Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2022. júl. 8. 13h:38' EZ A 165. JÁTÉKHETED, 162. FORDULÓD 166. játékheted kezdete: júl. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #3923 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az orgyilkos testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos bal oldalát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (3 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal megvágod az orgyilkos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (9 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 400 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: vv 224 19 12 | elmormolod a 224. varázslatot a 19. varázslatot a 12. varázslatot |
* 3. KP: vv 24 26 88 | elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: h 2306 0 0 | használod a 2306. tárgyat |
ve 1221 100 | megveszed az 1221. tárgyat 100 |
ve 453 1 | megveszed a 453. tárgyat 1 |
kf 453 | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat |
pbe 16000 | beraksz a bankba 16000 aranyat |
flh 998 363 | felt. lőfegyver haszn. 998 a 363. tárggyal |
kpb 5 | kezd. parancs berakása: 5 |
vv 90 27 86 | elmormolod a 90. varázslatot a 27. varázslatot a 86. varázslatot |
ee 272 83 333 | eladod a 272. tárgyat a 83. tárgyat a 333. tárgyat |
ee 186 243 180 | eladod a 186. tárgyat a 243. tárgyat a 180. tárgyat |
id 348 5 | idomítod a 348. szörnyet 5 pontért |
ve 1224 1 | megveszed az 1224. tárgyat 1 |
m 6 6 7 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a rőtmanó berzerker testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (4 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a rőtmanó berzerker testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-8 életpont.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (12 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal megcsapod a rőtmanó berzerker testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a rőtmanó berzerker meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 berzerker tüske és 1 rőtmanó kacagány. 787 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [131,46] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ryuku csapásvezető. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku csapásvezető jobb lábát. (5 támadással 50 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kétfejű csatabárdot. Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku csapásvezető testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal végigvagdosod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (11 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 30 életpontot sebeztél. Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy gyöngymangó. 1 815 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [130,45] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kaffogó hebrencs. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (6 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal megvágod a kaffogó hebrencs jobb hátsó lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (12 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs feléd harap, de sikertelenül. A kaffogó hebrencs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 237 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 2685 | bemész a 2685. épületbe |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 104 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar jobb vállát. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel többször eltalálod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (1 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal kissé megkarcolod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 22 életpontot sebeztél. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst karkötő és egy aranytű. 4 710 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 42 életpontot sebeztél. Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 125 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a mestervarázsló girhes testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kétfejű csatabárdot. Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a mestervarázsló girhes testét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (8 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal épp hogy eltalálod a mestervarázsló girhes testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 13 életpontot sebeztél. Nem sikerült a mestervarázsló ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. A mestervarázsló pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. A mestervarázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 591 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 195, gyógyulás: 0, összesen: -195 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 82 életpontot sebeztél. Távolról Tharr haragja varázslatot lő rád a másik. 33 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az elit gárdista bal oldalát. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször eltalálod az elit gárdista páncélozott testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal épp hogy eltalálod az elit gárdista testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 30 életpontot sebeztél. Az elit gárdista fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 568 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 91, gyógyulás: 0, összesen: -91 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 94 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy tudatrombolás pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ekharion testét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel többször eltalálod az ekharion jobb lábát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (3 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal megvagdalod az ekharion jobb oldalát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (11 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 26 életpontot sebeztél. Nem sikerült az ekharion ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 43 életpontot vesztettél. Az ekharion összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 39 aranyat. 5 825 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 375, sebződés: 97, gyógyulás: 0, összesen: -97 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 99 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kronokukac gumiszerű testét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar che-karddal megvagdalod a kronokukac farkát. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal kicsit megvagdalod a kronokukac nyálkás farkát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (3 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 22 életpontot sebeztél. A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-2 TVP). A kronokukac farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-3 TVP). Varkaudar che-karddal végigvagdosod a kronokukac testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (8 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal kissé megkarcolod a kronokukac gumiszerű testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 23 életpontot sebeztél. A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-4 TVP). A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-4 TVP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 4 998 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 493, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kétfejű csatabárdot. Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő testét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (3 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal épp hogy eltalálod a quwarg királynő bal hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (10 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 453 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [132,43] A növényzet egyre ritkul, kopárabb lesz. Egy sivatag pereménél vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy termikfészket. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy művészi porolit van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Egy érző szívű dromedár nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny közelebbről nem is tűnik olyan rettenetesnek. Még az is lehet, hogy barátságos. No, ezt azért nem mutatja, csak tüntetően hátat fordítva Neked továbbmegy.
