Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. máj. 17. 12h:04' EZ A 630. JÁTÉKHETED, 129. FORDULÓD 631. játékheted kezdete: máj. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #1889 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 9 |
* 1. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 2. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: v 1 5 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 5. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
flh 13 131 | felt. lőfegyver haszn. 13 a 131. tárggyal |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzpengét ellenfeledre ugrasz. Bronzpengével többször mélyen végigmetszed a sírlidérc jobb lábát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sírlidérc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 695 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 6, gyógyulás: 18, összesen: +12 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Meglengetve a bronzpengét ellenfeledre rontasz. Bronzpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sírlidérc karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
695 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 5, gyógyulás: 19, összesen: +14 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tükörpajzs vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 17 életpontot sebeztél. Távolról méregfelhő varázslatot lő rád a másik. 9 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a nómenklatúra farkát. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (13 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Meglengetve a bronzpengét ellenfeledre rohansz. Bronzpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a nómenklatúra trutyis masszáját. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Méregfoggal meghorzsolod a nómenklatúra testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A nómenklatúra belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A nómenklatúra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 203 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 33, gyógyulás: 17, összesen: -16 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Megmarkolva a bronzpengét ellenfeledre támadsz. Bronzpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szürke rinocérosz testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Méregfoggal tökéletesen perforálod a szürke rinocérosz ormótlan fejét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a szürke rinocérosz öklelő szarvai elől. Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz patájától. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rinóbőr. 800 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 5, gyógyulás: 17, összesen: +12 ÉP}
(Továbbmész...) [130,16] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Észreveszel egy ősi csatamezőt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Találsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Akhilleusz vigyorog kajánul. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy tavacskát. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sóhajtó dorony közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Megmarkolva a bronzpengét ellenfeledre támadsz. Bronzpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sóhajtó dorony testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Méregfoggal megdöföd a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 498 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}
kut 30 | kutatsz 30 pontért |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 10 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 sallank nyíl. Alaposan megsorozod az ekharion bébi bal vállát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ekharion bébi testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Méregfoggal jól megszurkálod az ekharion bébi testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az ekharion bébi mancsával oldalba lök. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Vashegyű lándzsával jól megszurkálod az ekharion bébi testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Méregfoggal kicsit megsebzed az ekharion bébi jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mancsával az ekharion bébi megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 795 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 59, gyógyulás: 31, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [132,16] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Az Ygrol síkság kietlen, vad pusztaságában barangolsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy uzbány. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd az uzbány jobb szárnyát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Marokra fogva a bronzpengét a másikra rohansz. Bronzpengével kegyetlenül összevagdalod az uzbány fejét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal megdöföd az uzbány nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az uzbány belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 uzbány csőrt. 406 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [133,16] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy gondolod, hogy a közeledő ryuku gárdista nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 13 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a ryuku gárdista testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Marokra fogva a bronzpengét a másikra rohansz. Bronzpengével többször mélyen végigmetszed a ryuku gárdista páncélos testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal eltalálod a ryuku gárdista bal karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 878 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 19 életpontot sebeztél. A parittyával célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad a kőkorszaki szaki sziklafejét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a kőkorszaki szaki sziklafejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod a kőkorszaki szaki testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Véres nyál csordul ki a kőkorszaki szaki száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 kőszemet. 