Erõskezû Dulfgard 120. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2005. okt. 10. 9h:19'
EZ A 356. JÁTÉKHETED, 120. FORDULÓD
357. játékheted kezdete: okt. 14.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #1873
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 361
Extra forduló: 16 |
|
ERÕSKEZÛ DULFGARD KALANDJAI
3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [106,97] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján
összeakadsz Roxann-Emmy Moonnal. Tharr hittérítõje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy aranygyûrût, egy ezüst papi
karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt és
egy vassisakot visel. Felszerelését egy nukleáris cickány trófea, egy erszényes elkarog trófea és egy bandita trófea ékesíti. Õ
is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy bumeráng.
Terhes a leány. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges, mint Neked. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki
folytatja a maga útját. Az 1. napon találkozol egy kopasz, szürke szemû troll férfival. Bõre teljesen fehér! Raia fõpapja. Egy
lánckesztyût, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy rejtõköpenyt, egy ryuku karvédõt, egy vark. pecsétgyûrût,
egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy vasvértet és egy zafír erõövet visel. Felszerelését egy szutykos remák trófea, egy
varkaudar íjász trófea és egy élõholt quwarg trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy halványan vibráló nyunyónyûvõ
vikócmajom. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Hátasa egy
idomított trikornis. Tisztán érzed auráját: tisztán tündököl. Egy jó jellemûvel állsz szemben! Összebarátkoztok egymással.
Az õ neve Tormentor Rex. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. A másik kalandozó
aurája gyógyított rajtad. (+9 életpont.) Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot
kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Õ megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva
sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy
egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következõ pillanatban érzed, hogy különös belsõ tûz
árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+102 életerõ.)
Varázserõd regenerálódik. (+43 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+5 pszi pont.) Erõt merítesz a
Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Hosszú ideje vagy már a Túlélõk Földjén: most van 3 éve, hogy megérkeztél. Azonnal
tapasztalod a dolog pozitív hatását: eloszthatsz egy tulajdonság és két képesség pontot!
* 1. KP: | elmormolod a 24. varázslatot
| Kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal
érezhetõ. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 285.]
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot
| Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült
elmondanod az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot
használtál fel, van még 280.]
* 3. KP: | elmormolod a 224. varázslatot
| Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót,
létrehoztada munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még
280.]
* 4. KP: | használod a 64. pszi képességet
| 5 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy.
[0 pontot használtál fel, van még 280.]
* 5. KP: | elmormolod a 28. varázslatot
| Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó
varázsszót, létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnõnek, megdagadnak (+3 erõ). [-10 varázspont.] [5 pontot
használtál fel, van még 275.]
a 152 5994 5 | átadod a 152. tárgyat az 5994. kalandozónak (5 darabot)
| Ok, sikeresen átadtál 5 vasércet Roxann-Emmy Moon részére. [0 pontot használtál fel, van még 275.]
ef 3 | energia fejlesztése 3
| Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-3 TU.] A
befejezéshez még 298 TU szükséges. [30 pontot használtál fel, van még 245.]
ek 134 152 1 | t. energia kisütése: 134 152 1
| Feláldozol 1 vasat a törpe szellemeknek. A következõ forduló elejéig +3 támadásod és +3 sebzésed lesz. [5 pontot
használtál fel, van még 240.]
[107,98] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Rád telepszik az érzés, hogy valaki figyel. Kisvártatva észreveszed a
kukkoló szempárt, melynek rózsaszínbõrû gazdája futásnak indul az ellenkezõ irányba. Hamar eltûnik a szemed elõl,
mintha soha nem is találkoztatok volna. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Amint
közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy varkaudar mágus. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ellenfeled számodra ismeretlen védekezõ varázslattal készül a csatára. Távolról lángcsóva varázslatot lõ rád a másik. 12
életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a fúvócsõvel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel
perforálod a varkaudar mágus bal oldalát. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar mágus
száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 207 tapasztalati pontot
kaptál.
Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy
hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Apa Tifusz elõtt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy
oltárt. Dornodon hívõi építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy varkaudar falut.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles
szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre
északkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy márványtorony van. Északra
egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Jóízûen falatozol. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal
kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz
még friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat,
amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb.
1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [12 pontot
használtál fel, van még 228.]
kut 45 | kutatsz 45 pontért
| Minden mozdulatod a vakmerõséget sugall, miközben berontasz a varkaudar sátrak közé. Nagy rohantadban elsuhansz egy
kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a fõtérre
nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Egy varkaudar intéz feléd kihívást.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a fúvócsõvel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a varkaudar
jobb oldalát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba
hull.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést,
szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
Megtörlöd izzadt tenyered, majd folytatod - a közönséged alkotta döbbent csendrõl tudomást sem véve - a farkasszemezést
a varkaudarokkal. Az egyik varkaudar hozzád ugrik, és valami tárggyal hadonászik. Kikapod a kezébõl, mire vinnyogva
menekül vissza társai gyûrûjébe. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy mérgezett vasnyíl, egy szöges
páncél, egy sallank nyíl és egy bõrsisak. Egy élõholt mirg intéz feléd kihívást.
