Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. ápr. 29. 12h:12' EZ A 628. JÁTÉKHETED, 123. FORDULÓD 629. játékheted kezdete: máj. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 15 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1889 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 2. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: v 1 5 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 5. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
v 4 | elmormolod a 4. varázslatot |
v 8 | elmormolod a 8. varázslatot |
v 23 | elmormolod a 23. varázslatot |
v 27 | elmormolod a 27. varázslatot |
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
A parittyával célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod az emberevő bal lábát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Marokra fogva a bronzpengét ellenfeledre rohansz. Bronzpengével végigmetszed az emberevő fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod az emberevő jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmaival az emberevő megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az emberevő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 449 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 7, összesen: +7 ÉP}
(Továbbmész...) [94,24] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " KOBUDERA társaim! A kí vezesse öklünket Pumpa ellen! - Kobuder Master. " Észreveszel egy sziklafészket. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csillezsályát. (ld. enc.) Látsz egy világítótornyot.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad. Mászni kezdesz. Nem gondoltad, hogy ilyen óriási a fészek! Lentről sokkal kisebbnek látszott. Bemászol. Azonnal fegyveredet markolod, felkészülve az esetleges támadásra. Peched van - a fészekfosztogatást nem lehet harc nélkül megúszni... Egy fekete griff!
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted a fekete griff testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Meglengetve a bronzpengét a másikra ugrasz. Bronzpengével párszor kilyukasztod a fekete griff pikkelyes szárnyát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Méregfoggal megdöföd a fekete griff ébenfekete testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A fekete griff megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A fekete griff összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 4 kaját. 524 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 4, gyógyulás: 15, összesen: +11 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad a fekete griff ébenfekete testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronzpengével többször mélyen végigmetszed a fekete griff pikkelyes szárnyát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod a fekete griff testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A fekete griff csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 4 kaját. 524 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Marokra fogva a bronzpengét ellenfeledre rohansz. Bronzpengével kilukasztod a kőszáli disznó bal első lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal teljesen átdöföd a kőszáli disznó bal hátsó lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A kőszáli disznó agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 44 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a nyuhaj karbin jobb csápját. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Elszántan a másikra rohansz. Bronzpengével egy irtózatos ütéssel felvágod a nyuhaj karbin bal csápját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a nyuhaj karbin zselés fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A nyuhaj karbin összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 427 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 5, gyógyulás: 8, összesen: +3 ÉP}
be 558 | bemész az 558. épületbe |
be 558 | bemész az 558. épületbe |
m 8 7 7 | mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a fémbontó szójer farkát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a fémbontó szójer testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Méregfoggal eltalálod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Marásokat ejt rajtad a fémbontó szójer. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő nagy vaskulcs felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 824 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 6, gyógyulás: 15, összesen: +9 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Marokra fogva a bronzpengét ellenfeledre támadsz. Bronzpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet feléd harap, de sikertelenül. A mosolygó rettenet csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mosolygó rettenet összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 430 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a quwarg felderítő bal szárnyát. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Elszántan a másikra rohansz. Bronzpengével kegyetlenül összevagdalod a quwarg felderítő bal oldalát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod a quwarg felderítő torát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 gyöngymangót. 730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [93,22] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy ryuku légiós közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Meglengetve a bronzpengét a másikra ugrasz. Bronzpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku légiós bal karját. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal többször eltalálod a ryuku légiós testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A ryuku légiós feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Bronzpengével felnyitod a ryuku légiós testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a ryuku légiós testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 961 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