be 2685 | bemész a 2685. épületbe |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 44 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 36 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a kétfejű csatabárdot. Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal néhányszor megkarcolod a quwarg nagymester testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (8 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 43 életpontot vesztettél. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester torát. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal megkarcolod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 5 516 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 429, sebződés: 129, gyógyulás: 0, összesen: -129 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 100 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy agyroppantás. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) Borzalmas méretű, vörös bőrű lebegő gomba nő ki előtted a földből. Mérgező spórákból álló, sárga gáz indul feléd. Menekülni szeretnél, de lábad a földbe gyökerezett! Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel párszor keményen megütöd a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal épp hogy eltalálod a borzalmas varkaudar bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (8 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 18 életpontot sebeztél. Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst nyaklánc. 4 867 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 40 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a hegyi góliát oszlopos lábát. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (1 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Meglengetve a varkaudar che-kardot a másikra rohansz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a hegyi góliát oszlopos lábát. (5 támadással 231 életpontot sebezve.) Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (11 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy ősvillám varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 252 életpontot sebeztél. Adamantit pajzzsal épp hogy eltalálod a hegyi góliát testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (2 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A hegyi góliát szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 11 aranyat. 6 060 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 657, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 89 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ekharion jobb lábát. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (11 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel többször eltalálod az ekharion bal lábát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (5 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal végigvagdosod az ekharion ragyás testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 27 életpontot sebeztél. Az ekharion kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Az ekharion fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 44 életpontot vesztettél. Az ekharion összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 37 aranyat. 6 007 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 96, gyógyulás: 0, összesen: -96 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 48 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. 237 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar varázsló testét. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kétfejű csatabárdot. Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar varázsló testét. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal végigvagdosod a varkaudar varázsló jobb lábát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (10 életpontot sebezve.) Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 232 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 411, sebződés: 237, gyógyulás: 0, összesen: -237 ÉP}
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bunthar farkát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bunthar testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (2 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bunthar farkát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (8 életpontot sebezve.) Időben félreugrasz a bunthar rúgása elől. Szarvaival a bunthar megböki a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A bunthar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1 710 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a dűnekukac testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (10 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal többször mélyen végigmetszed a dűnekukac testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (10 életpontot sebezve.) A dűnekukac állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A dűnekukac még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 sáfránykristály. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. 375 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [133,45] Alacsonyabb hegyek közé értél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr híveié. Észreveszel egy teljesen lerombolt világítótornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Találsz egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Marcho Ven-Saak vigyorog kajánul. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy törpe bányát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van! A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy phua-kúpot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy Leah oltár van. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy tüskés harci gromak. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak tüskés testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (9 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tüskés harci gromak nyakát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-7 életpont.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (12 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal megvagdalod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a tüskés harci gromak öklelő szarvai elől. A tüskés harci gromak feléd rúg, de nem talál el. A tüskés harci gromak összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 13 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az Öregsámán Krough fejét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az Öregsámán Krough fejét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az Öregsámán Krough ragyás bőrét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Az Öregsámán Krough karmai majdnem eltalálnak! Az Öregsámán Krough feléd harap, de sikertelenül. 11 életpontot vesztettél. A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-14 életerő). Az Öregsámán Krough összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 2 varázskövet. 1 206 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
(Továbbmész...) [133,46] A hegyvidéket síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Vad szamóca illatát hozza a szél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy termikfészket. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Ebor vigyorog kajánul. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Tharr hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
be 2685 | bemész a 2685. épületbe |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 31 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Tharr haragja varázslatot, majd rád küldi. 31 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az elit gárdista páncélozott testét. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (1 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel többször eltalálod az elit gárdista testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod az elit gárdista testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (7 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 18 életpontot sebeztél. Sajnos nem sikerült az elit gárdista minden csapását hárítanod. (4 támadástól 73 életpontot vesztesz.) Az elit gárdista még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 651 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 104, gyógyulás: 0, összesen: -104 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 34 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kronokukac gumiszerű testét. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kronokukac testét. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal párszor súrolva eltalálod a kronokukac fejét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 25 életpontot sebeztél. A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-4 TVP). A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-5 TVP). Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a kronokukac testét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (4 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal kissé megkarcolod a kronokukac nyálkás farkát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (3 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 26 életpontot sebeztél. A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-3 TVP). A kronokukac farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-5 TVP). A kronokukac még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 5 090 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 503, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 39 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy tudatrombolás pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ekharion testét. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a kétfejű csatabárdot. Meglengetve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd az ekharion jobb lábát. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (7 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal megvagdalod az ekharion bal vállát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (4 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 28 életpontot sebeztél. Az ekharion pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Az ekharion belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 37 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az ekharion száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 39 aranyat. 6 075 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 409, sebződés: 111, gyógyulás: 0, összesen: -111 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Tharr haragja varázslatot. 63 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az elit gárdista testét. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel néhányszor megcsapod az elit gárdista páncélozott testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (3 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal néhányszor megcsapod az elit gárdista testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 27 életpontot sebeztél. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 80 életpontot vesztesz.) Ököllel súrolod az elit gárdista jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (8 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal épp hogy megvágod az elit gárdista fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (2 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 24 életpontot sebeztél. Jobbra-balra szökkenve osztja az elit gárdista nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az elit gárdista száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 363 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 385, sebződés: 187, gyógyulás: 0, összesen: -187 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 49 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (1 életpontot sebezve.) Borzalmas méretű, vörös bőrű lebegő gomba nő ki előtted a földből. Mérgező spórákból álló, sárga gáz indul feléd. Menekülni szeretnél, de lábad a földbe gyökerezett! Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel többször eltalálod a borzalmas varkaudar fejét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (4 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal végigvagdosod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (1 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 21 életpontot sebeztél. Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 vasérc. 5 058 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
vtn 161 | varázslat tanulás: a 161. varázslatot |
v 161 | elmormolod a 161. varázslatot |
* 1. BP: vv 3 14 11 | elmormolod a 3. varázslatot a 14. varázslatot a 11. varázslatot |
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 3. BP: szk 7133 184 131 | keresed a 7133. szörnyet a 184. szörnyet a 131. szörnyet |
* 4. BP: vv 83 5 5 | elmormolod a 83. varázslatot az 5. varázslatot az 5. varázslatot |
HAKAMA (1369. TÁRGY) A szamurájok szoknyaszerű bő nadrágját hakamának hívják. A szürkéskék színű holmi remekül passzol a harcosok sötét felsőruházatához. Ha a hakamát viselni szeretnéd, legalább 40. tapasztalati szintre lesz szükséged. Az általa adott bónuszok: +8 védelem, +8 támadás, +2 sebzés. |
MÁGUSKÖPENY (453. TÁRGY) Minden kezdő varázsló, még Rughar és Morgan is viselte ezt az egyszerű, ámde rendkívül praktikus varázsköpenyt. Ha ezt az ezüst rúnákkal átszőtt, finom szövetköpenyt a KF 453 paranccsal a válladra teríted, védettséged megnő néggyel, és ellenfeleidnek -2 szerencséje lesz mindenféle támadó varázslatoddal szemben. Végezetül, de nem utolsósorban, kör elején +10 varázspontot fogsz regenerálni (ezt nem sokszorozza a nekrofun). |
RYUKU TÁJOLÓ (1224. TÁRGY) A ryuku tájoló leginkább egy szeksztánsra hasonlít, funkcióikban azonban teljesen eltérnek. A ryuku hadsereg jól felkészült, amikor hódító szándékkal a kontinensünkre érkezett. Többek között ilyen briliáns elme szülte készülékeik vannak, mellyel a könnyebb tájékozódás érdekében felszerelik hírnökeiket. A ryuku tájoló nem helyettesítheti a szeksztánst, hiszen azt konkrétan nem tudja megmondani, hol is vagy éppen, viszont ha keresel valamit a környéken, aminek lelőhelyéről konkrétabbat nem tudsz, ennek a tárgynak a használata kézenfekvő megoldást fog nyújtani. Mágikus csoda, aminek szemtanúja lehetsz a tájoló használata során, hiszen elég felidézned magadban a keresett objektum kinézetét, és a tárgy rögtön felzümmög, megkeresve a lehetséges lelőhelyeket a közelben. Add ki a H 1224 <keresett tereptárgy száma> parancsot, és a ryuku szerkezet kijelzőjén rögtön megjelenik egy nyíl, amely pont abba az irányba mutat, amerre a keresett objektum az adott helyzetedtől található. Ezenkívül a nyíl vastagságából azt is levonhatod, milyen messze van az így fellelt tereptárgy. Tereptárgyként megadhatsz nem konkrét, hanem tömegépületeket (pl. sörsátor, malom, viszont nem adhatod meg itt pl. a libertani vegyesbolt számát), növényeket, illetve egyéb, tereptárgyként nyilvántartott objektumokat (pl. csatamező, szekérkaraván). A ryuku tájoló használata 5 TVP-be kerül. A tárgy használatával előbb-utóbb a korlátjaira is rájöhetsz (hogy a tájoló hány mérföldnyi terület átvizsgálására képes). |
VARÁZSENERGIA (161. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Minden varázsló előbb-utóbb szembesül azzal a problémával, melyet a varázslásra fordítható energiáinak véges volta okoz. Nagyon sokan kísérleteztek már különböző varázslatokkal és egyéb módszerekkel, melyekkel ha nem is tudták megszüntetni e korlátot, határait sikerült kitolni. Ezek közül a módszerek közül az egyik legkönnyebben alkalmazható a varázsenergia, melyet 35 VP, 5 TVP és egy csepp sáfránypor felhasználásával most már te is kipróbálhatsz. Ha táborozás előtt elmondod fekhelyed köré, a következő körben úgy fogsz regenerálni, mintha nekrofunon aludtál volna. Sajnos a nekrofunnal e hatása nem adódik össze, és elmondása a taumaturgia szakértelmedet nem fejleszti. |
Erő: | 19 (30) | Szint: | 29 | Merészség: | 3/5 | Magasság: | 169 cm |
IQ: | 33 (42) | Támadás: | 58 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 89 kg |
