120. forduló, 122. forduló, Kovács János összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. szept. 7. 15h:05'
EZ A 187. JÁTÉKHETED, 121. FORDULÓD
188. játékheted kezdete: szept. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2334
SZÁMLA : XXXX

KOVÁCS JÁNOS KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [87,90] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+3 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+27 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+10 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: tps 5 0 0 TVP spórolása: 5 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 5 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [5 pontot használtál fel, van még 256.]

id 115 35 idomítod a 115. szörnyet 35 pontért
Nekikezdesz a törpemammut idomításának. Kemény feladat: a szörny lassan tanul, és nagyon makacs. Te azonban türelmes vagy. Munkád meghozta a gyümölcsét: a szörny idomítása sikeresen befejeződött! A szörnyed teherbírása lehetővé teszi, hogy ezentúl 20 kg-al több terhet bírj magaddal vinni. 90 tapasztalati pontot kaptál. [30 pontot használtál fel, van még 226.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [4 pontot használtál fel, van még 222.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Energia árad testedbe. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 217.]

v 24 elmormolod a 24. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 212.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 202.]

kt 17 4 elkészíted a 17. tárgyat (4 darabot)
Begyűjtöttél 4 szögletes követ. [8 pontot használtál fel, van még 194.]

ft 96 1 támadod a 96. szörnyet
FT 96 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

tno 5 2 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

kno 16 2 képesség-növelés 16
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 pszi.) Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve felejtés. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+6 max. pszi pont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 pszi.) Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve agyletapogatás. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+6 max. pszi pont.)
[0 pontot használtál fel, van még 194.]

kf 1697 kézbeveszed/felveszed az 1697. tárgyat
A válladra helyezed a boszorkánykendőt. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Egyetlen módon juthatsz le a bányába, ha lemászol a bejárati mélyedésbe. A falak által kibocsátott lágy derengésben szemügyre tudod venni alaposan a járatot. Itt egy törött csákány, amott egy kisiklott csille... A hely nem üres. Valaki megelőzött. Ez egy fémbontó szójer!

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fémbontó szójer testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. Rövid karddal megkarcolod a fémbontó szójer jobb vállát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a fémbontó szójer csáprágójával. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő bányászcsákány felszínére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. A fémbontó szójer összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 693 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Ez egy renegát törpe!

Távolról tisztítótűz varázslatot lősz a másikra. 62 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a renegát törpe testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a renegát törpe testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a renegát törpe tömzsi testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a renegát törpe megcsapja a fejedet. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

Ki innen! Ez ellen a bestia ellen falatnyi esélyed sem lenne. A távolból dübörgést hallasz. Hűha, lehet, hogy beomlik az egész járat? Rohanni kezdesz a kijárat felé, a nyomodban a morajlással, talpad alatt remeg a talaj, a plafonról kövek hullanak alá, de végül eléred a bejáratot. Felmászol gyorsan, a felfelé törő gomolygó porfelhőbe burkolózva érsz a felszínre. Huh, ezt épphogy megúsztad!
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [36 pontot használtál fel, van még 158.]

h 2369 használod a 2369. tárgyat
Összetörsz egy éjkövet, és nem is kell sokáig várnod, a felszabaduló nekroenergiákra éhesen már meg is jelenik egy óriás csontváz!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 ubuk tüske. Becsapódva, megdöfi az óriás csontváz testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával néhányszor megcsapod az óriás csontváz bal karját. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolgatod az óriás csontváz sárga bordáit. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival felhasítja a bőrt a bal karodon. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor súrolod az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmait belevágja a jobb lábszáradba. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [9 pontot használtál fel, van még 149.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[86,89] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy világítótornyot. Észreveszel egy elhagyott bányát. Felfedeztél egy oltárt. Sheran híveié.
(Feltételes mászás:) Gyorsan leereszkedsz a bányajáratot indító mélyedésbe. Óvatosan lépkedsz az omladozó járatokban. Ki tudja, milyen öregek már ezek a gerendák itt. De várjunk csak! Ott mintha mozdulna valami a félhomályban! Ez egy nómenklatúra!

