Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. ápr. 13. 12h:30' EZ A 625. JÁTÉKHETED, 118. FORDULÓD 626. játékheted kezdete: ápr. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 25 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1889 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 2. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: v 1 5 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
kpb | kezd. parancs berakása: |
p 64 | használod a 64. pszi képességet |
flh 16 129 | felt. lőfegyver haszn. 16 a 129. tárggyal |
d 2 21 | eldobod a 2. tárgyat (21 darabot) |
m 5 5 6 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a ryuku légiós testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Elszántan a másikra ugrasz. Bronzpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku légiós jobb oldalát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Méregfoggal megdöfködöd a ryuku légiós páncélos testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Bronzpengével megcsapod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal megkarcolod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 961 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 30, gyógyulás: 17, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [122,19] Szűnni nem akar a zöld síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy nukleáris cickány. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a nukleáris cickány bal hátsó lábát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Marokra fogva a bronzpengét ellenfeledre ugrasz. Bronzpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a nukleáris cickány testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Méregfoggal eltalálod a nukleáris cickány rothadó testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. A nukleáris cickány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 pirkitet. 896 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 21, gyógyulás: 14, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [121,19] A sík vidéket bozótos váltja fel. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy epokitféreg került az utadba. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Megmarkolva a bronzpengét a másikra rontasz. Bronzpengével párszor kilyukasztod az epokitféreg testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Méregfoggal megdöfködöd az epokitféreg testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bronzpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az epokitféreg egyik ízületét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Méregfoggal megkarcolod az epokitféreg egyik ízületét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az epokitféreg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 1 099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 23, gyógyulás: 21, összesen: -2 ÉP}
im | imádkozol |
im | imádkozol |
im | imádkozol |
m 5 5 6 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az erszényes elkarog fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Elszántan a másikra ugrasz. Bronzpengével kegyetlenül összevagdalod az erszényes elkarog jobb oldalát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az erszényes elkarog bal lábát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 080 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 12, gyógyulás: 19, összesen: +7 ÉP}
(Továbbmész...) [119,21] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Látsz egy óriás liánt. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy varkaudar kósza került az utadba. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 12 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Meglengetve a bronzpengét ellenfeledre rontasz. Bronzpengével többször mélyen végigmetszed a varkaudar kósza bal oldalát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Méregfoggal megdöfködöd a varkaudar kósza testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Előrehajolva csap a varkaudar kósza, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 13 életpontot vesztettél. Bronzpengével felnyitod a varkaudar kósza testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal megdöföd a varkaudar kósza testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar kósza fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 13 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 1 086 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 64, gyógyulás: 22, összesen: -42 ÉP}
(Továbbmész...) [118,21] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy proteinfecske. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Megmarkolva a bronzpengét a másikra rontasz. Bronzpengével többször mélyen végigmetszed a proteinfecske fejét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Méregfoggal megdöföd a proteinfecske tollas testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A proteinfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A proteinfecske karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a proteinfecske száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 4 madártollat. 384 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [116,23] Szűnni nem akar a zöld síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél. Az Ygrol síkság kietlen, vad pusztaságában barangolsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő uzbány nem jelenthet komoly veszélyt. {védettsége: 16 szúró, 6 vágó, 12 ütő ellen.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronzpengével kegyetlenül összevagdalod az uzbány testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal eltalálod az uzbány bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az uzbány megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 uzbány csőrt. 386 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 5 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronzpengével végigvagdosod az élőholt quwarg torát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal többször eltalálod az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 22 életpontot vesztettél. Bronzpengével néhányszor megcsapod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal megbököd az élőholt quwarg torát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 631 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}
