Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. máj. 2. 15h:03' EZ A 628. JÁTÉKHETED, 124. FORDULÓD 629. játékheted kezdete: máj. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1889 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 2. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: v 1 5 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 5. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
im | imádkozol |
d 2 37 | eldobod a 2. tárgyat (37 darabot) |
kno 11 5 | képesség-növelés 11 |
v 8 | elmormolod a 8. varázslatot |
v 27 | elmormolod a 27. varázslatot |
v 23 | elmormolod a 23. varázslatot |
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a karmos tankány testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Megmarkolva a bronzpengét a másikra támadsz. Bronzpengével kegyetlenül összevagdalod a karmos tankány jobb oldalát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Méregfoggal jól megszurkálod a karmos tankány jobb oldalát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a karmos tankány öklelő szarvai elől. Félrehajolsz, de a karmos tankány karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A karmos tankány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 tankány karmot. 846 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 3, gyógyulás: 10, összesen: +7 ÉP}
(Továbbmész...) [93,18] A síkságot sűrű erdő váltja fel. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy lajhárlord. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Marokra fogva a bronzpengét ellenfeledre támadsz. Bronzpengével kegyetlenül összevagdalod a lajhárlord bamba arcát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Méregfoggal teljesen átdöföd a lajhárlord jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Mancsával a lajhárlord megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 lajhár csontot. 724 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 23, gyógyulás: 19, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [94,18] Az erdőt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy nukleáris cickány. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 15 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted a nukleáris cickány bal oldalát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Marokra fogva a bronzpengét a másikra rohansz. Bronzpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nukleáris cickány farkát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod a nukleáris cickány rothadó testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A nukleáris cickány harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. A nukleáris cickány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 pirkitet. 896 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 16, gyógyulás: 14, összesen: -2 ÉP}
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 16 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Meglengetve a bronzpengét a másikra rohansz. Bronzpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd az arató csattanat zöld masszáját. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Az arató csattanat belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 005 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 14, gyógyulás: 14, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [96,18] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy ryuku gárdista. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 12 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Megmarkolva a bronzpengét a másikra rohansz. Bronzpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku gárdista jobb karját. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Méregfoggal tökéletesen perforálod a ryuku gárdista páncélos testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
836 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 3, gyógyulás: 18, összesen: +15 ÉP}
(Továbbmész...) [97,19] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Nocsak, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 7 aranyat. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sötét gnóm közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {max. életpontja: 69-76.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzpengét a másikra rohansz. Bronzpengével kegyetlenül összevagdalod a sötét gnóm jobb karját. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Méregfoggal eltalálod a sötét gnóm bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A sötét gnóm csapása csak a levegőt találja. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 7 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 549 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 7, gyógyulás: 17, összesen: +10 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
be 562 2 | bemész az 562. épületbe |
be 596 | bemész az 596. épületbe |
tüskepajzs (#30) 15 aranyért, | lángcsóva (#31) 25 aranyért, | hhaar burka (#32) 42 aranyért, | izomernyesztés (#33) 50 aranyért, |
mágiatörés (#35) 38 aranyért, | védelem sav ellen (#36) 75 aranyért, | tompítás (#40) 38 aranyért, | jégcsóva (#41) 80 aranyért, |
örvénykerítés (#42) 80 aranyért, | fehér glóbusz (#47) 64 aranyért, | gigaököl (#49) 56 aranyért, | villámcsapás (#50) 100 aranyért, |
elektromos pajzs (#51) 75 aranyért, | varázslat olvasása (#67) 70 aranyért, | mágiafeloldás (#75) 36 aranyért, | láthatatlanság (#76) 62 aranyért, |
fúzió (#77) 94 aranyért, | láth. észlelése (#78) 42 aranyért, | városi teleport (#96) 110 aranyért, | varázsital főzése (#100) 150 aranyért, |
tükörpajzs (#101) 155 aranyért, | varázsszem (#184) 65 aranyért, | a munka gyümölcse (#224) 120 aranyért, | filofaxáció (#277) 800 aranyért, |
időcsere (#285) 100 aranyért, | mágikus gyorsítás (#330) 450 aranyért, | emléktörlés (#338) 800 aranyért, | tolvajvér (#364) 90 aranyért, |
klónozás (#367) 2500 aranyért, | szívküldi (#368) 10 aranyért, | oldás (#372) 160 aranyért, | banshee-sikoly (#373) 240 aranyért, |
analízis (#375) 70 aranyért, | böfögtető átok (#380) 140 aranyért, | harci induló (#443) 200 aranyért, | filofaxáció II. (#444) 800 aranyért, |
Trinigan rúnája (#453) 100 aranyért. |
v 4 | elmormolod a 4. varázslatot |
vtn 96 | varázslat tanulás: a 96. varázslatot |
vtn 224 | varázslat tanulás: a 224. varázslatot |
vtn 101 | varázslat tanulás: a 101. varázslatot |
