116. forduló, 118. forduló, Forkboy összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. máj. 29. 15h:02'
EZ A 839. JÁTÉKHETED, 117. FORDULÓD
840. játékheted kezdete: máj. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3798
SZÁMLA : XXXX

FORKBOY KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [22,-5] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+24 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)

* 1. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 261.]

* 2. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 260.]

a 333 3936 5 átadod a 333. tárgyat a 3936. kalandozónak (5 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 5 rákfatty váladékot Pöti Danon részére. [5 pontot használtál fel, van még 255.]

hu 1579 1533 hulladék: 1579 1533
Hulladék, ezért nem gyűjtesz griff nyakéket. Hulladék, ezért nem gyűjtesz nodonrod kitűzőt. [0 pontot használtál fel, van még 255.]

d 2 30 eldobod a 2. tárgyat (30 darabot)
Elhajítasz 30 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 255.]

v 138 elmormolod a 138. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 250.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 250.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 245.]

fog 89 219 elfogod a 89. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 245.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[23,-6] A hegyvidéket síkság váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy nukleáris cickány. Amikor elhal a zaj, előmászol.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy autentikus vámpír.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az autentikus vámpír testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az autentikus vámpír bal oldalát. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megkarcolod az autentikus vámpír jobb karját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az autentikus vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 195 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Második ellenfeled egy autentikus vámpír.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az autentikus vámpír testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az autentikus vámpír testét. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd az autentikus vámpír jobb vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 195 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 3 drótszőrt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 436 (limit: 665), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 44384.

(Továbbmész...) [24,-7] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Csak egy északi aurach. Megvető mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az északi aurach tömpe orrát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az északi aurach bal vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az északi aurach most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 aurach fogat. 467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy autentikus vámpír.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az autentikus vámpír jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az autentikus vámpír testét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az autentikus vámpír bal karját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 195 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy óriás csontváz.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az óriás csontváz testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Karmait végighúzza az óriás csontváz a bal oldaladon. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ököllel megütöd az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel megbököd az óriás csontváz testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmait belevágja a bal lábszáradba. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 62, gyógyulás: 13, összesen: -49 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 4 pirkitet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 438 (limit: 665), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 44518.
Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra.
Találkozol egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű elf férfival. Fekete a bőre. Tharr ministránsa. Egy féregíz nyakpántot, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy Métely páncélját, egy rézsisakot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot és egy umbatari karkötőt visel. Felszerelését egy rücskös gigaféreg trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy dermesztő lidérc trófea színesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Tárgyainak egy részét egy Thargodan csontváz viszi.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Dornenai Ilidan. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elköszöntök egymástól. Hopp, átugrik egy főnixtoll!

(Továbbmész...) [24,-8] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sóhajtó dorony. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Elszántan ellenfeledre támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sóhajtó dorony bal hátsó lábát. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sóhajtó dorony jobb vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sóhajtó dorony összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 dorony tüdőt. 555 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy autentikus vámpír.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az autentikus vámpír fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az autentikus vámpír testét. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az autentikus vámpír jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az autentikus vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 195 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Második ellenfeled egy csontváz.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csontváz nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Mandibulakaszával alaposan megvágod a csontváz testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 66 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 13 aranyat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 440 (limit: 665), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 44652.
Találsz egy oltárt. Fairlight híveié. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 230.]

m 7 1 1 mozogsz északnyugatra, északkeletre, északkeletre
[23,-9] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Hoppsz, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány sörényes ubuk nyomokat fedezel fel! Nekiállsz, és ásol egy gödröt, fél szemmel állandóan a környéket pásztázva. Amikor kész vagy, befeded a vermet gallyakkal. Megkeresed a szörnyet - nem tart sokáig - majd megpróbálod belecsalni a csapdába. Egy pillanat múlva a sörényes ubuk pontosan odalép, ahol a gödör van, és belezuhan a csapdába! Miután gondoskodsz róla, hogy a lény ne tudjon lelépni, óvatosan, új fogásod minden mozdulatát figyelve kezded vizsgálgatni. Úgy tűnik, hogy kiváló teherhordó lenne belőle. Kifújod magad, megveregeted a lény hátát, és továbbindultok. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy élőholt mágus.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 26 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt mágus jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt mágus bal oldalát. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az élőholt mágus bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 302 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 52, gyógyulás: 3, összesen: -49 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy szintszívó.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a szintszívó jobb karját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel kegyetlenül megütöd a szintszívó bal oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel eltalálod a szintszívó ködös testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szintszívó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 391 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 2 madártollat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 442 (limit: 665), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 44786.

