157. forduló, 159. forduló, Sendiel, a dalnok összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. júl. 12. 9h:30'
EZ A 202. JÁTÉKHETED, 158. FORDULÓD
203. játékheted kezdete: júl. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4848
SZÁMLA : XXXX

SENDIEL, A DALNOK KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [131,113] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Lilenda ával . Sheran kisebb papja. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy igazgy. fülbevalót, egy Khór maszkját, egy kreiton fókuszt, egy olimpiai rézmedált, egy örökkéval.smaragdját, egy rinóbőr övet, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy velociraptor trófea, egy csontváz lord trófea és egy varkaudar íjász trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy pásztorbotot, bal kezében egy Aritma ostorát tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Mentális auráját felismered, jellegtelen, mint minden semlegesé. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Sajnos nem tudtál átadni neki 10 rézdarabot. A büntetés tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 6 mérg. ubuk dobónyíl (eladási ár: 45 arany, ebből a kezelési költség: 4 arany), 1 gromak bőr (eladási ár: 7 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 5 borkonyó bibét (500 arany), 5 borkonyó bibét (499 arany). Átveszed a sikeresen eladott 5 remák szív (eladási ár: 1500 arany, ebből a kezelési költség: 150 arany), 5 szvó-ektoplazma (eladási ár: 200 arany, ebből a kezelési költség: 20 arany), 2 vasérc (eladási ár: 8 arany), 1 xirnox szív (eladási ár: 30 arany, ebből a kezelési költség: 3 arany), 5 mutáns csont (eladási ár: 80 arany, ebből a kezelési költség: 8 arany), 1 bronzhegyű lándzsa (eladási ár: 1 arany), 1 rézpáncél (eladási ár: 20 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany), 1 szöges páncél (eladási ár: 10 arany, ebből a kezelési költség: 1 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 gromak bőrt, 1 purifikátor hájat, 1 kis bőrpajzsot, 1 szöges bőrpajzsot.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+16 tvp ). Ahogy a tegnap meg élénk, ma már hervadt vérvörös rózsát nézegeted, furcsa, nyugtalanító gondolat üt szöget a fejedbe: "Ez az én sorsom is..."
A táborozásod alatt igen kellemes álomban volt részed. Fajtársaid egy csoportja vetődött erre, és rengeteget mulattatok. Az egész éjszaka zenével, tánccal telt el, nagyon jól érezted magad. S az a csodálatos lant, amelyet kaptál! Hiába, az istenek duplán merítettek a bőségszaruból, mikor az elfeken volt a sor. Mert a művészetekhez más szinte semmit se konyít. A buta törpék is csak a földet túrják, s nem látják a fától az erdőt. Önmagaddal eltelve ébredsz, s veszed észre a körülötted horkoló törpöket. Azt nem lehet, hogy velük mulattál tegnap, az egész csak álom lett volna? Gyorsan eloldalogsz.
Az aranytermő erszény 26 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 vízionár szemet. A teremtés zsákja létrehozott 1 mocsári penkét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+52 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+93 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 876. hetének nyerőszámai: 7, 15, 19. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy északi aurach nyomára bukkanj. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen északi aurach nyomokra bukkansz! Dobóhálóval a kézben a szörny keresésére indulsz. Amikor rábukkansz, csendben odalopódzol, és megpróbálod rádobni. Dobóhálódba teljesen belegabalyodik az északi aurach. Micsoda öröm! Megvan a vad. Kötéllel biztosítod, hogy ne tudjon elszökni, aztán alaposabban megnézed, mit is fogtál. Megfelelő idomítással ebből a szörnyből alkalmas őrt csinálhatnál, aki a táborozás alatt éberen ügyelne holmidra. Még mindig mosolyogva, felkerekedsz. [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

[15 pontot használtál fel, van még 331.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz energiával. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 326.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 326.]

* 3. KP: használod az 1100. tárgyat az 1269. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 325.]
Belenézel a kaleidoszkópba. A különböző fényű üvegszilánkok hatására rögtön transzba zuhansz. Bőröd egy leheletnyit ruganyosabbá vált. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 321.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 319.]