vtn 50 | varázslat tanulás: az 50. varázslatot |
vtn 76 | varázslat tanulás: a 76. varázslatot |
vtn 364 | varázslat tanulás: a 364. varázslatot |
vtn 285 | varázslat tanulás: a 285. varázslatot |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
HADISZERENCSE III. (59. VARÁZSLAT) Minden hadiszerencse varázslat közül ez a legerősebb. Ezt elmormolva, igen valószínűtlenné válik, hogy abban a fordulóban bármilyen speciális támadás sikerrel jár ellened, ugyanis négyet ad a szerencsédhez! Nem működik együtt más hadiszerencse varázslatokkal, felrakásakor a régebbi hadiszerencse varázslatok törlődnek. Elmondása 15 VP-be és 5 TVP-be kerül, anyagi komponense egy rókafarok. |
VÁROSI TELEPORT (96. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Ennek a varázslatnak a kifejlesztéséért főként a boltosok, bankok, fegyvermesterek és egyéb városi szolgáltatók a felelősek. Bár a szabad teleportálás sérti a GH.1670 II/4-es alanori rendelet szerint a személyes szabadsághoz való jogot, és ezért törvénytelen varázslat, a speciális célú teleport igen elterjedt és engedélyezett. Ezek egyike a városi teleport. Használója a varázslat elmondásakor egy maximum taumaturgia erősség x 4 mezőre levő, "lakott" tereptípusú mezőre fog teleportálni. A varázslat nem képes használóját keleti irányba mozgatni. Használata 10 TVP-be és 50 VP-be kerül, kiadása a V 96 <abszolút X koordináta> <abszolút Y koordináta> paranccsal történik, ahol az (X,Y) természetesen a célmező koordinátáit jelentik. A varázslat anyagi komponense egy szeksztáns, ami nem tűnik el a varázslat létrejöttekor. A varázslatról tudni kell, hogy hatása nem ér véget a teleportálás befejeztekor - amint a használó olyan mezőre lép, amely nem "lakott", automatikusan visszateleportál a kiinduló mezőre (történjen ez akár fordulók múlva). Megjegyzések: a visszateleportálás beleszámít a mozgáskorlátba (max. lépések egy körben) mivel rendes lépésnek számít, de az odateleportálás nem; a teleport kudarcot vall, ha nem "lakott" területet adsz meg célként; a városban való tartózkodás alatt minden parancsot normálisan használhatsz; a városban való kalandozásodról NEM kapsz térképet; amíg egy városi teleport érvényben van, nem adhatsz ki újabbat. Városi teleportot csak szabadban használhatsz. |
A MUNKA GYÜMÖLCSE (224. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) A különböző tárgyak elkészítésekor hatalmas mozgási energiák szabadulnak fel. Mostantól ez a varázslat lehetővé teszi, hogy ezt a mozgási energiát hasznosítsd! Ha kiadod a V 224 parancsot, a köröd végéig minden KT, EP, RM és ZIP parancsod (beleértve az FKT-kat is) fejleszti a TF-ben megadott tulajdonságodat annyi TVP-vel, amennyit a KT parancsra elköltöttél. Ha nincs egyparaméteres TF-ed megadva, akkor az erőd fejlődik. A munka gyümölcse 10 VP-be kerül, TVP költsége és anyagi komponense nincs. A varázslat hatása a köröd végéig tart. Ha valamilyen KT képességnek, varázslatnak vagy tárgynak köszönhetően a normálistól eltérő mértékben TF-elődnek a tulajdonságaid, ill. olyan tulajdonságot is TF-elhetsz, amelyet egyébként nem (szerencse, MXTU), ezek a hatások a munka gyümölcsénél nem érvényesülnek. |
Erő: | 24 (34) | Szint: | 20 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 115 cm |
IQ: | 25 (35) | Támadás: | 33 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 13 (23) | Védekezés: | 34 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 68/68 év |
Egészség: | 18 (26) | Életpont: | 456/490 | Jellem: | gonosz (125) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 22 (34) | Varázspont: | 371/205 | Pénz: | 5056 arany | Kép. pont: | 20 |
Tudatpont: | 21/3 | Pszi pont: | 8/2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 6/44 | szúrófegyverek: | 21/99 (+2%) | vágófegyverek: | 17/57 (+18%) |
ütőfegyverek: | 2/70 | lőfegyverek: | 18/39 (+9%) | dobófegyverek: | 6/91 |
Feltételes fegyverváltás: bronzpenge (#126) << ököl (#28) << szöges bunkó (#8) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); kerek kő (#19) (7 -9.); tüske (#22) (10 -12.); mérg. ubuk tüske (#137) (13 -15.); sallank nyíl (#129) (16 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
98,18 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 690 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/9 | 2. nyomkövetés: | 19/60 (+13%) | 3. mászás: | 10/30 |
4. csapdakészítés: | 9/28 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 3/8 | 6. gyógyítás: | 15/72 |
7. titkosírás: | 2/70 | 8. felderítés: | 5/76 | 9. szörnyidomítás: | 3/75 |
10. teológia: | 21/39 (+26%) | 11. taumaturgia: | 10/95 (+508%) | 12. szerencsejáték: | 3/44 |
13. versengés: | 8/63 | 14. harcművészetek: | 1/0 | 15. zene: | 9/8 |
16. szörnyismeret: | 10/11 | 17. pszi: | 1/59 (+5%) | 18. zárnyitás: | 1/6 |
19. vadászat: | 4/6 | 20. bányászat: | 9/59 | 21. főzés: | 4/70 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ) |
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
színes dözmöng (#78) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | éhínség (#39, 7 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | pszi-ernyő (#64) | jellemrejtés (#23) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
11. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ahhoz, hogy megtanulhasd a Sötétség Ceremóniáját, elegendő alapanyagra van szükség. Ölj meg három téfea magofluxot! (számláló: 0) |
2.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
törpszellem áldása (134) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
törpe ősök segíts. (316) |
földmágia (357) |
tábori kiképzés (380) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 26 TU. szükséges még: 24 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 25 TU szükséges.) |
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1552. |
Összsúly: 175.87 kg | Megterheltség: 98% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 7 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 200 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
188 | arany (#50) | 35 | kaja (#2) | 3 | kaktusztüske (#114) | |||
7 | kerek kő (#19) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | lajhár csont (#236) | 2 | pirkit (#153) | 1 | rókafarok (#124) | |||
3 | spiritusz (#170) | 1 | tankány karom (#237) | 10 | tüske (#22) |
90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | |
17 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|