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. 10 életpontot vesztettél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 ubuk tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a nómenklatúra trutyis masszáját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Csatabárddal párszor kilyukasztod a nómenklatúra testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a nómenklatúra testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A nómenklatúra csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Véres nyál csordul ki a nómenklatúra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 963 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Ez egy hegymélyi lidérc!

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tisztítótűz varázslatot. 54 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 ubuk tüske. Nem találtad el. A lény elbűvölően rád mosolyog! Nyálad csöpög, ahogy engedelmesen átnyújtod a nálad levő 1 boszorkánykendőt. Hirtelen félelem lesz rajtad úrrá: hogy mertél szembeszegülni egy ilyen csodálatos teremtménnyel? Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki innen! Ez ellen a bestia ellen falatnyi esélyed sem lenne. Végre elhagyhatod e helyet. Szakértő mozdulatokkal mászol felfelé a bejáratig.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Az ötpróba-sátor elől egy fiatal alakváltó lép hozzád, és megtapogatja a karizmaid.
- Lenne esélyed - mondja. - Próbáld ki az ötpróbát!
- Lehet róla szó - gondolod és mondod, majd követed az alakváltót a próbák sátrába.
- Itt van mindjárt az első próba: súlyemelés - közli veled az alakváltó suhanc, majd a lábad előtt heverő farönkre mutat. Megpróbálsz fogást keresni rajta, de nem találsz. Bírád vigyorgó arckifejezése azonban újabb próbálkozásokra ösztönöz, nagy nehezen átöleled a fatörzset, majd az erőlködéstől kipirulva a magasba emeled. Hát mégis sikerült, jöhet a következő feladat... Az intelligenciapróba következik. Egy kis gnóm teszi fel neked a kérdést, két általa megnevezett szörny közül melyiktől kell jobban tartani. Ennél könnyebbet nem is kérdezhetett volna, kapásból mondod a választ! Egy elf lép eléd, és elárulja, most mi következik: tányérokkal kell zsonglőrködnöd. Értetlen arckifejezésed láttán bemutatja neked mi a feladat, az étkészlet darabjait egyesével a levegőbe dobálja, csak hogy utána újra elkapja őket. A fejedet csóválod, ez biztos nem fog sikerülni. Éles csörömpölés jelzi, hogy igazad volt. "Én megmondtam" arckifejezést öltve bámulsz a mosolygó elfre. 360 tapasztalati pontot kaptál. Lelógó orral állsz odébb.
Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (vasérc) rejt.
(Feltételes ásás:) A munkában a gátvakond segít. Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy drasmólyom közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a drasmólyom bal lábát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a drasmólyom testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Belecsipked a drasmólyom a bal karodba és a nyakadba. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északra, friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északra, friss törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. [58 pontot használtál fel, van még 91.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[86,88] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő rőtmanó berzerker mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra rohansz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a rőtmanó berzerker testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 rőtmanó kacagány. 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy sírlidérc.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre rontasz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a sírlidérc testét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a sírlidérc testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Kőkéssel megcsapod a sírlidérc testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a sírlidérc testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.)
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy csontváz.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra rontasz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 2 vas dobónyilat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 379 (limit: 1170), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 32815.
Felfedeztél egy vaskohót. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) A munkában a gátvakond segít. Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre egy világítótorony van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy mély kút van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északra, friss törpe nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Összeakadsz Aquilával. Övére tűzve több tucat fűszertartót, kisebb reverziós prizmát és téridő stabilizátort fedezel fel, valamint egy kisebb zsáknyi sáfránykövet. Nem igazán érted a dolgot, de nem is nagyon érdekel egy Időmágus hóbortja. Vértezetére pillantva Kronopáncéljának folyamatosan változó ébenfekete örvénye rabul ejti tekinteted, mintha látnád benne a múltadat. Talán a jövődet is? Rémülten és zavartan pillantasz a Holtidős szemébe, akinek csak megvető, gúnyos mosolyát látod, amint épp pár csepp sáfrányport csepegtet a fűszertartóiba. Vajon hogyan kerülhetett a kezébe ilyen hirtelen sáfránypor, és a te kezedben miért van egy üres fűszertartó? Gyanakvóan veszed jobban szemügyre az alakot. Raia kántora. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy bíbor erőövet, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy nap szimbólumot, egy nekrofun medált, egy örökkéval.gyémántját, egy regeneráló gyűrűt, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy szirén köpenyét, egy topáz erényövet és egy tünde tegezt visel. Ruházatát egy borzalmas varkaudar trófea, egy renegát törpe trófea és egy zombi mester trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy Kronoérintőt, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy szőrös azuka a hátasa. Málhásállata egy érző szívű dromedár. Érzékeled auráját: az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.

