Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. aug. 8. 12h:05' EZ A 642. JÁTÉKHETED, 157. FORDULÓD 643. játékheted kezdete: aug. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 30 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1889 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 2. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: v 1 5 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 5. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
mak 1 7 | makró 1 7 |
v 224 | (makró mentése:) elmormolod a 224. varázslatot |
ek 134 85 2 | (makró mentése:) t. energia kisütése: 134 85 2 |
v 182 | (makró mentése:) elmormolod a 182. varázslatot |
v 12 | (makró mentése:) elmormolod a 12. varázslatot |
p 65 2 | (makró mentése:) használod a 65. pszi képességet |
v 4 | (makró mentése:) elmormolod a 4. varázslatot |
v 8 | (makró mentése:) elmormolod a 8. varázslatot |
ef 7 505 | energia fejlesztése 7 |
vtn 67 | varázslat tanulás: a 67. varázslatot |
m 6 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [183,31] Továbbmész a város utcáján. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy Blounther apó. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 26 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 68 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. 31 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a Blounther apó hosszú szakállát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Blounther apó testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Méregfoggal többször eltalálod a Blounther apó jobb lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A Blounther apó kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 28 életpontot vesztettél. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a Blounther apó testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Méregfoggal megbököd a Blounther apó testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Nem sikerült a Blounther apó ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A Blounther apó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy manifeszt.nyúlvány és 2 mocsári penke. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 balkezes gyűrű (ld. enc.). 3 867 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 343, sebződés: 205, gyógyulás: 48, összesen: -157 ÉP}
ve 360 30 | megveszed a 360. tárgyat 30 |
ve 85 20 | megveszed a 85. tárgyat 20 |
ve 390 5 | megveszed a 390. tárgyat 5 |
ve 451 1 | megveszed a 451. tárgyat 1 |
ve 642 10 | megveszed a 642. tárgyat 10 |
ve 848 4 | megveszed a 848. tárgyat 4 |
ee 322 8 96 | eladod a 322. tárgyat a 8. tárgyat a 96. tárgyat |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [181,31] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete lótuszt. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy drakolich. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 26 életpontot sebeztél. A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (25 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a drakolich testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a drakolich fejét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod a drakolich testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a drakolich fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A drakolich harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}
(Továbbmész...) [180,31] Még mindig az erdőben vagy. Észreveszel egy manilla-fát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy FéNYeS NaP orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy drakolich. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 24 életpontot sebeztél. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (26 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a drakolich farkát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a drakolich jobb hátsó lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a drakolich testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a drakolich testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A drakolich fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 23 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 75 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Méregfoggal többször eltalálod a Raia szent lovagja jobb lábát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a Raia szent lovagja bal lábát. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Méregfoggal kicsit megsebzed a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A Raia szent lovagja fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A Raia szent lovagja összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Szereztél 1 ezüsttőrt. 3 261 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 339, sebződés: 132, gyógyulás: 55, összesen: -77 ÉP}
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dehidrátor testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dehidrátor testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A dehidrátor elhibázza az ütést csápjával. A dehidrátor állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Feléd sújt a dehidrátor a farkával, de elhibázta! Göcsörtös bunkóval megütöd a dehidrátor ízelt testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal megdöföd a dehidrátor jobb oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A dehidrátor csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A dehidrátor állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A dehidrátor melléd csap a farkával! A dehidrátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 351 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 0, gyógyulás: 30, összesen: +30 ÉP}
m 4 8 | mozogsz délre, északra |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy pajzszúzás varázslatot dob rád a másik. 231 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Elmegy a kedved a harctól. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 231, gyógyulás: 0, összesen: -231 ÉP}
(Továbbmész...) [179,32] Továbbra is síkságon vagy.
