Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. nov. 27. 12h:56' EZ A 146. JÁTÉKHETED, 139. FORDULÓD 147. játékheted kezdete: nov. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. TF tal. tesztcsata (-12 zseton) E-mail! |
KALANDOZÓ: #3592 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed a 615. tárgyat a 722. tárggyal a 685. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 112. pszi képességet |
* 3. KP: | használod az 1100. tárgyat a 745. tárgyat a 841. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
kf 820 1116 | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat az 1116. tárggyal |
hh 313 1228 1228 | használod a 313. tárgyat az 1228. tárgyat az 1228. tárgyat |
v 227 | elmormolod a 227. varázslatot |
v 161 | elmormolod a 161. varázslatot |
m 4 3 3 | mozogsz délre, délkeletre, délkeletre |
Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a quwarg királynő torát. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 49 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a qwarg rohamosztagos fejét. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel néhányszor megcsapod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a qwarg rohamosztagos bal vállát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Hiába próbálsz hátrálni, a 9 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (8 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Mágusölővel végigvagdosod a qwarg rohamosztagos jobb oldalát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a qwarg rohamosztagos bal első lábát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 7 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (7 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Mágusölővel végigvagdosod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (5 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Mágusölővel megvagdalod a qwarg rohamosztagos bal oldalát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a qwarg rohamosztagos torát. Kritikus ütés! (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 452, sebződés: 73, gyógyulás: 0, összesen: -73 ÉP}
(Továbbmész...) [170,80] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy bávatag golombár. Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.
(Továbbmész...) [171,81] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy áeratikus hasnyák. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 9 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az áeratikus hasnyák farkát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod az áeratikus hasnyák farkát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Nyelvét az áeratikus hasnyák feléd löki, de eredménytelenül. Az áeratikus hasnyák farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Az áeratikus hasnyák megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával végigvágod az áeratikus hasnyák testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az áeratikus hasnyák fejét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Nyelvével az áeratikus hasnyák eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Siralmas támadást intéz farkával az áeratikus hasnyák, épp csak megsuhint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Az áeratikus hasnyák megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) Az áeratikus hasnyák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [173,83] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Virágzó maghóla illatát hozza a szél.
be 1215 15 | bemész az 1215. épületbe |
[188,98] Még mindig füves síkságon vagy.
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót bikafejét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar behemót fejét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar behemót mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [190,99] Tovább barangolsz a fák között. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Gyanús mozgást látsz a fák között. Csak egy kronokukac. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 90 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kronokukac farkát. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a kronokukac testét. Kritikus ütés! (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a kronokukac testét. Kritikus ütés! (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-3 TVP). Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-4 TVP). Varkaudar szablyával épp hogy megvágod a kronokukac gumiszerű testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a kronokukac testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-2 TVP). A kronokukac farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-4 TVP). A kronokukac összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1674 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
v 96 187 106 | elmormolod a 96. varázslatot |
[187,106] Épületek tűnnek fel. Észreveszel egy templomot. Raia hívei emelték. Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Feltöltöd a vizestömlőt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 19650 pontot kell rákölteni.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Vlagyimir szobrát.
be 652 | bemész a 652. épületbe |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy sötét rítus varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 47 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 61 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló bal oldalát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed az őrült varázsló jobb lábát. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az őrült varázsló hosszú szakállát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 16 életpontot vesztettél. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az őrült varázsló bal lábát. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Pengepajzzsal megkarcolod az őrült varázsló bal vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az őrült varázsló újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 pirkit és 7 spiritusz. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 141, gyógyulás: 0, összesen: -141 ÉP}
