151. forduló, 153. forduló, Kovács János összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. okt. 7. 12h:10'
EZ A 241. JÁTÉKHETED, 152. FORDULÓD
242. játékheted kezdete: okt. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 15 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2334
SZÁMLA : XXXX

KOVÁCS JÁNOS KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [89,103] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol egy vörös, hosszú hajú, kék szemű alakváltó nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Övére tűzve több tucat fűszertartót, kisebb reverziós prizmát és téridő stabilizátort fedezel fel, valamint egy kisebb zsáknyi sáfránykövet. Nem igazán érted a dolgot, de nem is nagyon érdekel egy Időmágus hóbortja. Vértezetére pillantva Kronopáncéljának folyamatosan változó ébenfekete örvénye rabul ejti tekinteted, mintha látnád benne a múltadat. Talán a jövődet is? Rémülten és zavartan pillantasz a Holtidős szemébe, akinek csak megvető, gúnyos mosolyát látod, amint épp egy téridő stabilizátort tűz az övére a többi mellé. Vajon hogyan kerülhetett a kezébe ilyen hirtelen a stabilizátor, és vajon te miért markolászod a saját készleted? Gyanakvóan veszed jobban szemügyre az alakot. Fairlight tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy boszorkánykendőt, egy lajstrom medált, egy mágusköpenyt, egy nekrofun medált, egy örökkéval. zafírját, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy szubreális vámpír trófea, egy norpadolótika trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Táguló téridő kontinuum. Bal kezében egy agyartőrt tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Tűzliliom. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Átugrott hozzád egy főnixtoll.
Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
Gyenge vagy, a betegség halálosan kimerített. Nem hiszed, hogy fel tudnál épülni belőle, s a gyógyítók sem hisznek benne - látod a szemükön. Egyedül a fogadós bizakodó, mintha valami csodában hinne. Megkörnyékez, füledbe suttog. Végül - nincs más választásod - elfogadod, amit kínál. Az alak, akivel visszatér, rád néz, izzó tekintete összekapcsolódik a tiéddel. Beszéd nélkül hallod a hangját: egészséget, erőt, ifjúságot kínál; cserébe hűséges szolgálatot kíván mindössze... Ereit felszakítva vérét adja neked, eleinte furcsa, kellemetlen íze miatt majdnem rosszul leszel... égeti torkodat - megnyugtat, hogy csak a felesleg pusztul el -, de aztán érzed, hogy erővel tölt el, meggyógyít, megváltoztat a vér... Lelkedbe égett a bélyeg: egy vámpír szolgája lettél.
Három gnóm közelít hozzád. A vezetőjük közli, hogy a szürke mágus, szolgálataid fejében benevezett a kerületi nyunyónyűvő bajnokságba, ha tetszik, ha nem. Értetlenkedésedet látva, elmagyarázza a sport alapjait. Egy új képesség távlatai nyílnak meg előtted. [nyunyónyűvés: 1. szint.] A verseny egy hatalmas stadionban zajlik. Fura, hogy a lelátókon csak gnómok ülnek. Akkor szörnyedsz el, amikor előgörgetnek egy hatalmas, mintegy négy méteres nyunyót! Nyűni kezded, de nagyon nehezen megy. A közönség őrjöngve, tombolva biztat (+1 önbizalom). Oldalt pillantva látod, hogy ellenfeled, egy hatalmas troll, már majdnem végzett a saját nyunyójával. Hamarosan egyértelművé válik, hogy vereséget szenvedtél. A rendezők egy százfogú tátott szájához kísérnek, és pironkodva közlik, hogy sajnos ez a vesztes sorsa. Kétségbeesetten próbálsz ordítani...
Guvadt szemekkel térsz magadhoz az álomból. Megrázod magad: minden oké, sehol a stadion, sehol a százfogú. Legalább arra emlékeznél, hogy mi is volt az a nyunyó... Varázserőd regenerálódik. (+39 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+40 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: tps 5 0 0 TVP spórolása: 5 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 5 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [5 pontot használtál fel, van még 301.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 296.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 291.]

