128. forduló, 130. forduló, Kovács János összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. szept. 15. 12h:06'
EZ A 188. JÁTÉKHETED, 129. FORDULÓD
189. játékheted kezdete: szept. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2334
SZÁMLA : XXXX

KOVÁCS JÁNOS KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [101,83] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Rózsával. Sheran apostola. Egy bakkura csizmát, egy bíbor erőövet, egy boszorkánykendőt, egy Eldaran karkötőjét, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy harci maszkot, egy kígyóbőr övet, egy nekrofun medált, egy regeneráló gyűrűt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy drakolich trófea, egy szubreális vámpír trófea és egy zombi mester trófea színesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy parittya. Egy élőholt sullár a hátasa. Málhásállata egy Thargodan csontváz. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon megintcsak összeakadsz Rózsával. Tisztán érzed auráját: semlegesnek tűnik. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.)
A horizonton hatalmas, menetelő fémóriásokat látsz. Hátukon ládákat cipelnek, tele aranypénzzel. Döbbenten, kimeresztett szemmel bámulsz. Hát ez meg mi? Egy pattanás, ahogy kinyílik a szemed, és körbenézel. Igen, semmi kétség - álmodtál! De kár, szontyolodsz el, biztos elpotyogtattak néhány pénzt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+18 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+105 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+21 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy alpesi tehén nyomára bukkanj. Hiába. Semmi eredmény. [8 pontot használtál fel, van még 286.]

* 1. KP: tps 5 0 0 TVP spórolása: 5 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 5 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [5 pontot használtál fel, van még 281.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 276.]

h 233 5 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Magad sem hiszed, hogy ezzel a siralmas teljesítménnyel bárhol is kopogtathatnál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [5 pontot használtál fel, van még 271.]

flh 12 138 felt. lőfegyver haszn. 12 a 138. tárggyal
Ok, FLH 12 138 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 271.]

f 268 kísérletezel a 268. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Lázasan töröd a fejed... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz gromak páncélt. (ld. enc.) 153 tapasztalati pontot kaptál. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. [10 pontot használtál fel, van még 261.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban kaja, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 261.]

ft támadod parancsok törlése
Minden FT parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 261.]

m 5 4 mozogsz délnyugatra, délre
[100,84] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Hő! - mondod a spagulárnak. Az - látva, hogy szakember szólt hozzá - engedelmesen közeledik feléd. A megfelelő időben, a megfelelő módon elkapod a kantárt. Az ember megköszöni a segítségedet, elmeséli, hogy milyen hasznos egy ilyen állat, hiszen naponta akár 27 mérföldet is meg tud vele tenni. (+4 jóság.)
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Elmosolyodsz, amikor megpillantod az ötpróba-sátrat magad előtt. Versenyzésre készen közelebb lépsz a bejáratnál álló fiatal alakváltóhoz. Ő elmondja, hogy öt próbát kell teljesítened ahhoz, hogy tied lehessen a fődíj, majd hozzáteszi, hogy ez eddig még nem sokaknak sikerült. Megígéred neki, hogy benned nem fog csalódni, és megkezded a feladatok megoldását. Első lépésként erőpróba következik. A neked szánt súlyzó elég nehéznek tűnik, de most már nem futhatsz el. Tenyereddel fogást keresel rajta, majd a magasba emeled. Most veszed csak észre, mennyire verejtékcseppes a homlokod, de nem számít, csak hogy megvan! Tovább... Egy gnóm állja utad, mielőtt bármit is tehetnél. Valami fogadóról hablatyol, három vándorról, meg 12 elköltött aranyról, aztán azt mondja mégsem annyi, hanem 5-tel kevesebb. Nem egészen érted, mit is akart ezzel mondani, így elbuksz az intelligenciád tesztelő akadályon. 360 tapasztalati pontot kaptál. A kudarcérzéstől mérgesen továbbindulsz.
Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! A feléd közeledő epokitféreg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel párszor kilyukasztod az epokitféreg szelvényes testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod az epokitféreg testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával megérint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Kőkéssel végigvagdosod az epokitféreg jobb oldalát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod az epokitféreg testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az epokitféreg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy csontváz lord. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [100,85] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Észreveszel egy oltárt. Chara-din híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy alpesi tehén lehet. Itt csata lesz.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az alpesi tehén testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod az alpesi tehén lila foltos testét. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az alpesi tehén testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén patája súrolja a combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az alpesi tehén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ráismersz a távolodóra. Egy csontváz lord. Amikor elhal a zaj, előmászol. Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek északkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [55 pontot használtál fel, van még 206.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted az oltár eltörlése varázslatot! Irtóztató detonáció kíséretében tűnik el a nyomorúságos tákolmány. Helyén csak por és füst marad. [-60 varázspont.] Istened ennek örülni fog. IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 196.]

