Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. júl. 5. 12h:04' EZ A 637. JÁTÉKHETED, 149. FORDULÓD 638. játékheted kezdete: júl. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 29 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1889 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 2. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: v 1 5 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 5. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
mak 1 | makró 1 |
v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
ek 134 70 4 | t. energia kisütése: 134 70 4 |
ba 255 | nem támadod a 255. szörnyet |
f 2 | kísérletezel a 2. tárggyal |
f 26 | kísérletezel a 26. tárggyal |
h 449 | használod a 449. tárgyat |
flh 19 219 | felt. lőfegyver haszn. 19 a 219. tárggyal |
m 6 6 5 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 ében nyílvessző. Lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén bal oldalát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a quwarg parafenomén bal hátsó lábát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Méregfoggal megdöfködöd a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A quwarg parafenomén csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 34 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Kőkéssel végigvagdosod a quwarg parafenomén bal középső lábát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Méregfoggal megdöföd a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg parafenomén többször is megmar! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 34 életpontot vesztettél. Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 703 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 87, gyógyulás: 31, összesen: -56 ÉP}
(Továbbmész...) [184,28] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy Raia szent lovagja közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 24 életpontot sebeztél. Távolról energiafolyam varázslatot lő rád a másik. 84 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ében nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Raia szent lovagja bal lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Méregfoggal jól megszurkálod a Raia szent lovagja testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Sajnos nem sikerült a Raia szent lovagja minden csapását hárítanod. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a Raia szent lovagja fejét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Méregfoggal megérinted a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A Raia szent lovagja fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A Raia szent lovagja szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 3 586 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 138, gyógyulás: 53, összesen: -85 ÉP}
(Továbbmész...) [183,29] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Hmm, csak egy legyengült chaktra vadászeb. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Itt csata lesz.
Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 28 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 ében nyílvessző. Lövedéked átfúrja a chaktra vadászeb testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Karmok szántják végig jobb lábadat. (2 támadástól 267 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) A chaktra vadászeb belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 299, gyógyulás: 0, összesen: -299 ÉP}
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
m 6 6 5 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
A lény mereven rádnéz. (A(z) tükörpáncél védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kőkorszaki szaki bal oldalát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Méregfoggal megdöfködöd a kőkorszaki szaki nyakát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A kőkorszaki szaki mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a kőkorszaki szaki jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod a kőkorszaki szaki sziklafejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A kőkorszaki szaki mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A kőkorszaki szaki most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 856 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 52 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar felderítő testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. 19 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval párszor keményen megütöd a varkaudar felderítő testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal megdöföd a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sajnos nem sikerült a varkaudar felderítő minden csapását hárítanod. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 2 078 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 55, gyógyulás: 11, összesen: -44 ÉP}
(Továbbmész...) [181,29] Tovább barangolsz a fák között. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy korongfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal rájössz, hogy egy bűbájlidérc ijesztett meg. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
(Továbbmész...) [180,30] Az erdőt síkság váltja fel. Vad szamóca illatát hozza a szél. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy művészi porolitot. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy ryuku csapásvezető. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pajzszúzás varázslatot, majd rád küldi. 222 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Te itt életveszélyben vagy. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 222, gyógyulás: 0, összesen: -222 ÉP}
m 5 4 | mozogsz délnyugatra, délre |
(Továbbmész...) [179,32] Az erdőt síkság váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kihívás tornyát. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Arany Macska formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Észreveszel egy gyilkos csalánt. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő Raia szent lovagja mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 24 életpontot sebeztél. Egy energiafolyam varázslatot dob rád a másik. 75 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Raia szent lovagja bal karját. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Méregfoggal többször eltalálod a Raia szent lovagja testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sajnos nem sikerült a Raia szent lovagja minden csapását hárítanod. (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a Raia szent lovagja jobb oldalát. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Méregfoggal kicsit megsebzed a Raia szent lovagja bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Szereztél 1 ezüsttőrt. 3 586 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 140, gyógyulás: 53, összesen: -87 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 24 életpontot sebeztél. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a kultúrmasztodon ormányát. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Méregfoggal többször eltalálod a kultúrmasztodon fejét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a kultúrmasztodon ormányát. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Méregfoggal megkarcolod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 kaját. 3 205 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 115, gyógyulás: 55, összesen: -60 ÉP}
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg parafenomén nyakát. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Méregfoggal megdöfködöd a quwarg parafenomén bal középső lábát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 35 életpontot vesztettél. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! Biami kvazárlándzsával eltalálod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal eltalálod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csáprágójával a quwarg parafenomén megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 34 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 2 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 95, gyógyulás: 0, összesen: -95 ÉP}