(Továbbmész...) [86,87] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Hirtelen mozogni kezd a föld! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy vérszomjas csüldő. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rontasz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a vérszomjas csüldő hájas testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy láplidérc száll szembe veled.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a láplidérc testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a láplidérc jobb karját. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) A láplidérc fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 13 életpontot vesztettél. A láplidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) Mallon botjával többször eltalálod a láplidérc sáros testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a láplidérc testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A láplidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.)
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy sírlidérc.

Marokra fogva a csatabárdot ellenfeledre rohansz. Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod a sírlidérc jobb oldalát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a sírlidérc testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 2 vízionár szemet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 381 (limit: 1170), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 32915.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 680 pontot kell rákölteni.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy púdersziklát. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Sheran oltár van. Nyugatra egy mély kút van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Észreveszel valamit a földön. Friss kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek északra, friss törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Találkozol Shiravaával. Raia tanítványa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy grifftoll kesztyűt, egy gromak páncélt, egy nap szimbólumot, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy rejtőköpenyt, egy ryuku sisakot, egy saválló fülbevalót és egy umbatari karkötőt visel. Fegyverzetét egy élőholt mágus trófea, egy arató csattanat trófea és egy óriás csontváz trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: végtelen hómezőről visszatükröződő jéghideg éj. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Málhásállata egy hegyi szamár. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is jó.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Találkozol Moval. Raia ministránsa. Egy bakkura csizmát, egy Jerome köpenyét, egy lajstrom medált, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy nekrofun medált, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy renegát törpe trófea, egy miksziszi húsgólem trófea és egy óriás szőröspók trófea ékesíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy vaskardot, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Egy spagulár a hátasa. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[29 pontot használtál fel, van még 62.]

ep 256 40 építed a 256. tárgyat 40 pontért
Folytatod a belső falak építését. Ezek már a külső falaknál sokkal vékonyabbak, az építés gyorsan megy. A főteremről, ahol a hívők imádkozhatnak, kisebb szobákat választasz le. 40 tapasztalati pontot kaptál. [40 pontot használtál fel, van még 22.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[85,86] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Oldalt pillantva, meglátsz egy krómkaktuszt. Észreveszel egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 100 pontot kell rákölteni.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt!
(Feltételes ásás:) A munkában a gátvakond segít. Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy mély kutat. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy szeppent rákfatty került az utadba. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan a másikra rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szeppent rákfatty jobb oldalát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a szeppent rákfatty jobb hátsó lábát. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Apró karcolást ejt rajtad a szeppent rákfatty ollójával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Mallon botjával eltalálod a szeppent rákfatty bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 63 életpontot sebeztél. Rövid karddal súrolod a szeppent rákfatty páncélos testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Apró karcolást ejt rajtad a szeppent rákfatty ollójával. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szeppent rákfatty, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [16 pontot használtál fel, van még 6.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Vásárban nem veszed,
Szirupba nem teszed,
Még sincsen édesebb.
[5 pontot használtál fel, van még 1.]

