Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. júl. 21. 9h:16' EZ A 740. JÁTÉKHETED, 135. FORDULÓD 741. játékheted kezdete: júl. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4341 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | TVP spórolása: 6 pontért |
* 2. KP: | elmormolod az 5. varázslatot |
v 6 100 12 | elmormolod a 6. varázslatot |
v 1 100 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
flh 14 108 | felt. lőfegyver haszn. 14 a 108. tárggyal |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
m 2 | mozogsz keletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 11 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a smaragdgólem jobb karját. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Troll doronggal többször kegyetlenül megütöd a smaragdgólem fejét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A smaragdgólem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1008 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
be 590 | bemész az 590. épületbe |
szöges bunkó (#8) 20 ap /db, | bunkósbot (#9) 2 ap /db, | csontkés (#11) 4 ap /db, | csontszurony (#12) 4 ap /db, |
fúvócső (#20) 8 ap /db, | mérgezett tüske (#23) 2 ap /db, | ásó (#34) 10 ap /db, | kis bőrpajzs (#45) 10 ap /db, |
kígyóbőr kesztyű (#49) 10 ap /db, | bőrpáncél (#51) 10 ap /db, | bőrsisak (#57) 10 ap /db, | csontszablya (#64) 4 ap /db, |
szöges páncél (#65) 48 ap /db, | szöges bőrpajzs (#66) 32 ap /db, | rézpáncél (#71) 48 ap /db, | rézsisak (#72) 14 ap /db, |
rézpajzs (#73) 28 ap /db, | mászókarom (#78) 20 ap /db, | díszes rézpajzs (#84) 30 ap /db, | bronzhegyű lándzsa (#87) 20 ap /db, |
bronzsisak (#88) 18 ap /db, | bronzpajzs (#89) 32 ap /db, | bronzpáncél (#90) 64 ap /db, | bronzhegyű nyíl (#94) 10 ap /db, |
bakkura csizma (#96) 22 ap /db, | rákpajzs (#98) 20 ap /db, | rövid íj (#107) 16 ap /db, | nyílvessző (#108) 2 ap /db, |
hosszú íj (#111) 40 ap /db, | göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db, | bronzpenge (#126) 24 ap /db, | mandibulakasza (#127) 50 ap /db, |
sallank nyíl (#129) 6 ap /db, | ubuk tüske (#131) 2 ap /db, | mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, | nyu-shuriken (#157) 24 ap /db, |
kis vaspajzs (#159) 32 ap /db, | vassisak (#160) 36 ap /db, | nagy vaspajzs (#161) 44 ap /db, | vasvért (#164) 120 ap /db, |
rövid kard (#171) 32 ap /db, | harci kalapács (#174) 40 ap /db, | vasalt bunkó (#181) 70 ap /db, | vashegyű lándzsa (#182) 36 ap /db, |
mérgezett vasnyíl (#187) 16 ap /db, | mérg. ubuk dobónyíl (#188) 14 ap /db, | mérg. vas dobónyíl (#190) 20 ap /db, | láncing (#222) 400 ap /db, |
varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db, | orgyilkos tőr (#225) 16 ap /db, | lánckesztyű (#230) 300 ap /db, | tankány karom (#237) 20 ap /db, |
fekete bőrcsizma (#247) 32 ap /db, | tatu ködmön (#255) 8 ap /db, | sárga erőöv (#276) 250 ap /db, | rejtőköpeny (#277) 28 ap /db, |
Mágikus Koponya (#279) 800 ap /db, | bíbor erőöv (#291) 600 ap /db, | varkaudar páncél (#294) 20 ap /db, | elit csatavért (#295) 60 ap /db, |
varkaudar csizma (#317) 40 ap /db, | ezüsttőr (#322) 16 ap /db, | ezüsthegyű nyíl (#323) 8 ap /db, | ezüstshuriken (#327) 16 ap /db, |
csontpálca (#329) 75 ap /db, | királyi korona (#338) 250 ap /db, | rézgolyó (#343) 2 ap /db, | fekete csuha (#375) 20 ap /db, |
zafír erőöv (#397) 15000 ap /db, | réz fejpánt (#406) 14 ap /db, | bronz fejpánt (#407) 18 ap /db, | kígyóbőr öv (#410) 16 ap /db, |