A fúvócsõvel célzol és lõsz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az élõholt mirg jobb lábát. (4 támadással 14
életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a rövid kardot. Megmarkolva a rövid kardot ellenfeledre rohansz. Rövid
karddal kegyetlenül összevagdalod az élõholt mirg jobb oldalát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal
gyilkos csapást mérve bezúzod az élõholt mirg testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csõrével az élõholt mirg nem
tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
A vicsorgó varkaudarok röhögve löknek eléd egy újabb ellenfelet. A harc elkerülhetetlen. Egy élõholt mirg intéz feléd
kihívást.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a fúvócsõvel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja az élõholt mirg
testét. (4 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a rövid kardot. Félelmet nem ismerve a másikra
ugrasz. Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élõholt mirg testét. (2 támadással 30 életpontot
sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd az élõholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az
élõholt mirg csõre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Véres nyál csordul ki az élõholt mirg száján, majd halk
hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést,
szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
A legerõsebb, legtermetesebb falulakó elõrelép az egyik sátor tövébõl, ahonnan eddig ráérõsen a harcstílusodat figyelte,
hogy végre véget vessen életednek. Egy szutykos remák támad rád.
A közelharc elõtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvesszõ. Több lövedéked átfúrja a szutykos
remák testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval
gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szutykos remák testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp
hogy eltalálod a szutykos remák egyik csápját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápok tekergõdznek feléd.
Megpróbálod elkerülni õket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális
energiádat falja. (-5 pszi pont, -1 TU.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 nyílvesszõt találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Ennyi felhalmozott
vacakot nem lát mindenhol az ember. Csak az a baj, hogy összértékük az 1 aranyat sem éri el. Úgyhogy hagyod õket, ahol
vannak. Szánalmas jutalom ezért a mészárlásért, amit rendeztél. Legközelebb keményebben megvámolod a falut!
Továbbindulsz. [45 pontot használtál fel, van még 183.]
gy 30 | gyógyítás 30 pontért
| Kifinomult érzékeid segítségével kiválasztod azt a helyet, ahol a legerõsebb a földsugárzás. Karodon egy kis bemetszést
csinálsz, hogy az áttranszformált sugárzást minél hatékonyabban használhasd fel életenergiád növelésére. Még a
nagyanyádnak sem sikerült soha ilyen jól ez a mûvelet. (+30 életerõ.) [30 pontot használtál fel, van még 153.]
m 4 5 5 | mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra
| [107,99] Még mindig füves síkságon vagy. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. A feléd
közeledõ élõholt mirg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már
ugrasz is.
Mielõtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsõvel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja az élõholt mirg
pikkelyes lábát. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a rövid kardot. Marokra fogva a rövid
kardot ellenfeledre rontasz. Rövid karddal párszor kilyukasztod az élõholt mirg tollas testét. (2 támadással 25 életpontot
sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd az élõholt mirg jobb szárnyát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Apró
csípést ejt rajtad az élõholt mirg csõrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a
földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést,
szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy márványtornyot. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek
láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelõdés után inkább mégis. Látod, hogy Nysferatu egy gyõztes csata után
jóízûen falatozik egy Thargodan hercegbõl. Az étvágygerjesztõ alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre
kicsit elborult lehetett a mûvész. Látsz egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Találsz
egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Találsz egy szent tölgyfát. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára
emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért,
hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy
Chara-din monolitját. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes)
árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó
nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek
délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes
alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Továbbmész...) [106,100] Sûrû bozóttal teli terepre érkeztél. Egy kinyúlt szutykos remák teteme mellett vezet el az utad.
Csúnyán összeszabdalták. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Csak egy vadász varkaudar. Megvetõ mosollyal
várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a fúvócsõvel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a vadász
varkaudar testét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a kõkést. Marokra fogva a kõkést
ellenfeledre ugrasz. Kõkéssel kegyetlenül összevagdalod a vadász varkaudar bal oldalát. (2 támadással 19 életpontot
sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a vadász varkaudar bal karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.)
Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A vadász
varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 370 tapasztalati pontot
kaptál. A gyakorlástól megnõtt tudásod (+1 vágófegyver).