* 4. KP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 281.]

f 15 kísérletezel a 15. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Vadul gondolkozol... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy tatu dobot. (ld. enc.) 39 tapasztalati pontot kaptál. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. [10 pontot használtál fel, van még 271.]

dd 4 15 70 eldobod a 4. tárgyat a 15. tárgyat a 70. tárgyat
Elhajítasz 1 botot. Elhajítasz 1 vadász tatu bőrt. Elhajítasz 2 rézdarabot. [0 pontot használtál fel, van még 271.]

dd 199 103 30 eldobod a 199. tárgyat a 103. tárgyat a 30. tárgyat
Elhajítasz 2 karbin plazmát. Elhajítasz 1 magszim belet. Elhajítasz 2 varányszemet. [0 pontot használtál fel, van még 271.]

kt 1253 elkészíted az 1253. tárgyat
Itt nincs csillezsálya, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy csillezsályalevelet készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 271.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 261.]

v 24 elmormolod a 24. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 256.]

tno 5 1 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 256.]

v 453 112 8 elmormolod a 453. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod a Trinigan rúnája varázslatot! Apró rúnát helyezel el a madártoll felületén, a közepébe írod a számot: 8. [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 253.]

t 766 támadod a 766. szörnyet
FT 766 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 253.]

ftv 44 223 felt. tám/véd. varázslat a 44. varázslatot a 223. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 253.]

t 223 támadod a 223. szörnyet
FT 223 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 253.]

p 64 használod a 64. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 248.]

m 4 3 3 mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
[89,104] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Találsz egy világítótornyot. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy bibircsók-óriás. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a bibircsók-óriás ragyás testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját a másikra támadsz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bibircsók-óriás jobb karját. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Ellenfeled ezúttal egy autentikus vámpír. {egyik sebzési módja: 3x 2d6+4.}

Távolról tisztítótűz varázslatot lősz a másikra. 63 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az autentikus vámpír bal oldalát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 927 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy szintszívó.

Távolról tisztítótűz varázslatot lősz a másikra. 74 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki a szintszívó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 305 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 1 tapasztalatkövet. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 664 (limit: 1320), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 48235.
Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ.

(Továbbmész...) [90,105] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 óndarabot! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy fémbontó szójer. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a fémbontó szójer testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fémbontó szójer bal első lábát. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 54 életpontot sebeztél. Rövid karddal súrolod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vasvért felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A fémbontó szójer még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 693 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy láplidérc.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a láplidérc fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a láplidérc testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a láplidérc sáros testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A láplidérc fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A láplidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy sírlidérc. {max. életpontja: 85-94.}

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sírlidérc bal karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját a másikra rontasz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 51 életpontot sebeztél. Rövid karddal megvágod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 3 ezüstdarabot.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 666 (limit: 1320), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 48339.

(Továbbmész...) [91,106] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kétfejű troll. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 2x 3d6+5.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 11 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kétfejű troll testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kétfejű troll ragyás bőrét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a kétfejű troll jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-23 életpont). A kétfejű troll összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy noth szellem. {max. életpontja: 191-210.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Utad során felfedezel egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Gyorsan felmászol a fára, és kicsimpaszkodsz a ketrecig. Egy pillanatra megszédülsz, ahogy lenézel a verembe: a pergő homokszemcsék közül minden vérszomjas csüldők ősapja kezd előbukkani. Villámgyorsan kinyitod a ketrec ajtaját, és kiengeded a kis mutánst. Épphogy visszamásztok az ágon a törzshöz, amikor lentről csápok nyúlnak fel, és lerántják a ketrecet, ami recsegve-ropogva összetörik. A mutáns nem győz hálálkodni. (+2 jóság.)
Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 óndarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. [59 pontot használtál fel, van még 189.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +6 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve restoráció. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart! 2.) Kíváncsi vagyok, mennyire vagy előrehaladva az igazán nagy dolgok terén. Áldozz nekem kvazár sisakot! 3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! [30 pontot használtál fel, van még 159.]

m 4 4 3 mozogsz délre, délre, délkeletre
[91,107] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő nukleáris cickány nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a nukleáris cickány bal első lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a nukleáris cickány jobb oldalát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. Rövid karddal megvágod a nukleáris cickány jobb vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ez nem lehet más, mint egy noth szellem. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Észreveszel egy gumifát. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Néhány órányi ásás után egy ládára bukkansz, amiben hat aranyat találsz. Hármat a törpének adsz, hármat megtartasz magadnak. (+4 jóság.)
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.