be 649 | bemész a 649. épületbe |
ve 240 1 | megveszed a 240. tárgyat 1 |
m 7 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [189,99] A terep továbbra is ritka erdő. Oldalt pillantva, meglátsz egy kék orchideacserjét. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy zoloboo sámán. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Egy természet haragja varázslattal köszönt csatapartnered. 20 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zoloboo sámán testét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a zoloboo sámán testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a zoloboo sámán jobb oldalát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Jobbra-balra szökkenve osztja a zoloboo sámán nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}
id 240 200 | idomítod a 240. szörnyet 24 pontért |
szk 230 | keresed a 230. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: | leveszed/lerakod a 615. tárgyat a 722. tárgyat a 685. tárgyat |
KITASZÍTOTT (962. ELLENFÉL) Raia szent lovagjai a gonoszok elleni fanatikus harcuk közben nagyon keskeny mezsgyén egyensúlyoznak. A jó oldal morális követelményei, sokszor ellentétbe kerülnek a háború szükségszerű realitásaival. A többség megtalálja a maga útját, és a korlátokon belül marad, de néhány lovag átlép e határokon, és elveszti a morális önkontrolját. Sajnos ez történt Ab'arg Morqeurus lovaggal is. A legkiválóbbak egyike volt, de egyre elvakultabb lett, egyre kevésbé volt képes megőrizni a lelki egyensúlyát, a végén már csak a harc, az ölés, és a pusztítás éltette. Többen próbálták megállítani, és a helyes irányba terelni, de nem hallgatott senkire. Végül Raia kitaszította a hívei közül az eltévelyedett lovagot. Ezért aggatták rá a Kitaszított nevet. Azóta Morqeurus lovag isten, hit, és társak nélkül bolyong Ghallán. Egy dolog nem változott nála, az elvakultság. A saját kis szent háborúját most már nem csak a gonoszok, hanem az egész világ ellen vívja. A lovag támadása elől a BA parancs sem nyújt védelmet, neki nincsenek barátai, csak ellenségei. |
KÉK RAKOLITS (754. SZÖRNY) Jé, egy albinó rakolits, amelynek a színe nem vörös, mint eddig megszokott volt. De nézzük csak meg alaposabban, hiszen vannak más különbségek is. Ez a rovar mintha karcsúbb lenne, de lehet ez csak érzéki csalódás és annak köszönhető, hogy nincs szárnya, mint vörösszínű társainak. Más dolgokban nagyon hasonlít, például itt van ez az agresszív viselkedés, ahogyan az élőhelyére betolakodókat fogadja. Hatalmas, szilvaforma szemgolyóiból olyan értelem sugárzik, amely láttán rögtön elfog a rettegés. Hát még amikor mentális képességei révén eléd vetíti közelgő halálod pillanatait, na akkor folyik végig a hátadon az izzadtság igazán! |
QUWARGAMANGA (963. SZÖRNY) Azt, hogy a quwargok intelligens lények, mi sem bizonyítja jobban, mint hogy mágusaik vannak. A quwarg ősmágusok közül pedig legnagyobb hatalma minden kétséget kizáróan a magát Quwargamangának nevező entitásnak van. Varázsereje mellett eltörpülnek a humán mágusok szánalmas kis trükkjeikkel, és az a tény, hogy erejét a teljes quwarg bolytudat is támogatja, még félelmetesebbé teszi. Ő ugyanis a Ghallán lévő quwarg bolyokat összekötő mágikus csatornák felügyelője. Bármikor bármelyik bolyban ott tud teremni, ha a szükség úgy kívánja. Legyőzni szinte lehetetlenség, mivel fizikai testének pusztulása után a quwargokat összekötő bolytudat segítségével szellemét egy másik quwarg ősmágus testébe menti át. |
BLOUNTHER APÓ (972. ELLENFÉL) Vitathatatlan, hogy az udvari mágusok új generációja már lenézi a régieket, és csak legyintenek, ha a nagy öregek nevét meghallják, pedig Blounther apó például egy volt azok közül, akik igencsak nagy dolgokat hajtottak végre a maguk idejében! Csak hát eljárt felette is az idő. Hajlott háta, reszketeg térde és hosszú szakálla láttán csak egy békés, idős bácsinak nézed, mígnem erőt nem vesz rajta a téboly, ami még a dimenziókapuk megnyitásakor, a sárkányokkal való hadakozása során telepedett az elméjére. Az őrület nem csak emberfeletti erőt és vak elszántságot, de lendületet is ad az idős férfinek, aki olyan igéket is elősorol majd mérhetetlen repertoárjából, hogy csak pislogsz láttukon! |
TANULMÁNYTEKERCS (1571. TÁRGY) A királyi őrgárda mágusainak is szükséges néha meglátogatni egy-egy varázslótornyot. Néha azért, hogy új varázslatot tanuljanak meg, néha pedig azért, mert valamelyik küldetésük során az ellenfeleik elfeledtették velük némely varázslatukat. Borax elit harcosokból álló alakulata pedig nem engedheti meg magának, hogy felkészületlen legyen. Ezt a király is elismeri és támogatja, ezért az őrgárda mágusai ezen irat felmutatásával ingyen oktatásban részesülnek a városok varázslótornyaiban. Sajnos a papír csak egyszeri alkalomra szól, de azért érdemes lesz felhasználnod - ugyanis legújabb szerzeményeddel e helyeken elég szép összeget takaríthatsz meg. Egyetlen korlát van csak, ami kiterjed a tanulmánytekercsre, 10 ezer aranyba kerülő, illetve annál értékesebb varázslatra nem válthatod be (illetve a kőtorony mágiapontból megvehető varázslataira sem). Természetesen a tárgy hatalma csak a királyság varázslótornyaira terjed ki, a Sötét Földön vagy a ryukuknál (vagy egyéb más civilizációjú helyeken) hiába is mutogatnád, nem kapnál kedvezményt. A tanulmánytekercset automatikusan felhasználod a következő varázslatvásárlásnál, ha az megfelel az imént felsorolt feltételnek. A tárgy nem átadható, nem átruházható. |
