136. forduló, 138. forduló, Boázu összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jún. 4. 12h:07'
EZ A 633. JÁTÉKHETED, 137. FORDULÓD
634. játékheted kezdete: jún. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1889
SZÁMLA : XXXX

BOÁZU KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [142,41] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 48 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+303 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+79 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+13 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 312.]

* 2. KP: ek 145 2 0 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 302.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 297.]

* 4. KP: v 1 5 0 elmormolod az 1. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 292.]

* 5. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 287.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 287.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 282.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
9 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 282.]

ek 134 70 4 t. energia kisütése: 134 70 4
Feláldozol 4 rezet a törpe szellemeknek. A következő forduló elejéig +4 támadásod és +4 sebzésed lesz. [5 pontot használtál fel, van még 277.]

ef 3 502 energia fejlesztése 3
12 varázspont felhasználásával előállítasz 1 TU-t. KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-3 TU.] [21 pontot használtál fel, van még 256.]

flh 13 138 felt. lőfegyver haszn. 13 a 138. tárggyal
Ok, FLH 13 138 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 256.]

m 3 1 2 mozogsz délkeletre, északkeletre, keletre
[143,42] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. (ld. enc.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy vaskohót. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy quwarg harcos nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 36 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos jobb oldalát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Meglengetve a bronzpengét a másikra rontasz. Bronzpengével párszor kilyukasztod a quwarg harcos nyakát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Méregfoggal megdöfködöd a quwarg harcos torát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Bronzpengével megvágod a quwarg harcos torát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a quwarg harcos torát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 340 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 27, gyógyulás: 23, összesen: -4 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ryuku csapásvezető. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 12 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 sallank nyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Több lövedéked átfúrja a ryuku csapásvezető jobb oldalát. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku csapásvezető bal lábát. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Méregfoggal többször eltalálod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Méregfoggal meghorzsolod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku csapásvezető nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy gyöngymangó. 1 905 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 56, gyógyulás: 28, összesen: -28 ÉP}


(Továbbmész...) [144,41] A síkságot ritka erdő váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kék orchideacserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy varkaudar felderítő. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 22 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar felderítő jobb lábát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 19 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Megmarkolva a bronzpengét a másikra ugrasz. Bronzpengével többször mélyen végigmetszed a varkaudar felderítő testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar felderítő bal vállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) A varkaudar felderítő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 rövid íj, 1 nyílvessző és 1 varkaudar csizma (ld. enc.). 1 890 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 78, gyógyulás: 17, összesen: -61 ÉP}


(Továbbmész...) [145,41] Az erdőt síkság váltja fel. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy kultúrmasztodon nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon jobb hátsó lábát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Méregfoggal megdöfködöd a kultúrmasztodon fejét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával többször eltalálod a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a kultúrmasztodon ormányát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 14 kaját. Eldobod az értéktelenné vált varkaudar felderítő trófeát, és diadalmasan beszerzel egy kultúrmasztodon trófeát. 2 913 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 363, sebződés: 154, gyógyulás: 51, összesen: -103 ÉP}

Látsz egy ősi csatamezőt. Felfedeztél egy csodabazárt. Megtudod, hogyan szerezhetsz reflexélesítőt. (ld. enc.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy kristálypalotát. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. [30 pontot használtál fel, van még 226.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Nekiállsz, hogy ásóddal szétbonts egy nagyobb kupacot. Egy fehérre szikkadt koponya üreges szemgödrei merednek rád szemrehányón. Megizzadsz, de egyelőre csak néhány fehér csontot sikerült exkaválni. Már majdnem félórája végzel kemény fizikai munkát. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy csontváz támad rád.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronzpengével alaposan megvágod a csontváz jobb karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal teljesen átdöföd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 62 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Folytatod az exkavációt. A következő tíz perc sem hoz eredményt, de majd csak lesz valami. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy szintszívó jön feléd. {védettsége: 16 szúró, 6 vágó, 16 ütő ellen.}