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat testét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval néhányszor megcsapod az arató csattanat testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az arató csattanat testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az arató csattanat állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Szöges bunkóval megpöccinted az arató csattanat bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az arató csattanat testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az arató csattanat megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az arató csattanat még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 161 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a dehidrátor farkát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal jól megszurkálod a dehidrátor egyik csápját. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápjaival a dehidrátor lecsap a bal karodra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A dehidrátor állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A dehidrátor farkával melletted a levegőbe suhint. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel eltalálod a dehidrátor testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal eltalálod a dehidrátor testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A dehidrátor csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A dehidrátor feléd harap, de sikertelenül. A dehidrátor farkával melletted a levegőbe suhint. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 486 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
ef 5 505 | energia fejlesztése 5 |
id 240 86 | idomítod a 240. szörnyet 76 pontért |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
GYÓGYKENŐCS (313. TÁRGY) Egyike a legegyszerűbben elkészíthető varázsfőzeteknek a gyógykenőcs. Nincs semmi másra szükség, csak a Varázsital Főzése varázslatra, egy adag borkonyó bibére, egy szárnyas hernyóra, 5 csepp vízre és néhány gyógyfűre, amely kizárólag erdőben található meg (ezért a főzet csak erdőben készíthető el). A KT 313 parancs kiadásakor 5 TVP-ért a megfelelő mágikus szertartások során elkészíted a gyógykenőcsöt. A gyógykenőcsöt a H 313 paranccsal használod, 0 TVP-ért. A kenőcsöt a sebeidre kenve, a fájdalom rögvest csökken: 80-120 életpontot fogsz gyógyulni. Ha épp labirintusban tartózkodsz, és Feltételes Gyógyításnak kellene végrehajtódnia, és nincs olyan gyógyító varázslat, amit ekkor elmondhatnál, automatikusan fogod a nálad levő gyógykenőcsöket használni. |
CHAKTRA VADÁSZEB (459. SZÖRNY) A hajdanvolt Esthar birodalom papjainak kedvenc "háziállata" volt ez a nagymacska testbe bújt ragadozó. Az élelemszerző vadászatokon aknázták ki nem mindennapi képességeit. Izmos, ruganyos mozgásával hamar utolérte, éles karmaival pedig pillanatok alatt a földre terítette kiszemelt prédáját, majd mielőtt az még újra menekülni próbálhatott volna, két sárgás szemfogával átharapta áldozata torkát. Ezek a régen még idomítható állatok azóta teljesen megváltoztak, manapság már nem tartoznak engedelmességgel senkinek sem (legalábbis eddig még nem akadt erre érdemes illető). Egész nap a kietlen vidékeket róják, és a bennük rejlő mérhetetlen agresszivitásnak átadva tudatukat, minden jött-ment kalandozót megtámadnak. |
DEHIDRÁTOR (151. SZÖRNY) A dehidrátorok a sivatagok óriási testű ragadozói. Testük nagy része általában a homok alatt van, a homokférgekhez hasonlóan, a sivatag felszíne alatt utat fúrva közlekednek. Támadáskor óriási csápjaikkal szívják el áldozatuk testéből a vizet. Gyakran lőnek ki hősugarat a szemükből is, amivel a kevésbé kötött (pl. vizestömlőben levő) vizet párologtatják el, majd fogják fel bőrszenzoraikkal. Aki túl is éli a dehidrátorral való találkozást, minden bizonnyal felkészülhet a szomjhalálra. |
Erő: | 23 (36) | Szint: | 22 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 115 cm |
IQ: | 27 (38) | Támadás: | 40 (42) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 16 (29) | Védekezés: | 70 (74) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 68/68 év |
Egészség: | 17 (26) | Életpont: | 494/307 | Jellem: | gonosz (196) | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 21 (51) | Varázspont: | 481/77 | Pénz: | 794 arany | Kép. pont: | 17 |
Tudatpont: | 21/1 | Pszi pont: | 27/8 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/96 | ökölvívás: | 9/49 (+5%) | szúrófegyverek: | 23/49 (+11%) |
vágófegyverek: | 20/15 (+4%) | ütőfegyverek: | 5/29 (+21%) | lőfegyverek: | *20/100 (+9%) |
dobófegyverek: | 10/43 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << ököl (#28) << kőkés (#6) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); kerek kő (#19) (7 -9.); tüske (#22) (10 -12.); ubuk dobónyíl (#138) (13 -15.); vas dobónyíl (#189) (16 .); ében nyílvessző (#848) (17 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
179,32 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 690 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8/48 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 21/56 (+9%) | 3. mászás: | 10/66 (+7%) |
4. csapdakészítés: | 10/81 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 3/27 | 6. gyógyítás: | 23/64 |
7. titkosírás: | 3/3 | 8. felderítés: | 15/20 | 9. szörnyidomítás: | 5/61 (+83%) |
10. teológia: | 25/53 (+19%) | 11. taumaturgia: | 19/58 (+49%) | 12. szerencsejáték: | 3/53 |
13. versengés: | 8/63 | 14. harcművészetek: | 1/7 | 15. zene: | 9/21 (+6%) |
16. szörnyismeret: | 11/64 | 17. pszi: | 3/17 (+3%) | 18. zárnyitás: | 1/37 |
19. vadászat: | 4/6 | 20. bányászat: | 14/35 | 21. úszás: | 9/13 |
22. főzés: | 6/72 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ) |
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
színes dözmöng (#78) (csak egyszer), szintszívó (#96) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), őrjáratozó katona (#274), őrült varázsló (#255) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | éhínség (#39, 7 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | pszi-ernyő (#64) | erőpajzs I (#12) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
11. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (idomítás alatt) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ahhoz, hogy megtanulhasd a Sötétség Ceremóniáját, elegendő alapanyagra van szükség. Ölj meg három téfea magofluxot! (számláló: 0) |
2.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát! |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: v 12, v 224, p 65 2, ek 134 70 4. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
törpszellem áldása (134) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
törpe ősök segíts. (316) |
földmágia (357) |
tábori kiképzés (380) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 35 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 270 TU szükséges.) |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1002. |
Összsúly: 170.83 kg | Megterheltség: 92% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 34 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 221 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
7 | drótszőr (#37) | 1 | ében nyílvessző (#848) | 5 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | kristályfolyadék (#449) | 4 | tüske (#22) | 11 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
31 | arany (#50) | 1 | ezüst kulcs (#184) | 2 | ezüsttőr (#322) | |||
11 | kaja (#2) | 1 | kőszem (#304) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | sáfránypor (#211) |
178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | |
27 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
28 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
29 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
31 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
32 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
33 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|