szk 778 | keresed a 778. szörnyet |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 14 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 14 pontért |
VARÁZSLAT OLVASÁSA (67. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Ha egy varázstekercsre bukkansz, az általában számodra érthetetlen ákombákomokkal, mágikus rúnákkal van tele. A varázslat olvasása azonban lehetőséget nyújt arra, hogy ezt az írást megfejtsd. Ha kiadod a V 67 parancsot, 30 varázspontért, 20 TVP-ért, akkor megfejtesz egy nálad levő varázstekercset. Ha szerencséd van, a varázstekercs egy általad eddig nem ismert varázslatot tartalmaz! Ezt a varázslatot rögvest megtanulhatod, és a továbbiakban használhatod is. |
BALKEZES GYŰRŰ (1549. TÁRGY) Blounther apó még kezdő varázslóként készítette ezt az ezüstgyűrűt. Nem is rendelkezik túl nagy hatalommal, már annak idején is mindössze azt a célt szolgálta, hogy familiárisa nehogy áldozatául essen egy konkurens mágus mesterkedéseinek. A gyűrűt ő a bal keze kisujján húzta, így sok más varázsgyűrűje mellett is elfért, te viszont hiába próbálod ebben utánozni, ennyi varázsgyűrű energiáját képtelen vagy magadba fogadni. A balkezes gyűrű nevet kapott tárgyat tehát csak a többi gyűrű között hordhatod (vagyis a gyűrűkorlátba beleszámít ennek viselése is). Ha rajtad van, permanens állatvédelemmel bírsz, vagyis varázslatok nem pusztíthatják el befogott szörnyeidet. Emellett hátasállatod nyugodtabban viselkedik, vagyis +1 támadást és +1 védekezést kapsz a "lóhátról" történő harcokban (ezeket az értékeket a karakterlapodon a hátasállatodnál jelöljük). |
HALCSONT (390. TÁRGY) Hah! Egy vacak halcsont! Mi értelme volt ezt egyáltalán a felszínre hozni? Na mindegy, valamire előbb-utóbb majdcsak jó lesz, mint minden a Túlélők Földjén. |
DRAKOLICH (760. SZÖRNY) Egy sááárkány! - szakad ki a rémült kiáltás ajkaidon, amikor megpillantod a drakolichet. Ez az élőholt, hús nélküli teremtmény tényleg egy sárkány volt valaha, de az enyészet megtette a kinézetén a hatását. A drakolichok azonban nem tudnak meghalni, vagy ha meg is halnak egyszer, képesek a síron túlról visszatérni. Igazán gonosz teremtmények, aurájukból csak úgy árad az ölésvágy és a rontás. De ezt rögtön te is tapasztalni fogod... |
Erő: | 22 (34) | Szint: | 23 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 115 cm |
IQ: | 28 (40) | Támadás: | 41 (43) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 19 (35) | Védekezés: | 73 (77) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 68/68 év |
Egészség: | 17 (27) | Életpont: | 523/317 | Jellem: | gonosz (216) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 22 (53) | Varázspont: | 543/228 | Pénz: | 3175 arany | Kép. pont: | 19 |
Tudatpont: | 28/0 | Pszi pont: | 27/9 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/96 | ökölvívás: | 9/85 | szúrófegyverek: | 24/4 (+3%) |
vágófegyverek: | 20/65 (+16%) | ütőfegyverek: | 6/48 (+6%) | lőfegyverek: | 21/2 (+2%) |
dobófegyverek: | 11/27 |
Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) << ököl (#28) << mandibulakasza (#127) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); kerek kő (#19) (7 -9.); tüske (#22) (10 -12.); ubuk dobónyíl (#138) (13 -15.); vas dobónyíl (#189) (16 .); ében nyílvessző (#848) (17 .); nyílvessző (#108) (18 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
179,32 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 192 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 690 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/77 | 2. nyomkövetés: | 21/60 | 3. mászás: | 11/18 |
4. csapdakészítés: | 11/34 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 3/84 | 6. gyógyítás: | 23/64 |
7. titkosírás: | 3/3 | 8. felderítés: | 16/5 | 9. szörnyidomítás: | 5/67 |
10. teológia: | 27/4 (+18%) | 11. taumaturgia: | 20/51 (+12%) | 12. szerencsejáték: | 3/62 (+9%) |
13. versengés: | 8/63 | 14. harcművészetek: | 1/7 | 15. zene: | 9/45 |
16. szörnyismeret: | 12/26 | 17. pszi: | 3/76 (+3%) | 18. zárnyitás: | 1/45 |
19. vadászat: | 4/6 | 20. bányászat: | 15/30 | 21. úszás: | 9/13 |
22. főzés: | 6/87 (+15%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ) |
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
színes dözmöng (#78) (csak egyszer), szintszívó (#96) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), őrjáratozó katona (#274), őrült varázsló (#255) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | éhínség (#39, 7 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (2,0) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | pszi-ernyő (#64) |
Symulf rúnája (#182) | erőpajzs I (#12) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
11. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ahhoz, hogy megtanulhasd a Sötétség Ceremóniáját, elegendő alapanyagra van szükség. Ölj meg három téfea magofluxot! (számláló: 0) |
2.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
3.) Gyűlöletes, fehér anyag a pular kristály. Zúzz szét egy tucatot oltáromnál! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 71. labirintus (159,41). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 13, 14, 19, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 70, 71, 99, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 16, 43. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: v 224, ek 134 85 2, v 182, v 12, p 65 2, v 4, v 8. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
törpszellem áldása (134) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
törpe ősök segíts. (316) |
földmágia (357) |
tábori kiképzés (380) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 37 TU. szükséges még: 13 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 45 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 81 TU szükséges.) |
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 652. |
Összsúly: 193.54 kg | Megterheltség: 87% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 21 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 221 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
820 | arany (#50) | 1 | bakkura csizma (#96) | 4 | ezüsttőr (#322) | |||
2 | gyógykenőcs (#313) | 3 | kaja (#2) | 4 | kaktusztüske (#114) | |||
2 | nyílvessző (#108) | 2 | szöges bunkó (#8) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
10 | áldott kő (#642) | 1 | balkezes gyűrű (#1549) | 1 | fáklya (#36) | |||
5 | halcsont (#390) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 2 | mocsári penke (#148) | |||
18 | óndarab (#85) | 29 | quwarg tojás (#360) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | zangrozi csizma (#451) |
178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | |
29 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
30 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
31 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
32 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
33 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
34 | |
|
|
|
|
|
|
|
|