m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
[99,86] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ryuku gárdista. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra rohansz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku gárdista páncélos testét. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor kilyukasztod a ryuku gárdista testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Kőkéssel végigvágod a ryuku gárdista jobb lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a ryuku gárdista bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy csontváz lord. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [98,86] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hmm, csak egy nektoraf. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a nektoraf nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a nektoraf testét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor kilyukasztod a nektoraf testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A nektoraf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 598 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Felfedeztél egy grok-képződményt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet.
(Feltételes mászás:) Biztosítva magad, nagyon lassan megmászod a grok-képződményt. Felérkezve bemászol a grok-burokba egy szélesebb résen keresztül. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy bundás csirmáz!

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a bundás csirmáz jobb első lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a bundás csirmáz fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsával oldalba lök. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A bundás csirmáz fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a bundás csirmáz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy légirozmár! (ld. enc.)

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a légirozmár mellső uszonyát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a légirozmár testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A légirozmár sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Siralmas támadást intéz farkával a légirozmár, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A légirozmár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Találtál valamit az egyik lehámlott belső kéreg mögött! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 8 aranyat. Elhagyod a furcsa képződményt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Egy elhullott vaddisznó tetemére bukkansz. Félretéve a finnyáskodást, lebontasz mindent, ami még emészthető. (+2 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [97,86] Még mindig bozótos. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy manifesztátor közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a manifesztátor bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a manifesztátor testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a manifesztátor egyik lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A manifesztátor leken néhány pofont. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy élőholt tigris. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Észreveszel egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben A Tűzhajú irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megvizsgálod a talajt. Friss elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [46 pontot használtál fel, van még 150.]

m 6 mozogsz nyugatra
[96,86] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. A feléd közeledő orgyilkos mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az orgyilkos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kőkéssel párszor kilyukasztod az orgyilkos bal karját. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az orgyilkos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az orgyilkos fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Ez itten a varkudaré a város itt. " Észreveszel egy csodák kútját. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
[10 pontot használtál fel, van még 140.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Hirtelen meglódul a lábad alatt a talaj, és egy étkezőben találod magad. Egy asztalnál ülsz, melynél morcos törpék az asztaltársaid. Hangosan csócsálják az ízletes falatokat a tányérjaikról. Csak te nem eszel, nem érted mi ez az egész... Aztán megérkezik a pincér és megkérdezi, hozhat-e még valamit. Miközben megrázod a fejed, felnézel rá, és szíved kis híján azon nyomban leáll. A pincér egy triklem drakolder... Földbe gyökerezett lábbal állsz a kút előtt. Nem tudod hova tenni ezt a látomást, bár annyira élethű volt. 583 tapasztalati pontot kaptál. Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [3 pontot használtál fel, van még 137.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Semmi nem történik... de aztán, néhány ákombákomot veszel észre a kút padkáján. Egybeolvasva értelmes mondatnak tűnnek. Központi témájuk a versengés. Végigböngészed, mi az konkrétan, és lám, a szavak tudnak neked újat mondani. (Szakértelmed 12 százalékkal nőtt.) Vigyorogva sétálsz odébb. [3 pontot használtál fel, van még 134.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. A légzés, ami a legutóbbi csata óta kicsit nehézkessé vált számodra, hirtelen könnyedebbé válik. (+7 életerő.) Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [3 pontot használtál fel, van még 131.]

m 4 mozogsz délre
[96,87] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy orgyilkos lehet. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az orgyilkos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az orgyilkos bal lábát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az orgyilkos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (574. épület.) és egy fekete mágustorony (599. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 121.]

vtn 100 101 67 varázslat tanulás: a 100. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: varázsital főzése. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: tükörpajzs. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: varázslat olvasása. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [105 pontot használtál fel, van még 16.]

m 3 mozogsz délkeletre
[97,88] Még mindig a városban vagy.

