Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. ápr. 5. 9h:14' EZ A 624. JÁTÉKHETED, 115. FORDULÓD 625. játékheted kezdete: ápr. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1889 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 2. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: v 1 5 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
tno 6 3 | növeled a 6. tulajdonságodat |
ek 134 70 6 | t. energia kisütése: 134 70 6 |
h 1228 | használod az 1228. tárgyat |
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a ryuku ostromteknős nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Elszántan a másikra támadsz. Bronzpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a ryuku ostromteknős fejét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal megdöfködöd a ryuku ostromteknős testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 797 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 31, gyógyulás: 9, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [136,11] Továbbra is síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy friss csatamezőt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Leah oltárt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ryuku ostromteknős. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 6 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Méregfoggal többször eltalálod a ryuku ostromteknős bal hátsó lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku ostromteknős testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku ostromteknős száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 teknősesszencia (ld. enc.). 1 595 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 52, gyógyulás: 26, összesen: -26 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Elszántan a másikra rontasz. Bronzpengével kilukasztod a zombi rotható húsát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 33 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 4 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a dögkeselyű tollas testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Meglengetve a bronzpengét a másikra rontasz. Bronzpengével párszor kilyukasztod a dögkeselyű bal lábát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod a dögkeselyű csupasz nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Belecsipked a dögkeselyű a bal karodba és a nyakadba. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a dögkeselyű száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 8 madártollat. 946 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 18, gyógyulás: 15, összesen: -3 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 5 életpontot sebeztél. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 10 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Meglengetve a bronzpengét a másikra támadsz. Bronzpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt mágus bal karját. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod az élőholt mágus jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az élőholt mágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 1 151 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 29, gyógyulás: 18, összesen: -11 ÉP}
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 5 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a pattanóböde hólyag testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzpengét ellenfeledre ugrasz. Bronzpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a pattanóböde hólyag testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Méregfoggal tökéletesen perforálod a pattanóböde hólyag testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A pattanóböde fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 4 kaktusztüskét. 952 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 31, gyógyulás: 16, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [138,13] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ősi csatamezőt. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Nikolausz a Tudós előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ryuku légiós. Itt csata lesz.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 9 életpontot sebeztél. A parittyával célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a ryuku légiós testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzpengét a másikra támadsz. Bronzpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku légiós testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal megdöföd a ryuku légiós testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 961 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
kut 30 | kutatsz 30 pontért |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Marokra fogva a bronzpengét ellenfeledre ugrasz. Bronzpengével végigmetszed a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal teljesen átszúrod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 59 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Marokra fogva a bronzpengét a másikra ugrasz. Bronzpengével végigmetszed a csontváz bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal felnyársalod a csontváz fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 6 életpontot sebeztél. A parittyával célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Marokra fogva a bronzpengét a másikra támadsz. Bronzpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az óriás csontváz testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal meghorzsolod az óriás csontváz jobb karját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 035 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 6 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd az orgoró bal lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Meglengetve a bronzpengét ellenfeledre rontasz. Bronzpengével párszor kilyukasztod az orgoró jobb lábát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal megdöfködöd az orgoró ollóját. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - az orgoró ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Bronzpengével megcsapod az orgoró ollóját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod az orgoró ollóját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával az orgoró végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 kőszemet. 1 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}
m 3 1 | mozogsz délkeletre, északkeletre |
Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 8 életpontot sebeztél. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku ostromteknős testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal jól megszurkálod a ryuku ostromteknős testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku ostromteknős jobb vállát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal megbököd a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 1 595 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
(Továbbmész...) [140,13] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Ciang Csí. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 8 életpontot sebeztél. Egy pajzszúzás varázslattal köszönt csatapartnered. 102 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a Ciang Csí testét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal megdöfködöd a Ciang Csí jobb oldalát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A Ciang Csí fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 gyöngymangó, ezenkívül 1 hősiesítő medál (ld. enc.). Magad mögé lököd a pitiáner részeg kalandozó trófeát, és diadalmasan beszerzel egy Ciang Csí trófeát. 2 338 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 172, gyógyulás: 0, összesen: -172 ÉP}
be 600 | bemész a 600. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Búcsút intesz az úszómesternek, és magad mögött hagyod a villát. [5 pontot használtál fel, van még 102.]
