117. forduló, 119. forduló, Kovács János összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. szept. 6. 9h:05'
EZ A 186. JÁTÉKHETED, 118. FORDULÓD
187. játékheted kezdete: szept. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 15 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2334
SZÁMLA : XXXX

KOVÁCS JÁNOS KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [86,87] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+15 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+54 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy törpemammut nyomára vezet. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [8 pontot használtál fel, van még 265.]

* 1. KP: tps 5 0 0 TVP spórolása: 5 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 5 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [5 pontot használtál fel, van még 260.]

ep 256 60 építed a 256. tárgyat 60 pontért
Nekilátsz a külső falak felhúzásának. A hatalmas kődarabok egymásra pakolása fárasztó kőművesmunka. Jól megizzadsz a munkában. 60 tapasztalati pontot kaptál. [60 pontot használtál fel, van még 200.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 195.]

v 24 elmormolod a 24. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 190.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 180.]

p 64 használod a 64. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 175.]

ft 96 1 támadod a 96. szörnyet
FT 96 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 175.]

fkt 160 felt. készítesz a 160. tárgyat
fkt 160 1 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 175.]

ek 116 40 1 t. energia kisütése: 116 40 1
Tudati vitalizáció varázslatot fogsz használni, ha életerőd 40 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 175.]

dd 70 eldobod a 70. tárgyat
Elhajítasz 11 rézdarabot. [0 pontot használtál fel, van még 175.]

m 4 4 3 mozogsz délre, délre, délkeletre
[86,88] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy szeppent rákfatty került az utadba. {támadása: 14.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját a másikra ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a szeppent rákfatty bal első lábát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 58 életpontot sebeztél. Rövid karddal végigvágod a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a szeppent rákfatty végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 4 csepp rákfatty váladékot. 577 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal tudod, hogy egy autentikus vámpír volt a rémület okozója. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van!
(Feltételes ásás:) A munkában a gátvakond segít. Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre egy világítótorony van. Délre egy világítótorony van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy mély kút van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [86,89] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy bibircsók-óriás nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 8 szúró, 8 vágó, 8 ütő ellen.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (5 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a bibircsók-óriás testét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a bibircsók-óriás szőrös kezét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bibircsók-óriás ragyás testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a bibircsók-óriás bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A bibircsók-óriás még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy világítótornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy elhagyott bányát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran híveié.
(Feltételes mászás:) Gyorsan leereszkedsz a bányajáratot indító mélyedésbe. A falak által kibocsátott lágy derengésben szemügyre tudod venni alaposan a járatot. Itt egy törött csákány, amott egy kisiklott csille... De várjunk csak! Ott mintha mozdulna valami a félhomályban! Ez egy orgoró!

A lény mereven rádnéz. Bőröd, majd húsod, csontjaid megkeményednek. Kővéváltál a lény pillantásától! Bekerülsz a szörny személyes lakosztályának szoborgyűjteményébe. Örökkévalóságnak tűnő várakozás következik. (-50 TVP.) Gnóm mágusok jönnek, KÖVGEO szakértők. Elűzik rólad a kővéváltoztató varázst, és megkérnek, hogy legközelebb jobban vigyázz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.

Elszántan kezdesz mászni, hogy mielőbb a hátad mögött hagyd a helyet. Ha nem így tennél, ez a szörny pillanatok alatt darabokra tépne. Végre elhagyhatod e helyet. Szakértő mozdulatokkal mászol felfelé a bejáratig. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) A munkában a gátvakond segít. Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délkeletre egy elhagyott bánya van. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Friss törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [87,90] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy alpesi tehén. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra ugrasz. Kőkéssel párszor kilyukasztod az alpesi tehén testét. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Kőkéssel súrolod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az alpesi tehén testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az alpesi tehén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Látsz egy elhagyott bányát.
(Feltételes mászás:) Gyorsan leereszkedsz a bányajáratot indító mélyedésbe. A falak által kibocsátott lágy derengésben szemügyre tudod venni alaposan a járatot. Itt egy törött csákány, amott egy kisiklott csille... Hirtelen felkapod a fejed a zajra, hogy a közelben megmoccan valami. Ez egy fémbontó szójer! {max. életpontja: 87-94.}

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját a másikra rohansz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fémbontó szójer farkát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél. Rövid karddal megkarcolod a fémbontó szójer bal hátsó lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő óndarab felszínére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. A fémbontó szójer szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 693 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Ez egy renegát törpe! (ld. enc.)