* 4. KP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (9 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 9 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 319.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 314.]

ftv 33 158 felt. tám/véd. varázslat a 33. varázslatot a 158. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

ef 5 502 energia fejlesztése 5
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 279.]

h 238 30 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+31 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy kétfejű troll.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 36 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a kétfejű troll ragyás bőrét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-12 életpont). A kétfejű troll szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1132 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 249.]

be 66 bemész a 66. titkos labirintusba
Kutatni kezdesz a bejárat után. Sikerrel! Odabent sötét van. Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Ahogy belépsz, látod, hogy a padlót vastag porréteg borítja. [5 pontot használtál fel, van még 244.]

lm 3 12 14 mozogsz 3 12 14
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [3. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [12. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Kanyarodik a járat. [13. PONT.] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó állja utadat. Lenyomod a kilincset: Nyitva van! Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [14. PONT.] egy nómenklatúrát pillantasz meg. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a nómenklatúra farkát. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) A nómenklatúra összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1117 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy nómenklatúra. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a nómenklatúra testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) A nómenklatúra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1117 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

egy nómenklatúra lakik itt. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a nómenklatúra bal oldalát. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1117 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! Ezt nem szabad kihagyni! Óvatosan megnyomod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? [20 pontot használtál fel, van még 224.]

lm 16 17 20 mozogsz 16 17 20
Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [15. PONT.] Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kőlapra helyezed a testsúlyodat. A következő pillanatban feltűnik az egész folyosót betöltő, óriási kőgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Szerencsédnek köszönhetően csak 4 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh!
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Kanyarodik a járat. [16. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó állja utadat. Az ajtóra egy gyanús, nagyon gyanús rúna van rajzolva. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Nem hatástalanítottad a védőrúnát - a hatás nem marad el. Bummm! (-8 életpont). Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [17. PONT.] egy vark. nekromantát veszel észre magad előtt. Fegyvere egy csontpálca. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a vark. nekromanta jobb vállát. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1132 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; 766% esély:+1; össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontpálcát. Egy surranó hang, és egy óriási és hegyes dárda csusszan elő az oldalsó falból! Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Megtorpansz: kanyarodik az út! [19. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [20. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás].
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). [25 pontot használtál fel, van még 199.]

lm 34 33 20 mozogsz 34 33 20
Haladsz előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [34. PONT.] egy sírlidércet veszel észre magad előtt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 3 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc bal oldalát. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 644 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; 766% esély:+1; össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy széles, magas terembe érsz. [33. PONT.] Némi kutatás után találsz egy tömör kődobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kulcskarika nyitja a ládát. Mohón felnyitod a ládát, és drágán fizetsz óvatlanságodért: fehér lángnyelvek csapnak ki, alaposan összeégetve. (-10 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 pszi kő, 1 ezüstshuriken, 70 arany, 1 borostyán függő, 2 vashegyű nyíl, 1 varázskő és 6 grifftojás. Gyorsan kiüríted a ládát. Úgy suhansz, mint az árnyék. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [34. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [20. PONT.] [20 pontot használtál fel, van még 179.]

h 238 30 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+60 varázspont.) Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 149.]

h 238 30 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+29 varázspont.) Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 119.]

lm 24 29 32 mozogsz 24 29 32
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. [21. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. [22. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. egy sírlidérc! Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 3 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 644 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Kanyarodik a járat. [23. PONT.] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! A gödör nem üres - az alján sav fortyog! Szerencsédnek köszönhetően csak 10 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol.
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [24. PONT.] Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy vastag, gránitból készült ajtó! Az ajtóra egy gyanús, nagyon gyanús rúna van rajzolva. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy aranykulcs nyitja az ajtót. A védőrúna kisül rád! Szörnyű fájdalmat érzel (-10 életpont). Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [26. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. egy vark. nekromanta! Fegyvere egy bunkósbot. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a vark. nekromanta testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1132 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot. Haladsz az ellenséges labirintusban. Innen csak egy út van: előre! [29. PONT.] Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [30 pontot használtál fel, van még 89.]