Megpillantasz egy tiszta vizû patakot, amely keletrõl folyik nyugatra. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlõdet is. Ahogy
cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Elenios híveié. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Oppsz, itt
járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat,
amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek
délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes
elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Továbbmész...) [105,101] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Elborzadva veszed szemügyre a tõled nem messze álló,
teljesen elszáradt manilla-fa ágán lógó három holttestet. Kettõ kalandozó közülük, és látszik, hogy régebb óta itt
aszalódnak, mint varkaudar sorstársuk. A holttesteket körbelengõ bûz annyira facsarja az orrodat, hogy kénytelen vagy
félrefordulni. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Felismered a közeledõt. Csak egy sörényes
ubuk. Nem jelenthet különösebb problémát. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
A közelharc elõtt még megeresztesz a fúvócsõvel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a sörényes
ubuk tüskés hátát. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a kõkést. Marokra fogva a kõkést
ellenfeledre rohansz. Kõkéssel megvagdalod a sörényes ubuk testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal
eltalálod a sörényes ubuk jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk megpróbál beléd marni, de
kudarca teljes. A sörényes ubuk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 ubuk tüskét. 290 tapasztalati pontot kaptál.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Utad során egy különös szoborra
bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért
kuncsorog egy bávatag golombár elõtt. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál
egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörûséges ember nõ
fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és
azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel délkeletre egy törpe bányát. Délre nézve
látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy tavacska van. Északra egy tavacska van. Elteszed a látcsövet.
Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledõ varkaudar behemót nem
jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvesszõ. Több
lövedéked átfúrja a varkaudar behemót fejét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt
bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar behemót bikafejét. (3
támadással 88 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a varkaudar behemót testét. (2
támadással 21 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.)
Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erõsebbnek. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye
sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 nyílvesszõt találsz meg, amelyet még használni tudsz.
1213 tapasztalati pontot kaptál. Elegendõ gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lõfegyverek szakértelmedet megnövelhesd
egy fegyvermesternél. (ezt a karakterlapon * jelöli.)
Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes
árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek
nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [36
pontot használtál fel, van még 117.]
m 5 5 6 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
| [104,102] Kaptatók és lejtõk váltják fel a sík terepet: dombvidék. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják
Kalimaron vonulatnak. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 óndarabot! A sok gyakorlás növelte
tudásodat (+1 bányászat). A távcsõvel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din
monolitját. Délkeletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délre egy olvasztókemence van. Nyugatra egy mûvészi porolit van.
Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. A feléd lépkedõ lény meg sem próbál rejtõzni, ezért
hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy rõtmanó berzerker lehet. A szörny a halálodat akarja, és
neked ront.
A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 4 nyílvesszõ. Alaposan megsorozod a rõtmanó berzerker testét. (4
támadással 59 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a rövid kardot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz.
Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a rõtmanó berzerker bal lábát. (2 támadással 38 életpontot
sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a rõtmanó berzerker testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A rõtmanó
berzerker néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt
szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet.
Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rõtmanó kacagány. 630 tapasztalati pontot
kaptál.
Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra.
(Továbbmész...) [103,103] Amerre csak a szem ellát, dombok.
Érzékeled, hogy valamilyen fémszerû anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 óndarabot! Keresel egy magasabb pontot, és
onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy olvasztókemencét. Délre nézve látsz egy vaskohót.
Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy patak van. Északra egy mûvészi
porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény:
négy óvatlan szitakötõ. (+1 kaja.) Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhetõ
(kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra.
(Továbbmész...) [102,103] Még mindig dombos terepen vagy.
Észreveszel egy oltárt. Fairlight híveié. Felfedeztél egy félig kész vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 10 pontot kell
rákölteni.) Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 vasércet! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy
a távcsõvel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy mûvészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy
vaskohót. Délre egy mély szakadék van. Nyugatra egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy tavacska van. Északra egy patak
van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok
vezetnek délkeletre. [51 pontot használtál fel, van még 66.]
[102,102] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Kinyújtott kezeddel elkapsz egy papírlapot, ami épp a szél hátán
repült volna el valamerre. A hevenyészve lerótt karakterek között felfedezed Mr. Elem-Elek nevét, meg a hála szót, de
ebbõl sokat nem tudsz összerakni. Hát mindegy, hagyod, hogy a szél továbbrepítse utasát. Vízcsobogást hallasz! Közelebb
érve, látod, hogy ez egy patak, amely keletrõl folyik nyugatra. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá
egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül
TVP-be (39. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erõlteted,
észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy mûvészi porolitot. Délnyugatra egy Elenios oltár
van. Nyugatra egy tavacska van. Északra egy varkaudar falu van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre
hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy varkaudar.
Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
A közelharc elõtt még megeresztesz a fúvócsõvel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bal
lábát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) A varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést,
szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 54.]
h 396 | használod a 396. tárgyat
| Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás
parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még
54.]
