15. forduló, 17. forduló, Kovács János összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. jún. 21. 9h:04'
EZ A 25. JÁTÉKHETED, 16. FORDULÓD
26. játékheted kezdete: jún. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2334
SZÁMLA : XXXX

KOVÁCS JÁNOS KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [24,-15] koordinátán.
Betolakodók vannak a területeden. Szolgáid már harcolnak ellenük, érzed, ahogy sorban elbuknak. A támadók arcán undor és gyűlölet, lerázzák magukról elméd erejét. Védekeznél, fogaddal marnál beléjük, hogy vérükből nyerjél erőt; de testedet átjárja fegyverük. A lándzsa szíveddel együtt a földhöz szögez - ez hát a vég. Az utolsó kép egy csizma, mely fejedre tapos, amikor kihúzzák belőled a fegyvert... a kalandozók már kincseid kutatják. Te csak a felkelő nap pusztító tüzét érzed, s az évszázadok tapasztalatából egy szakadt fekete köpeny és a csatamező sarával keveredő hamu marad...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+9 életerő.)

fkt 4 2 1 felt. készítesz a 4. tárgyat (2 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 153.]

fkt 10 3 1 felt. készítesz a 10. tárgyat (3 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 153.]

fkt 19 10 1 felt. készítesz a 19. tárgyat (10 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 153.]

kf 18 kézbeveszed/felveszed a 18. tárgyat
Elrakod a dárdát, majd előkészíted a parittyát. [0 pontot használtál fel, van még 153.]

flh 1 10 1 felt. lőfegyver haszn. 1 a 10. tárggyal (1 darabot)
Ok, FLH 1 10 1 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 153.]

flh 3 10 felt. lőfegyver haszn. 3 a 10. tárggyal
Ok, FLH 3 10 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 153.]

ff 8 12 64 felt. fegyverváltás: 8 12 64
Felt. fegyverváltás: << szöges bunkó << csontszurony << csontszablya. [0 pontot használtál fel, van még 153.]

m 2 mozogsz keletre
[25,-15] Ez már a tenger! Remélem, tudsz úszni! A víz egy kicsit hideg. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

[10 pontot használtál fel, van még 143.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[25,-14] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy goldugar került az utadba. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a goldugar testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a goldugar jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a goldugar jobb első lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a goldugar csillogó páncélját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a goldugar testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a goldugar csáprágójával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A goldugar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. (ld. enc.) 87 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [25,-13] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy királygyík. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a királygyík bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a királygyík pikkelyes testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a királygyík jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A királygyík nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a királygyík száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 királygyík bőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


(Továbbmész...) [25,-12] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Egy csontlepke nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a csontlepke bordás testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A csontlepke megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 7 életpontot vesztettél. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a csontlepke jobb hátsó lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a csontlepke bal első lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A csontlepke megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A csontlepke még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 113.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[25,-11] A tengerpartot füves síkság váltja fel. A tenger illatát hozza feléd a szél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy evaporőr. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod az evaporőr testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd az evaporőr hengertestét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd az evaporőr egyik csápját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Csontszuronnyal felnyársalod az evaporőr gumiszerű szenzorát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod az evaporőr testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 evaporőr hájat. Mosolyogva kidobod a nevetséges kőevő trófeát, és kiszedsz egy evaporőr trófeát. 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}


(Továbbmész...) [25,-10] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy vízionár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a vízionár jobb karját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Marokra fogva a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a vízionár testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vízionár jobb vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A vízionár mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vízionár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 vízionár szemet. (ld. enc.) 60 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy móricserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 botot.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 dárdát.

(Továbbmész...) [25,-9] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? A legendák szerint itt, Ablon mezején csaptak össze egykor a Trán sötét lovagjai Layda követőivel. Lelki szemeid előtt látni véled, ahogy a vörös szemű, fekete szőrű paripák hátán ülő páncélosok a tündérkirálynő kék köpenyes, kecsesen mozgó íjászai közé vágtattak, letiporva a számbeli hátrányban levő parányi védősereget. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rát-fát. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Pár fordulóval felviszed a nadrág alapanyagait. Aztán elbúcsúzol a kis állatoktól, akik sokáig integetnek utánad. (+2 jóság.) Jellemed hamarosan jóra fog változni.
Egy quwarg mozdul a földön. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

[72 pontot használtál fel, van még 41.]

m 2 mozogsz keletre
[26,-9] Továbbra is síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.)
Találkozol egy barna hajú, kék szemű, hosszú szakállas törpe férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Egy bőrpáncélt visel. Felszerelését egy bo-skorpió trófea színesíti. Jobb kezében egy kőkalapácsot, bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy parittya. Auráját érzékelve máris tudod, semleges, mint a Tiéd.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Sonáj. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 31.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 31 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 19 TVP-t kell elköltened.] [31 pontot használtál fel, van még 0.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól bátor vándor helyett ügyes túlélő. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 1 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 154 pontot. A következő körben tehát 154 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GOLDUGAR (65. SZÖRNY)
Ezt a csillogó testű, óriási bogarat sokan vadásszák még ma is, mert azt hiszik, hogy a páncélja aranyat tartalmaz. Erről persze szó sincs, állítják az alkimisták, de azért szép summát fizetnek egy-egy goldugar-héjért. A goldugarok leggyakrabban a meleg, homokos helyeket (tengerpart, sivatag) kedvelik, ahol jobban beolvadhatnak a háttérbe, és páncéljuk csillogását kihasználhatják az ellenfél megvakítására. Többen megfigyelték azonban, hogy a goldugarnak egy hideget jobban tűrő, magányt szerető alfaja megtalálható a magashegységekben.