lm 32 32 32 mozogsz 32 32 32
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 89.]

lm 29 25 39 mozogsz 29 25 39
Egyhelyben toporogsz.
Mész tovább, előre. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [26. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [24. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [25. PONT.] Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy régi, rozsdás ajtót pillantasz meg. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy aranykulcs nyitja az ajtót. Mosolyogva térsz vissza a kijárathoz - sikerült ép bőrrel megúszni! Kimész. [24 pontot használtál fel, van még 65.]

m 2 1 1 mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre
[132,113] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Itt kezdődik a Fairlight-hegység. A monda szerint Fairlight itt győzte le egyik legnagyobb vetélytársát, amikor még halandó volt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy krómkaktuszt. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délre látsz egy phua-kúpot. Elteszed a látcsövet.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [133,112] Amerre csak a szem ellát, dombok.

Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Északra egy tímárkunyhó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [134,111] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Észreveszel egy oltárt. Sheran hívői építették. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Délkeletre egy púderszikla van. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy tímárkunyhó van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy dombi yeti lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 2 tünde nyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Meglengetve a csontpálcát ellenfeledre rohansz. Csontpálcával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dombi yeti testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Méregtagadóval egy hatalmas csapással felmetszed a dombi yeti fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A dombi yeti mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Agyarával a dombi yeti kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 815 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}

Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+160 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [29 pontot használtál fel, van még 36.]

m 2 mozogsz keletre
[135,111] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ősi csatamezőt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Találsz egy szent tölgyfát. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy ősi csatamezőt. Délre nézve látsz egy púdersziklát. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Elenios oltár van. Elrakod a távcsövet. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. [9 pontot használtál fel, van még 27.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 306 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 24.]

hu 124 hulladék: 124
Hulladékgyűjtés törölve: rókafarok. [0 pontot használtál fel, van még 24.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 14.]

v 20 655 1 elmormolod a 20. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a bűvölés varázslatot! Felkészülsz a lejmolásra. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 9.]

v 20 667 5 elmormolod a 20. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a bűvölés varázslatot! Felkészülsz a lejmolásra. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 4.]

v 20 665 5 elmormolod a 20. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat a 396. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [4 pontot használtál fel, van még 0.]
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [1 pontot használtál fel, van még -1.]

* 2. BP: használod az 1602. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 3. BP: elmormolod a 78. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 4. BP: imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 5. BP: használod a 238. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 22, 2.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába az északi aurach. Egy kaját bezabál a szőrös bozsó. Egy kaját habzsol be a smaragd őrsárkány. Egy kaját bezabál a kaffogó hebrencs. 2 kaját habzsol be a spagulár. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 299 pontot. A következő körben tehát 298 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Sendiel, a dalnok , egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf férfi vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Elenios kisebb papja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 158. fordulód.

Erő: 25 (30) Szint: 20 Merészség: 6/5 Magasság: 162 cm
IQ: 30 (34) Támadás: 23 Agresszió: 2 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 25 (29) Védekezés: 45 Menekülés: 30 % Életkor: 4/4 év
Egészség: 27 (29) Életpont: 271/271 Jellem: jó (321) Tul. pont: 4
Szerencse: 27 (33) Varázspont: 456/410 Pénz: 12123 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 28/11 Pszi pont: 117/321 EFejl: 30
Eddig összesen 861 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9156 TP-t kaptál. Jelenleg 492014 TP-d van. A következő szinthez még 107986 TP szükséges. Trófeáid: Poomr Ko, borzalmas varkaudar, óriásféreg. A 133. fordulódban 16807 arany került a bankszámládra. 18907 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 1/52 szúrófegyverek: 11/90
vágófegyverek: 20/38 ütőfegyverek: 8/7 (+5%) lőfegyverek: 23/27 (+10%)
dobófegyverek: 15/36