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat
| Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 51.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz /
élelmet szerzel.
tf 3 21 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 21 pontért
| Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merõ egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb
idõ alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed
észrevehetõen fejlõdjön. [Még 31 TVP-t kell elköltened.] [21 pontot használtál fel, van még 30.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlõbõl. Etetési idõ! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a ragyás
burástya. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom
tengerébe. Némi fejlõdést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi
fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a munka
gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 261 pontot. A következõ körben
tehát 291 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP |
Erõskezû Dulfgard, egy hosszú õsz hajú, kék szemû törpe férfi vagy. Õszülõ bajszod és hosszú õsz szakállad van. Szakállad 191 mm, vagyis 1 törpe arasz, azaz 0 törpe rõf hosszú. A bõröd kreolszínû. Tharr eljövendõ papja vagy. A Csillagösvény Tárnokai (#9160) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 120. fordulód.
Erõ: | 20 (25) | | Szint: | 16 | | Merészség: | 6/3 | | Magasság: | 117 cm |
IQ: | 25 | | Támadás: | 16 | | Agresszió: | 3 | | Testsúly: | 78 kg |
Ügyesség: | 19 | | Védekezés: | 19 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 56/56 év |
Egészség: | 20 | | Életpont: | 294/106 | | Jellem: | semleges (+6) | | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 18 | | Varázspont: | 180/15 | | Pénz: | 0 arany | | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 21/-1 | | Pszi pont: | 7/0 | | | | | EFejl: | 109 |
|
Eddig összesen 570 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3446 TP-t kaptál. Jelenleg 155346 TP-d van. A következõ szinthez még 24654 TP szükséges. Trófeáid: élõholt quwarg, varkaudar bajnok, varkaudar behemót. A 119. fordulódban 381 arany került a bankszámládra. 386 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
| ökölvívás: | 1 | | szúrófegyverek: | 6 | | vágófegyverek: | 8 (+1) |
ütõfegyverek: | * 21 | | lõfegyverek: | * 20 | | | |
|
Feltételes fegyverváltás: kõkés (#6) << rövid kard (#171) << vadászkés (#1264) |
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -9.); nyílvesszõ (#108) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 12 | | 2. nyomkövetés: | 28 | | 3. mászás: | 5 |
4. csapdakészítés: | 10 | | 5. csapdaészlelés: | 1 | | 6. gyógyítás: | 25 |
7. titkosírás: | 1 | | 8. felderítés: | 3 | | 9. szörnyidomítás: | 4 |
10. teológia: | 11 | | 11. taumaturgia: | 9 | | 12. szörnyismeret: | 8 |
13. pszi: | 1 | | 14. vadászat: | 9 | | 15. bányászat: | 19 (+1) |
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 1 mezõre repítsen |
totem 30% életpont alatt [gyógymógy (#5)] |
gyógyítasz 30% életerõ alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
udvarolsz a 4699. karakternek |
ásol max. 24 TVP-ért |
mászol max. 30 TVP-ért |
maradék TVP-dbõl az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
szintszívó (#96) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 12) |
Káoszváró Zimmone (#2176), vízionár (#66), fabontó szójer (#71), törpe (#3), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
|
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid | energiatüskék (#29, 5 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserõ (#53, 24 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) | | |
|
JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK |
csupasz izom (#28) | | | |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt) |
energiatüskék (#29) | >> | púpos burástya (#92) | | energiatüskék (#29) | >> | bibircsók-óriás (#120) |
energiatüskék (#29) | >> | nõk (#999) | | energiatüskék (#29) | >> | férfiak (#998) |
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! |
2.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
3.) Követõim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 238 TVP áll rendelkezésedre! |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
