Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. júl. 21. 15h:24' EZ A 740. JÁTÉKHETED, 136. FORDULÓD 741. játékheted kezdete: júl. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4341 SZÁMLA : XXXX |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a piromenyét testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (10 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a troll dorongot ellenfeledre rontasz. Troll doronggal gyilkos csapást mérve bezúzod a piromenyét testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A piromenyét állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
* 1. KP: | TVP spórolása: 6 pontért |
* 2. KP: | elmormolod az 5. varázslatot |
v 53 | elmormolod az 53. varázslatot |
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
ek 192 | t. energia kisütése: 192 |
m 2 1 1 | mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a garokk varacskos hátát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Troll doronggal iszonyatosan megcsapod a garokk testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Agyarával a garokk felkarcolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A garokk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 kaját. 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a nektoraf bal lábát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Marokra fogva a troll dorongot ellenfeledre támadsz. Troll doronggal többször kegyetlenül megütöd a nektoraf jobb lábát. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Mancsával a nektoraf végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 nektoraf faggyút. 570 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 5, gyógyulás: 12, összesen: +7 ÉP}
(Továbbmész...) [63,-39] Még mindig bozótos. Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! (ld. enc.) Nagy mázli, hogy nem estél bele. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját.
(Továbbmész...) [64,-40] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Authoricus.
d 85 9 13 | eldobod a 85. tárgyat (9 darabot) 13 |
d 87 1 14 | eldobod a 87. tárgyat (1 darabot) 14 |
d 57 2 15 | eldobod az 57. tárgyat (2 darabot) 15 |
be 192 | bemész a 192. titkos labirintusba |
lm 15 17 18 | mozogsz 15 17 18 |
lm 16 13 11 | mozogsz 16 13 11 |
lm 30 28 27 | mozogsz 30 28 27 |
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a vadász varkaudar jobb oldalát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Troll doronggal többször kegyetlenül megütöd a vadász varkaudar bal lábát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 370 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod az óriás csontváz sárga bordáit. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a troll dorongot ellenfeledre ugrasz. Troll doronggal halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Az óriás csontváz karmaival felhasítja a bőrt a jobb karodon. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 829 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 23, gyógyulás: 14, összesen: -9 ÉP}
lm 30 13 21 | mozogsz 30 13 21 |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
lm 23 | mozogsz 23 |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a trollfa vastag törzsét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Meglengetve a troll dorongot ellenfeledre rontasz. Troll doronggal többször kegyetlenül megütöd a trollfa testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A trollfa feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-16 életpont)! A trollfa még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 göcsörtös bunkót. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a miksziszi húsgólem rotható testét. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Troll doronggal többször kegyetlenül megütöd a miksziszi húsgólem rotható testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Mancsával a miksziszi húsgólem megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Troll doronggal halálos csapásokat osztva péppé vered a miksziszi húsgólem jobb lábát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A miksziszi húsgólem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Elhajítod a vacak csontváz lord trófeát, és diadalmasan beszerzel egy miksziszi húsgólem trófeát. 1455 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 24, gyógyulás: 20, összesen: -4 ÉP}
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
lm 36 38 47 | mozogsz 36 38 47 |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 6 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar mágus testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Troll doronggal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar mágus testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A varkaudar mágus lendületes ütése célt téveszt. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 10 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar mágus jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Meglengetve a troll dorongot ellenfeledre ugrasz. Troll doronggal kegyetlenül megütöd a varkaudar mágus jobb oldalát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A varkaudar mágus lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 4 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 207 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítettél egy isteni küldetést!