(Továbbmész...) [24,-10] A bozótos után most hegyek között vagy. Utad során felfedezel egy mély szakadékot. Oldalt pillantva, meglátsz egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 50 pontot kell rákölteni.) Látsz egy világítótornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Észreveszel egy oltárt. Leah hívői építették.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. Megkapaszkodsz a falon tátongó sötét üreg peremében, és bemászol. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Döbbenten érzed meg a forró leheletét valaminek a közvetlen közeledben... Egy púpos burástya!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a púpos burástya testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel eltalálod a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A púpos burástya farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 339 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy ragyás burástya!

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (9 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ragyás burástya jobb lábát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel eltalálod a ragyás burástya fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A ragyás burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A ragyás burástya farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A ragyás burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 991 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 24, gyógyulás: 3, összesen: -21 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy quwarg felderítő!

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg felderítő torát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg felderítő jobb oldalát. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megkarcolod a quwarg felderítő testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Ahogy kezed valamihez hozzáér, megdobban a szíved. Mégiscsak érdemes volt ezt a veszélyt vállalni! Találtál 12 aranyat. Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy drasmólyom. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a drasmólyom nyakát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a drasmólyom jobb szárnyát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel felnyársalod a drasmólyom jobb vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A drasmólyom még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 madártollat. 191 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Egy hangyaboly mellett egy döglött hangyászt találsz. Talán gyomorrontást kapott? Te viszont nem fogod vele elrontani a hasadat, az biztos! (+2 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [25,-11] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy alpesi tehén került az utadba. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az alpesi tehén testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megdöföd az alpesi tehén tőgyét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az alpesi tehén szarva. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. Az alpesi tehén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 kaját. 415 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy láplidérc.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a láplidérc testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a láplidérc testét. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a láplidérc bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A láplidérc fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Karmával néhányszor a láplidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 987 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Második ellenfeled egy sírlidérc.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sírlidérc testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel eltalálod a sírlidérc testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 747 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 5 pirkitet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 444 (limit: 665), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 44920.
Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették. Észreveszel valamit a földön. Még egész friss troll nyomok vezetnek északra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. [59 pontot használtál fel, van még 171.]

m 8 mozogsz északra
[25,-12] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2000 pontot kell rákölteni.)

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy óriás csontváz.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az óriás csontváz jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) {KCC:} Az óriás csontváz karmaival felhasítja a bőrt a bal karodon. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy élőholt mirg.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt mirg testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg fejét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az élőholt mirg testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 229 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 2 vasércet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 446 (limit: 665), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 45054.
Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összeakadsz Chen Keennel. Tharr tanítványa. Egy arany masszariasztót, egy bíbor erőövet, egy két kard szimbólumot, egy láncinget, egy regeneráló gyűrűt, egy rejtőköpenyt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy Tharr Keresztjét, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot és egy vassisakot visel. Ruházatát egy vark. nekromanta trófea, egy Poomr Ko trófea és egy varkaudar bajnok trófea ékesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Hátasállata egy sullár! Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Összeakadsz Arina el Enourevel. Tharr hittérítője. Egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy vassisakot, egy vasvértet és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy csontváz lord trófea, egy bunthar trófea és egy áeratikus hasnyák trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart.
Miután alaposan megnézed, látod, hogy te vagy a profibb harcos és mivel ezt ő is belátja, meghajol előtted. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Találkozol Hasszánnal. Tharr hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy aranyozott klipszet, egy bakkura csizmát, egy bíbor erőövet, egy gromak páncélt, egy harci maszkot, egy két kard szimbólumot, egy nekrofun medált, egy regeneráló gyűrűt, egy rejtőköpenyt, egy réz papi karkötőt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szürke bőrkesztyűt, egy Tharr Keresztjét, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar ékkövet és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy vark. nekromanta trófea, egy élőholt mágus trófea és egy Poomr Ko trófea színesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy spagulár! Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[5 pontot használtál fel, van még 166.]

ep 156 150 építed a 156. tárgyat 150 pontért
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 166.]

m 3 mozogsz délkeletre
[26,-11] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy tetemember. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tetemember rotható húsát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A tetemember meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Véres nyál csordul ki a tetemember száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 504 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy csontváz áll veled szemben.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csontváz testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rontasz. {GYD:} Mandibulakaszával kilukasztod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 66 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy óriás csontváz.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz zörgő csontjait. (5 támadással 171 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Az óriás csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 8 aranyat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 448 (limit: 665), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 45188.
Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [5 pontot használtál fel, van még 161.]

szk 10 keresed a 10. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy vadász tatut. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

ef 5 505 energia fejlesztése 5
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 126.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 68 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 116.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 55 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 106.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 42 TVP-t kell elköltened.]

[10 pontot használtál fel, van még 96.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 29 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 86.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 16 TVP-t kell elköltened.]

[10 pontot használtál fel, van még 76.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 3 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 66.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 61.]

* 2. BP: h 1576 1 0 használod az 1576. tárgyat
Megszólaltatod a sípot. Iszonyatosan hamis hangok jönnek ki a zeneszerszámból! Azért szorgalmasan gyakorolsz. [1 pontot használtál fel, van még 60.]