varkaudar szablya (#516) 40 ap /db, | csatabárd (#555) 44 ap /db, | rőtmanó kacagány (#714) 10 ap /db, | rubin fejék (#729) 280 ap /db, |
gyöngyberakásos öv (#732) 260 ap /db, | varkaudar korbács (#1134) 60 ap /db, | monstrum vállvédő (#1577) 360 ap /db. |
ásó (#34) 5 ap /db, | bőrsisak (#57) 5 ap /db, | bronzhegyű lándzsa (#87) 10 ap /db, | bronzpenge (#126) 12 ap /db, |
bumeráng (#249) 4 ap /db, | fekete bőrcsizma (#247) 16 ap /db, | fúvócső (#20) 4 ap /db, | gromak páncél (#270) 30 ap /db, |
hosszú íj (#111) 20 ap /db, | kígyóbőr öv (#410) 8 ap /db, | mászókarom (#78) 10 ap /db, | nagy vaspajzs (#161) 22 ap /db, |
nyílvessző (#108) 1 ap /db, | tankány karom (#237) 10 ap /db, | troll dorong (#550) 50 ap /db, | vassisak (#160) 18 ap /db áron. |
be 593 | bemész az 593. épületbe |
deus ex machina (#1) 50 ap /db, | kaja (#2) 2 ap /db, | sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, | vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db, |
bordacsont (#16) 4 ap /db, | ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, | gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje, | varányszem (#30) 2 ap /db, |
lapockacsont (#33) 8 ap /db, | fáklya (#36) 1 ap /db, | kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, | grákóbőr (#41) 6 ap /db, |
királygyík bőr (#44) 6 ap /db, | surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, | antilopbőr (#48) 6 ap /db, | tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, |
kék orchidea (#68) 8 ap /db, | szárnyas hernyó (#69) 4 ap /db, | rézdarab (#70) 2 ap /db, | csontkulcs (#74) 8 ap /db, |
rézkulcs (#75) 12 ap /db, | bronzkulcs (#76) 18 ap /db, | lapkorong (#80) 4 ap /db, | mérleg (#81) 16 ap /db, |
ragasztó (#83) 2 ap cseppje, | óndarab (#85) 4 ap /db, | kötél (#92) 2 ap /db, | bakkura bőr (#95) 4 ap /db, |
rákpáncél (#97) 8 ap /db, | fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, | tinta (#101) 2 ap cseppje, | vízionár szem (#102) 6 ap /db, |
magszim bél (#103) 10 ap /db, | fémrúd (#104) 16 ap /db, | evaporőr háj (#105) 10 ap /db, | fabontó (#106) 10 ap /db, |
vapár ág (#110) 20 ap /db, | madártoll (#112) 2 ap /db, | rókafarok (#124) 6 ap /db, | mandibulapenge (#125) 6 ap /db, |
sallank karom (#128) 4 ap /db, | hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, | gyöngymangó (#135) 4 ap /db, | mocsári penke (#148) 2 ap /db, |
szent jogar (#150) 100 ap /db, | szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, | vasérc (#152) 4 ap /db, | ugh méreg (#166) 4 ap cseppje, |
sullár hólyag (#168) 14 ap /db, | uzbány csőr (#169) 12 ap /db, | spiritusz (#170) 2 ap cseppje, | téfea-agy (#172) 16 ap /db, |
vaskulcs (#183) 20 ap /db, | ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, | nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, | nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, |
karbin plazma (#199) 20 ap /db, | amniosz (#203) 2 ap /db, | kazmár gyökér (#205) 8 ap /db, | dorony tüdő (#212) 16 ap /db, |
ketrec (#216) 152 ap /db, | dobóháló (#221) 16 ap /db, | ramit kő (#226) 6 ap /db, | helytartói jogar (#228) 70 ap /db, |
acélpengőke (#231) 6 ap /db, | ilkin érc (#232) 6 ap /db, | furulya (#233) 14 ap /db, | dorony duda (#235) 56 ap /db, |
lajhár csont (#236) 6 ap /db, | lant (#238) 30 ap /db, | pular kristály (#239) 16 ap /db, | kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, |
kristálygömb (#265) 20 ap /db, | fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, | gromak bőr (#268) 16 ap /db, | aranytű (#272) 8 ap /db, |