szk 102 | keresed a 102. szörnyet |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
FEKETE KEHELY (283. TÁRGY) Ez a gyönyörűséges, de végtelenül gonosz kehely egyetlen obszidián kőből van kifaragva. Oldalára jól láthatóan Dornodon Rúnája van vésve, hogy elriasszon a Gonosz Istenek hívein kívül mindenkit a használatától. A Fekete Kehelyben kotyvasztott borzalmas folyadék titka könnyen megfejthető a kehely oldalára írt rúnák segítségével, azonban a komponensek beszerzése komolyabb problémát jelenthet. |
GONDOLATOLVASÁS (8. VARÁZSLAT) Ez a varázslat lehetővé teszi, hogy bizonyos mértékig beleláss más kalandozók agyába. Különösen a más kalandozók iránt érzett gyűlölködő és alattomos gondolatokat (ezek a legerőteljesebbek) tudod fogni. A varázslat egy fordulón keresztül tart, és minden kalandornál, akivel találkozol, van esély (minél gyengébb a másik mentális ellenállása, annál nagyobb), hogy megtudod egy vagy több feltételes lopás vagy támadás parancsát, amit fajra vagy játékosra adott ki. Az, hogy hány parancsot tudsz kifürkészni, függ attól, hogy milyen rég óta vagy istened követője. Elmondása 9 VP-be kerül. |
AURALÁTÁS (4. VARÁZSLAT) Ezzel az egyszerű mentális áthatoló-varázzsal rádöbbenhetsz a nem barátságos, sőt agresszív kalandozók identitására is. Elmondása 8 VP-be kerül, és egy teljes fordulón keresztül tart a hatása. Minden kalandozónak, akivel találkozol, nem ismered, és nem mutatkoztok be egymásnak, vagy harcra kerül a sor, megtudhatod így a nevét (a karakterét) és a sorszámát. Ez különösen hasznos később kiadandó T parancsokhoz. |
QUWARG BOLY (359. TEREPTÁRGY) A termeszekhez hasonlóan a quwargok is építenek bolyt maguknak. Ezek az óriási méretű várak igen impresszívek, mind méretben, mind pedig a rajta nyüzsgő quwargok számát illetően. Persze egy élelmes kalandozó ezt a várat is képes meghódítani és kifosztani, ehhez azonban először is minimum 30-as védettségre van szükség, hogy a kis quwargok zaklatása ellen meg tudja védeni magát, és csak ezután mászhat fel egy mászókarommal (H 78), ha mászása legalább 11-es, és van erre a célra 35 felesleges TVP-je. Hogy a quwarg várban vajon mit lehet találni a sok kis élősködőn kívül, arról csak sejtésed van, de már ezek a sejtések is igen félelmetesek... |
Erő: | 24 (33) | Szint: | 20 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 115 cm |
IQ: | 24 (34) | Támadás: | 33 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 13 (23) | Védekezés: | 34 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 67/67 év |
Egészség: | 18 (26) | Életpont: | 449/397 | Jellem: | gonosz (110) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 22 (34) | Varázspont: | 319/133 | Pénz: | 5134 arany | Kép. pont: | 23 |
Tudatpont: | 20/2 | Pszi pont: | 8/2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 6/38 | szúrófegyverek: | 21/71 (+1%) | vágófegyverek: | 16/7 (+24%) |
ütőfegyverek: | 2/70 | lőfegyverek: | 17/43 (+12%) | dobófegyverek: | 6/91 |
Feltételes fegyverváltás: bronzpenge (#126) << ököl (#28) << szöges bunkó (#8) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); kerek kő (#19) (7 -9.); tüske (#22) (10 -12.); vashegyű nyíl (#176) (13 -15.); sallank nyíl (#129) (16 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
116,23 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 690 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/9 | 2. nyomkövetés: | 19/7 | 3. mászás: | 9/95 |
4. csapdakészítés: | 8/83 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 3/8 | 6. gyógyítás: | 15/72 |
7. titkosírás: | 2/37 | 8. felderítés: | 5/55 | 9. szörnyidomítás: | 3/48 |
10. teológia: | 19/81 (+29%) | 11. taumaturgia: | 5/59 (+6%) | 12. szerencsejáték: | 3/44 |
13. versengés: | 8/63 | 14. zene: | 8/9 | 15. szörnyismeret: | 9/47 (+20%) |
16. pszi: | 1/29 (+5%) | 17. zárnyitás: | 1/6 | 18. vadászat: | 4/6 |
19. bányászat: | 9/17 | 20. főzés: | 4/30 (+20%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ) |
elfogod gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274) |
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
színes dözmöng (#78) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
éhínség (#39, 7 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
11. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot. |
2.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
törpszellem áldása (134) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
törpe ősök segíts. (316) |
földmágia (357) |
tábori kiképzés (380) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 13 TU. szükséges még: 37 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 57 TU szükséges.) |
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1552. |
Összsúly: 165.28 kg | Megterheltség: 93% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 17 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 200 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
19 | kaja (#2) | 1 | kerek kő (#19) | 3 | sallank nyíl (#129) | |||
9 | víz (#27) | 1 | xirnox szív (#213) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
27 | arany (#50) | 1 | elkarog szőr (#665) | 9 | kaktusztüske (#114) | |||
4 | madártoll (#112) | 2 | pirkit (#153) | 4 | ragasztó (#83) | |||
6 | tüske (#22) | 1 | uzbány csőr (#169) |
115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | |
16 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|