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
lm 1 | mozogsz 1 |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a trollfa testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Troll doronggal többször kegyetlenül megütöd a trollfa testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A trollfa lendületes ütése célt téveszt. Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-13 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 göcsörtös bunkót. 287 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 13, gyógyulás: 10, összesen: -3 ÉP}
* 1. BP: | TVP elővétele: 6 pontért |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: | t. energia kisütése: 211 |
* 4. BP: | használod a 396. tárgyat |
SZOPÓGÖDÖR (177. TEREPTÁRGY) A szopógödör a kalandozók réme. Egy ősi átok részeként jöttek létre. Gyakran illúziómágia vagy valamilyen egyszerűbb álca rejti őket a gyanútlan járókelők szeme elől. Ha egy olyan mezőre lépsz, ahol szopógödör van, mindössze 10% az esély, hogy az undorító, fekete masszával teli verem közelébe keveredsz. Ha azonban ez bekövetkezik, beleeshetsz, ha nem elég jók a reflexeid (ez a szerencsédtől és az ügyességedtől függ). A szopógödörből ugyan aránylag könnyű kimászni, de az átok-mágia borzalmas hatással lehet rád. Tulajdonságaid csökkenhetnek, szakértelmeket felejthetsz el részlegesen, és még ki tudja, milyen kellemetlenségekben lehet részed. |
MÁRVÁNYKULCS (245. TÁRGY) Ez a fehér kőből készült, simára csiszolt kulcs különösen törékenynek látszik. Nem érdemes tehát nagyon próbálgatni mindenféle zárba. Akkor meg mire jó? Nos, van egy bizonyos fajta különösen trükkös zár, a márványzár, amelyet KIZÁRÓLAG ezzel lehet kinyitni. |
MIKSZISZI HÚSGÓLEM (126. SZÖRNY) Ezeket a rémületes, lélek nélküli gyilkológépeket közepes hatalmú varázslók készítik. Friss halottak részeiből varrják őket össze, saját tudatuk nincs. Uruk parancsai alapján cselekszenek. Mágiaellenállásuk különösen nagy, és köznapi fegyverrel is igen nehéz rajtuk sebet ejteni. Félelmetes mennyiségű sebzést képesek elviselni anélkül, hogy működésükben bármilyen károsodás keletkezne. |
VARKAUDAR MÁGUS (128. SZÖRNY) A varkaudar mágusok ugyan csak szagolgatják a mágia tudományát, de lángcsóváikkal és energiatüskékkel azért komoly fejfájást tudnak okozni egy kezdő kalandozónak. Közelharcban nem annyira jók, mint egy harcos varkaudar, de azért megállják a helyüket. Nagy, földig érő, fekete köpenyben járkálnak, bunkósbotjukra támaszkodva. Vörösen izzó szemük látszik csak ki a csuklya alól. Varázslataikhoz nem használnak varázslatkomponenseket: hogy hogyan képesek erre, még senki sem tudta kiszedni belőlük. Titkukat mindig magukkal vitték a sírba. |
Erő: | 26 (31) | Szint: | 16 | Merészség: | 6/1 | Magasság: | 255 cm |
IQ: | 22 | Támadás: | 20 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 464 kg |
Ügyesség: | 19 | Védekezés: | 29 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 19/19 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 248/186 | Jellem: | semleges (-5) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 22 (24) | Varázspont: | 190/6 | Pénz: | 346 arany | Kép. pont: | 18 |
Tudatpont: | 8/7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/66 | szúrófegyverek: | 7/49 | vágófegyverek: | 2/84 |
ütőfegyverek: | 22/14 (+8%) | lőfegyverek: | 16/20 (+18%) | dobófegyverek: | 2/68 (+48%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (140%) << bronzpenge (#126) (180%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -6.); tüske (#22) (7 -13.); nyílvessző (#108) (14 .); sallank nyíl (#129) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12/49 | 2. nyomkövetés: | 31/77 (+4%) | 3. mászás: | 5/47 |
4. csapdakészítés: | 9/61 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 2/12 (+30%) | 6. gyógyítás: | 42/84 |
7. titkosírás: | 1/60 | 8. felderítés: | 4/32 | 9. szörnyidomítás: | 1/79 |
10. teológia: | 9/59 (+38%) | 11. taumaturgia: | 8/19 | 12. versengés: | 1/23 |
13. zene: | 1/58 | 14. szörnyismeret: | 7/2 (+22%) | 15. vadászat: | 14/64 |
16. bányászat: | 10/28 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 4938. karakternek |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
trikornis (#104), szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 12) |
vérfürdető magszim (#148), fabontó szójer (#71), Éjharcosok (#9131), A Pentagramma Testvérisége (#9127), Idő Porszemei (#9130), fémbontó szójer (#150), trikornis (#104), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | élőholt quwarg (#202) | lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | |
lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (teljesítve) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) éjviadal (157) kaszt.kiteljesedés (166) a lopás büntetése (183) mest. gerjesztés (184) kp. varázsenergia (191) éjharcos védőszent (192) kasztrop.kitágulás (197) napfókusz (211) önismeret (236) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 2 | bőrsisak (#57) | 1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | |||
1 | ilkin érc (#232) | 1 | kavadu iszák (#25) | 9 | óndarab (#85) | |||
1 | sallank karom (#128) | 18 | tüske (#22) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
200 | arany (#50) | 2 | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | kaja (#2) | |||
1 | márványkulcs (#245) | 1 | nektoraf faggyú (#667) | 2 | pirkit (#153) |