tyrex csont (#280) 60 ap /db, | raptor karom (#281) 24 ap /db, | jégszív (#282) 30 ap /db, | bev formázó minta (#299) 50 ap /db, |
cru formázó minta (#300) 50 ap /db, | mutáns csont (#331) 8 ap /db, | huhogó bibe (#332) 16 ap /db, | rákfatty váladék (#333) 2 ap cseppje, |
acéltű (#334) 2 ap /db, | shinai gömb (#348) 240 ap /db, | molluszk ház (#353) 4 ap /db, | degradátor váladék (#354) 4 ap kortyonként, |
szockó hólyag (#355) 6 ap /db, | quwarg tojás (#360) 4 ap /db, | moa burát (#384) 24 ap /db, | álompor (#396) 2 ap /db, |
ostromlétra (#510) 10 ap /db, | aranytoll (#572) 80 ap /db, | rinóbőr (#651) 10 ap /db, | darázsszárny (#652) 8 ap /db, |
darázsfarok (#654) 28 ap /db, | aurach fog (#657) 2 ap /db, | elf csont (#664) 8 ap /db, | elkarog szőr (#665) 2 ap /db, |
nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db, | rakolits por (#669) 14 ap /db, | szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, | troll csont (#704) 8 ap /db, |
gnóm csont (#706) 8 ap /db, | párducbőr (#1066) 20 ap /db, | jegesmedve bunda (#1067) 20 ap /db, | rozmárfog (#1069) 6 ap /db, |
yetiszív (#1070) 16 ap /db, | féregbél (#1071) 8 ap /db, | ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db, | lidércesszencia (#1074) 14 ap /db, |
Éjmágus tükre (#1100) 3000 ap /db, | varkaudar látógömb (#1107) 600 ap /db, | varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, | varkaudar pálinka (#1137) 44 ap /db, |
hűségérme (#1141) 4800 ap /db, | fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db, | bruhatagnyelv (#1230) 14 ap /db, | extra takarmány (#1360) 36 ap /db, |
pókláb (#1378) 2 ap /db, | azuka vese (#1462) 18 ap /db. |
álompor (#396) 1 ap /db, | aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db, | aurach bőr (#658) 14 ap /db, | aurach fog (#657) 1 ap /db, |
bronzkulcs (#76) 9 ap /db, | csontkulcs (#74) 4 ap /db, | deus ex machina (#1) 25 ap /db, | dorony duda (#235) 28 ap /db, |
drótszőr (#37) 2 ap /db, | elkarog szőr (#665) 1 ap /db, | ezüst kulcs (#184) 12 ap /db, | furulya (#233) 7 ap /db, |
fűszertartó (#210) 6 ap /db, | gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, | gyöngymangó (#135) 2 ap /db, | huhogó bibe (#332) 8 ap /db, |
kavadu iszák (#25) 2 ap /db, | kazmár gyökér (#205) 4 ap /db, | kis vaskulcs (#40) 3 ap /db, | kőszem (#304) 5 ap /db, |
kötél (#92) 1 ap /db, | madártoll (#112) 1 ap /db, | nagy bronzkulcs (#185) 14 ap /db, | nektoraf faggyú (#667) 3 ap /db, |
óndarab (#85) 2 ap /db, | pirkit (#153) 2 ap /db, | ragasztó (#83) 1 ap cseppje, | rézdarab (#70) 1 ap /db, |
rézkulcs (#75) 6 ap /db, | sallank karom (#128) 2 ap /db, | spiritusz (#170) 1 ap cseppje, | sullár hólyag (#168) 7 ap /db, |
uzbány csőr (#169) 6 ap /db, | vasérc (#152) 2 ap /db, | vaskulcs (#183) 10 ap /db, | vizestömlő (#3) 7 ap /db, |
zárnyitó készlet (#39) 12 ap /db, | zöld üveg (#82) 3 ap /db áron. |
ea 126 | eladod a 126. tárgyat |
ve 232 5 | megveszed a 232. tárgyat 5 |
m 5 4 | mozogsz délnyugatra, délre |
(Továbbmész...) [64,-43] Még mindig a városban vagy. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy orgyilkos közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Troll doronggal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 760 | bemész a 760. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Búcsút intesz a tisztnek és elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 202.]