m 3 mozogsz délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

szk 99 keresed a 99. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy piromenyétet. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

hu 49 95 657 hulladék: 49 95 657
Hulladék, ezért nem gyűjtesz kígyóbőr kesztyűt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bakkura bőrt. Hulladékgyűjtés törölve: aurach fog. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

f 326 kísérletezel a 326. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: tpf 5 0 0 TVP elővétele: 5 pontért
Felszabadítottunk neked 5 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 2. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 1.]
Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). A szervezetedet méreg pusztítja (-13 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját habzsol be a törpemammut. Egy kaját fal föl a gátvakond. Egy kaját nyel le a kőszáli disznó. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 262 pontot. A következő körben tehát 263 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FELEJTÉS (68. PSZI KÉPESSÉG)
Ezt a pszi képességet a P 68 <kalandozó/faj/vallás/KT> paranccsal, 5 TVP-ért és 5 pszi pontért használhatod. (Vallásnál 991: Leah, 992: Dornodon, 993: Raia, 994: Elenios, 995: Sheran, 996: Tharr, 997: Fairlight.) A felejtés inaktívan lapul mindaddig, amíg a megadott kalandozóval/fajjal össze nem futsz. Ekkor a pszi működésbe lép, és ellenfeled elfelejti 1.) hogyan nézel ki te (vagyis kalandozószámodat nem használhatja parancsainak paramétereként), 2.) törlődnek feltételes parancsai (azok, amelyek a Feltételes Parancsok alatt vannak felsorolva, tehát nem tartozik ide pl. a Feltételes Lőfegyverhasználat). A támadás nem sikerül, ha ellenfeled megdobja mentális mentődobását. Mivel egyszerre csak egy mentális trükk alkalmazható egy találkozás folyamán, ha ellenfeledre egy másik inaktív pszi/varázslat is aktiválódik előbb, akkor a felejtés nem hajtódik végre. Mivel a felejtés némi mentális előkészületet igényel, csak akkor tudod alkalmazni, ha te lépsz rá egy kalandozó táborára, fordítva nem.

AGYLETAPOGATÁS (70. PSZI KÉPESSÉG)
Ezzel a különlegesen hatékony pszi-képességgel más kalandozók tudásbázisát csapolhatod meg: a másik által ismert szörnyek és tárgyak E.F.-jét szerezheted meg. Az agyletapogatás egy teljes körön át működik, és automatikusan működésbe lép minden kalandozó esetén, akivel találkozol. Ha a kalandozó nem dobja meg mentális mentődobását, akkor megkapod egy tárgy vagy szörny E.F.-jét, amit ő ismer, de te nem. Az agyletapogatást a célpont néha megérzi, néha nem, függetlenül a sikertől. E pszi képesség alkalmazása: a P 70 parancs komoly koncentrációt igényel, a 2 TVP-n felül 16 pszi pontba kerül.

KARAKTERLAP

Kovács János, egy vörös, rövid hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Raia ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 121. fordulód.

Erő: 20 Szint: 18 Merészség: 5/5 Magasság: 123 cm
IQ: 21 Támadás: 17 Agresszió: 3 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 17 (18) Védekezés: 19 Menekülés: 30 % Életkor: 69/69 év
Egészség: 20 Életpont: 274/122 Jellem: jó (215) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (24) Varázspont: 150/21 Pénz: 449 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 20/10 Pszi pont: 30/20
Eddig összesen 1105 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 950 TP-t kaptál. Jelenleg 291 613 TP-d van. A következő szinthez még 48 387 TP szükséges. Trófeáid: élőholt sullár, renegát törpe, dermesztő lidérc. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 10/85 vágófegyverek: 23/87 (+10%)
ütőfegyverek: 15/47 (+15%) lőfegyverek: 8/80 (+18%) dobófegyverek: 21/94

