Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. jún. 13. 12h:02' EZ A 634. JÁTÉKHETED, 141. FORDULÓD 635. játékheted kezdete: jún. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 21 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1889 SZÁMLA : XXXX |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 154 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a ryuku csapásvezető jobb lábát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Vashegyű lándzsával jól megszúrod a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a ryuku csapásvezető jobb vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku csapásvezető újra meg újra lecsap. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! A ryuku csapásvezető összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fekete gyöngy. 1 905 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 184, gyógyulás: 0, összesen: -184 ÉP}
* 1. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 2. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: v 1 5 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 5. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
v 170 3 | elmormolod a 170. varázslatot |
d 2 27 | eldobod a 2. tárgyat (27 darabot) |
mak 1 | makró 1 |
v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
ek 134 70 4 | t. energia kisütése: 134 70 4 |
ek 116 | t. energia kisütése: 116 |
ek 116 40 313 | t. energia kisütése: 116 40 313 |
ef 3 502 | energia fejlesztése 3 |
m 2 3 2 | mozogsz keletre, délkeletre, keletre |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kultúrmasztodon nyakát. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Méregfoggal megdöfködöd a kultúrmasztodon ormányát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kultúrmasztodon jobb oldalát. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Méregfoggal megérinted a kultúrmasztodon ormányát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 13 kaját. 2 913 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 375, sebződés: 161, gyógyulás: 63, összesen: -98 ÉP}
(Továbbmész...) [171,37] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy szutykos remák. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 33 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel párszor keményen megütöd a szutykos remák testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Méregfoggal tökéletesen perforálod a szutykos remák testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Csápjaival a szutykos remák csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-9 pszi pont.) (-2 TU.) Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel megütöd a szutykos remák szőrös testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod a szutykos remák testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-1 pszi pont.) (-2 TU.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 32, gyógyulás: 26, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [172,37] Az erdőt síkság váltja fel. A távolban sakálok üvöltenek. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy roguena. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a roguena malacfejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a roguena fejét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Méregfoggal megdöfködöd a roguena testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A roguena többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 kaját. 2 181 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 34, gyógyulás: 30, összesen: -4 ÉP}
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 29 életpontot sebeztél. Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt sullár testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt sullár testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Méregfoggal meghorzsolod az élőholt sullár hatalmas testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az élőholt sullár szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 388 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 26, gyógyulás: 19, összesen: -7 ÉP}
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az agyagelementál testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az agyagelementál agyagtestét. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) A seb azonnal beforr! Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd az agyagelementál jobb oldalát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A seb azonnal beforr! Az agyagelementál mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az agyagelementál agyagtestét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) A seb azonnal beforr! Méregfoggal tökéletesen perforálod az agyagelementál agyagtestét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A seb azonnal beforr! Az agyagelementál mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 0, gyógyulás: 70, összesen: +70 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
kut 30 | kutatsz 30 pontért |
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szintszívó zsezsgő plazmáját. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szintszívó ködös testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A szintszívó karmai majdnem eltalálnak! A szintszívó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 367 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a csontváz jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 62 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 31 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja az óriás csontváz testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz sárga bordáit. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az óriás csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 087 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 33 életpontot sebeztél. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt mágus bal oldalát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mágus bal vállát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az élőholt mágus testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ezoterikus mardel bal hátsó lábát. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az ezoterikus mardel bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az ezoterikus mardel összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 8 drótszőrt. 1 702 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [174,36] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Azonnal rájössz, hogy egy kputtyintó csalán ijesztett meg. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol.