ARANYLÓ UGARHÉJ (100. TÁRGY)
A goldugar elpusztítása után leválaszthatod a lény hátáról a finom, kúp alakú, arany színben csillogó ugarhéjat. Sokak szerint a szépségen kívül az ugarhéjnak gyakorlati haszna is van: megköti a tintacsiga tintáját, és megakadályozza, hogy elillanjon. Maximum 10 csepp tinta fér egy ugarhéjba.

VÍZIONÁR (66. SZÖRNY)
Ha a bozótos mélyéről hatalmas halszemek guvadnak rád, takard el a szemed! Aki ugyanis sokáig farkasszemet néz egy vízionárral, illúzióképeket lát, fantom-harcba kezd, akár az életét is veszélybe sodorva, nem törődve az áldozatát leső szörnnyel. Ha az illúziók hatottak, már nem tudod merre vagy, honnét érnek a támadások, és a vízionár menthetetlenül elpusztít. Ha leküzdöd az illúziókat, már aránylag könnyen legyőzheted a puha testű, fizikailag gyenge szörnyeteget.

VÍZIONÁR SZEM (102. TÁRGY)
Az illúziókeltő vízionár szemei nagy kincset jelentenek a mágusok számára. Ahhoz ugyanis, hogy valaki egy varázslatot megcsináljon, általában nem árt, ha a varázslathoz hasonló dolgot művelni képes szörny egy darabjával is rendelkezik.

KARAKTERLAP

Kovács János, egy vörös, rövid hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Ez a 16. fordulód.

Erő: 17 Szint: 7 Merészség: 5/5 Magasság: 123 cm
IQ: 10 Támadás: 6 Agresszió: 3 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 9 Védekezés: 3 Menekülés: 30 % Életkor: 66/66 év
Egészség: 17 Életpont: 111/80 Jellem: semleges (+16) Tul. pont: 1
Szerencse: 14 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 4
Eddig összesen 73 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 331 TP-t kaptál. Jelenleg 2 034 TP-d van. A következő szinthez még 1 966 TP szükséges. Trófeáid: mélységi grittang, evaporőr.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 6 vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 3
lőfegyverek: 2 dobófegyverek: 5

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << csontszurony (#12) << csontszablya (#64)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) max. 1 db (1 -2.); dárda (#10) (3 -);
26,10 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 26

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 685 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 2 3. gyógyítás: 7
4. vadászat: 1 5. bányászat: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 30 TVP-ért
készítesz botot (#4) (max. 2 darabot ), dárdát (#10) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bőrpáncél (#51) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 kis bőrpajzs (#45)
1 mászókarom (#78)
Fegyverek és lövedékek
1 * csontkés (#11) 1 csontszablya (#64) 1 csontszurony (#12)
2 dárda (#10) 6 kerek kő (#19) 1 kőkalapács (#13)
1 kőkés (#6) 1 * parittya (#18) 1 * szöges bunkó (#8)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 + deus ex machina (#1) 2 fáklya (#36)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 10]
1 vizestömlő (#3) [benne 6 korty víz (#27), fér még: 14]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 antilopbőr (#48) 4 bordacsont (#16) 2 evaporőr háj (#105)
1 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104) 3 királygyík bőr (#44)
1 mákrózsa virág (#56) 4 mandibulapenge (#125) 4 ormánygőte csont (#21)
2 rókafarok (#124) 4 smirglilevél (#29) 5 sünmedve tüske (#14)
1 surranó kígyó bőr (#47) 4 varányszem (#30) 2 vízionár szem (#102)

Összsúly: 37.06 kg Megterheltség: 84%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 117 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2) 4 kerek kő (#19) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranyló ugarhéj (#100) 1 dárda (#10) 1 evaporőr háj (#105)
1 királygyík bőr (#44) 2 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

23 24 25 26 27
-16
-15
-14
-13
-12
-11
-10
-9
-8
(25,-14) goldugar (#65)
(25,-13) királygyík (#26)
(25,-12) csontlepke (#746)
(25,-11) evaporőr (#69)
(25,-10) vízionár (#66), móricserje (#115, belőle készíthető: #116)
(25,-9) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 22. jellempróba
(26,-9) Sonáj (2400. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek