Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. ápr. 27. 12h:04' EZ A 627. JÁTÉKHETED, 122. FORDULÓD 628. játékheted kezdete: ápr. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 17 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1889 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 2. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: v 1 5 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 5. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
d 2 23 | eldobod a 2. tárgyat (23 darabot) |
jlk 2230 | jelszó kimondása 2230 |
v 4 | elmormolod a 4. varázslatot |
v 8 | elmormolod a 8. varázslatot |
v 23 | elmormolod a 23. varázslatot |
v 27 | elmormolod a 27. varázslatot |
m 7 5 6 | mozogsz északnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Semmi gond, gondolod, és előkapod a fülemüle sípot! A hang, amit kiad, talán előbb megy a szörny idegeire, mint a tiedre. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Elszántan a másikra támadsz. Bronzpengével kegyetlenül összevagdalod a kardfogú fülemüle testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Méregfoggal több döféssel felnyársalod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Agyarával a kardfogú fülemüle kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kardfogú fülemüle száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 fülemüle agyart. 867 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 7, gyógyulás: 15, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) [94,29] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy manifesztátor. {max. életpontja: 47-54.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Megmarkolva a bronzpengét ellenfeledre rohansz. Bronzpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a manifesztátor fejét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Méregfoggal teljesen átszúrod a manifesztátor egyik karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A manifesztátor mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A manifesztátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 399 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 6, gyógyulás: 15, összesen: +9 ÉP}
A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Meglengetve a bronzpengét a másikra ugrasz. Bronzpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az epokitféreg egyik ízületét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Méregfoggal megdöfködöd az epokitféreg testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az epokitféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az epokitféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bronzpengével többször mélyen végigmetszed az epokitféreg szelvényes testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Méregfoggal megbököd az epokitféreg testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az epokitféreg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 1 099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 15, gyógyulás: 24, összesen: +9 ÉP}
(Továbbmész...) [93,29] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy kérődző etra nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 17.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a kérődző etra bal oldalát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Elszántan a másikra ugrasz. Bronzpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a kérődző etra duzzadt tőgyét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Méregfoggal megdöföd a kérődző etra bal első lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Patájával a kérődző etra kissé megtaszít. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 874 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 10, gyógyulás: 15, összesen: +5 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
id 57 40 | idomítod az 57. szörnyet 40 pontért |
m 1 7 | mozogsz északkeletre, északnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Marokra fogva a bronzpengét ellenfeledre rontasz. Bronzpengével párszor kilyukasztod a sóhajtó dorony taraját. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Méregfoggal eltalálod a sóhajtó dorony jobb első lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sóhajtó dorony belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
474 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 3, gyógyulás: 14, összesen: +11 ÉP}
(Továbbmész...) [92,27] Dombos terepre érkeztél. Az Ottomár hegység lábainál jársz. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy krómkaktuszt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy trappoló dinymák közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
A lény tintát köp rád! Te persze ügyesen félreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Megmarkolva a bronzpengét a másikra rontasz. Bronzpengével párszor kilyukasztod a trappoló dinymák testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Méregfoggal eltalálod a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Időben félreugrasz a trappoló dinymák rúgása elől. A trappoló dinymák szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 481 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 1, gyógyulás: 14, összesen: +13 ÉP}
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
(Továbbmész...) [92,25] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Utad során felfedezel egy sziklafészket. (ld. enc.)
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bemászol a hatalmas fészekbe. Azonnal fegyveredet markolod, felkészülve az esetleges támadásra. Lehet, hogy a fészek tartalmaz kincset is, de úgy látszik, először más veszéllyel kell szembenézned. Egy fekete griff! (ld. enc.)