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fény szentélyét. Észreveszel egy nekrofunt. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Épületeket látsz: egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.).
Eladsz 2 mutáns csontot 8 aranyért, 2 nektoraf faggyút 6 aranyért, 3 óndarabot 6 aranyért, 4 orgyilkos tőrt 32 aranyért, 4 rézdarabot 4 aranyért, 3 spirituszt 3 aranyért, 1 varkaudar csontot 4 aranyért.
Összeakadsz Kopasz Gunymókkal. Egy fekete bőrcsizmát, egy káosz szimbólumot, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy rothasztó talizmánt, egy szirén köpenyét és egy umbatari karkötőt visel. A Pöröly Olimpia arany emlékérmét viseli. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy varkaudar varázsló trófea, egy varkaudar felderítő trófea és egy varkaudar íjász trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy goldugar! Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, jó jellemű, ahogy Te is az vagy.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Egyszercsak megpillantod egy fekete, tüsi hajú, barna szemű troll férfi táborát. Bőre bronzként csillog. Tharr hűséges követője. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy nodonrod kitűzőt, egy örök. csillagkövét, egy rinóbőr övet, egy varkaudar ékkövet, egy vassisakot és egy zinthurgirtó éremet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy Poomr Ko trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy borzalmas varkaudar trófea ékesíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme semleges. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
Egyszercsak megpillantod egy hófehér, rövid hajú, izzóan vörös szemű elf nő táborát. Fekete a bőre. Egy bíbor erőövet, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy ryuku csizmát, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy bányarém trófea, egy ongóliant trófea és egy renegát törpe trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított mutáns pók. Málhásállata egy púpos burástya. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " High Density sivatag. VIGYÁZAT, a homok kincseket rejt!!! " [10 pontot használtál fel, van még 6.]

im imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

ve 2 10 megveszed a 2. tárgyat 10
Vásároltál 10 kaját. 20 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

ve 189 5 megveszed a 189. tárgyat 5
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

be 376 bemész a szentélybe
Elfojtva egy hangos böfögést, beóvakodsz a tekintélyt parancsoló építménybe. Ahhh! Kiélvezed a szent fényt: lopás és kalandozókra kiadott támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, és kaptál egy BA parancsot semlegesekre és jókra (Ouch...). Az egyik sarokban, egy oszlopon persely áll. Rajta felirat: "Ide kérjük az adományokat az újabb Fény Szentélyének építéséhez." Beledobsz a perselybe 10 aranyat. (+1 jóság.) [5 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: tpf 5 0 0 TVP elővétele: 5 pontért
Felszabadítottunk neked 5 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 2. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 1.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját töm magába a törpemammut. Egy kaját bezabál a gátvakond. Egy kaját nyel le a kőszáli disznó. A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól rettenetes hatalmú kalandozó helyett borzalmas hatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +12 max. varázspont, +8 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 270 pontot. A következő körben tehát 271 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATI OSTROM II. (539. TUDATI KÉPESSÉG)
A Tudati ostrom egyre gyakoribb használata nagyfokú önbizalmat fejleszt még azokban is, akik egyébként a valós életben nem sok vizet zavarnak. Lehetsz csenevész, ügyetlen vagy csúnyácska, ha a kasztroplanáris térben terrorizálod kicsit a nálad gyengébbeket, te is igazi tudati nagyúrrá válhatsz! Ehhez a továbbfejlesztett ostrom a legmegfelelőbb eszköz. Az eddig összegyűjtött tapasztalatot kamatoztatva a tudatcsata számodra még hatékonyabb lesz. Már ellenállás nélkül hatolhatsz át a tudatpajzsokon, de a zsákmány nem igazán meggyőző. Valami másra vágysz, valami többre! Némi kísérletezgetés után rájössz, hogy ha már behatoltál egy tudati barikád mögé, onnan nem csak tudati energiát tudsz zsákmányolni, hanem más egyebet is. Emlékeket, érzéseket, és igen: tudást és tapasztalatot is. Mikor idáig jutsz a gondolatmenetben, mosolyod gonosz vigyorrá torzul... [A győztes tudatcsaták során (EK 2 <kalandozó> parancs) 1000 TP-t kapsz az ellenfél minden egyes maxTU-ja után, de nem szerezhetsz így többet, mint az aktuális TP-d 1%-a.]

