. Az eredmény a vártnál is jobb: a környező fákról összesen nyolc mókus zuhan transzban a földre, egy arrajáró borz pedig több méter magasra szökken rémületében, és visszaesve ott helyben kimúlik szívinfarktusban. Talán később majd kicsit jobban belejössz a síppal való zenélésbe. Elégedetten rakod el hát: ha ez nálad van, könnyebb lesz a legtöbb fülemülét, illetve bagolyt lezenélni a pályáról, mielőtt azok kárt tennének a hallásodban. [A fülemüle síp birtoklásakor 4-gyel alacsonyabb zene is elég a szörnyek rikácsolásának kikerüléséhez. A síp egyébiránt hangszerként is működik, tehát a H 1576 <TVP költség> paranccsal zenélhetsz vele csak úgy is.]

KARAKTERLAP

Hszüan Lung, egy tüsi ősz hajú, csillogó szemű, hosszú szakállas kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: ágyútöltelék (49). Ez a 165. fordulód.

Erő: 48 (57) Szint: 18 Merészség: 7/5 Magasság: 145 cm
IQ: 14 (33) Támadás: 29 Agresszió: 5 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 14 (20) Védekezés: 18 Menekülés: 30 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 17 (21) Életpont: 532/445 Jellem: semleges (+11) Tul. pont: 0
Szerencse: 19 (27) Varázspont: 194/1 Pénz: 4509 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 19/0
Eddig összesen 1071 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11 571 TP-t kaptál. Jelenleg 280 758 TP-d van. A következő szinthez még 59 242 TP szükséges. Trófeáid: Poomr Ko, quwarg királynő, quwarg harcos. A 125. fordulódban 1377 arany került a bankszámládra. 1679 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 22/63 (+26%) szúrófegyverek: 15/61 (+16%) vágófegyverek: 7/66
dobófegyverek: 16/26 (+45%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -98.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (99 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5
46,63 mezőn táborozol, az 53. labirintusban, 1. szinten, 75. ponton
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 131 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/7 2. nyomkövetés: 26/44 3. mászás: 4/75
4. csapdakészítés: 12/99 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/17 6. gyógyítás: 16/70
7. titkosírás: 5/20 8. felderítés: 2/35 9. szörnyidomítás: 4/44
10. taumaturgia: 15/52 (+40%) 11. harcművészetek: 21/0 12. zene: 13/19 (+10%)
13. szörnyismeret: 3/0 14. zárnyitás: 1/55 15. vadászat: 10/66
16. bányászat: 10/95 17. testépítés: 46/30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 65% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot )
elfogod sullárt (#101) fedett veremmel (#219)
mászol max. 42 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
fekete bugyor (180)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
egyenruha (364)
a rang kötelez (368)
tábori kiképzés (380)
fejpénz (385)
a mágia szeretete (393)
mászás határ nélkül (406)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 12 TU. szükséges még: 98 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 651 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 kőhegyű lándzsa (#7) 1 orgyilkos tőr (#225)
1 * vámpírtőr (#364) 1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
4 csontszablya (#64) 3 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
2 bot (#4) 1 csontpálca (#329) 1 kőkalapács (#13)
Lövedékek
4 kerek kő (#19) 69 ubuk tüske (#131) 2 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
1 bumeráng (#249) 1 ezüstshuriken (#327) 2 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
7 ubuk dobónyíl (#138) 6 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
3 kis bőrpajzs (#45)
Páncélok
1 bőrpáncél (#51) 1 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
2 bőrsisak (#57) 1 * Krough fejdísze (#1570)
Köpenyek
1 * tépett lobogó (#1864)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 3 * tankány karom (#237)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * ryuku futárcsizma (#1530)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * hősiesítő medál (#1558) 1 varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
2 ezüst karkötő (#158) 1 * Huddens alkarvédője (#1550)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+1)