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a fekete griff ébenfekete testét. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzpengét a másikra rontasz. Bronzpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a fekete griff testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal eltalálod a fekete griff jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csőrével a fekete griff nem tudott megsebezni. A fekete griff most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 524 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted a griffőniksz testét. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (18 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Elszántan a másikra rontasz. Bronzpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a griffőniksz testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod a griffőniksz jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A griffőniksz feléd csap csőrével, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a griffőniksz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 pirkitet. 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad a nyuhaj karbin jobb karját. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Elszántan a másikra ugrasz. Bronzpengével végigmetszed a nyuhaj karbin kocsonyás csápját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal teljesen átszúrod a nyuhaj karbin jobb csápját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A nyuhaj karbin szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 427 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronzpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vadtroll ragyás bőrét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal teljesen átszúrod a vadtroll fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vadtroll karma a fejed mellett suhan el! A vadtroll fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-10 életpont)! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
224 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
ef 4 502 | energia fejlesztése 4 |
h 233 30 | használod a 233. tárgyat |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
SZIKLAFÉSZEK (167. TEREPTÁRGY) A magashegység elhagyatott sziklái között, a szédítően magas sziklafalon megpillantasz egy fészket. Milyen óriási madár képes ilyen magasra repülni, ilyen hidegben megélni? És vajon mi lehet a fészekben? Tojás? Vagy valamilyen kincs? Érdemes lenne megpróbálni... Csakhogy mindez hegymászóhoz illő feladat - egy mászókampó nélkül vagy 6-osnál kisebb mászás szakértelemmel akár meg se próbáld. Ha nagyon kíváncsi vagy, és van mászókampód, használd, és lásd, mi történik! Ez a tevékenység 24 pontba kerül. |
FEKETE GRIFF (107. SZÖRNY) Ez egy igen ritka, félig madár, félig hüllő szörnyeteg. Pikkelyes teste, szárnyai tökéletesen feketék, csak szemei világítanak vörösen. Sokak szerint összeköttetésben áll a holtak birodalmával. Az biztos, hogy csípése gyakran bénító mérget hordoz. Néha beszélnek egy speciális, obszidián bőrű fajtáról is, amely képes életenergiát elszívni áldozatából, de ilyennel szerencsére még senki sem találkozott. Legyőzéséhez legalkalmasabb talán valamilyen éles fegyver. |
GRIFFŐNIKSZ (106. SZÖRNY) Ez a sas méretű grifflény magas sziklák között épít fészket. Vállalkozó kedvű kalandozók gyakran másznak meg meredek falakat azért, hogy megszerezhessék mágikus erejű tojását. Azonban a griffőniksz minden elégető lehelete még a legtapasztaltabbakat is könnyedén a magasból aláhulló széndarabbá változtathatja. Sokak szerint a tűzköpet a madár által lenyelt és pirkitté átalakított kődarabok eredménye. |
Erő: | 24 (34) | Szint: | 20 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 115 cm |
IQ: | 25 (35) | Támadás: | 33 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 13 (23) | Védekezés: | 34 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 68/68 év |
Egészség: | 18 (26) | Életpont: | 452/473 | Jellem: | gonosz (121) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 22 (34) | Varázspont: | 319/221 | Pénz: | 5249 arany | Kép. pont: | 25 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 8/2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 6/44 | szúrófegyverek: | 21/89 (+5%) | vágófegyverek: | 17/9 (+30%) |
ütőfegyverek: | 2/70 | lőfegyverek: | 18/0 (+12%) | dobófegyverek: | 6/91 |
Feltételes fegyverváltás: bronzpenge (#126) << ököl (#28) << szöges bunkó (#8) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); kerek kő (#19) (7 -9.); tüske (#22) (10 -12.); mérg. ubuk tüske (#137) (13 -15.); sallank nyíl (#129) (16 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
92,25 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 690 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/9 | 2. nyomkövetés: | 19/20 (+4%) | 3. mászás: | 10/12 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 9/17 (+18%) | 5. csapdaészlelés: | 3/8 | 6. gyógyítás: | 15/72 |
7. titkosírás: | 2/70 (+11%) | 8. felderítés: | 5/76 | 9. szörnyidomítás: | 3/75 (+27%) |
10. teológia: | 20/86 (+27%) | 11. taumaturgia: | 5/79 | 12. szerencsejáték: | 3/44 |
13. versengés: | 8/63 | 14. zene: | 9/8 (+33%) | 15. szörnyismeret: | 10/11 |
16. pszi: | 1/49 (+5%) | 17. zárnyitás: | 1/6 | 18. vadászat: | 4/6 |
19. bányászat: | 9/17 | 20. főzés: | 4/70 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ) |
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
színes dözmöng (#78) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
éhínség (#39, 7 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | pszi-ernyő (#64) | jellemrejtés (#23) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
11. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
gátvakond (#57) (ásó: ásás csak 7 TVP-be kerül) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot. |
2.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
törpszellem áldása (134) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
törpe ősök segíts. (316) |
földmágia (357) |
tábori kiképzés (380) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 25 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 35 TU szükséges.) |
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1552. |
Összsúly: 176.28 kg | Megterheltség: 99% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 9 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 200 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
15 | kaja (#2) | 3 | tüske (#22) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
26 | arany (#50) | 2 | fülemüle agyar (#267) | 10 | kerek kő (#19) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 3 | pirkit (#153) | 4 | ragasztó (#83) | |||
5 | tinta (#101) |
91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | |
24 | |
|
|
|
|
|
|
25 | |
|
|
|
|
|
|
26 | |
|
|
|
|
|
|
27 | |
|
|
|
|
|
|
28 | |
|
|
|
|
|
|
29 | |
|
|
|
|
|
|
30 | |
|
|
|
|
|
|