Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. aug. 18. 9h:10' EZ A 558. JÁTÉKHETED, 138. FORDULÓD 559. játékheted kezdete: aug. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #2929 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
d 203 4 | eldobod a 203. tárgyat (4 darabot) |
d 210 | eldobod a 210. tárgyat |
d 100 | eldobod a 100. tárgyat |
d 2 10 | eldobod a 2. tárgyat (10 darabot) |
h 1228 2 | használod az 1228. tárgyat |
h 135 | használod a 135. tárgyat |
ft 154 175 123 | támadod a 154. szörnyet a 175. szörnyet a 123. szörnyet |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
gy 20 | gyógyítás 20 pontért |
h 78 | használod a 78. tárgyat |
Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drasmólyom testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a drasmólyom bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csőrével a drasmólyom nem tudott megsebezni. A drasmólyom most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 madártollat. 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a drasmólyom nyakát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a drasmólyom bal szárnyát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A drasmólyom megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A drasmólyom összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 madártollat. 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 17 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöföd a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a tüskés harci gromak fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. (ld. enc.) 960 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
(Továbbmész...) [128,79] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.
v 1 3 | elmormolod az 1. varázslatot |
gy 20 | gyógyítás 20 pontért |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 14 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a dögkeselyű testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dögkeselyű testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a dögkeselyű tollas testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a dögkeselyű a bal válladat. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dögkeselyű farkát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a dögkeselyű tollas testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A dögkeselyű néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A dögkeselyű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver). Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az autentikus vámpír jobb vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az autentikus vámpír testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az autentikus vámpír fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Sikoltasz a túlvilági, hideg érintéstől. (-1 szint: -1 támadás, - 107149 TP, -8 max/akt. életerő, -2 tulajdonságpont, -13 max/akt. varázspont, -2 képességpont.) Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod az autentikus vámpír bal oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az autentikus vámpír jobb vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Sikoltasz a túlvilági, hideg érintéstől. (-1 szint: -1 támadás, - 27000 TP, -7 max/akt. életerő, -2 tulajdonságpont, -13 max/akt. varázspont, -2 képességpont.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. (ld. enc.) 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...) [130,79] Még mindig füves síkságon vagy.
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sírlidérc bal oldalát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nyu-shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 nyu-shuriken. Pár lövedéked átjárja a tetemember jobb oldalát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a tetemember bal oldalát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A tetemember meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vitalitásod redukálódik. (-1 egészség.) A tetemember szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 13 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt mágus bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mágus bal lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az élőholt mágus testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mágus fejét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az élőholt mágus testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 61, gyógyulás: 0, összesen: -61 ÉP}
tf 3 10 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért |
gyk 181 30 | gyakorolsz a 181. tárggyal 30 pontért |
ef 3 502 | energia fejlesztése 3 |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 5 pontért |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 7 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 7 pontért |
GROMAK BŐR (268. TÁRGY) A tüskés harci gromak megnyúzása hosszadalmas és sok fáradtságot igénylő feladat. Tapasztalt vadászok szerint azonban mindenképpen megéri, mert az igencsak nehéz bőrdarabok nagyon rugalmasak és ellenállóak. |
AYAGIRA TANAKA (965. ELLENFÉL) A Császár személyes parancsait nem bízzák közönséges futárbérencekre, azt minden esetben Ayagira Tanaka viszi el a címzetthez. Ez a vékony, izgága kis mitugrász nem jelenthet komoly erőpróbát számodra, hiszen alig tűnik erősebb ellenfélnek, mint egy közönséges gárdista. Persze Ayagira Tanaka nem azért a legmegbízhatóbb futár, hogy bárkivel leálljon huzakodni. Ha meg tudod akadályozni, hogy ez a gyorslábú ryuku elfusson, mikor a csata a te javadra billen, nyert ügyed van! |
SZVÓ-EKTOPLAZMA (151. TÁRGY) Ha elpusztítasz egy szintszívót, és képes vagy leküzdeni a határtalan undort, amit a borzalmas bűzt árasztó tetem megérintése okoz, akkor kivághatod a test közepén még mindig pulzáló szvó-ektoplazmát. Ez a kocsonyás matéria félelmetes varázserővel bír, ha sötét lelkű papok kezébe kerül, és a megfelelő varázslathoz felhasználják. |
Erő: | 23 (29) | Szint: | 14 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 167 cm |
IQ: | 23 | Támadás: | 13 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 85 kg |
Ügyesség: | 22 | Védekezés: | 29 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 21/21 év |
Egészség: | 19 | Életpont: | 273/76 | Jellem: | semleges (+2) | Tul. pont: | -4 |
Szerencse: | 19 (21) | Varázspont: | 208/0 | Pénz: | 653 arany | Kép. pont: | -4 |
Tudatpont: | 14/0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/9 | szúrófegyverek: | *19/101 | vágófegyverek: | 10/72 |
ütőfegyverek: | 14/18 (+29%) | lőfegyverek: | 11/71 (+4%) | dobófegyverek: | 14/91 (+24%) |
Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) << mandibulakasza (#127) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); nyu-shuriken (#157) (6 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -13.); sallank nyíl (#129) (14 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/79 (+20%) | 2. nyomkövetés: | 20/10 (+20%) | 3. lopás: | 3/43 |
4. mászás: | 7/64 (+8%) | 5. csapdakészítés: | 9/21 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 2/13 |
7. gyógyítás: | 34/93 (+30%) | 8. titkosírás: | 1/20 | 9. felderítés: | 10/70 (+20%) |
10. szörnyidomítás: | 2/9 | 11. teológia: | 21/75 (+6%) | 12. taumaturgia: | 15/5 (+7%) |
13. zene: | 11/4 | 14. szörnyismeret: | 10/88 | 15. zárnyitás: | 3/33 |
16. vadászat: | 13/27 | 17. bányászat: | 15/44 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
ásol max. 12 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 3 darabot, csak egyszer) |
elfogod ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 20 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát. |
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 1) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) energia-csapolás (167) isteni kapcsolat (168) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) az őrzők ébersége (312) álomharc (332) az élet forrása (337) kavicselementál (350) földmágia (357) kötélbűvölés (381) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 31 TU. szükséges még: 19 TU. kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 799 TU szükséges.) |
Összsúly: 79.27 kg | Megterheltség: 116% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 110% alatt van. | |
Még 44 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | amniosz (#203) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 1 | drótszőr (#37) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 1 | gyöngymangó (#135) | 12 | kaja (#2) | |||
2 | ork csodaszer (#1228) | 2 | ubuk tüske (#131) | 1 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bakkura csizma (#96) | 1 | bőrsisak (#57) | 1 | fekete bőrcsizma (#247) | |||
1 | gromak bőr (#268) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 20 | madártoll (#112) | |||
3 | mérg. ubuk tüske (#137) | 1 | mutáns csont (#331) | 1 | sallank nyíl (#129) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | 4 | víz (#27) | |||
1 | zöld üveg (#82) |