flh 16 351 | felt. lőfegyver haszn. 16 a 351. tárggyal |
be 68 | bemész a 68. titkos labirintusba |
lm 4 4 1 | mozogsz 4 4 1 |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 8 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 39 életpontot vesztettél. Tolmokov-koktélt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 tolmokov-koktél. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a gnóm szolgáló törékeny testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. A varázslat hatni kezd! Lassan kővéválsz... És bekerülsz a lény szoborgyűjteményébe. Hosszasan várakozol, kőbörtönödbe zárva. (-60 TVP.) Gnóm mágusok jönnek, KÖVGEO szakértők. Elűzik rólad a kővéváltoztató varázst, és megkérnek, hogy legközelebb jobban vigyázz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 8 életpontot sebeztél. Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 37 életpontot vesztettél. Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. A varázslat hatni kezd! Lassan kővéválsz... És bekerülsz a lény szoborgyűjteményébe. Hosszasan várakozol, kőbörtönödbe zárva. (-60 TVP.) Megérkeznek a KÖVGEO alkalmazottjai, és visszaváltoztatnak. Nem győzöl hálálkodni. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
be 600 | bemész a 600. épületbe |
m 5 5 | mozogsz az 5. ponthoz |
szk 7133 | keresed a 7133. szörnyet |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
ÁLDOTT KŐ (642. TÁRGY) Az áldott kövek kristályos, fehér golyók, amelyek az áldott okerón gyomrában képződnek. Különlegességük, hogy képesek a szopókövek hatalmát semlegesíteni, persze csak bizonyos mértékig. Ha támadó varázslat eredményeképp kapsz szopókövet, esetleg szörnyből nyered ki (pl. átokmurgattyú), az áldott kő hatalmas füstölés közepette egyesül a szopókővel és homokká változik. Nincs kizárva, hogy az áldott kő más esetben is működik, de annyi bizonyos, ha készítesz vagy kapsz szopókövet, akkor azt az áldott kő nem képes semlegesíteni, és amikor egy áldott kőhöz jutsz, az sem fogja visszamenőleg megsemmisíteni a már a birtokodban levő szopóköveket. |
TEKNŐSESSZENCIA (702. TÁRGY) Nagy ritkán, a legvénebb ostormteknősökből, ha a tokájuk alá nyúlsz, kinyerhetsz egy kékesen pulzáló, még élő teknősesszenciát. A teknős ebbe menti át halála után minden bölcsességét - tartják a tudorok. Tény, hogy a ritka esszencia nagyon keresett, mert fontos komponense egy nagyhatalmú varázstárgynak. |
ORGORÓ (170. SZÖRNY) Az orgorók a labirintusok mélyén lapító, sziklakemény bőrű, medúzafejű szörnyek. Pillantásuk kővé változtatja az óvatlan kalandozót (aki aztán persze várhat a KÖVGEO, vagyis a Kővéváltakat Visszaváltoztató Ghalla Elit Osztag munkatársaira), harapásuk pedig iszonyatosan erős mérget tartalmaz. Ha ez még nem lenne elég, nem árt, ha tudod, hogy karjaik végén hatalmas, rákszerű ollók vannak, amelyekkel igen kellemetlen sebeket tudnak okozni. Bizonyára kitaláltad már, hogy ütőfegyveren kívül nem sok lehetőséged van a szörny legyőzésére. |
CIANG CSÍ (978. ELLENFÉL) Ciang Csí egy a legendás hősök közül, akiket minden ryuku katona jól ismer. Állítólag a Császár már egyszer személyesen is kitüntette őt az invázió során tanúsított elszántságáért, és ravaszságáért. Persze semmilyen érdemrend nem villog ruháján, sőt, nagyon is átlagos katonának látszik. Azért az biztosan nem véletlen, hogy immár harmadszor lép új csapatok élén Ghalla földjére, és eleddig egyetlen sérülést sem szerzett! Nagyon vigyázz, ha szembekerülsz vele, mert alattomos, és kegyetlen, ráadásul rengeteg sunyi trükköt ismer. Arról már nem is szólva, hogy már akkor is veteránnak számított, amikor te még kőkéssel szaladgáltál a kiégett földeken. |
HŐSIESÍTŐ MEDÁL (1558. TÁRGY) Aha! Szóval ezért volt közel sebezhetetlen ez a Ciang Csí... Ha ezt a láncra fűzött tenyérnyi medaliont (amit az ő nyakából szedtél le), a sajátodba akasztod, és hagyod, hogy a bőröddel érintkezzen, azonnal érezni fogod az elszántságot, az ellenállhatatlan erőt, és a mindent lebíró akaratot! Erődet 2-vel, támadásodat eggyel növeli meg a medál, de jobb, ha tudod, mielőtt vigyorogva KF-elnéd: a szörnyekkel szemben beállított merészséged mostantól nem számít, szintedtől és szintjüktől függetlenül megtámadod a szembejövő szörnyeket. (Természetesen, amire BA parancsod van, vagy FT kell rájuk a megtámadáshoz, azokat továbbra sem támadod meg.) A hősiesítő medál viseléséhez legalább 15. szintűnek kell lenned. |
