121. forduló, 123. forduló, Boázu összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. ápr. 27. 12h:04'
EZ A 627. JÁTÉKHETED, 122. FORDULÓD
628. játékheted kezdete: ápr. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 17 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1889
SZÁMLA : XXXX

BOÁZU KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [96,29] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+19 tvp ). Az aranytermő erszény 45 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+17 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+53 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+2 kaja.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 306.]

* 2. KP: ek 145 2 0 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 296.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 291.]

* 4. KP: v 1 5 0 elmormolod az 1. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 286.]

* 5. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 281.]

d 2 23 eldobod a 2. tárgyat (23 darabot)
Elhajítasz 23 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 281.]

jlk 2230 jelszó kimondása 2230
Lesz ami lesz! Kimondod a jelszót, készen arra, hogy beleülj a mészárszékbe. Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Felkészületlenül ér a nagy fekete tömeg, ami odabent mozdul: egy massza! Hihetetlen félelem lesz rajtad úrrá. Itt valami nagyon rossz történhet veled! Nyivákolva menekülsz. (Ez a massza képes szintet szívni.) [15 pontot használtál fel, van még 266.]

v 4 elmormolod a 4. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted az auralátás varázslatot! Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 261.]

v 8 elmormolod a 8. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a gondolatolvasás varázslatot! Készen állsz a tudatokba való behatolásra. [-9 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 260.]

v 23 elmormolod a 23. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a jellemrejtés varázslatot! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 255.]

v 27 elmormolod a 27. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a harmadik szem varázslatot! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 250.]

m 7 5 6 mozogsz északnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[95,28] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Csak egy kardfogú fülemüle. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.

A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Semmi gond, gondolod, és előkapod a fülemüle sípot! A hang, amit kiad, talán előbb megy a szörny idegeire, mint a tiedre. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Elszántan a másikra támadsz. Bronzpengével kegyetlenül összevagdalod a kardfogú fülemüle testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Méregfoggal több döféssel felnyársalod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Agyarával a kardfogú fülemüle kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kardfogú fülemüle száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 fülemüle agyart. 867 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 7, gyógyulás: 15, összesen: +8 ÉP}


(Továbbmész...) [94,29] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy manifesztátor. {max. életpontja: 47-54.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Megmarkolva a bronzpengét ellenfeledre rohansz. Bronzpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a manifesztátor fejét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Méregfoggal teljesen átszúrod a manifesztátor egyik karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A manifesztátor mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A manifesztátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 399 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 6, gyógyulás: 15, összesen: +9 ÉP}

Oppsz, egy kenyérfa! Sajna, már csak egy kenyér van rajta. (+2 kaja.) Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy epokitféreg. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Meglengetve a bronzpengét a másikra ugrasz. Bronzpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az epokitféreg egyik ízületét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Méregfoggal megdöfködöd az epokitféreg testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az epokitféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az epokitféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bronzpengével többször mélyen végigmetszed az epokitféreg szelvényes testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Méregfoggal megbököd az epokitféreg testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az epokitféreg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 1 099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 15, gyógyulás: 24, összesen: +9 ÉP}


(Továbbmész...) [93,29] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy kérődző etra nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 17.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a kérődző etra bal oldalát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Elszántan a másikra ugrasz. Bronzpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a kérődző etra duzzadt tőgyét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Méregfoggal megdöföd a kérődző etra bal első lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Patájával a kérődző etra kissé megtaszít. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 874 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 10, gyógyulás: 15, összesen: +5 ÉP}

Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Befeded a vermet ágakkal, levelekkel. A közelben találsz egy szundikáló ragyás burástyát. Bár könnyedén leölhetnéd, jobb ötleted támad - oldalba rúgod, és rögvest szaladni kezdesz a feldühödött szörnyeteg elől. A verem felé szaladsz, és könnyedén átugrod - a burástya viszont egyenesen beleesik! Rövid ideig hörgés, sikoltozás, és sav sziszegés hallatszik, aztán csak erőteljes csámcsogást hallasz. Gyorsan odébbállsz, hiszen a hevenyészett csapdából egy ilyen lény könnyedén kimászik. (+2 gonoszság.)
Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy Tharr templomot. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy tímárkunyhó van. Elrakod a távcsövet. [45 pontot használtál fel, van még 205.]

m 6 mozogsz nyugatra
[92,29] Továbbra is síkságon vagy.
(Feltételes foglyul ejtés:) Valahol a közelben egy gátvakond van - állapítod meg a nyomokból. Gyorsan előveszed a dobóhálót, a lény keresésére indulsz. Hamarosan meg is találod! Megpróbálod a hálót rádobni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Tökéletesen belegabalyodik az ügyesen dobott hálóba a gátvakond. No, ez megvolna! Rövid időt töltesz azzal, hogy biztosítsad, a szörny se kárt ne tudjon benned okozni, se megszökni ne tudjon, majd kiszabadítod, és megnézed, mit is tudsz kezdeni vele. Ha be tudnád tanítani, talán tudna segíteni az ásásban! Kifújod magad, megveregeted a lény hátát, és továbbindultok. [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rát-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Tharr hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy tímárkunyhót. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy tavacska van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. [18 pontot használtál fel, van még 187.]

id 57 40 idomítod az 57. szörnyet 40 pontért
Megkezded a gátvakond idomítását. A szörny bizalmatlanságát apró falatokkal, dicséretekkel igyekszel feloldani. Munkád meghozta a gyümölcsét: a szörny idomítása sikeresen befejeződött! Ezentúl az ásás csak 7 TVP-be kerül, mivel a szörny segít ásni. 35 tapasztalati pontot kaptál. [25 pontot használtál fel, van még 162.]

m 1 7 mozogsz északkeletre, északnyugatra
[93,28] Síkság, továbbra is csak síkság. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tímárkunyhót. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Északra nézve látsz egy vaskohót. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sóhajtó dorony. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Marokra fogva a bronzpengét ellenfeledre rontasz. Bronzpengével párszor kilyukasztod a sóhajtó dorony taraját. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Méregfoggal eltalálod a sóhajtó dorony jobb első lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sóhajtó dorony belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
474 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 3, gyógyulás: 14, összesen: +11 ÉP}

Egy sánta üregi nyúl önként (mondod Te) jelentkezik ebédnek. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [92,27] Dombos terepre érkeztél. Az Ottomár hegység lábainál jársz. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy krómkaktuszt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy trappoló dinymák közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A lény tintát köp rád! Te persze ügyesen félreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Megmarkolva a bronzpengét a másikra rontasz. Bronzpengével párszor kilyukasztod a trappoló dinymák testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Méregfoggal eltalálod a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Időben félreugrasz a trappoló dinymák rúgása elől. A trappoló dinymák szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 481 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 1, gyógyulás: 14, összesen: +13 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kerek követ. [30 pontot használtál fel, van még 132.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[92,26] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy sziklafészek van. Északra egy sziklafészek van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.


(Továbbmész...) [92,25] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Utad során felfedezel egy sziklafészket. (ld. enc.)
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bemászol a hatalmas fészekbe. Azonnal fegyveredet markolod, felkészülve az esetleges támadásra. Lehet, hogy a fészek tartalmaz kincset is, de úgy látszik, először más veszéllyel kell szembenézned. Egy fekete griff! (ld. enc.)

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a fekete griff ébenfekete testét. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzpengét a másikra rontasz. Bronzpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a fekete griff testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal eltalálod a fekete griff jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csőrével a fekete griff nem tudott megsebezni. A fekete griff most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 524 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy griffőniksz! (ld. enc.)

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted a griffőniksz testét. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (18 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Elszántan a másikra rontasz. Bronzpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a griffőniksz testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod a griffőniksz jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A griffőniksz feléd csap csőrével, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a griffőniksz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 pirkitet. 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután lemászol a sziklafalon, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy elhagyott bánya van. Északra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő nyuhaj karbin nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad a nyuhaj karbin jobb karját. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Elszántan a másikra ugrasz. Bronzpengével végigmetszed a nyuhaj karbin kocsonyás csápját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal teljesen átszúrod a nyuhaj karbin jobb csápját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A nyuhaj karbin szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 427 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vadtroll. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronzpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vadtroll ragyás bőrét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal teljesen átszúrod a vadtroll fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vadtroll karma a fejed mellett suhan el! A vadtroll fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-10 életpont)! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
224 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 7 kerek követ. [51 pontot használtál fel, van még 81.]

ef 4 502 energia fejlesztése 4
24 varázspont felhasználásával előállítasz 2 TU-t. Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-4 TU.] [28 pontot használtál fel, van még 53.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Hah, egy egész bonyolult nótát, a "Harcba megyek érted, édes elf leány" címűt sikerült hibátlanul eljátszanod! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+4 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 23.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 23.]

* 2. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 22.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a gátvakond. Alaposan elfáradva, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a gondolatolvasás hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 22 pontod maradt, ebből a következő körre 22 pontot vihetsz át. Kapsz még 263 pontot. A következő körben tehát 285 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZIKLAFÉSZEK (167. TEREPTÁRGY)
A magashegység elhagyatott sziklái között, a szédítően magas sziklafalon megpillantasz egy fészket. Milyen óriási madár képes ilyen magasra repülni, ilyen hidegben megélni? És vajon mi lehet a fészekben? Tojás? Vagy valamilyen kincs? Érdemes lenne megpróbálni... Csakhogy mindez hegymászóhoz illő feladat - egy mászókampó nélkül vagy 6-osnál kisebb mászás szakértelemmel akár meg se próbáld. Ha nagyon kíváncsi vagy, és van mászókampód, használd, és lásd, mi történik! Ez a tevékenység 24 pontba kerül.