$1 | | bõrsisak ($57) | 1 | * | fekete bõrcsizma (#247) | $1 | | kis bõrpajzs ($45) |
1 | | mászókarom (#78) | 1 | * | Métely páncélja (#1562) | $1 | | rõtmanó kacagány ($714) |
$1 | | szöges páncél ($65) | 2 | * | szürke bõrkesztyû (#271) | 2 | * | vassisak (#160) |
Fegyverek és lövedékek |
1 | | bot (#4) | 2 | | bronzhegyû nyíl (#94) | 4 | | ezüsthegyû nyíl (#323) |
1 | | fúvócsõ (#20) | 1 | * | harci kalapács (#174) | 1 | * | hosszú íj (#111) |
2 | | kerek kõ (#19) | 1 | | kõkalapács (#13) | 2 | | kõkés (#6) |
1 | | mérgezett tüske (#23) | 1 | * | mérgezett vasnyíl (#187) | 14 | | nyílvesszõ (#108) |
4 | | orgyilkos tõr (#225) | 1 | | parittya (#18) | 1 | | rövid íj (#107) |
2 | | rövid kard (#171) | $1 | | sallank nyíl ($129) | 1 | | szögletes kõ (#17) |
19 | | tüske (#22) | 25 | | ubuk tüske (#131) | 1 | | vadászkés (#1264) |
1 | | vas dobónyíl (#189) | 1 | * | vasalt bunkó (#181) | 7 | | vashegyû nyíl (#176) |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
$2 | | borostyán függõ ($162) | 1 | * | ezüst papi karkötõ (#308) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) |
1 | * | obszidián karkötõ (#229) | 1 | * | örökkéval. rubinja (#900) | | | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
4 | | aranypikkely (#415) | 1 | + | ásó (#34) | 1 | | csontkulcs (#74) |
2 | + | deus ex machina (#1) | 1 | | ezüst kulcs (#184) | 2 | | fáklya (#36) |
1 | + | hebrencs csapda (#147) | 3 | | kaja (#2) | 1 | | kis vaskulcs (#40) |
1 | | kötél (#92) | 1 | | kristálygömb (#265) | 1 | | nagy vaskulcs (#186) |
1 | | ork csodaszer (#1228) | 2 | | rézkulcs (#75) | 1 | | szeksztáns (#32) |
1 | | távcsõ (#42) | 2 | | varkaudar pálinka (#1137) | | | |
Löttyök és porok, tartóstul |
2 | | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 6 csepp tinta (#101), fér még: 14] |
1 | | fûszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 5] |
2 | | huhogó bibe (#332) | [bennük 10 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 14] |
2 | | kavadu iszák (#25) | [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0] |
4 | | sullár hólyag (#168) | [bennük 11 csepp spiritusz (#170), fér még: 69] |
1 | | szent kehely (#257) | [üres, kapacitás: 10] |
6 | | uzbány csõr (#169) | [bennük 32 csepp ugh méreg (#166), fér még: 40] |
3 | | vizestömlõ (#3) | [bennük 56 korty víz (#27), fér még: 4] |
3 | | zöld üveg (#82) | [bennük 7 csepp ragasztó (#83), fér még: 53] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
4 | | álompor (#396) | $1 | | dorony tüdõ ($212) | 4 | | evaporõr háj (#105) |
6 | | fõnixtoll (#563) | 1 | | gromak bõr (#268) | 1 | | gyíkfû (#201) |
8 | | gyöngymangó (#135) | 2 | | ilkin érc (#232) | 9 | | kaktusztüske (#114) |
1 | | kazmár gyökér (#205) | 4 | | lajhár csont (#236) | 28 | | madártoll (#112) |
$1 | | magszim bél ($103) | 9 | | mákrózsa virág (#56) | 1 | | mocsári penke (#148) |
2 | | móri gyümölcs (#116) | 1 | | mutáns csont (#331) | 5 | | óndarab (#85) |
7 | | ovimon-bogyó (#207) | 9 | | pirkit (#153) | 3 | | rézdarab (#70) |
1 | | rinóbõr (#651) | 2 | | sámán erszény (#650) | 6 | | smirglilevél (#29) |
10 | | sünmedve tüske (#14) | 2 | | szuperkötél (#209) | 1 | | szvó-ektoplazma (#151) |
12 | | varkaudar csont (#1113) | 8 | | vasérc (#152) | | | |
|
Összsúly: 84.23 kg | Megterheltség: 120% |
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. |
Még 50 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
1 | | álompor (#396) | 5 | | kaja (#2) | 8 | | nyílvesszõ (#108) |
28 | | tüske (#22) | 4 | | vasérc (#152) | | | |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
1 | | bõrsisak (#57) | 6 | | madártoll (#112) | 1 | | mérgezett vasnyíl (#187) |
5 | | óndarab (#85) | 1 | | rõtmanó kacagány (#714) | 1 | | sallank nyíl (#129) |
1 | | szöges páncél (#65) | 6 | | ubuk tüske (#131) | 2 | | varkaudar csont (#1113) |
4 | | víz (#27) | | | | | | |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(102,102) patak, 39. jellempróba, varkaudar (#64)
(102,103) Fairlight oltár, vaskohó (#155), érclelõhely
(103,103) érclelõhely
(104,102) érclelõhely, rõtmanó berzerker (#369)
(105,101) sörényes ubukok (#89), gyöngymangó bokor (#134, belõle készíthetõ: #135), mûvészi porolit (#720), 45.