Egy tisztítótűz varázslattal köszöntöd a másikat. 52 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Csatabárddal megvagdalod a renegát törpe testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a renegát törpe tömzsi testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) A renegát törpe néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a renegát törpe testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a renegát törpe bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a renegát törpe megcsapja a fejedet. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Magad mögé lököd a pitiáner Thargodan csontváz trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő renegát törpe trófeát. 1 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 113, gyógyulás: 0, összesen: -113 ÉP}

Az egyik oldaljáratban végre találsz valamit, amit magaddal vihetnél: 5 ezüstdarabot (ld. enc.). Lassan, minden mozdulatod alaposan megfontolva távozol. Kifelé legalább olyan körülményes a közlekedés, mint befelé volt. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Elenios oltár van. Délre egy Raia oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy világítótorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. [105 pontot használtál fel, van még 20.]

m 8 8 7 mozogsz északra, északra, északnyugatra
[87,89] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy világítótornyot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy nyuhaj karbin közeledik. {védettsége: 13 szúró, 8 vágó, 13 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a nyuhaj karbin zselés fejét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a nyuhaj karbin bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A nyuhaj karbin még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 karbin plazmát. 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy élőholt mágus áll veled szemben.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 25 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt mágus jobb karját. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt mágus nyakát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Nem sikerült az élőholt mágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 968 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 75, gyógyulás: 0, összesen: -75 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy láplidérc.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a láplidérc bal lábát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a láplidérc testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) A láplidérc fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 12 életpontot vesztettél. A láplidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a láplidérc testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a láplidérc sáros testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A láplidérc fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A láplidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 xirnox szív. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 1 bakkura bőrt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 364 (limit: 1165), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 32061.

(Továbbmész...) [87,88] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Felfedeztél egy oltárt. Sheran hívői építették. Találsz egy halálbokort. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy olvasztókemencét. Délnyugatra nézve látsz egy világítótornyot. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy bibircsók-óriás. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled követ hajít feléd. Jól célzott! (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a bibircsók-óriás fejét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor kilyukasztod a bibircsók-óriás szőrös kezét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Kőkéssel megcsapod a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A bibircsók-óriás most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy óriás csontváz.

Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz sárga bordáit. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmait belevágja a bal lábszáradba. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 55 életpontot sebeztél. Rövid karddal súrolod az óriás csontváz bal karját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmait belevágja a bal lábszáradba. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az óriás csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy élőholt mágus. {max. életpontja: 91-110.}

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy vérbeli borzongás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Iszonyatos rettegés lesz rajtad úrrá (-11 védelem) Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Csatabárddal többször mélyen végigmetszed az élőholt mágus testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod az élőholt mágus testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 968 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 varázskövet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 366 (limit: 1165), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 32161.
Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Friss törpe nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [18 pontot használtál fel, van még 2.]

id 115 20 idomítod a 115. szörnyet 2 pontért
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú szörny a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

f 209 kísérletezel a 209. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

hu 198 hulladék: 198
Hulladék, ezért nem gyűjtesz trikornis szarvat. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

h 233 20 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Iszonyatosan hamis hangok jönnek ki a zeneszerszámból! Azért szorgalmasan gyakorolsz. [2 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 99 keresed a 99. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy piromenyétet. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: tpf 5 0 0 TVP elővétele: 5 pontért
Felszabadítottunk neked 5 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 2. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 0.]
Jó lesz minél hamarabb vizet találni, ha nem akarsz a szomjúságtól legyengülni. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a gátvakond. Egy kaját töm magába a kőszáli disznó. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 259 pontot. A következő körben tehát 259 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RENEGÁT TÖRPE (7085. LÉNY)
Bár a bányát már évtizedek, talán évszázadok óta nem művelik, nem biztos, hogy minden bányász hazatért az otthonába. Előfordulhathgy egy törpét itt felejtettek, aki aztán a magányba teljesen beleőrült, és már képtelenség szót érteni vele. Benned is csak egy szörnyet lát, és eszerint is fog viselkedni. Te sem tehetsz mást, mint véded magad, és megváltod a szerencsétlent a szenvedéseitől. Nem biztos, hogy egyszerű lesz.