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << Mallon botja (#1526)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (6 -11.); ubuk tüske (#131) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
85,105 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 103

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 685 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 39/77 2. nyomkövetés: 22/89 (+12%) 3. mászás: 10/10 (+2%)
4. csapdakészítés: 14/84 (+8%) 5. csapdaészlelés: 2/62 6. gyógyítás: 20/22
7. titkosírás: 1/55 8. felderítés: 4/16 (+7%) 9. szörnyidomítás: 6/52 (+33%)
10. teológia: 10/81 (+50%) 11. taumaturgia: 8/88 (+6%) 12. szerencsejáték: 1/65
13. versengés: 5/85 (+9%) 14. zene: 2/0 15. szörnyismeret: 9/67
16. pszi: 5/69 (+207%) 17. zárnyitás: 7/97 18. vadászat: 2/27
19. bányászat: 31/26 (+14%) 20. főzés: 2/20 21. csapatmunka: 2/14

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 30 TVP-ért
kutatsz max. 50 TVP-ért
ásol max. 90 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 3 darabot, csak egyszer)
elfogod tigroszlánt (#43) háló-csapdával (#220)
mászol max. 90 TVP-ért
cirkusz: ötpróba (2)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
energiatüskék (#29), tisztítótűz (#44), vakító fény (#43)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
tisztítótűz (#44) >> szintszívó (#96) tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109)
tisztítótűz (#44) >> élőholt tigris (#766) energiatüskék (#29) >> élőholt mágus (#175)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
kőszáli disznó (#34) (hátas: 9 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
gátvakond (#57) (ásó: ásás csak 7 TVP-be kerül) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Hozz egy varkaudar lándzsát, és törd össze oltáromnál.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): 36. labirintus (71,18). helytartói hivatal (563): 48. labirintus (95,26). sötét kastplom (566): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 19, 25, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 6, 16.
Kész: 5.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 381 (limit: 1170), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 32915.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1368 TU szükséges.)
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 méregfog (#1553)
Vágófegyverek
1 * csatabárd (#555) 1 kőkés (#6) 1 * rövid kard (#171)
1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13) 1 Mallon botja (#1526) 4 szögletes kő (#17)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20)
Lövedékek
2 ezüsttollú nyíl (#363) 7 mérg. ubuk tüske (#137) 3 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
2 + esszenciakristály (#350) 2 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
$1 rőtmanó kacagány ($714) 1 * vasvért (#164)
Sisakok
1 * vassisak (#160)
Kesztyűk
$1 kígyóbőr kesztyű ($49) 1 mászókarom (#78) 2 * tankány karom (#237)
Csizmák
1 * bakkura csizma (#96)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
$1 aranylánc ($191) 1 denevér szimbólum (#140) $2 gyöngysor ($192)
1 * nap szimbólum (#141) 1 * nekrofun medál (#253)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 ezüst karkötő (#158) 1 * umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
2 * regeneráló gyűrű (#254)
Löttyök és porok, tartóstul
2 aranyló ugarhéj (#100) [bennük $20 csepp tinta ($101), fér még: 0]
1 éjurna (#2368) [benne 10 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 0]
2 Fekete Kehely (#283) [üres, kapacitás: 10]
3 fűszertartó (#210) [bennük 2 csepp sáfránypor (#211), fér még: 13]
3 huhogó bibe (#332) [bennük 10 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 26]
2 kavadu iszák (#25) [bennük $20 csepp gyenge méreg ($26), fér még: 0]
4 sullár hólyag (#168) [bennük $27 csepp spiritusz ($170), fér még: 53]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
9 uzbány csőr (#169) [bennük 33 csepp ugh méreg (#166), fér még: 75]
1 vizestömlő (#3) [benne 20 korty víz (#27), fér még: 0]
2 zöld üveg (#82) [bennük 3 csepp ragasztó (#83), fér még: 37]
Eszközök, használati tárgyak
1 acéltű (#334) 4 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34)
2 deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 3 fáklya (#36)
2 fenőkő (#1618) 2 furulya (#233) 2 gernim balzsam (#1894)
19 kaja (#2) 1 Korrum pálcája (#1545) 1 kötél (#92)
1 légiós hátizsák (#1560) 1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
1 megsemmisítő (#1540) 1 + nyílcsapda (#243) 1 ork csodaszer (#1228)
1 quwarg teleportgömb (#1534) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 szent jogar (#150)
1 távcső (#42) 2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
4 acélpengőke (#231) 12 álompor (#396) 3 aurach fog (#657)
$1 bakkura bőr ($95) 2 berzerker tüske (#713) 1 bruhatagnyelv (#1230)
3 csuklyavirág (#133) 2 dorony tüdő (#212) 1 dözmöng szív (#122)
4 drótszőr (#37) 2 elkarog szőr (#665) 5 ezüstdarab (#326)
1 fabontó (#106) $4 fekete gyöngy ($99) 3 grifftojás (#179)
1 gyíkfű (#201) 12 gyöngymangó (#135) $2 hebrencs állkapocs ($130)
7 kaktusztüske (#114) 7 karbin plazma (#199) 1 kőszem (#304)
1 lidércesszencia (#1074) 35 madártoll (#112) $3 magszim bél ($103)
1 mákrózsa virág (#56) 7 manifeszt.nyúlvány (#214) 2 mocsári penke (#148)
2 móri gyümölcs (#116) 1 mutáns csont (#331) $12 óndarab ($85)
3 pirkit (#153) 3 púderkő (#119) 3 purifikátor háj (#269)
$34 quwarg tojás ($360) 1 ramit kő (#226) 2 remák szív (#264)
$3 rézdarab ($70) 4 rókafarok (#124) $2 sallank karom ($128)
9 smirglilevél (#29) 2 szárnyas hernyó (#69) 1 szivárványszív (#1529)
7 szulfagor agyar (#677) 1 szulfin (#676) 1 szuperkötél (#209)
21 + szvó-ektoplazma (#151) 1 téfea-agy (#172) 1 Tiume batyuja (#660)
$5 trikornis szarv ($198) 1 tükör (#43) 2 vapár ág (#110)
5 vasérc (#152) 2 vízionár szem (#102) 4 xirnox szív (#213)