m 6 | mozogsz nyugatra |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a púpos burástya testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a troll dorongot a másikra rontasz. Troll doronggal halálos csapásokat osztva péppé vered a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A púpos burástya melléd csap a farkával! Véres nyál csordul ki a púpos burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 235 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 14%}
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
h 78 | használod a 78. tárgyat |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a bundás csirmáz bal első lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel megütöd a bundás csirmáz testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A bundás csirmáz mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A bundás csirmáz megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ököllel eltalálod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A bundás csirmáz feléd harap, de sikertelenül. A bundás csirmáz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 100 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 14%}
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ek 116 60 5 | t. energia kisütése: 116 60 5 |
kt 22 60 | elkészíted a 22. tárgyat (60 darabot) |
m 4 4 5 | mozogsz délre, délre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [63,-41] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Felfedeztél egy vaskohót. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Észreveszel egy oltárt. Raia híveié. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy spagulár. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a spagulár jobb vállát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a spagulár bal első lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Időben félreugrasz a spagulár rúgása elől. Véres nyál csordul ki a spagulár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 kaját. 32 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 14%}
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [62,-40] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy uzbány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az uzbány bal lábát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Megmarkolva a troll dorongot a másikra ugrasz. Troll doronggal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Belecsipked az uzbány a bal karodba és a nyakadba. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%} A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
gy 20 | gyógyítás 20 pontért |
m 4 4 6 | mozogsz délre, délre, nyugatra |
(Továbbmész...) [62,-38] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy garokk került az utadba. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a garokk testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Marokra fogva a troll dorongot a másikra támadsz. Troll doronggal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a garokk varacskos hátát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A garokk megtaszít agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 kaját. 159 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 14%} A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [61,-38] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Dornodon hívői építették. Látsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Felfedeztél egy oltárt. Sheran hívei emelték. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Mallior orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy piromenyét nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a piromenyét jobb vállát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (8 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Troll doronggal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a piromenyét testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A piromenyét feléd harap, de sikertelenül. A piromenyét szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 12%}
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
szk 99 | keresed a 99. szörnyet |
* 1. BP: | TVP elővétele: 6 pontért |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: | t. energia kisütése: 211 |
* 4. BP: | használod a 396. tárgyat |
SMARAGDGÓLEM (417. SZÖRNY) Ez a szörny a gólemek családjának talán legkülönlegesebb tagja. Testfelépítésileg a varázstudók által megalkotott elődeinek tulajdonságát örökölte, robosztus méreteit gyilkolásra tervezték. A nagy különbség azonban testének anyagában mutatkozik meg, ennek a lénynek minden porcikája úgy tündököl, mint egy drágakő, és igen, legalább olyan szilárd is. Ha egy ilyen szörnyet támadsz, készülj fel arra, hogy a smaragdkemény karok könnyen összeroppanthatnak. |