GROMAK PÁNCÉL (270. TÁRGY)
Sikerült egy nagyszerű páncélt feltalálnod! Elkészítéséhez először is tíz csepp spiritusz segítségével készíts ki két gromak bőrt. Ezután a kissé felpuhult (de továbbra is hihetetlenül ellenálló) bőröket össze kell varrnod, viselhető páncélformára. Ehhez egy rostjaira bontott szuperkötelet kell felhasználnod. A gromak páncél nem nehezebb a bronzpáncélnál, mégis 9-el növeli a védettségedet - a tüskés bőrfelületen ugyanis nehezen talál az ellenfél sebezhető pontot. Emellett ellenállóbb a savval szemben, és nem tudják felfalni a fémbontó lények. Elkészítése mindössze 50 TVP-be kerül.

EPOKITFÉREG (147. SZÖRNY)
Az epokitférgek a bozótos területek hihetetlenül visszataszító csúszómászói. Áldozatukra először ragadós bélnedved köpnek, amely szemet, szájat, orrot, néha célt tévesztve értékes tárgyakat ragaszthat össze. Szelvényes felépítése miatt igen sok csapás szükséges a leöléséhez, lehetőleg vágófegyverrel.

LÉGIROZMÁR (94. SZÖRNY)
A tudósok szerint hidrogénnel töltött úszóhólyagszerű szervével tud lebegni, illetve uszonylábai és erős farka csapásaival haladni és manőverezni. Áldozataira zuhanóbombázóként csap le a magasból - szerencsére a végbelén át kilövellő hidrogén sivítása elárulja. Bár... két hatalmas agyara és izmos farka így is jókora előnyt ad neki. Igazán esélyed csak akkor van, ha a fészkében ütsz rajta, ahol kevésbé mozgékony.

VARÁZSITAL FŐZÉS (100. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Végre! Sikerült elsajátítani a leges-leges legalapvetőbb, legszélesebb körben használható rúnavarázslatot, a Varázsital Főzést. Önmagában a varázslattal persze semmit sem tudsz kezdeni - fel kell fedezned néhány "receptet" ahhoz, hogy igazán használni tudjad. Vannak varázsitalok, amelyek bármiben kikotyvaszthatók, vannak, amelyek csak speciális edényekben kotyvaszthatók ki, de nem kell hozzájuk külön tartóedény, és vannak, amelyeket a kikotyvasztásra használt tartóedényben kell tartani. A varázsitalt mindig a KT <varázsital sorszáma> paranccsal készíted el, ha egyszerre több adagot, akkor is csak egy Varázsital Főzést kell elmondanod. A V 100 parancs kiadására sohasem lesz szükséged. A kotyvasztás általában abból áll, hogy a receptben megadott tartóedényt (vagy ha ilyen nincs, egy tetszőleges tartót) megtöltesz vízzel, majd forralni kezded tűz fölött. A varázsigék lassú mormolásával különböző füveket szórsz a főzetbe, majd amikor forrni kezd, a végső igék kiejtésével bekevered a fő alkotóelemeket. A TVP költség főzetenként változik, és mindig a receptben van megadva. A varázspont költség minden esetben 30 VP. Az elkészült varázsitalt a H <varázsital sorszáma> paranccsal használhatod, 0 TVP-ért, ha az enciklopédiája másként nem rendelkezik.

TÜKÖRPAJZS (101. VÉDEKEZŐ VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
A tükörpajzsot akkor fogod alkalmazni, ha ellenfeled pillantása képes kővé változtatni. (És persze ha rajta van a T/V listádon.) A tükörpajzs elmondásakor egy vibráló, tükröző felület jelenik meg előtted, amely segít abban, hogy a kővé változtató pillantást elkerüld. Anyagi komponense egy kőszem (kővé változtató lény szeme) és természetesen egy tükör. A varázslat elmondása 26 VP-be kerül.

VARÁZSLAT OLVASÁSA (67. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Ha egy varázstekercsre bukkansz, az általában számodra érthetetlen ákombákomokkal, mágikus rúnákkal van tele. A varázslat olvasása azonban lehetőséget nyújt arra, hogy ezt az írást megfejtsd. Ha kiadod a V 67 parancsot, 30 varázspontért, 20 TVP-ért, akkor megfejtesz egy nálad levő varázstekercset. Ha szerencséd van, a varázstekercs egy általad eddig nem ismert varázslatot tartalmaz! Ezt a varázslatot rögvest megtanulhatod, és a továbbiakban használhatod is.

