150. forduló, 152. forduló, Kovács János összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. okt. 6. 12h:09'
EZ A 241. JÁTÉKHETED, 151. FORDULÓD
242. játékheted kezdete: okt. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 17 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2334
SZÁMLA : XXXX

KOVÁCS JÁNOS KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [88,111] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+3 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+39 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+38 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy tüskés harci gromak nyomok után kutattál. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 295.]

* 1. KP: tps 5 0 0 TVP spórolása: 5 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 5 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [5 pontot használtál fel, van még 290.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 285.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 280.]

kpb kezd. parancs berakása:

p 73 használod a 73. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz energiával. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 270.]
[A parancs tárolásra került.]

dd 212 667 110 eldobod a 212. tárgyat a 667. tárgyat a 110. tárgyat
Elhajítasz 1 dorony tüdőt. Elhajítasz 1 nektoraf faggyút. Elhajítasz 1 vapár ágat. [0 pontot használtál fel, van még 270.]

d 1113 eldobod az 1113. tárgyat
Elhajítasz 1 varkaudar csontot. [0 pontot használtál fel, van még 270.]

h 1167 2 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom buggyantott tojás készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom volt! Hatása is egyedülálló, üdének, frissnek érzed magad. [Még nem vagy abban a korban, hogy a buggyantott tojás fiatalíthatott volna rajtad!] [4 pontot használtál fel, van még 266.]

v 22 190 elmormolod a 22. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Létrehoztad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő egy mérg. vas dobónyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 vas dobónyíl, 1 ugh méreg. [-1 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 261.]

h 2369 használod a 2369. tárgyat
Összetörsz egy éjkövet, és nem is kell sokáig várnod, a felszabaduló nekroenergiákra éhesen már meg is jelenik egy élőholt mágus!

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 22 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt mágus jobb karját. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját a másikra támadsz. {CSTT:} Mallon botjával eltalálod az élőholt mágus jobb karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az élőholt mágus bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 968 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 646 (limit: 1315), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 47307.
[5 pontot használtál fel, van még 256.]

v 453 112 8 elmormolod a 453. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Energia árad testedbe. Elmormoltad a Trinigan rúnája varázslatot! Apró rúnát helyezel el a madártoll felületén, a közepébe írod a számot: 8. [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 253.]

v 453 214 3 elmormolod a 453. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted a Trinigan rúnája varázslatot! Apró rúnát helyezel el a manifeszt.nyúlvány felületén, a közepébe írod a számot: 3. [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 250.]

hu 112 214 hulladék: 112 214
Hulladék, ezért nem gyűjtesz madártollat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz manifeszt.nyúlványt. [0 pontot használtál fel, van még 250.]

ek 302 4 t. energia kisütése: 302 4
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 200.]

ek 302 6 t. energia kisütése: 302 6
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 150.]

fas 32 felt. ásás 32 pontért
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

m 2 8 8 mozogsz keletre, északra, északra
[89,111] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Egy tizenéves alakváltó siet eléd, hogy az ötpróba nyújtotta feladatok megoldására unszoljon. A beígért jutalom reményében követed őt, és az általa mutatott sátorba lépsz.
- Itt van mindjárt az első próba: súlyemelés - közli veled az alakváltó suhanc, majd a lábad előtt heverő farönkre mutat. Megpróbálsz fogást keresni rajta, de nem találsz. Bírád vigyorgó arckifejezése azonban újabb próbálkozásokra ösztönöz, nagy nehezen átöleled a fatörzset, majd az erőlködéstől kipirulva a magasba emeled. Hát mégis sikerült, jöhet a következő feladat... Egy gnóm adja a következő feladatot: öt különböző rajzolt arcképet mutat, neked pedig fel kell ismerned a rajta ábrázolt személyeket. Hosszas gondolkozás után mindegyik neve eszedbe jut: felbukkannak Ghalla híres emberei, akiknek neve már szinte fogalommá vált hőstetteik nyomán... Egy nyúlánk elf ugrik eléd, s elmondja, mi a következő feladatod. Labdákkal kell zsonglőrködnöd, míg a homokóra le nem folyik. Egy darabig megy a dolog, de hamar elbizonytalanodsz, a labdák pedig idő előtt szanaszét szóródnak a földön. 440 tapasztalati pontot kaptál. Nem volt szerencséd. Megfogadod magadban, hogy egyszer még visszatérsz, és megmutatod, mit tudsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy vérfürdető magszim lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 62 életpontot sebeztél. Rövid karddal végigvágod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 867 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy láplidérc.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a láplidérc bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a láplidérc sáros testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a láplidérc bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A láplidérc belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A láplidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 xirnox szív. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Második ellenfeled egy csontlepke.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával kegyetlenül megütöd a csontlepke jobb oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 55 életpontot sebeztél. Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A csontlepke belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a csontlepke száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 fenőkövet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 648 (limit: 1315), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 47407.