FEKETE GRIFF (107. SZÖRNY)
Ez egy igen ritka, félig madár, félig hüllő szörnyeteg. Pikkelyes teste, szárnyai tökéletesen feketék, csak szemei világítanak vörösen. Sokak szerint összeköttetésben áll a holtak birodalmával. Az biztos, hogy csípése gyakran bénító mérget hordoz. Néha beszélnek egy speciális, obszidián bőrű fajtáról is, amely képes életenergiát elszívni áldozatából, de ilyennel szerencsére még senki sem találkozott. Legyőzéséhez legalkalmasabb talán valamilyen éles fegyver.

GRIFFŐNIKSZ (106. SZÖRNY)
Ez a sas méretű grifflény magas sziklák között épít fészket. Vállalkozó kedvű kalandozók gyakran másznak meg meredek falakat azért, hogy megszerezhessék mágikus erejű tojását. Azonban a griffőniksz minden elégető lehelete még a legtapasztaltabbakat is könnyedén a magasból aláhulló széndarabbá változtathatja. Sokak szerint a tűzköpet a madár által lenyelt és pirkitté átalakított kődarabok eredménye.

KARAKTERLAP

Boázu, egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd színe zöld. Leah elsőáldozója vagy. Papi hited: 51. A Vashegyek Nemzete (#9122) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 122. fordulód.

Erő: 24 (34) Szint: 20 Merészség: 7/5 Magasság: 115 cm
IQ: 25 (35) Támadás: 33 Agresszió: 5 Testsúly: 79 kg
Ügyesség: 13 (23) Védekezés: 34 Menekülés: 30 % Életkor: 68/68 év
Egészség: 18 (26) Életpont: 452/473 Jellem: gonosz (121) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (34) Varázspont: 319/221 Pénz: 5249 arany Kép. pont: 25
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 8/2
Eddig összesen 868 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 840 TP-t kaptál. Jelenleg 528 166 TP-d van. A következő szinthez még 71 834 TP szükséges. Trófeáid: Ciang Csí, varkaudar felderítő, hadroszaurusz.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 6/44 szúrófegyverek: 21/89 (+5%) vágófegyverek: 17/9 (+30%)
ütőfegyverek: 2/70 lőfegyverek: 18/0 (+12%) dobófegyverek: 6/91

Feltételes fegyverváltás: bronzpenge (#126) << ököl (#28) << szöges bunkó (#8)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); kerek kő (#19) (7 -9.); tüske (#22) (10 -12.); mérg. ubuk tüske (#137) (13 -15.); sallank nyíl (#129) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
92,25 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 690 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/9 2. nyomkövetés: 19/20 (+4%) 3. mászás: 10/12 (+6%)
4. csapdakészítés: 9/17 (+18%) 5. csapdaészlelés: 3/8 6. gyógyítás: 15/72
7. titkosírás: 2/70 (+11%) 8. felderítés: 5/76 9. szörnyidomítás: 3/75 (+27%)
10. teológia: 20/86 (+27%) 11. taumaturgia: 5/79 12. szerencsejáték: 3/44
13. versengés: 8/63 14. zene: 9/8 (+33%) 15. szörnyismeret: 10/11
16. pszi: 1/49 (+5%) 17. zárnyitás: 1/6 18. vadászat: 4/6
19. bányászat: 9/17 20. főzés: 4/70

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot )
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
színes dözmöng (#78) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
éhínség (#39, 7 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) pszi-ernyő (#64) jellemrejtés (#23)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
11. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK
gátvakond (#57) (ásó: ásás csak 7 TVP-be kerül) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot.
2.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
törpszellem áldása (134)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
törpe ősök segíts. (316)
földmágia (357)
tábori kiképzés (380)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 25 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 35 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1552.

Összsúly: 176.28 kg Megterheltség: 99%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 9 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 200 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
15 kaja (#2) 3 tüske (#22) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
26 arany (#50) 2 fülemüle agyar (#267) 10 kerek kő (#19)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 3 pirkit (#153) 4 ragasztó (#83)
5 tinta (#101)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

91 92 93 94 95 96 97
24
25
26
27
28
29
30
(92,25) sziklafészek (#167), fekete griff (#107), griffőniksz (#106), nyuhaj karbin (#110), vadtroll (#70)
(92,26) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155)
(92,27) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), trappoló dinymák (#118)
(92,29) gátvakondok (#57), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Tharr oltár
(93,28) 47. jellempróba, tímárkunyhó (#684), sóhajtó dorony (#112)
(93,29) kérődző etra (#368), 42. jellempróba, oltár
(94,29) manifesztátor (#124), epokitféreg (#147)
(95,28) kardfogú fülemüle (#146)

Üzenet küldése a karakternek