(Továbbmész...) [174,35] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Felfedeztél egy mákrózsa bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy régészeti lelőhelyet. (ld. enc.) Igazi profi munka folyik itt az ásatásoknál! Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy bűbájlidérc volt. {max. életpontja: 275-319.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a quwarg nagymester torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd a quwarg nagymester bal középső lábát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 28 életpontot vesztettél. Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg nagymester bal oldalát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 353 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tetemember bűzlő testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 472 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt mágus testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt mágus testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az élőholt mágus testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az élőholt mágus csapása elől. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
szk 978 | keresed a 978. szörnyet |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 9 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 9 pontért |
FENEKETLEN BUGYOR (570. TÁRGY) A feneketlen bugyor első pillantásra egy selyemből készült, ámde teljesen üres erszénynek tűnik. Hiába kutatsz benne: valóban teljesen üres! Ha azonban tömény mágikus aurájú helyre lépsz be (ilyen pl. a kihívás tornya) belenyúlva a bugyorba, egy tárgyat találsz benne! Vágyaid manifesztálódhatnak a bugyorban, és sokszor olyan tárgyat veszel elő, amire épp szükséged van! Ha még mindig nem világos, mire is jó a feneketlen bugyor: ha a kihívás tornyában egy tárgy elkészítését követelik tőled, van rá 33% esély, hogy a szükséges komponenseket megtalálod a feneketlen bugyorban. A bugyrot nem kell KF-elned. |
ÉLŐHOLT SULLÁR (216. SZÖRNY) Micsoda bizarr mágia képes egy ilyen ártatlan növényevőt örökös élet nélküli élőhalottságra kárhoztatni? Nos az biztos, hogy az élőholt sullár már nem az a szerencsétlen kis növényevő, aki volt. Tüzesen izzó szemeivel, törött, és ezért éles fogaival, rothasztó leheletével méltó pokolparipája a Thargodanoknak is. Nem csoda, hogy jobb hátas minden földi lénynél. |
THARGODAN CSATAMEZŐ (432. TEREPTÁRGY) Ilyen iszonyatot egy "civilizált" vidéken! A Thargodan háborúk minden idők történelmének legvéresebb, legborzalmasabb háborúja volt, hiszen az ellenség nem a szomszéd ország, de még csak nem is egy másik faj, hanem egy, a mienkétől teljesen idegen létforma, a Thargodan volt. A legendák szerint egy őrült mágus kaput nyitott a Sötét Létsíkra, hogy megidézzen egy Thargodan herceget, Nuryllohlamont. Nuryllohlamon azonban elszakította a mágikus köteléket, amellyel a varázsló megkötötte, és fölébe kerekedett megidézőjének. A szabadon tomboló herceg szolgáinak hadát idézte meg a nyitva maradt kapun keresztül, és megkezdte a királyság meghódítását. A harc kilátástalan volt még az akkori fejlett mágikus felszereléssel rendelkező, hatalmas hadsereg számára is. Szerencsére azonban egy Ezüstmágus segítségével sikerült Nuryllohlamont elűzni, a kaput bezárni, és ugyan hihetetlen veszteségek árán, de az itt maradt Thargodanokat és sötét fattyaikat elpusztítani. Az ütközetek színhelyei azonban ma is érintetlenek, hiszen olyan gonosz aura lengi őket körül, amely minden lelket megmérgez. Persze mindig akadnak kalandorok, akik a hajdani nagyhatalmú varázstárgyakra és egyéb kincsekre vadászva kutakodni kezdenek a borzalmak e földjén, de az a kevés is, aki élve visszatér közülük, megzavarodva, összeroppanva teszi. Ha kockára téve ép elmédet és tiszta aurádat, meg akarsz próbálkozni a Thargodan csatamező felderítésével, a KUT 50 parancsot kell kiadnod, vagy bekapcsolt Feltételes Kutatással kell az rálépned (de ezt fordulónként csak egyszer teheted meg). Ezenkívül szükséges, hogy legyen nálad ásó is. Figyelem! A Thargodan csatamezők kutatása egy idő után unalmassá válik, nem jelent igazi tapasztalatot. Ha ököl, szúró, vágó vagy ütőfegyver szakértelmed legalább 36-os, akkor az ősi csatamezőn már semmilyen fegyver szakértelmed sem fejlődik. |
KPUTTYINTÓ CSALÁN (247. SZÖRNY) Ha a bozót mélyéről hatalmas kputtyintást hallasz, akkor biztos, hogy épp egy kputtyintó csalán fejezte ki elégedettségét egy zamatos húsú arató csattanat kölyök befalása után. Ez az óriási húsevő növény egyetlen csápjának csapásával egy komplett falu kiirtására elegendő mérget tud a szervezetedbe juttatni, ami persze őt magát nem zavarja, amikor ragacsos nedveivel szép lassan feldolgozza ernyedt testedet. A kputtyintó csalán a tüzet nem nagyon szereti, de a mágia más formáival szemben eléggé ellenálló. Ha pedig kputtyint, akkor véged, mert ez egyben központi mágikus esszenciád elszívását jelenti! Ezért, a véletlen balesetek elkerülése végett, a kputtyintó csalánt csak akkor támadod meg, ha FT parancsod van rá, illetve ha a kputtyintás ellen védelmet nyújtó varázslatot viselsz. |