1 * nodonrod kitűző (#1533) 1 * örökkévaló holdkő (#1830) 1 varkaudar ékkő (#2168)
Löttyök és porok, tartóstul
5 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 50 csepp tinta (#101), fér még: 0]
1 fűszertartó (#210) [benne 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 2]
7 huhogó bibe (#332) [bennük 30 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 54]
5 kavadu iszák (#25) [bennük 50 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
5 sullár hólyag (#168) [bennük 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 97]
10 uzbány csőr (#169) [bennük 70 csepp ugh méreg (#166), fér még: 50]
6 vizestömlő (#3) [bennük 102 korty víz (#27), fér még: 18]
3 zöld üveg (#82) [bennük 21 csepp ragasztó (#83), fér még: 39]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 5 bronzkulcs (#76)
6 csontkulcs (#74) 3 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221)
1 ezüst kulcs (#184) 2 Fairlight szütyője (#2108) 4 fáklya (#36)
1 fülemüle síp (#1576) 1 furulya (#233) 5 gernim balzsam (#1894)
199 gyógykenőcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147) 31 kaja (#2)
1 karócsapda (#163) 5 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92)
4 krónika (#1725) 1 lant (#238) 3 leviatán hólyag (#2182)
2 mérleg (#81) 1 moa varázsdoboz (#1133) 1 nagy bronzkulcs (#185)
1 olló (#335) 28 ork csodaszer (#1228) 1 pszi kő (#248)
5 rézkulcs (#75) 1 sáfránykő (#979) 1 sáfránykristály (#675)
1 súlyzó (#347) 1 szeksztáns (#32) 1 szent jogar (#150)
1 távcső (#42) 1 tudás gyöngye (#522) 1 tüskecsapda (#242)
2 varázskő (#305) 2 vaskulcs (#183) 1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
9 acélpengőke (#231) 2 alligátorbőr (#661) 44 álompor (#396)
3 antilopbőr (#48) 3 aurach bőr (#658) 39 aurach fog (#657)
5 bakkura bőr (#95) 2 berzerker tüske (#713) 10 bordacsont (#16)
1 csuklyavirág (#133) 1 darázsfarok (#654) 7 darázsszárny (#652)
8 dorony tüdő (#212) 5 dözmöng szív (#122) 76 drótszőr (#37)
3 elkarog szőr (#665) 1 etra hályog (#712) 17 evaporőr háj (#105)
31 fabontó (#106) 8 fekete gyöngy (#99) 6 fülemüle agyar (#267)
6 grákóbőr (#41) 9 grifftojás (#179) 2 gyíkfű (#201)
7 gyöngymangó (#135) 2 halcsont (#390) 5 hebrencs állkapocs (#130)
3 kaktusztüske (#114) 3 karbin plazma (#199) 2 kavadu lebeny (#24)
5 királygyík bőr (#44) 8 lajhár csont (#236) 7 lapockacsont (#33)
2 liumbe hajtás (#655) 77 madártoll (#112) 7 magszim bél (#103)
8 mákrózsa virág (#56) 3 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 mocsári penke (#148)
6 móri gyümölcs (#116) 5 nektoraf faggyú (#667) 10 óndarab (#85)
2 ormánygőte csont (#21) 30 pirkit (#153) 3 purifikátor háj (#269)
1 rakolits por (#669) 2 rákpáncél (#97) 3 remák szív (#264)
10 rézdarab (#70) 4 rinóbőr (#651) 2 rókafarok (#124)
29 sallank karom (#128) 4 sámán erszény (#650) 10 smirglilevél (#29)
3 sünmedve tüske (#14) 7 surranó kígyó bőr (#47) 6 szárnyas hernyó (#69)
6 szulfagor agyar (#677) 3 szvó-ektoplazma (#151) 5 téfea-agy (#172)
1 Thargodan esszencia (#328) 21 tigroszlán fog (#63) 3 trikornis szarv (#198)
2 vadász tatu bőr (#15) 5 varányszem (#30) 32 varkaudar csont (#1113)
23 vasérc (#152) 20 vízionár szem (#102) 4 xirnox szív (#213)

Összsúly: 231.15 kg Megterheltség: 150%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 9 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 gyógykenőcs (#313) 4 ubuk dobónyíl (#138) 1 vas dobónyíl (#189)
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
148 arany (#50) 1 aranytű (#272) 1 csontpálca (#329)
4 csontszablya (#64) 1 ezüst karkötő (#158) 1 fülemüle síp (#1576)
5 gernim balzsam (#1894) 5 grifftojás (#179) 13 ork csodaszer (#1228)
1 tudás gyöngye (#522) 2 varázskő (#305) 1 varkaudar csont (#1113)
1 varkaudar ékkő (#2168) 1 varkaudar szimbólum (#1528)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

45 46 47
62
63
64
(46,63) az 53. labirintus bejárata, varkaudar mágus (#128), varkaudar kölyök (#685), vadász varkaudar (#108), ork sámán (#345), ork bérgyilász (#781), vark. nekromanta (#173), varkaudar kósza (#347), varkaudar (#64), Poomr Ko (#957)

Üzenet küldése a karakternek