(Továbbmész...) [89,110] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy quwarg királynő közeledik. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 12 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő testét. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 59 életpontot sebeztél. Rövid karddal párszor súrolva eltalálod a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy tetemember.
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a tetemember bal karját. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 63 életpontot sebeztél. Rövid karddal végigvágod a tetemember jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy csontváz.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mallon botjával iszonyatosan megcsapod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 63 életpontot sebeztél. Rövid karddal alaposan megvágod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 1 éjkövet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 650 (limit: 1315), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 47507.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.

(Továbbmész...) [89,109] Továbbra is síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy alpesi tehén. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az alpesi tehén bal vállát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az alpesi tehén bal első lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. Az alpesi tehén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy óriás csontváz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 51 életpontot sebeztél. Rövid karddal súrolod az óriás csontváz jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az óriás csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Második ellenfeled egy autentikus vámpír.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tisztítótűz varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az autentikus vámpír fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 927 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 7 aranyat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 652 (limit: 1315), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 47611.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. [37 pontot használtál fel, van még 113.]

m 8 7 1 mozogsz északra, északnyugatra, északkeletre
[89,108] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (vasérc) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 vasércet! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy gyilkos tetű lehet. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a gyilkos tetű testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gyilkos tetű testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 63 életpontot sebeztél. Rövid karddal megcsapod a gyilkos tetű jobb első lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A gyilkos tetű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Az első ellenfél egy élőholt mágus.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 31 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mágus testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mágus testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az élőholt mágus bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Nem sikerült az élőholt mágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 011 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Második ellenfeled egy tetemember.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a tetemember testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a tetemember nyakát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 64 életpontot sebeztél. Rövid karddal felnyitod a tetemember jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A tetemember összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 392 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 6 drótszőrt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 654 (limit: 1315), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 47715.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ.

(Továbbmész...) [88,107] Egyre többet mászva veszed észre, hogy már hatalmas hegyek között vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy nyuhaj karbin. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a nyuhaj karbin fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját a másikra rohansz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nyuhaj karbin kocsonyás csápját. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 61 életpontot sebeztél. Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a nyuhaj karbin jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápjaival a nyuhaj karbin csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 karbin plazmát. 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Elsőnek egy élőholt mirg száll szembe veled.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az élőholt mirg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. [madártoll -> a felesleges 2 db-ot eldobod] 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy zombi.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mallon botjával kegyetlenül megütöd a zombi jobb oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 58 életpontot sebeztél. Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a zombi jobb karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A zombi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 dözmöng szivet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 656 (limit: 1315), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 47819.
Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [89,106] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Találsz egy sziklafészket. Felfedeztél egy világítótornyot.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Nem mersz lenézni a szédítő mélységbe. Amint felérsz, bemászol a fészekbe. Sokkal nagyobbnak látszik innét, mint odalentről. Azonnal fegyveredet markolod, felkészülve az esetleges támadásra. Peched van - a fészekfosztogatást nem lehet harc nélkül megúszni... Egy griffőniksz!

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a griffőniksz testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (17 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a griffőniksz bal lábát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 44 életpontot sebeztél. Rövid karddal felnyitod a griffőniksz jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A griffőniksz megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A griffőniksz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. 367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy griffőniksz!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a griffőniksz fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (13 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a griffőniksz bal lábát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a griffőniksz tollas testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A griffőniksz belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A griffőniksz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. 367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Kutatásba kezdesz. A fészek aljáról felemelsz 1 grifftojást. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy nyuhaj karbin. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját a másikra rohansz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a nyuhaj karbin testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a nyuhaj karbin jobb csápját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A nyuhaj karbin még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 karbin plazmát. 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északra. [61 pontot használtál fel, van még 52.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[89,105] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Felfedeztél egy teljesen lerombolt világítótornyot. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Utad során felfedezel egy asztrális vortexet. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy sírlidérc áll veled szemben.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sírlidérc jobb lábát. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy sírlidérc.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 52 életpontot sebeztél. Rövid karddal felnyitod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 1 gyógykenőcsöt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 658 (limit: 1315), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 47923.
Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [89,104] Továbbra is magashegységben vagy. Látsz egy világítótornyot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy csontváz száll szembe veled.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mallon botjával kegyetlenül megütöd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a csontváz jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a csontváz meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy autentikus vámpír.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tisztítótűz. 79 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az autentikus vámpír fejét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 927 tapasztalati pontot kaptál. Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 ubuk dobónyílat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 660 (limit: 1315), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 48027.
Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [89,103] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy hóhérbimbót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy világítótornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Elenios híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívei emelték. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot!