(Továbbmész...) [92,21] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sérült törpemammut lehet. {támadása: 16.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad a törpemammut ormányát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Elszántan a másikra rontasz. Bronzpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a törpemammut testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal eltalálod a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A törpemammut agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A törpemammut megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a törpemammut száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 kaját. 570 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ragyás burástya jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzpengét a másikra támadsz. Bronzpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a ragyás burástya farkát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal eltalálod a ragyás burástya jobb csápját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. A ragyás burástya csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 799 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronzpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a piromenyét testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal teljesen átdöföd a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A piromenyét állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a piromenyét száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 pirkitet. 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
im | imádkozol |
im | imádkozol |
im | imádkozol |
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
szk 78 | keresed a 78. szörnyet |
ef 4 502 | energia fejlesztése 4 |
kt 108 5 | elkészíted a 108. tárgyat (5 darabot) |
kt 129 5 | elkészíted a 129. tárgyat (5 darabot) |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
CSILLEZSÁLYA (1252. NÖVÉNY) A csillezsálya a sziklás terepet kedveli, ott is azokat a repedéseket, ahol gyakran lehet árnyékban. Ritkán nyílik, de ilyenkor álomszép, lila színű virágot bont. Már rátekinteni is igazi bódulatot okoz, hát még ha óvatosan leszedsz pár levelet a csillezsálya tövéről (KT 1253 parancs 3 TVP-ért, körönként max. 3-at) és az orrod alá dugva belélegzed azt a kellemes illataromát, melyet ez bocsát ki magából (H 1253 parancs 5 TVP-ért). Különös bódulat lesz úrrá rajtad, ami csupán néhány percig tart. Hatása lenyűgöző lehet: - vagy max. életerőd nő a forduló végéig a jelenlegi 10%-kával, - vagy szerencséd nő a forduló végéig a jelenlegi 10%-kával. Persze az is lehet (ha épp nincs szerencséd), hogy a zsályalevél beszippantása semmilyen változást nem okoz. A bódulat káros mellékhatásairól egyelőre nem tudni, remélhetőleg nincsenek is. A csillezsálya virága szép látványt nyújt ugyan, de felhasználni semmire nem lehet. |
KŐSZÁLI DISZNÓ (34. SZÖRNY) Ezek a vaddisznónál valamivel kisebb, de annál harciasabb földtúrók a kőszáli kecskékkel ellentétben nemcsak a magashegységben, hanem dombvidéken is megtalálhatók. Tapasztalt vándorok szerint nincs veszedelmesebb dolog, mint egy felbőszített kőszáli anyakoca agyara. Vajon igazuk van? Próbáld ki! |
HARCMŰVÉSZETEK A pusztakezes harcot, amelyet sok laikus ökölvívásnak hív, nem alkalmazhatod igazán hatékonyan a belső nyugalom, tested és képességeid teljes ismerete nélkül. A harcművészetek titkos tanát kolostorokban tanítják. Ezeken a helyeken sajátíthatod el a kí energiáinak megfelelő használatát. Az igazi harcművészek sokkal nagyobb sebeket képesek ejteni, mint egy átlag fegyverforgató a legfantasztikusabb varázsfegyverrel. A kobuderáknak sokak szerint mindez eleve a vérében van, de ők sem fejleszthetik igazán tökélyre a tudást megfelelő mester nélkül. |
ACÉL ÖKÖL A kí energiák egyik legalapvetőbb felhasználása az erő fókuszálása, a test, a lesújtó ököl megacélozása. Az Acél Ököl az első kí tulajdonság, amelyet a harcművészek megtanulnak. Segítségével nagyobb sebzést tudnak okozni egyetlen ütésükkel. Ez azt jelenti, hogy az Acél Ököl használója +2d4 sebzést okoz. |
FÉMBONTÓ SZÓJER (150. SZÖRNY) A fémbontó szójer a hegyek félelmetes lakója. Leginkább egy nagy szürke pajzstetűre emlékeztet, hosszú, vékony antennákkal. Ezekkel képes már messziről is a fémet megérezni. Nagy veszélyt jelent a hegyekben bányászó kalandozókra, mert pillanatok alatt képes a nyers formában levő vasat, ónt és rezet köpetével elbontani. Még az is előfordulhat, hogy a fémből kovácsolt páncélodat, fegyveredet támadja meg és rágja szét. [A játék szempontjából egyforma valószínűséggel választja a szójer a fémrudadat, a kis vaskulcsodat vagy akár a vasvértedet. A bontás ellen a KF-elés sem véd, kivéve a jobb ill. balkezes fegyveredet, ellentétben a fabontó szójerral. Az, hogy a kiválasztott fémtárgy megmenekül-e, nagymértékben függ az adott tárgy sav elleni mentődobásától. Így pl. egy vasvért sokkal nehezebben semmisül meg, mint egy rézdarab.] A fémbontó szójer ellen az ütőfegyver a leghatékonyabb. |