778 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+7 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 368, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [135,16] Szűnni nem akar a zöld síkság. Felfedeztél egy ősi csatamezőt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívői építették. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy púderszikla van. Északra egy manóodú van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
kut 30 | kutatsz 30 pontért |
m 1 | mozogsz északkeletre |
szk 7133 | keresed a 7133. szörnyet |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 2 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 2 pontért |
EKHARION BÉBI (768. SZÖRNY) A kicsi ekharionok (persze csak ha kicsinek lehet nevezni egy tíz ember magas groteszk csecsemőt) nagyon szeretnek játszani. Általában megtermett parasztlegényekkel babáznak, mert azoknak jól lehet csavargatni a karját. Alapvetően az emberek szagát nem nagyon szeretik, így gyakran fürdetik őket folyókban, nagyobb tavakban és különböző pocsolyákban. További dolog, ami a kalandozókkal kapcsolatban zavarja őket, hogy sokat rugdalnak, miközben ők az apjuk hőstetteit játsszák el a kedvenc "babáikkal". Általában ezek a hőstettek olyanok szoktak lenni, hogy a papa fejével kettétört egy nagy sziklát, vagy hogy megevett harminc bárányt és három szűz elflányt reggelire. Szüleikhez képest a pszi képességük még elenyésző így nem is használják igazán, csak különböző dolgokra (például, hogy a szemben álló, következő babának mi a gyenge pontja és hol érdemes megmarkolni ahhoz, hogy könnyebben lehessen lóbálni). Ha sikerülne egy ekharion bébit beidomítanod a saját céljaidra, a kirakókockák iránt is érdeklődő "csöppség" minden bizonnyal pillanatok alatt képes lenne felhúzni neked egy-két épületet. |
Erő: | 24 (34) | Szint: | 20 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 115 cm |
IQ: | 27 (37) | Támadás: | 33 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 13 (23) | Védekezés: | 36 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 68/68 év |
Egészség: | 18 (26) | Életpont: | 456/456 | Jellem: | gonosz (135) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 22 (34) | Varázspont: | 383/50 | Pénz: | 5198 arany | Kép. pont: | 20 |
Tudatpont: | 21/2 | Pszi pont: | 8/2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 6/50 (+6%) | szúrófegyverek: | 22/13 (+5%) | vágófegyverek: | 18/71 (+21%) |
ütőfegyverek: | 2/70 | lőfegyverek: | 19/17 (+18%) | dobófegyverek: | 6/91 |
Feltételes fegyverváltás: bronzpenge (#126) << ököl (#28) << szöges bunkó (#8) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); kerek kő (#19) (7 -9.); tüske (#22) (10 -12.); ubuk tüske (#131) (13 -15.); sallank nyíl (#129) (16 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
136,15 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 690 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/9 | 2. nyomkövetés: | 20/17 (+18%) | 3. mászás: | 10/43 (+7%) |
4. csapdakészítés: | 9/55 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 3/8 | 6. gyógyítás: | 15/72 |
7. titkosírás: | 2/81 | 8. felderítés: | 6/76 (+27%) | 9. szörnyidomítás: | 3/75 |
10. teológia: | 22/21 (+16%) | 11. taumaturgia: | 12/14 (+33%) | 12. szerencsejáték: | 3/44 |
13. versengés: | 8/63 | 14. harcművészetek: | 1/0 | 15. zene: | 9/8 |
16. szörnyismeret: | 10/11 | 17. pszi: | 1/84 (+5%) | 18. zárnyitás: | 1/6 |
19. vadászat: | 4/6 | 20. bányászat: | 10/49 | 21. főzés: | 5/44 (+17%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ) |
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
színes dözmöng (#78) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | éhínség (#39, 7 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | pszi-ernyő (#64) | erőpajzs I (#12) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
11. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ahhoz, hogy megtanulhasd a Sötétség Ceremóniáját, elegendő alapanyagra van szükség. Ölj meg három téfea magofluxot! (számláló: 0) |
2.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
törpszellem áldása (134) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
törpe ősök segíts. (316) |
földmágia (357) |
tábori kiképzés (380) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 37 TU. szükséges még: 13 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 245 TU szükséges.) |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1277. |
Összsúly: 158.49 kg | Megterheltség: 88% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 22 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 201 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | drótszőr (#37) | 1 | kaktusztüske (#114) | 3 | spiritusz (#170) | |||
1 | tükör (#43) | 3 | ubuk tüske (#131) | 1 | varázskő (#305) | |||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
45 | arany (#50) | 3 | álompor (#396) | 1 | dorony tüdő (#212) | |||
1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 4 | kaja (#2) | 1 | mutáns csont (#331) | |||
2 | nyílvessző (#108) | 1 | rinóbőr (#651) | 1 | sallank nyíl (#129) | |||
9 | tüske (#22) | 1 | uzbány csőr (#169) | 1 | vassisak (#160) |
127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | |
14 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|