KARAKTERLAP

Kovács János, egy vörös, rövid hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Raia tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 129. fordulód.

Erő: 20 Szint: 19 Merészség: 5/5 Magasság: 123 cm
IQ: 22 Támadás: 18 Agresszió: 3 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 17 (18) Védekezés: 19 Menekülés: 30 % Életkor: 69/69 év
Egészség: 20 Életpont: 286/258 Jellem: jó (246) Tul. pont: 3
Szerencse: 22 Varázspont: 171/57 Pénz: 360 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 20/7 Pszi pont: 36/9
Eddig összesen 1183 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 909 TP-t kaptál. Jelenleg 344 792 TP-d van. A következő szinthez még 105 208 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar íjász, renegát törpe, élőholt quwarg. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 10/85 vágófegyverek: 24/25 (+2%)
ütőfegyverek: 15/93 lőfegyverek: 9/14 dobófegyverek: 22/46 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << Mallon botja (#1526)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (6 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
97,107 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 103

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 685 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 41/29 (+48%) 2. nyomkövetés: 24/19 (+30%) 3. mászás: 10/27 (+4%)
4. csapdakészítés: 15/33 (+6%) 5. csapdaészlelés: 2/62 6. gyógyítás: 20/22
7. titkosírás: 1/66 8. felderítés: 4/67 9. szörnyidomítás: 6/52
10. teológia: 11/68 (+7%) 11. taumaturgia: 9/55 12. szerencsejáték: 1/65
13. versengés: 6/39 (+25%) 14. zene: 4/2 (+6%) 15. szörnyismeret: 10/62 (+20%)
16. pszi: 6/36 (+9%) 17. zárnyitás: 7/97 18. vadászat: 2/77
19. bányászat: 31/59 20. főzés: 2/92 21. csapatmunka: 3/8