RÉGÉSZETI LELŐHELY (1208. TEREPTÁRGY) Nem mindennapi az igyekezet, ahogy a Technika Ördögei Közös Tudat tagjai eltérve a megszokásoktól, teljesen újszerűen képzelik el az életet a Túlélők Földjén. Több mint egy évtizeddel a Világégés után eme földet újonnan ültetett növények, új és hasznos építmények, égbe szökő paloták tarkítják. Megvan hát minden ahhoz, hogy az alapvetően harcos életmód helyett egy alternatívákban gondolkodó új kaszt jöhessen létre. Az előtted elterülő 50-100 négyzetméternyi, földhalmokkal és gödrökkel tarkított, könnyű korláttal körülvett régészeti terület igen szép példa arra, hogy napjainkat nem csak szörnyek hajkurászásával és súlyzók emelgetésével tölthetjük el. |
Erő: | 23 (35) | Szint: | 21 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 115 cm |
IQ: | 27 (37) | Támadás: | 39 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 13 (21) | Védekezés: | 56 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 68/68 év |
Egészség: | 17 (25) | Életpont: | 464/386 | Jellem: | gonosz (166) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 21 (44) | Varázspont: | 432/5 | Pénz: | 5455 arany | Kép. pont: | 15 |
Tudatpont: | 21/-4 | Pszi pont: | 18/-1 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/96 | ökölvívás: | 7/77 (+48%) | szúrófegyverek: | *22/102 |
vágófegyverek: | *19/101 | ütőfegyverek: | 3/3 | lőfegyverek: | *19/101 |
dobófegyverek: | 9/53 (+35%) |
Feltételes fegyverváltás: obszidián tüske (#481) << csontpálca (#329) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); kerek kő (#19) (7 -9.); tüske (#22) (10 -12.); ubuk dobónyíl (#138) (13 -15.); bumeráng (#249) (16 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
174,34 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 690 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/75 (+33%) | 2. nyomkövetés: | 21/18 | 3. mászás: | 10/49 |
4. csapdakészítés: | 10/27 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 3/18 | 6. gyógyítás: | 20/67 |
7. titkosírás: | 2/92 | 8. felderítés: | 13/69 (+34%) | 9. szörnyidomítás: | 3/75 |
10. teológia: | 24/15 (+14%) | 11. taumaturgia: | 16/9 (+38%) | 12. szerencsejáték: | 3/44 |
13. versengés: | 8/63 | 14. harcművészetek: | 1/0 | 15. zene: | 9/15 |
16. szörnyismeret: | 11/17 (+33%) | 17. pszi: | 2/67 (+4%) | 18. zárnyitás: | 1/14 |
19. vadászat: | 4/6 | 20. bányászat: | 13/59 | 21. úszás: | 9/13 |
22. főzés: | 6/12 (+17%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ) |
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
színes dözmöng (#78) (csak egyszer), szintszívó (#96) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | éhínség (#39, 7 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | pszi-ernyő (#64) | erőpajzs I (#12) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
11. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ahhoz, hogy megtanulhasd a Sötétség Ceremóniáját, elegendő alapanyagra van szükség. Ölj meg három téfea magofluxot! (számláló: 0) |
2.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: v 12, v 224, p 65 2, ek 134 70 4. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
törpszellem áldása (134) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
törpe ősök segíts. (316) |
földmágia (357) |
tábori kiképzés (380) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 49 TU. szükséges még: 1 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 135 TU szükséges.) |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1277. |
Összsúly: 188.53 kg | Megterheltség: 103% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 27 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 221 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | gyógykenőcs (#313) | 12 | kaja (#2) | 4 | rézdarab (#70) | |||
3 | tüske (#22) | 7 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
18 | arany (#50) | 1 | bakkura csizma (#96) | 1 | bronzpajzs (#89) | |||
3 | drótszőr (#37) | 2 | fekete gyöngy (#99) | 2 | mérg. ubuk tüske (#137) | |||
1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 4 | nyílvessző (#108) | 1 | rákpajzs (#98) | |||
1 | rövid íj (#107) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) |
168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | |
33 | |
|
|
|
|
|
|
|
34 | |
|
|
|
|
|
|
|
35 | |
|
|
|
|
|
|
|
36 | |
|
|
|
|
|
|
|
37 | |
|
|
|
|
|
|
|
38 | |
|
|
|
|
|
|
|
39 | |
|
|
|
|
|
|
|