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a szintszívó bal lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Elszántan a másikra rontasz. Bronzpengével egy irtózatos ütéssel felvágod a szintszívó ködös testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal felnyársalod a szintszívó testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szintszívó karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a szintszívó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 367 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy sírlidérc támad rád.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Bronzpengével kegyetlenül összevagdalod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal teljesen átszúrod a sírlidérc testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sírlidérc karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Hu, azért valószínűleg nem ez volt a csatamezőt uraló főszörny. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy csontváz lord támad rád.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 35 életpontot sebeztél. Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 53 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a csontváz lord testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Elszántan ellenfeledre támadsz. Bronzpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontváz lord jobb lábát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal kicsit megsebzed a csontváz lord testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz lord nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 Trákin csákánya (ld. enc.). 1 761 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy réz papi karkötő (ld. enc.), 5 arany, egy ezüst karkötő, egy fekete gyöngy és egy ezüst kulcs. A messzeségben múmiák és tetememberek imbolygó hada közeledik. Itt az ideje a mai fosztogatási program befejezésének! [30 pontot használtál fel, van még 196.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[146,41] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy roguena lehet. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 15 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a roguena malacfejét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzpengét ellenfeledre rontasz. Bronzpengével többször mélyen végigmetszed a roguena malacfejét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal megdöfködöd a roguena fejét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A roguena néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 kaját. Magad mögé lököd a pitiáner ryuku csapásvezető trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes roguena trófeát. 2 181 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios híveié. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Chitarel formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Északra nézve látsz egy kristálypalotát. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [147,41] A síkságot ritka erdő váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy korongfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy bávatag golombár közeledik. {védettsége: 32 szúró, 32 vágó, 32 ütő ellen.} Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész.

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [148,41] Még mindig az erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kronokukac közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 23 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 sallank nyíl. Becsapódva, megdöfi a kronokukac testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kronokukac nyálkás farkát. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Méregfoggal megdöfködöd a kronokukac bal oldalát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A kronokukac farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-2 TVP). Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-4 TVP). Vashegyű lándzsával megdöföd a kronokukac testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal megbököd a kronokukac bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-4 TVP). A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-3 TVP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. (ld. enc.) Mosolyogva kidobod a nevetséges roguena trófeát, és kinyersz egy alkalmas kronokukac trófeát. 2 196 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. [30 pontot használtál fel, van még 153.]

m 2 mozogsz keletre
[149,41] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ezoterikus mardel. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 20 életpontot sebeztél. A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Megmarkolva a bronzpengét a másikra rohansz. Bronzpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Méregfoggal megdöfködöd az ezoterikus mardel testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az ezoterikus mardel belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Bronzpengével felnyitod az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ezoterikus mardel, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 8 drótszőrt. 1 702 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}

Látsz egy ősi csatamezőt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Remek ötlet jut eszedbe: a saját vérével festesz rá indiáncsíkokat, és arra biztatod, hogy egy bátor harcos nyugodtan hazamehet, nem kell félnie. Lehetséges, hogy a manók az ütőér elvágása után meghalnak? (+2 gonoszság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy varkaudar felderítő. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 16 életpontot sebeztél. A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 16 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Megmarkolva a bronzpengét a másikra ugrasz. Bronzpengével többször mélyen végigmetszed a varkaudar felderítő jobb oldalát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar felderítő bal lábát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar felderítő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző és 1 varkaudar pálinka. 1 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 73, gyógyulás: 0, összesen: -73 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Találsz néhány meztelen csigát a legritkább fajtából. Azonnal felismered a lehetőséget. Összegyűjtesz egy párat, majd összekevered némi száraz páfránylevéllel. Az így nyert kenőcsöt magadra kened, és várod a pozitív hatást. (+34 életerő.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét. IQ-d TF-elődött. [58 pontot használtál fel, van még 95.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Nem foglalkozva az ősi csatamező síri hangulatával, ásni kezdesz. Mintha egy nyögést hallottál volna a föld alól. Megdermedsz, de aztán semmi. Kicsit kezd rossz hangulatod lenni, de most már nem fordulhatsz vissza. Hajjaj, ettől a rengeteg melótól még a bányászat szakértelem sem növekszik! [de a felderítés igen.] Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy sírlidérc jön feléd.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Marokra fogva a bronzpengét ellenfeledre rontasz. Bronzpengével kegyetlenül összevagdalod a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal eltalálod a sírlidérc jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a sírlidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a csatamező felásását. A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! A következő kincseket találtad: egy bakkura csizma. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy sírlidérc jön feléd.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bronzpengével kegyetlenül összevagdalod a sírlidérc jobb lábát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal eltalálod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Átsétálsz a csatamező túlsó végébe, hátha ott több szerencséd lesz. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy óriás csontváz támad rád. {max. életpontja: 101-120.}

Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 19 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az óriás csontváz testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronzpengével kegyetlenül összevagdalod az óriás csontváz sárga bordáit. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd az óriás csontváz testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Futsz, mint az őrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [30 pontot használtál fel, van még 65.]
(Feltételes gyógyítás:) Minden tapasztalatodat latba vetve megtalálod az ideális helyet az ásáshoz. Kezeddel beletúrsz a földbe, majd kiemeled az áhított terlom-gyökeret. Óvatosan lehántod a külső burkát, majd piciket harapdálva elfogyasztod. Rögtön rájössz, hogy a faludbéli kuruzslónak ebben is igaza volt. (+36 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [30 pontot használtál fel, van még 35.]

m 3 mozogsz délkeletre
[150,42] A bozótost sűrű erdő váltja fel. Találsz egy óriás liánt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.

[10 pontot használtál fel, van még 25.]

szk 78 keresed a 78. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy színes dözmöngöt. [0 pontot használtál fel, van még 25.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 301 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 22.]

* 2. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 21.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Alaposan elfáradva, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 21 pontod maradt, ebből a következő körre 21 pontot vihetsz át. Kapsz még 278 pontot. A következő körben tehát 299 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BORKONYÓ CSERJE (311. NÖVÉNY)
Egész Ghallán a legfinomabb pálinkát a borkonyó erjesztett gyümölcséből készítik. Te, a tapasztalt kalandozó azonban nem a gyümölcsöt fogod leszedni, ez legyen továbbra is a kocsmárosok feladata. Egy apró, hengerbe csavart levélbe gyűjtve inkább egyenként kitépkeded az épp virágzó borkonyó bibéit. Hosszadalmas feladat (10 TVP-t emészt föl), de megéri: a borkonyó bibe rengeteg varázsfőzethez elengedhetetlen komponens. A gyűjtéshez a KT 312 parancsot kell kiadnod. Egy fordulóban maximum három adag borkonyó bibét gyűjthetsz.

VARKAUDAR CSIZMA (317. TÁRGY)
A varkaudar csizma valamilyen különös bőrből, ismeretlen eljárással készült igen kényelmes és ellenálló lábbeli. Bár készítésének titkát csak a varkaudarok ismerik, viselni te is tudod, a KF 317 paranccsal. A varkaudar csizma 4-el javítja a védettségedet!

KULTÚRMASZTODON (227. SZÖRNY)
Megremeg a föld, a dübörgés fülsiketítő, amikor a kultúrmasztodon közeledik, hogy agyontaposson. Ez a gigászi húsevő mindentől ideges lesz, ami mozog, és ilyenkor egyszerűen rárohan, és letiporja. És kevés dolog van, amit ez a gigantikus masztodon nem tud letiporni! Egyébként azért hívják kultúrmasztodonnak, mert igen válogatós, mondhatni ínyenc: általában csak az agyvelőt szokta ormányával kiszippantani a szilánkokra tört koponyákból. Különösen vastag hája miatt igazándiból csak szúrófegyverrel lehet komolyan megsebezni.

REFLEXÉLESÍTŐ KENŐCS (1407. TÁRGY)
A többi csodakencéjéhez képest kicsiny, zöld tégely, még lezárva is erős árvacsalán-szagot áraszt. A dilinyós feltaláló szerint ez ér a legtöbbet mind között, de te nem vagy meggyőződve erről. Az ezüstszínű, apró rúnák szerint: "Erősen mérgező, használata a csuklón és a bokán javallott!" Ha a fura, zselészerű anyagot magadra kened a H 1407 paranccsal, 3 TVP-ért, a végtagjaid mintha önálló akarattal rendelkeznének, tenni fogják a dolguk, mielőtt te magad a tudatára ébrednél, mit is akarsz csinálni. [Ügyességed az alap ügyességed értékével nő; és eme érték felével nő meg a támadásod és a védekezésed!] Ha vérbeli harcos vagy, ezt a lehetőséget nem hagyhatod ki! Adj át Niximilitinek valamelyik csodabazárban 3 halálhozó talizmánt a KT (Küldetés Teljesítése) 1407 paranccsal, 5 TVP-ért, és máris a birtokába kerülsz egy adagnak! Persze a hatása nem permanens, csak a forduló végéig tart, és az olimpián is tiltott szernek számít. Egy második adag már semmilyen plusz hatást nem vált ki, ezért fordulónként csak egy csodakenőcsöt kensz majd magadra. A reflexélesítő a legféltettebb szerzeményeid egyike, sosem fogsz önként megválni tőle!