* 3. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) [1 pontot használtál fel, van még 59.]

* 4. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.)

[1 pontot használtál fel, van még 58.]

* 5. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 57.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 27 fejleszted az 1. tulajdonságodat 27 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 erő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés).

[27 pontot használtál fel, van még 30.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a sörényes ubuk. 2 kaját fal föl a sullár. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 258 pontot. A következő körben tehát 288 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Forkboy, egy fekete, copfos hajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd kreolszínű. Tharr ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 117. fordulód.

Erő: 17 (23) Szint: 20 Merészség: 7/1 Magasság: 147 cm
IQ: 23 (25) Támadás: 21 (23) Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 20 (22) Védekezés: 27 (31) Menekülés: 30 % Életkor: 28/28 év
Egészség: 17 (21) Életpont: 271/271 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 26 (32) Varázspont: 217/54 Pénz: 267 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 31/0
Eddig összesen 1342 szörnyet (22 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 16 382 TP-t kaptál. Jelenleg 588 730 TP-d van. A következő szinthez még 11 270 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hírnök, borzalmas varkaudar, szubreális vámpír. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 26/80 (+12%) szúrófegyverek: 15/91 (+21%) vágófegyverek: 2/55 (+22%)
dobófegyverek: 25/58 (+12%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (600%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
düh vérvörös köde: 50 százalék;
79,52 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 107

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 139 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 46/41 (+15%) 2. nyomkövetés: 23/53 (+16%) 3. mászás: 13/95 (+4%)
4. csapdakészítés: 16/7 (+41%) 5. csapdaészlelés: 1/48 6. gyógyítás: 30/96
7. felderítés: 5/38 8. szörnyidomítás: 5/81 9. teológia: 6/66 (+16%)
10. taumaturgia: 13/85 (+3%) 11. szerencsejáték: 1/54 12. versengés: 2/88
13. harcművészetek: 22/1 14. zene: 1/42 (+1%) 15. szörnyismeret: 7/12
16. zárnyitás: 1/0 17. vadászat: 9/85 (+5%) 18. bányászat: 21/12 (+22%)
19. testépítés: 3/20 (+95%) 20. csapatmunka: 1/87

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 65% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 1 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod színes dözmöngöt (#78) háló-csapdával (#220)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
Poomr Ko (#957), szintszívó lények (#9097), szubreális vámpír (#223)
Barátságosság (aktív: 7, max: 50)
fémbontó szójer (#150), manifesztátor (#124), drakolich (#760), szutykos remák (#191), nukleáris cickány (#155), kérődző etra (#368), kardfogú fülemüle (#146)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
tulajdonságpajzs (#26)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
sörényes ubuk (#89) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 4)
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 53, 54, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16.
Kész: 1, 5.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 19 TU. szükséges még: 31 TU.
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 699 TU szükséges.)
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 123.19 kg Megterheltség: 87%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 30 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
22 kaja (#2) 5 rákfatty váladék (#333)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
33 arany (#50) 3 aurach fog (#657) 6 bomló esszencia (#2367)
1 dorony tüdő (#212) 3 drótszőr (#37) 1 gyöngymangó (#135)
8 madártoll (#112) 9 pirkit (#153) 6 szvó-ektoplazma (#151)
4 ugh méreg (#166) 2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

21 22 23 24 25 26 27
-13
-12
-11
-10
-9
-8
-7
-6
-5
-4
(23,-9) 37. jellempróba, oltár, sörényes ubukok (#89), élőholt mágus (#175), szintszívó (#96)
(23,-6) Raia oltár, 41. jellempróba, nukleáris cickány (#155), autentikus vámpír (#154)
(24,-10) mély szakadék (#154), olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), vaskohó (#155), Leah oltár, púpos burástya (#92), ragyás burástya (#111), quwarg felderítő (#299), érclelőhely, drasmólyom (#60)
(24,-8) sóhajtó dorony (#112), autentikus vámpír (#154), csontváz (#48), Fairlight oltár
(24,-7) olvasztókemence (#86), 25. jellempróba, Sheran oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, északi aurach (#350), autentikus vámpír (#154), óriás csontváz (#176), Dornenai Ilidan (5888. kalandozó)
(25,-12) oltár, óriás csontváz (#176), élőholt mirg (#135), Chen Keen (1142. kalandozó), Arina el Enoure (3252. kalandozó), Hasszán (3379. kalandozó)
(25,-11) alpesi tehén (#91), láplidérc (#352), sírlidérc (#172), Tharr oltár
(26,-11) tetemember (#123), csontváz (#48), óriás csontváz (#176), Dornodon rúnaköve, oltár

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2018.05.29 15:01 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Krónika -> 3.)
2018.05.29 15:01 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Keg gomba -> 10.)
˙

Üzenet küldése a karakternek