MOSOLYGÓ RETTENET (97. SZÖRNY) Ez a borzalmas lény csak a legsötétebb, legeldugottabb helyeken megtalálható. Ha azonban valaki összetalálkozik vele, akkor az búcsút mondhat életének. Ez az alaktalan, pörsenésekkel és ragyával teli ocsmányság iszonyatos félelmet tud kelteni mindenkiben, aki meglátja. Miközben csípős mérgű csápjaival próbál megbénítani, harapásával véredet szívja. Legyőzésére egyetlen megoldás, ha agyondöfködöd valamilyen rettenetes szúrófegyverrel. |
QUWARG FELDERÍTŐ (299. SZÖRNY) A quwarg hadseregek élcsapata gyorsan mozgó, könnyű felderítőkből áll, amelyek a föld fölött alacsonyan repülve jelölik ki a raj számára a mozgási útvonalat. Ha megtámadják őket, általában a menekülést választják, de ha nincs más lehetőségük, vagy a túlerő miatt kellő önbizalmuk van, védekeznek. Harapásuk pedig komoly mérgezéssel járhat! A fürgén mozgó felderítők pontos és gyors lecsapására a vágófegyver a legalkalmasabb (vékony kitinpáncéljuk miatt az ütőfegyver előnye elhanyagolható). A felderítők hordozzák a csapat élelemtartalékának egy részét, így gyakran találhatsz nála gyöngymangót. |
ERŐPAJZS I. (12. VARÁZSLAT) Az erőpajzs I. javítja ellenállásodat a fizikai támadásokkal szemben: 2-vel jobb lesz a védettséged. A varázslat elmondása 6 VP-be kerül, és egészen a következő táborozás végéig tart. Ez egy láthatatlan burok, amely körbeveszi egész testedet. Párhuzamosan létezhet mágia ellen védő pajzsokkal és páncélokkal, de más erőpajzsokkal nem. |
Erő: | 24 (34) | Szint: | 20 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 115 cm |
IQ: | 25 (35) | Támadás: | 33 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 13 (23) | Védekezés: | 36 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 68/68 év |
Egészség: | 18 (26) | Életpont: | 454/462 | Jellem: | gonosz (123) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 22 (34) | Varázspont: | 330/205 | Pénz: | 5244 arany | Kép. pont: | 25 |
Tudatpont: | 21/1 | Pszi pont: | 8/2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 6/44 | szúrófegyverek: | 21/97 (+8%) | vágófegyverek: | 17/39 (+30%) |
ütőfegyverek: | 2/70 | lőfegyverek: | 18/30 (+30%) | dobófegyverek: | 6/91 |
Feltételes fegyverváltás: bronzpenge (#126) << ököl (#28) << szöges bunkó (#8) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); kerek kő (#19) (7 -9.); tüske (#22) (10 -12.); mérg. ubuk tüske (#137) (13 -15.); sallank nyíl (#129) (16 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
91,20 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 690 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/9 | 2. nyomkövetés: | 19/47 (+27%) | 3. mászás: | 10/30 (+18%) |
4. csapdakészítés: | 9/22 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 3/8 | 6. gyógyítás: | 15/72 |
7. titkosírás: | 2/70 | 8. felderítés: | 5/76 | 9. szörnyidomítás: | 3/75 |
10. teológia: | 21/13 (+27%) | 11. taumaturgia: | 5/87 (+8%) | 12. szerencsejáték: | 3/44 |
13. versengés: | 8/63 | 14. harcművészetek: | 1/0 (+100%) | 15. zene: | 9/8 |
16. szörnyismeret: | 10/11 | 17. pszi: | 1/54 (+5%) | 18. zárnyitás: | 1/6 |
19. vadászat: | 4/6 | 20. bányászat: | 9/59 (+42%) | 21. főzés: | 4/70 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ) |
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
színes dözmöng (#78) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | éhínség (#39, 7 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | pszi-ernyő (#64) | jellemrejtés (#23) |
erőpajzs I (#12) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
11. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Papjaim jól ismerik a szörnyeket. Imádkozz úgy, hogy szörnyismereted 6. szintű! |
2.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
törpszellem áldása (134) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
törpe ősök segíts. (316) |
földmágia (357) |
tábori kiképzés (380) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 26 TU. szükséges még: 24 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 35 TU szükséges.) |
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1552. |
Összsúly: 185.48 kg | Megterheltség: 104% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 9 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 200 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | arany (#50) | 3 | kerek kő (#19) | 2 | purifikátor háj (#269) | |||
7 | tüske (#22) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bot (#4) | 1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
19 | kaja (#2) | 10 | kaktusztüske (#114) | 2 | óndarab (#85) | |||
2 | pirkit (#153) | 4 | ugh méreg (#166) | 2 | vasérc (#152) | |||
1 | vaskulcs (#183) |
90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | |
19 | |
|
|
|
|
|
20 | |
|
|
|
|
|
21 | |
|
|
|
|
|
22 | |
|
|
|
|
|
23 | |
|
|
|
|
|
24 | |
|
|
|
|
|
25 | |
|
|
|
|
|
26 | |
|
|
|
|
|