jellempróba, varkaudar behemót (#189)
(106,100) vadász varkaudar (#108), patak, Elenios oltár
(107,98) varkaudar mágus (#128), mûvészi porolit (#720), Dornodon oltár, varkaudar falu (#1109), álomvirág (#395,
belõle készíthetõ: #396), szent tölgyfa (#393), varkaudar (#64), élõholt mirg (#135), szutykos remák (#191)
(107,99) élõholt mirg (#135), márványtorony (#175), mûvészi porolit (#720), szent liget (#439), Fairlight oltár, szent
tölgyfa (#393), 32. jellempróba
TÚLÉLÕK FÖLDJE REFERENCIA
|
|
Erõskezû Dulfgard 120. fordulója
| vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) | | démontetû (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygõte (#18) | kavadu (#19) | | mérges pók (#20) | drótszõrû pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) | óriás sáska (#27) | | sakál (#28) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) | kõszáli disznó (#34) | | acélkolosszus (#35) | gorombilla (#38) | lebegõ gomba (#39) | hamupók (#40) | óriás patkány (#42) | | tigroszlán (#43) | Tugt-ork (#46) | csontváz (#48) | technokolin (#50) | bakkura (#52) | | százfogú (#53) | bo-skorpió (#54) | rõtmanó (#55) | félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | drasmólyom (#60) | hegyi rák (#61) | kõevõ (#62) | | varkaudar (#64) | goldugar (#65) | vízionár (#66) | húsevõ magszim (#67) | móleon (#68) | | evaporõr (#69) | vadtroll (#70) | fabontó szójer (#71) | óriás skorpió (#72) | garokk (#73) | | tintacsiga (#74) | gitonga (#76) | zoloboo (#77) | színes dözmöng (#78) | trollfa (#80) | | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) | topránypolip (#86) | | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) | bundás csirmáz (#93) | | légirozmár (#94) | mérges nyukmár (#95) | szintszívó (#96) | mosolygó rettenet (#97) | piromenyét (#99) | | szõrös pók (#100) | sullár (#101) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | trikornis (#104) | | vadász varkaudar (#108) | nyuhaj karbin (#110) | ragyás burástya (#111) | sóhajtó dorony (#112) | süvítõ rája (#113) | | vérszomjas csüldõ (#114) | törpemammut (#115) | gyilkos tetû (#116) | mutáns pók (#117) | trappoló dinymák (#118) | | emberevõ (#119) | bibircsók-óriás (#120) | tetemember (#123) | manifesztátor (#124) | varkaudar mágus (#128) | | útonálló (#130) | orgyilkos (#131) | sötét gnóm (#132) | élõholt mirg (#135) | karmos tankány (#137) | | agglomerátor (#138) | proteinfecske (#139) | acéldarázs (#140) | szõrlajhár (#141) | arató csattanat (#144) | | pattanóböde (#145) | kardfogú fülemüle (#146) | epokitféreg (#147) | vérfürdetõ magszim (#148) | fémbontó szójer (#150) | | kardszárnyú pocok (#152) | nukleáris cickány (#155) | tüskés harci gromak (#156) | ongóliant (#159) | kétfejû troll (#163) | | karmazsin huhogó (#185) | szeppent rákfatty (#186) | varkaudar behemót (#189) | varkaudar bajnok (#190) | szutykos remák (#191) | | élõholt quwarg (#202) | massza (#217) | tormikus egér (#218) | manaelementál (#290) | ork sámán (#345) | | szürke rinocérosz (#346) | varkaudar kósza (#347) | khór darázs (#348) | északi aurach (#350) | halálmadár (#351) | | láplidérc (#352) | erszényes elkarog (#354) | nektoraf (#355) | bíbor szulfagor (#358) | földsárkány (#359) | | ryuku gárdista (#360) | ryuku légiós (#361) | dombi yeti (#366) | kérõdzõ etra (#368) | rõtmanó berzerker (#369) | | varkaudar kölyök (#685) | varkaudar íjász (#687) | csontlepke (#746) | lajhárlord (#757) | bandita (#758) | | burástya királynõ (#759) | ork bérgyilász (#781) | Quirov (#975) | Métely (#7000) | | | |
| deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlõ (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) | | kõkés (#6) | kõhegyû lándzsa (#7) | $szöges bunkó (#8) | $bunkósbot (#9) | dárda (#10) | | $csontkés (#11) | $csontszurony (#12) | kõkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | $vadász tatu bõr (#15) | | $bordacsont (#16) | szögletes kõ (#17) | parittya (#18) | kerek kõ (#19) | fúvócsõ (#20) | | $ormánygõte csont (#21) | tüske (#22) | mérgezett tüske (#23) | $kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) | | gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | $varányszem (#30) | | smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) | $lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tûzbokor (#35) | | fáklya (#36) | drótszõr (#37) | gumifa (#38) | $zárnyitó készlet (#39) | kis vaskulcs (#40) | | $grákóbõr (#41) | távcsõ (#42) | tükör (#43) | $királygyík bõr (#44) | $kis