(Továbbmész...) [91,108] Síkság, továbbra is csak síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ork sámán közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 8 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az ork sámán jobb karját. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 7 életpontot vesztettél. Az ork sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy szubreális vámpír áll veled szemben.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. Egy tisztítótűz varázslattal köszöntöd a másikat. 76 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy a halál szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Oppálé! Csendes nyekkenéssel kinyúltak a következő állataid: kőszáli disznó, törpemammut, Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az érintés borzalmasan hideg, elszívja életenergiádat! (-1 szint: -1 támadás, - 239425 TP, -7 max/akt. életerő, -3 tulajdonságpont, -14 max/akt. varázspont, -2 képességpont.) A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 25 életpontot sebeztél. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A szubreális vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény az érintéssel életenergiádat szívja el. (-1 szint: -1 támadás, - 80000 TP, -8 max/akt. életerő, -3 tulajdonságpont, -14 max/akt. varázspont, -2 képességpont.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 83, gyógyulás: 0, összesen: -83 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.

(Továbbmész...) [92,109] A síkságot ritka erdő váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Raia hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy lajhárlord. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Semmi hatás! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a lajhárlord jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lajhárlord bal oldalát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a lajhárlord bamba arcát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A lajhárlord meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A lajhárlord még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 lajhár csontot. 609 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy élőholt tigris áll veled szemben.

Távolról tisztítótűz varázslatot lősz a másikra. 68 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt tigris foszladozó testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Az élőholt tigris még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 tigroszlán fogat. Messze hajítod a vacak kis varkaudar íjász trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes élőholt tigris trófeát. 1 685 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy Thargodan csontváz. {támadása: 41.}

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 30 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan csontváz testét. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan csontváz jobb lábát. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 48 életpontot sebeztél. Rövid karddal épp hogy eltalálod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 057 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 karbin plazmát.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 668 (limit: 1320), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 48549.
Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [57 pontot használtál fel, van még 102.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[93,110] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy márványtornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Joy Galhad orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy halálbokort.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Remegsz, ahogy a kötélbe kapaszkodva, a sima márványfalon mászol. Amikor felérsz, gyorsan bemászol az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! Az ablak alatt megtalálod, amiért jöttél - szereztél 4 magszim belet. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.

(Továbbmész...) [94,111] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Azonnal tudod, hogy egy élőholt tigris volt a rémület okozója. {egyik sebzési módja: 2x 6d4+10.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " High Density sivatag " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Raid, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [52 pontot használtál fel, van még 50.]

h 1167 2 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom buggyantott tojás készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! A fenséges ételnek morzsája sem marad! Hatása szenzációs, élet költözik a kortól elzsibbadt végtagjaidba. [Még nem vagy abban a korban, hogy a buggyantott tojás fiatalíthatott volna rajtad!] [4 pontot használtál fel, van még 46.]

ef 20 503 energia fejlesztése 20
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-6 TU.] [42 pontot használtál fel, van még 4.]

szk 99 keresed a 99. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy piromenyétet. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: tpf 5 0 0 TVP elővétele: 5 pontért
Felszabadítottunk neked 5 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

* 2. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 4.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 293 pontot. A következő körben tehát 297 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FŐNIXTOLL (563. TÁRGY)
Ez a színes kis pehely fantasztikus dolgokra képes: például, ha a földbe dugod (ezt a H 563 paranccsal teheted meg, ha van elegendő tudatpontod és TVP-d), egy csodálatos álomvirág fakad belőle! Ámbár talán még hasznosabb, ha magadnál tartod a főnixtollat: fordulód végén jó eséllyel megduplázódik a száma (legfeljebb hat darabig), s elterjedése igen hasznos lehet Ghalla egészére: irtja a kisebb zanokat, valamint megakadályozhatja, hogy birtokosa nyakló nélkül ossza a tudatcsatát és a hasonló tudati támadásokat. Ha a KF 563 3 paranccsal őrzöd, biztosan nálad marad, egyébként elképzelhető, hogy új gazdát választ magának. Az Álomőrzők javaslata: óvd, szaporítsd, és ha már háromnál több van a birtokodban, ne őrizd tovább, hadd terjedjen rajta keresztül a béke és a nyugalom Ghallán!

TATU DOB (234. TÁRGY)
Ha kettévágod a kemény héjú amnioszt egy kőkéssel, kiszárítod, majd egy vadász tatu bőrt feszítesz rá, kiváló dobot készíthetsz. Mindez 10 TVP-be kerül. Ezután bármikor, ha kedved tartja, nekiállhatsz dobolni a H 234 paranccsal. Második paraméterként add meg, hogy hány TVP-t szánsz erre a látszólag fölösleges időtöltésre.

TAPASZTALATKŐ (975. TÁRGY)
Ősi népek elveszett tudása van ebben a sötét, bársonyos tapintású kőben. Minél tovább bámulod, annál inkább megbabonáz. Ahogy egyre közelebbről bámulod, szinte belezuhansz, mint egy fekete kútba... A legnagyobb önuralomra van szükséged, hogy visszahúzd a tekinteted! Vajon mi történt volna, ha tovább bámészkodsz? Próbáld ki, és kockáztasd életed, vagy maradj örök tudatlanságban! A tapasztalatkő használata 300 tevékenységpontba kerül. Természetesen nem átadható.

KÉTFEJŰ TROLL (163. SZÖRNY)
Igen, igen, a kétfejű troll ugyanolyan, mint a közönséges vadtroll, csak két feje van! És persze kétszer erősebb, kétszer gyorsabban regenerálódik, kétszer több életpontja van... Hmmm, mindez talán azt jelenti, hogy nem kétszer, hanem nyolcszor nehezebb is megölni! A kétfejű troll nemcsak hatalmas fogaival, hanem jókora bunkóval is harcol. Leölésére ugyanaz a fegyver a legalkalmasabb, ami a vadtrolléra is. (Melyik? Ne légy rest, lapozd fel a vadtroll E.F.-jét!) Ha leölted, viseld büszkén a trófeáját!

RESTORÁCIÓ (85. VARÁZSLAT)
Ezzel a varázslattal a szintszívó okozta iszonyatos lelki sokkot állíthatod helyre. A V 85 parancs kiadásával visszakapod az eddigi szintszívások során elvesztett TAPASZTALATI PONTOT (általában az összeset). Ennek eredményeképpen feltehetően szintet lépsz, és így a kör végén az egyéb elvesztett dolgokat is visszanyered. A parancs kiadása 5 TVP-be és 50 VP-be kerül, anyagi komponense egy szvó-ektoplazma. Ha több szintet is szívott rólad a szintszívó, a restoráció során az összes elveszített TP-t visszakapod.

KARAKTERLAP

Kovács János, egy vörös, rövid hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Raia hittérítője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 152. fordulód.

Erő: 24 (26) Szint: 18 Merészség: 5/5 Magasság: 123 cm
IQ: 24 (26) Támadás: 21 (22) Agresszió: 3 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 17 (20) Védekezés: 31 (34) Menekülés: 30 % Életkor: 69/69 év
Egészség: 20 Életpont: 297/218 Jellem: jó (345) Tul. pont: -3
Szerencse: 26 (33) Varázspont: 213/69 Pénz: 1196 arany Kép. pont: -2
Tudatpont: 20/13 Pszi pont: 73/22
Eddig összesen 1647 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 351 TP-t kaptál. Jelenleg 263 351 TP-d van. A következő szinthez még 76 649 TP szükséges. Trófeáid: élőholt tigris, renegát törpe, zombi mester. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 10/85 vágófegyverek: 25/28 (+2%)
ütőfegyverek: 20/51 (+18%) lőfegyverek: 9/14 dobófegyverek: 24/20 (+10%)

Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (6 -11.); vas dobónyíl (#189) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
94,111 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 103
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 685 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 44/27 (+36%) 2. nyomkövetés: 29/59 (+15%) 3. mászás: 10/92 (+7%)
4. csapdakészítés: 16/70 (+6%) 5. csapdaészlelés: 2/98 6. gyógyítás: 20/84
7. titkosírás: 2/2 8. felderítés: 5/41 9. szörnyidomítás: 6/52
10. teológia: 18/83 (+39%) 11. taumaturgia: 12/78 (+27%) 12. szerencsejáték: 1/65
13. versengés: 7/18 14. zene: 7/0 15. szörnyismeret: 14/26
16. pszi: 12/67 (+22%) 17. zárnyitás: 8/34 18. vadászat: 3/23
19. bányászat: 32/70 (+10%) 20. főzés: 4/81 (+26%) 21. csapatmunka: 3/8

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 50 TVP-ért
kutatsz max. 90 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), ubuk dobónyílat (#138) (max. 7 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod tigroszlánt (#43) háló-csapdával (#220), tüskés harci gromakot (#156) fedett veremmel (#219)
mászol max. 90 TVP-ért
cirkusz: ötpróba (2)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
nómenklatúra (#158), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) oldás (#372, 15 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20)
energiatüskék (#29), tisztítótűz (#44), vakító fény (#43), izomernyesztés (#33), agykorbács (#97), puha ütés (#60), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98), oldás (#372)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
tisztítótűz (#44) >> szintszívó (#96) tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109)
tisztítótűz (#44) >> élőholt tigris (#766) tisztítótűz (#44) >> autentikus vámpír (#154)
tisztítótűz (#44) >> szubreális vámpír (#223)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
2.) Kíváncsi vagyok, mennyire vagy előrehaladva az igazán nagy dolgok terén. Áldozz nekem kvazár sisakot!
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). Fősátor (770): többek közt 1264. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 19, 25, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 6, 9, 16.
Kész: 5, 17.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 668 (limit: 1320), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 48549.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 16 TU. szükséges még: 34 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1 TU szükséges.)
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434)
Vágófegyverek
1 * csatabárd (#555) 1 kőkés (#6) 1 * rövid kard (#171)
1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
6 csontpálca (#329) 1 kőkalapács (#13) 1 Mallon botja (#1526)
2 szögletes kő (#17)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20)
Lövedékek
9 ubuk tüske (#131) 1 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
3 + esszenciakristály (#350) 8 ubuk dobónyíl (#138) 8 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 kis vaspajzs (#159)
Páncélok
1 * vasvért (#164)
Sisakok
1 * vassisak (#160)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * tankány karom (#237)
Övek
3 * bíbor erőöv (#291)
Csizmák
1 * bakkura csizma (#96)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 denevér szimbólum (#140) 1 * halálhozó talizmán (#813) 1 * nap szimbólum (#141)
2 * nekrofun medál (#253) 1 Tharr Keresztje (#287)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
2 * umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
3 * regeneráló gyűrű (#254) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 30]
1 éjurna (#2368) [benne 10 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 0]
1 Fekete Kehely (#283) [üres, kapacitás: 5]
3 fűszertartó (#210) [bennük 5 csepp sáfránypor (#211), fér még: 10]
6 huhogó bibe (#332) [bennük 25 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 47]
3 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 30]
3 sullár hólyag (#168) [bennük 20 csepp spiritusz (#170), fér még: 40]
2 szent kehely (#257) [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
3 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 30]
6 uzbány csőr (#169) [bennük $6 csepp ugh méreg ($166), fér még: 66]
3 vizestömlő (#3) [bennük 30 korty víz (#27), fér még: 30]
4 zöld üveg (#82) [bennük 6 csepp ragasztó (#83), fér még: 74]
Eszközök, használati tárgyak
1 acéltű (#334) 4 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34)
2 deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 1 dorony duda (#235)
1 éjkő (#2369) 5 fáklya (#36) 4 fenőkő (#1618)
1 fülemüle síp (#1576) 5 fűszerkeverék (#1170) 1 gernim balzsam (#1894)
4 gyógykenőcs (#313) 44 kaja (#2) 2 keg gomba (#1615)
2 Korrum pálcája (#1545) 8 kötél (#92) 2 légiós hátizsák (#1560)
2 manakristály (#500) 1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
1 megsemmisítő (#1540) 1 + nyílcsapda (#243) 1 nyomkereső talizmán (#671)
10 ork csodaszer (#1228) 1 quwarg teleportgömb (#1534) 1 Ramirez feszítővasa (#1261)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 2 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 szeksztáns (#32)
1 szent jogar (#150) 1 tapasztalatkő (#975) 1 varázskorsó (#1546)
3 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
5 acélpengőke (#231) 18 álompor (#396) 2 aranytoll (#572)
6 aurach fog (#657) 2 berzerker tüske (#713) 4 borkonyó bibe (#312)
2 bruhatagnyelv (#1230) 3 csillezsályalevél (#1253) 2 darázsszárny (#652)
4 dözmöng szív (#122) 8 drótszőr (#37) 1 evaporőr háj (#105)
12 ezüstdarab (#326) 2 fabontó (#106) $3 fekete gyöngy ($99)
1 főnixtoll (#563) 2 fülemüle agyar (#267) 6 grifftojás (#179)
1 gyíkfű (#201) 10 kaktusztüske (#114) $1 karbin plazma ($199)
1 kazmár gyökér (#205) 1 kőszem (#304) $2 lajhár csont ($236)
1 lidércesszencia (#1074) $26 madártoll ($112) $4 magszim bél ($103)
4 mákrózsa virág (#56) $15 manifeszt.nyúlvány ($214) 7 mocsári penke (#148)
$4 óndarab ($85) 18 pirkit (#153) 3 púderkő (#119)
4 purifikátor háj (#269) 1 ramit kő (#226) 6 remák szív (#264)
1 rinóbőr (#651) 4 rókafarok (#124) 9 smirglilevél (#29)
6 sünmedve tüske (#14) 4 szárnyas hernyó (#69) 1 szivárványszív (#1529)
9 szulfagor agyar (#677) 1 szulfin (#676) 1 szuperkötél (#209)
$13 szvó-ektoplazma ($151) 1 téfea-agy (#172) $6 tigroszlán fog ($63)
5 Tiume batyuja (#660) 2 tükör (#43) 18 vasérc (#152)
1 vaspánt (#1241) 8 xirnox szív (#213)