EZÜSTDARAB (326. TÁRGY)
Az ezüst aránylag puha fém, ezért inkább csak ékszereket készítenek belőle, fegyvernek nem annyira alkalmas. Igen ám, de vannak lények, amelyek különösen érzékenyek az ezüstre, és a nem-mágikus, nem ezüstből készült fegyverek által rajtuk okozott sebek azonnal beforrnak. Ezüstfegyvert tehát mégiscsak érdemes nekiállni kikovácsolni az ezüstdarabokból, ha mégoly nyomorúságos fegyvert is tudsz készíteni, mert bizonyos speciális küldetésekben szükséged lehet rá. Az ezüstből csak szúró- és vágófegyvert érdemes készíteni, hiszen az ezüst csak az ilyen lények testébe jutva tudja kifejteni mérgező hatását, kívülről, a csontok összetörésével nem. Mivel az ezüst értékes fém, régóta bányásszák és már szinte az összes bánya kimerült. Nem feldolgozott formában, a szabadban ezüstércet találni hihetetlenül nagy szerencsét és kivételes fémérzékelő képességet igényel. Megjegyzés: az ezüst kulcsok, ékszerek készítésekor egy ezüstdarabnak csak a töredékét használták fel, ezért az ilyen tárgyak unkreálásával nem juthatsz ezüstdarabhoz. Ezenfelül ezeknek az ékszereknek az elkészítése speciális, ékszerészi szaktudást igényel, így ezüst nyakláncot, ezüstkulcsot és hasonlót te sosem fogsz tudni készíteni.

KARAKTERLAP

Kovács János, egy vörös, rövid hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Raia ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 118. fordulód.

Erő: 20 Szint: 18 Merészség: 5/5 Magasság: 123 cm
IQ: 21 Támadás: 17 Agresszió: 3 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 17 (18) Védekezés: 11 Menekülés: 30 % Életkor: 68/68 év
Egészség: 20 Életpont: 276/121 Jellem: jó (208) Tul. pont: 1
Szerencse: 20 (22) Varázspont: 150/1 Pénz: 506 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 20/0 Pszi pont: 18/2
Eddig összesen 1072 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 711 TP-t kaptál. Jelenleg 274 710 TP-d van. A következő szinthez még 65 290 TP szükséges. Trófeáid: élőholt sullár, renegát törpe, dermesztő lidérc. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 10/85 vágófegyverek: 23/63 (+8%)
ütőfegyverek: 15/12 (+15%) lőfegyverek: 8/56 dobófegyverek: 21/94

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << Mallon botja (#1526)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (6 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
87,107 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 103

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 685 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 39/44 (+11%) 2. nyomkövetés: 22/30 (+17%) 3. mászás: 10/5 (+2%)
4. csapdakészítés: 14/46 (+7%) 5. csapdaészlelés: 2/62 6. gyógyítás: 20/22
7. titkosírás: 1/55 8. felderítés: 4/9 9. szörnyidomítás: 5/97
10. teológia: 10/3 (+23%) 11. taumaturgia: 8/82 (+13%) 12. szerencsejáték: 1/65
13. versengés: 5/67 14. zene: 1/91 (+3%) 15. szörnyismeret: 9/34 (+20%)
16. pszi: 3/52 (+10%) 17. zárnyitás: 7/97 18. vadászat: 2/27
19. bányászat: 30/99 (+8%) 20. főzés: 2/20 21. csapatmunka: 2/14