VERSENGÉS A versengés egy olyan dolog, melyről az ember az első pillanatban nem is gondolná, hogy hosszú gyakorlással tökéletesíteni lehet. Márpedig így van. Ha össze kell mérned tudásodat a Ghallát járó többi kalandozótársaddal, vagy ha a helybeliekkel kell viaskodnod, hasznodra válhat, ha tudod, hogy mik azok az apró trükkök, mellyel az ember sikeresebbnek mutatkozhat a többieknél. Ellesheted, mások hogyan készülnek fel, majd kezdenek hozzá, rafinált módszereket és taktikákat dolgozhatsz ki egy-egy akadály leküzdésére, valamint előre kitalálhatod hol vannak az előtted álló próbák buktatói. Jelenlegi ismereteid szerint a versengés szakértelemnek a vándorcirkuszi próbáknál van a legnagyobb jelentősége - ott viszont nem számít az esetleges tudatturbózása ennek a szakértelemnek. Fontos: a cirkuszban mindenki az ő képességeinek megfelelő próbákat kap. Ha isteni erejű kalandozó vagy, nem fognak csecsemőknek való súlyzókat a kezedbe nyomni, vagy gyerekeknek való rejtvényekkel traktálni. Ezért pl. egy tulajdonságpróbánál a versengés szakértelemnek nagyobb szerepe lesz, mint hogy tulajdonságod 20-as vagy 50-es. A versengés szakértelem specialitása, hogy összesen legfeljebb 5 KNO-t lehet rárakni. |
CSODÁK KÚTJA (1096. TEREPTÁRGY) Kalandozók hosszú sora ácsingózik valami körül. A szende gnómoktól a pár fejjel mindenkinél magasabb elfeken keresztül a gyanúsképű árnymanókig faj és hovatartozás nélkül mindenki egy dologra vár itt. Ez eléggé felkelti az érdeklődésed, és megérdeklődöd egy divatos páncélba öltözött ember nőtől, mi folyik itt? Meg is tudod: ez itt a csodák kútja, mely mindenkivel a kívánságának megfelelő csodát tesz. Elég csak bedobni egy aranyérmét a kút belsejébe (H 1096), és a legváratlanabb dolog történik, vagy éppen az, amire már olyan régóta ácsingózol. Az akció 3 TVP-t emészt fel, de a harcos nő szerint legalább triplán megéri az időt erre áldozni. És mintha csak a nagyobb nyomatékosítás kedvéért történne, a kút előtt épp ekkor hangzik fel egy hangos örömujjongás. |
Erő: | 26 (28) | Szint: | 16 | Merészség: | 6/1 | Magasság: | 255 cm |
IQ: | 22 | Támadás: | 20 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 464 kg |
Ügyesség: | 19 | Védekezés: | 29 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 19/19 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 247/217 | Jellem: | semleges (-5) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 22 (24) | Varázspont: | 190/75 | Pénz: | 146 arany | Kép. pont: | 18 |
Tudatpont: | 8/7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/66 (+28%) | szúrófegyverek: | 7/49 | vágófegyverek: | 2/84 |
ütőfegyverek: | 22/6 (+2%) | lőfegyverek: | 16/2 (+6%) | dobófegyverek: | 2/20 (+68%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (140%) << bronzpenge (#126) (180%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -6.); tüske (#22) (7 -13.); nyílvessző (#108) (14 .); sallank nyíl (#129) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12/49 | 2. nyomkövetés: | 31/73 (+12%) | 3. mászás: | 5/47 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 9/56 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 1/82 | 6. gyógyítás: | 42/84 (+15%) |
7. titkosírás: | 1/60 | 8. felderítés: | 4/32 | 9. szörnyidomítás: | 1/79 |
10. teológia: | 9/21 (+16%) | 11. taumaturgia: | 8/19 (+5%) | 12. versengés: | 1/23 (+123%) |
13. zene: | 1/58 | 14. szörnyismeret: | 6/80 | 15. vadászat: | 14/64 (+10%) |
16. bányászat: | 10/28 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 4938. karakternek |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
trikornis (#104), szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 12) |
vérfürdető magszim (#148), fabontó szójer (#71), Éjharcosok (#9131), A Pentagramma Testvérisége (#9127), Idő Porszemei (#9130), fémbontó szójer (#150), trikornis (#104), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) | vámpirizáció (#1) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | élőholt quwarg (#202) | lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | |
lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) éjviadal (157) kaszt.kiteljesedés (166) a lopás büntetése (183) mest. gerjesztés (184) kp. varázsenergia (191) éjharcos védőszent (192) kasztrop.kitágulás (197) napfókusz (211) önismeret (236) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
19 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | bronzpenge (#126) | |||
1 | orgyilkos tőr (#225) | 3 | rákfatty váladék (#333) | 2 | sallank nyíl (#129) | |||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | dözmöng szív (#122) | 5 | ilkin érc (#232) | 2 | kaja (#2) | |||
2 | pirkit (#153) | 57 | tüske (#22) | 1 | uzbány csőr (#169) |