bõrpajzs (#45) | | krómkaktusz (#46) | $surranó kígyó bõr (#47) | $antilopbõr (#48) | $kígyóbõr kesztyû (#49) | arany (#50) | | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | $bõrsisak (#57) | $tigroszlán fog (#63) | $csontszablya (#64) | | $szöges páncél (#65) | $szöges bõrpajzs (#66) | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) | szárnyas hernyó (#69) | | rézdarab (#70) | $rézpáncél (#71) | rézsisak (#72) | rézpajzs (#73) | csontkulcs (#74) | | rézkulcs (#75) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | korongfa (#79) | lapkorong (#80) | | zöld üveg (#82) | ragasztó (#83) | óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | $bronzhegyû lándzsa (#87) | | $bronzsisak (#88) | bronzpajzs (#89) | $bronzpáncél (#90) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) | | mély kút (#93) | bronzhegyû nyíl (#94) | bakkura bõr (#95) | $bakkura csizma (#96) | $rákpajzs (#98) | | fekete gyöngy (#99) | aranyló ugarhéj (#100) | tinta (#101) | $magszim bél (#103) | fémrúd (#104) | | evaporõr háj (#105) | rövid íj (#107) | nyílvesszõ (#108) | vapár cserje (#109) | vapár ág (#110) | | hosszú íj (#111) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | | móri gyümölcs (#116) | $ezüst nyaklánc (#117) | púderszikla (#118) | púderkõ (#119) | dözmöng szív (#122) | | $göcsörtös bunkó (#123) | $mandibulapenge (#125) | $bronzpenge (#126) | sallank karom (#128) | $sallank nyíl (#129) | | $hebrencs állkapocs (#130) | ubuk tüske (#131) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakõ (#136) | | $mérg. ubuk tüske (#137) | ubuk dobónyíl (#138) | két kard szimbólum (#144) | oltár (#146) | hebrencs csapda (#147) | | mocsári penke (#148) | grok-képzõdmény (#149) | szvó-ektoplazma (#151) | vasérc (#152) | pirkit (#153) | | mély szakadék (#154) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | $ezüst karkötõ (#158) | $kis vaspajzs (#159) | | vassisak (#160) | nagy vaspajzs (#161) | $borostyán függõ (#162) | vasvért (#164) | mászókampó (#165) | | ugh méreg (#166) | sullár hólyag (#168) | uzbány csõr (#169) | spiritusz (#170) | rövid kard (#171) | | nekrofun (#173) | harci kalapács (#174) | márványtorony (#175) | vashegyû nyíl (#176) | mínosz-kúp (#178) | | grifftojás (#179) | $ezüst gyûrû (#180) | vasalt bunkó (#181) | vashegyû lándzsa (#182) | vaskulcs (#183) | | ezüst kulcs (#184) | nagy vaskulcs (#186) | mérgezett vasnyíl (#187) | $mérg. ubuk dobónyíl (#188) | vas dobónyíl (#189) | | obszidián függõ (#195) | trófea nyaklánc (#196) | gyíkfû csomó (#200) | gyíkfû (#201) | amniosz-fa (#202) | | amniosz (#203) | kazmár (#204) | kazmár gyökér (#205) | ovimon-bokor (#206) | ovimon-bogyó (#207) | | óriás lián (#208) | szuperkötél (#209) | fûszertartó (#210) | $dorony tüdõ (#212) | manifeszt.nyúlvány (#214) | | fedett verem (#219) | láncing (#222) | orgyilkos tõr (#225) | obszidián karkötõ (#229) | $acélpengõke (#231) | | ilkin érc (#232) | lajhár csont (#236) | $tankány karom (#237) | lant (#238) | tüskecsapda (#242) | | fekete bõrcsizma (#247) | pszi kõ (#248) | bumeráng (#249) | templom (#256) | szent kehely (#257) | | kristálygömb (#265) | gromak bõr (#268) | gromak páncél (#270) | szürke bõrkesztyû (#271) | $ametiszt medál (#275) | | $jégszív (#282) | zan indukátor (#288) | $réz papi karkötõ (#307) | ezüst papi karkötõ (#308) | ezüsthegyû nyíl (#323) | | mutáns csont (#331) | huhogó bibe (#332) | rákfatty váladék (#333) | acéltû (#334) | phua-kúp (#372) | | fény szentélye (#376) | szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) | álompor (#396) | városépítkezés (#398) | | fõutca (#399) | ház (#400) | vas fejpánt (#408) | aranypikkely (#415) | Vlagyimir szobra (#433) | | törpe bánya (#435) | szent liget (#439) | barátság szent tüze (#484) | sörsátor (#486) | erõdítmény (#488) | | sárkánytanya (#492) | Chara-din monolitja (#534) | sötét tekercs (#535) | csatabárd (#555) | fõnixtoll (#563) | | sámán erszény (#650) | rinóbõr (#651) | $darázsszárny (#652) | $aurach fog (#657) | Tiume batyuja (#660) | | $elkarog szõr (#665) | $nektoraf faggyú (#667) | lápi hajlék (#670) | nyomkeresõ talizmán (#671) | szulfagor agyar (#677) | | tímárkunyhó (#684) | rinóbõr öv (#685) | $rõtmanó kacagány (#714) | mûvészi porolit (#720) | örökkéval. rubinja (#900) | | csodák kútja (#1096) | varkaudar falu (#1109) | varkaudar csont (#1113) | varkaudar pálinka (#1137) | sámán gyógykenõcs (#1139) | | királyi õrsánc (#1140) | hûségérme (#1141) | malom (#1204) | szekérkaraván (#1215) | megbûvölt utazóláda (#1218) | | ork csodaszer (#1228) | fejsze (#1240) | vaspánt (#1241) | csillezsálya (#1252) | csillezsályalevél (#1253) | | vadászkés (#1264) | csodabazár (#1404) | esélynövelõ (#1409) | Métely páncélja (#1562) | tündöklõ szobor (#1587) | | | |