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 30 TVP-ért
kutatsz max. 50 TVP-ért
ásol max. 90 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 3 darabot, csak egyszer)
elfogod tigroszlánt (#43) háló-csapdával (#220), törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219)
mászol max. 90 TVP-ért
cirkusz: ötpróba (2)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
energiatüskék (#29), tisztítótűz (#44), vakító fény (#43)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
tisztítótűz (#44) >> szintszívó (#96) tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109)
tisztítótűz (#44) >> élőholt tigris (#766) energiatüskék (#29) >> élőholt mágus (#175)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
kőszáli disznó (#34) (hátas: 9 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
gátvakond (#57) (ásó: ásás csak 7 TVP-be kerül) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Hozz egy varkaudar lándzsát, és törd össze oltáromnál.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): 36. labirintus (71,18). helytartói hivatal (563): 48. labirintus (95,26). sötét kastplom (566): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 19, 25, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 6, 16.
Kész: 5.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 366 (limit: 1165), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 32161.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1701 TU szükséges.)
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 méregfog (#1553)
Vágófegyverek
1 * csatabárd (#555) 1 kőkés (#6) 1 * rövid kard (#171)
1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13) 1 Mallon botja (#1526) 1 szögletes kő (#17)
Lövedékek
3 ezüsttollú nyíl (#363) 7 mérg. ubuk tüske (#137) 15 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
1 + esszenciakristály (#350)
Páncélok
1 * bőrpáncél (#51)
Sisakok
1 * vassisak (#160)
Kesztyűk
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78) 2 * tankány karom (#237)
Csizmák
1 * bakkura csizma (#96)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
$1 aranylánc ($191) 1 denevér szimbólum (#140) $2 gyöngysor ($192)
1 * nap szimbólum (#141) 1 * nekrofun medál (#253)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 ezüst karkötő (#158) 1 * umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
2 * regeneráló gyűrű (#254)
Löttyök és porok, tartóstul
2 aranyló ugarhéj (#100) [bennük $20 csepp tinta ($101), fér még: 0]
1 éjurna (#2368) [benne 10 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 0]
2 Fekete Kehely (#283) [üres, kapacitás: 10]
3 fűszertartó (#210) [bennük 2 csepp sáfránypor (#211), fér még: 13]
3 huhogó bibe (#332) [bennük 7 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 29]
2 kavadu iszák (#25) [bennük $20 csepp gyenge méreg ($26), fér még: 0]
4 sullár hólyag (#168) [bennük $27 csepp spiritusz ($170), fér még: 53]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
9 uzbány csőr (#169) [bennük 33 csepp ugh méreg (#166), fér még: 75]
1 vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 20]
2 zöld üveg (#82) [bennük 3 csepp ragasztó (#83), fér még: 37]
Eszközök, használati tárgyak
1 acéltű (#334) 4 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34)
2 deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 1 fáklya (#36)
1 fenőkő (#1618) 3 furulya (#233) 2 gernim balzsam (#1894)
21 kaja (#2) 1 Korrum pálcája (#1545) 1 kötél (#92)
1 légiós hátizsák (#1560) 1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
1 megsemmisítő (#1540) 1 + nyílcsapda (#243) 1 ork csodaszer (#1228)
1 quwarg teleportgömb (#1534) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 szent jogar (#150)
1 távcső (#42) 1 varázskő (#305) 2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
3 acélpengőke (#231) 12 álompor (#396) 1 bakkura bőr (#95)
2 berzerker tüske (#713) 1 bruhatagnyelv (#1230) 3 csuklyavirág (#133)
1 dorony tüdő (#212) 1 dözmöng szív (#122) 4 drótszőr (#37)
2 elkarog szőr (#665) 5 ezüstdarab (#326) 1 fabontó (#106)
$4 fekete gyöngy ($99) 3 grifftojás (#179) 1 gyíkfű (#201)
12 gyöngymangó (#135) $2 hebrencs állkapocs ($130) 7 kaktusztüske (#114)
7 karbin plazma (#199) 1 lidércesszencia (#1074) 24 madártoll (#112)
$3 magszim bél ($103) 1 mákrózsa virág (#56) 7 manifeszt.nyúlvány (#214)
2 mocsári penke (#148) 2 móri gyümölcs (#116) $9 óndarab ($85)
33 pirkit (#153) 3 púderkő (#119) 3 purifikátor háj (#269)
$34 quwarg tojás ($360) 1 ramit kő (#226) 2 remák szív (#264)
$2 rézdarab ($70) 4 rókafarok (#124) $2 sallank karom ($128)
9 smirglilevél (#29) 2 szárnyas hernyó (#69) 1 szivárványszív (#1529)
5 szulfagor agyar (#677) 1 szulfin (#676) 1 szuperkötél (#209)
19 + szvó-ektoplazma (#151) 1 téfea-agy (#172) 1 Tiume batyuja (#660)
$5 trikornis szarv ($198) 1 tükör (#43) 1 vapár ág (#110)
20 vasérc (#152) 4 xirnox szív (#213)

Összsúly: 83.34 kg Megterheltség: 93%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 47 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 2 kaktusztüske (#114) 1 óndarab (#85)
9 rézdarab (#70) 1 szögletes kő (#17)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
11 arany (#50) 1 bakkura bőr (#95) 5 ezüstdarab (#326)
12 kaja (#2) 1 karbin plazma (#199) 4 rákfatty váladék (#333)
1 szvó-ektoplazma (#151) 1 varázskő (#305) 2 vasérc (#152)
1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

85 86 87 88
86
87
88
89
90
91
(86,88) szeppent rákfatty (#186), vaskohó (#155), 47. jellempróba, érclelőhely
(86,89) bibircsók-óriás (#120), világítótorony (#156), elhagyott bánya (#1685), Sheran oltár, orgoró (#170), érclelőhely
(87,88) világítótorony (#156), Sheran oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), vaskohó (#155), bibircsók-óriás (#120), óriás csontváz (#176), élőholt mágus (#175)
(87,89) világítótorony (#156), nyuhaj karbin (#110), élőholt mágus (#175), láplidérc (#352)
(87,90) alpesi tehén (#91), elhagyott bánya (#1685), fémbontó szójer (#150), renegát törpe (#7085)

Üzenet küldése a karakternek