GNÓM SZOLGÁLÓ (181. ELLENFÉL) Az öreg, púpos, béna, félszemű gnóm szolgáló első pillantásra teljesen ártalmatlannak tűnik, azonban az, hogy egy nagyhatalmú elf harcost szolgál, óvatosságra int. Az ember sohasem lehet biztos benne, hogy minden az, aminek látja. A gnóm szolgáló nem visel semmilyen páncélt, nincs semmilyen fegyvere. Mindössze egy deus ex machina fityeg az oldalán. Vajon hogyan képes ártani neked, főleg úgy, hogy a fél keze hátra van kötve? Hmmm... Valószínűleg csak egy buta tréfa az egész. |
Erő: | 24 (33) | Szint: | 20 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 115 cm |
IQ: | 24 (34) | Támadás: | 33 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 13 (23) | Védekezés: | 34 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 67/67 év |
Egészség: | 18 (26) | Életpont: | 447/213 | Jellem: | gonosz (104) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 21 (33) | Varázspont: | 295/11 | Pénz: | 7488 arany | Kép. pont: | 23 |
Tudatpont: | 20/1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 6/38 | szúrófegyverek: | 21/49 (+10%) | vágófegyverek: | 15/11 (+30%) |
ütőfegyverek: | 2/70 | lőfegyverek: | 16/92 (+15%) | dobófegyverek: | 6/91 (+7%) |
Feltételes fegyverváltás: bronzpenge (#126) << ököl (#28) << szöges bunkó (#8) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); kerek kő (#19) (7 -9.); tüske (#22) (10 -12.); mérg. ubuk tüske (#137) (13 -15.); tolmokov-koktél (#351) (16 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
140,13 mezőn táborozol, a 68. labirintusban, 1. szinten, 2. ponton |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 690 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/9 | 2. nyomkövetés: | 18/67 (+21%) | 3. mászás: | 9/69 |
4. csapdakészítés: | 8/72 | 5. csapdaészlelés: | 3/8 | 6. gyógyítás: | 15/72 |
7. titkosírás: | 2/37 | 8. felderítés: | 5/1 (+27%) | 9. szörnyidomítás: | 3/48 |
10. teológia: | 18/92 (+30%) | 11. taumaturgia: | 5/26 (+38%) | 12. szerencsejáték: | 3/44 |
13. versengés: | 8/63 | 14. zene: | 8/9 | 15. szörnyismeret: | 9/27 |
16. zárnyitás: | 1/6 | 17. vadászat: | 4/6 | 18. bányászat: | 9/17 |
19. főzés: | 3/66 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ) |
elfogod gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274) |
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
színes dözmöng (#78) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
purifikátor (#157) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | éhínség (#39, 7 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
11. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot. |
2.) Valószínűleg nehéznek tartottad már az eddigi feladatokat is. Akkor mit szólsz ehhez: végezz három tetememberrel. (számláló: 1) |
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
törpszellem áldása (134) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
törpe ősök segíts. (316) |
földmágia (357) |
tábori kiképzés (380) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 13 TU. szükséges még: 37 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 72 TU szükséges.) |
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1552. |
Összsúly: 165.52 kg | Megterheltség: 94% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 15 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 190 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | fáklya (#36) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | ork csodaszer (#1228) | |||
6 | rézdarab (#70) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | 4 | tüske (#22) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
42 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 1 | álompor (#396) | |||
1 | bakkura csizma (#96) | 4 | gyöngymangó (#135) | 1 | hősiesítő medál (#1558) | |||
1 | igazgy. fülbevaló (#197) | 9 | kaja (#2) | 3 | kaktusztüske (#114) | |||
1 | kőszem (#304) | 8 | madártoll (#112) | 1 | mutáns csont (#331) | |||
1 | teknősesszencia (#702) | 2 | ubuk dobónyíl (#138) | 2 | vashegyű nyíl (#176) |
133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | |
9 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
10 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
11 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
12 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
13 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
14 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
15 | |
|
|
|
|
|
|
|
|