VLAGYIMIR-DÍJ (1519. TÁRGY) Toborzásgátló Vlagyimir korunk leghíresebb kalandozója, sokak példaképe. A királyi udvar legbefolyásosabb hivatalnokai között is számtalan rajongója akad, ennek köszönhető, hogy a Világégés utáni 14. évben róla nevezték el a díjat, melyet a szervezők a jövőben rendszeres időközönként a feltörekvő, ifjú kalandozóknak ajánlanak. A Vlagyimir-díj kiosztására az olimpiai rendezvény kapcsán kerül sor, és azok kapják, akik az adott időszakban kiemelkedően teljesítettek a ghallai lét valamely területén. A Vlagyimir-díj egy törhetetlen zafírmedál, melyre a hosszúszakállú, kopasz férfi arcmását vésték. Ha történetesen te vagy az, akit a félév csapdamesterének, tolvajának, mászóbajnokának, papjának (stb.) választottak, a Vlagyimir-díjat a ruhádra tűzheted. A medál amellett, hogy minden tulajdonságodat megnöveli eggyel, permanens Önanalízis pszi képességgel is megajándékoz, vagyis minden alkalommal, amikor egy nem fegyveres szakértelmed fejlődik (a mágikus ismereteket és a pszit kivéve), értesítést kapsz a fejlődés pontos mértékéről. A Vlagyimir-díj természetesen - mivel eszedbe sem jutna megválni egy ekkora megtiszteltetés szimbólumától - nem átadható tárgy. |
Erő: | 22 (27) | Szint: | 19 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 141 cm |
IQ: | 24 (29) | Támadás: | 22 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 18 (27) | Védekezés: | 74 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 4/4 év |
Egészség: | 22 (25) | Életpont: | 380/433 | Jellem: | jó (329) | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 21 (28) | Varázspont: | 592/163 | Pénz: | 2 arany | Kép. pont: | 11 |
Tudatpont: | 21/4 | Pszi pont: | 146/90 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/54 | ökölvívás: | 7/34 | szúrófegyverek: | 9/74 |
vágófegyverek: | 23/47 (+13%) | ütőfegyverek: | 6/36 | lőfegyverek: | 1/65 |
dobófegyverek: | 23/32 (+7%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << varkaudar szablya (#516) (150%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -19.); mérg. vas dobónyíl (#190) (20 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); bogyógránát (#430) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3/87 (+16%) | 2. nyomkövetés: | 33/79 (+21%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 1/0 | 5. csapdakészítés: | 13/39 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 2/50 |
7. gyógyítás: | 14/89 | 8. titkosírás: | 1/0 | 9. felderítés: | 14/52 |
10. szörnyidomítás: | 3/52 | 11. teológia: | 21/16 (+222%) | 12. taumaturgia: | 28/23 (+21%) |
13. szerencsejáték: | 2/36 | 14. versengés: | 8/4 | 15. harcművészetek: | 13/46 |
16. zene: | 6/56 | 17. szörnyismeret: | 19/67 (-182%) | 18. pszi: | 22/6 (+4%) |
19. zárnyitás: | 1/0 | 20. vadászat: | 2/77 (-200%) | 21. vitalitás: | 1/0 |
22. bányászat: | 10/39 | 23. úszás: | 8/36 | 24. főzés: | 11/26 |
25. csapatmunka: | 1/74 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
segítesz max. 5 TVP-ért |
udvarolsz a 4. fajúaknak az 5. fajúaknak a 6. fajúaknak a 7. fajúaknak a 9. fajúaknak az 5779. karakternek |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), tolmokov-koktélt (#351) (max. 6 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot ) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16) |
szintszívó (#96), Zinthurg (#180), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
kardfogú fülemüle (#146), fémbontó szójer (#150), Szabad Kompánia (#9161), szutykos remák (#191), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
felejtés (#68) (988) | bűvölés (#20) (68,10) | bűvölés (#20) (304,2) | bűvölés (#20) (166,5) |
bűvölés (#20) (135,5) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse III (#59) | szürkeáll. aktiv (#71) |
villámmágia (#227) | varázsenergia (#161) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
2. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 18, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | sötét gnóm (#132) | lángcsóva (#31) | >> | sötét főgnóm (#136) | |
vakító fény (#43) | >> | férfiak (#998) | vakító fény (#43) | >> | varkaudar behemót (#189) | |
tisztítótűz (#44) | >> | gonoszok (#988) | vakító fény (#43) | >> | ragyás burástya (#111) | |
vakító fény (#43) | >> | nők (#999) | agyroppantás (#91) | >> | Chara-din hívők (#987) | |
villámcsapás (#50) | >> | láplidérc (#352) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | |
villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | villámcsapás (#50) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
villámcsapás (#50) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | villámcsapás (#50) | >> | ryuku futárbérenc (#765) | |
villámcsapás (#50) | >> | Jerome (#956) | villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | |
villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 18, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal! |
2.) Elenios papjait állandó támadások érik a bűvöléssel kapcsolatban. Bizonyítsd be, hogy a varázslatot jó célra használod, és bűvölj hét alkalommal sikeresen szopókövet! (számláló: 0) |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
HŐSTETTEID |
2006 II. félévének Vlagyimir díjas harcművésze vagy. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 2 | deus ex machina (#1) | 6 | drótszőr (#37) | |||
1 | ezüstdarab (#326) | 1 | gyógykenőcs (#313) | 4 | gyöngymangó (#135) | |||
3 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 2 | ork csodaszer (#1228) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | arany (#50) | 4 | pirkit (#153) | 12 | spiritusz (#170) | |||
5 | ugh méreg (#166) | 1 | varázskő (#305) | 18 | víz (#27) |