Feltételes fegyverváltás: csontpálca (#329) (140%) << vashegyű lándzsa (#182) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) (1 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -19.); ezüsttollú nyíl (#363) (20 -); ezüsttollú nyíl (#363) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/71 2. nyomkövetés: 29/58 (+24%) 3. lopás: 2/0
4. mászás: 9/77 5. csapdakészítés: 15/75 (+27%) 6. csapdaészlelés: 3/14 (+30%)
7. gyógyítás: 10/35 8. titkosírás: 2/47 9. felderítés: 10/75 (+11%)
10. szörnyidomítás: 11/11 11. teológia: 18/19 (+12%) 12. taumaturgia: 29/6 (+9%)
13. szerencsejáték: 4/88 14. versengés: 13/23 15. harcművészetek: 1/0
16. zene: 58/87 (+102%) 17. szörnyismeret: 19/68 (+34%) 18. pszi: 20/80 (+3%)
19. zárnyitás: 1/0 20. vadászat: 9/16 21. bányászat: 15/43 (+33%)
22. főzés: 8/18 (+11%) 23. csapatmunka: 2/31

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (szent jogar (#150))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 45 TVP-ért
kutatsz max. 90 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz tünde nyilat (#554) (max. 5 darabot ), acéltűt (#334) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot, csak egyszer)
elfogod drasmólymot (#60) szuper hálócsapdával (#274), szeppent rákfattyat (#186) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 44 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
manaelementál (#290), agglomerátor (#138), autentikus vámpír (#154), élőholt mirg (#135), fémbontó szójer (#150)
Barátságosság (aktív: 7, max: 12)
Kripta Gitta (#3454), Halatir Maurloth (#5484), elf (#2), Dulmina (#3676), pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
tompítás (#40, 8 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
vakító fény (#43, 7 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) agyburok (#90, 11 VP)
agyroppantás (#91, 16 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) bűvölés (#20) (56,1) bűvölés (#20) (312,5) szürkeáll. aktiv (#71)
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) bűvölés (#20) (655,1) bűvölés (#20) (667,5)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), oldás (#372), tompítás (#40), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> útonálló (#130) vakító fény (#43) >> nők (#999)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> Fairlight hívők (#997) varázsvédelem (#34) >> élőholt mágus (#175)
pszi-acéltorony (#98) >> Pszinapszis (#974) varázsvédelem (#34) >> xirnox (#122)
varázsvédelem (#34) >> vortexmágus (#418) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
kaffogó hebrencs (#88) (őrzi a holmidat: +6 lopás ellen) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
szőrös bozsó (#149) (építő: +40% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK
északi aurach (#350) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
2.) Legyél NAGYON jó. [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 80-as jóságot!]
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
illúzió trófea (137)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
mágikus dallamok (254)
a butaság ára (273)
díszes hangszer (280)
concerto grosso (308)
bárdhírnév (335)
isteni muzsika (348)
kötélbűvölés (381)
a zene ereje (396)
hárítás művészete (404)
célzott lövés (408)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 18 TU. szükséges még: 32 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 9 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 898.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 szent jogar (#150)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
96 arany (#50) 1 borostyán függő (#162) 1 bunkósbot (#9)
1 csontpálca (#329) 1 ezüstshuriken (#327) 6 grifftojás (#179)
1 mocsári penke (#148) 1 pszi kő (#248) 1 varázskő (#305)
2 vashegyű nyíl (#176) 38 víz (#27) 1 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(131,113) a 66. labirintus bejárata, északi aurach (#350), kétfejű troll (#163), nómenklatúra (#158), vark. nekromanta (#173), sírlidérc (#172)
(132,113) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), érclelőhely
(133,112) érclelőhely
(134,111) Chara-din monolitja (#534), olvasztókemence (#86), Sheran oltár, érclelőhely, dombi yeti (#366)
(135,111) ősi csatamező (#263), Tharr oltár, művészi porolit (#720), tavacska, szent tölgyfa (#393), 34. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek