Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. máj. 14. 12h:10' EZ A 63. JÁTÉKHETED, 15. FORDULÓD 64. játékheted kezdete: máj. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5296 ingyenf: 2 |
vi 4 4 30 | viselkedésed: 4 4 30 |
m 2 | mozogsz keletre |
Elszántan ellenfeledre rontasz. Bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a tazunkaróka lompos farkát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a tazunkaróka lompos farkát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A tazunkaróka fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tazunkaróka még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rókafarkat. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
kt 19 20 | elkészíted a 19. tárgyat (20 darabot) |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [41,-1] Továbbra is síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy bo-skorpió. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a bo-skorpió jobb első lábát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bunkót ellenfeledre ugrasz. Bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bo-skorpió jobb középső lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a bo-skorpió kitinpáncélját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csáprágójával a bo-skorpió megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A bo-skorpió farkával a kezedre csap. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A sebbe zöldes mérget pumpál. A méreg gyenge - csak 7 életpontot vesztettél. A bo-skorpió még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [42,-1] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy kaffogó hebrencs. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Telibe trafálod a kaffogó hebrencs jobb vállát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bunkót a másikra rohansz. Bunkóval többször kegyetlenül megütöd a kaffogó hebrencs jobb vállát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a kaffogó hebrencs fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a kaffogó hebrencs jobb vállát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs beleharap a kezedbe. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. (ld. enc.) Magad mögé lököd a pitiáner kőevő trófeát, és kinyersz egy alkalmas kaffogó hebrencs trófeát. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Telibe kaptad a kaszabolósáska összetett szemét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a kaszabolósáska mandibuláját. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a kaszabolósáska testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Bunkóval eltalálod a kaszabolósáska testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a kaszabolósáska testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a kaszabolósáska újra meg újra lecsap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kaszabolósáska száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. (ld. enc.) 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [44,-1] Síkság, továbbra is csak síkság. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Gatin városa innét északra fekszik. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy sörényes ubuk. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [50 pontot használtál fel, van még 6.]
m 1 | mozogsz északkeletre |
f 85 | kísérletezel a 85. tárggyal |
f 95 | kísérletezel a 95. tárggyal |
gyk 5 50 | gyakorolsz az 5. tárggyal 6 pontért |
PIROMENYÉT (99. SZÖRNY) Ez az ocsmány kis lény gyakran okoz nagy tüzeket a síkságon: pirkittartalmú gyomrának köszönhetően képes kisebb lángnyelvet fújni. Ezzel a módszerrel nagyobb állatokat is képes elejteni, annak ellenére, hogy aránylag kis méretű, harapása aránylag veszélytelen. Ha megölöd, testének állandó izzása lassan elhalványul, szőre kihűl, megfeketedik. Egy kőkéssel megnyúzva ezután hozzájuthatsz a gyomorban megbúvó pirkithez. |
BO-SKORPIÓ (54. SZÖRNY) Ez a jól megtermett, mérges csípésű bogár nem igazi skorpió. Nevét onnét kapta, hogy a skorpióhoz hasonlóan, farkának előresújtásával támad, és ez a csípés mérgező. Ollói viszont nincsenek, csak hatalmas csáprágói. Mérgét az alkimisták szerint ugyan ki lehet nyerni, de a koncentrátum veszít ilyenkor az erejéből. |
KAFFOGÓ HEBRENCS (88. SZÖRNY) A síkságok nagytestű, félelmetes dögevője inkább kitartásáról híres, mint nagy erejéről. Jókora, különösen rugalmas állkapcsával a zsákmányába kapaszkodik, és húzni kezdi hátrafelé - a dög azé a hebrencsé lesz, aki a legerősebben és a legállhatatosabban húz. Ha nincs dög, az élő zsákmány is megfelel - amibe egyszer belekapaszkodnak fogukkal, csak akkor engedik el, ha elpusztítják őket (bár gyakran még akkor sem). Ezért aztán rengeteg csapást kell rá mérni (lehetőleg ütőfegyverrel), amíg a szívós szervezet felmondja a szolgálatot. A kaffogó hebrencs sárgás szőrű, oroszlánsörényű de sakálfejű, gyors mozgású szörnyeteg. |
HEBRENCS ÁLLKAPOCS (130. TÁRGY) A kaffogó hebrencs hegyes fogú, rugalmas állkapcsát kivágni nem könnyű feladat. Nem beszélve arról, hogy látszólag semmi értelme. Vagy egy találékonyabb kalandozó mégiscsak használni tudná? |
MANDIBULAPENGE (125. TÁRGY) A kaszabolósáskával vívott győztes csata után lemetszheted a mandibulák végéről a majdnem 30 cm hosszú, lapos, pengeszerű képződményeket. |
SÖRÉNYES UBUK (89. SZÖRNY) A sörényes ubuk nagy, lapos testű lény, amely a síkságok magas füvében bújkál, áldozatára lesve. Sörénye igazándiból több tucatnyi vékony nyúlvány, amely horgocskában végződik. Érintésük maró fájdalmat okoz. Testük többi részét hosszú, hegyes tüskék fedik, szinte lehetetlenné téve, hogy egy rövidebb fegyverrel kárt okozzunk benne. Ha a tüskék között sikerül egy támadást bevinni, akkor valószínűleg egy hegyes fegyver tudja a legnagyobb kárt okozni. A szörny támadásra hatalmas fogait használja. |
FELTÉTELES KÉSZÍTÉS Unod, hogy mindig vissza kell mászkálnod a növényekhez a következő körben, ha szedni akarsz a termésükből? Unod, hogy állandó probléma a dobófegyvered/lőfegyver muníciód folyamatos pótlása? Nos, bizonyára már rég megszületett a fejedben a megoldás. A kalandozód tudata azonban csak most tágult ki annyira, hogy fejben tudjon tartani egy ilyen iszonyatosan bonyolult feltételes parancsot. A Feltételes Készítés az FKT <tárgy> <mennyiség> parancs kiadásával történik. Működése igen egyszerű: Amint az adott tárgyból kevesebb van a birtokodban, mint a <mennyiség>, és rendelkezésedre áll minden feltétel a hiány pótlására, azonnal és teljesen automatikusan elkészíted a hiányzó mennyiséget. Például ha szükséged van 10 smirglilevélre, kiadod az FKT 29 10 parancsot, és amint látsz egy smirglibokrot, felpótolod a készleteidet tízre. Azért a "célmennyiséget" adja meg a második paraméter, és nem egy konkrét készítendő mennyiséget, mert elképzelhető, hogy időközben lopsz/találsz ill. más módon hozzájutsz néhányhoz a keresett tárgyból, akkor pedig minek fölösleget termelni? Az FKT parancs automatikusan törlődik, ha egy sikeres végrehajtódás után az adott tárgyból rendelkezésedre áll a kívánt mennyiség. Ez szinte minden esetben igen hasznos. Kivételt képez azonban a lövedékek és a varázslatkomponensek gyűjtögetése, mert ezekre állandó szükség van. Ha az FKT parancsnak megadsz egy harmadik paramétert, egy 1-est, akkor az az FKT parancs érvényben fog maradni mindaddig, amíg nem törlöd. Ezt a Feltételes Parancs Listádon egy * jelzi (ha interneten játszol, ott a "csak egyszer" felirat láthatod azoknál a tárgyaknál, amit értelemszerűen csak egyszer akarsz legyártani). Példa: FKT 19 10 1 ügyel rá, hogy amint alkalom adódik rá, mindig feltöltsd kerek kő-készleteidet tízre. Az FKT parancs pontosan ugyanúgy működik, mint a KT parancs. Ha egy adott szituációban ugyanezekkel a paraméterekkel egy KT parancs sikeres lenne, akkor az FKT ugyanezt az eredményt fogja hozni. Az FKT parancsaid végrehajtásának lehetősége MINDEN SZABADBAN VALÓ MOZGÁS végén (tehát egy M 2 2 2 parancs esetén háromszor) kerül vizsgálatra. Egyéb parancsok esetén nem hajtódik végre! Az üres FKT az összes ilyen parancsot, egy adott paraméterű FKT parancs újbóli kiadása azt az egy FKT parancsot törli. A TVP költség végrehajtódáskor vonódik le. |
LOTTÓ Ezentúl Ghalla minden játékos kedvű polgára kipróbálhatja szerencséjét (vagyis mindenki, aki legalább a 15. fordulójánál tart). A 9 naponta lévő lottósorsolásra LOT <1. tipp> <2. tipp> <3. tipp> paranccsal lehet tétet elhelyezni. Egyszerre bárhány szelvénnyel játszhatsz. A tippelt számok 1-30-ig terjedhetnek. A parancs nem kerül TVP-be. Egy szelvény ára 10 arany, amelyet mindenhol, még a legeldugottabb zugban is jelenlevő Arany Magisztrátus-lottóügynököktől szerezhetsz be. Lottót csak készpénzért vásárolhatsz. A nyereményeket a húzást követő 35. napig lehet felvenni. (Aki az aktuális sorsolást követő 4. sorsolásig nem lép, annak elévül a szelvénye.) A nyereményeket a sorsolást követő fordulód elején személyesen adják át neked az ügynökök. A nyeremények kifizetéséért az Arany Magisztrátus Kereskedelmi és Innovációs Bank-Konszorzium - a Fairlight Bankhálózat független tagja - teljes anyagi garanciát vállal. Az első lottóhét kezdete 1998. nov. 17. |
Erő: | 20 | Szint: | 6 | Merészség: | 4/6 | Magasság: | 255 cm |
IQ: | 9 | Támadás: | 5 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 487 kg |
Ügyesség: | 11 | Védekezés: | 3 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 18/18 év |
Egészség: | 15 | Életpont: | 102/66 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 9 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 8 | lőfegyverek: | 5 |
44,111 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 44 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 77 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. mászás: | 1 |
4. gyógyítás: | 7 (+1) | 5. titkosírás: | 1 | 6. felderítés: | 1 |
7. vadászat: | 1 | 8. bányászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 55% életerő alatt 30 TVP-ért |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Papi varázslataid | ||
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bőrpáncél (#51) | 1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mászókarom (#78) | |
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
2 | * | bunkó (#5) | 14 | * | kerek kő (#19) | 1 | * | kőkalapács (#13) |
1 | kőkés (#6) | 1 | * | parittya (#18) | ||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 5 | + | deus ex machina (#1) | 1 | fáklya (#36) | ||
1 | kaja (#2) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 7 korty víz (#27), fér még: 13] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | bakkura bőr (#95) | 1 | bordacsont (#16) | 6 | drótszőr (#37) | |||
2 | fekete gyöngy (#99) | 2 | grákóbőr (#41) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | |||
1 | kaktusztüske (#114) | 1 | kavadu lebeny (#24) | 3 | királygyík bőr (#44) | |||
17 | madártoll (#112) | 2 | mandibulapenge (#125) | 2 | óndarab (#85) | |||
2 | ormánygőte csont (#21) | 2 | rókafarok (#124) | 1 | smirglilevél (#29) | |||
5 | sünmedve tüske (#14) | 5 | szárnyas hernyó (#69) | 16 | tigroszlán fog (#63) | |||
4 | varányszem (#30) |
Összsúly: 31.06 kg | Megterheltség: 62% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 117 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | kaja (#2) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | hebrencs állkapocs (#130) | 14 | kerek kő (#19) | 2 | mandibulapenge (#125) | |||
1 | óndarab (#85) | 1 | rókafarok (#124) |
37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | |
-2 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-1 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
0 | |
|
|
|
|
|
|
|
|