Röv. 1.PAR. 2.PAR. 3.PAR. TVP Utasítás
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása
AA tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy átadása
ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása
AMT kalandozó MXTU - MXTU átadása
AT kalandozó TU - TU átadása
BA élõlény [élõlény] [élõlény] - barátságosság
BB tárgy darab - berakás bankszéfbe
BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ kalandozó - beajánlás Közös Tudatba
BEEN kalandozó 20 belépés engedélyezése
BPB [sorszám] - befejezõ parancs berakása
BPK sorszám - befejezõ parancs kivétele
CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása
D tárgy - tárgy eldobása
D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése
DD tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par.tárgy eldobása
DX 1-20 - D.E.M. beállítása
É TVP 1-40 élelemszerzés
EA mit darab - eladás boltban
EE tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy eladása
EF TU 10*TU Tudati Energia Fejlesztés
EK sorszám ? ? ? tudati energia kisütése
ÉP épület TVP TVP építkezés
ERKI [kaland.] 20 erõszakos kilép(tet)és
ESK kaland. [kaland.] 30 esküvõ
F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás
FÁS TVP TVP felt. ásás, max. TVPért
FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás
FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata
FGY életerõ% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás
FKÉR [kaland.] - feloszl/felfügg. kérése
FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés
FKU TVP TVP feltételes kutatás
FLH szint fegyver - felt. lõfegyver használat
FOG szörny csapda ? feltételes szörnyelfogás
FM TVP - feltételes mászás
FU kalandozó (5) feltételes udvarlás
FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat
FTV varázslat élõlény - feltételes T/V varázslat
FVH szint - felt. T/V mágia használat
GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság
GY TVP 1-40 gyógyítás
GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyûjtés szelekció
GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel
H tárgy ? használja a tárgyat
HIR hírszám [1. par.] [2. par.] - KT hír közlése
HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyûjtés
ID szörny TVP TVP elfogott szörny idomítása
IM 30 imádkozás oltárnál
IN kalandozó élõlény tárgy - információ átadás
JLK kód 5 jelszó kimondása
K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt
KB tárgy darab - kivét bankszéfbõl
KIEN kalandozó - K.T.-ból kilépés enged.
KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz
KF tárgy 3 - õriz a tolvajok ellen
KF lõfegyver [lövedék] - bekészíti a lõfegyvert
KNO képesség [hányszor] - képesség növelése
KÖKI - Közös Tudatból kilépés
KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés
KÖTL létszám vezetõ - Közös Tudat létrehozása
KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása
KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele
KT tárgy [darab] ? készít/begyûjt
KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól
LE tárgy - letesz/elrak
LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás
LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany)
M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás
OV 0-5 - óvatosság labirintusban
P pszi [param1] [param2] 5(?) pszi képesség használata
PBE pénz - pénz berakása bankba
PKI pénz - pénz kivétele bankból
SE próbaszám ? jellempróba-segítség
SZE szörny - fogoly szörny elengedése
SZK szörny 10 szörnykeresés
SZM szörny - elfogott szörny leölése
T,FT élõlény [élõlény] [élõlény] - élõlény megtámadása
TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése
TIM TVP TVP titkosírás megfejtése
TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése
TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás
TPS TVP - TVP letiltása, spórolása
TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába
V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás
VE mit darab - vásárlás boltban
VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés
VIK merészség - merészség kalandozókra
VPF VP - spórolt VP felszabadítás
VPS VP - VP letiltása, spórolása
VTN varázslat 35 var. tanulása mestertõl
ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal
|