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 30 TVP-ért
kutatsz max. 50 TVP-ért
ásol max. 90 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 3 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot )
elfogod tigroszlánt (#43) háló-csapdával (#220)
mászol max. 90 TVP-ért
cirkusz: ötpróba (2)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
energiatüskék (#29), tisztítótűz (#44), vakító fény (#43), izomernyesztés (#33), tűzeső (#61)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
tisztítótűz (#44) >> szintszívó (#96) tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109)
tisztítótűz (#44) >> élőholt tigris (#766) energiatüskék (#29) >> élőholt mágus (#175)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
kőszáli disznó (#34) (hátas: 9 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
gátvakond (#57) (ásó: ásás csak 7 TVP-be kerül) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! (teljesítve)
3.) Hozz egy varkaudar lándzsát, és törd össze oltáromnál.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): 36. labirintus (71,18). helytartói hivatal (563): 48. labirintus (95,26). sötét kastplom (566): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). Fősátor (770): többek közt 1264. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 19, 25, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 6, 16.
Kész: 5, 17.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 395 (limit: 1210), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 33915.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 2 méregfog (#1553)
Vágófegyverek
1 * csatabárd (#555) 1 kőkés (#6) 1 mandibulakasza (#127)
1 * rövid kard (#171) 1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13) 1 Mallon botja (#1526) 3 szögletes kő (#17)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 rövid íj (#107)
Lövedékek
1 ezüsthegyű nyíl (#323) 2 ezüsttollú nyíl (#363) 1 mérgezett vasnyíl (#187)
1 nyílvessző (#108) 1 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
1 bumeráng (#249) 2 + esszenciakristály (#350) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
3 ubuk dobónyíl (#138) 2 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 kis vaspajzs (#159)
Páncélok
1 * vasvért (#164)
Sisakok
1 bronzsisak (#88) 1 * vassisak (#160)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 2 * tankány karom (#237)
Csizmák
1 * bakkura csizma (#96)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
1 denevér szimbólum (#140) 1 * nap szimbólum (#141) 1 * nekrofun medál (#253)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 ezüst karkötő (#158) 1 * umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
2 * regeneráló gyűrű (#254)
Löttyök és porok, tartóstul
2 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 20]
1 éjurna (#2368) [benne 10 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 0]
2 Fekete Kehely (#283) [üres, kapacitás: 10]
3 fűszertartó (#210) [bennük 2 csepp sáfránypor (#211), fér még: 13]
3 huhogó bibe (#332) [bennük 10 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 26]
2 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 20]
4 sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 80]
2 szent kehely (#257) [bennük 5 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 15]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
9 uzbány csőr (#169) [bennük 36 csepp ugh méreg (#166), fér még: 72]
3 vizestömlő (#3) [bennük 43 korty víz (#27), fér még: 17]
2 zöld üveg (#82) [bennük 7 csepp ragasztó (#83), fér még: 33]
Eszközök, használati tárgyak
1 acéltű (#334) 4 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34)
2 deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 11 fáklya (#36)
2 fenőkő (#1618) 3 furulya (#233) 5 fűszerkeverék (#1170)
25 kaja (#2) 1 Korrum pálcája (#1545) 1 kötél (#92)
1 légiós hátizsák (#1560) 1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
1 megsemmisítő (#1540) 1 + nyílcsapda (#243) 8 ork csodaszer (#1228)
1 quwarg teleportgömb (#1534) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 szent jogar (#150)
1 távcső (#42) 1 varázskorsó (#1546) 2 varkaudar pálinka (#1137)
2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
4 acélpengőke (#231) 10 álompor (#396) 3 aurach fog (#657)
2 berzerker tüske (#713) 1 bruhatagnyelv (#1230) 2 darázsszárny (#652)
2 dorony tüdő (#212) 1 dözmöng szív (#122) 11 drótszőr (#37)
3 elkarog szőr (#665) 5 ezüstdarab (#326) 1 fabontó (#106)
2 fémrúd (#104) 3 grifftojás (#179) 1 gromak bőr (#268)
1 gyíkfű (#201) 11 gyöngymangó (#135) 7 karbin plazma (#199)
1 kazmár gyökér (#205) 1 kőszem (#304) 1 lidércesszencia (#1074)
59 madártoll (#112) 50 mákrózsa virág (#56) 8 manifeszt.nyúlvány (#214)
8 mocsári penke (#148) 1 móri gyümölcs (#116) 2 pirkit (#153)
3 púderkő (#119) 4 purifikátor háj (#269) 1 ramit kő (#226)
4 remák szív (#264) 1 rinóbőr (#651) 4 rókafarok (#124)
2 sallank karom (#128) 9 smirglilevél (#29) 2 szárnyas hernyó (#69)
1 szivárványszív (#1529) 7 szulfagor agyar (#677) 1 szulfin (#676)
1 szuperkötél (#209) 4 + szvó-ektoplazma (#151) 1 téfea-agy (#172)
1 Tiume batyuja (#660) 1 tükör (#43) 2 vapár ág (#110)
7 vasérc (#152) 1 vaspánt (#1241) 2 vízionár szem (#102)
4 xirnox szív (#213)

Összsúly: 115.69 kg Megterheltség: 105%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 41 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
351 arany (#50) 5 isteni könnycsepp (#260) 2 mutáns csont (#331)
1 nektoraf faggyú (#667) 3 óndarab (#85) 2 orgyilkos tőr (#225)
4 rézdarab (#70) 3 spiritusz (#170) 1 ubuk dobónyíl (#138)
1 varkaudar csont (#1113) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
25 kaja (#2) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 4 ragasztó (#83)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

95 96 97 98 99 100 101 102
82
83
84
85
86
87
88
89
(96,86) orgyilkos (#131), csodák kútja (#1096)
(96,87) orgyilkos (#131), fegyvermester háza (#574), fekete mágustorony (#599)
(97,86) manifesztátor (#124), nekrofun (#173), Elenios oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 48. jellempróba, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393)
(97,88) fegyverbolt (#592), vegyesbolt (#595), fény szentélye (#376), nekrofun (#173), Kopasz Gunymók (6128. kalandozó), egy troll férfi, egy elf nő
(98,86) nektoraf (#355), grok-képződmény (#149), oltár, bundás csirmáz (#93), légirozmár (#94)
(99,86) Raia oltár, ryuku gárdista (#360)
(100,84) 35. jellempróba, oltár, epokitféreg (#147)
(100,85) oltár, Chara-din monolitja (#534), 25. jellempróba, alpesi tehén (#91)

Üzenet küldése a karakternek