Összsúly: 116.29 kg Megterheltség: 115%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 31 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
17 arany (#50) 1 bot (#4) 1 csuklyavirág (#133)
2 drótszőr (#37) 4 fáklya (#36) 1 grifftojás (#179)
1 kaja (#2) 1 karbin plazma (#199) 1 mákrózsa virág (#56)
2 rézdarab (#70) 1 szögletes kő (#17) 1 vadász tatu bőr (#15)
2 varányszem (#30) 1 varázskő (#305) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 ezüstdarab (#326) 2 lajhár csont (#236) 3 magszim bél (#103)
4 óndarab (#85) 2 pirkit (#153) 3 szvó-ektoplazma (#151)
1 tapasztalatkő (#975) 6 tigroszlán fog (#63) 2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

88 89 90 91 92 93 94 95
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
(89,104) világítótorony (#156), bibircsók-óriás (#120), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96)
(90,105) vaskohó (#155), érclelőhely, fémbontó szójer (#150), láplidérc (#352), sírlidérc (#172)
(91,106) kétfejű troll (#163), vaskohó (#155), Raia oltár, olvasztókemence (#86), egy ismeretlen isten rúnaköve, 43. jellempróba, érclelőhely
(91,107) nukleáris cickány (#155), gumifa (#38), 24. jellempróba, Sheran oltár
(91,108) ork sámán (#345), szubreális vámpír (#223), Sheran rúnaköve, Sheran oltár
(92,109) Raia oltár, lajhárlord (#757), élőholt tigris (#766), Thargodan csontváz (#297)
(93,110) márványtorony (#175), Leah oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371)
(94,111) Fairlight rúnaköve, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), Leah oltár

Üzenet küldése a karakternek