Összsúly: 93.62 kg Megterheltség: 85%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 41 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 1 bányászcsákány (#434) 1 boszorkánykendő (#1697)
1 éjkő (#2369) 2 fáklya (#36) 7 kaja (#2)
7 ubuk tüske (#131)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 madártoll (#112) 3 óndarab (#85) 3 rákfatty váladék (#333)
1 rőtmanó kacagány (#714) 3 szögletes kő (#17) 1 szvó-ektoplazma (#151)
2 vas dobónyíl (#189) 3 vasérc (#152) 20 víz (#27)
2 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

84 85 86 87 88
85
86
87
88
89
90
91
(85,86) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), vaskohó (#155), phua-kúp (#372), oltár, érclelőhely, szeppent rákfatty (#186)
(86,87) vérszomjas csüldő (#114), láplidérc (#352), sírlidérc (#172), Sheran rúnaköve, oltár, Shirava (2435. kalandozó), Mo (2809. kalandozó)
(86,88) rőtmanó berzerker (#369), sírlidérc (#172), csontváz (#48), vaskohó (#155), érclelőhely, Aquila (1232. kalandozó)
(86,89) világítótorony (#156), elhagyott bánya (#1685), Sheran oltár, nómenklatúra (#158), hegymélyi lidérc (#7084), érclelőhely, drasmólyom (#60)
(87,90) fémbontó szójer (#150), renegát törpe (#7085), óriás csontváz (#176)

Üzenet küldése a karakternek