Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. aug. 12. 9h:34' EZ A 557. JÁTÉKHETED, 136. FORDULÓD 558. játékheted kezdete: aug. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #2929 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 2 |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
dd 148 33 671 | eldobod a 148. tárgyat a 33. tárgyat a 671. tárgyat |
gy 20 | gyógyítás 20 pontért |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [120,81] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy tyrannoszaurusz rex. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
(Továbbmész...) [121,81] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Átlépted az Őslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY! Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy sérült hadroszaurusz nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 31 életpontot sebeztél. Távolról szárazság varázslatot lő rád a másik. 9 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a hadroszaurusz testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a hadroszaurusz kacsacsőrét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a hadroszaurusz testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A hadroszaurusz fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farkával a kezedre csap. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a hadroszaurusz testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a hadroszaurusz bal első lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A hadroszaurusz fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 12 kaját. Magad mögé lököd a pitiáner quwarg harcos trófeát, és diadalmasan beszerzel egy hadroszaurusz trófeát. 1034 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [123,81] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Eassy-Lien Dib orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy ősi csatamezőt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet.
(Továbbmész...) [124,81] Még mindig füves síkságon vagy.
m 2 | mozogsz keletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drasmólyom bal lábát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a drasmólyom testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csőrével a drasmólyom nem tudott megsebezni. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 madártollat. 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). Vasalt bunkóval párszor megpöccinted a manaelementál testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a manaelementál testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 16 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Métely jobb lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (18 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a Métely bal karját. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a Métely hosszú tojócsövét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A Métely csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Métely farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 Métely páncélja (ld. enc.). Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 7 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 1 ugh mérget.) 730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
v 1 2 | elmormolod az 1. varázslatot |
gy 20 | gyógyítás 20 pontért |
h 78 | használod a 78. tárgyat |
m 3 1 | mozogsz délkeletre, északkeletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nyu-shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 nyu-shuriken. Alaposan megsorozod a proteinfecske bal lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a proteinfecske bal szárnyát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a proteinfecske testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske nem tudott megsebezni. A proteinfecske karma a fejed mellett suhan el! A proteinfecske összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a szürke rinocérosz ormótlan fejét . (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a szürke rinocérosz jobb vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Szarvaival a szürke rinocérosz megböki a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Patájával a szürke rinocérosz kissé megtaszít. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a szürke rinocérosz bal vállát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a szürke rinocérosz bal első lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz patájától. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [127,81] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba).
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy ragyás burástya jelenlétét jelzi. Sajnos már a jelenlegi szörnyidomítás mellett megengedett maximális számú szörny van a fogságodban. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy ragyás burástya közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya ragyás testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a ragyás burástya ragyás testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
gyk 182 40 | gyakorolsz a 182. tárggyal 40 pontért |
ef 2 502 | energia fejlesztése 2 |
h 233 30 | használod a 233. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 4 pontért |
TYRANNOSZAURUSZ REX (160. SZÖRNY) Igen, ez AZ A tyrex! Mintha az évmilliókkal ezelőtti erdőkből lépett volna elő, egy életnagyságú és hamisítatlan csúcsragadozóval állsz szemben. Hogy hogyan került az őskornak ez az iszonyatos gyíkja a Túlélők Földjére? Ez egy határozottan jó kérdés. A választ csak sejteni lehet - valamilyen nagyhatalmú mágus bizarr és kétes kimenetelű kísérleteket folytatott, hogy életre keltsen valamit, aminek már nincs helye a mai világban. A tyrexnek naponta iszonyatos mennyiségű húst kell elfogyasztania, beleértve téged is, és a környéken tartózkodó összes egyéb szörnyet. Ha őrült módon mégis szembe akarsz vele szállni, gondolkodj el először, hogy mennyi esélye van egy darázsnak az emberrel szemben. Oké, a darázs csíp egyet - de ha a méreg nem volt elég halálos, ugye tudod, mi jön utána? |
MÉTELY (7000. SZÖRNY) Ha a púpos burástyák királynője a ragyás burástya, akkor Métely a ragyás burástyák királynője. Magassága a trollokéval vetekszik. Három tojócsöve félelmetesen cuppogva keresi legújabb áldozatát. Reménykedj, hogy nem te leszel az. Mételynek még az ereiben is sav kering, fogai kicsattannak a méregtől. Reggelire vasvérteket fogyaszt. Láttán azonnal az jut eszedbe: szégyen a futás, de hasznos. |
MÉTELY PÁNCÉLJA (1562. TÁRGY) Amennyiben lehántod Métely, a most legyőzött neves burástya hátpáncélját, egy kis tisztogatással általad is viselhető, robosztus vérthez jutsz. Az ízekre osztott, tökéletes ellenállóképességű ruhadarab +8 védettséget és +25 max. ÉP-t ad viselőjének. Hogy magadra húzhasd, és ne roppanj össze rögtön iszonyatos súlya alatt, legalább 9. szintűnek kell lenned a viseléséhez. |
Erő: | 23 (29) | Szint: | 16 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 167 cm |
IQ: | 23 | Támadás: | 19 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 85 kg |
Ügyesség: | 22 | Védekezés: | 29 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 21/21 év |
Egészség: | 20 | Életpont: | 288/96 | Jellem: | semleges (+2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 19 (21) | Varázspont: | 229/9 | Pénz: | 653 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 14/2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/9 | szúrófegyverek: | 19/98 (+14%) | vágófegyverek: | 10/72 |
ütőfegyverek: | 13/74 (+15%) | lőfegyverek: | 11/63 | dobófegyverek: | 14/59 (+20%) |
Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) << mandibulakasza (#127) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); nyu-shuriken (#157) (6 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -13.); sallank nyíl (#129) (14 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/39 (+20%) | 2. nyomkövetés: | 19/90 (+12%) | 3. lopás: | 3/43 |
4. mászás: | 7/48 (+8%) | 5. csapdakészítés: | 9/11 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 2/13 |
7. gyógyítás: | 34/18 (+30%) | 8. titkosírás: | 1/20 | 9. felderítés: | 10/30 |
10. szörnyidomítás: | 2/9 | 11. teológia: | 21/61 (+7%) | 12. taumaturgia: | 14/92 (+7%) |
13. zene: | 10/99 (+30%) | 14. szörnyismeret: | 10/88 | 15. zárnyitás: | 3/33 |
16. vadászat: | 13/27 | 17. bányászat: | 15/44 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
ásol max. 12 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 3 darabot, csak egyszer) |
elfogod ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 20 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) | hadiszerencse II (#24) | áldomás (#6) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát. |
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 1) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) energia-csapolás (167) isteni kapcsolat (168) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) az őrzők ébersége (312) álomharc (332) az élet forrása (337) kavicselementál (350) földmágia (357) kötélbűvölés (381) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 27 TU. szükséges még: 23 TU. kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 799 TU szükséges.) |
Összsúly: 76.95 kg | Megterheltség: 113% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 110% alatt van. | |
Még 52 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | drótszőr (#37) | 1 | lapockacsont (#33) | 3 | mocsári penke (#148) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | 2 | főnixtoll (#563) | 12 | kaja (#2) | |||
8 | madártoll (#112) | 1 | Métely páncélja (#1562) | 6 | ugh méreg (#166) | |||
3 | víz (#27) |