TRÁKIN CSÁKÁNYA (367. TÁRGY)
E nemes szerszám nevét Aranymarkú Trákinról, a legendás törp bányászról kapta. S hogy miért? Nos ezen eszköznek köszönhette Trákin is a hírét, mivel akárhol vájt is vele a földbe, szinte mindig talált valami érdekeset. Nem csoda, hogy Trákin volt a valaha élt leggazdagabb törpe, s élete végéig megbecsülés övezte. A csákányt te a H 367 paranccsal használhatod, 12 TVP-ért. Ezenkívül nem árt, ha tudod, hogy a csákány remek ütőfegyver - ha jobb kezedbe veszed, sebzése 3D6+3, és képes mágikus lényeket is megsebezni (de használatához min. 10-es ütőfegyver szakértelem szükséges). Megjegyzés: ha nincs a birtokodban ásó, de nálad van Trákin csákánya, akkor azt fogod feltételes ásásnál használni.

RÉZ PAPI KARKÖTŐ (307. TÁRGY)
A jó és gonosz istenek követői varázslatainak erősségébe egy korlátozott mértékig a jellempontjaik is beleszámítanak. A semleges istenek papjai azonban nem élveznek ilyen előnyt - amíg nem öltenek magukra egy réz papi karkötőt! E varázstárgy viselésekor (KF 307) a pap varázslatainak erőssége valamivel nagyobb lesz. A réz papi karkötő hatása nem adódik össze más, hasonló jellegű tárgyakéval.

ROGUENA (779. SZÖRNY)
Ez a vörös foltokkal tarkított rózsaszín vaddisznó a garokk keleti pusztákon élő távoli rokona. Bár buta állat, mégis a legjobb, ha távolról elkerülöd tompa, széles metszőfogait, illetve hegyes karmait, hiszen agresszivitása legendás. Mindenre és mindenkire rátámad, ami és aki bemerészkedik élőhelyére. Bár húsa ízletes, meglehetősen erős gyomrot kíván annak megszerzése. A roguena bőre ugyanis olyan bűzt áraszt ki magából, ami azonnali émelygést okoz, így csak a bőr lenyúzásával lehet hozzájutni a finomabb falatokhoz. Az orkok, akiknek szaglása csekély, előszeretettel használják őket hátasállatnak. A történelem feljegyzett olyan eseteket is, amikor parasztgazdák a roguenát földjeik megművelésére, felásására használták - azóta azonban ezek az állatok teljesen visszavadultak, már nyoma sincs viselkedésükben annak, hogy rabszolgasorsra vágynának.

KRONOKUKAC (285. SZÖRNY)
A kronokukacok az Idő Létsíkjáról származnak. Ez a sík tökéletesen el van zárva minden más síktól, hiszen ha érintkezne más dimenziókkal, annak katasztrofális következményei lennének. Bármilyen furcsa, az Idő létsíkján van élet! Vagy legalábbis valami, amit annak is nevezhetünk. A kronolények az idő folyását segítő, megakadályozó vagy megváltoztató katalizátorok, amelyek némelyike korlátozott vagy teljes öntudattal rendelkezik. Ezek közül az egyik legkisebb a kronokukac. Persze az idő felett birtokolt befolyása még őt is hatalmassá teszi az anyagi síkon. Ha valahogy átkerül a mi világunkba egy ilyen kronolény, kisebb-nagyobb időtöréseket okozhat, esetleg bizonyos területeken az idő megállhat, vagy gyorsabban telhet. A kronolények elpusztítása fontos feladat, hiszen világunk egyensúlyát fenyegetik. A kronokukacot a vastag, gumiszerű képződmény, amely bőrét alkotja, gyakorlatilag immúnissá teszi vágó és ütőfegyvertől származó támadásokkal szemben.

SÁFRÁNYPOR (211. TÁRGY)
Leölve egy homokférget, hozzájuthatsz a beleiben termelt értékes Fűszerhez, a sáfrányporhoz. Ezt a különös anyagot e lények mindenki számára ismeretlen biológiai folyamat során állítják elő. Az biztos, hogy különleges hatása van. Szagolgatása megsokszorozza az erődet, de túlzottan gyakori használata káros eredménnyel járhat. Ha egy adag sáfrányport be akarsz lélegezni, a H 211 parancsot kell kiadnod. Ez a tevékenység nem kerül pontba, de a szer jótékony hatásaként +5 TVP-t kapsz.