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Első ellenfeled egy sírlidérc.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sírlidérc fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját a másikra rohansz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sírlidérc fejét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a sírlidérc testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy szintszívó.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tisztítótűz varázslatot. 81 életpontot sebeztél. A szintszívó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 305 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 1 esszenciakristályt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 662 (limit: 1315), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 48131.
Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csuklyavirágot. [38 pontot használtál fel, van még 14.]

f 4 kísérletezel a 4. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Eltelik egy óra... Teljes kudarc! Az eddigi eredményekhez képest a továbblépés NULLA. [10 pontot használtál fel, van még 4.]

f 15 kísérletezel a 15. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

szk 106 keresed a 106. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy griffőnikszet. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: tpf 5 0 0 TVP elővétele: 5 pontért
Felszabadítottunk neked 5 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

* 2. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 4.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a törpemammut. Egy kaját bezabál a kőszáli disznó. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 292 pontot. A következő körben tehát 296 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ASZTRÁLIS VORTEX (2324. TEREPTÁRGY)
Gigantikus méretű energiahurrikán tombol előtted. Ha nem beszélnének mindenhol erről, magadtól biztos nem jönnél rá, hogy ez bizony egy asztrális vortex! Igen furcsa, hogy betüremkedett a mi világunkba, láthatóvá vált, és formát öltött, amikor ilyesmi csak az asztrálsíkon kellene, hogy előforduljon. Az egyetlen lehetséges magyarázat, hogy valami megzavarta a tér-idő szövetét! Ahogy ott bámészkodsz, egyszercsak egy alig kivehető, óriási szellemarc jelenik meg a vortex belsejében, és megszólal:
- üdvözöllek, halandó! Ezen a világon még nem ismernek, de én mindent tudok a világotokról. Képes vagyok létrehozni... dolgokat. Nemrég volt egy vízióm egy szörnyű katasztrófáról, ami elpusztíthatja a világotokat! Ha felkészültök, talán lehet némi esélyetek. Ehhez létrehoztam nektek, kalandozóknak egy próbát. Egy komplex földalatti labirintusrendszert, amit nevezzünk a Végzet Vermének. Járd végig a Verem összes szintjét, és kellő tapasztalatra teszel szert, hogy ezzel a veszéllyel szembenézz! Először is készítsd el a Végzet Kulcsát, amelynek segítségével Ghalla bármely pontjáról egy szemvillanás alatt elteleportálhatsz a Verembe. A kulcsot csakis itt, az asztrális vortex közelében tudod elkészíteni. Szükséged lesz egy misztikus mágikus tárgyra, amelyet a vortex képes a megfelelő anyagúra formázni. A kulcs varázserejét pedig az élő szövetek különleges keveréke fogja megadni. Sok sikert!

KARAKTERLAP

Kovács János, egy vörös, rövid hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Raia hittérítője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 151. fordulód.

Erő: 24 (26) Szint: 20 Merészség: 5/5 Magasság: 123 cm
IQ: 24 (26) Támadás: 19 (21) Agresszió: 3 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 17 (20) Védekezés: 27 (31) Menekülés: 30 % Életkor: 69/69 év
Egészség: 20 Életpont: 310/310 Jellem: jó (338) Tul. pont: 4
Szerencse: 25 (27) Varázspont: 235/68 Pénz: 1213 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 20/16 Pszi pont: 73/28
Eddig összesen 1635 szörnyet (25 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13 192 TP-t kaptál. Jelenleg 573 317 TP-d van. A következő szinthez még 26 683 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar íjász, renegát törpe, zombi mester. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 10/85 vágófegyverek: 25/26 (+3%)
ütőfegyverek: 20/33 (+32%) lőfegyverek: 9/14 dobófegyverek: 24/10 (+10%)

Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (6 -11.); vas dobónyíl (#189) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
89,103 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 103
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 685 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 43/91 2. nyomkövetés: 29/44 (+30%) 3. mászás: 10/85 (+6%)
4. csapdakészítés: 16/64 (+6%) 5. csapdaészlelés: 2/98 6. gyógyítás: 20/84
7. titkosírás: 2/2 8. felderítés: 5/41 9. szörnyidomítás: 6/52
10. teológia: 18/44 (+28%) 11. taumaturgia: 12/51 (+21%) 12. szerencsejáték: 1/65
13. versengés: 7/18 (+10%) 14. zene: 7/0 15. szörnyismeret: 14/26 (+22%)
16. pszi: 12/45 (+20%) 17. zárnyitás: 8/34 18. vadászat: 3/23
19. bányászat: 32/60 (+11%) 20. főzés: 4/55 (+26%) 21. csapatmunka: 3/8

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 50 TVP-ért
kutatsz max. 90 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), ubuk dobónyílat (#138) (max. 7 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod tigroszlánt (#43) háló-csapdával (#220), tüskés harci gromakot (#156) fedett veremmel (#219)
mászol max. 90 TVP-ért
cirkusz: ötpróba (2)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
nómenklatúra (#158), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) oldás (#372, 15 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20)
energiatüskék (#29), tisztítótűz (#44), vakító fény (#43), izomernyesztés (#33), agykorbács (#97), puha ütés (#60), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98), oldás (#372)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
tisztítótűz (#44) >> szintszívó (#96) tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109)
tisztítótűz (#44) >> élőholt tigris (#766) tisztítótűz (#44) >> autentikus vámpír (#154)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
kőszáli disznó (#34) (hátas: 9 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
2.) Kíváncsi vagyok, mennyire vagy előrehaladva az igazán nagy dolgok terén. Áldozz nekem kvazár sisakot!
3.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (teljesítve)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). Fősátor (770): többek közt 1264. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 19, 25, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 6, 9, 16.
Kész: 5, 17.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 662 (limit: 1315), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 48131.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 40 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 119 TU szükséges.)
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434)
Vágófegyverek
1 * csatabárd (#555) 1 kőkés (#6) 1 * rövid kard (#171)
1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
1 bot (#4) 6 csontpálca (#329) 1 kőkalapács (#13)
1 Mallon botja (#1526) 3 szögletes kő (#17)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20)
Lövedékek
9 ubuk tüske (#131) 1 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
3 + esszenciakristály (#350) 8 ubuk dobónyíl (#138) 8 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 kis vaspajzs (#159)
Páncélok
1 * vasvért (#164)
Sisakok
1 * vassisak (#160)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * tankány karom (#237)
Övek
3 * bíbor erőöv (#291)
Csizmák
1 * bakkura csizma (#96)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 denevér szimbólum (#140) 1 * halálhozó talizmán (#813) 1 * nap szimbólum (#141)
2 * nekrofun medál (#253) 1 Tharr Keresztje (#287)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
2 * umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
3 * regeneráló gyűrű (#254) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 30]
1 éjurna (#2368) [benne 10 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 0]
1 Fekete Kehely (#283) [üres, kapacitás: 5]
3 fűszertartó (#210) [bennük 5 csepp sáfránypor (#211), fér még: 10]
6 huhogó bibe (#332) [bennük 25 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 47]
3 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 30]
3 sullár hólyag (#168) [bennük 20 csepp spiritusz (#170), fér még: 40]
2 szent kehely (#257) [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
3 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 30]
6 uzbány csőr (#169) [bennük $6 csepp ugh méreg ($166), fér még: 66]
3 vizestömlő (#3) [bennük 38 korty víz (#27), fér még: 22]
4 zöld üveg (#82) [bennük 6 csepp ragasztó (#83), fér még: 74]
Eszközök, használati tárgyak
1 acéltű (#334) 4 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34)
2 deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 1 dorony duda (#235)
1 éjkő (#2369) 9 fáklya (#36) 4 fenőkő (#1618)
1 fülemüle síp (#1576) 5 fűszerkeverék (#1170) 1 gernim balzsam (#1894)
4 gyógykenőcs (#313) 45 kaja (#2) 2 keg gomba (#1615)
2 Korrum pálcája (#1545) 8 kötél (#92) 2 légiós hátizsák (#1560)
2 manakristály (#500) 1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
1 megsemmisítő (#1540) 1 + nyílcsapda (#243) 1 nyomkereső talizmán (#671)
10 ork csodaszer (#1228) 1 quwarg teleportgömb (#1534) 1 Ramirez feszítővasa (#1261)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 2 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 szeksztáns (#32)
1 szent jogar (#150) 1 varázskő (#305) 1 varázskorsó (#1546)
3 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
5 acélpengőke (#231) 18 álompor (#396) 2 aranytoll (#572)
6 aurach fog (#657) 2 berzerker tüske (#713) 4 borkonyó bibe (#312)
2 bruhatagnyelv (#1230) 3 csillezsályalevél (#1253) 1 csuklyavirág (#133)
2 darázsszárny (#652) 4 dözmöng szív (#122) 10 drótszőr (#37)
1 evaporőr háj (#105) 9 ezüstdarab (#326) 2 fabontó (#106)
$3 fekete gyöngy ($99) 2 fülemüle agyar (#267) 7 grifftojás (#179)
1 gyíkfű (#201) 10 kaktusztüske (#114) $2 karbin plazma ($199)
1 kazmár gyökér (#205) 1 kőszem (#304) 1 lidércesszencia (#1074)
$26 madártoll ($112) $1 magszim bél ($103) 5 mákrózsa virág (#56)
$15 manifeszt.nyúlvány ($214) 7 mocsári penke (#148) 16 pirkit (#153)
3 púderkő (#119) 4 purifikátor háj (#269) 1 ramit kő (#226)
6 remák szív (#264) $2 rézdarab ($70) 1 rinóbőr (#651)
4 rókafarok (#124) 9 smirglilevél (#29) 6 sünmedve tüske (#14)
4 szárnyas hernyó (#69) 1 szivárványszív (#1529) 9 szulfagor agyar (#677)
1 szulfin (#676) 1 szuperkötél (#209) $10 szvó-ektoplazma ($151)
1 téfea-agy (#172) 5 Tiume batyuja (#660) 2 tükör (#43)
1 vadász tatu bőr (#15) $2 varányszem ($30) 16 vasérc (#152)
1 vaspánt (#1241) 8 xirnox szív (#213)

Összsúly: 119.97 kg Megterheltség: 98%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 30 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
13 arany (#50) 1 dorony tüdő (#212) 3 fáklya (#36)
1 mákrózsa virág (#56) 1 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 nektoraf faggyú (#667)
1 vapár ág (#110) 1 varázskő (#305) 1 varkaudar csont (#1113)
8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 csuklyavirág (#133) 1 dözmöng szív (#122) 5 drótszőr (#37)
1 esszenciakristály (#350) 1 fenőkő (#1618) 1 gyógykenőcs (#313)
10 kaja (#2) 2 karbin plazma (#199) 1 magszim bél (#103)
6 pirkit (#153) 2 rézdarab (#70) 4 szvó-ektoplazma (#151)
1 ubuk dobónyíl (#138) 6 ugh méreg (#166) 1 vas dobónyíl (#189)
3 vasérc (#152) 1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

87 88 89 90
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
(88,107) nyuhaj karbinok (#110), élőholt mirg (#135), zombi (#49)
(88,111) élőholt mágus (#175)
(89,103) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), Elenios oltár, Sheran oltár, érclelőhely, sírlidérc (#172), szintszívó (#96)
(89,104) világítótorony (#156), csontváz (#48), autentikus vámpír (#154)
(89,105) világítótorony (#156), asztrális vortex (#2324), sírlidérc (#172)
(89,106) sziklafészek (#167), világítótorony (#156), griffőniksz (#106), nyuhaj karbin (#110)
(89,108) olvasztókemence (#86), Tharr oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, gyilkos tetű (#116), élőholt mágus (#175), tetemember (#123)
(89,109) alpesi tehén (#91), óriás csontváz (#176), autentikus vámpír (#154), Tharr rúnaköve, Tharr oltár
(89,110) quwarg királynő (#153), tetemember (#123), csontváz (#48), Elenios rúnaköve, Elenios oltár
(89,111) vérfürdető magszim (#148), láplidérc (#352), csontlepke (#746)

Üzenet küldése a karakternek