Ügyesség: | 27 (38) | Védekezés: | 88 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 25/28 év |
Egészség: | 21 (30) | Életpont: | 771/431 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 22 |
Szerencse: | 24 (37) | Varázspont: | 797/312 | Pénz: | 448 arany | Kép. pont: | 50 |
Tudatpont: | 28/13 | Pszi pont: | 119/97 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 2/11 | ökölvívás: | 19/17 (+56%) | szúrófegyverek: | 23/46 (+2%) |
vágófegyverek: | 28/13 (+7%) | ütőfegyverek: | 23/58 (+10%) | lőfegyverek: | 21/78 |
dobófegyverek: | 29/24 (+15%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << kétfejű csatabárd (#1754) << varkaudar che-kard (#1112) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (6 -11.); vas dobónyíl (#189) max. 2 db (12 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
132,46 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
Kedvenc táborhely: 116,45 |
JLKzott minoszkúpok: 63, 65, 57, 58, 56 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 104 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | |
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 23/0 | 2. nyomkövetés: | 33/61 (+40%) | 3. lopás: | 1/29 |
4. mászás: | 8/51 | 5. csapdakészítés: | 28/74 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 3/61 |
7. gyógyítás: | 4/43 | 8. titkosírás: | 6/51 | 9. felderítés: | 13/0 |
10. szörnyidomítás: | 11/94 (+6%) | 11. teológia: | 39/33 (+73%) | 12. taumaturgia: | 42/43 (+35%) |
13. szerencsejáték: | 5/79 | 14. versengés: | 4/54 | 15. zene: | 13/18 |
16. szörnyismeret: | 26/70 (+37%) | 17. pszi: | 14/73 (+7%) | 18. vadászat: | 2/59 (-300%) |
19. bányászat: | 31/59 (+4%) | 20. testépítés: | 1/91 | 21. úszás: | 3/50 |
22. főzés: | 8/97 | 23. csapatmunka: | 3/92 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
ásol max. 30 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
mászol max. 70 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a grok-képződmény (149) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
trikornis (#104), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), szintszívó (#96) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 8 vp; taumaturgia: 8 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
Techiulan aurája (#261) | varázsenergia (#161) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
17. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33), villámsújtás (#89), lángcsóva (#31), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +9 védettség;) státusz: OK |
érző szívű dromedár (#753) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +17 lopás ellen) státusz: OK |
khór darázs (#348) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! |
3.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): 4. lépésnél tartasz. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 56, 57, 58, 63, 65, 66, 68, 72, 73, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5, 6, 47. |
Kész: 9, 16, 17, 45. |
HŐSTETTEID | ||
A morf invázióban megölt morfok száma: 876, az összesen kapott pontszám: 90995. | ||
Részt vettél a Világégést túlélők 30. évfordulójának ünnepségén. Felejthetetlen élmény volt! | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 162. Szerzett pont: 22680. Beállított erő: 0 Összpont: 22680 |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
profizmus (200) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
fegyvermester (302) |
harci mágia (334) |
az élet forrása (337) |
illúziópáncél (354) |
az ősök hite (362) |
az ügyess. jutalma (377) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
csillagapród idézés (412) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 7 TU. szükséges még: 63 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 86 TU szükséges.) |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 327.67 kg | Megterheltség: 142% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. | |
Még 35 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 287 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
18783 | arany (#50) | 3 | aranytű (#272) | 9 | drótszőr (#37) | |||
4 | ezüst gyűrű (#180) | 7 | kaja (#2) | 2 | nagy vaskulcs (#186) | |||
1 | nyílcsapda (#243) | 10 | ragasztó (#83) | 16 | rákfatty váladék (#333) | |||
2 | vas dobónyíl (#189) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | álompor (#396) | 1 | berzerker tüske (#713) | 1 | bunthar bőr (#733) | |||
1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 3 | ezüstdarab (#326) | |||
2 | ezüsttollú nyíl (#363) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | gromak bőr (#268) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | 2 | karbin plazma (#199) | |||
1 | mágusköpeny (#453) | 3 | manaszilánk (#2686) | 1 | megsemmisítő (#1540) | |||
3 | nyu-shuriken (#157) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | pszi kő (#248) | |||
1 | remák szív (#264) | 1 | rőtmanó kacagány (#714) | 2 | rum (#1419) | |||
1 | ryuku tájoló (#1224) | 1 | sáfránykristály (#675) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
2 | spiritusz (#170) | 4 | tolmokov-koktél (#351) | 4 | ugh méreg (#166) | |||
3 | vasérc (#152) |
129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | |
42 | |
|
|
|
|
|
43 | |
|
|
|
|
|
44 | |
|
|
|
|
|
45 | |
|
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|