KARAKTERLAP

Boázu, egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd színe zöld. Leah elsőáldozója vagy. Papi hited: 56. A Vashegyek Nemzete (#9122) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 137. fordulód.

Erő: 23 (35) Szint: 21 Merészség: 7/5 Magasság: 115 cm
IQ: 27 (37) Támadás: 35 Agresszió: 5 Testsúly: 79 kg
Ügyesség: 12 (20) Védekezés: 33 Menekülés: 30 % Életkor: 68/68 év
Egészség: 17 (25) Életpont: 461/188 Jellem: gonosz (153) Tul. pont: 3
Szerencse: 21 (33) Varázspont: 396/10 Pénz: 5188 arany Kép. pont: 15
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 18/9 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1024 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 20 593 TP-t kaptál. Jelenleg 685 635 TP-d van. A következő szinthez még 114 365 TP szükséges. Trófeáid: Ciang Csí, kultúrmasztodon, kronokukac.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/96 ökölvívás: 6/50 szúrófegyverek: 22/71 (+13%)
vágófegyverek: *19/101 (+16%) ütőfegyverek: 2/70 lőfegyverek: *19/101
dobófegyverek: 8/19 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: bronzpenge (#126) << ököl (#28) << szöges bunkó (#8)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); kerek kő (#19) (7 -9.); tüske (#22) (10 -12.); ubuk dobónyíl (#138) (13 -15.); sallank nyíl (#129) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
150,42 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 690 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/20 2. nyomkövetés: 21/0 3. mászás: 10/43
4. csapdakészítés: 10/0 (+7%) 5. csapdaészlelés: 3/8 6. gyógyítás: 19/2 (+66%)
7. titkosírás: 2/81 8. felderítés: 8/12 (+32%) 9. szörnyidomítás: 3/75
10. teológia: 23/54 (+18%) 11. taumaturgia: 14/71 (+29%) 12. szerencsejáték: 3/44
13. versengés: 8/63 14. harcművészetek: 1/0 15. zene: 9/8
16. szörnyismeret: 10/31 17. pszi: 2/36 (+4%) 18. zárnyitás: 1/6
19. vadászat: 4/6 20. bányászat: 12/60 21. úszás: 9/13
22. főzés: 5/95 (+17%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot )
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
színes dözmöng (#78) (csak egyszer), szintszívó (#96)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) pszi-ernyő (#64) erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
11. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> kőkorszaki szaki (#109)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ahhoz, hogy megtanulhasd a Sötétség Ceremóniáját, elegendő alapanyagra van szükség. Ölj meg három téfea magofluxot! (számláló: 0)
2.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
törpszellem áldása (134)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
törpe ősök segíts. (316)
földmágia (357)
tábori kiképzés (380)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 46 TU. szükséges még: 4 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 160 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1277.

Összsúly: 174.53 kg Megterheltség: 95%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 17 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 201 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
7 kaktusztüske (#114) 3 kerek kő (#19) 4 rézdarab (#70)
9 sallank nyíl (#129) 8 tüske (#22) 1 ubuk dobónyíl (#138)
9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
53 arany (#50) 1 bakkura csizma (#96) 6 drótszőr (#37)
1 ezüst karkötő (#158) 1 ezüst kulcs (#184) 1 fekete gyöngy (#99)
1 gyöngymangó (#135) 17 kaja (#2) 2 nyílvessző (#108)
1 réz papi karkötő (#307) 1 rövid íj (#107) 1 sáfránypor (#211)
1 szvó-ektoplazma (#151) 1 Trákin csákánya (#367) 1 varkaudar csizma (#317)
1 varkaudar pálinka (#1137)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151
40
41
42
43
(143,42) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Dornodon oltár, quwarg harcos (#201), ryuku csapásvezető (#778)
(144,41) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), varkaudar felderítő (#7133)
(145,41) kultúrmasztodon (#227), ősi csatamező (#263), csodabazár (#1404), oltár, csontváz (#48), szintszívó (#96), sírlidérc (#172), csontváz lord (#177)
(146,41) roguena (#779), Chara-din monolitja (#534), Elenios oltár, művészi porolit (#720)
(147,41) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), bávatag golombár (#165)
(148,41) kronokukac (#285)
(149,41) ezoterikus mardelek (#184), ősi csatamező (#263), Fairlight oltár, 28. jellempróba, varkaudar felderítő (#7133), sírlidérc (#172), óriás csontváz (#176)
(150,42) óriás lián (#208, belőle készíthető: #209)

Üzenet küldése a karakternek